Zpozdeni charterovych letu
Charterove lety maji tu nejnizsi prioritu v letovem provozu. Drtiva vetsina zpozdeni neni zpusobena leteckou spolecnosti ale rizenim letoveho provozu, takze sve stiznosti by jste spise meli posilat na RLP posahanym dispecerum za to, ze nejsou schopni vytvorit jednotny letovy prostor nad Evropou. Tim se snizuje kapacita o mnoho desitek procent a jedinym duvodem je, ze si chteji udrzet svoje dobre zaplacena mistecka.
Je humorne cist prispevky "expertu" co maji pocit, ze kdyz s nima letadlo placne trochu tvrdeji, uz jde o nouzove pristani. Ci tvrzeni, ze klapky nebyly plne vysunuty. To v zadnem pripade neni podminka pro pristani. Zalezi na povetrnostnich podminkach a hlavne pilotovi jak se k letadlu chova. Sakra by jste se divili, jake pristani letadlo vydrzi aniz by muselo byt nazvano nouzovym.
Pokud se vam cestovani charterovymi lety nelibi, muzete litat pravidelnyma linkama. Je to drazsi, ale dostanete komfort po jakem touzite. Pokud ale ocekavate, ze za par tisicovek za cely zajezd dostanete jeste prvni tridu, tak se probudte socialky.