Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Američtí gayové dostali zelenou

Homosexuálové v USA mají důvod k radosti. Nejvyšší soud zrušil dvoutřetinovou většinou zákon, který zakazoval pohlavní styk mezi gayi a lesbičkami. Byl neústavní, protože porušoval právo na soukromí, zní verdikt. Hlasování dopadlo poměrem 6:3 ve prospěch homosexuálů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

historik

homosexualove z historickych pramenu
filozofie - věda
Sokrates - Platon - Erasmus von Rotterdam - Alexander von Humboldt - Justus von Liebig - John Keynes - Ludwig Wittgenstein - Alan Turing - Michel Foucault - Gertrude Stein - Mary Daly - Anna Freud - Dorothy Birlingham - Charlotte Wolff
 
politika
 
David von Israel - Alexander der Große - Caesar - Tiberius - Augustus - Caligula - Nero - Hadrian - Richard Löwenherz - William der Eroberer - Edward II von England - Francis Bacon - Louis XIII von Frankreich - William II von Oranien - Prinz Eugen - Zar Peter I - Karl VI von Österreich - Marie Christine von Habsburg - Isabella von Parma - Friedrich der Große - George Washington - Ludwig II von Bayern - Erzherzog Ludwig Viktor - Feldmarschall Radetzky - Theodor Körner - Ernst Röhm - Dag Hammarskjöld - Florence Nightingale - Anita Augspurg - Lida G. Heymann
 
literatura
 
Sappho - Dante Aleghieri - Wliliam Shakespeare - Christopher Marlowe - Jean-Baptiste Molière - Giacomo Casanova - John Milton - Friedrich Hölderlin - August von Platen - Heinrich von Kleist - Lord John Byron - Hans Christian Andersen - Walt Whitman - Lew Tolstoj - Emile Zola - Paul Verlaine - Arthur Rimbaud - Oscar Wilde - George B. Shaw - Virginia Woolf - Vita Sackville-West - Daphne du Maurier - Djuna Barnes - Patricia Highsmith - Colette - Marguerite Yourcenar - Natalia Ginzburg - Konstantin Kavafis - André Gide - Marcel Proust - William S. Maugham - Thomas Mann - Michail Kusmin - Jaroslav Hasek - Jean Cocteau - Antonin Artaud - Thornton Wilder - Federico Garcia Lorca - Julien Green - Klaus Mann - W. H. Auden - Jean Genet - Tennessee Williams - Jack Kerouac - James Baldwin - Truman Capote - Allen Ginsburg
  hudba   Franz Schubert - Frédéric Chopin - Camille Saint-Saëns - Modest Mussorgskij - Pjotr I. Tschaikowskij - Maurice Ravel - Karol Szymanowski - Cole Porter - Francis Poulenc - Samuel Barber - Benjamin Britten - Leonard Bernstein - John Cage - Hans Werner HenzePOP - JAZZJimi Hendrix - Lou Reed - Elton John - Klaus Nomi - David Bowie - Boy George - Freddy Mercury - Jimmy Somerville - Neil Tennant (Pet Shop Boys) - Marc Almond - George Michael - Andy Bell (Erasure) - Holly Johnson (Frankie goes to Hollywood) - Little Richard - Bessie Smith - Janis Joplin - Josephine Baker - Tracy Chapman - Melissa Etheridge - Ethel Smyth - K.D.Lang - Edith Piaf   výtvarné umění - architektura   Leonardo da Vinci - Michelangelo - Raffael - Benvenuto Cellini - Caravaggio - Moritz von Schwindt - Vincent van Gogh - Andy Warhol - David Hockney - Keith Haring - Robert Mapplethorpe - Pierre & Gilles - Rosa Bonheur - Evleen Gray - Renée Sintenis - Jeanne Mammen   divadlo - tanec - film   Sergei Diaghilev - Vaslav Nijinsky - Rudolf Nurejew - Luchino Visconti - Derek Jarman - Pedro Almadovar - Per Paolo Pasolini - Gustaf Gründgens - Raoul Aslan - Rudolfo Valentino - Gary Grant - Sir Laurence Olivier - Jean Marais - Rock Hudson - James Dean - Sal Mineo - Theo Lingen - Clarke Gable - Joseph Kainz - Helmut Berger - Walter Sedlmayer - River Phoenix - Greta Garbo - Erika Mann - Whoopi Goldberg - Dorothea Neff - Doris Day - Zarah Leander - Marlene Dietrich - Hella von Sinnen - Therese Giese - Alfons Haider   církev   Johannes XXII - Sixtus IV - Benedikt IX - Alexander VI - Julius II - Leo X - Julius III - Urban II - Aelred von Rievaulx - Anselm von Canterbury - Marga Bührig - Carter Heyward  
0/0
27.6.2003 21:05

Re: homosexualove z historickych pramenu
, No, tak tu Marlene Dietrich bych skrtnul, ta vlezla do postele vopravdu kazdy a kazdymu
0/0
27.6.2003 21:32

Ondrej

Re: homosexualove z historickych pramenu
Uzasny seznam, ale sekce "Pop/Jazz" - Jimmy Hendrix??  ?? Proc tam neni rovnou Iggy Pop?
 
0/0
27.6.2003 22:06

Re: Re: homosexualove z historickych pramenu
, Jimmy Hendrix byl "velika laska a idol" Freddieho Mercury, vopravdu psaly vo nem noviny: "Guitarist Jimi Hendrix dies at 27, homosexual, appealed mostly to white audiences", i dyz sem to taky nevedel. Iggy Pop cvrdlikaj vrabci na vsech strechach... ale jesli se outoval, to vopravdu nevim.
0/0
27.6.2003 23:23

šakal

Herdekfilek!...
 "Nejvyšší soud zrušil dvoutřetinovou většinou zákon, který zakazoval pohlavní styk mezi gayi a lesbičkami."
 
To se ti homosexuálové a lesbičky budou muset hrozně přemáhat, když budou mít mezi sebou styk     ...chi, chi, chi
0/0
27.6.2003 20:06

kolumbus

Re: Herdekfilek!...
.....kocoure...Fagits & Queers nam jeste ukazou....uz vidim jak pestuji deti ve zkumavkach a zivi je z  balonu naplnenych materskym mlekem zakoupenym na cernem trhu....
0/0
28.6.2003 3:43

jeste par svetoznamejch homousu outovanejch nebo tajnejch
Angelina Weld Grimké (1880-1958) – amer. spisovatelka;_ Karoline von Günderode (1780-1806) - nem. spisovatelka;_ Dag Hammarskjöld (1905-61) - sved. politik (Nobelova cenu miru);_ Georg Friedrich Händel (1685-1759) – nem. hudeb. skladatel;_ Sir Elton John (*25.3.1947) – brit. zpevak;_ Karl XII. (1682-1718) – sved. kral;_ Konstantin(os) Kavafis (1863-1933) – recky basnik;_ Calvin Klein (*9.11.1942) - amer. modni navrhar;_ Audre Lorde (1934-92) - amer. basnirka;_ Katherine Mansfield Beauchamp (1888-1923) - brit. spisovatelka;_ Jean Marais (*11.12.1913) - franc. herec;_ Gian Carlo Menotti (*1911) – hudeb. skladatel;_ Katherine Murray Millett (*14.9.1934) - amer. spisovatelka;_ Gianna Nannini (*14.6.1956) – ital. zpevacka;_ Martina Navratilova (*18.10.1956) – nejuspesnejsi tenistka vsech dob;_ Sir Laurence Olivier (1907-89) - angl. herec;_ Anthony Perkins (1932-92) - amer. herec (Psycho);_ Petr I. (Petr Veliky) (1672-1725) - rus. car;_ Freddie Mercury (1946-91) - brit. zpevak;_ Anaïs Nin (1903-77) - amer. spisovatelka;_ Rudolf Nurejew (1938-93) – rus. baletak choreograf;_ Florence Nightingale (1820-1910) - brit. social. reformatorka;_ Pier Paolo Pasolini (1922-75) - ital. reziser;_ Cole Porter (1892/93-1964) - amer. hudebnik (jazz);_ Marcel Proust (1871-1922) - franc. spisovatel;_ Adrienne Rich, (*16.5.1929) - amer. spisovatelka;_ Arthur Rimbaud (1854-94) - franc. basnik;_ Eleanor Roosevelt (1884-1962) - amer. politicka;_ Charles Camille Saint-Saëns (1835-1921) – franc. hudeb. skladatel;_ John Richard Schlesinger (*16.2.1926) - brit. reziser;_ Franz Schubert - rak. hudeb. skladatel;_ Jimmy Somerville (*22.5.1961) - brit. zpevak;_ Susan Sontag (*28.1.1933) - amer. spisovatelka;_ Gertrude Stein (1874-1946) - amer. spisovatelka;_ Lily Tomlin (*1.9.1939) - amer. herecka;_ Paul Verlaine (1844-96) – franc. basnik;_ Luchino Visconti (1906-76) – ital. reziser;_ Alice Walker (*9.2.1944) – amer. spisovatelka;_ Guido Westerwelle (*27.12.1961) – nem. politik;_ Oscar Wilde (1854-1900) – irsky basnik a spisovatel;_ Tennessee Williams (1911-83) - amer. dramaturg;_ Virginia Woolf (1882-1941) - brit. spisovatelka
0/0
27.6.2003 9:20

Libor

Re: jeste par svetoznamejch homousu outovanejch nebo tajnejch
Rád bych Vás upozornil, že článek není napsán na tema homosexuálu jako takových, ale sexuálních praktik mezi nimi. Výše uvedený výčet, pokud je pravdivý ještě nic nevypovídá o tom, zda tito lidé praktikovali homosexuální pohlavní styky.
0/0
27.6.2003 10:01

Re: Re: jeste par svetoznamejch homousu outovanejch nebo tajnejch
, Jo, chcete tim rict, ze Martina Navratilova behala po tenisovym hristi a doma si povidala s Ritou (Mae Brown) vo vareni a vysivani, ale sex nemely, protoze Vam by se to treba nelibilo?
0/0
27.6.2003 17:35

pozn.

Re: jeste par svetoznamejch homousu outovanejch nebo tajnejch
Alexandr Makedonský byl bisexuální (v antice naprosto běžná záležitost) a D.Hammarskjőld se vyžíval v politice, dle Johnsona "sex v jeho životě hrál malou nebo vůbec žádnou roli".
0/0
27.6.2003 15:00

richard

Re: jeste par svetoznamejch homousu outovanejch nebo tajnejch
Každej se snaží odůvodnit svou existenci z historie. tTak komouši tvrdili že první komunisti byli husiti, Slováci jsou vlastně Velkomoravané, no a homosexuálové dělají to samé. Koneckonců většina osobností na tom seznamu homosexuály nikdy nebyla, nebo se to nedá prokázat,  ale třeba Caesar, nebo Alexandr Veliký  100% praktikovali mnohoženství.
0/0
27.6.2003 19:06

historik

Re: Re: jeste par svetoznamejch homousu outovanejch nebo tajnejch
A spousta Cechu se snazi jejich existenci popirat
 
Staci se zacist ve svetove literature:
 
"Schon Alexander der Große, Julius Cäsar und Leonardo da Vinci bekannten sich zur Bisexualität. Seither gibt es immer mehr Persönlichkeiten, die sich dazu bekennen. Sogar Ludwig von Beethoven und Marlene Dietrich waren bisexuell."
 
Tito ctyri panove a jedna dama meli prokazatelne homosexualni pohlavni styky. Nasel jsem spoustu pramenu, ktere potvrzuji homosexualitu desitky jinych osob z tohoto seznamu. Nenasel jsem jedou osobu z techto listin (od pisatele "€", ktera by svou homosexualitu dementovala. Pokud toto chcete tvrdit, uvedte prameny svych informaci.
0/0
27.6.2003 20:10

par svetoznamejch homousu outovanejch nebo tajnejch
Homousove byli, sou a budou, a zadnej pokrytec na tom nic nezmeni.
 
Alexander Veliky, (356-323 pnl), macedonsky kral;_ Simone de Beauvoir, (1908-86), franc. spisovatelka;_ Ludwig Van Beethoven, (1770-1827), nem. hudebni skladatel;_ Marie-Rosalie Bonheur, (1822-99), franc. malirka;_ Lord Edward Benjamin Britten, (1913-76), brit. hudebni skladatel; kralovna Elisabeth ho pozvala vzdy s jeho partnerem (Peter Pears, tenor);_ Rita Mae Brown, (*28.11.1944), amer. spisovatelka;_ James Buchanan, U.S. prezident;_ Michelangelo Buonarotti, (1475-1564), sochar a malir;_ Lord George Gordon Noel Byron, (1788-1824), brit. basnik;_ Michelangelo Merisi, (1573-1610), ital. malir;_ Dora (de Houghton) Carrington, (1893-1932), angl. malirka;_ Sir Roger Casement, (1864-1916), irsky politik;_ Gajus Julius Caesar, (100-44 pnl.), rimsky statnik;_ Coco Chanel, alias Gabrielle Chanel (1883-1971), franc. modni navrharka;_ Richard Chamberlain, (*31.3.1935), amer. herec;_ Frédéric Chopin, hudebni skladatel;_ Kristina (1626-89), svedska kralovna;_ Montgomery Clift,(1920-66), amer. herec;_ James Dean, (1931-55), amer. herec;_ Emily Dickinson, (1830-86), amer. basnirka;_ Donatello (1386-1466), florent. sochar;_ Hilda Doolittle, (1886-1961), amer. basnirka;_ Albrecht Dürer, (1471-1528), nem. malir a medirytec;_ Edward II. (1284-1327), angl. kral;_ Erasmus von Rotterdam, (1466-1536), holand. humanista;_ Melissa Etheridge, (*29.5.1961), amer. zpevacka;_ Ulrike Folkerts, (*14.5.1960), nem. herecka (Misto cinu; komisarka);_ Jodie Foster,(*19.11.1962), amer. herecka a reziserka;_ Leonardo da Vinci (1452-1519), ital. malir, sochar a genius
0/0
27.6.2003 9:04

Marko

Autor článku by měl přemýšlet, co píše za blbosti
Ale je to vtipné - soud zrušil zákon zakazující pohlavní styk mezi buzíky a lesbičkama. Je to špatně vyjádřeno, protože pokud by měl buzík styk s lesbičkou, jednalo by se o vcelku o normální věc, která zákonem rozhedně upravena nebyla, protože heterosexualita je normální a přirozená a nikdo ji zakazovat nemůže. Narozdíl od té zvrhlé teplé nemoci, jejíž regulace je nezbytná. :)))
0/0
27.6.2003 8:35

Without Nick

HNUS A JEN HNUS
To je fakt sila co vsechno se podari zlegalizovat. ted uz muzou spolu legalne š....... co za par let?! budou moct adoptovat deti?! Vsem je jeasne ze homosexualita je proti prirode a ze takovyto jedinec je predurcen k zahube. A oni nejspis budou moct zapar let i vychovavat deti. Kam to vsechno speje!?
0/0
27.6.2003 8:17

Hadati

Re: HNUS A JEN HNUS
Homosexualita je běžná i u zvířat, takže to asi proti přírodě nebude.
0/0
27.6.2003 8:24

Re: HNUS A JEN HNUS
Možná, že tvůj nejlepší kámoš je teplý a ani o tom nevíš.Víš kolik kluků tajně sní o sexu s klukem a kolik jich ho už mělo?Nevíš, tak si nech své přiblblé názory pro sebe.
0/0
27.6.2003 15:13

Libor

Nezlobte se,
ale já už když vidím jen tu fotku, tak kroutím hlavou.
0/0
27.6.2003 7:11

Jan SIERS

Konecne
Taaak Kouzelnici, kdzbi jste vedeli za celym problemem je jednoduse obrizka a muzete si rikat co chcete. Muz by mel dat svuj pyj bohum k nahlednuti a odstranit prebytecnou predkozku a pak sunout osvobozeny pyj do vagin nebo analu. Zpivat libosti a chrochtat nad tim darem od Boha
0/0
27.6.2003 0:16

PRAPRAPRAPRA-HAGUEGAG

Re: Konecne
A osoupat si ho v kalhotach tak, ze se mu po 20 letech nepostavi ani kdyz je drazden
0/0
27.6.2003 2:21

Jan SIERS

Re: Re: Konecne
Dobre vis ze to neni pravda...
0/0
27.6.2003 7:54

Petr Mareš

Podivejte se na to a pochopite.
http://www.kelma.org/kelma.html
0/0
26.6.2003 22:47

Vera

Blbosti, blbosti
Co to je za svět když někdo odsuzuje lidi za homosexualitu a přitom v přírodě je úplně normální chování zvířat. Právníci a zvlášť ti v americe jsou úplně vypatlaní, třeba ten zákon o dětské pornografii. Moje kamoška byla jako oper a uvař ve Virginii, tak chtěla ukázat těm lidem fotky své malé roční sestřičky kde byla nahatá v bazénku na zahradě a ti volové na ni zavolali policajty že šíří dětskou pornografii. Přitom ten tatínek, hlava rodiny drbal s 16-ti letou sousedkou v garáži, když jeho manželka byla na nákupech. Tak co je morální, celý svět je divný.
0/0
26.6.2003 21:59

Sedminásobná polívka

Re: Blbosti, blbosti
jseš nechutný perverzní úchyl. Takové příspěvky by se měly rušit. Hnus, chce se mi z tebe zvracet.
0/0
26.6.2003 22:05

Saša

Re: Re: Blbosti, blbosti
nevím v čem je perverzní, v anglii se taky musí mimina přebalovat pod ručníkem a nesmí se fotit bez plavek i doma ve vaničce...
0/0
26.6.2003 22:35

Sedminásobná polívka

Re: Re: Re: Blbosti, blbosti
To máte dneska vycházku? Nebo je to tím vedrem? Lidé jako vy by neměli volně pobíhat mezi normálními lidmi na svobodě. To je snad úplně jasný.
0/0
26.6.2003 22:51

Jan SIERS

Re: Re: Re: Re: Blbosti, blbosti
OPAKUJI - resil bych to obrizkou pak se nemas za co stydet, tvuj zalud se diva smele na svet a bez toho se nepohnes. Ty ses uchylnej a ja jsem normal. Mlade chlapecky v bazenu v Bohnicich hladim po jejich prirozeni a sam je nabadam k obriz ce, kterou i sam delam ve vysetrovne. Nic na tom neni, jde to rychle!!
0/0
27.6.2003 0:24

PRAPRAPRAPRA-HAGUEGAG

Re: Re: Re: Re: Re: Blbosti, blbosti
Resil bych to urizkou . Komu se na tom zda neco spatnyho, tomu bych to uriz, aby se nemel za co stydet.
0/0
27.6.2003 2:18

Harden

Re: Re: Re: Re: Blbosti, blbosti
Mohl(a) bys upresnit, co z prispevku, na ktere reagujes, v tobe vyvolava dojem, ze jejich autorky patri do cvokarny ? S timto projevem (zapovezena nahota nemluvnat) idiocie jsem se osobne setkal.
0/0
27.6.2003 18:07

alex duhovskij

Re: Blbosti, blbosti
Souhlas
0/0
26.6.2003 22:30

Re: Blbosti, blbosti
V přírodě je taky normální, že se zvířata navzájem žerou. Že by inspirace pro nový druh úchylky?
0/0
27.6.2003 9:48

Harden

Re: Re: Blbosti, blbosti
Proc nova uchylka ? My zereme zvirata, zvirata (obcas) nas...
0/0
27.6.2003 18:09

franta mottl

ja bych se pozvracel
kdyby na me nejakech chlap sahnul. Je to tim, ze jsem byl vychovan v katolicke rodine, kde jeste drive panovaly dobre mravy. Ale jsem rad, ze i ti uchylni se dnes mohou volne pohybovat na ulici a hned je nekdo nezavre. Protoze kdyz chceme tu demogracii, tak musime i ty nemravnosti snaset. Tolerance musi byt.
0/0
26.6.2003 21:59

Maya

Re: ja bych se pozvracel
a ja bych se pozvracela kdyby na me sahnul takovy chlap jako ty. Vis co jsou to ty dobre mravy? Babicka moji holky je taky katolicka a schvaluje nam to ze se neskryvame a ze spolu normalne zijeme. Strasne rada nam povida o tech dobrych mravech z minula, jak na poli pri praci se rolnici opichavali kde to jen slo a skym to len slo, vecer zasli do kostela, vyspovidali se a domu sli cisti jako lilie. Jaky rozdil je mezi tim kdyz chlap  heterosexual vyzaduje po manzelce anal a chlapem co dela anal s jinym chlapem? Vis moji holku v jejich 16letech znasilnilo jedno prase ktere se kazdou nedeli jde pomodlit do kostela a je v pohode. Jenomze jeho tvrzeni proti jejimu...., pry to chtela, i kdyz dobre vedel ze je na holky. A tolerantni k takovim lidem? A ty? Jsi mozna stelny jako ten hajzl, co ji chtel presvedcit ze chlap ji to udela lip nez holka. Jsem lesbicka a nestydim se za to. Nejsem o nic min clovek nez ostatni "normalni" lidi. Mozna vidim svet trochu jinak a takovi jako ty by se meli nad sebou zamyslet. Mozna si taky i rasista a vadi ti cernosi...........ti jsou taky jini.
0/0
26.6.2003 22:20

Ota

Re: Re: ja bych se pozvracel
Mayo,souhlasím s Tebou a moc Vám oběma držím palce i když jsem kluk/hetero ???/
0/0
26.6.2003 23:17

Sedminásobná polívka

Re: Re: Re: ja bych se pozvracel
Jseš nemocný člověk. Je mi tě líto.
0/0
26.6.2003 23:51

Hadati

Re: Re: ja bych se pozvracel
tak tak, ser na tokovýhle lidi, nemá smysl s nima debatovat. Je to to samé jako by ses snažila zapřisáhlého rasistu přesvědčit, že i cikáni mají právo na život. Ať vám to registrované partnerství uzákonní, co nejdříve.
0/0
27.6.2003 8:32

Re: Re: ja bych se pozvracel
Naprostý souhlas.Líp bych to nevyjádřil ani já.
0/0
27.6.2003 15:19

Daniela

Re: ja bych se pozvracel
uchylny jses se svym nazorem akorat ty.  Nevim, co je nemravneho na tom, kdyz jsou dve holky spolu /nebo 2 kluci) je to stejny, jako kdyz je kluk s holkou. A taky bych se pozvracela, kdyby na me nejaky chlap jako ty sahnul. To by bylo opravdu nechutny.
0/0
26.6.2003 22:48

Sedminásobná polívka

Re: Re: ja bych se pozvracel
mě je na blití z tebe. Jseš asi dost ujetá. Doufám, že tě nikdy nepotkám.
0/0
26.6.2003 23:58

Ota

Re: ja bych se pozvracel
Mě je na blití z Tebe,Ty,kterej hledá linky s dětskou pornografii,už jsem Ti púsal jednou,že Ty nejsi "mottl",ale trtotl
0/0
26.6.2003 23:13

ivor

Dockali se!
... a to je dobre. Je to dobre, protoze nyni kazdy v USA  ma pravo na homosexualni styk ve svem soukromi. I ti kdo homosexualy nejsou ziskali svobodu a nejsou diskriminovani. Ten zruseny zakon se tykal vsech. A tyka se tedy nove vznikla situace i tech, kteri by nikdy homosexualni styk nemeli a jsou proti jeho legalnosti. Jak mohou vedet, ze treba prave jejich jeste nenarozeny vnuk prave nebyl osvobozen v dulezitem aspektu sveho prava na soukromi.
Mejte se pekne, Ivor.
0/0
26.6.2003 20:56

Hromada

VŠECHEN TEN HNŮJ
naházet do igelitiše futrále a odvesti na skládku nebo do spalovny.
0/0
26.6.2003 20:33

Pavel

Buzeranti vsech zemi - spojte se!
Lidska rasa sice casem vymre, ale prverze je jako droga! Prirodni zakony o repredukci v plozeni lidskych jedincu nehovori totiz o mimodeloznim poceti v tlustem streve a tak buzeranti jsou mocnejsi nez vsechny nuklearni bomby sveta a bude to pro nas bezbolestne - az na ty hemeroidy!
0/0
26.6.2003 20:27

Julie D.

Copak nemate jine fotky?
Diky iDnes za objektivni informativni clanky. Vadi mi jen jedna vec. Skutecne nemate k clankum o legislativnich posunech ve zrovnopravneni gayu a lesbicek jine fotky nez exibionisticky libajici se gaye z gay pruvodu? Inu - asi bych mela byt rada, ze uz neprikladate (jako drive) fotku dvou gayu v kozenych obleccich s retezi s vyrizlymi kruhy na pozadi, ale stejne. Je to totez, jako kdybyste publikovali clanek o novych nemocenskych davkach pro rodiny s detmi a jako ilustracni foto pripojili fotografii tanciciho paru s obarvenymi vlasy z techno party. Byt ve vztahu se stejnym pohlavim a chtit mit pravo svuj vztah legalizovat a zrovnopravnit neni o gay pruvodech ani o lacinych polibcich na verejnosti. Takovy novy zakon znamena neco velmi dulezite napriklad pro dva 50-lete muze, nebo dve 40-lete zeny, ktere spolu prozili cely zivot a budou se moci diky nove legislative vyhnout praktickym problemum v realnem zivote, nemluve a dalsim krucku v moralnim uznani jejich vztahu ve vetsinove spolecnosti. Byla bych vam velmi vdecna, kdybyste si dali trochu vic prace pri hledani ve vasem foto archivu.
0/0
26.6.2003 18:48

Yaroukh

Re: Copak nemate jine fotky?
Souhlasim ALE - az nekde zase pujde pruvod homosexualu, podivej se v TV dobre, jak vypadaji - co maji na sobe, jak jsou zmalovani. Na jednu stranu chteji, aby je spolecnost respektovala (coz chapu), na druhou stranu se oni sami pri techto prilezitostech prezentuji casto jako hermafroditi (coz uz mi s tim prvnim moc "nestymuje") ...
0/0
26.6.2003 19:22

Julie D.

Re: Re: Copak nemate jine fotky?
Yaroukh, driv nez reknu cokoliv jineho: Asi je tobe i me jasne, ze kdyz televize nataci zabery z gayparade (nebo jakekoliv jine "demonstrace"), vybere si ty pro ne "nejzajimavejsi" - tedy ty nejvic ulitle typky. Ale, tohle stranou. Shodnu se s tebou na tom, ze gay parade dnes G&L komunite vic skodi nez prospiva. Jiste - melo to sve odduvodneni, kdyz gayove a lesbicky byli tabu, spolecnost prehlizela jejich prava a delala, ze neexistuji. Dnes uz jsme doufam nekde jinde a jsou i jine zpusoby jak za prava G&L bojovat. Tohle je nazor jedne bisexualky a nejspis se mnou mnoho Bi a G&L nebude souhlasit. Nicmene v mem predchozim prispevku mi slo o to, ze fotka extremni extravagance a seriozni legislativy k sobe proste nepatri a ze by si server Idnes mel trochu rozsirit obzor (a foto archiv). Schvalne se podivej, jakou ma idnes fotku u souvisejiciho clanku o legalizovani svazku v CR.
0/0
26.6.2003 19:38

Yaroukh

Re: Re: Re: Copak nemate jine fotky?
V podstate souhlasim, ale kdyz ty zabery vidim, neni to detail na jednoho typa uprostred "nromalnich" homosexualu. Je pravda, ze uz se to mozna zmenilo - naposledy jsem jakekoli zabery z duhovych pruvodu videl cca dva roky ago. Ovsem k te fotce mel muj komentar rici zhruba tolik: redakce iDnes doplnila fotku svym obsahem korelujici s image nemale casti tehle mensiny. Jinak z hovoru s jednim mym "mensinovym" kamosem vim, ze tak zzenstile se chova nezanedbatelna cast z nich - tedy ze obraz homosexuala utvareny v komediich je pravde bliz nez jsem si mysle - i vic, nez si do jiste doby myslel prave ten muj kamos (ktery tim byl udajne hodne zklaman) ...
Ale jak rikam - ani ja si nemyslim, ze by tyhle "divacky atraktivni" zabery prokazovaly homosexualum dobrou sluzbu ...
0/0
26.6.2003 20:15

Petr

Re: Copak nemate jine fotky?
Ano, je to přesně tak. To je vidět inteligence redaktorů. Bohužel, musel bych dát za pravdu i tomu redaktorovi, protože většina s "nás" (ano, jsem taky...) se chová tak, jak je vidět z toho obrázku. Je to smutný, nelíbí se to mě, možná ještě někomu, ale to je asi vše, co s tím můžu udělat. Tyhlety zákony jsou především pro tzv. menšinu v menšině, aby prostě normální slušnej kluk mohl být s klukem, kterýho má rád a aby byli rovni ostatním.
0/0
26.6.2003 20:48

Re: Re: Copak nemate jine fotky?
, Dyz se kouknu kolem sebe (v praci, na ulici a tak), tak bych spis rek, ze neznam zadny homouse, protoze sou k nerozeznani vod heterousu (i dyz vim, ze jich je hodne). Ale dyz je vidim na CSD-parade, tak u nekerej taky neverim svym vocim, ale myslim si, ze tam spis jenom provokujou. V civilnim zivote se chovaj normalne.
0/0
26.6.2003 21:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.