Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dovolená je pryč. Antour zkrachoval

Stovky klientů chebské cestovky Antour přišly o dovolenou. Zprostředkovatel jejich zájezdů zkrachoval. Dveře kanceláří Antour v Chebu na třídě Svobody zůstaly ve středu jednoduše zavřené. Cedule zákazníkům radí, aby si nápravu škody vyřídili sami v Praze u Evropské cestovní pojišťovny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jan Werich ml. v cizine

Co s cestovkou? (Autoturista, )..........v Evrope je ted moc draho
Pan pise ze: "16 skvelych dnu, skoro kazdy vecer v jinem meste. Bezva jidlo a vino. Stalo to sice kolem 120 000, ale byli to dobre utracene penize! Zpatky jsme brali snad 80 lahvi vin, ktere jsme ruzne nakoupili". Dovolim si komentovat ze to jste Pane poridil jeste levne! Dnes v cizine (Zap. Evropa) musi clovek pocitat ze utrati 300 az 400 Euro denne a to by tak vyslo ke 200 000 kc. Zazil jsem to sam kdyz jsme letos a nedavno cestovali ve trech v Nemecku a zili na slusne urovni Cecho-Americkych turistu v Zapadni Evrope. Zapadni Evropa je draha - lidi, jedte na Hawaii, nebo na Mexickou Rivieru, tam je levneji.
0/0
10.7.2003 20:57

chleba s máslem

aaaaaaaa
Sakra Antour , Antour co to je............ Normální člověk jde a koupí si u korektní cestovky řádný zájezd dle svého zájmu. Pokud nechci cestovku sednu do auta vezmu to nejnutnější tisícovku eur, kartu a jedu. Pokud nejsem finančně ve formě udělám pořádný výlet doma.
0/0
10.7.2003 17:49

Olda

Re: aaaaaaaa
Ale přijdeš o dovolenou, o které se Ti ani nesnilo
0/0
10.7.2003 17:55

Stréc

V článku jsou lživé údaje.
Pokud tato CK jen zprostředkovávala prodej zájezdů jak uvedeno, nemusela být pojištěna, neboť v tomto případě je pojištěn původní prodejce. Páni redaktoři, trochu zájmu o věc neuškodí.
0/0
10.7.2003 13:44

Marcela, K.Vary

Re: V článku jsou lživé údaje.
souhlasím, skutečně by si měli páni redaktoři zjistit, o čem je řeč, ale na druhou stranu když i sám pan preziden AČCK interpretuje pojištění zájezdů jako pojištění cestovky, tak jim vlastně nemáme co mít za zlé. a ještě něco - Antour nebyl jenom zprostředkovatel! sami pořádali zájezdy (nevalné úrovně i cen)
0/0
10.7.2003 14:16

Autoturista

Co s cestovkou?
Prave jsme se vratili s manzelkou z Francie a Pyreneji. 16 skvelych dnu, skoro kazdy vecer v jinem meste. Bezva jidlo a vino. Stalo to sice kolem 120 000, ale byli to dobre utracene penize! Zpatky jsme brali snad 80 lahvi vin, ktere jsme ruzne nakoupili.
Takovy intimni zazitek cestovka neda tem, kteri radi vyhledavaji na vlastni pest.
0/0
10.7.2003 12:42

Transit

Re: Co s cestovkou?
hmmm 120000 za cestu do Francie na 14dní?  To jseš teda asi velkej borec viď? Já za tyhle peníze jezdim každej rok na opačnej konec světa a na čtyři tejdny....... budiž každej je na něco jinýho :o)
0/0
10.7.2003 19:29

Chozé

Vietcong tour
S touhle cestovkou jsem jednou "vyrazil" do světa a nikdy více. Byl to zážitek na celej život. Od přístupu v kanceláři, přes cestu, až k delegátovi na místě. Prostě hrůza. Vymlouvali se, že za tu cenu prostě nemůžu chtít víc, omyl...za tu cenu bych tam byl i s jinou cestovkou, která se o své postarala líp. Dodnes nechápu, jak mohl Antour přežít cestovku NES, která byla taky v Chebu (obě patřili Chebákům). NES to zabalil před třemi lety, Antal teď. Lidi z Chebu už asi nikam nejezdí, život v Chebu totiž úplně umírá..Nejvíc prachů mají Vietnamci, třeba si otevřou Vietcongtour ...
0/0
10.7.2003 12:09

Karel

Já zase vždy s cestovkou
Ale dobrou a prověřenou, protože na dovolené chci mít komfort a vše dopředu zajištěné.....
0/0
10.7.2003 11:30

Re: Já zase vždy s cestovkou
Maš-li dopředu vše zajištěné, přijdeš o 90% poznání nových věcí, nesetkáš se s mítními jinak než komerčně, prostě pak již nejde o cetování. Co potřebuješ mít zajištěno? Ubytování?  Pokud jsem kdy něco takového hledal, netrvalo to déle jak 15 minut.
0/0
10.7.2003 11:59

Re: Já zase vždy s cestovkou
Ještě jednu věc přidám. Cestování není o komfortu. Cestování je o poznávání. A už vůbec nemusí cestování souviset s dovolenou.
0/0
10.7.2003 12:38

Samuel Colt

Re: Re: Já zase vždy s cestovkou
to samozřejmě záleží na tom, jestli jsi cestovatel nebo turista - já jsem také to první a s cestovkou bych nikdy na zájezd nejel, no ale proti gustu žádný dišputát.  cestovatel musí mimo jiné znát jazyky, umět číst mapu a vyznat se v jízdních řádech, jakož i být schopen se rozhodovat a plánovat, no a kdo to neumí, musí platit cestovkám.
0/0
10.7.2003 14:59

Re: Re: Re: Já zase vždy s cestovkou
Jo jistě máš pravdu. Spíš tady říkám jak poznat více, a přitom nerizkovat vyhození peněz cestovkám do kapsy za nic.
0/0
10.7.2003 15:18

Bez cestovky
Vždy jsem cestoval bez cestovky na vlastní pěst. Mohu doporučit všem. Takovéto problémy se mě nikdy netýkaly, a vždy jsem viděl a poznal více než ti kdo jeli s cestovkou. Cestovka by mě jen a pouze omezovala.
0/0
10.7.2003 10:25

apokalypsa

Re: Bez cestovky
To ja samozrejme take. Ale do nekterych exotickych zemi se jen tak bez cestovky je tezke dostat - problem s vizy..a mozna je i cestovani o neco bezpecnejsi (jak kdy a jak kde)
Kazdopadne si neumim predstavit, ze by treba moji rodice jeli jen tak bez cestovky...
 
0/0
10.7.2003 10:52

Re: Re: Bez cestovky
Jo dostat se do exotických zemí jistě může být obtížné, ale hold jsou jen pro ty co mají opravdu zájem a na cestu se připraví (nejen materiálně, ale hlavně vědomostmi).
0/0
10.7.2003 11:15

Cizinec

Re: Bez cestovky
S tímto názorem plně souhlasím. Nikdo vás nikam nežene, neomezuje, nic nevnucuje. Zkrátka vidíte a děláte to, na co zrovna máte chuť. Chce to ale náležitou přípravu před odjezdem, což ale třeba každý není ochoten udělat. CK jsou ideální pro lidi, kteří chtějí mít neustále někoho "za zadkem" v případě problémů, aby je nemuseli řešit sami...
0/0
10.7.2003 10:57

Re: Re: Bez cestovky
Pokud není někdo ochoten udělat náležitou přípravu před odjezdem (hlavně tedy vědomostní) tak ať raději zůstane doma. Takový člověk vlastně zájem o cestování nemá. Cestování je, alespoň podle mě, potkávání místních lídí, komunikace s nimi o jejich životě, radostech, kultuře. Památky a příroda jsou zajímavé, ale jsou až pod těmi kontakty s místními. ni ti místní tě stejně k nim dovedou, ale s patřičným povídáním. Cestovka tě dokonale od místních izoluje za skly autobusu. No a 14 dní ležení na pláži v Chorvatsku nepovažuji za cestování.
0/0
10.7.2003 11:21

Cizinec

Re: Re: Re: Bez cestovky
No lépe už bych to snad ani neřekl. Vy mi mluvíte z duše
0/0
10.7.2003 11:35

albedo

Re: Re: Re: Re: Bez cestovky
Jsem z vás dvou úplně naměkko, fňuk, fňuk... Jak si krásně padáte do noty! 
Pletete si ale pojmy "cestování" a "dovolená", přičemž ještě exisruje možnost strávit dovolenou cestováním. Většina lidí chce strávit dovolenou tak, aby nemusela hnout prstem, což se dá pochopit. K tomu jsou tu cestovky. A pak jsou lidi, kteří, aby poznali hranice svých možností,  jezdí na koloběžce přes Himálaje, a když jim dojdou místní peníze, živí se pojídajím šutrů a pitím vody z potoka.
A že většina lidí chce prožít měsíc v Karibiku s plnou penzí, nejvýš za 15 stovek za osobu, je známá věc. A protože cestovky se snaží vyhovět, bankrotují. A dokud ještě nejsou kaputt, pořádají dovolené s Karosou, do které fučí a která nemůže jezdit do kopce a kvůli brzdám ani s kopce, a kterou by dopraváci v záp. Evropě nejradši dali do šrotu... Ale lidi sou za svejch pár šupů spokojený a spokojeně baštěj salámy a řízky z domu, protože celou dobu spí v autobusu a jídlo je moc drahé a... atd.
Hezký den. Je to debata na draka.
0/0
10.7.2003 16:31

Re: Re: Re: Re: Re: Bez cestovky
To co píšeš je obchod jako každý jiný. Každý obchod nese svá rizika, a teď hold nevyšel. Při mém způsobu cestování toto riziko nepodstupuji a vidím a zažiji mnohokrát více než ti co jednous tou cestovkou.
0/0
11.7.2003 10:12

Libuška

?
Kam zmizel krakonoš??!
0/0
10.7.2003 9:53

Re: ?
Má prázdniny, a právě má službu na mytí nádobí na pionýrském táboře.
0/0
10.7.2003 10:22

pinguin

Re: Re: ?
skoda,ze si to sprostak nemuze precist :))))
0/0
10.7.2003 17:53

Tristan Eugen

Re: ?
 A Jurásek a další ?Jsou prázdiny,tak ten odpad nemá přístup ke školnímu internetu.
0/0
10.7.2003 11:22

Libuška

Re: Re: ?
Jeden z největších žijících konspiroteoretiků ?!
0/0
10.7.2003 11:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.