Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Opusťte vládu, vyzval Grebeníček Mareše

Návrh vicepremiéra Petra Mareše (US-DEU), aby vláda učinila humanitární gesto vůči Němcům žijícím na českém území, rozlítil šéfa komunistů Miroslava Grebeníčka. Předseda KSČM vyzval šéfa unionistů k odchodu z vlády. Grebeníček soudí, že Mareš jedná v neprospěch českého státu. To vicepremiér odmítl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dušan

Čeští němci.
Jak může někdo škodit České republuce tím, že chce udělat humanitární gesto vůči českým občanům? Tomu nerozumím. Jak si může nějakej komoš dovolit pár let po roce 89 někoho poučovat o tom co je a co není škodění České republice.
0/0
8.7.2003 7:25

Hujer

nejhorsi na tom je,
ze Mares je vazne blbec a pokud by tento navrh prednesl nekdo jiny nez komous a zvlaste Grebenicek, tak by mu musela vetsina dat za pravdu. jedine stesti pro sulina Marese je, ze to udelal Grebenicek, takze skutecnost ze to je komous a syn sadistickyho STBaka je horsi nez to jestli je Mares na odstoupeni z vlady nebo ne.
0/0
7.7.2003 16:53

Praotec Cech

smutne je ..
ze necitlive stourani do minulosti,dava prostor pro synatory kriminalniku a sadistu...
0/0
7.7.2003 16:50

Mistr

Žasnu
Žasnu, jak tady všichni dokážou posuzovat inteligenci Mareše a přitom naprostá většina diskutujících buď neumí číst, nebo myslet. Jinak by jistě pochopili, že se mluví o odškodnění občanů České republiky, kteří mají bohužel tu smůlu, že měli německou národnost a i když byli třeba proti fašismu, tak jim stát měřil jiným metrem.  Podle teorie místních chytráků je to totéž, jakoby každý, kdo má českou národnost byl vlastně komunista a každý kdo má ruskou národnost je přeci odpovědný za naši okupaci v r. 1968. Pozdravujte svou šedou kůru... 
0/0
7.7.2003 14:02

Andělíček

V tomto souhlasím s komančema-Mareš z vlády do hajzlu s US !!!
0/0
7.7.2003 13:52

Jirka

Koukal jsem včera i na Sedmičku.
Múmie svobody z vlády neodejde, ať už je v čele Mareš nebo kdokoli jiný.
Jim nejde o politiku, jim jde jen a pouze o koryta.
Ti, co je minule volili, udělali pěknou blbost.
0/0
7.7.2003 12:46

Ole

Re: Koukal jsem včera i na Sedmičku.
Aha, kdežto frajerům z ČSSD, ODS, KDU, KSČM nejde o koryta, ale především o naše blaho......
Zajímavé, že jediný politik, který se chová odpovědně a vypadá, že mu nejde o koryto (H. Marvanová) je zrovna z US
0/0
7.7.2003 15:54

lurtz

Podivna diskuse ...
Je to stejne tady pekne podivna diskuse. Vsichni nadavaji na komunisty nekteri k tomu pridaji US a jini jeste navic komentatora. Komunisty nesnasim, stejne jako US, ale toto neni problem vnitropoliticky, ale je to o postoji vuci okolnim zemim, ktere se pri nejednotnem ceskem postoji snazi urvat co nejvice. Ze to zaplati cesky danovy poplatnik, je jim samozrejme uplne jedno, hlavne ze budou mit penize z odskodneni pro sve obcany. A my jen malichernicky podporujeme toho, kdo ma hezci ksicht a nebo umi lepe zvanit.
Porad koukame, jak je to za hranicema v nemecku perfektni. Ale ze tam je stejne svinstvo jako u nas to moc lidi videt nechce. Nemeli by sve celozivotni idealy.
Ze nemci potaji ochranuji byvale nacisty a ze jsou u nas tolerovani komuniste je realita a moc na ni nikdo z nas nezmeni. Proste Ti lide musi vymrit.
Horsi je, ze politici nejsou schopni rici, ze druha svetova valka byla peklo, ze se stala velka prikori a vysledky jsou takove jake jsou. A ze takto rozhodli o vysledcich valky nasi predkove svymi ciny.
Soucasny je pouze o tom, ze obcane nevi na cem jsou, zesiluji se predsudky a posiluji se nacionalni nalady ve spolecnosti.
Jako novou krivdu bude mnoho lidi citit i pripadne odskodneni. nebudeme mluvit o tom, ze slechta, ktera pro cechy nikdy nic moc dobreho neudelala a hrabala v teto zemi po cela staleti pod hlavickou cirkve nebo habsburku, tak ted dostava vse zpet i pres kolaboraci za Hitlera. A to jen proto, ze pri dlouhych procesech se obcas nejaky dokument ztrati.
Dokud bude nejasny pravni stav, ktery bude umoznovat menit vysledky hruzne druhe svetove valky, tak budou vznikat nove a nove krivdy. A to mame temer sedesat let po valce a soucasna generace ma to stesti, ze ji nepamatuje. Ale vysledky si pekne vyzere. Starici, kteri v te valce meli prsty si musi prece prijit na sve.
 
0/0
7.7.2003 12:08

Praotec Cech

Re: Podivna diskuse ...
0/0
8.7.2003 11:01

Tomi

Pro Jakla!
Pane Jakle, to, že Mareš vypadá jako bezdomovec mu nevyčítám - je to jeho věc. Ale, že myslí "hlavou" a ne "Pr...í" to je fakt - a hlavně pro sebe! Jinak nic z toho co jste napsal není pravda - aktuální problémy jsou v naší zemi někde úplně jinde a že se nemáme s Němci o čem byvit? Ale to je pravda - o 2. světové válce a jejich příčinách a následcích si mohou studovat historici, popovídat i ostatní, ale NELZE měnit po téměř 60 letech výsledky a napravovat (mnohdy ) pochybné křivdy. Moje matka byla totálně nasazena (pokud vůbec víte o co se jedná) a dodnes!!!!!! nedostalala odškodnění. Mareš a Svoboda jsou "nejslabší" články vlády (zřetelně na své funkce nestačí, přímo škodí ČR), která celá za mnoho nestojí.
0/0
7.7.2003 10:47

jakl

Re: Pro Jakla!
Pane Tomi, také moje maminka byla totálně nasazená. Ani ona odškodnění nedostala. A nedostane – zemřela v polovině 90. roků. Vyhnul jsem se tak nemilé povinnosti odmítnout matčin dárek (viz na konci příspěvku).
 
Stále trvám na svém – jakékoliv ignorování souseda se kterým momentálně nejsem ve zrovna přátelském poměru je strkání hlavy do písku. Pokud se s někým chci bavit, nemohu si předem klást podmínky o čem nechci slyšet. Myslím to všeobecně a platí to pro rodinu v sousedním bytě, baráku, i zemi sousední nebo jinou. Soused s mým názorem nemusí souhlasit, tak jako já nemusím souhlasit s jeho. Možná se tentokrát nedohodneme. Ale základem je sejít se a mluvit. Vyříkat si vlastní názor a pokusit se najít řešení, pokud nám současný stav vadí. Když se toto nestane v česko-německých vztazích, budeme jenom naslouchat názorům českých politiků. Jedni, s pěnou u úst a rudí vzteky, jiní, kývající hlavami jak osli. A žádný nebude vědět, jak se věci mají.
 
O co jde potomkům některých sudetských Němců, to nevím. V posledních letech jsem s žádným nemluvil (kdysi se třemi a žádný z nich po ČSFR nechtěl a nedovedl si představit, že by v ČSFR žil). Až mi někdo z vlády nebo parlamentu řekne: mluvil jsem s tím a tím, a on chce po rodině pana Nováka barák, po obci Y to, a po státu zas ono, až pak možná zaujmu k požadavkům některých potomků některých sudetských Němců pro Vás přijatelnější stanovisko. Ani pak nebudu tvrdit, že to chtějí Němci, ale ten a ten. Neházím lidi do jednoho pytle ať jsou odkudkoliv. Týká se to i Němců, včetně těch sudetských a jejich potomků. Zastávám názor, že všude žijí jen lidé a já vlastně o nich nic nevím. Nemohu tedy říci, jací jsou. Vidíte-li to jinak, prostě se neshodnem. No a co?
 
Revizi výsledků světové války nikdo nedělá a neudělá. Historii nelze změnit. Ani změna čs. ústavy výsledek války nepotvrdí ani nevyvrátí. Ten už se stal, byl potvrzen a je neměnný.
 
A mimochodem, odškodnění nepovažuji za dostatečnou náplast na minulé křivdy. Ty křivdy, bez ohledu na to kde se staly, totiž lidem změnily život a dnes se s tím už nedá nic dělat. Žádné peníze ty postižené nevrátí tam, kde museli v minulosti odbočit z plánované cesty. Nikoho nevrátí je do dne kdy byl násilně změněn jeho život.
  Až vaše maminka to odškodné dostane (já ji to přeji a věřím, že ho dostane), zřejmě je rozdělí mezi potomky. Jak budete reagovat když ty peníze, nebo jejich část vám matka bude nabízet. Odmítnete je? Odmítnete maminčin dárek? Nebo přijmete? Budou vás pak ty peníze těšit? Řekne si hrdě: To mně právem patří. Za maminčinu práci pro Reich! Blbé otázky, co? Ale čekají vás. Vaše maminka se sotva za ty prachy rozhodne jet někam k moři. Uvědomte si to! Proto ten můj názor na odškodnění minulých křivd.
0/0
7.7.2003 18:53

frank

Zajímavé.
Skutečně zajímavé, že politická mrtvola, Unie svobody, již zřejmě ležící ve volební márnici, a jejímiž členy jsou ve velké míře ti, co nosí jarmulky, přistupuje k těmto návrhům. Možná to má souvislost, možná ne. Spíše však jde o hlasy právě těch Němců. Jenže, domnívám se, pan Mareš se asi zapomněl zeptat právníků (to je parodie na jeho vystoupení v TV), a nebo, to spíše, jsou jeho představy o množství těchto lidí přinejměnším poněkud nadsazené. Procenta pro vstup do Parlamentu z toho nevydupe. Navíc je sám naprosto nesrozumitelný. Tedy politicky a názorově. Je to takový kašpárek. Strana, kterou "vede", je nyní stejně nesrozumitelná. Jak si vysvětlit, že se má jednat o údajně pravicovou stranu, a přitom vesele "vládne" se socanským babralem Švindlou? Jedině tak, že nehledí na potřeby strany a on a ještě další dva se snaží vytlouct ministorváním pro svůj osobní prospěch co to dá. Tím se sami zkorumpovali a zkompromitovali tak, že ani hlasy Němců Unii svobody ve volbách nezachrání. To už není žádná pravice. Je to takový legrační trpaslík okopávající vztekle kotníky okolostojících. Takže, kdo chce kam, pomožme mu tam, platí v případě US na 100%.
0/0
7.7.2003 8:06

jakl

Re: Zajímavé.
Nesouhlasím s Vámi. Pan Mare š je jedním z mála politiků, kteří myslí hlavou a snaží se řešit aktuální problémy. Podle mne mu jde o princip, ne o vlastní setrvání v parlamentu na věčné časy.
Podle zpráv sdělovacích prostředků je v ztah mezi Čechy a Němci stejný, jako byl na konci války. Nemyslím si, že tomu tak je. Jsme o skoro 50 roků dále! Pan Mareš má zřejmě stejný názor. Mluví mi z duše. Schovávat svoje obavy a strach z Německa za nenávist vůči Němcům není řešení. A věta S NěmeckemNěmci se nemáme o čem bavit, odpovídá duševním schopnostem spíše rozumově zaostalého desetiletého dítěte. Pan Mareš to asi ví. Na rozdíl od těch, kterým je všechno jasné.
0/0
7.7.2003 8:48

frank

Re: Re: Zajímavé.
Že myslí hlavou mu neberu, ale trvám na tom, že on, a díky němu i strana, jsou nesrozumitení a vypadají jenom jako političtí hochštapleři. Bezesporu je chytrý, ale srozumitelně mluvit skutečně neumí. Pak vypadá jako koktající vyplašená myš. A to už je pak nejen jeho problém, protože stranu reprezentuje.  O tom píši. Takže mi nevkládejte do klávesnice něco jiného, protože by to bylo jako v: já o voze, Vy o koze. Ale dovolím si na Váši glosu reagovat: Na tu měkkost našich politiků v rámci přistoupení k EU rozhodně dojedeme. A to čím víc se budeme omlouvat. Takovou frekvenci omluv od Němců směrem k nám, malým, skutečně neregistruji. Jsem přesvědčen o tom, že Sudeťáci budou II. světovou válku považovat za ukončenou teprve tehdy, až ve sporech o určení vlastnictví dostanou zpět své majetky. A o to jim celá léta nepopiratelně jde. Takže ne že média, ale Sudeťáci skutečně ještě válku neskončili a jsou těch 55 let zpátky. Ne všichni, vím to, protože část mého rodu odsun postihnul též, ale je jich stále dost. Překvapující je, že se ale nejedná jen o staré lidi. Přeci jen se tak potvrzuje, že majetek je majetek.
0/0
7.7.2003 10:51

Kalafuna

STBak Grebenicek a soudkyne Vesela
Kdyby neschopna, bolsevicka soudkyne Vesela uz davno po zasluze odsoudila STBackou svini Grebenicka, tak by na na vsechno uz zapomelo a Grebenicek uz by byl davno venku.
Ale diky tomu, ze se ten STBak vyhyba soudu a Vesela mu pomaha, tak se pripad medializuje a kazdy v teto republice vi, jaka byl/je STBak Grebenicek svine. Bravo !
Take si myslim, ze KAZDY clen STB a nebo KAZDY clen lidovych milici, mel byt po revoluci 1989 odsouzen do kriminalu.
0/0
6.7.2003 23:28

Milík

Re: STBak Grebenicek a soudkyne Vesela
Vsichni to nevedi, napr. divaci TV Nova. Nechapu, proc to Nova poradne nerozmazne. Co ma spolecnyho s komousema? Kdyz se jedna o nejakeho byvaleho gestapaka, tak se o tom toci reportaze az v Nemecku. Vzdyt tady by ani nemuseli chodit tak daleko...
0/0
6.7.2003 23:50

michallll

komunisté žijí z toho, co je pod kobercem
čím více toho tam zametou, tím více budou později moci vydírat.
jistěže dohody a hranice jsou nutné, ale co unese revoluční svědomí může u nerevolučních lidí obrátit žaludek
ani nevím, zda už vypověděli pakt neútočení s hitlerem, možná v nějakou vhodnější dobu
politikařit se dá se vším, ale jsou to spíše už poruchy osobnosti a skupin, než co více. to není bláznění, to je jen drobná chyba, prostě ježdění vlevo po české ulici /proč ne, jezdit vpravo zavedl ten hitler...
0/0
6.7.2003 19:09

jacktalking

Komunisti se zase ozvali!
Zase se ti komunisti ozvali! Vzdycky se stavi proti cemukoliv, co nase vlada navrhne. To me zajima, co by rekli na navrh zakona, zakazat komunistickou stranu, a postavit mimo zakon komunisticke hnuti...? Kdyz uz zakazali fasismus, meli by zakazat i komunismus. Jinak je to na nic!
Nabizim komukoliv za hlavu komunistickeho pohlavara 100 000 KC! At konecne vsichni komunisti zhebnou!
0/0
6.7.2003 14:15

Jan ,Praha

Re: Komunisti se zase ozvali!
Mám ještě několik míst ve svém ústavu a budu Vás zadarmo léčit!!!!
0/0
7.7.2003 8:36

Fido

Pan Mareš je chudák s totálně vyhuleným mozkem.
Jinak by se nesnížil k omluvě a nějakým gestům vůči těm, co nás chtěli vyhladit. A pokud tek jedná, pouze ať mluví za sebe a ne za nás. Má matka musela přihlížet v Osvětimi, jak jí do plynu odvedli rodiče a sestru. Odškodnění se byť i po mnoha žádostech nedočkala.
Germáni?
0/0
6.7.2003 14:11

zv

Re: Pan Mareš je chudák s totálně vyhuleným mozkem.
Je mne lito,ze se tak stalo. Jiste kazdemu taky. Nesmime zapomenout,ze komuniste delali zrudnosti na vlastnich lidech. I na tech,kteri bojovali na zapade proti okupaci. Coz ja povazuji za absolutni prehmat bolsevistickych primitivu!
V kazdem pripade jsou v nemecku slusni lide. To je neoddiskutovatelna vec. Dovolil bych si rici, ze v CZ je urcite procento neslusnych lidi a to jsou ti, kteri volili bolsevisty nadale i po tom co o nich vyslo najevo a jeste vychazi.
Toto je neuveritelna torpidnost.
Jakakoliv snaha od kohokoliv priblizit sudetske k nam bude automaticky napaden. Komunisty a hloupimi lidmi, ktere prihlouple sireni nenavisti podporuji. Nekdy blbe, nekdy trochu chytreji. Ale nikdy chytre a ve spravnem case. Na to, nastesti nemaji.
Zabozrouti to pochopili a jsou s nynejsim nemeckem jedna ruka. A bojovali mezi sebou vice.
Pochopi to nekdy ceska verejnost? Snad jo. Zabozrouti z celeho politickeho i ekonomickeho souziti maji velky plus. Zakodovane nenavideni z komunisticke ery u ceskeho cloveka musi skoncit. O co drive o to lepe.
0/0
6.7.2003 21:00

Kalafuna

Re: Pan Mareš je chudák s totálně vyhuleným mozkem.
Ti Nemci, kteri zustali nasimi obcany, a byli potom perzekuovani, urcitr nikoho do plynu neposlali.
Nemci se s nacismem vyporadali, my s komunismem ne. Stale mame ta bolsevicka prasata v parlamentu.
0/0
6.7.2003 23:21

Jan

Re: Re: Pan Mareš je chudák s totálně vyhuleným mozkem.
tak říkáš vypořádali? Dozorce Malloth z Terezína nebyl nikdy vydán do ČR a německý velitel - vrah 207 dětí z Oradouru, nerbyl nikdy vydán do Francie. Veterání zbraní SS se dodnes scházejí na vzpomínkových akcích. Mnichovská smlouva nebyla zrušena a Mengele  mohl po válce několikrát navštívít Německo. Tomu  tedy říkám vyrovnání.
0/0
7.7.2003 7:36

lurtz

Re: Re: Re: Pan Mareš je chudák s totálně vyhuleným mozkem.
Presne tak. Porad koukame, jak je to za hranicema v nemecku perfektni. Ale ze tam je stejne svinstvo jako u nas to moc lidi videt nechce. Nemeli by sve celozivotni idealy.
Ze nemci potaji ochranuji byvale nacisty a ze jsou u nas tolerovani komuniste je realita a moc na ni nikdo z nas nezmeni. Proste Ti lide musi vymrit.
Horsi je, ze politici nejsou schopni rici, ze druha svetova valka byla peklo, ze se stala velka prikori a vysledky jsou takove jake jsou. A ze takto rozhodli o vysledcich valky nasi predkove svymi ciny.
Soucasny je pouze o tom, ze obcane nevi na cem jsou, zesiluji se predsudky a posiluji se nacionalni nalady ve spolecnosti.
Jako novou krivdu bude mnoho lidi citit i pripadne odskodneni. nebudeme mluvit o tom, ze slechta, ktera pro cechy nikdy nic moc dobreho neudelala a hrabala v teto zemi po cela staleti pod hlavickou cirkve nebo habsburku, tak ted dostava vse zpet i pres kolaboraci za Hitlera. A to jen proto, ze pri dlouhych procesech se obcas nejaky dokument ztrati.
Dokud bude nejasny pravni stav, ktery bude umoznovat menit vysledky hruzne druhe svetove valky, tak budou vznikat nove a nove krivdy.
 
0/0
7.7.2003 12:00

géďa

Re: Re: Pan Mareš je chudák s totálně vyhuleným mozkem.
Nejsem tak přesvědčen,že Němci se s nacismenh vypořádali.!!!!!! Stačí poslůouchat Posselta či Stoibera.
0/0
7.7.2003 12:55

zv

Re: Re: Pan Mareš je chudák s totálně vyhuleným mozkem.
Mate pravdu, NSDAP je zakazana.
0/0
8.7.2003 8:06

Jan

Mareš
je bevýznamné hovado a jeho stranička těsně před zánikem, tak kope kolem sebe, aby na sebe upozornil.
0/0
6.7.2003 9:28

astro

Re: Mareš
A jeden významnej Jenda kolem sebe plive.
0/0
7.7.2003 10:57

zv

Perfektni predstavitel proletariatu.
Ze si preskousi vysledky voleb do EU!! Dnes se neohrabane plete do dekretu! Co vymysli tento mozek zitra! Pobavme se nechame se prekvapit. Jiste to bude zase vec na nejvyssi urovni.
Prijde nekdy od techto komunistickych hovad neco, alespon neco noveho? Kloudneho?
Bojm se ze ne.
Konecne jsou prave komunisti zodpovedni za odsun sudetskych! To oni natropili vlastni blbosti tyto problemy. Ted by laskave meli drzet hubu! Politicka neohrabanost jim nedovoli se schovat a nevystrkovat ten jejich hloupy krk prave na toto thema!!!
Bohuzel to si ten pohlavar nemuze srovnat v hlave, protoze jeho kapacita prave na toto nestaci. Politicky zase udelal chybu.
Jestlize sudetsti byli odsouzeni a vyhnani, je tedy rada na komunistech,aby svuj podil konecne dostali !
Komunisti delaji ostudu Ceskemu narodu!
0/0
6.7.2003 7:18

Matyáš

Mareš se chce zviditelňovat
za každou stranu než zmizí i se svou pučistickou pidistranou v propadlišti ději. Na celém tom zbytečném otevírání uzavřených záležitostí kolem Němců má největší vinu Havel, který se jim proniczanic uháněl omlouvat sotva byl poprvé zvolen prezidentem.
0/0
6.7.2003 0:20

zoufalec

Komunisté jsou odpovědní za nejvíce křivd
Dokud komunisté neodsoudí křivdy spáchané na národech celého světa právě komunisty, nemají co dělat v žádném demokratickém systému. Jestliže zločiny spáchané v minulém století neodsoudí nemají právo hovořit o čemkoliv. Protože dodnes mají ruce od krve a obětí komunistů bylo více než obětí německých nacistů. Má matka pochází ze smíšeného manželství. Děda byl sudetský Němec, babička byla slovenského původu a během války zemřela na TBC. Dědova druhá žena která se starala o mou matku v r.1945 byla účastníkem krvavého odsunu z Brna do Vídně. Děda z východní fronty utekl před komunisty do spojeneckého vězení a potom zůstal v Rakousku. Má matka byla vychována v izolaci od svého otce na Moravě. Kdo jí nahradí tuto křivdu spáchanou komunisty?
0/0
5.7.2003 16:48

slava

Re: Komunisté jsou odpovědní za nejvíce křivd
vazeny soudrühü grebenicku . Kdo rozkradl Nemecky majetek pokud vim jenom komunisti oni si to vse pekne rozdelili ated ty zlocinci rvou. zil jsem za de  mokratickym zentralismem na rozkradene sumave. tirol
0/0
5.7.2003 22:10

II tsohg

Grebeníčkovci
Tu jejich StBáckou famílii patří POVĚSIT!!!!!!! Nic víc si ti bastardi nezaslouží!!!!!!!
0/0
5.7.2003 14:31

mimochodem

Schone Toni byl v "fašistickém" německu odsouzen v penzionu pro nemohoucí dědky ...
... zatímco soudruh Grebeníček starší si užívá chráněného stáří a královské penze.
 
SUDEŤÁCI, PROSÍM, VRAŤTE SE!!!
0/0
5.7.2003 14:06

Dana Herianová

Prohlášení ke všem slušným lidem !!!!!!!
Přidej se k nám a hned bude líp nám všem !!!!   Komunistická strana Československa je politickou stranou ve smyslu zákona č. 4241991 Sb., ve znění pozdějších předpisů, o sdružování v politických stranách a v politických hnutích. Užívá zkratku:  KSČ Jejím symbolem je z rozhodnutí XIX. sjezdu strany tradiční rudá pěticípá hvězda se srpem a kladivem. Programové cíle KSČ: Strana usiluje, s využitím všech možností daných Ústavou České republiky a Listinou práv a svobod, o vytvoření sociálně spravedlivé a demokratické společnosti: cílem strany je socialismus. Ideovým základem strany je marxistický světový názor. Strana vychází v nových podmínkách z poznání společenského vývoje a jeho zákonitostí, ze zkušeností komunistického a levicového hnutí v evropkých a dalších zemích a ze zkušeností domácích. Hledá a uskutečňuje nové politické aktivity, nezbytné pro dosažení programového cíle. Strana vytváří svou ideovou, organizační a akční jednotu na základě demokratické diskuse. Je politickým subjektem názorové plurality, která je předpokladem vyváženého uplatňování zásady jednoty demokratického centralismu, který se opírá o jednotu demokratické tvorby a uskutečňování svých cílů. Členství ve straně: Členem KSČ může být každý občan České republiky starší 18 let, který souhlasí s jejími stanovami a programovými cíli. Československo - práce - socialismus.Oficiální stránky naší strany - Komunistické strany Československa (KSČ) a jejích orgánů naleznete pouze na této internetové adrese http://www.ksc-uv.cz. Nemáme nic společného s autory jiných internetových stránek, kteří v adrese užívají název a zkratku naší strany. Nejsme členy Komunistické strany Čech a Moravy (KSČM), nepodporujeme ji a nepodílíme se na naplňování jejího programu
0/0
5.7.2003 12:34

huka

Re: Prohlášení ke všem slušným lidem !!!!!!!
Já s k vám přidám, ale až vstane z mrtvých generál Píka a paní Horáková které vaše strana dala zavraždit !
0/0
5.7.2003 12:41

Bunny

Re: Prohlášení ke všem slušným lidem !!!!!!!
Drahá soudružko!Zaspala jste jedno století.Dnes se nepíše r.1903.Socialismus se ukázal jako fatální omyl. A díky své neživotnosti také v Evropě totálně zkrachoval.Jsem rád,že jsem se toho dožil.Mě stačilo těch 4l let více než dost.Nikdy víc!Pryč s komunismem a fašismem! Je to jedno a totéž!
0/0
5.7.2003 12:51

Dana Herianová

Re: Re: Prohlášení ke všem slušným lidem !!!!!!!
v roce 1989 mi bylo 14 ................... škoda že jsi mě tedy neoběsil na kandelábru.
0/0
5.7.2003 13:18

Mia

To: Dana Herianová
To se tedy máte za co stydět, že vám v roce 1989 bylo 14 a nepochopila jste, co se tady dělo!!!! Mě bylo 10 a celkem slušně jsem rozuměla tomu, že v době, kde mne soudružka učitelka nutí kreslit Zimní palác a VŘSR, žít nechci.
Na mého otce byl nasazen STBák, můj dědešek byl komančema vězněn! Je to otřesná verbeš!!!Komunismus, jako totalitní strana, je srovnatelná s fašismem, ne-li ještě horší!!! Zjevně nevíte, co se v té naší zemičce dělo za hrůzy, že můžete dobrovolně vstoupit do takové strany. Absolutně nechápu, že KCČ ještě nezakázala vláda!!! Tak jako je mimo zákon postaven neonacismus!!!
Je to naprosto otřesné a šokující, že hajíte zájmy utopistického socialismu, který, jak se již v minulosti mnohokrát ukázalo je naprosto nerealizovatelným a jakékoliv pokusy o jeho nastolené vedly k vyvražďování a v konečném důsledku k rozpadu systému.
0/0
5.7.2003 14:54

chalenger

Re: Prohlášení ke všem slušným lidem !!!!!!!
komunisté zničili tolik vyborných lidí a rodin a dali ty nejlepší povraždit že je naše rodina a jiní slušní lidé považuje za FAŠISTY.
0/0
5.7.2003 13:02

Tom

Re: Prohlášení ke všem slušným lidem !!!!!!!
Neobtěžuj slušné lidi!!!!!
0/0
6.7.2003 0:52

Dana Herianová

Re: Re: Prohlášení ke všem slušným lidem !!!!!!!
Neobtěžuj slušné lidi!!!!!
0/0
6.7.2003 1:25

zv

Re: Prohlášení ke všem slušným lidem !!!!!!!
V nahore uvedenem clanku se jedna o dekretech! Nechapu, co tim chcete na thema rici.
0/0
6.7.2003 7:32

:o((

vzkaz pro humry
máme bezplatnou lékařskou péči - tak se laskavě obraťte na lékaře - snad vás to nebude ani bolet - k elektrošokům se prý už konečně dává guma mazi zuby - no ale je taky bohužel pravda, že poskytovanou "fundovanou" péči sem tam nějaký pacient nepřežije - ale je to ZADARMO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
5.7.2003 11:58

HOA

Re: vzkaz pro humry
HUMRI OSVOBOZENECKA ARMADA te ma jiz v databazi a trest te nemine. Podivej se na Hrdinkuv barak.
SVOBODU HUMRUM!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
5.7.2003 12:56

:o(

raději tři mareše než jednoho topolánka nebo půl grebeníčka !
   
0/0
5.7.2003 11:49

Dita

Mereš.
Co vlastně mařeš pohledává ve vládě? Kdo vlastně tohoto debila na vládní post dosadil ?
0/0
5.7.2003 11:46

Kubanec

Re: Mereš.
....a proc vlastne tebe tolerujeme na zemi?Hm...?
0/0
6.7.2003 7:25

rex

Bezdomovec Mareš
Člověk,který vypadá na první pohled jako bezdpmovec a hlásá bludy nepatří nejen do vlády, ale ani mezi  lidi.
0/0
5.7.2003 11:43

rejpal

Re: Bezdomovec Mareš
Ale patří, za pár dnů tak budeme vypadat všichni, neboť nám bude vládnout ODS
0/0
5.7.2003 12:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.