Diskuze

Vláda chce poplatky za dovoz ojetin

Dovézt do republiky ojetý, několik let starý vůz by mělo být v blízké budoucnosti podstatně složitější než dnes. Vláda totiž plánuje, že zavede speciální poplatky pro dovážená auta. Záležet bude na stáří a stavu vozu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ja

12. 7. 2003 21:39
NETRVA TO UZ DLOUHO?
Je zajimave, jak dlouho se o tom JEN mluvi?
Ze by lobby?
0 0
možnosti

pinguin

27. 6. 2003 14:07
dovoz vraku =
= podporovani zlodejny a pojistovacich podvodu,danovych uniku,cerne prace, zamorovani zivotniho prostredi a likvidaci pracovnich prilezitosti v Cechach.Jedine co pomuze je danove zvyhodnit koupi noveho vozu tak,aby se domaci trh ozivil,jakekoliv restrikce nic neprinesou.
0 0
možnosti

Karl

27. 6. 2003 12:32
To není vláda to je gang.
0 0
možnosti

nevěřím svým očím

27. 6. 2003 11:59
tahání lidí za nos !!!
Zhruba před měsícem výrobce automobilů Škoda přiznal, že ztrácí své pozice na trhu s novými vozidly. Prý připravuje změnu reklamní kampaně. Následně na to je předkládán návrh na omezení dovozu ojetých aut. Náhoda nebo záměr ? Každý normálně smýšlející člověk musí uznat, že to je záměr !!! Pro ty, kdo vědí o autech jen to, kam se strká klíček od zapalování, kudy se do auta nalévají pohonné hmoty a kudy vede cesta do autoservisu je návrh pana ministra úžasný, nepřekonatelný. Pro ty, kdo autům rozumějí i po technické stránce, je to další příklad neschopnosti naší vlády řešit problémy tam, kde vznikají. Technicky zdatným lidem je jasné, že nezáleží na stáří vozidla, ale na tom, jak kdo vůz udžuje v řádném technickém stavu. Z nového vozu se dá udělat vrak běhěm několika měsíců !!!! Pan ministr by se měl zaměřit na kontrolu STK - technická kontrola bez přistavení vozidla jde koupit daleko lehčeji než za dřívějšího režimu - je totiž levnější dát úplatek než investovat do opravy vozu - BEZ ROZÍLU STÁŘÍ VOZIDLA !!!!
0 0
možnosti

Boš

27. 6. 2003 12:42
Re: tahání lidí za nos !!!
Omyl, na stáří auta záleží velice!
0 0
možnosti

sam

27. 6. 2003 10:27
ať žije volný pohyb zboží v EU
V EU to jde bez jekých koliv poplatků, stát už neví kde sebrat peníze a ŠKODA a.s. jim v tom velice dobře radí.
0 0
možnosti

Petr

27. 6. 2003 9:43
Lobbing prodejců
Je to všechno lobbing prodejců nových aut, kterým se nelíbí, že si raději půjdeme koupit nebo dovezeme starší auto, než koupit za strašné peníze nové auto....
0 0
možnosti

Petr

27. 6. 2003 9:36
Lobbing prodejců aut
0 0
možnosti

Vaclav Hanus

27. 6. 2003 9:19
VIVA stare, dobre udrzovane stroje!
ODS nesnasim a Rimana obzvlaste, ale ma castecne pravdu. Jak muze politik v zemi, kde prijem radoveho obcana je zlomkem prijmu radoverho obcana zeme odkud se auta dovazi zavadet nutit lidi ke komfortu absolutne prekracujicimu meze jeho materialnich moznosti? Paklize to chce skloubit s ekologickou politikou, coz je na miste, nemely by se spise zprisnit emisni a bezpecnostni revize automobilu v provozu? Ambrozekuv argument, ze auta starsi 8 let se stejne vozi jen na ND je mimo misu, protoze bude bit jen sikovny mechanik, ktery pomoci starsich ND dokaze i stary vuz udrzovat v radnem technickem stavu. A nenamlouvejme si, ze cyklus moralniho zastarani u auta je 3 roky jako u pocitace, to je blbost. I radne nastavene motory u 105 jsou dnes k provozu vhodne, dle meho soudu. Zabranme bafunarum, aby nam nutili lobbovanim sve predstavy o konzumnich zvyklostech. At si svuj luxus plati sami!
0 0
možnosti

Boš

27. 6. 2003 12:49
Re: VIVA stare, dobre udrzovane stroje!
Ruku na srdce, kolik majitelů starších a starých aut je udržuje v bezvadném stavu, takovém, aby neohrožoval ostatní účastníky provozu? Kdo z majitelů výhodně dovezených ojetin je ochoten investovat nemalý peníz do kvalitních oprav? Právě s věkem rostoucí počet problémů s jakýmkoliv výrobkem, obzvláště pak autem, je důvodem k prodeji. A pokud si někdo nechá auto zflikovat někde na koleně, a potom třeba nedobrzdí kvůli nekvalitním destičkám a zlikviduje mi zadek auta, tak to ať radši vůbec nejezdí.
0 0
možnosti

*****

27. 6. 2003 9:15
" Vozy na náhradní díly"
 Můj Wartburg z rokuˇ72, měl taky 3  děti  (auta jezdící na staré papíry a dovezená na ND) a kdyby nezavedli spotřební daň nea technický benzín, měl by možná i čtvrté. Takhle jsem toho nejmladšího (rok výroby 1989) ještě stihnul prodat za polovinu cenu, za kterou jsem ho koupil. Takže nevěřím, že se jedná o dovoz na ND. Jedná se většinou o dovoz na další ježdění  na staré papíry! 
0 0
možnosti

emil

27. 6. 2003 9:28
Re:
Tak zrovna takovéto křápy jedoucí na techničák mám strašně rád před sebou. Pěkně se to čuchá. Jsi tedy jedno z těch prasat. Alespoň to přiznáš, to je jediné, co tě ctí. Zaplať bůh, že zavedli tu daň !!!
0 0
možnosti

Vladimír Iljič Lenin

27. 6. 2003 9:06
Banda tupých socanů
Mám Mitsubishi Colt 1,5l 66kW ECI Multi - řízený katalyzátor, r.v.91 najeto 174 000km, ve špičkovém stavu!!! V čem je moje auto horší než cca 800 000 bolševických křápů Schade rady 100 až 130, které jezdí a dlouho jezdit budou na našich silnicích? Když si podobné auto budu chtít dovézt nemohu, proč?
0 0
možnosti

Ondra

27. 6. 2003 9:47
Re: Banda tupých socanů
A v v vo tom to je... A pokud p. ministr Ambrozek tvrdi, ze ta auta byla dovezena na nahr. dily, pak je naivita sama. Opet zde vidim praktiku: kdyz se nam neco nelibi, tak to zakazeme. Zakazy nic neresi. Zakazy predavaji zezlo do rukou cerneho trhu.
0 0
možnosti