Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lékaři: I my chceme přidat

Místo utahovaní opasků se policisté, hasiči a celníci dočkají zvýšení platů. Učitelé a lékaři o více peněz žádají už léta. Marně. Jak to, že si větší výplaty vymohli právě policisté? Navíc v době, kdy vláda vyhlásila úsporný plán, který počítá se škrty ve všech resortech?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Anděl

Já chci taky přidat
Já chci taky přidat, akorát nemám koho vydírat. Sakra.
0/0
7.7.2003 7:57

CheHumrevara

Historie humřího osvobozeneckého hnutí
Historie humřího osvobozeneckého hnutí
 
Humří osvobozenecká armáda (HOA) o své existenci dala poprvé vědět v roce 2000 úkladnou vraždou hemofilika Rubeše v Průhonicích u Prahy. Zbohatlický podnikatel žijící v satelitním městečku metropole se snažil vhodit do vařicí vody živého humra a zkonzumovat ho coby pochutinu. Nebohý humr v obraně zaťal klepeto do prstu živnostníka, tento nebožák však trpěl těžkou dědičnou krvácivostí, na místě se vykrvil a zemřel. Od té doby jsou humři pronásledováni státním aparátem, soukromými lovci a kolaborantskými langustami na všech frontách.
 
O tři roky později následovala masivní mediální kampaň HOA za záchranu svého člena - agenta Humra Žabiče Klepetova, který byl zatčen dvěma langustami při tajné operaci v kanalizaci pražského Hradu, kde se snažil položit výbušné mechanismy k likvidaci prezidenta Klause, následně nepozorovaně zaujmout jeho místo a převést správu státu humrům. Po zatčení byl uvězněn a veřejně vystaven ve smrduté kobce v prodejně TESCO, kde byl týrán s cílem připravit mu velmi pomalou smrt. Po kampani, i přes hrdinnou smrt agenta Klepetova při útěku, dostalo humří hnutí mocnou podporu veřejnosti a vzpružilo se k dalším akcím, mezi něž patří např. pumový útok na sídlo závodníka Hrdinky, zapálení Faustova domu na Karlově náměstí a nasazení klepet několika zlotřilým poslancům.
 
HOA měla původně jen několik desítek členů, po tvrdých odvetách státního aparátu se však do ní hlásily stovky dobrovolníků a její početní stavy vzrostly na 2000 - 3000 partyzánů včetně speciálních komand určených k fyzické likvidaci nejnebezpečnějších protivníků a k ozbrojené protistátní činnosti.
 
HOA úzce spolupracuje s humří tajnou policií GEHUMRO, která dodává ozbrojeným humřím složkám strategické informace o nepřátelské aktivitě a o kolaborantech.
0/0
5.7.2003 1:06

HUMRI STRANA

Jste pekni pokrytci
Starate se jen oi prachy a to ze HUMR trpi vam nevadi
SVOBODA HUMROVI!!!!!!!!!!!!!
0/0
4.7.2003 12:45

CheHumrevara

Re: Jste pekni pokrytci
VIVAT HUMR !!!
0/0
4.7.2003 15:34

aaa@post.cz

něčím se začít musí
Souhlasím s navýšením platů a vším, co je součástí navrhovaných změn ve prospěch uniformovaných složek. Potřeba kvalitních policejních složek je jasná a s tím souvisí i finanční motivace zaměstnaců policie. Chybí mi však druhá strana mince. Mělo by současně dojít k výraznému zvýšení sankcí, trestů a jiných postihů příslušníků těchto složek (nejenom policistů) v případech zneužití mocenského postavení a zejména pak v případech korupce!!! A proto v této souvislosti by měl být současně přijat legislativně vypracovaný přísný systém kontroly a šetření všech stížností a incidentů v těchto složkách! Něco za něco!!! Problémem naší společnosti je dodržování zákonů a pořádku (všude a ve všem). Něčím se začít ale musí! Respekt a dodržování zákonů může přinést mimo jiné i snížení daňových úniků, což potom může následně pomoci řešit situaci ve zdravotnictví a školství. Pokud by došlo k plošnému zvýšení platů současně ve všech rezortech, nic se ve fungování společnosti nezmění. A problémy se budou pouze konzervovat.
0/0
4.7.2003 12:41

Honza

Jiný úhel pohladu
Diskuse je velmi zajímavá, ale já si myslím, že největší radost z ní má právě všemocný (a všemi blbci nejoblíbenější)politik, pan vnitro. Je to přesně tam, kde to chce mít. "Hádejte se, dohadujte mezi sebou, bude to tak jak jsem řekl." Přátelé diskutující, nechtělo by to napřít síly trochu jiným směrem? Jak dlouho ještě s námi bude tento pán mlátit o zem? Diskuse je důsledek. Zamysleme se více nad příčinou a pokusme se ji zákonnými prostředky změnit.
0/0
4.7.2003 12:18

Alenka

Skvělý
Ne víc peněz ale víc policajtů . A na ty nevezmou peníze .  Jsem zvědavej kdo za chvilku bude učit ? vymatlanci , který se na nic jiného nehodí , protože za ty prachy se na to každej jenom trochu schopnej učitel vyprdne . Udržet si specialisty a detektivy mohli za větší peníze v rámci odměn a příplatků . Ale tohle je gesto Stáni a Ivana k ničemu a solit budeme my .
 
0/0
4.7.2003 11:08

Jaryn

Re: Skvělý
Učitelé půjdou k policajtům a bude . Učit můžou uklizečky .
0/0
4.7.2003 11:27

OPTIM

Re: Re: Skvělý
Souhlasím, a vědečtí pracovníci půjdou uklízet!!!
0/0
4.7.2003 15:18

Pepina

Re: Re: Re: Skvělý
Fajn, všem se bude přidávat (policajty beru) a já po 12 letech podnikání se zařadím mezi nezaměstnané a nechám se chvíli živit státem. Možná se nechám zaměstnat někde na úřadě, každý rok pojedu na dovolenou, kterou si takhle dovolím jednou za 5 roků. Už toho začínám mít dost. Nejvíc křičí ti, co mají své jisté. Všichni chtějí přidat i když jen ti nejtupější musí snad vědět, že na to není. Takže páni podnikatelé, pojďme se na to vykašlat, ať nás zase chvíli živí ti, co teď nejvíc křičí.
0/0
4.7.2003 20:25

čtenář

Re: Re: Re: Re: Skvělý
Já osobně si tedy myslím, že v této republice, to nemá jisté nikdo, kromě těch u koryt v parlamentu, senátu a vládě
0/0
4.7.2003 22:29

Pavel Slegr

Nenarikat, resit
Je treba nenarikat.
Ja jsem v Cesku zivoril jako programator, venoval jsem se sve praci naplno, neustale studoval odbornou literaturu a bral jsem stejne jako policajt.
Nasel jsem si praci v Nemecku, beru pres 5000 €, pritom doktor tu bere 4000 € a policajt 2500 €. Tomu rikam spravne oceneni prace.
0/0
4.7.2003 0:21

Lenin

Re: Nenarikat, resit
Také mám za nejsprávnější,abych nejvíc bral já.
0/0
4.7.2003 6:26

Lev Tolstoj Tula

Re: Nenarikat, resit
Pane Slegr, reseni je slozitejsi. Najit nejhlubsi a plne korytko je schopen i prumerne talentovana zivocich. Jde ale o tezsi ukol - usmernit rozdelovani prijmu tak aby se predeslo zbidacovani celych uzemi s nasledky mnohdy problematicke migrace vitalni populace vaseho typu.  Zvysovani prijmu eliternich -chapano globalne - prijmovych skupin jako jsou cesti lekari je kratkozraky akt nespravedlnosti.
0/0
4.7.2003 10:07

Re: Re: Nenarikat, resit
Konecne jeden, kerej pochopil, vo ce vlastne de.
0/0
4.7.2003 10:27

Re: Nenarikat, resit
Nemecky lekari vydelavaj 150.000-300.000 € rocne.
0/0
4.7.2003 10:25

poslanec

Pryč s učiteli a doktory !!!!
Já tvrdím stále - nemocnému a hloupému národu se vládne mnohem lépe ! Přidáme jenom těm, kteří naši vládu pomocí obušků budou zajišťovat, za doktorem si skočím do Německa a děcko pošlu do anglické nebo německé školy !!!!!!!
No obecný lid kašlu Bude přecházet choroby, důchodu stejně nedožije, tak co ! Hlavně, že se nesáhne na moje privilegia  Zdraví vás všechny POSLANEC.
0/0
3.7.2003 22:32

sup

I my chceme přidat
I učitelé a lékaři musí mít morálku
0/0
3.7.2003 18:34

Stínový ministr

Vláda si chce "koupit" před reformou klid na náměstích
Proč se divíte, že vláda chce přidat pouze policistům a celníkům a právě teď? Proč policii? Vládnoucí garnitura včetně opozice potřebuje od podzimu začít prosazovat radikální škrty v rozpočtu a prosadit důchodovou reformu. Logicky očekávají, že se proti tomu zvedne velká vlna odporu a stávek. Proto si chtějí dopředu koupit loajalitu policie. A spokojený  středoškolsky vzdělaný policista se 40000 v kapse již stávkující bandu učitelů, vědců a podobných vysokoškolsky vzdělaných "žebráků" správně usměrní.
Proč celníkům? Představte si, že by celnící začali stávkovat kvůli tomu, že jejich počet bude od vstupu do EU výrazně redukován. Státu by tím mohl klesnou výběr daní a reforma by byla ohrožena. Tak jim stát pro jistotu předem přidá. Na pár let bude od nich pokoj a před sebou budou mít pěkné odstupné. To se i to propouštění nakonec lépe snese.
Proč ne učitelům a doktorům? Protože pořádně stávkovat nemůžou. Dokážete si představit, že by učitelé měsíc neučili nebo lékaři neléčili? Celé společnost by je ukřižovala. Kdo by přece rodičům bez dovolené chodící do práce hlídal dopoledne děti. A doktoři? Ti přece musí léčit i zadarmo, vždyť jsou "lékaři" a je to jejich "morální povinnost".
0/0
3.7.2003 18:05

důchodce

Re: Vláda si chce
Vážený pane stínový ministře.
Nakonec z našich občanů zbyde laciná pracovní sila, konkrétně doplňovačí regálů v supermarketech. K tomu není třeba žádného vzdělání, takže učitelský sbot již nebude třeba vydržovat.
Kdysi jsem nevěrné ženě řekl "bože, jak hluboko jsi klesla", nyní říkám, "ach národe, jak hluboko jsi klesl a vůbec si to neuvědomuješ a nebo, co je ještě horší, nechceš si pro přiznat, protože se stydíš za svoji naivitu a hloupost. Mějte se všichni dobře. Jdu na pivo.
0/0
3.7.2003 19:17

Olda

Re: Vláda si chce
Policistu se 40.000,- Kč platu na ulici neuvidíte. V tom je ten problém, že při zvyšování platů se pouze rozevírají nůžky mezi  "špičkou" a běžným policistou. Ptal jsem se známého - na poslední "přilepšení" doplatil ztrátou "klausovného" - suma sumárum na tom prodělal. Už se těší, co další zvýšení platů přinese - nebude to bič na ty provozní? (přesčasy aj. zahrnuto v platu). Je to v podstatě humbuk a přilepšení platů těch "nahoře".
0/0
4.7.2003 18:02

WDW

Trochu soudnosti, páni doktoři!
Nevím naprosto přesně, kolik činil průměrný plat lékaře v roce 1989. Naprosto přesně ale vím, že cenová hladiny se v průměru proti roku 1989 zvedla na čtyřnásobek. Pokud do růstu mezd promítneme i tzv. reálný růst, dejme tomu 2 % ročně, dostaneme výsledný koeficient 5,3. Pokud průměrná mzda v roce 1989 činila za všechna odvětví 3300, pak by tomu odpovídalo 13200 Kč o stejné kupní síle a zmiňovaným 2 % reálného růstu by potom odpovídalo dnešních 17500 Kč. Skutečnost je 15750, což znamená, že reálně rostla průměrná mzda o 1,27 % (růst byl samozřejmě nerovnoměrný, nejprve reálná mzda poklesla). Nicméně dnes je průměrná reálná mzda o 19 % vyšší než byla v roce 1989. Pokud byl průměrný plat lékaře tehdy např. 4500 Kč, tak by tomu dnes odpovídalo cca 21500 Kč. Suma sumárum - máte-li, páni doktoři, v průměru více než 22 tisíce Kč, tak se jděte se svými požadavky vycpat nebo si založte soukromou praxi a zkuste si těch třeba 50 tisíc vydělat sami. Přece na úplatky jste byli odjakživa zvyklý. Nebo prosazujte změny v systému úhrad za zdravotní péči.
0/0
3.7.2003 17:24

david

Re: Trochu soudnosti, páni doktoři!
mily brachu , jsem doktor a pracuju jako mourovatej
po skole jsem sel rovnou rovnejma nohama do prace a nastupni plt 7,000 hrubehu jsem mel po 6 letech studia na vysoke skole, policajt se stredni skolou taky, ted jsme dostali pridano , mam za sebou 6 let praxe 3 roky specializace zakoncenou zkouskou a osobni priplatek takze muj prat cini za 160 hodin mesicne 15700 Kc .
myslim si ze srovnavat mych 9 let studia a jeste dozivotniho studi se stredni skolou straznika je smejsne
to ze on se spatne rozhodne a nekoho zavre , tak ho pusti , ale ja zdravotne poskodim pacienta
 on ma zbran , ano jako represivni slozka ano ,ale ja ne , v tom je jediny rozdil
to ze jsi mam krasne spocital kolik od roku 1989 jsme dostali a kolik vlstne bereme je krasny ale preju ti az prijdes do nemocnice a misto ceske sestry a ceskeho doktora najdes v nemocnici ruskou sestru a slovenskeho doktora protoze cesky lekar a sestra jsou v zahranici a az se "otevrou dvere " do EU jsou pekne .......
takze pocitej stim ze zdravi mas jen jedno
a lecit ti ho bude tatar z ruska
s elanem do zivota
ten hloupej ktery se nechava stale okradat
 
0/0
3.7.2003 19:01

Olda

Re: Re: Trochu soudnosti, páni doktoři!
Možná ten tatar z ruska bude kvalifikovanější než náš "státní" pan doktor.
0/0
4.7.2003 6:34

hanah

Re: Re: Re: Trochu soudnosti, páni doktoři!
tak tobě toho tatara fakt přeju!
0/0
4.7.2003 10:55

Olda

Re: Re: Re: Re: Trochu soudnosti, páni doktoři!
Dříve jsem měl k lékařům důvěru. Po zkušenostech s úrazem syna (otřes mozku, narušení žilky - vnitřní krvácení - výrok lékaře  "specialisty" - pouhé pohmoždění, běžte domů. Reagoval až ze strachu, že dostane pár facek při druhé návštěvě), mým úrazem - zlomenina klíční kosti (o 2,5 cm kratší rameno), zlomená dvě žebra, omrzliny... Od té doby si málem beru s sebou lékařskou knihu, abych mohl odborníkovi poradit, že by to mohl například zrengenovat apod. Drobná poranění si léčím sám (včetně šití). Takovým lékařům bych spíš ubral nebo se nechal raději ošetřit zdravotní sestrou - ty mají mnohdy lepší znalosti než pan doktor. A že se nestávkuje za vyšší plat sester!!! Především jejich plat je ostuda!!!
0/0
4.7.2003 18:16

názor

Re: Re: Re: Re: Re: Trochu soudnosti, páni doktoři!
V tom případě doporučuji brát i příručku do autoopravny, protože při špatném seřízení auta, by Vám už žádný ani superspecialista nepomohl !!!
Samozřejmě v každém oboru se najde  tzv. póvl, u doktorů (bohužel i v této profesi se tito lidé vyskytují a měli by být také postihnutí jako ale také v jiných profesích) je to ale ihned vidět, tak na to poukazujete a oháníte se mnohdy lékařskou přísahou a etikou. Ale stejný póvl v jiných zaměstnáních může zapříčinit i smrt mnohem více lidí. Zajímavé je, že o tom se nikdy nemluví, nebo to jde do ztracena.
Mne by např. zajímalo, jaké povolání máte Vy. Ono totiž mnohdy platí : " Třísku v oku svého bližního vidíš, ale trám ve svém nikoli."
0/0
4.7.2003 22:43

Olda

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trochu soudnosti, páni doktoři!
V podstatě souhlasím, ale proč si lékaři neudělají pořádek ve vlastních řadách - ten tzv. póvl by neměl brát stejně jako dobrý lékař. Domnívám se, že mezi lékaři existuje falešná kolegialita a neprofesionalita. Pacient si může stěžovat - proč si například lékaři v jedné nemocnici nedokáží uvědomit, že jejich nemocnice je závislá na výkonu každého z nich a nestydí se říct pacientovi - máte smůlu, že jste se dostal k doktorovi XY - o tom se ví, že je levý? Do takového systému je špatné nalévat další peníze. Stát svůj nedostatek kvalitní kontrolní činnosti řeší plošnou finanční injekcí pacientovi - bez diagnózy.
         Ohledně Vašeho citátu z bible: uvádím svůj e-mail, takže není obtížné si na otázku mé profese odpovědět. Jenom na okraj - nikdo mě nedotuje, nemám kde se dožadovat o zvýšení platu.
0/0
7.7.2003 7:11

Belzebup

Re: Re: Re: Re: Re: Trochu soudnosti, páni doktoři!
Je rozdíl mezi sestrou na JIP a sestrou, která píše pouze hlavičky k receptům, víte ! A nejhorší případy např. zanedbaných nádorů jsem viděl hlavně u sester (nebo jejich rodinných příslušníků), které byly chytré jak rádio. Takže je taky rozdíl sestra a sestra !
0/0
4.7.2003 22:48

Vita

Re: Trochu soudnosti, páni doktoři!
Trocha soudnosti tobe. Divat se na plat v roce 89 je smesne. Co se tyce druhe veci, zkus si uvedomit ze soukromou praxi nemuze mit kazdy. Uvedom si ze vykony jsou placeny tak ze ve vysledku to 'nejak' vyjde - ale uvedom si ze ZADNY CHIRURG BY NEPREZIL s vyjimkou plastickeho kde lidi bezne doplaci. Myslis si ze treba neurochirurg by si mohl koupit diagnosticke pristroje za desitky milionu nebo platit operacni sal se vsim vsudy (kde by to radove byly stovky tisic denne?) Uvedom si ze doktor stejne jako zdravotni sestra je ten posledni kdo muze kecat do financovani spitalu stejne jako do bodu. Doktor je ve spitale od toho aby operoval, nikoli od toho aby se zabyval ekonomii spitalu - nemuze za to jak vypada spital - a zdravotnictvi NEJSOU JEN DOKTORI. Nemluve o tom ze by sis mel uvedomit ze pozadavky na odbornost cloveka dost znacne rostou kazdym rokem. Nemoci neubyva ale pribyva a doktor by mel znat vsechny - z toho se odvozuje ze by se mel vzdelavat cim dal vic na coz ma behem prace jen tezko cas slouzi-li bezne dvanactky a nejlepe jeste na smeny. Co se tyce uplatku, pokud je DAS je to TVUJ problem, nikoli jeho. Paklize neco podminuje uplatkem, je na tobe zda ho zaplatis (a pak mlc) nebo zda jdes jinam a na nej si stezujes u nadrizenych ci pojistovny.
0/0
3.7.2003 21:23

Vitek

Re: Re: Trochu soudnosti, páni doktoři!
Souhlasim, a to nejsem lekar (nicmene muj bratr, zena, stryc a bratranec jsou lekari...). Sam uvazuji, ze od ledna 2005 pujdu k policii. Fyzicku bych na to snad mel a jako historikovi se mi o "prumernych" 25, nerku-li 32 tisicich ani nesni. Je sice fajn mit praci jako konicek, ale nemene fajn je nejak uzivit rodinu - treba se dvema detmi a zenou na materske. Ale v nasem Absurdistanu vzdelani nehraje roli, a tak nakupujeme pro deti zasadne jen v secondhandu apod.
Vam, lekarum, ovsem fandim nejvic, protoze Vase platy jsou absolutne skandalni. Ja bych jednou ty poslance vzal na operacni sal - a nechal je tam treba cely den stat a jen se divat. Jenze ona by to potrebovala vetsina naseho naroda, coz potvrzuji i vykriky ze tmy v tehle "diskusi". Vypocty onoho pana jsou smesne a poukazy na uplatky jeste smesnejsi. Osobne si myslim, ze lekari dostavaji uplatky mnohem mene nez naprosta vetsina uredniku. A kdyz, tak jen coby zridkave podekovani ve forme flasky ci bomboniery. Kdo by take nejake uplatky daval? Vzdyt cesky plebs ma za to, ze zdravi je narokovatelne, i kdyz si ho vesmes kazdodenne huntuje chlastanim, kourenim, buckem a nesportovanim. Osobne bych Vam, lekarum, doporucoval, abyste se uz konecne jednou dohodli a skutecne, ale opravdu, zacali znatelnym zpusobem stavkovat.
Jinak zdravim a drzim palce.
0/0
3.7.2003 22:54

Evelína

Re: Re: Re: Trochu soudnosti, páni doktoři!
Díky ! Přečtení Vašeho příspěvku mi zase opravdu vlilo něco optimismu do mé práce ! Ještě jednou upřímně děkuji. E.
0/0
3.7.2003 23:51

Ma

Re: Re: Re: Trochu soudnosti, páni doktoři!
I ja dekuji,  
konecne nejaky rozumny nazor! Vypocty pana "W" jsou absurdni a hloupe, kdyby se podival do platovych tabulek, zjistil by, ze nastupni plat lekare je nyni 12400 hrubeho, maximalni castka v tabulce (tj. nejvyssi trida, vice nez 30 let praxe) je jen neco malo pres 20 tis. (nejsem si uplne jista, rekla bych ze 21-22???). To hausnumero, ktery se porad omila ve vsech sdelovacich prostredcich, je slepenec vseho mozneho dohromady a vybec jej nelze brat vazne! (tj. priplatky za sluzby, platy reditelu nemocnic... pak ten prumer hezky stoupa...). Mne teda mych 50 Kc na hodinu prace (a 100-150 Kc na hod. za sluzbu) pripada vice nez smesne...    Navic, prepoctu-li muj mesicni vydelek na Eura, vychazi mi 400, zahranicni kolegove maji tak 10x vic...  Divite se pak, ze cesti lekari odchazeji do zahranici...? 
0/0
4.7.2003 10:14

MIlan

Re: Re: Re: Trochu soudnosti, páni doktoři!
Vítku, jsem policista s VŠ a pětiletou praxí a o průměrných 25 000 se mi občas zdává, jenže pak se probudím kouknu na pásku a víc než 15 000 tam nevidím :o).
0/0
4.7.2003 10:41

Petr

Re: pitomost
Co dělají hasiči, když nehoří? Rozebírají a sestavují výzbroj, rozebírají a sestavují auta, cvičí zásahy, učí se na zkoušky, ale také hrají volejbal, šachy, počítačové hry a kulečník, koukají na televizi, na video a na baby pod oknem, čtou, odpočívají, spí, povídají si o svých motorkách a o rybaření ...
 
Nebo by snad měli jako trest za to, že nehoří, loupat brambory pro školní jídelnu, zametat chodníky, pucovat bílým límečkům botky nebo kopat kanály?
 
Někdo má holt práci pravidelnou - ráno na šestou do Pribiny k pásu, v poledne oběd, zase k pásu, pak domů, zahrádka, televizka, pivko, spát a to celé pořád dokola po 40 let. Někdo zase jednou celou směnu spí, příští celou směnu hasí a další směnu při hašení požáru zařve ...
 
P.S.: Nejsem hasič a ani nemám žádného v rodině ... ale pár jich znám.  
0/0
3.7.2003 15:14

Annie

Re: Re: pitomost
A já myslela, že seš hasič. Nicméně si nějaké to volno zaslouží, protože si to určitě vynahradí nějakou "čtyřiadvacítkou" (a možná i delší prac.dobou), když někde pořádně hoří nebo jsou u nějaké nehody (to je kromě časové náročnosti asi náročné i na psychiku)
P.S. Já ani žádné hasiče neznám
0/0
3.7.2003 15:18

Zbynek

Re: Re: pitomost
A kdo jezdi k nehodam ? Mate zaplaveny sklep,zavolate hasice,bouracka jedou k ni hasici,zasekly zamek ve dverich a za nimi nemohouci starenka opet zavolame hasice,utrzena strecha vetrem-hadejte koho zavolame.Myslim ze si zaslouzi daleko vic nez policiste a ostatni statni urednici.
P.S.nejsem hasic ani  policajt.
 
 
0/0
4.7.2003 23:28

WDW

Re: pitomost
Staří učitelé ještě před 30 lety uměli naučit mnohem více, než jejich mladší vrstevníci - ti jsou dnes staří. Ale už vůbec si nemyslím, že by dnešní mladé učitelky byly lepšími pedagogy než jejich starší kolegové. Právě naopak. Mimochodem, nejhorší, co může školství postihnout je jeho feminizace - s výjimkou mateřských škol a částečně škol tzv. "národních" (první stupeň). Mimochodem výraz "národní", který přežil i v totalitě, nebyl vůbec od věci. Naznačoval, že na vyšších stupních už výuka může probíhat v jiném než národním jazyce - třeba německy, latinsky, francouzsky atp. Už vidím ty dnešní učitelské "brécy", jak přednášejí třeba chemii v angičtině nebo dějepis ve franštině. Ale přidat by chtěly určitě všechny. 
0/0
3.7.2003 17:32

názor

Re: Re: pitomost
Promiňte, ale než něco napíšete, tak se zamyslete.
Proč je tam feminizace? Protože za ten plat, který učitel dostane, by chlap rodinu neuživil!
0/0
3.7.2003 22:37

Politický trouba

Re: Re: pitomost
Milý čtenáři. Zaměňujete příčinu za následek. Následkem nízkého platového ohodnocení a degradace učitelského stavu (zatímco za první republiky měl pan učitel autoritu i u rodičů, dnes je to slouha, který si musí nechat nadávat od přisprostlých žáků). Takže budou-li ve školství takové platy, bude zde také značná feminizace, demoralizace a demotivace, která s sebou automaticky přináší i nižší kvalitu výuky a také nižší morální kvalitu žactva (ať chcete nebo ne, v době, kdy se formuje osobnost dítěte toto dítě stráví ve škole třetinu života a potřebuje mít pozitivní vzor, rodiče toto nemohou zvrátit ani tou nejlepší výchovou). Hysterická, nervově labilní učitelka jistě takovým vzorem pro dítě být nemůže. Až stoupne finanční ohodnocení učitelů, stoupne také jejich autorita a stoupne i úroveň znalostí našich dětí. Jistě se pak najdou i učitelé, kteří budou přednášet v cizím jazyce. Pokud bude přetrvávat současná úroveň platů, půjde vše do pěkné pr*dele. Naši politici a prasečkáři pak konečně z vás a vašich dětí budou mít to, co z vás chtějí mít: naivní zakomplexované nekvalifikované trouby, kteří jim budou věrně lízat paty a zdarma sloužit.
Přeji vám mnoho štěstí v životě.
0/0
4.7.2003 9:38

dotaz

renta
Já nechápu, proč lidé, kteří po určité době (a ne v důchodovém věku) odejdou z armády (od furťáků) nebo od policie, musí dostávat jakousi doživotní rentu, i když mají jiné povolání. Když šetřit tak šetřit.
0/0
3.7.2003 14:31

jakartaECHOsonicS.Y.S.T.E.M

Re: renta
taky?
0/0
3.7.2003 14:32

WDW

Re: renta
Protože jsou na to zvyklí z totality (bože, jaké oni měli platy, ty se jim i po listopadu valorizovaly, do důchodu odcházeli o 5 let dříve, i když v průměru žili jen o 2 méně - no mrhání daněmi na n-tou). A těch krásných nemovitostí, co zabírají! A těch krásných lázní, kam pořád jezdí "na léčení"! Brrrrr, úplně se mi  z toho dělá zle (my máme jednoho takového v širší rodině - sežral by pod sebou i h.... - klasická zelená guma). Jinak souhlasím, když šetřit, tak šetřit. Hlavně na armádě, protože i v dobách, kdy měla vynikající výcvik i výzbroj a chtěla bojovat, byla stejně na draka - 1938, 1968. Nějakou tu chemickou jednotku hravě uživíme a pro zbytek těch darmožroutů nemá smysl plýtvat daněmi. Takže nějaký Tvrdík mě svým operetním gestem nemůže rozplakat.
0/0
3.7.2003 17:42

Hujer

A co takhle pridat vsem
Policajtum, hasicum atd. treba jen 2 tisicovky a zbytkem taky podelit ostatni (doktory, ucitele). Felcari ani ucitele nemaji spuoustu dalsich vyhod jako pendreci, odtupny, ostany, atd atd atd........Tak snad by se uniformovana chaska mohla uskromnit a podelit se s ostatnima
0/0
3.7.2003 13:58

Miloš

Re: A co takhle pridat vsem
Super!!!
0/0
3.7.2003 22:00

jindra

Milí hasiči a policajti,
nikdo netvrdí, že Vaší práce není třeba. Pokud se dělá dobře, potom je jistě užitečná. Ale - když není pro ostatní proč by si měli být někteří z rovných rovnější? Problém je, když se dostane demokracie do sporu se životem. Přeji každému dost i Vám, ale ne na úkor jiných. Když není na doktory a kantory, nemá být ani na vyvolené. Nebo, že by si Vás stát kupoval, abyste do nás houževnatěji stříkali a mlátili pendreky, až nás to přestane bavit?
0/0
3.7.2003 13:53

Radek

Re:
moje slova. Víc v mém příspěvku Policisté-první mezi rovnými ,jenž by měl vyjít v nejbližším Fóru v MF Dnes. Všichni si začneme utahovat opasky,čekají vyšší daně, škrty, snížení nemocenských atd.,a policté,hasiči a celnící nemají chudáčci jak uživit rodinu,tak jim Standa Grossů,šedá eminence vlády,přidá...Ano,jsou chudáčci.Ti učitelé,no tak mají po gymnáziu a 5letech vysokoškolského studia(jenž není zas tak levnou hračkou) nástupní plat 10tisíc,na prázdniny je vyhoděj,aby škola ušetřila,a tak prodávají ve stánku párky nebo jsou na pracáku..Ale policisté jsou na tom přeci hůř!! Jen tak dál! Lékaři a učitelé se tady na tu almužnu vykašlou,a vy si s těma zvýšenýma platama učte a léčte nejbližší okolí sami!!!
0/0
3.7.2003 14:20

123

Jansa a policejni sefove si to zaslouzi!
Jansa absolvoval policejni akademii a hral ve vsech jejich dilech. Policajti si ty prachy zaslouzej, o policejni praci se muzete dovedet vic ve filmu ze zivota - Byl jednou jeden polda, dil III..
0/0
3.7.2003 13:40

Radek

Jansa moc učitele nevnímal
Šéf policejních odborů Jansa říká,že nemáme srovnávat policii a učitele. Kde to je??A kolik strávil ve škole let??Uvědomte si,že bez učitelů byste pane Janso neuměl číst,psát a počítat a logicky myslet! Možná na vás měli víc zapracovat.. To si fakt děláte srandu?? Mně to je už úplně ukradený,berte si 100tisíc,strčte si je kam chcete,hlavně,že tu bude bezpečno. Ale na druhou stranu z vašich dětí budou pitomečkové-ne vinou dědičnosti,ale protože vaše potomky budou učit nekvalifikované síly,protože nikdo to za tu almužnu dělat nebude. Ale za 32 000 si můžete vzít soukromého učitele. Ne každě dítě ale bude mít otce policistu.To se to za nějakých 50 000 jako šéf odborů povídá,co??Sakra,jak v absurdistánu!!!!
0/0
3.7.2003 13:12

Jirka

Hasiči
.....nazvat práci hasičů. V okamžiku pomoci jsme pro Vás andělé s houkačkou. Ve chvíli kdy žádáme lepší finanční ohodnocení jsme u veřejnosti rychle zapomenuti. Hasiči nikdy veřejně neprotestovali, nestávkovali za zvýšení platů protože charakter a hrdost jim to nedovolují. Každý den nasazují hasiči v celé zemi své životy pro Vás. Pomáhají Vám ve chvílích , kdy všichni ostatní selhali . Nyní kdy se snad zlepší životní úroveň hasičů na stupeň odpovídající nebezpečnosti povolání se veřejnost staví proti nám v komentářích , diskusích v průzkumech apod. Jiří Vítek Autor je prezident odborového
0/0
3.7.2003 12:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.