Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na Velehradě se sešlo 30 tisíc poutníků

Desetitisíce věřících se sešly na moravském Velehradě. U příležitosti svátku Cyrila a Metoděje se tam konala velká bohoslužba. Celebroval ji olomoucký arcibiskup Jan Graubner. Celá národní cyrilometodějská pouť byla věnována nově se rodícímu uspořádání Evropy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bára

Muzu se zeptat, cim vam katolici tolik ublizili? Piste, at si to zhrneme.
0/0
8.7.2003 10:19

0/0
8.7.2003 9:34

Dušan

Čechům chybí světový přehled.
Možná by bylo dobré, kdyby lidé zahodili příručky o církvích na nichž je rok vydání před 1989 a které vydal UV KSČ. Přesto, že nejsem katolík, tak se musím při čtení příspěvků smát ubohosti, netolerantnosti a zapšklosti jisté části našich obyvatel. Komunistický názor na věc se našemu národu dostal více pod kůži, než bych čekal. Pro poučení se doporučuji podívat do ostatních států Evropy. Přehlad věřících v jednotlivých státech světa najdete třeba zde: http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/fields/2122.html 
Přeji příjemné procitnutí.
0/0
8.7.2003 7:18

Světlana

Katolíkům chybí sebereflexe
Katolíci při své zahleděnosti do sebe, při vnímání sebe sama jako samospasitelné a neomylné církve, nejsou vůbec schopni sebereflexe.
Teřeba k homosexualitě vyhlásili linii nulové tolerance, ale k pedofilii nulovou toleranci odmítli. Takže církev místo aby šla příkladem, tak mezi sebou pedofilii toleruje, ale hlásá pak něco o morálce.
Nebo klidně hlásají Kristovo učení o chudobě, o nehromadění majetku a o pomáhání potřebným, ale místo aby aspoň polovinu z bohatství co Vatikán shromažďuje rozdal mezi hladové, tak si drží pozici finančně nejsilnějšího státu na který nemá ani USA.
A to bych mohla pokračovat do nekonečna.
 
0/0
7.7.2003 21:35

Vladimir.X

Klerikalismus - dnešní tvář církve ! ŘKC = křesťanský Taliban !
Každý má právo mít svůj názor a své přesvědčení a právo dle svého si uspořádat a vést svůj život. Právo a svoboda jednoho by ovšem měla hraničit tam, kde začíná právo a svoboda druhého.
1. Ovšem nechápu proč máme my všichni financovat aktivity takovétoi vyhraněné skupiny - církve. Politické strany musí uspět ve volbách a dostanou finance v poměru ke získaným hlasům, obč. sdružení musí usilovat o granty, jinde jsou výběrová zřízení, ale církev má své jisté ze zákona a musíme ji financovat ze svých daní. Přitom Vatikán je nejbohatší institucí na světě. 
2. Líbilo se mi přirovnání ŘKC k Talibano, protože by také chtěla nejraději všem vnutit své představy o morálce a životě a používá k tomu všech dostupných prostředků. Jen demokratický vývoj a omezení její moci naštěstí již dnes neumožňuje drastických jejich metod z minulosti. Tak aspoň petice, poslanci v parlamentu atd. Nemohu tedy mít v oblibě instituci, která se aktivně snaží zasahovat do mého života a nutit mně k něčemu proti mému přesvědčení pod heslem své samospasitelnosti, neomylnosti atd.
3. Myslím, že Cyril a Metoděj by v pozdějších době,zejména po rozdělení církve na východní a západní a po bojích o filioque a prosazení latinské liturgie jako jediné přípustné  v ŘKC a jako římští katolíci neobstáli. Spíš by asi taky skončili někde na hranici. To už by je za své svaté mohli prezentovat spíše pravoslavní.
4. Musím přiznat, že jsem ovšem slyšel taky i pravdu od jednoko ř.k. biskupa a to tehdy, když řekl:  už skoro dva tisíce let se snažíme ovládat svět. Tak nám přiznejte, že v tom jistých schopností a dovedností dosahujeme. A to je pravda, že v tom umí chodit. Získat vliv na mládež a ve školství, do popředí stavět charitu , a všemi prostředky získávat moc, bohatství a vliv ve společnosti.
5. Nemám z ŘKC dobrý pocit a musím se jí jako svobodomyslný člověk bát.
6. A když se mluví o upřímnosti a pravdivosti ŘKC, tak nemusíme mluvit jen o nové budově ND kterou schlamstli, jejich urputném boji proti homosexuálům které označují ne jako bližní ale jako prasata, ale stačí si přečíst knihu vydanou nakl. MFD Ve jménu Božím. Bohužel ŘKC je dnes ideologicko politickou institucí a ne nositelkou odkazu Kristova.
7. Ostatní církve se tak pořád nehádají o majetek, pořád něchtějí nějaké výsady a prestiž, pořád neútočí atd. a proto taky nevyvolávají tolik odmítavé reakce. ŘKC to od 90 % podpory celého národa za kard. Tomáška ( po Listopadu 89, po svatořečení Anežky, 1. návštěvy papeže)  se  dopracovala a propracovala  k tomu, že dnes z ní má většina spíše pocit pachuti.
0/0
7.7.2003 17:30

Saša

Právě jsem se za Vás pomodlil.
Neboť Kristus po nás chce, abychom se modlili i za své nepřátele. A abychom neopláceli zlo zlem.
 
0/0
7.7.2003 17:47

Vladimir.X

Re: Právě jsem se za Vás pomodlil.
Takže než se trochu zamyslet nad tím, co jsem napsal a případně reagovat a argumentovat, tak raději hned popasovat za nepřítele ...
No a co s tím zbytkem co po Vás Kristus chce, na to už kašlete ... ?
Prostě pomodlíme se a vše OK ?
0/0
7.7.2003 20:46

Vladimir.X

Re: Právě jsem se za Vás pomodlil.
 
A vůbec, jaký nepřítel, když  tu Vaši církev , všechny její pracovníky a reprezentanty, její provoz atd. já i všichni lidi musí platit !!
0/0
7.7.2003 20:49

Pierro

Re: Právě jsem se za Vás pomodlil.
 
Vždyť Vy oplácíte zlem i lidem, kteří Vám a Vaší církvi nikdy nic neudělali , ani se o ni nikdy nezajímali ...
Ve jménu Boha jste bojovali a bojujete proti kdekomu ... kolik krve jste prolili při šíření toho svého učení o lásce, při misii atd.
Že Vás pusa nebolí, když si do ní Krista berete...
Ale diskutovat s fanatikem, ať už to je katolík nebo jehovista, je jako hrách na stěnu házet.
Opravdu díky Bohu za to, že už nemáte takovou moc jako dříve.
 
 
0/0
7.7.2003 21:02

Gaskoněc

Re: Klerikalismus - dnešní tvář církve ! ŘKC = křesťanský Taliban !
Plně souhlasím. Co si o sobě ti katolíci myslí? Vždyť oni uvažují stejně jako bolševici, akorát se stylizují do role mučedníků - ale když jim dáte moc, tak si nepřejte, co předvedou. Chudinky ublížené! Že jim není hanba za to, jaké zákony prosazují a za to, že jiné naopak blokují. Václav Klaus hezky ukázal, jak je třeba dbát Masarykovy zásady "Pryč od Říma!" Ano a ještě jednou "Pryč od Vatikánu" - de Guisové v Paříži začali jako první vraždit (a před jezuity to byli ještě dominikáni a další). Jediní katolíci, které uznávám byli brněnský Řehoř Mendel a katalánský António Gaudí. Všichni ostatní patří mezi duchovní impotenty. 
0/0
7.7.2003 19:14

Libec

Re: Re: Klerikalismus - dnešní tvář církve ! ŘKC = křesťanský Taliban !
I ty jeden omezence. Bez duchovnich impotentu bys sis jeste sedel na strome a vytahoval vsi sve samicce.
0/0
8.7.2003 9:48

Bára

Re: Re: Klerikalismus - dnešní tvář církve ! ŘKC = křesťanský Taliban !
Ses vypatlanec, ty se tady snazis o nejaky intelektualismus a pritom ani nevis, kdo do Ceskych zemi prinesl vzdelanost. Nebyli to ani zednari ani slechta a rozhodne ne tvi predci, ty hlupaku.
0/0
8.7.2003 10:09

David

Doufám, že na něj nezapomněl
Pozval si tam Graubner pana Posselta ? Ten vypadá na zvlášť hodného a bohabojného křesťana.
0/0
7.7.2003 12:41

Ivana

Jako jedna z těch 30 tisíc
patřím k "té chásce, chudákům, fanatikům, které je třeba vybombardovat, polít kyselinou......",   ale na rozdíl od většiny tady diskutujících  si myslím, že sv. Cyril a Metoděj si jako zakladatelé slovanského písemnictví zaslouží oslavu od  nevěřících stejně jako věřících. Věřit nemůže každý, ale vědět a znát by přece měl...... Kdyby někdo z vás místo nadávání navštívil jako nestranný pozorovatel páteční koncert, večerní adoraci v bazilice, půlnoční mši, sobotní hlavní nebo nedělní tzv. malou pouť a uměl by přitom být opravdu nestranný a nezatížený předsudky, nevěřím, že bych tu četla podobně nenávistné reakce.
0/0
7.7.2003 9:18

Gaskoněc

Re: Jako jedna z těch 30 tisíc
Ale já vím. A věřím - v sílu VĚDY, kterou především kdysi reprezentovali takoví lidé jako byl Konstantin. A jsem hrdý na to, že jsem vyrostl v tak památných místech - nejen soluňských bratří, ale i Komenského, Masaryka, Bati. Jakého ale katolického "vdělance", intelektuála nebo podnikatele nám dnes nabídnete? Svinský Habsburský rod za pomoci Maďarů nám ukradl naši říši - Velkomoravskou. Habsburkové a jezuité se činili, kde mohli, aby cokoliv pokrokového potlačili. Ještě že Aviroes a jeho myšlenky zakotvili na pařížské Sorboně dříve, než Jejich Katolická Veličenstva (pliju na ně) stačila vyhnat ze Španělska, a tím i z Evropy, arabské vzdělance. Co asi tak "nového" nám přinese sněm těch, co si před 140 lety zakázali styk s jinověrci? Postaví se vstřícně třeba k zákonu o registrovaném partnerství? Pochybuji! To stádo vede Vlk - a ani se nenamáhá převlékat roucho. 
0/0
7.7.2003 14:49

Kája

Re: Re: Jako jedna z těch 30 tisíc
Snad jeste pred koncem zivota prohlednes a zjistis, jaky si hlupak. Schvovavas se za lacinymi zvasty. Jsi nechutny demagog. Tak napr. co se tyka jezuitu tu reprezentujes nazor bolseviku, mel by sis mozna nastudovat nejake novejsi prameny. Katolici jsou jini, myslim si ze ted vic nez kdy jindy jsou to nekatolicke cirkve, ktere katolickou cirkev pomlouvaji a zatracuji. Dale urovnej si dejepisne znalosti, nebot zanik Velomoravske rise byl o nekolik stoleti driv nez nastup Habsburku (mozna jste to nyslel jinak). A co vlaste vis o Vlkovi, asi jen to, ze je to kardinal KATOLICKE cirkve, ne?!
0/0
7.7.2003 15:11

Gaskoněc

Re: Re: Re: Jako jedna z těch 30 tisíc
Na dějiny se koukněte raději sami! Maďaři nám sice rozvrátili Velkomoravskou říši bez přičinění Habsburků, ale za vydatného přispění Franků (Rakušáků). Ale ten kulturní prostor byl Velkou Moravou již determinován - Přemysl II. Otokar sahal po císařské koruně, kterou mu za vydatné spolupráce papeže vyrval první z těch hnusných Habsburků. Václav II. to soustátí vlastně dotvořil, ale jeho syna v Olomouci zavraždili (Poláci nebo Habsburkové?). Karel IV. jako jediný (i když z jedné čtvrtiny vlastně Habsburk) si tu říši konečně "užil", aby ji nakonec jeho syn Zikmund "převedl" na svého zetě Habsburka. A čeští stavové byli natolik zpozdilí, že ten hnusný rod definitivně nainstalovali tam, kde měl odjakživa sedět Moravan (přinejhorším Čech) . Proto musel být prvním prezidentem Masaryk a člověk pohrdající katolictvím, stejně jako jím pohrdám já.
0/0
7.7.2003 19:07

Ivana

Re: Re: Jako jedna z těch 30 tisíc
Že věříš v sílu vědy, přece není žádný problém. Kdybys nebyl v zajetí předsudků, věděl bys, že víra a věda se nevylučují. Na čem se určitě neshodneme ,  to je Tvoje volání po převlékání kabátů (chceš-li - rouch) - s tím mám já na rozdíl od Tebe problém a to, že velká většina kněží i skutečně věřících laiků prokázala stálost v érách totalit, je doložené a můžeš si o tom nechat vyprávět nebo přečíst. A že mezi křesťany nejsou lidé, za které se nemusí stydět ani nevěřící většina ? Opravdu chceš, abych tu nudila jmény - tak dobrá - vybírám ty, které bys  mohl znát  :  vědci Jan Sokol a Jiří Grygar, fyzioterapeut Pavel Kolář, režisér Fr.Filip, sochař Otmar Oliva, muzikanti Jiří Pavlica a Jiří Tichota, psychiatr Max Kašparů, novinář  Ivan Hofmann...... U člověka ctcího vědu a bádání (ze všech stran) bych předpokládala, že mu tyto informace nechybí.
0/0
8.7.2003 8:00

Jitka

Re: Jako jedna z těch 30 tisíc
No právě takové ovečky potřebují. Pěkná písnička, nějaké to sdružení mládeže, charita a o to co dělají vaši vůdcové se nestarejte ...
0/0
7.7.2003 21:29

LORD

Je to
jedina historicka udalost na kterou muze byt Moravsky narod hrdy.
Nasi predkove zde dostali slaby odvar tisicilete kultury sacinajici Sumerem,Egyptem a Reckem,zde vzdelani knezi Cyril a Metodej naucili psat a myslet Moravske kmeny od kterych se sirilo uceni a kultura na zapad i vychod,az do doby kdy nepratele ze zapadu postvali Madarske najezdniky slibice jim tucnou odmenu az vycerpany Moravsky narod i svou vlastni debilitou a nesvornosti ztratil identitu a cest.Dnes je situace velmi podobna a snad odkaz Cyrila a metodeje probudi Moravske vlastence k boji za svou vlastni statnost a identitu.
 
0/0
6.7.2003 7:16

strizlivec

Re: Je to
probudi Moravske vlastence k boji za svou vlastni statnost a identitu
Ono ti nestacilo, ze Ceska Republika je po odchodu Slovenska z federace jen mala nudle, ze jo? Vliv v Evrope ma asi jako plivnuti do Stromovky a porad se zmensuje. Tak ty chces tu nudli jeste dal zmensit, aby si Moravaci mohli zalozit vlastni samostatny stat. Co dal? Nezavisla Slezska Republika? Hanacky Stat? Samostatny Chodsky Stat? Rozpady slovanskych statu na Balkane a ve stredni Evrope jen hrajou do rukou Nemcum. EU nebo ne, Nemci se nikdy nevzdali Drang nach Osten a po dobrem nebo po zlem chteji vladu nad Slovany. Polaci takhle blbi nejsou, vedi jak drzet pohromade vcetne tech mimo Polsko po svete roztrusenych.
Mluvis o dejinne debilite a nesvornosti. Tak bych ti chtel pripomenout  knizete Svatopluka a jeho syny. Pamatujes tu o zlomeni svazku proutku? To same plati i dneska pro nase cesko-moravsko-slezsko-hanacko-chodovsko.......atd vztahy. Bud potahneme vsichni za jeden provaz nebo to muzeme jit zabalit. Zrovna jako muzes ty s tvym bojem za vlastni statnost Moravaku.
0/0
6.7.2003 7:50

napůl Moravák

Re: Je to
Nezbyde, než abys vzal svého psa Lorda a vytáhl do boje za moravskou identitu a samostatnost, statný debile.
0/0
6.7.2003 9:25

Jirka

Hluboký omyl
Maďaři nebyli poštváni ze západu, ale z východu.
Vládcové Kyjevské Rusi umožnili ugrofinským nomádům z asijských stepí průchod přes své území do Panonie a dokonce je cestou zásobovali. A to proto, protože se Velké Moravy báli, byla pro ně příliš mocná. A hlavně byla křesťanská, což pohanským Rusům vadilo taky.
Západ se o existenci Maďarů dověděl až ze zpráv o bojích Moravanů. Nepřispěchal na pomoc proto, protože říšská šlechta měla ještě pořád velký vztek na Svatopluka.
Roku 916 byla Velká Morava definitivně poražena a Maďaři začali ohrožovat Bavorsko.
Pokud se pamatuji, teprve Ludvík Němec je porazil. Ale ani on je nedokázal vyhnat. A tak došlo k oddělení jižních a západních Slovanů a k rozrůznění jejich jazyků i kulturního vývoje.
 
0/0
7.7.2003 12:55

pes Novák

Dotaz na správce serveru
 Kolik Vám platí ten ...... (doplnit dle vlastního uvážení) Benda, že mu tu věnujete několik stránek?
0/0
5.7.2003 23:18

squire

Kolik
hlouposti lze nalézt na takové malé ploše jakou je obrazovka monitoru. Naštěstí lze vypnout, vymazat...
0/0
5.7.2003 22:07

Marilyn Manson

xonscso
celý to vobehnat vostnatým drátem, potom bombardovat, potom vystřílet, potom polejt kyselinou a nakonec zapálit...hi hi hi  
0/0
5.7.2003 21:54

satanus

Zrušit církev !!!!!!!!!!!!!!!!
Je to zbytečnost.
Nechci jim přispívat ze svých daní.
Ať si tu blbost platí jejich ovečky
 
0/0
5.7.2003 21:43

Re: Zrušit církev !!!!!!!!!!!!!!!!
Nebýt církve tak možná dneska neumíš ani psát. V dobách středověku a i po Bílé Hoře byla především církev nositelkou učenosti a vždělanosti.Aby bylo jasno věřící nejsem, ale takovou blbost bych nikdy nevyslovil.
0/0
7.7.2003 9:34

Michal

Komu vadí oslava Cyrila a Metoděje?
Všichni, co tady demonstrují svou blbost stupidními příspěvky k tématu oslav na Velehradě by si měli prostudovat historii nyní, když už do školy chodili zbytečně. Pak by zjistili, proč jsou u nás s pietou vzpomínáni právě Cyril a Metoděj. Kdyby jejich kroky kdysi dávno vedly ze Soluně jinam, dnes byste své příspěvky smolili zřejmě v němčině. Spíláte "fráterům" a nevíte ani, oč skutečně běží. I nevěřící by měli znát historii svého jazyka. Zřejmě fandíte KSČ, těm taky Cyril s Metodějem vadili. Soudruzi se také léta snažili vsugerovat lidem, že základy našeho jazyka snad vynalezli sami a církev jim tento bohulibý počin pouze ukradla. Vaší blbosti zdar a stále menší sílu!!!
0/0
5.7.2003 21:35

Franta Rozparovač

Ty jo Benda, musím říct
žes to tady pěkně zasral. A vsaď svoje vesmírný křápy že můj příspěvek zrušej a ty tvoje bláboly tu zůstanou.
0/0
5.7.2003 16:57

Starej šofér hovnocucu

Kolik ? 30.000 ?
No tě pic, to zas budou plný kadibudky
 
0/0
5.7.2003 15:58

NoOne

Zabijte je všechny
Kde mohlo lidstvo být kdyby nebylo fanatických fláterníků,....
Kolik lidí zemřelo jen proto že jim nějakej fláterník v kukani totálně zblbnul hlavu,.. ??
0/0
5.7.2003 15:57

HHerman

Toto bude v Louvre
?????????????????
0/0
5.7.2003 15:19

HHerman

Umelecka prace..obraz nazoru
Moje umelecka prace muze byt publikovana v Mlada Fronta Dnes
0/0
5.7.2003 15:13

HHerman

Umelecka prace-obraz nazoru
0/0
5.7.2003 15:11

Pekelnik

Je zajimavy
jak rychle se cernoprdelnici dostali z Velehradu ke klavesnici a siri tady svoje prujmy ubozaku co potrebuji nejakou vyssi moc, aby dokazali prezit na svete. A nebo je to vyborna moznost jak si pokecat s nejakym fararem o jeho homosexualnich zkusenostech
0/0
5.7.2003 14:08

Matous Horacek

Re: Je zajimavy
tohle bylo mireny na konkretni cil?
0/0
5.7.2003 14:14

jo jo

Re: Je zajimavy
..... ano - na rozdíl od tebe existují i lidé pokorní a ohleduplní (významy těchto slov najdeš ve slovníku ) a každý se nespokojí s jointem nebo nějakou tou okenou po ránu - lidé prostě vyznávají různé hodnoty a nepodařilo se to zakázat ani bolševikovi - takže i ty můžeš pouze skřípat zubama  tož: pěkné skřípání
0/0
5.7.2003 14:39

Matous Horacek

Re: Re: Je zajimavy
jo presne tak kazdej clovek ma jinej nazor na to co je spravny a kazdej clovek preci potrebuje k zivotu jiny veci, to ale nejsou nekteri schopni pochopit
0/0
5.7.2003 14:46

mtis

Koukám, že u kritiků "černoprdelníků" ...
... je pedofilie jedním z ústředních bodů života.
Tož hodně štěstí a nízké sazby ...
0/0
5.7.2003 13:52

Matous Horacek

lidi sou uplny magori
tak tohle je fakt sila neco takovyho sem v prispevkach uz dlouho necet, to jako myslite vazne? banda pedofilu a uchylaku ste vy, je to snad jejich vec cemu verej a vy tudiz chcete svym chovanim potlacovat jejich svobodu? mate v ty hlave vubec neco? misto aby vas napadlo ze lidi taky obcas neco spoji, byt je to cirkevni obrad, tak tu hnedka hledate to nejhorsi, nejste fakt uplny magori? nejsem zadnej verici, ale tohle vase chovani vuci nim se mi vubec nelibi akorat ukazujete jak nizko se vam povedlo klesnout, dete do lesa, myslim si ze je sparvny ze se lidi takhle schazi, dyt je to uplne to samy jako kdyz se sjedou lidi na nejakou velkou party, dou tam kam je to tahne, kde potkaj dalsi lidi jako sou oni. fanatici ste vy ze ste jeste nepochopili ze jiny lidi maj na svet jinej nazor nez vy, tak se o ne nestarejte, kdyz to jeste nedokazete pochopit.
0/0
5.7.2003 13:43

BLACK

FANATICI !!
NA VELEHRADU SE OPET SESLA BANDA FANATIKU ALE NECHAPU PROSC SE O TOM PISE JA UZNAVAM POUTE BRATRSTVO JEHLY  a CO ZAJIMA TO NEKOHO AHOJ
0/0
5.7.2003 13:30

jo jo

je vidět, že ta bolševická chátra zasela svoje sémě u labilních jedinců celkem hluboko
     
0/0
5.7.2003 13:25

michallll

každý tam může najít sebe,
poznat se v nějakém z přítomných.
kdo byl zneužit rodiči a jako příliš bolestnou zkušenost to musel potlačit, zapomenout, náhle to má na koho promítat.
už ne rodič prznil, ale ONI, církev, černoprdelníci, ....náhradní "bezpečný" viník.
alespoň k něčemu čechům ta církev je.
Leč vážně: ZNEUŽÍVÁNÍ JE OBECNÝ PROBLÉM A DÁ SE ŘEŠIT I ELEGANTNĚJI, NEŽ PRIMITIVNÍM INSTINKTEM. NAPŘ. DOBROU TERAPIÍ.
 
0/0
5.7.2003 13:23

jo jo

souhlas !
   
0/0
5.7.2003 13:27

Dana Herianová

Prohlášení ke všem slušným lidem !!!!!!!
Přidej se k nám a hned bude líp nám všem !!!!   Komunistická strana Československa je politickou stranou ve smyslu zákona č. 4241991 Sb., ve znění pozdějších předpisů, o sdružování v politických stranách a v politických hnutích. Užívá zkratku:  KSČ Jejím symbolem je z rozhodnutí XIX. sjezdu strany tradiční rudá pěticípá hvězda se srpem a kladivem. Programové cíle KSČ: Strana usiluje, s využitím všech možností daných Ústavou České republiky a Listinou práv a svobod, o vytvoření sociálně spravedlivé a demokratické společnosti: cílem strany je socialismus. Ideovým základem strany je marxistický světový názor. Strana vychází v nových podmínkách z poznání společenského vývoje a jeho zákonitostí, ze zkušeností komunistického a levicového hnutí v evropkých a dalších zemích a ze zkušeností domácích. Hledá a uskutečňuje nové politické aktivity, nezbytné pro dosažení programového cíle. Strana vytváří svou ideovou, organizační a akční jednotu na základě demokratické diskuse. Je politickým subjektem názorové plurality, která je předpokladem vyváženého uplatňování zásady jednoty demokratického centralismu, který se opírá o jednotu demokratické tvorby a uskutečňování svých cílů. Členství ve straně: Členem KSČ může být každý občan České republiky starší 18 let, který souhlasí s jejími stanovami a programovými cíli. Československo - práce - socialismus.Oficiální stránky naší strany - Komunistické strany Československa (KSČ) a jejích orgánů naleznete pouze na této internetové adrese http://www.ksc-uv.cz. Nemáme nic společného s autory jiných internetových stránek, kteří v adrese užívají název a zkratku naší strany. Nejsme členy Komunistické strany Čech a Moravy (KSČM), nepodporujeme ji a nepodílíme se na naplňování jejího programu
0/0
5.7.2003 13:19

Major GEHUMRO

Re: Prohlášení ke všem slušným souhumrům !!!!!!!
Přidej se k nám a hned bude líp nám všem ale především světlu našich duší a národnímu hrdinovi HUMROVI!!!! Humristická strana Československa je politickou stranou ve smyslu zákona č. 4241991 Sb., ve znění pozdějších předpisů, o sdružování v politických stranách a v politických hnutích. Užívá zkratku:  HOA (stejně jako Humří Osvobozenecká Armáda) Jejím symbolem je z rozhodnutí XIX. sjezdu strany tradiční rudé a tučné písmo. Programové cíle HOA: Strana usiluje, s využitím všech možných zbranív České republice, o vytvoření sociálně spravedlivé a demokratické Humří polečnosti: cílem strany je zlikvidovat všechny Langustoprdelníky.  
Major  GEHUMRO
0/0
5.7.2003 19:14

Pekelnik

30 tisic cernoprdelniku
Chaska jedna
0/0
5.7.2003 13:12

Pekelnik

Re: 30 tisic cernoprdelniku
To zas byla koncentrace pedofilu a uchylaku na jednom miste
0/0
5.7.2003 13:13

karber

Re: Re: 30 tisic cernoprdelniku
Ubohý demente, ty to nemáš v životě lehký.
0/0
5.7.2003 14:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.