Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Izrael opouští palestinská území

Izraelské jednotky se stáhly z města Bejt Hanun na severu pásma Gazy a kontrolu nad územím předaly palestinským bezpečnostním silám. Informovala o tom agentura Reuters s odvoláním na izraelské armádní zdroje. Izrael by měl své vojáky stáhnout i z Betléma.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

alenaalena

....
....
0/0
30.6.2003 8:39

Kato

Ale, ale, copak?
Ze by redakce iDnes pro velky uspech zrusila komentare?
0/0
29.6.2003 7:16

gesindel

Izrael
se zacne ztahovat asi v pondeli.Z kuze.Gesindel jako cesi.
0/0
28.6.2003 5:01

Daniela

PRVNI
porad prvni a porad nejchytrejsi
0/0
28.6.2003 0:38

Daniela

PRVNI
prvni a nejchytrejsi
0/0
28.6.2003 0:31

Ondrej

ehm.
Funguje to tu nebo ne?
0/0
27.6.2003 20:31

draculescu

http://www.haaretzdaily.com/hasen/spages/311895.html
0/0
27.6.2003 18:08

draculescu

Čerstvé zprávy
Čerstvé zprávy na 
Nazdar! 
0/0
27.6.2003 18:07

.

0/0
27.6.2003 16:50

pinguin

1.
1.a jak dlouho vydrzi ?
0/0
27.6.2003 16:10

xx

zvlastni
Ze by hamas otocil o 180 stupnu ? Tak zavazne prohlaseni, jako ze uz nebudou bojovat az do uplneho konce, je od nich slyset poprve. Docela by to stalo za podrobny soupis vsech jejich prohlaseni stylu, ze vsechny zidy nazenou do more, a at se postupne ke vsem tem svym vyrokum nejak vyjadri. Ja osobne totiz, pokud jsem 1000 krat slysel, ze na zadny mir nikdy nikdo z nich nepristoupi, tak me jedna jedina mlhava zminka nejak nedokaze presvedcit.
0/0
27.6.2003 14:29

osa - jarosak@hotmail.com

Hamba Izraeli
Nevím co to našeho pana premiéra napadlo, prosazovat proizraelské názory Vždyť je stále zjevnější, komu potoky krve ve Svaté zemi vyhovují .  
0/0
27.6.2003 11:58

DS

kompletní cenzůra??
Kde jsou komentáře.. sám jsem několikrát slušně přispěl do diskuse...?? Nelíbila se vám kritika do vašich řad?
0/0
27.6.2003 11:58

el

no boze
0/0
27.6.2003 11:45

s

t
To jsou blaboly "vazena" redakce..."Palestinské radikální skupiny avizovaly klid zbraní. Ne tak Izrael."..ten vcerejsi sejmuty IZ vojak palestinskym fanatikem..byl klid zbrani.....
0/0
27.6.2003 11:30

Ixikoj

je to pouze věcí izraelského státu!
Obrana občanů a státu izrael před zločinci je právem izraelské vlády. Nikomu nic není do jejich rozhodnutí.  Zveme věšechny přátele na náš link. Najdete zde  fotodokumentaci o palestinských zločinech, a vyčerpávající informace o historii Izraele i palestinských teroristických organizacích. Zveme vás na náš diskusní chat a můžete do do komentářů připojit svůj názor. Shalom in Israel.
0/0
27.6.2003 11:07

ucitelka

SIONISMUS - NEJSTRASNEJSI IDEOLOGIE NA SVETE!!!!!!!!!!!
http://www.davidicke.com/icke/articles/hitler.html
0/0
27.6.2003 11:05

PéKáčko

To je teda klid ....
... ještě pár takových "klidných" akcí a všechno bude jako dřív .... výbuchy, rakety do obytných čtvrtí, atentáty .... bumbum ....
0/0
27.6.2003 11:04

ucitel

SIONISMUS JE HORSI NEZ NACISMUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Baron Rothschild replied: " created the Yishuv, alone. Therefore no men, neither colonists nor organisations, have the right to interfere in my plans.." n one sentence, you have the true attitude of the Rothschilds to Jewish people, and indeed, the human population in general. These people are NOT Jews, they are a non-human bloodline with a reptilian genetic code who hide behind the Jewish people and use them as a screen and a means to an end. According to Simon Schama's book, Two Rothschilds and the Land of srael (Collins, London, 1978), the Rothschilds acquired 80% of the land of srael. Edmond de Rothschild worked closely with Theodore Herzl, who just happened to be the founder of Zionism, the political movement created to ensure a "Jewish" homeland in Palestine. Rothschild was also the power behind Chaim Weizmann, another leader of Zionism. As Rothschild told Weizmann: "Without me Zionism would not have succeeded, but without Zionism my work would have been stuck to death." So now with the Rothschilds increasing their financing of Jewish settlements in Palestine, and with their agents in governments officially supporting their plans for a Rothschild, sorry Jewish, homeland, they needed a catalyst which would demolish Arab protests at the take-over of their country. That catalyst was the horrific treatment of Jews in Germany and the countries they conquered by the Rothschild-funded Nazis and one of their own, a Rothschild called Adolf Hitler. The wave of revulsion at the Nazi concentration camps gave vital and, in the end, crucial impetus to the Rothschild agenda. t was they who funded the Jewish terrorist operations like the Stern Gang and rgun, which committed mayhem and murder to bring the State of Rothschild (srael) into being in 1948. These terrorist groups, who slaughtered Jewish people with equal enthusiasm, were led by the very people who later rose to lead the new sraelpeople like Menachem Begin, David Ben-Gurion, Yitzhak Rabin, and Yitzhak Shamir. t was these Rothschild-controlled Zionist gangs who murdered the international mediator Count Bernadotte on September 17, 1948, apparently because he had been intending to present a new partition resolution to the United Nations. And the Rothschilds were not satisfied with causing the unimaginable suffering of Jewish people under the Nazis, they also stole their wealth when the war was over, just as they stole the Russian wealth during the revolution they had financed. n early 1998, during a speaking tour of South Africa, had a personal meeting with P.W. Botha, the apartheid President of South Africa during the 1980s. The invitation came out of the blue when was speaking a few miles from his home. We spoke for an hour and a half about the manipulation of South Africa and it was not long before names like Henry Kissinger, Lord Carrington, and the Rothschilds came up. " had some strange dealings with the English Rothschilds in Cape Town when was president", he said, and he went on to tell me a story that sums up the Rothschilds so perfectly. He said they had asked for a meeting with him and his foreign minister, the lluminati operative, Pik Botha (no relation). At that meeting, he said, the Rothschilds told him there was massive wealth in Swiss bank accounts which once belonged to German Jews and it was available for investment in South Africa if they could agree an interest rate. This is the very wealth, stolen from German Jews who suffered under the Nazis, which has come to light amid great scandal in recent years. The Rothschilds have been making a fortune from it since the war!! Botha told me he refused to accept the money, but Pik Botha left the meeting with the Rothschilds and he could not be sure that they did not come to some arrangement. Breathtaking? Of course it is, but the world is not how we think it is. To this day the Rothschilds continue to control the State that has their family symbol on it's flag and it is they who use that country and its people to maintain the conflict, both within its borders and with surrounding Arab countries, which has allowed the lluminati-Rothschilds to control their so called "Arc of Crisis" in the Middle East through divide, rule, and conquer. t has allowed them, not least, to control the oil-producing countries since the war when the oil really came on line. PLEASE, JEWSH PEOPLE OF SRAEL AND THE WORLD, LOOK AT THS. YOU ARE BENG PLAYED OFF AGANST THE NON-JEWSH RACES AND VSA-VERSA. YOU AND ALL OF US WHO CARE ABOUT OUR CHLDREN AND THE FREEDOM OF THE WORLD MUST UNTE AND FOCUS ON THE FORCE THAT S PLAYNG ALL PEOPLE LKE A VOLN. FEAR OF EACH OTHER AND DVDE AND RULE HAVE ALWAYS BEEN THE BASC TOOLS OF DCTATORS, GLOBAL AND OTHERWSE. AND SAY THS TO ARAB PEOPLE: NEVER, NEVER, NEVER, DO THE ROTHSCHLDS AND THE LLUMNAT CONTROL ONLY ONE SDE N A CONFLCT. F THEY DD THEY COULD NOT BE SURE OF THE OUTCOME AND THAT'S NOT THE WAY THEY PLAY THE GAME. N EVERY SGNFCANT CONFLCT THEY CONTROL THE LEADERSHP OF ALL FACTONS, EVEN THOUGH THEY MAY FGHT AND BATTLE WTH EACH OTHER ON THE PUBLC STAGE. SO WE KNOW WHO CONTROLS THE JEWSH LEADERSHP N SRAEL. THE ROTHSCHLDS AND THE LLUMNAT. BUT WHO,THEREFORE, CONTROLS YASSER ARAFAT? 'll GVE YOU ONE GUESS. THE SAME PEOPLE WHO CONTROLLED MENACHEM BEGN OF SRAEL AND PRESDENT SADAT OF EGYPT DURNG THE "PEACE AGREEMENT" OF THE CARTER PRESDENCY. BEGN, SADAT, AND CARTER, WERE ALL LLUMNAT PUPPETS, JUST AS THE SRAEL LEADERSHP, ARAFAT, AND CLNTON ARE TODAY. T'S A SCAM, A SHAM, A MOVE FOR PUBLC CONSUMPTON ONLY. WHAT S DONE S DONE AND THE PEOPLE OF SRAEL-PALESTNE NEED TO WORK AND LVE TOGETHER N HARMONY AND MUTUAL RESPECT. THERE S NO OTHER WAY, EXCEPT MORE DEATHS, MORE SUFFERNG, MORE CONFLCT - EXACTLY WHAT THE LLUMNAT AND THE ROTHSCHLDS WANT. THEY HAVE HORRENDOUS PLANS FOR SRAEL N WHCH ALL SDES WLL SUFFER, NOT LEAST THER PLANS FOR A MAJOR EVENT AT THE TEMPLE MOUNT MOSQUE, THE STE OF THE SO CALLED "TEMPLE OF SOLOMON" ACCORDNG TO THE JEWS
0/0
27.6.2003 10:53

Kopec

k
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
             
0/0
27.6.2003 10:45

RASKOLNIKOV

Re: k
DOVOLIL BYCH SE S TVEJMA TROŠKU "PRÁZDNEJMA" NÁZORAMA POLEMIZOVAT :0)
0/0
27.6.2003 10:48

Jan

Drobná připomínka
...  Obklíčili jeho dům, ale strhla se přestřelka, při níž přišli o život tři Palestinci. Jeden z nich byl Ghulúv bratr a Ghulova syna zabily trosky domu. Izraelci budovu vyhodili do vzduchu....
Tak nějak se chovalo SS v Lidicích
 
0/0
27.6.2003 10:43

RASKOLNIKOV

Re: Drobná připomínka
TY JSI V LIDICÍCH BYL, ŽE O TAM TAK FUNDOVANĚ MLUVÍŠ?
0/0
27.6.2003 10:45

Nikdo

Nic
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                             
0/0
27.6.2003 10:43

Jarda

Adof Hitler-vzor ceskych "Izraelcu"
Snaha legitimizovat stat Izrael pritomnosti zidovskych kmenu v Palestine v biblickych dobach je k nerozeznani od argumentace Adolfa Hitlera, ktery oduvodnoval obsazeni Cech pritomnosti germanskych kmenu na ceskem uzemi priblizne ve stejne dobe.
0/0
27.6.2003 10:43

RASKOLNIKOV

Re: Vendula je fašistický primitiv
PARÁDA :0), ZJISTI JI A PAK SI JI "DÁME" VŠICHNI
0/0
27.6.2003 10:46

Masaryk

Re: FDF
Tak blbé názory může mít pouze a jenom ženská ! A to ke všemu blbá !
0/0
27.6.2003 10:42

RASKOLNIKOV

Re: Re: FDF
JÁ CHCI VĚŘIT, ŽE JDE JEN O NĚJÁKÝHO IMBECILA S PROSTŠÍM SMYSLEM PRO HUMOR A ŽE TO NEJNI MYŠLENÝ VÁŽNĚ.........ALE ESLI JO, TAK JE ZRALÁ NA DOCENTA CHOCHOLOUŠKA..........
0/0
27.6.2003 10:45

Vendula

Re: Re: Re: FDF
nestyď se optat - je to vlevo ta třetí klávesa odspodu "Caps Lock"  
0/0
27.6.2003 10:49

Xindl

Re: FDF
přesně tak radí její kecy ignorovat
0/0
27.6.2003 10:44

Nostradamus

TAK UZ VAM PRATELE DOCHAZI, CO JE TO SVETOVY S I O N I S M U S ????
0/0
27.6.2003 10:32

Jakub

Re: TAK UZ VAM PRATELE DOCHAZI, CO JE TO SVETOVY S I O N I S M U S ????
A Ty tomu vsemu veris? To jsi opravdu zraly na Nostradama!
0/0
27.6.2003 10:38

Vendula

Re: TAK UZ VAM PRATELE DOCHAZI, CO JE TO SVETOVY S I O N I S M U S ????
Nejenže Hitler byl Rotschild, ale Bush je Sharon - dobře si povšimněte, že kdyby US president přibral 130kg, tak je k nerozeznání...Náhoda
0/0
27.6.2003 10:40

RASKOLNIKOV

Re: Re: TAK UZ VAM PRATELE DOCHAZI, CO JE TO SVETOVY S I O N I S M U S ????
VENDY, VENDY.........ŽE TĚ TO FURT BAVÍ..........
0/0
27.6.2003 10:42

AK-47

PEACE and LOVE !!!
PREJI VSEM NA BLIZKEM VYCHODE MIR A LASKU !!! I panu Šaronovi za to, ze byl snad v Rabinově vládě ministr obrany a mel na svedomi desitky obeti z rad palestinskych civilistu !!! Problem je mozno vyresit jen pokud obe strany slozi zbrane !! Normalni lidi uz tam toho opravdu maji dost !!!
0/0
27.6.2003 10:15

Ještě dnes.

Re: já bejt Izraelskej národ
Ahoj Vendulko !  Copak jsi měla z Dějepisu ? Studovala jsi někdy dějiny historii (dávnou) o uzemích dnešního Středního východu? Proč by se podle Tebe měla izraelská maminka se svými dětmi balit a někam padat? Jenom proto, že si Ty přeješ ?
 
0/0
27.6.2003 10:14

vra-tekk

Re: Re: já bejt Izraelskej národ
Proc furt melesh o znalosti dejin ??? Vzdyt prave znalost dejin by ti mela napovedet, kdo je tam navic ??? Uvadej konkretni pripady !!!! Ja uvadim snahu Izraelcu ovladnout Golanske vysiny (Syrie od pocatku veku) ci snahu zabrat urodny Sinajsky polostrov (Egypt - vzdy byl a bude jeho), cim budes argumentovat ty ??? Teroristama ....
0/0
27.6.2003 10:20

písek

Re: Re: Re: já bejt Izraelskej národ
A to máš od koho ? Že by od MF DNES !
0/0
27.6.2003 10:22

vra-tekk

Re: Re: Re: Re: já bejt Izraelskej národ
SES v HAJZLU S ARGUMENTAMA cooo ??? Tohle je historie troubo !!!!
0/0
27.6.2003 10:33

Paolo

Re: Re: Re: Re: Re: já bejt Izraelskej národ
Historie je, že král David měl všechny Pelištejce vymordovat a dneska by byl od palestinských psů pokoj.
0/0
27.6.2003 10:37

Šalom

Re: Re: Re: Re: Re: Re: já bejt Izraelskej národ
Jenže Pelištějci nejsou Palestinci, Palestinci totiž vůbec nejsou, jsou to arabáci žijící na území Palestiny. Jsou to jen arabáci, jejichž předkové tam přitáhli v 8. století po Kristu, když založily to svý náboženství vykradením Starého i Nového zákona a přidáním pár sexuálních úchlek jako mnohoženství etc.
0/0
27.6.2003 10:58

noname

Re: Re: Re: já bejt Izraelskej národ
tak to fakt neznáš nic z dějepisu, protože:
1. Izraelité obývali tento prostor jíž před 2500 lety (jestli ti vadí 50 let tak musíš respektovat i 2500)
2.Golandské výšiny byli dobyty ve válce a tuto válku začali Egypr, Syrie prostě pro tupouny včechny státy okolo Izraele v jeden den ze všech stran zaútočili!!!! Izrael přesto vyhrál a obsadil Golandské výšiny kvůli lepší strategické obranné poloze.
3. Synajský poloostrov byl obsazen, protože se sousední země rozhodli odlonit tok řeky, která z 80% zásobuje zemi pitnou vodou.
4. České království ovládalo za vlády Váslava celou Evropu (takže požaduj nazpět Německo a Rakousko), Nacistické Německo jen před 60 lety ovládalo Českou republiku -  měl bys jim ji vrátit
A přestaň chlastat nebo ti z mozku už nic nezbyde a zační číst a učit se , třeba ti to pomůže. 
0/0
27.6.2003 10:45

tomas

Re: Re: já bejt Izraelskej národ
Izralesky stat vzbik po roce 45 trubko! Je to umel vytvoreny stat jako revans za holokaust!
Tak jjsem pro Palestynu
Se nedivim ze se branej proti moderni izraelsky armade sebavrazednyma atentatama..je to zoufalstvi.
 
0/0
27.6.2003 10:23

Jakub

Re: Re: Re: já bejt Izraelskej národ
Podle Tvé teorie taky nemame co delat ve stredni Evrope, protoze nas stat vznikl az v roce 1918.
0/0
27.6.2003 10:28

písek

Re: Re: Re: já bejt Izraelskej národ
Je vidět, že potřebuješ číst, číst a zase číst. A zdokonalit v pravopisu !
0/0
27.6.2003 10:31

Martin

Re: Re: Re: já bejt Izraelskej národ
Jo a javim pri vzniku izraelskeho statu pouzivaly izraelci teroristicke utoky :)
Jinak pokud bude izrael nadale pouzivat tyto metody tak drive ci pozdeji vysublimuje z povrchu zemskeho.
0/0
27.6.2003 10:31

Kamila

Re: Re: Re: já bejt Izraelskej národ
Jako zoufalstvi vypada i vas prispevek. V kterem ze roce byl dle Vas zalozen Israelsky stat?
0/0
27.6.2003 10:41

Kamila

Re: já bejt Izraelskej národ
Zidaci? Kdo jses, aby jsi psala, co tu pises? Dle tveho prispevku, jsi mlada, nevzdelana a nechutna.  Ke vsemu strasne blba. Videla jsi nekdy nejaky dokument o druhe svetove valce? NAvstivila jsiterezin? Mluvila jsi nekdy s lidmi, kteri si koncentracnim taborem prosli? Nemas ani paru o tom, cim vsim si tihle lide prosli. A to jsem teprve u nedavne historie. Muzu dojit az pet tisic let dozaru,frajerko. Uz je ti lepe, kdyz jsi napsala svuj duchaplny prispevek?
0/0
27.6.2003 10:16

Hakuto

Re: Re: já bejt Izraelskej národ
Kromě pravopisu a afektu s Tebou   PLNĚ  SOUHLASÍM !!!  Co Ty Vendulko dovedeš odpovědět ?  Nebo počkáš až Ti dají vysvědčení (4.tř. zvl.šk. ?)
 
0/0
27.6.2003 10:19

Vendula

Re: Re: já bejt Izraelskej národ
Není mi lépe! Viděla jsem filmy, které byly natočeny v Hollywoodu židovskými producenty. Mám ráda Araby a jejich styl života. Koupila jsem si burku a už ji nosím, ale vadí mi, že na mne v metru každý hloupě kouká
0/0