Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kinského advokát je v unii, Mareš se diví

Spolu s kauzami hraběte Kinského se do médií dostal i jeho advokát Jaroslav Čapek. Muž, který nyní s politiky válčí, přitom chtěl být v minulosti sám politikem. Ve volbách v roce 1998 byl za US-DEU na stejné kandidátce jako současný předseda Petr Mareš. Ten si na Čapka už ale nevzpomíná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M.S.

omluva
Vazena pani Henzlova, vazeny pane Henzl,
je mi velice lito, ze Vas moje nerozvaznost uvedla do neprijemnosti a diskreditovala Vase jmeno. Nechala jsem se unes hnevem nad redakci iDNES, ktera dava prostor nestydatym urazkam jednotlivcu i celych narodu, pornografii, diskreditacim nevinnych lidi. Nesmirne me mrzi, co jsem zpusobila, a hluboce se Vam za to omlouvam. Opsala jsem udaje o Vas zverejnene v internetu a chtela jsem "vyzkouset", jak daleko necha redakce iDNES tuto lavinu bezet. Mym umyslem nebylo Vas poskodit, doufala jsem, ze "blackshadow" muj umysl zavcas zabrzdi. Nechala jsem se lehkomyslne strhnout jeho vyzvou uverejnit Vase osobni data v diskusi iDNES. Sama si neumim vysvetlit, ze jsem vcas nezabrzdila, nebyla jsem si v te chvili vedema, co vlastne cinim, cekala jsem na  zasah redakce i DNES, ktera bohuzel selhala. Dosah meho cinu jsem si uvedomila az v nedeli, kdy bohuzel nebylo mozne jej vzit zpet.
Chtela bych se Vam obema osobne omluvit a jsem ochotna dnes nebo zitra prijet do Darmstadtu a postavit se teto sve moralni povinnosti tvari v tvar.
Jeste jednou se Vam v celem rozsahu omlouvam a lituji nastale situace.
P.S. S prispevky pod nickem "blackshadow" nemam nic spolecneho.
M.S.
0/0
14.7.2003 11:27

václav

neuvěřitelné
Neobyčejný spolek naivistů tihle diskutující, až se divím.
0/0
13.7.2003 21:01

rad

klid
Nejdemokratičtější ze všech únií toho zlotřilého advokáta jistě hned v pondělí vyakční :-)).
0/0
13.7.2003 19:48

ukran

Kinský je rodem Němec,
takže proč  vracet před 1948? Všem je to jasné,pouze podplacení soudci (kráva soudkyně) tomu nechce rozumět..
0/0
13.7.2003 16:17

Piskoř

Re: Kinský je rodem Němec,
Kilik za to asi soudkyně a advokát od Kinského dostali? Nejspíš jsou za vodou.
0/0
14.7.2003 11:23

Gripen

Re: Děkujeme, odejděte
Totálně souhlasím a to do písmene.
0/0
13.7.2003 12:07

bobo

Re: Děkujeme, odejděte
souhlasim s vama 
0/0
13.7.2003 14:21

Re: Děkujeme, odejděte
, zapomnel si antichartaka Karla Gotta, jinak souhlasim taky
0/0
13.7.2003 21:09

Martin Illek

Re: Příspěvek byl zrušen redakcí
Včera jsem tu uveřejnil svůj komentář kolem Benešových dekretů, s nímž několik dalších diskutujících souhlasilo, ale redakce idnes ho z nepochopitelnývh důvodů smazala. Nepoužil jsem žádná vulgární slova, ani jsem neobhajoval žádnou vraždící mašinérii. Rád bych, aby mi redakce odpověděla.
0/0
14.7.2003 11:55

US hnus

Všeobecné divení
Mareš ve vládě, všichni ostatní se diví.
0/0
13.7.2003 10:58

Tomáš Kubín

Mareš? odpad!
To jenom potvrzuje to, že Unie svobody není politickou stranou, ale partou lobbystů a obchodním kartelem, že Mareš je kromě své kromobyčejné tuposti také největším odpadem a nejsmrdutějším zjevem politické scény. Dal bych tomu praseti titul krále lhářů.
0/0
12.7.2003 7:56

Elev

Cechove
vyserte se na politiku a na politikareni, a hledte si sveho. Kdyz si budete hledet sve prace, tak je jen zalezitosti casu, aby ten politik za vama prisel s prosikem, ze potrebuje prachy..a o to tady preci sakra jde, ne????
0/0
12.7.2003 6:38

miki

Re: Cechove
s prosikem ? kde zijes troubo, jak budes moc vydelavat tak zvednou dane a ty prachy si vemou a kolik budou chtit, budes platit dane i z toho ze dejchas jak to bude treba
0/0
13.7.2003 14:06

lump

Re: Re: Cechove
porid si poradnou hul.....
0/0
13.7.2003 14:19

občan

BezdomovecMareš
To máme politika,který si ani nepamatuje co bylo včera.Výsledky odpovídají přesně ůrovni politiků.Jen tak dál pane Mareši.
0/0
12.7.2003 4:52

borek

Re: BezdomovecMareš
Mareš se diví? My se ale divíme co dělá tato vostuda ve vrcholové politice.Kdo ho vlastně volil a koho zastupuje?
0/0
12.7.2003 4:55

čtenář

To je ale blábol o ničem!
Bože, co nám chtěl autor vlastně sdělit? Nic? Tak to pak jo!
0/0
11.7.2003 23:44

Tomáš Kubín

Re: To je ale blábol o ničem!
Ten blábol o ničem je o tom, že MÍSTOPŘEDSEDA VLÁDY, ČLEN UNIE SVOBODY, JE LHÁŘ a pravděpodobně pomáhá advokátovi, který potomkovi nácků vymáhá spravedlivě zabavený majetek.
0/0
12.7.2003 8:00

zdenek

zákony
oředevším by se měli nad sebou zamyslet naši chlebodárci měli by se zamyslet nad svoji prací kterou odvádějí v parlamentu a ve vládě mohli už dávno jednou pro vždy oni sami udělat konec jednou pro vždy vyřešit otázku benešových degretů a více o ni nehovořit ani ji nezpochybnovat a advokát ten jenom koná svoji práci a především jenom hledá chyby v zákonech a podle mého názoru naše zákony mají díry a neplatí pro každého stejně
0/0
11.7.2003 22:24

nalena

pro pana jiřího
souhlasím s vámi jak by to bylo jednoduší držet se přísloví zákon je zákon ale kdoví jak to je kdo z vás zná přesné znění beneš degretů a co i když tam došlo k justiční chybě a na adresu advokátů je to jejich práce a už si představuji jak každý z nich  by odmítl tuto kauzu kinských
0/0
11.7.2003 22:15

Radikál

ČEMU SE DIVÍTE
všichni soudci co soudí dnes, soudili i za komunistů. Kvůli formálním chybám osvobozují své bývalé soudruhy, protože na ně určitě něco vědí. Kvůli formálním chybám vrátí majetek tomu kdo zaplatí. Vždyť k tomu byli celou dobu směřováni rodnou stranou.
0/0
11.7.2003 19:48

Jan

Zakony plati i pro politiky.
Muzou se schazet, popijet kaficko, domlouvat se jak chteji a treba i tancit odzemek.
Ale zakony ohybat nemohou
 
0/0
11.7.2003 19:40

Martin

Re: Zakony plati i pro politiky.
Kde zijes, probud se!!!
0/0
11.7.2003 22:17

Jiří Havelka

O čem to blábolíte?
Soud je o tom zda-li Kinským byl odebrán majetek podle Benešových dekretů či ne. Právo na advokáta je snad samozřejmé. To to má snad ten advokát vést do patu jen proto že je členem nějaké strany? Jed o jednu jedinou věc a totiž zda-li je právo na jedné či druhé straně. Pokud jsme něco zabrali podle platných zákonů tak i když je to nemorální nemají nárok pokud jsme to ale zabrali jen proto že se nám chtělo (i třeba že to jen někdo nedotáhl nenapsal nějakej papír nebo něco podobného) mají nárok a my máme smůlu. Takhle to má chodi v právním státě. To co tu rozpoutávají naši politici a novináři tak to s právem nemá co dělat.
0/0
11.7.2003 19:26

názor

Re: O čem to blábolíte?
U nás máme právní stát  Zatím jsem nezapsal zákon, který by se u nás nedal nějak obejít
0/0
11.7.2003 19:32

Ivoš

morálka
Kdybych byl Zahradil,měl bych morální problém sám se sebou
0/0
11.7.2003 18:39

blackshadow

Informace
Pokud zde uvedete vaše telefonní číslo, zavolám vám a seznámím vás s budoucím vývojem situace v Iráku v nejbližších třech týdnech. Jedná se o informace, ke kterým mám přístup jen já. Tyto informace vám poskytnu bezplatně.
0/0
11.7.2003 18:23

Daniela Hanušová-Henzlová

Re: Informace
, , , Jsem manzelka pisatele "blackshadow", ktery ma ID=4761 (ten se ve skutecnosti jmenuje Henzl a bydli ve Wixhausen, In den Niederwiesen 13, (D) 64291 Darmstadt) Daniela Hanušová-Henzlová z Nemecka: 06150 - 86 55 52 z CR: 0049-6150 - 86 55 52, blackshadow ted neni doma, tak se panove nestydte, muzete mne navstivit...
0/0
11.7.2003 19:01

Henoch

Že se Mareš diví se nedivím...
Jen se divím,co dělá nějakej Mareš v české vládě!
Nazdar!
0/0
11.7.2003 18:17

martin

euro je silnejsi nez koruna
a to je oč tu běží, protože advokáti a právníci právě na tohle slyší.
Česká republika je po 40 letech komunismu oslabená morálně, ekonomicky, společensky. To všechno napomáhá /nejenom/ sudetským Němcům této slabosti využívat a nacházet v Čechách spojence, kteří jsou ochotni s nimi spolupracovat na novém transferu majetku směrem k nim. Pánové Kinský, Čapek, Kalvoda, Mareš, Lidovci, Unionisté a další. Hezká pátá kolona. Nejde jim o český stát, viz kauza Diag Human. Musejí v tom být obrovské prachy. Nejenom kvůli získání budoucího majetku, ale i díky získání dalšího nového vlivu Němců v Čechách. To je byznysplán jako prase. Dobrá investice, nicht wahr.
Nebuďme naivní blbci a pitomci, a nemysleme si, že nás nechtějí okrást a stáhnout z kůže. Nejde ani o morálku, ani o symbolická gesta. Jde jen a jen o prachy a o vliv. Zastřelit za vlastizradu. Ende.
0/0
11.7.2003 18:10

jost

Re: euro je silnejsi nez koruna
proc pises nemecka slova.?nemce nemas rad ,tak nepis nemecky   du schwanz
0/0
11.7.2003 18:18

martin

Re: Re: euro je silnejsi nez koruna
to aby tomu zumbeispiel Němci rozuměli; k Němcům nemám emotivní vztah, je třeba se mít před nimi na pozoru stejně jako přede všemi ostatními, kdo tě v tomhle světě chtějí stáhnout z kůže, to je takový lidský úděl
0/0
11.7.2003 23:12

Ivoš

Re: euro je silnejsi nez koruna
Pěkně jsi to smíchal,inteligente.
0/0
11.7.2003 18:42

martin

Re: Re: euro je silnejsi nez koruna
díky
0/0
11.7.2003 23:13

Jarda

Re: euro je silnejsi nez koruna
Zastřelit by měli tebe. Máš to v hlavě nějaký divně pomíchaný !!! Jseš bezpochyby nějaká bolševickonacionalistická kreatura.
0/0
11.7.2003 22:12

martin

Re: Re: euro je silnejsi nez koruna
do přečtení tvého příspěvku jsem sám sobě nerozuměl
0/0
11.7.2003 23:14

Gosudar

Re: euro je silnejsi nez koruna
To je velmi presna charakteristika. Takhle zhustene to pusobi stezi uveritelne, ale o to je to horsi.
0/0
11.7.2003 23:06

martin

Re: Re: euro je silnejsi nez koruna
když mně hrozně baví vypustit nějakou provokaci a pak se dívat jak se na to pitomci chytaj; dneska ale nic moc
0/0
11.7.2003 23:16

PepaN

Bohužel...
Zda vrátit, či nevrátit panu Kinskému... Na to mám svůj názor, ale není tak důležitý, jako to, co mě na celém sporu opravdu znepokojuje. Obecně vzato, každý zákon má nějaký cíl, nějaký smysl. Ten se nemusí dařit vždy vyjádřit zcela přesně. Důvodem vydání jistého majetku jsou jakési formální nedostatky v dokumentech. Soud zde podle mého názoru pochybil, protože ani formální nedostatky nemohou omezit platnost zákona, vyplývající z jeho smyslu a cíle, ten je přece rozhodující. Myslím, že by nyní bylo na místě vyvození sankcí vůči soudu, který toto ignoruje. Tudy ale asi cesta nevede, protože za proklamovanou nezávislost soudů se u nás hravě skryje každá chyba a hlavně český soudní guláš. Mrzí mě tato situace.
0/0
11.7.2003 17:59

0/0
11.7.2003 17:48

Olda

Opět politická krátkozrakost.
Kdyby politikové uměli předvídat, pak by vzali toho advokáta do vyšší politiky. Mohl by zblbnout jako oni a tatíček stát by nedoznal újmu .
0/0
11.7.2003 17:33

Leo

Případ Kinských je politická hra
Předevčírem vysílal Český rozhlas - Radiožurnál rozhovor s bývalým místopředsedou vlády, ministrem spravedlnosti, předsedou legislativní rady vlády a předsedou ODA mag. Janem Kalvodou, který muse odejít z politiky do advokacie pro prokázaný podvod s neoprávněným používáním titulu JUDR. a pro velmi závažná podezření z privatizačních podvodů. Velmi intenzivně obhajoval právo Kinského na vrácení majetků, zdá se, že je v té věci nějak zainteresován.
 
Současně vystupuje jako advokát společnosti Diag Human, která jeho přičiněním získala od vlády mimosoudní vyrovnání v částce cirka 300 miliónů korun, a dále požaduje náhradu škody několik miliard. Kauza Diag Human má počátek v době jeho působení ve vládě, takže je na advokátní komoře, jak se k tomuto evidentnímu střetu zájmů a zneužití informací postaví, podle mého by jej měli vyloučit z advokacie, protože porušil vš od kodexu etiky advokáta až po zákon.
 
Pokud se pamatuji, jméno Kalvoda se vyskytuje i v souvislosti s kauzami vytunelovaných majetků makléřů s cennými papíry, kde působí jako právní poradce nějaké mocenské zájmové skupiny.
 
Toto vše má zase souvislost s jinou krachující politickou stranou - ODA.
0/0
11.7.2003 17:26

pinguin

Re: Případ Kinských je politická hra
..jo to mi pripada mit hlavu a patu..
0/0
11.7.2003 17:28

Jan

Re: Případ Kinských je politická hra
já ten pořad slyšel také. Byl to dialog Dostál v. Kalvoda na téma Kinský.  Navíc mi reakce diváků (5 ze 6 kritizovali Dostála a žádný kupodivu nepřipomněl skandál kolem Kalvodova lžidoktorství a nezaplaceného dluhu ODA) připadaly jakoby předem připravené na tento pořad. Čapek v tom asi umí chodit. Kalvoda si na závěr pochvaloval, jak ho potěšily reakce diváků. Bodejť by ne.  Ale mně bylo z něj na blití.
0/0
11.7.2003 17:44

Jan Werich ml. v cizine

Kdo je Cesky Hrabe Kinski?
Idnes by mohla napsat kratsi zivotopis Hrabete Kinskeho a jeho rodiny, pro benefit vsech Cechu zijicich v zahranici. Jmeno/rod Kinski je zname z Rakousku, ale Ceska konekce je teto rodiny je celkem nejasna. Dekujeme!
0/0
11.7.2003 17:14

Alžběta

hajl
Zahradil je nácek!!!!!
0/0
11.7.2003 17:08

Roman

Zahradile, buď ticho !!!
0/0
11.7.2003 16:29

alkohoLik

Re: Nechte Kinského žít v blahobytu
bez si ty svy stranky propagovat jinam, vole
0/0
11.7.2003 17:08

ondra

starosti
Co ma pan Zahradil za problemy s praci pana Capka? Je to pravnik a zastupuje sveho klienta. Co kdyz pravnik zastupuje vraha. Podle vseho by tu praci vubec nemel brat. Bohuzel, nekdo to udelat musi.
0/0
11.7.2003 16:17

kokos

Re: starosti
Rozdíl je v tom, že vrah většinou nechce pozemky v cizim státě... Právník vraha obhajuje... pan Kinský žaluje...
0/0
11.7.2003 17:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.