Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lidská práva jsou hobby

V zastoupení svých klientů už jednou žalovala Českou republiku ve Štrasburku. Vyhrála. Celkem třikrát uspěla i se stížností u Ústavního soudu. A za pár týdnů možná Klára Veselá-Samková sama oblékne talár ústavního soudce. Pokud Senát vyhoví návrhu prezidenta Václava Klause, který ji nominoval.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Milan

Hobby ?
Přečetl jsem půlku toho rozhovoru a pořád nevím, proč jsou lidská práva hobby.  Lidská práva nejsou hobby, lidská práva jsou výsměch, protože  lidská práva u nás má jenom zločinec, zřídka kdy oběť.
0/0
10.7.2003 9:30

Spiteful Evilman

To: já
Bydlel jste někdy v jednom domě s cikány?
Víte co to je osobní zkušenost? A chápete, že lidé s negativní zkušenosti není jedno a to sámé co rasisté? Proč nemají cikány radi: v Belgii, ve Francii, v Německu. Proč moji kamarádi z Pákistánu a z Angoly, kteří se tady usadili nemají cikány v lásce, že by to bylo kvůli barvě pleti? Nebo jde o negativní zkušenost?
Spiteful Evilman
0/0
10.7.2003 8:34

Káďa

Re: To: já
Naprosto souhlasím. Měl jsem takzvanou romskou "rodinu" nad hlavou v paneláku téměř čtyři roky a věřte mi, tuhle zkušenost nepřeju ani svému nejhoršímu nepříteli. Řev, smrad, rvačky celé noci. Zatím co jsem vstával na ranní směnu tito "lidé" vyspávali ožralství zaplacené mými daněmi. S místní policií jsme si už tykali . Stačilo se na telefonu představit. Dál už nebylo třeba nic říkat a následovala reakce "už jedeme". To co následovalo jasně dokresluje charakter této rasy. Policii otvírala zásadně cikánka a následoval naprosto nepochopitelný nářek o tom jak jí "Ďéti úž tři dni nespáli" až by jste nakonec došli k názoru, že vlastně rušíme my je. Naprosto symptomatický byl i způsob, jakým se z bytu odstěhovali. Cikán se nějakým placením nájemného samozřejmě neobtěžuje (zajímavé na tom bylo, že elektřinu musel nějakým způsobem platit odděleně, protože rozvodné závody, narozdíl od radnice, by ho bez milosti odpojily, takže nájem neplatil zcela programově, na to byl chytrý dost). Byt vyměnil s bílou rodinou, která musela jednak zaplatit cikánovo dlužné nájemné a cikánovi nasypat dalších 50 tisíc (upozorňuji, že se jednalo o byt obecní) aby vyřešila svojí naprosto zoufalou bytovou situaci. Rád poslouchám výhrůžky na téma, jak se z této zemně tahle pakáž všechna odstěhuje. Oko nezůstane suchý a zbývá jen povzdechnout. Už aby to bylo.
0/0
10.7.2003 10:43

Spiteful Evilman

Re: Re: To: já
To jsou snad okopírované zkušenosti, člověče jak je možné že narazíte na stejnou vyjímku u tohoto etnika jako já. :-))
Přeju vám ze srdce méně podobných zkušeností do budoucna.
Pro pláč přidávám to, čeho jsem byl svědkem:
Malá cca 9-10let stará cikánka, jejíž maminka denně souloží s majiiteli různých automobilů s německou značkou ( normální štětka ) si stoupla ve prostřed ulice, chytla rukou mezi nohama a začala křičet: Chci Němce, chci Němce......
Byl jsem v šoku!!!!
0/0
10.7.2003 13:39

Spiteful Evilman

souhlasím s Obrancem lydskych prav
Bydlel jsem v Ústí nad Labem v době kdy se začala kausa Červeňákových roztáčet. Už tenkrát jsme byli naštváni jejich drzostí a neústupností si vydupávat jen práva. Zkuste se paní Samková zamyslet nad tím, že existují i lidské povinnosti, nejen lidská práva. Pro některé menšiny však slovo povinnost zní příliš cize.
Kdyby tehdejší primátor ÚL a můj kamarád Lukaš Mašín byl stejné povahy jako obdivovaný Šaron, tak by nechal svinčík po Červeňácích i s nimi zahrnout buldozerem. Dnes jsme mohli mít o 1 mio.CZK na státním účtu víc (i když se Špidlou v čele státu o tom taky pochybuju)
Pro paní Samkovou zřejmě spolužití s takovými dárečky jako jsou Červeňáci není problémem, ale ujišťuji, že pro mě osobně ano. Normy chování této národnostní skupiny patří totiž do třetího světa a i tam by asi vzbudili řadu polemik.
Spiteful Evilman
Road Town, Tortola,
British Virgin Islands
0/0
10.7.2003 8:28

Ludvikovec

hm....
Z vraždy své o 25 let starší manželky byl včera u plzeňského krajského soudu obžalován obávaný Rom Zdeněk Jano (48), přezdívaný Apač.
Ženu doslova zmasakroval kopy, údery a klackem poté, co zjistil, že mu byla několikrát nevěrná se sousedem. V soudní síni vyplynuly na povrch otřesné skutečnosti.
Svoji manželku (73) napadl mnohonásobně trestaný násilník Jano letos v lednu v Bohušově na Plzeňsku. Dozvěděl se, že žena měla pohlavní styk s mužem, který obýval stejný dům. Manžela tajně uspávala Marie Janová pomocí rohypnolu a potom si užívala se sousedem. Když to Jano zjistil, nevěrnici ztrestal.
"Mlátil jsem ji asi pět minut. Po výprasku šla do obýváku a spadla do skleněné vitríny se skleničkami. O ty se pořezala," vypověděl před soudem Jano.
Pozdější pitva prokázala, že oběť utrpěla strašlivá mnohačetná vnější i vnitřní zranění. Měla zlomená žebra a obličej zřízený k nepoznání. V pátek večer 17. ledna po incidentu ještě žila. "Staral jsem se o ni. Uložil jsem ji do postele a ošetřoval ji. Nechtěla volat lékaře. Dostala prášky na otoky. Měla chuť na uzené žebírko, tak jsem jí ho dal. A také buchtičky," vypovídal Jano, který stravu své manželce předžvýkával. "V sobotu si stěžovala, že ji bolí ruce, tak jsem jí je rozcvičoval. Potom jsem volal záchranku. Přijela v okamžiku, kdy jsem jí dával umělé dýchání. Umřela mně v ruce," líčil dojímavě událost Jano. V tom okamžiku všechny přítomné šokovala státní zástupkyně. "Podívejte se na tyto fotky. Takto zmasakrované ženě jste dával jíst žebírka? Měl jste s ní pohlavní styk? Vždyť měla roztříštěný celý obličej i tělo," ukazovala žalobkyně Janovi fotodokumentaci zkrvavené tváře oběti. "Já to nechci vidět," odvracel zrak od děsivých fotografií obžalovaný. Zároveň připustil, že po krvavém výprasku měl s manželkou sex a celou noc spal vedle ní v posteli. "Byla v pohodě. Na nic si nestěžovala," dodal Jano. Bez zajímavosti není ani fakt, že po jeho zadržení mu příbuzní zcela vykradli byt a celý dům pro jistotu zapálili.
0/0
9.7.2003 17:01

Gulliver

Re: hm....
A to vše byla multikulturní jinůstka a zvláštnůstka, která nás všechny obohacuje.
0/0
10.7.2003 7:03

investor

Re: hm....
Velmi dobre napsane, ale stejne je nam to prt platne. Ja sem znal rodinu co bylo tezky je vyhnad. No napad: pod prah nasypad kayenne pepper a tos te mely vydet jak se stehovali. Good luck!
0/0
13.7.2003 5:14

Zlej

šmankote
co je to za kreaturu - ta fotka u článku? Není to nějakej zápasník sumo? Ta osoba je vysloveně přežraná jako prase...  Že by dyskymynována rómka?
0/0
9.7.2003 16:07

Zlej

rád bych připodotknul
že je nesmysl mluvit o rasismu ve vztahu k cikánům, anobrž to není rasa, ale etnikum. Afi takle!
0/0
9.7.2003 16:05

Obrance lydskych prav

HOBBY- LÁSKA K PARAZITŮM
FAKTA causa Červeňáci :
1) Ústecký primátor prohlašuje že rodina městu dluží na nájemném 130 000 Kč (neplatič služeb = zloděj ! )
2) Červeňákovi se v roce 1993 odstěhovali z Ústí na Slovensko, protože jim údajně vyhrožovali jiní Romové. Po několika dnech se ale začali rodinní příslušníci vracet, protože na Slovensku prý neměli kde bydlet a co jíst(Ano, nevšim jsem si, že by stát hradil "dovolené" na Slovensku bílým !)
3) Do svých bytů se ale nastěhovat nemohli, protože byly zdevastované. Město pro ně jiné byty prý nemělo, a tak žila početná rodina s malými dětmi v garáži. Někteří z jejích členů začali tvrdit, že byli na Slovensko vystěhováni násilně. (kdo je zdevastoval = poškozovaní cizí věci, vyplnili si řádně pořadník na byt a čekali, až na ně dojde řada ? )
4) Na zásah prezidentské kanceláře město přednostně opravilo dům, od kterého se rodina nastěhovala. Soudně se domáhala lepších bytů, ale neuspěla. Později prostřednictvím soudu začala požadovat od města odškodnění za újmu, kterou utrpěla vystěhováním.  (prezidentská "ubytovací" kancelář ? Hm !)
A tehdy do causy vstupuje "bojovnice za lidská práva (parazitů)" a požaduje  :
  1. aby město dodrželo pořadník na byty a nikoho nediskriminovalo !
  2. žádá aby Červeňáci splatili dluh městu
  3. žaluje Červeňáky za devastaci městských bytů
  4. žaluje prezidentskou kanlář za diskriminační požadavky na magistrát Ústí
 
0/0
9.7.2003 13:49

Martin

Klidně
Hlavně aby nebyl ústavním soudcem jmenován pan užDoktor Křeček. Vím, je to absurdní, ale byly i takové návrhy.
0/0
9.7.2003 13:42

Pepa

Lidská práva ale pro všechny
Soudružko advokátko, doufám že toto heslo budete, jako ústavní soudkyně, mít na vědomí. I bílí mají svá práva, např. být chráněni před cikánským rasismem, (romy do toho netahejme, to jsou ti slušní), äby většina nedoplácela na menšinu atd atd. Zatím si to vysvětlujete po svém. Nejenom cikáni mají svá práva.
0/0
9.7.2003 13:34

frank

No fakt.
Tvrdohlavá, to tedy určitě je. Jenže se skrývá za slovo právník, aby nemusela přiznat, že nemá soudcovskou praxi, a že je "jenom" advokátkou. Dosud viděla tedy právo jen z druhé strany barikády. Nejsem schopen si představit, že člověk bez praxe zasedne v tribunálu nejvyšší instituce v zemi, která je schopna dokonce přebíjet a rušit rozhodnutí obou komor Parlamentu nebo i vlády. Obzvláště tehdy, pokud je jejím hobby oblast lidských práv pro cikánské etnikum. Povídačky o diskriminaci otců mají jen zakrýt právě její hobby a odvést pozornost od něj.
0/0
9.7.2003 13:23

humrová pomazánka

A co práva humrů?
Budeme trvat na tom, aby zaměstnanci prodejny humrovi uvolnili klepeta. Humr se jimi nejen živí, ale používá je i při pohybu. Takové omezení zvířete považujeme za týrání.
0/0
9.7.2003 13:05

Obrance lydskych prav

SAMKOVÁ LŽE !
DŮKAZY :
1) NA STRÁNCE SVÉ ADVOKÁTNÍ KANCELÁŘE http://www.lawyers.cz/czech/onas.htm TVRDÍ :
" Usilujeme o to, aby nejméně dva partneři naší advokátní kanceláře byli vždy informováni o záležitostech našeho stálého klienta tak,   aby jeho zájmy mohly být dokonale hájeny za všech okolností."
2) V otřesné kauze Červeňáků na týchž stránkách a u SOUDU TVRDÍ  :
"Přestože krajský soud v přípisu Ústavnímu soudu argumentoval tím, že advokátka mohla zajistit za sebe náhradu, soudci se přiklonili k názoru Veselé-Samkové, že do tak složitého případu je pro neinformovaného člověka obtížné rychle proniknout. " -TJ. ŽE ZÁDNÍ JEJÍ PARTNEŘI O TOM NIC NEVĚDĚLI !
TAK CO TO JE ZA SPROSTÉ LŽI !  Tato osoba, která u SOUDU LŽE ! má být  ÚSTAVNÍ SOUDKYNÍ ?  Jdu zvracet !
0/0
9.7.2003 12:55

frank

Re: SAMKOVÁ LŽE !
Lže bezpochyby, poněvadž toto má její kancelář uvedeno na webu:
Kancelář staví svůj přístup k případům ze všech oblastí práva na obhajobě lidských práv. Ta totiž považujeme za integrální součást všech případů, včetně na příklad případů obchodních. Tento ne zcela obvyklý přístup umožňuje kanceláři netradiční řešení případů jejichž výsledkem je, že cestou rozsudků odvolacích soudů či nálezů Ústavního soudu advokátní kancelář právo a zákony nejen aplikuje, ale také napomáhá jejich výkladu i případné změně.   Kancelář se zabývá   všeobecnou agendou, avšak   v některých oblastech si vydobyla   zvláštní postavení. Máme rozsáhlou občanskoprávní i trestněprávní agendu ...
Každý kdo to přečte musí vědět, kolikátá bije.
0/0
9.7.2003 13:31

humrová pomazánka

!
Budeme trvat na tom, aby zaměstnanci prodejny humrovi uvolnili klepeta. Humr se jimi nejen živí, ale používá je i při pohybu. Takové omezení zvířete považujeme za týrání.
0/0
9.7.2003 12:27

Sandstorm

Kosmopolité
Opravdu se bavím u těch nesmyslů, které hlásají někteří kosmopolité. Jen běžte a zkuste takovému Newyorčanovi tvrdit, že jeho strach z černochů je rasismem, vždyť černoši jsou většinou slušní studenti v obleku. Prostě černošská komunita vypadá jinak v ČR a jinak v New Yorku, tedy daní obyvatelé mají na černochy jiný názor. Je to logické, přirozené, nenív tom nic zlého.
Pokud někde existují slušní ruští vědci a slušné ukrajinské rodiny, prosím. Tamní obyvatelé budou mít na Rusy a Ukrajince jiný názor, než většina Pražanů.
Někdo nemá rád psy, protože ho každý druhý pokousal, někdo je miluje. Je to tak těžký pochopit? Co sleduje trumbera, který poukazuje na to, že jednou cestoval a tam viděl slušného Rusa? To jako znamená, že nemám právo mít se před Rusy v ČR na pozoru?
0/0
9.7.2003 12:00

Re: Kosmopolité
Sandsrome, doporučuji ti přestat věřit svým vůdcům a začít užívat mozek. No v tvém případě to bude velmi obtížné. Také doporučuji ještě jednou, aby jsi cestoval. Cestovat neznamená přijet do nějaké země a tam být 8 let v hotelu.
0/0
9.7.2003 13:06

Sandstorm

Re: Re: Kosmopolité
Jsi vylízaná kebule, co už neví kudy kam. A navíc máš v palici nasráno, protože my se tu bavíme o situaci v ČR. Podle tebe je cestování potřeba k tomu, abych viděl např. Chánov v jiném světle?
A navíc jsem psal, že jsem byl 8 let v Libyi, jestli jsi v životě došel dál než do sklepa, tak bys pochopil, že 8miletá rekreace v Libyjském hotelu nedává smysl
0/0
9.7.2003 13:12

Re: Re: Re: Re: Kosmopolité
Za každým tvým slovem se dá napsat rovnítko a rasismus. Když už jsi u toho Chánova. V 50. letech bylo romům zakázáno kočovta a byly nacpáni do panelákových králíkáren. To naprosto popíralo a likvidovalo jejich kulturu. (Kdyby jsi cestoval, pochopil by jsi co to znamená národní kultura. Cestovat znamená, být mezi běžnými obyčejnými lidmi, bavit se s nimi, poznávat jejich trápení a radosti.Proto ty jsi nikdy necestoval i když jsi byl 8 let v Lybii. Pokud by jsi tam cestoval věděl by jsi co je to cizí kultura, a přemýšlel by jsi jinak). Výsledkem je právě Chanov, i když tam byly nastěhováni až později. Neboli, za ten stav můžeme i mi majoritní společnost.Jenže člověk který nerozezná hada od slepýše, tohle nikdy nepochopí.
0/0
9.7.2003 13:40

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kosmopolité
No vždyť povídám. Dosud jsi nepochopil co je to kultura určitého národa nebo etnika. Jestliže je nějakému etniku v jejich kultuře dáno kočovat, nelze ho pak, s ohledem na paneláky, srovnávat s někým kdo takovou  tradici v sobě nemá. Češi jsou spíše národ usazený, nerad se stěhující, víme? Až budeš cestovat, jestli tedy kdy budeš, tak pochopíš možná právě ty rozdíly v kulturách jednotlivých národů.
0/0
9.7.2003 14:23

Sandstorm

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kosmopolité
A navíc si, póvle, opět protiřečíš. Když někdo říká, že "cikáni jsou takoví", tak to bereš jako "házení do jednoho pytle. A teď tu mluvíš o kultuře celého etnika. Takže mi dáváš za pravdu, s tím rozdílem, že jen takový odpad jako ty může kulturou omlouvat nekulturní chování.
0/0
9.7.2003 15:00

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kosmopolité
Nikdy jsem netvrdil, že národnosti či etnika nemají společné vlastnosti. Těmi však není neslušné chování. Stejně jako ty jsi rasista nebudu tvrdit, že všichni Češi jsou rasisti. Stejně jako žili a žijí Kájínek, Winkelbauer, Gottwald, Urválek, Kožený, a další, nebudu říkat že všichni Češi jsou vrazi a tuneláři. Romové jsou dobří i zlý, Je jednodušší tvrdit, že všichni jsou špatní, jak to děláš ty. Vyžaduje to méně námahy a přemýšlení. Víš pokud mi řekneš že Červeňák je prevít pro tohole  a tohle, tak budiž. Oni totiž mezi nimi jsou i ti slušní, potkal jsem jich dost, jen se o nich nemluví protože je to mediálně nezajímavé. Jsem ochoten rozdělit na slušné a neslušné ne na Romy a zbytek. Čechy taky rozděluji na ty neslušné (např. tebe jako rasistu) a ty slušné.
0/0
9.7.2003 15:25

frank

Re: Re: Re: Kosmopolité
Sandstorme, (pro zcestovalé Já, co bylo už 4x v Anglii: sandstorm = písečná bouře, a to "t", co Vám vypadlo je tam důležité) brzy pochopíte, že s tímhle ambiciózním narcistickým pakem, které se do všech naváží, jako kdyby sežralo Šalamounovo víte co, nemá vůbec smysl zapřádat diskusi. Je to nějaký hlupáček, co všemu rozumí , jak koza petrželi, a jenom zřejmě chce, aby bylo vidět, že existuje, a že má také přístup k webu. Nejlepší je ty jeho choromyslné bezmyšlenkovité výlevy naprosto ignorovat a nereagovat na něj. Z textu totiž není schopen v žádném případě získat kompaktní informaci navazující na uvedené souvislosti a pak se Vás ještě nakonec bude snažit přesvědčit, že jste napsal něco jiného než jste napsal. Říká tomu pak, že to není přesně. Pevné nerviky a dlabem na něj. Protože jak diskutovat s Já, když my o voze a ono o koze.
0/0
9.7.2003 13:47

Ellowyn

charakteristika naroda..?
vsichni tady melou o rasismu..kdyz se rekne skot,kazdej si vybavi lakomce a urcite je mezi nimi spousta rozhazovacnej lidi, stejne tak kdyz se rekne francouz tak je to labuznik, kdyz rus tak ochlasta, kdyz ital tak milovnik, kdyz anglican, tak konzervativec.. a kdyz cikan tak zlodej, to neni o rasismu, je jich spousta hodnejch ale v jejich "narode" je mnohem vetsi procento drobnych zlodeju nez mezi bilymi, staci se jen projet tramvaji nuslemi, jakmile nastoupi cikan, tak vsichni (rasisti i antirasisti) chyti svoje kufriky, kabelky a tasky, to uz je vypestovany reflex, a cikan nikdy neokrade cikana, nedejboze proti nemu svedcit! rasismus mensiny proti vetsine neni nesmysl (viz jizn afrika) KDYZ ROMOVE HROMADNE EMIGROVALI DO ANGLIE, TAK NAM JE VRATILI S TIM, ZE TADY NEJSOU DISKRIMINOVANY (jinak by je museli prijmout) JAKY Z TOHO BYLY SKANDALY, ZAZALOVALA BYCH JE O POSKOZOVANI REPUBLIKY! A NE JIM VRACET ZPETNE PODPORU, timhle chovanim a mela bych dost prikladu, si zaslouzili nase reakce a nazory a jestli nejakej nedomrlej pitomecek s holou hlavou nekde zmidli cikana, protoze mu delal do holky.. co na to dodat, samozrejme ze rarsisticke utoky byly jsou a budou, ale ne v takovy mire, aby z toho musely bejt skandaly. VSICHNI KDO ZASTAVAJI SE ROMU - VEMTE SI ROMA NA CHVILI K SOBE DOMU, SVOBODNE ZENY VEMTE SI ROMY ZA MUZE A NAOPAK, PAK SI O TOM MUZEME POVIDAT!
0/0
9.7.2003 11:49

Sandstorm

Rasismus?
Jestl iněkdo vytahuje na světlo rasismus, jestli někdo zneužívá a využívá odlišné barvy pleti, tak to jsou právě cikáni.
Zajímavé je, že třeba Vietnamci si nestěžují, nesoudí se s ČR, a to mají víc inteligence a schopností, než mají cikáni. Tedy by se soudit mohli, kdyby měli důvod. Ale Vietnamci alespoň pracují (i když si s autorským právem a právem k ochranné známce hlavu nelámou :o), neudělají z každého bytu chlívek atd. Tedy nejsou terčem nenávisti jako cikáni.
Důsledkem rasismu je většinou nenávist vůči všem odlišným bez rozdílu. Ale to v ČR není - Češi chovají nenávist akorát k cikánům, a to na základě dlouhodobé permanentně špatné zkušenosti s nimi. Na druhou stranu drtivá většina Čechů nechová nenávist k čenochům, protože s nimi nemá špatnou zkušenost - černoši v ČR jsou převážně studenti.
Takže vážení pseudohumanisti, přestaňte si vyplachovat držky tím vaším věčným "rasismem" a "lidskými právy". Nemá to se vztahem k cikánům co dělat.
Metoda cukru na cikány nefunguje, už by se mělo konečně začít s metodou biče.
0/0
9.7.2003 11:12

humrová pomazánka

Re: Rasismus?
Ano! Konec diskriminace humrů!
0/0
9.7.2003 11:13

Re: Rasismus?
Proč neustále generalizuješ? Jak jsi přišel na to, že všichni Češi nenávidí všechny Romy? Znám stovky lidí - Čechů, jež nenávidí neslušné a hloupé lidi, ale v životě by všechny Romy do jednoho pytle nehodili. Víš co je vrchol stoupovství? Posuzovat inteligenci podle národnosti. Jsi normálním hlupákem. Jedna věc je inteligence, a jiná je kultura té které národnosti. Bohužel naše majoritní společnost dokonale potlačila Romskou kulturu ( v50. letech zákaz kočování) a nyní se potýkáme s problémy z toho vzniklými.
0/0
9.7.2003 11:34

Sandstorm

Re: Re: Rasismus?
Jsi idiot, který ani neumí číst. Neposuzuju inteligenci podle národnosti, jenom jsem napsal, že "Vietnamci mají víc inteligence a schopností, než mají cikáni", což je pravda, svědčí o tom hmatatelné a okem vnímatelné výsledky (za stejných výchozích podmínek, Vietnamci mají většinou dokonce horší jazykovou výbavu).
Jak jsem přišel na to, že všichni Češi nenávidí cikány? Lidi jako ty označují ČR za "rasistický stát", ze kterého je nutné se spasit útěkem. Plus ještě cikáni sami, pochopitelně. Tak se, ty blbe, neptej, kde jsem na to přišel. Zvlášť, když tvrdím, že o rasismus nejde.
0/0
9.7.2003 11:42

Gulliver

Re: Re: Re: Rasismus?
Trefil jsi hřebík na hlavu - ano, je to idiot, přímo uhlovského formátu!
0/0
9.7.2003 12:26

Re: Re: Re: Rasismus?
Mohl bych se zeptat co jiného než posuzování inteligence podle národnosti jest: "Vietnamci mají víc inteligence a schopností, než mají cikáni". To není nic jiného. Samozřejmě, že považuji za rasistický stát takový kde existují lidé jako ty. Co jiného než rasista jsi. Rasista = hloupá ovce, nezapomeň se koknout do kalendáře, kdy zase máte svůj sraz na podporu svých vůdců.
0/0
9.7.2003 13:11

Sandstorm

Re: Re: Re: Re: Rasismus?
Já se nemusím dívat do kalendáře, zato ty by sis měl pořídit slovník cizích slov a prostudovat si těch pár řádků, které tam jsou uvedeny u slova "rasismus". Pak si vytiskni moje příspěvky a jsi za někým, kdo to porovná a sdělí ti výsledek. Sám se o to nepokoušej, stejně bys u toho usnul vyčerpáním a k ničemu by ses nedostal.
0/0
9.7.2003 13:30

Sandstorm

Re: Re: Re: Re: Rasismus?
Když se ještě navíc kouknu na tvoje nesmysly - jednou tvrdíš, že nejsou všichni Češi rasisti, pak zase, že považuješ za rasistický stát, ve kterém žijí "lidé jako já".
Tomu nějak nerozumím. Tak je ČR rasistická nebo není? Kvůli lidem jako já považuješ za rasistickou celou zemi. A já jsem rasista, když podle 99,9% příslušníků jednoho etnika posuzuju jedno etnikum?
Jsi duševní zvratek, co ani neumí sledovat lini vlastních příspěvků, což ukazuje buď na roztroušenou sklerózu nebo na něco mnohem prozaičtějšího - žádný názor nemáš, papouškuješ jenom to, co jsi zaslechl, a tudíž v tom máš guláš.
0/0
9.7.2003 13:37

Obrance lydskych prav

Masaryk - rasista !
Pane "Já" ano, společnost u cikánů generalizuje ! A ne teprve po revoluci ! Již M Terezie měla pro ně speciální zákony, tak jako dnes vyzdvihovaná I. republika ! Prosím, najděte si zákony z doby tatíčka národa a zjistíte, že jsou rasistické jako řemen ! Nebo nejsou rasistické a jsou jen PRAGMATICKÉ ?  To je podstata věci !  Napaden čechy jsem byl jednou, cikány 4x , mohu tedy generalizovat, že ač se pohybuju v podstatě jen mezi bílými, že tito mě jaksi často nenapadají !? Já nehážu všechny cikány do jednoho pytle, ale kolem cikána budu chodit obezřetně a sondovat, co je zač ! Taktéž mě asi nenapadne jít v saku do restaurace v Chánově ! Jsem proto hlupákem ?
A co se týče korelace rasa-inteligence. Je dokázáno, že nejinteligentnější je rasa žlutá, následovaná bílou a pak teprve vše tmavé ! Toď fakta ! Polemizovat o nich má asi takovou cenu, jako tvrdit, že černoši nemají nejdelší ocasy ale že v "globálu" jsou si naše ocasy "rovny" a že "ocasový rasismus" je proto blbost !
0/0
9.7.2003 12:36

.

cachá
Ondřej Giňa prezidentem, Věrka Bílá první dámou! Tak to bude pro ČR nejlepčejší! Jedině oba nás dovedou do EU. Nebo spíš...
0/0
9.7.2003 9:39

Sandstorm

8 miliónů
Za takové peníze by se vyplatily užitečnější věci - třeba sterilizace cikánů, aby byl v budoucnu pokoj.
0/0
9.7.2003 9:31

Re: 8 miliónů
Ještě lepší by byla sterilizace Sandstroma. Ubylo by rasistů, tedy neslušných hloupých lidí. To by si svět oddychl.
0/0
9.7.2003 9:37

Sandstorm

Re: Re: 8 miliónů
Ať těch 8 miliónů zaplatí antirasisti. A navíc by měli podstoupit léčebnou kůru - měsíc bydlet v domě s cikány. To by se pak prodalo bomberů
0/0
9.7.2003 10:53

Re: Re: Re: 8 miliónů
Raději bydlet v domě se slušnými lidmi (jedno jaké barvy pleti) než s neslušným člověk. Rasista už ze své podstaty je člověk neslušný. Aby bylo jasno s Červeňákovými bych také bydlet nechtěl, ty jsou totiž ve své neslušnosti stejní jako ty. Mezi vámi rozdílu není. Poznal jsem v životě mnoho romů. Někteří byli slušní a někteří ne, stejně jako kdokoliv jiný. O to jde jen hlupák a ovce jdoucí za svým rasistickým vůdcem o nikom z nich nepřemýšlí a všechny hodí do jednoho pytle.
0/0
9.7.2003 11:11

Sandstorm

Re: Re: Re: Re: 8 miliónů
Ty jsi fakt na hlavu, ty pseudohumanisto. Kopíruješ tu naučené moderní větičky, přitom ani nevíš, jestli jsem rasista nebo ne. Tak schválně - nevadí mi černoši ani Vietnamci. Nesnáším Rusy, Ukrajince a cikány. Není to dáno barvou pleti (Rusové a Ukrajinci jsou stejně bílí jako my), ale špatnou zkušeností, chováním daných skupin.
Jestli je někdo hlupák, tak to jsi ty - ty vykřikuješ naučená jednoduchá hesla, které ses naučil v televizi. Nerozumíš pojmům, které si bereš do tlamy, vidíš svět stejně jednoduše jako skini. To, že jsi na opačné straně, než oni, ještě neznamená, že máš vyšší úroveň.
0/0
9.7.2003 11:19

humrová pomazánka

Re: Re: Re: Re: Re: 8 miliónů
Dotaz: Jste schopen tolerovat humry?
0/0
9.7.2003 11:24

MAX

Re: Re: Re: Re: Re: 8 miliónů
Souhlasim s tebou, ale to ze mas s nekolika lidmi spatnou zkusenost, tak na tom nemuzes odsuzovat cele narody. I mezi Rusy a Ukrajinci jsou skveli lide. A bohuzel pro ne jim jejich spoluobcane u nas deleji spatne renome. A co se tyce cikanu, nejsem rasista ani anti rasista, nestrkam je do jednoho pytle, ikdyz musim rict ze tech spatnych cikanu je preci jenom vic, nez tech dobry, za to jak se chovaji dnes muze komunismus, ktery je hyckal a nesnazil se nejak usmernit. Ale jinak s tebou souhlasim.
0/0
9.7.2003 11:26

Sandstorm

Re: Re: Re: Re: Re: Re: 8 miliónů
Maxi, máš pravdu, ale pokud tě 9 z deseti hadů uštkne, tak se pak budeš mít i před slepýšem na pozoru. A pokud se stane zázrak a opravdu se zjistí, že existuje slušný cikán, tak by se měl se svými připomínkami obrátit především na své "kolegy" cikány, že mu dělají takovou ostudu.
Asi jako kdybych začal prudit v německém obchodě, že tam mají nápis "Češi nekrást tady". Nejsem zloděj, uráží mě to, ale asi tam přede mnou hodně Čechů kradlo, tak se tomu německému obchodníkovi ani nedivím.
Když uvidím partu cikánů nebo Rusů, vezmu si do ruky svazek klíčů a nebo raději přejdu na druhý chodník a v tu chvíli mi je srdečně fuk, jestli někde daleko ode mne žije slušný Rus nebo slušný cikán.
Štvou mě dementi, co nám vyčítají pud sebezáchovy (je to reflexní, naučené jednání, dané nikoli iracionálním rasismem, ale špatnou zkušeností).
Na nás se neustále uplatňuje pravidlo "buď se přizpůsobíš, nebo jdeš" (zaměstnání, škola, sociální vrstva atd.). na cikány pravidlo přesně opačné - takže jedinými rasisty jsou cikáni, protože ti volají po nespravedlnosti založené na barvě pleti.
A závěrečná otázka - už jste viděli cikány, jak by se zastávali nepřizpůsobivého bělocha? NE. A pak kdo tu je rasista.
0/0
9.7.2003 11:35

Re: Re: Re: Re: Re: 8 miliónů
To co tu píšu je ze životních zkušeností. Až jednou vyrazíš za hranice, nebo alespoň za humna své zahrádky, pochopíš jaké nesmysli jsi právě napsal. Zrovna nedávno jsem tady potkal kamarádku Ukrajinku. Skvělá holka pracující na vědeckém výzkumu tady v Čechách, v laboratořích UK. Proč bych měl o ní tvrdit že se špatně chová, když se chová lépe než kdejaký stoupa schpný akorát tak z práce jít do hospody a zase do práce? Doporučuji cestovat na vlastní pěst, ne s cestovkami, a hlavně do zajímavých míst se zajímavými lidmi, ne do míst komerčně vyhlášených. Možná se ti rozsvítí.
0/0
9.7.2003 11:29

Sandstorm

Re: Re: Re: Re: Re: Re: 8 miliónů
Osm let jsem žil v Libyi, cestuji každý rok. Taková guma jako ty mě nebude poučovat. Je mi fakt úplně jedno, jestli někde v Kanadě žije slušná ukrajinská rodina, drtivou většinu roku jsem tady a chodím do práce (na rozdíl od cikánů), a tedy se k určitým skupinám budu chovat tak, jak se projevují TADY. Totéž platí i o jinak vymezených skupinách (skini, anarchisti), ale o tom řeč není, a proto to sem nepletu.
0/0
9.7.2003 11:50

Jan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 8 miliónů
Sandstorme, obdivuji tvoji pevnou vůli a odhodlání se s tím Já takhle bavit, protože je to zbytečné, neví, o čem mluví a papouškuje naučené fráze.
0/0
9.7.2003 12:29

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 8 miliónů
V životě jsi necestoval protože jinak by jsi nemohl vážně psát to co píšeš.
0/0
9.7.2003 13:03

Sandstorm

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 8 miliónů
Tvoje máma neumí plavat!
0/0
9.7.2003 13:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.