Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vláda propustí tisíce zaměstnanců státu

Špidlova vláda se rozhodla, že kvůli úsporám propustí do tří let 16 tisíc státních zaměstnanců. O místa přijdou lidé z nejrůznějších státních úřadů: celníci, zaměstnanci Pražského hradu a parlamentu i státem řízených divadel či škol.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Alfons

uklízečky
Žádne obavy s propouštěním úředníků. Propustíme nejprve všechny uklízečky a jiné nejkvalifikované síly. Vlk se nažere a úředníci v pohodě zůstanou a politici si udělají bod za splnění úkolu.
0/0
26.6.2003 18:29

Student

Tento článek ukazuje na rozhazovačnost vlády na úkor občanů.
Člověk by to ani nechtěl věřit.
0/0
26.6.2003 16:20

michal

ff
mili soudruzi...
co to prosimvas blabolite...kazdy vi ze mame uredniku jako maku na hektar pole a vy se vytasite stimhle, kdyz se pribira, nadava se, kdyz se propousti nadava se. vetsinou si stezuji ti, kteri se schovavaji pod kridla statu a zvykly si na odchod v patek v poledne atd. nejlepsi by bylo kdyby statni urednici zacali stavkovat a tim by se nejlepe zjistilo kdo je zbytecny a kdo ne...
0/0
26.6.2003 16:19

Fido

Vláda parta blbů
Vláda je prostě parta blbů. Ať už jdou od koryta!
0/0
26.6.2003 15:25

Mumi

Úřednící ?
Pokud propusti opravdu tolik úředniků budou to stejně jen ti "dole". Půjdou na pracák, kde bude málo úředníků, pak na sociálku, kde bude málo úředníků. A pokud ano, budou protivní, protože nebudou stíhat vyřizovat včas, lidi si zase začnou stěžovat na úředního šimla a říkat - jen k lopatě s nima a jsme tam kde teď !
0/0
26.6.2003 13:47

ferri

Uvidíme!
Osobně se divím, že tak dlouho tento marast existoval a podle nekoncepčnosti dosud všech vlád asi žádný zázrak není možné očekávat ani v nejbližší budoucnosti. Máslo na hlavě mají všichni dosavadní ministři a to zejména ministři financí, protože když od nikoho, tak z této strany měl přijít již dávno tlak na "normální hospodaření" všech resortů! Nevěřím, že amatér Sobotka by v tomto dokázal nějaký zvrat.
Vždyť například v samotné ministerstvo financí pracuje neefektivně, legislativně jde o přehlídku ubohosti ubožáků a v oblasti řízení (spíše neřízení) finančních úřadů a celní správy jsou výsledky nasnadě:
Neschopnost a neochota vybírat daně ode všech, neschopnost celníků dodávat například správná čísla statistikům atd.... 
0/0
26.6.2003 13:39

strict

Komentář
Jsem statni urednik, jsem pro snizovani stavu u neefektivnich pracovniku. Vim ze sve vlastni zkusenosti, ze jich je ve statni sprave jeste stale dost a dost. Obavam se vsak, ze se u snizovani stavu o 16 tis. zamestnancu dostaneme z blata do louze, protoze spousta techto lidi si dokaze zajistit svou "nepostradatelnost". Nedokazu si predstavit, podle jakeho klice se tato "akce" bude konat.
0/0
26.6.2003 13:13

vra-tekk

JESTE ZE JSEM NEVOLIL CSSD !!!
Je mne tady ze vseho tak trochu na zvraceni. Pokud budou chtit snizit stavy uredniku jedine fajn. Jde  jen o to, aby tyto stavy nesnizili na mistech, kde jich je ted nedostatek! Napr. dopravni inspektoraty. Tam kdyz si jdu prihlasit auto, musim si vzit dovolenou, jinak nemam narok!!! JO JINAK pane PREMIERE KDE MAM PRISPEVEK OD STATU NA NOVE AUTO???
0/0
26.6.2003 13:06

Seal6

Jde o vzdělání
Jde o vzdělání úředníků a to v daném resortu a v oboru, školení atd. Například policajti, když jdeš k policii, tak musíš na tu jejich školu, tam odpadnout ty který pochopěj že na to nemaj, nebo je prostě vyhoděj. Pominem to že i přesto se tam udrží dost blbců, ale i ten blbec má mnohdy větší přehled, než úřeník jinde. srovnejte policajty a úředníky na MěÚ, kteří teď dělaji řidičáky a správní řízení(doufám že se to tak jmenuje) kdo byl někdy u toho řízení když to dělali policajti, tak potvrdí, že ten policajt měl větší přehled a míň se bál rozhodnout než teď ty nuly na úřadech. Proč? Protože když jdeš k policajtům, musíš mít maturu a pak jdeš ještě znova na školu, kde děláš maturitu znova(myslím že z  práva, zákonů a tak) Kde jinde to je? Když potřebujou někoho na jiným úřadě, prostě ho příjmou a doufaj, že se zaškolí, jo zjistí jak to udělat, aby nemusel dělat a když má fundovaně rozhodnout, tak mu chybějí zkušenosti a vzdělání. Navíc policajti dělaj každý rok přezkoučení z různých zákonů, pak ještě fyzický testy, atd. Kdo to dělá jinde? Až se tohle zavede u všech úředníků, bude pak míň lemplů, protože bude čas prověřit zda jsou pro práci vhodný. Policajti mají zkušební dobu jeden rok, po tu dobu je můžou vyhodit bez důvodu a berou pět až šest tisíc čistýho, po roce jim teprve zvednou plat na těch 10-13 čistýho. Ty policajti jsou jen příklad, ale nevím o dalších úřednících, kteří by měli tak tvrdé podmínky přijetí, krom vojenské policie, ale to je něco jinýho
0/0
26.6.2003 6:56

Alan

Re: Jde o vzdělání
U celní správy je to stejné. Jsou 3 stupně vzdělávání. První je hned po nástupu, to je povinné, zahrnuje základy práva, dotčené předpisy a zákony, fyzycká příprava a podrobné seznámení se s problematikou. Druhý stupeň je asi půlroční denní studium zahrnující komplet předpisy, právo, jazyk, kompletní zbožíznalství atd. Dělal jsem to a bylo to daleko těžší než maturita, ta byla proti tomu procházka. A třetí stupeň je pro vedoucí kádry, to už je zpracování práce a její obhájení před komisí na vybrané téma. Vzdělání celníka a úředníka na finančáku, kteří jsou oba podle zákona správci daní, je neporovnatelné.
0/0
26.6.2003 9:27

Alan

Re: Re: Jde o vzdělání
Tedy ještě jsem chtěl dodat, že jestli stát propustí ty již vzdělané a zkušené celníky, udělá velikou chybu. Těmito vysoce kvalifikovanými lidmi (nemyslím ty na hranicích, ale na celních úřadech) by měl nahradit ty nevzdělané na finančních úřadech, pracovních úřadech, živnostenských úřadech apod. Tito lidé mají v malíku věci okolo správního řízení, přestupkového řízení, správy majetku, daní aj. Nestalo by se potom, že se Vás na úřadě při projednávání přestupku ani nezeptají, jak to bylo a hned Vám vyřknou výši pokuty. Pozn: Již mnoho let nejsem celníkem, tedy neprotlačuji svůj vlastní zájem. Ale myslím, že by to bylo dobré pro stát a pro nás všechny. Navíc loajalita ke státní službě je v celní správě drtinově největší v celé státní správě (samozřejmě až na vyjímky).
0/0
26.6.2003 9:35

Pravda Karel

Re: Re: Re: Jde o vzdělání
Nechci se zastávat pracovníků na finančních úřadech, ale měl jsem možnost se setkat a jednat s několika celníky a berňáky a nabyl jsem přesvědčení, že ceníci jsou na úrovni nesamostně a logicky nemyslícího tvora a berňáci jsou na úrovni nesamostatného a nelogicky uvažujícího "čuda", jehož zájmem je především vlastní pohodlí a ne správné a nekompromisní vybrání daní.
0/0
26.6.2003 13:50

Česílko

Re: Jde o vzdělání
Existuje zákon o úřednících a jejich vzdělávání. Musí projít školením, neboť další předpisy říkají na co musí usi udělat odbornou způsobilost, pokud neudělá zkoušku nesplňuje podmínky na funkci a má padáka. tolik ve stručnosti.
0/0
26.6.2003 11:13

Vekr

Re: Jde o vzdělání
To se nedá číst!!!!! Co to je "pochopěj,nemaj,policajt,dělaj,atd." Český jazyk,to ti nic neříká co?
 
0/0
26.6.2003 14:21

skeptik

Já této vládě nevěřím ani slovo !
Např. Špidla - co chcete od člověka, který má v rodině evangelického kněze? Ten ho už naučil jak zpracovávat lidi i národ. To není z mé strany nějaké invektivium, to je prostě fakt.
0/0
25.6.2003 21:29

Kombucha

Ti praví
Pokud správně popsáno, propouštět se bude v rezortu financí, školství a kultury. Celníci, učitelé, herci? A copak ty davy neviditelných ministerských úředníků a podúředníků na všech rezortech? Co tak aspoň vyjít na veřejnost s jejich počty, vzděláním, pracovní náplní a platy?
0/0
25.6.2003 16:31

Saša

Re: Ti praví
Nepíše se rezort, ale resort.
A také se vyslovuje resort. (Jako sorta čili druh.)
Resort je česky obor. Resortní je třeba ministerstvo školství nebo zemědělství či spravedlnosti. To jsou resorty.
Naopak ministerstvo financí není resortem. Nejde o resortní ministerstvo, ale o funkční čili průřezové ministerstvo. Dalšími funkčními/průřezovými orgány státní správy jsou třeba Úřad pro ochranu osobních údajů, Úřad pro ochranu hospodářské soutěže.
Rozdíl mezi resortem a funkcí je v tom, že resortní orgán se stará jen o svůj obor zatím funkční orgán do toho kecá všem.
Platy úředníků si každý může typově zjistit z přílohy vládního nařízení o platu a odměně za pracovní pohotovost.
Jsou to prakticky stejné platy jako mají třeba učitelé, pouze je zde navíc příplatek za zákaz podnikání (což učitelé nemají).
No - v každém případě si myslím, že úředníků je příliš mnoho, stejně jako je příliš mnoho různých státních orgánů.
Zatímco v rámci reformy veřejné správy jich mělo zrušením okresních úřadů ubýt, přibylo jich. Místno 76 zrušených OkÚ vznikly stovky nových státních úřadů.
Je to až neuvěřitelné.
0/0
25.6.2003 17:05

Johny

Re: Re: Ti praví
Plně souhlasím. Výhrady mám jen k tomu "resortu". Podle mě už se totiž dávno může psát "rezort". Čeština se vyvíjí a tohle je asi tak stejné jako různé "-izmy", "diskuze", atd.
0/0
25.6.2003 23:31

komar

kam to spejeme?
az kdyz si oni nahrabali, tak chtej setrit na jinych...co kdyby treba rozpustili senat? Stejne tu je na dve veci...a kolik penez stoji....
Jsou neschopny, chtej usetrit zase na nas- lidech, nam strhnou prachy, nam vezmou praci, co treba se snazit ty penize nekde ziskat? treba exportem... ale to by museli trochu myslet a to hochy asi dost boli... 
Ptam se, jak to tu tou jejich reformou bude vypadat?... lidi bez prace...hlavne ze tu mame tolik ilegalnich pracovnch sil z vychodu...a  ty tu budou porad a bude jich vic... hmm, krasna vidina budoucnosti nasi zeme...
0/0
25.6.2003 16:09

Re: kam to spejeme?
, Musime si ujasnit jednu vec: Stat si muze dovolit tolik statnich zamestnancu, kolik jich muze zaplatit. Plati je z nasich dani. Pri cetnosti cerny prace v tydle zemi (a jinyho danovyho vokradani) dostava stat min nez polovinu dani, kery by dostal, dyby nebyly danovy podvody. Takze nic jinyho nezbejva (za dany politiky), nez zvysovat dane a snizovat statni vydaje (skrtat na statnich zamestnancich a jejich platech). Ty v tom parlamente nas nestojej tolik penez, jako cely tydle danovy podvody. Reseni vidim jenom v tom, dyz se zaridi dusledna kontrola vodvodu dani. Pak se snizej i dane, zvysej platy statnich zamestnancu...
0/0
25.6.2003 17:58

Sun

Re: Re: kam to spejeme?
To je pravda, ale Tvůj písemný projev je jedna veliká hrůza. To se nedá číst. Co Ti ten jazyk udělal?
0/0
26.6.2003 12:25

Re: Re: Re: kam to spejeme?
Co mas proti prazskymu dialektu?
0/0
26.6.2003 13:24

iveta

Už aby to bylo
Kdyby propustili polovinu stávajícího stavu úředníků, bylo by to málo. Kdo má živit ze svých daní tu armádu nenažraných úředníků, kteří jen obtěžují normálního člověka.
0/0
25.6.2003 13:09

Eva

Re: Už aby to bylo
Problém je v tom, že propouštění nejvíc pocítí asi normální lidé a ti, kteří by měli odejít první, tam díky svým známostem zůstanou.
0/0
25.6.2003 13:21

Jeff

Re: Re: Už aby to bylo
Eva ma pravdu. Neni to jenom usporne opatreni. Je to pohruzka statnim zamestnancum, kteri jsou na pokraji vlny stavek a protestu.
0/0
25.6.2003 14:29

Eva

Re: Re: Re: Už aby to bylo
Stávky a protesty asi bohužel nic nevyřeší, ale i kdyby někdo přišel s řešením, poslouchali by ho? Když už se musí propouštět, tak bych prozkoušela zaměstnance a ti nejschopnější by zůstali. No, ale to je problém, kde bych pak sháněla místo pro příbuzné a kamarády?
0/0
25.6.2003 14:40

Jeff

Re: Re: Re: Re: Už aby to bylo
Je to tak. Uz vidim podle jakeho klice se zacne propoustet. V zari zacnou skoly blbnout se stavkou a reditele dostanou nuz na krk. Tak si nadelaji do gati a zacnou vyhrozovat ucitelum, ze kdo nenastoupi a pujde do stavky ma padaka. A je to. O TOHLE JIM JDE. O NATLAK.
0/0
25.6.2003 15:11

Eva

Re: Re: Re: Re: Re: Už aby to bylo
S tím nátlakem souhlasím, ale netýká se to jen státních úředníků?
0/0
25.6.2003 15:24

Jeff

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už aby to bylo
Myslim, ze ne. V clanku stoji jasne, ze se to tyka i dalsich statnich zamestnancu. Asi by bylo fajn v mnoha statnich sluzbach snizit pocet a ty zbyle lepe platit. Vyrobil by se tak previs nabidka-poptavka a bylo by z ceho vybirat ty kvalitni. Jenomze jak jsi napsala. Je naprosto jasne kdo bude vybirat a podle jakych kriterii. Iluze stranou, je to tak. 
0/0
25.6.2003 15:34

Eva

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už aby to bylo
Už je to dýl, co sem ten článek četla, tak sem to zapomněla. No ale nepochybně máš pravdu s tím, že kdyby se snížil počet státních zam. mohli by mít vyšší platy. Někde jsem četla (týká se to státních úředníků), že u nás je průměrný plat cca 19 000, kdežto v EU v přepočtu cca 150 000,-. K tomu máme sice ještě daleko, jenže nějak se začít musí.Ale zas bysme se mohli stále dokola bavit o tom, kdo kde zůstane a na kolik si tam přijde...
0/0
25.6.2003 15:42

Sun

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už aby to bylo
Neušetříš, protože by ty peníze dostali jako nezaměstnaní...
0/0
26.6.2003 12:27

Re: Re: Re: Re: Re: Už aby to bylo
A jakej rozdil je mezi ucitelama a treba remeslnikama ve velky firme? Myslis, ze ty muzou stavkovat? Tem rekne jejich sef: Dyz se ti to nelibi, muzes jit, venku cekaj mlady na praci...
Zadnej z nas (v soukromy industrii) nema tak jisty misto, jako maj statni zamestnanci, tak jakejpak natlak?
0/0
25.6.2003 15:38

Jeff

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už aby to bylo
Jo mas pravdu. Problem s ucitelama (a myslim ze nejen s nima) je ze za blby penize sezenes jenom blbyho cloveka. V tom je ten "figl". Ja vim jak to v nasem skolstvi vypada, proto tady o tom tolik pisu. Kdyz jsem ja chodil do skoly, tak ucitele jeste neco umeli a meli i urcitou prestiz (nebyli vsichni prokadrovani idioti, to ani nahodou). Dneska tam jsou vetsinou zensky a to dva druhy. Dobre zajisteny manzelky, ktere potrebuji kvuli svym vlastnim detem pracovni dobu a napln jakou jinde nesezenou. A zoufalci/kyne, kteri zustali v socialne-profesni pasti a nemuzou se bez rizika, ze ten prechod jinam neprezijou, zachranit.
0/0
25.6.2003 15:49

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už aby to bylo
Dyz je remeslnik dobrej, tak de jinam, kde dostane vic penez. Dyz je to lenoch, tak se flaka za mensi penize, ale nikdy nejde stavkovat!
 
Statni urednik nemuze jit proste stavkovat! To si mel rozmyslet, nez sel do statni sluzby. Dyz se mu to nelibi, tak at de do soukromy industrie! KDO v tech skolach drzi ty neschopny ucetele? Proc nejdou jinam? He? Protoze nic neumej! A ty, kery snad neco umej, sou liny delat! V industrii se totiz musi makat!
0/0
25.6.2003 16:06

Jeff

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už aby to bylo
Mas naprostou pravdu az na jednu drobnost. Pises: "Protoze nic neumej". Ja bych spis rekl: "Protoze nic JINEHO neumej". Dobrej specialista na klinice taky muze jit a otevrit si lekarskou praxi nebo delat dealera farmaceuticky firme. Vydela si "ranec". Jenomze uz si nebude sam sebe vazit pro to pro co si sebe vazi nyni. Ja jsem taky pracoval v akademii ved a uz tam nejsem. Nevyslovne me to s*re, ale co muzu delat kdyz bych tam mel plat jako teenager kapesne. Zkratka, ja si umim predstavit dobreho ucitele, ktery se jinde nechytne leda, ze by se degradoval na hodne podradnou praci. Ale asi se zhodneme na tom, ze za soucasny platy jde nase skolstvi do p*dele a to je narodni katastrofa. A propos. Mam souseda, je to dobrej ale fakt dobrej truhlar. A jezdi s nakladakem se suti. Na vlastni firmu nema a mist v oboru je malo. Divny, ne?
0/0
25.6.2003 16:22

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už aby to bylo
Nemusej ucit ve skole, muzou se trochu "priucit" (treba matikar si vosvoji kalkulacni systemy a softwary) a jit do firmy, kde budou ucit dospeliky (seminare, zaskolovat do novejch softwaru a pod.). Byli by ucitele pro dospeliky, makali by 40 hodin tejdne a dostali by 40.000 Kc mesicne. Ale nemeli by 3 mesice prazdnin...
0/0
25.6.2003 16:54

Georg

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už aby to bylo
Vidíte to velmi zjednodušeně. Co se týká lékařů, je problematika ještě větší, protože soukromá praxe závisí i na mološích pojišťoven, jestli s nimi naváží smlouvu (v současné době musíte odevzdat velmi vysoké všimné), abyste ji měl.. Mně osobně se příčí být na soukromo a tahat z lidí peníze za ošetření, protože nemám smlouvy (anebo nějakému příživníkovi přilepšit a mít je), ale to je věc názoru.
0/0
25.6.2003 21:14

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už aby to bylo
, Moji profesi je voptimovat komplexni vyrobni procesy. Dycky zacinam jednoduchym pohledem (zjednodusim), pak sepisu hrubou konstrukci reseni, a teprve pak vypracuju podrobnosti. Ve Vasem problemu bych se kouk, za jakejch podminek navazuje pojistovna smlouvy: Sou tam pravidla? Vodpovidate tem pravidlum? Je to svevolny rozhodnuti pojistovny? Co takle jit pred soud kvuli diskriminaci (nekolik desitek/stovek "vodmitnutejch" lekaru si zaplatej spolecne vynikajiciho pravnika => hromadna zaloba). Nebo sou dlouhy "cekaci" doby? Hadam, protoze se ve smlouvach mezi pojistovnou a lekari nevyznam, ale je nutny ten problem resit! Fnukat, ze nic nejde, jeste zadnej problem nevyresilo! Ale KAZDEJ problem ma svy reseni! Dyz tedle stat nema penize na statni lekare, musej se vybudovat cesty k zaplatitelnejm privatnim praxim. Sem soukrome pojistenej, vybiram si kvalifikovany lekare. Penize ze me jeste zadnej "netahal"; JEDNOU sem zapomnel, dostal sem upominku, vomluvil sem se a zaplatil.
0/0
25.6.2003 21:36

Sun

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už aby to bylo
Měl by sis "ZVOPTIMOVAT" taky svůj písemný projev...
0/0
26.6.2003 12:50

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už aby to bylo
Dycky, dyz ucitelky nemohly najit argument, zacaly nam kecat do prazskyho dialektu a vyzadovaly vod nas, abysme mluvili spisovnou cestinou. Prazskej dialekt je TAKY kultura. Spisovnou cestinou umi psat kazdej hlupak, ale pestovat dialekt na urovni...
 
Pozn.: Nasel si v mejch projevech jednu jedinou urazku, vulgarni slovo a pod.? Nebo zrusenej prispevek? Dyz uz koukas na jazyk, koukej na todle, to je totiz v diskusi dulezity. Jesli pisu prazsky nebo moravsky, nehraje roli.
0/0
26.6.2003 13:37

Jirka

Re: Už aby to bylo
Ono ti pribude stejne nekolik tisic dalsich uredniku EU! Kazdy obcan svych pet uredniku.
0/0
25.6.2003 14:03

Pravda Karel

Re: Už aby to bylo
Ty jsi asi zrovna ta, která žádné daně neplatí, že? A jinak s redukcí úředníků souhlasím, ale takovéto tragické výřiky do tmy nemám rád, děvče!!!
0/0
26.6.2003 13:57

Rad

NĚCO VÁM TU NAMALUJU
TAKOVEJ GRAF, JAK TO ZA POSLEDNÍ ROK VYPADÁ: ----------------------------------- NEZAMĚSTNANÍ A POD. ---_____ -----_____ -----______ ------ ZAMĚSTNANCI PODNIKATELSKÉ SFÉRY ________---- ________-------- ------- STÁTNÍ ÚŘEDNÍCI, ROZPOČTOVKY ----------------------------------- ROK 2002 ROK 2003 KDE SI MYSLÍTE, ŽE SE TVOŘÍ HDP? ANI V HORNÍ, ANI V DOLNÍ ČÁSTI, ALE UPROSTŘED! JE MI ZLE, KDYŽ TO VIDÍM (LEDA ŽE BYCH PŘEŠEL TAKY K DARMOŽROUTŮM)
0/0
25.6.2003 12:51

Re: NĚCO VÁM TU NAMALUJU
a kde je v tom tvym grafu nahore a kde dole?
0/0
25.6.2003 12:58

Rad

Re: NĚCO VÁM TU NAMALUJU
UF TEN EDITOR MI TO ZŘÍDIL... MNO V PODSTATĚ ŠLO O TO, ŽE UBÝVÁ TĚCH CO TVOŘÍ HDP A PŘIBÝVÁ SOCEK A REŽISTŮ, KAM TO VEDE JE JASNÝ...
0/0
25.6.2003 13:04

Southernik

Dostatek úředníků?
Čas od času někdo někde zanadává, že úředníků je mnoho, jinde se zas dočtu, jak nám chybějí kvalifikovaní úředníci pro práci v záležitostech unie. Čert aby se v tom vyznal. Mimochodem, svého času se vsadil Gross s Tlustým o to, jestli přibude po zavedení krajů úředníků. Pokud si vzpomínám, bylo to o demisi...
0/0
25.6.2003 12:40

habit

Re: Dostatek úředníků?
Vidis, a ja mÿslel, ze to byl Svoboda (Cyrda). Ale at je to ten nebo ten, furt sedi tam kde sedel, zatimco urady rostou a rostou, a uredniku utesene pribyva.
0/0
25.6.2003 13:18

franta mottl

propousti se ti, kterym je nad 50
zde napsal nekdo, slo o nejakou banku. Nevim, co se divite, ti starsi si pamatuji jeste na prezidenta Zapotockeho - ten rikal: "starsi lide si musi uvedimit, ze jsou na obtiz". A na tom se nic nezmenilo, i kdyz Zapotonda byl komunista.
0/0
25.6.2003 12:38

Re: propousti se ti, kterym je nad 50
Vo tom at si kazdej mysli, co chce, ale je to svinstvo, dyz propustej stovky/tisice padesatniku. Voni tenkrat taky zalovali kvuli diskriminaci; ta zenska, co mi to vypravela, dostala vod ty banky nabidku na pekny vodskodneni, zamestnaneckej status i v duchode (vyhodny konto, levny dovoleny, levna kantyna a pod.), a proto tu zalobu vzala zpatky a sla do predcasnyho duchodu. Ale kolik budou muset solit tem, co ten proces vyhrajou...? (a ja doufam, ze vyhrajou)
0/0
25.6.2003 15:32

Southernik

Tak jak to vlastně je?
0/0
25.6.2003 12:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.