Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Otec dostal za zmrzačení synka 7 let

Otec, který brutálně týral svého pětiměsíčního syna, si odsedí sedm let. Pražský městský soud zamítl jeho odvolání. Šestadvacetiletý Pavel Olšák chlapci loni v květnu poškodil při jednom z útoků mozek. Dítě od té doby nevidí, nemluví, má poškozené ledviny. Navíc trpí neustálými bolestmi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Janovan

A co dítě?
0/0
31.10.2003 12:32

marketka13

cte tohle vubec nekdo?
Jak tak na to koukam, narod se shodl na tom, ze oba rodice zmrzaceneho synka jsou hajzlici nejvetsiho kalibru a zaslouzi si od 20 let vice-idelane dozivoti.  zajima me, zda tyhle debatni prispevky vubec nekdo cte?  Treba ten soudce, kt. vyrkl rozsudek.  nebo "zakonotvurci".  Nebo ti rodice...teda rodice-ploditele. Vite to nekdo? Predem diky za odpovedi a hezky den, M.
0/0
31.10.2003 12:03

witchcraft

Matka
Ten  chlap  zaslouzi  minimalne  20  let  ale  ta  matka  by  zaslouzila  dozivoti  nebo  trest  smrti ! Jak  muze  zenska  dovolit  nekomu  aby  tyral  jeji  vlastni  dite ? Zenska , pro  kterou  je  cizi  chlap  dulezitejsi  nez  vlastni  dite  a  ktera  ho  omlouva  a  necha  ho  neco  takoeho  delat  jenom  ze  strachu  aby  od  ni  neodesel  je  pro  me  omezena  stupidni  krava  a  nezaslouzi  si  deti  mit ! Zadny  chlap  na  svete  nestoji  za  to  aby  kvuli  nemu  prislo  o  zivot  nebo  sanci  na  nej  male  bezbranne  dite ! Opovrhuju  zenskou , ktera  si  mysli  ze  bez  chlapa  by  nebyla  nic  a  mysli  si  ze  smysl  zivota  je  v  tom  mit  chlapa  a  vdat  se !!  Takove  jsou  potom  pricinou  mrzaceni , zneuzivani  a  vrazdeni  deti , protoze  je  pro  ne  dulezitejsi  neprijit  o  chlapa . Je  mi  z  toho  na  nic
0/0
31.10.2003 11:44

Šárka Weatherwax

Mozna
ze se spoluvezni postaraji. Zabit je malo. Pro takovehle lidi je trest vecneho smazeni v pekle docela prijemnou predstavou - i pro ateistu
0/0
31.10.2003 6:56

vitamin C

Ilustrační foto
mě vážně pobavilo
0/0
30.10.2003 20:20

GhorX

Co k tomu říct ?
Psovi psí smrt. Z celého srdce přeji té zrůdě aby chcípl v bolestech na podlaze umývárny v kriminále. Jednání soudů v této zemi nechápu, Petr Mach dostal za nezaplacení daně z koupi auta (šlo tuším o pár set tisíc) pět let.
0/0
30.10.2003 18:51

ynternetova fany

Re:
nezbyva (nam nevericim psum) nezli doufat v tu konecnou spravedlnost v kriminale, ze jo?
0/0
30.10.2003 18:58

vorichek

7 let ?
To je pohrdání lidským životem, výsměch.  Je to k vzteku a hlavně ho nezapomeňte za 3 roky pustit na podmínku!!.  Proč trestní řád nemá tresty typu 50 let za takové zvěrstvo.  
0/0
30.10.2003 14:37

pandorka

Dite
Tak to je silene!To nejsou lide,to je zver a nejvetsi ubozaci na svete.A sousedi jsou take trhli,kdyz vidi mimino kazdou chvili s modrinama,to prece neni normalni stav,meli to nekam nahlasit.Fotr lot a matka na ho..o.Vazne nebezpecna kombinace.Chudacek malej,tak mu ten zivot ponicily.Je mi ho vazne moc lito.Zaslouzili by oba tresty nad 15 let a v kriminale dostat pekne kapky,za to co provedli,oba.
0/0
30.10.2003 10:53

MMarjanka

Vážně tak málo!!!!!!!!!???????!!!!!!!
Proboha - tohle asi mělo být veřejnoprávní televizí přenášeno v přímém přenosu  Za blbé vypnutí rádia dostane let šest a za tohle ubohých 7  Kam to spějeme, jestliže takovéhle zločiny není naše právo schopno pořádně potrestat
0/0
30.10.2003 10:23

marketka13

???
Je to asi 14 dnu, kdy se na idnes debatovalo o tom, zda s. Hoffmann dostal dostatecny trest za vypnuti radia pri Sovetske Invazi-6 let.  A za absolutni zmrzaceni ditete 7let !?!?!? Ja tomu uz zase nerozumim.  Proc ten "clovek"nedostal dozivoti? Kdo vlastne urcuje zakony v CR? V dobach Karla IV byly pranyre, koupalo se v kosi...kopnout toho zmetka do hlavy by bylo, myslim, malo. Preji Vam vsem hezky den, M.
0/0
30.10.2003 10:19

Hi-yaz

7?
Nezapomněli dopsat k té sedmičce jestě nulu? Ale i tak by to bylo málo. Na druhou stranu platit takovýmu parchantovi tak dlouhý pobyt ve vězení? Nejlíp rovnou pověsit!!
0/0
30.10.2003 9:15

Luciperka

Grrr!
 To je prostě k vzteku! Tady opravdu neexistuje spravedlnost. Já bych ho nechala utýrat. A za 7 let by mohl klíďo píďo chcípnout nesnesitelnou bolestí.
0/0
30.10.2003 8:03

svobodny obcan

hrsi je chladnokrevny vrah, nez kdyz ujedou nervy
Je hrozne, jak to dite zkoncilo. Bylo bezbranne a nic spatneho neudelalo.
Avsak myslim, ze daloko horsi je chladnokrevny vrah, ktery zastreli prodavace zlatnictvi pro penize nez ten, kteremu jen ujedou nervy (i kdyz s velkymi nasledky)
0/0
29.10.2003 22:37

MMarjanka

Re: Jenže - tohle není o ujetých nervech!!!
To jje o týrání, které probíhalo delší dobu!!!!!!! Doufám, že mu v kriminále ti ostatní zatnou tipec, protože kupodivu i kriminálníci takovéhlle činy považují za zvěrstvo!!!!! Na rozdíl od našich soudů.......
0/0
30.10.2003 10:25

BudeHůř

Této zrůdě
budou na náměstí u kůlu vypíchnuty oči, vyrván jazyk a prokopnuty ledviny. Vlastně ne, soud rozhodl, že ho budeme sedm let živit a poté vypustíme na svobodu coby beránka s modrýma očima.
0/0
29.10.2003 20:33

Luciperka

Re:
Přišla bych se s radostí na to náměstí podívat.
0/0
30.10.2003 8:09

iuos

ublížil dítěti
v kriminále mu spoluvězni vysvětlí, že ubližovat dětem se nemá. a myslím, že bachaři mu nepomůžou. a dobře mu tak....
0/0
29.10.2003 18:35

Plzeňák

Spravedlnost?
Za zmrzačení dítěte se davají podobný tresty jako za pár rostlinek konopí ????
0/0
3.7.2003 11:32

macho77

Re: jojo je to tak...
..asi tu neni takova ta "spolecenska nebezpecnost".
a prej ujedou nervy? - jsi asi spadl z visne ne?
0/0
30.10.2003 0:37

BudeHůř

Re: Holt sis vybral špatnou drogu,
zkus alkohol, nikotin, kofein - můžeš se zdrogovat s podporou státu:    daní není nikdo dost.
0/0
30.10.2003 18:45

JENÍČEK

ZMRZAČIL DÍTĚ
 Aspoň vidíte co jste to za národ... Mě nechce hezká dívka,neboť jsem poločech a ital a hlavně že vyhledáváte bílé tvarohy a pak se divíte že časem vám zmrzačí dítě... Jan.kadet@centrum.cz   můžete mi zasílat nesouhlas
0/0
2.7.2003 15:54

gloria

Re:
jestli vona te ta "hezka holka" nechce spis kvuli tomu, ze ses uslintanej zakrslej trpaslik s cervenym ksichtem, co se vecer pomocuje...
0/0
29.10.2003 18:01

Boda

reakce
Že jsou otec i matka totální dacani, o tom není třeba diskutovat. Ale lidičky, sorry, návrhy většiny z vás se mnohdy přibližují mentální úrovni právě těch dacanů. To byste opravdu jednali tak, jak to udělali oni. Spíš doufám, že jde jen o projev emocí. A trest měl být určitě delší.
0/0
2.7.2003 15:38

Ivan

Děs a hrůza
... no to je něco, matce dítěte bych dal pořádně přes hubu, když toho idiota kreje. No a jemu bych dal kulku mezi oči. V takových případech bych neměl slitování.
0/0
2.7.2003 15:14

Ludmila

zmrzačil dítě
 
  Proč mají děti trpět?
  Dítě je nevinná bytost a všichni dospělí, kteří děti týrají by měli být bez omluvy potrestáni
 Děti tím pak trpí celý život i když to třeba na první pohled nevidíme.
Nenávidím lidi, kteří ubližují dětem - jakkoliv
0/0
2.7.2003 14:32

STADUB

Matka je taky koza
Matka je taky koza, no ne? Jestli chlap dítě tloukl, měla s tím dávno něco udělat.
0/0
2.7.2003 12:21

Sid

Re: Matka je taky koza
Hlavně co to může být za mámu, když místo toho aby se zastala dítěte a chránila ho,  obhajuje někoho o kom musí moc dobře vědět jak se zachoval !!
0/0
2.7.2003 12:31

JB

Re: Matka je taky koza
Koza si své mládě brání , je to urážka té kozy.
0/0
2.7.2003 14:54

Sid

Blbost !!
Chvilkový psychický zkrat?! To nemyslí vážně !! A co to dítě.. musí s tím žít celý život !!!!!! 7 let? - to je směšný!!
0/0
2.7.2003 12:09

Slava

Ve vezeni se o nej postaraji.
Doufam ze o takoveho hajzla, jehoz chovani se neda nicim omluvit, se postaraji uz ve vezeni. Treba nahodou uklouzne ve sprse a prasti se hlavou o nejakou mriz, nebo tak. Pevne v to doufam.
0/0
2.7.2003 12:06

truman

Re: Ve vezeni se o nej postaraji.
neboj, někdo se o něj postará. děti nemají mít děti!!!
0/0
2.7.2003 13:08

lovec

Proč potrestali jen otce?
Plně souhlasím s tím, že 7 let je velice málo. (Aspoň ještě polámat ruce, nohy, žebra a vaz) A co matka, která ho ještě obhajovala? (mimochodem tu kojeneckou láhev bych chtěl vidět! )
0/0
2.7.2003 11:56

isabell

ÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!
Mám chuť křičet a vyřvát svůj nesouhlas, ale nemá to smysl, zákonodárci to stejně číst nebudou, vždyť oni sami nejlíp ví, kolik takových případů je a nic nedělají.
0/0
2.7.2003 11:05

JK

MÁLO
Málo !!! Velmi málo
0/0
2.7.2003 11:01

Kryptomafian

Zstrelit
0/0
2.7.2003 10:51

Otec dvou

Re: Zstrelit
před tím ale zmlátit až do bezvědomí...a hlavně do hlavy tupím a těžkým předmětem
0/0
2.7.2003 10:56

Otec dvou

Na zenu a dite se ruka nezveda!
Je to zvyk z afriky, kde pokud muz svou zenu uhodi prijdou jeho pribuzni a je velmy zle...a vubec pokud by slo o dite...to by byla jeho (otce) jista smrt. Pri znasilneni se to take nehlasi ale vyridi na miste skonci nasilnik mrtev nekde na ulici....to jiste pokud je divka tehotna a nechce si ji vzit i tak je jeho osud speceten. Sve dite kvuli placi bych tedy opravdu neuhodil....vzdit je to nehesci dar na svete!!
0/0
2.7.2003 9:38

Jurdis

Sadista
Chapu, ze male dite muze byt neuveritelne otravne, pokud probreci cele noci. Ale ocividne mentalne zaostaly otec si se zjevnym sadistickym zpusobem mucil vlastniho syna.Hnus.Ustavni lecba!!
 
0/0
2.7.2003 8:40

Tinm

Jsem tady už znám....
.....jako veřejný obhájce. U většiny kauz se snažím hledat jakékoliv prostředky, kteréby věc postavily do jiného tzv. realistického světa.
Pravdou je, že nedokáži v tomto případě říci cokoliv, co by mohlo jakkoliv ospravedlňovat to, co udělal. Udeřit vlastní dítě? Ano, ale jen v případě, že tomu dítěti pomohu a nikoliv, že jej zmrzačím.
Sedm let je korektních, ale asi bych jí doplnil třema lety ústavní léčby.
0/0
2.7.2003 8:10

calabria

Re: Jsem tady už znám....
Ahoj, nemyslím si , že je to o moc lepší, ale syn nebyl jeho "vlastní"...http://www.ring-klub.cz/clanek.asp?tid=c21db2ac690811d7aa9600b0d065eda4
0/0
2.7.2003 13:33

autor - Tomáš Kubín - přepis

pokud je to pravda, tak je to hrozné...
Já se obávám, že zkazky o tom, jak si spoluvězni vyřizují s takovými lidmi účty jsou jenom bajkou. Vzpomínám si na to, jak mi vyprávěl bývalý mukl, že na mašině na broušení bižuterie dělal s chlapem, který znásilnil svou malinkou neteře (pár měsíců) a aby se do ní dostal, tak jí doslova nastřihl - nůžkami na drůbež. Na můj dotaz jestli se na něm ostatní muklové popásli řekl, že tam je to každýmu putna. A věřím tomu, pro tu verbež je normální i to TOTÁLNĚ nenormální.
0/0
2.7.2003 7:41

?

ro
je vubec mozne, ze za takovy cin existuje pouze 7let...Spravedlnost neexistuje...A nikdy nebude...
0/0
2.7.2003 0:29

mashley

Cizek alias Ryba
Ja jsem na vlastni kuzi zazil,kdy chlap zabil sveho 2,5 mesicniho syna.Byl jsem predposledni,ktery ho videl ziveho.A samozrejme jednim z podezrelych,par hodin jsem si posedel v kriminale,muj kamarad rovnez a pachatel tam sedel tri dny,po trech dnech ho pustili na kauci,behem nekolika hodin stacil vsechno prodat a utekl ze Spojenych statu,nejspis je nekde v Cechach,ale s jistotou to rict nemuzu.Po nekolika dnech policie dosla k zaveru,ze to byl skutecne on,ale bohuzel borec utekl,co jinemu mu taky zbyvalo...Je to uz dva roky,presne datum si nepamatuji,ale i tak kdyz vidim v noci projizdet hasice nebo sanitku,tak mi prejde mraz po zadech...Je to hruza...
0/0
1.7.2003 23:44

franta mottl

Re: Cizek alias Ryba
nejaka takova tragedie cloveka skutecne sebere. Podle toho co vykladas, to bude trochu hlubsi trauma a doporucoval bych to neresit osobne ale obratit se o pomoc. Me v takovem jednom pripade pomohla skupina - rikaji si - scientology - fakt to pomaha, vrele ti to doporucuji.
0/0
2.7.2003 0:09

mashley

Re: Re: Cizek alias Ryba
Az tak psychicky me to nepoznamenalo,spise se jedna o pripomenuti.Pri tech vyslessich jsem byl docela vystraseny,protoze vymotat se z toho a jeste anglicky,to dalo zabrat,kor kdyz jsem s tim malym byla asi 15 min sam par hodin nez se to stalo.Takze jsem docela bal i o sebe.Ale jinak trauma nemam,nikdy jsem nevyhledaval psychologa a jine podobne instituce.Ale i tak diky...
0/0
2.7.2003 1:04

antonín

Re: Re: Cizek alias Ryba
se scientology je to kravina ,je to smutný ale, člověk je vždycky sám je-li nejhůř
0/0
2.7.2003 10:59

franta mottl

prekvapive je, ze se to stalo v Praze,
neco takoveho bych ocekaval spise v oblastech s vetsim podilem delnicke populace - tedy trochu jednodussich lidi, kteri vychovavaji deti tradicne remenem - snad Morava, nebo Mostecko. Ale ona ta Praha pritahuje kvuli praci vselijakou verbez.
0/0
1.7.2003 22:35

Karel Sudrich

Re: prekvapive je, ze se to stalo v Praze,
 Tak si myslim pane,ze jste trochu chybil.To co jste napsal je absurdni a smesne. S pratelskym pozdravem Karel
0/0
1.7.2003 23:19

Saliva

Re: Re: prekvapive je, ze se to stalo v Praze,
Karle, když se podíváš pod diskusi k libovolnému článku (nezáleží na jaké téma), tak zjistíš, že Franta Mottl své příspěvky píše z jediného důvodu - aby  vzbudil pozornost a vyprovokoval lidi jako ty k nějaké reakci. Pak se asi doma u monitoru polívá vařící kofolou a dělá si u toho dobře.
0/0
2.7.2003 10:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.