Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Amerika pořádá hon na Saddáma

Američané podle všeho zintenzivnili hon na Saddáma Husajna i jeho syny Udaje a Kusaje. Není vyloučeno, že bývalý irácký diktátor je už po smrti. Americká speciální jednotka Task Force 20 minulou středu zaútočila v blízkosti syrských hranic na konvoj luxusních terénních vozů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Venda

Další "hony"
Amerika také pořádá již dlouhý  hon na Usámu bin Ládína. Ten je zatím na útěku.
0/0
25.6.2003 13:50

Reinhard Heymar Wulfgar

Re: Další
A také ho nikdy nedostanou! Protože boj proti terorismu (rozuměj anexe ropných zdrojů) by tím ztratil smysl. Doporučuji každému, aby si přečetl knihu George Orwella "1984", kde se mluví o nutnosti vést válku. Pak si stačí poskládat souvislosti s dnešní situací. Ať chcípnou všichni Američané a jejich přisluhovači!
0/0
25.6.2003 18:21

Petr 1

Lidé:
Sedět doma a dělat chytré uzávěry, je daleko jednoduší, než vyjet ven z toho postkomunistického chlívku a zkusit jaký je život tam, kde se musí umět víc, než jen tupě paušalizovat. Proč neuplatníte svoje geniální nápady na to, aby se konečně začlo něco zlepšovat? Bylo na to 14 let, ale kde nic tu nic. Úřady nepracují, korupce všude kolem, životní úroveň a morálka nižší než za komunistů. AAHHAA už to mám, za to všechno přeci může Amerika.
0/0
24.6.2003 22:06

Derry

Re: Lidé:
Ideální to tu sice není, ale problémy, jež zmiňujete, existují bohužel i jinde, Ameriku nevyjímaje (viz např. skandály kolem účetních podvodů). Zda "za všechno může Amerika", nevím. Avšak v pozici světového četníka si počíná jako příslovečný "bull in china shop", tj. slon v porcelánu.
0/0
25.6.2003 1:22

Student

Mají to v genech po svých předcích, kteří honili Indiány, aby získali jejich půdu.
Dnes chtějí ropu Iračynů. Věděli, že vítězů se nikdo neptá na pravdu.
0/0
24.6.2003 20:42

Pilat

Hussain vas ma na haku vsechny :o)))
0/0
24.6.2003 16:05

David

Re: Hussain vas ma na haku vsechny :o)))
no dyt mi tebe taky
0/0
25.6.2003 2:58

Jeff

Co mu chteji, ze ho honi?
Snad mu chteji vycitat, jak za ne delal spinavou praci proti Iranu a siitum? Nebo, ze schovaval ty zbrane co mu kdysi dodali? Uz vim, ze praktikoval trest smrti, to v US fakt nesnaseji.
0/0
24.6.2003 15:50

Jeff

Asi by byl prusvih dostat ho ziveho.
A to je to oc tu bezi. Jeste by se mohli francouzi a nemci zajimat o pripadny soudni proces a Husajn zacit vypovidat. To bychom se asi dozvedeli mnohem vic nez to co se vseobecne vi o US podpore Iraku proti Iranu atd.
0/0
24.6.2003 15:20

Jindrich Hojer

Navrh
Navrhuji aby to tam amici cele zaplynovali, prostredku na to maji dost, a posleze s pomoci Marka a Normalniho Tranformatora prosli teren a vsem mrtvolam odebrali vzorek DNA. Vzdy po odebrani vzorku by byla mrtvola zakopana a levny nahrobek by byl opatren jedinecnym kodem stejnym jako odebrany vzorek. Pote by byly vzorky vyhodnoceny a porovnany s DNA hledanych osob a to by v tom byl cert aby toho Saddama Huseina netrefili. Inkriminovany a zpetne dohledany nahrobek by pak byl opatren napisem Public Enemy Number One. Mozna by jich dokonce nasli vice...
0/0
24.6.2003 15:02

normální člověk

Re: Navrh
Ano, ANO
0/0
24.6.2003 15:35

Ježíš

Saddám
Saddám budedneska večer v 18,00 na Letné. Říkalmi to táta Bůh. Půjdete ho chytat?
0/0
24.6.2003 13:33

Jeff

Re: Saddám
A nebo ti soused v off-roadu prefik holku? Ty vis, ze tam jezdi denne ty lisaku .
0/0
24.6.2003 15:41

normální člověk

Používání cizího jména
Je tady hodně zastánců používání cizího jména. Beru to na vědomí.
0/0
24.6.2003 13:15

hrbaty kozel

Re: Používání cizího jména
nebyl jsi nahodou mezi prvnimi kdo se zacal vydavat za nekoho jinyho? kolikrat ses spletl a napsal svuj puvodni nick... ses ubohej a tohle je moje posledni reakce na tvuj prizpevek...  klidne se za me vydavej ja tenhle nick prestavam pouzivat... potvrdis tim jen svoji ubohost
0/0
24.6.2003 13:21

Arabista

Re: Používání cizího jména
Jsi pěkně militantní.
0/0
24.6.2003 13:22

xxx

Re: Používání cizího jména
jses estebak a komunista.....
0/0
24.6.2003 13:53

Jindrich Hojer

Re: Používání cizího jména
Pamatuji si, valecniku ze prave ty jsi byl jednim z propagatoru techto praktik. Mozna ses dokonce pritom opatroval damskymi podvazky... Ale to netvrdim, to je jen odhad. Tak slow down, baby...
0/0
24.6.2003 15:09

Jan

Re: Používání cizího jména
Víš, kolik je na světě normálních lidí? Na rozdíl od tebe!
0/0
24.6.2003 15:21

Ondrej

Re: Re: Používání cizího jména
Kolik? Ko-lik, ko-lik!!To by mne zajimalo.Zacni treba s zenskejma
0/0
24.6.2003 16:31

blb

Re: Re: Re: Používání cizího jména
což třeba začít ondřejem?
0/0
24.6.2003 16:50

Brblal

Konvoj
Takže oni vybombardovali konvoj vozidel a teprve potom zjišťovali, kdo v něm vlastně jel? Není to trochu chabá zámika bombardovat auta jenom proto, že jsou luxusní? Co takhle je pouze sledovat a poslat za nimi komando ? Možná by tak získali mnohem víc než pár trosek a kousky těl.
0/0
24.6.2003 13:03

Marek

Re: Konvoj
To je jedna z mála dobrých a věcných připomínek. Musím ale upozornit na fakt, že to málo co o tom víme je pasírováno přes několik sdělovacích prostředků. Těžko se dá předpokládat, že nám o honu na Saláma bude někdo vykládat v přímém přenosu.
0/0
24.6.2003 13:08

hrbaty kozel

Re: Re: Konvoj
i tak ale co je to za postup??? Jak se nekdo muze nekoho snazit zabit raketama kdyz se ho nepokusil dostat zivyho? To je preci uplne absurdni... pak muzete zlocince rovnou strilet na ulici a nesoudit je... jsem taky zvedavej jestli pujdou ty saddamovi pohunkove pred soud nebo si je amici vychutnaj "demokratickym" a "humanim" mucenim nekde v klecich...
0/0
24.6.2003 13:17

Marek

Re: Re: Re: Konvoj
Nejrozumnější by bylo, kdyby je předali příbuzným jejich obětí, aby je potrestali podle islámského práva. Věřím, že ti hrdinové povědí i co nevědí i bez mučení, aby se vyhnuli téhle alternativě.
0/0
24.6.2003 13:23

normální člověk

Re: Re: Re: Re: Konvoj
To zavedeme v Čechách, přejedeš někomu dítě, dědečka či psa nebo kočku. Nebude žádný soud. Pěkně tě odvedeme k pozůstalým a budou mít volnou ruku. Požádám Kongres o takový zákon!!
0/0
24.6.2003 13:30

hrbaty kozel

Re: Konvoj
jo to je klasicka ukazka americkeho postupu... stejne tak jako vtrhli do iraku zabili tisice lidi a pak teprve zacnou hledat zbrane ktere se jaksi nekam podeli...
0/0
24.6.2003 13:12

Jirka

Re: Re: Konvoj
Irák přiznal ztrátu 900 lidí a přitom měl tendenci spíš přehánět. Kdyby se ty hrdinové neschovali za vlastní ženy a děti a neudělali si z nich živé štíty, tak mohlo být obětí podstatně méně. Hodně z nich stejně asi zabila vlastní palba, když se střílí na letadla v hustě osídleném místě, tak ty kulky a rakety někam padat musí.
0/0
24.6.2003 13:19

tajemnik letajiciho ostrova

Re: Re: Re: Konvoj
kde beres takovy info??? odhadovany pocet obeti jde do tisicu!!! Kdyby po tobe nekdo strilel tak bys asi vysel pred barak a nechal se zastrelit, vid ty hrdino.... 
0/0
24.6.2003 13:35

Jirka

Re: Konvoj
Třeba je ten Salám užitečnější na svobodě. Kdyby ho chytili, tak by se z něho stal mučedník a kdo by se s ním hlídal a živil ho, když naše zákony neumožňují, aby byl potrestán opravdu spravedlivě. Takhle se dá v klidu sledovat, s kým se stýká a na ostatní podobné zrůdičky působí jeho opakovaný útěk s očouzeným zadkem daleko výchovněji,  než kdyby to schytal rovnou.
0/0
24.6.2003 13:14

normální člověk

Re: Konvoj
Co se divíte, je válka. Sedíte na zadku u PC a naši Velcí američtí bratři nasazují svoje životy hlavně za nás a za naši svobodu a demokracii. Místo nimrání se v hloupostech a maličkostech byste jim měli v slzách děkovat!!!
0/0
24.6.2003 13:19

Berka

Re: Konvoj
Na tom není nic divného. Americanu zase v Iraku neni tolik, aby meli na kazdem kousku pouste jednotku pripravenou chytit Saddama. Saddam neni zadny trouba a dobre se pripravil-ukryty v pousti a podobne. Taky si lze domyslet, ze konvoj byl branen saddamovymi spec,.silami. Na zaver: Vubec nelituju mrtvych arabu..
0/0
24.6.2003 13:19

normální člověk

Re: Re: Konvoj
Správně, co nimi.
0/0
24.6.2003 13:24

tajemnik letajiciho ostrova

Re: Re: Konvoj
tak tohle je bez komentare, ubozaku
0/0
24.6.2003 13:42

freespeech

Re: Konvoj
No vono ve válce se napřed střílí a pak se teprve dělají papíry, no ale říkejte to někomu kdo má modrou, že Brblale...
0/0
24.6.2003 14:33

tajemnik letajiciho ostrova

Re: Re: Konvoj
pokud vim tak valka uz skoncila? Nebo zeby Bush opet lhal?
0/0
24.6.2003 14:56

blb

Re: Re: Konvoj
...no ... ono jak kdy u kterýho válečníka ... ale napřed střílet a pak se dívat, po čem, to umí každej grázl, to máš pravdu,
0/0
24.6.2003 16:37

:-O)

Re: Konvoj - vždyť se neví, ani kde, natož co.....
>>> A US attack on a convoy that was believed to have been carrying Iraqi leaders may have taken place inside neighbouring Syria, a Pentagon official has admitted.
At least five Syrian border guards were injured in the attack, which was carried out by US special forces backed by aircraft, US officials said.
US military spokesman Lieutenant Colonel Gary Keck said the US was working with the Syrian Government to determine precisely where the attack occurred.
0/0
24.6.2003 15:29

Marek

Tomu říkám fór století.
Mor a antrax pro civilní použití- to zní moc hezky, Salám nemohl odolat, aby si občas taky nešňupnul. Použít mor a antrax ve válce se sousedem - to je taky dobrý nápad. To s těmi kazetovými bombami zase podporuje teorii, že se Irák bombardoval sám a svedl to na spojence. Velkých bratrů je plný svět. Namátkou jmenuji USA, Anglii, Austrálii, Česko, Španělsko, Itálii, Rusko, Polsko, Dánsko, Slovensko, Kuwajt, Saudskou Arábii, Pákistán a dalších asi 30 států, které nám pomáhaly svrhnout irácký režim. Postoj všech těch zemí mne příjemně překvapil, to že je svět tak rozumný a jednotný jsem opravdu nečekal. Proti byla snad jenom Francie, která předtím vydatně kolaborovala s Irákem. I kdyby USA opravdu Irák v minulosti podporovaly, tak by měly o to větší morální povinnost proti němu zakročit, pokud by je zradil a zneužil jejich pomoc. Takové věci se občas stávají, Afghánistán si taky zasloužil pomoc, když bojoval o holý život proti Rusům. když jí potom zneužil, tak dostal na budku a teď je zase v pořádku.
0/0
24.6.2003 12:53

Jan

Re: Tomu říkám fór století.
Co věta, to perla. Ta vedra by měla co nejdříve poklesnout nebo se ještě dozvíme věci ...!
0/0
24.6.2003 12:59

Marek

Re: Re: Tomu říkám fór století.
Dík za uznání, tak nadšenou odezvu jsem ani nečekal. zdá se, že začínáš myslet vlastní hlavou.
0/0
24.6.2003 13:01

normální člověk

Re: Tomu říkám fór století.
Úplně souhlasím!!! To je jediná Pravda. to ostatní jsou pacifistické lži a bláboly!!
0/0
24.6.2003 13:00

x-ray

Re: Tomu říkám fór století.
Irák se dost dobře bombardovat sám nemohl, protože od vypuknutí války nevzlétlo ani jedno irácké letadlo.
0/0
24.6.2003 13:23

blb

Re: Tomu říkám fór století.
...Goebels hadr
0/0
24.6.2003 15:32

normální člověk

NEJSEM NIKOMU PRO LEGRACI!!!
Protože většina z vás podporuje terorismus a antiamerikanismus, budeme muset s vámi zatočit. Naštěstí je naše země v NATO a americká armáda tu bude cobydup. Pod americkou vojenskou správou vás všechny blbá nálada přejde, ty vzpurné usmrtíme dálkově řízenou střelou nebo jako profesora Klause je odvezeme na Guantanamo. Vás všechny komunisty ,anarchisty a všechny hloupé levičáky a liberály a Eurofily a všechny "svobodomyslné lidi" očipujeme a budete pod doživotní kontrolou. Ať žije USA a pan prezident Bush, velký vůdce lidu USA a celého demokratického světa.
0/0
24.6.2003 12:45

Marek

Re: NEJSEM NIKOMU PRO LEGRACI!!!
Nic takového nebude třeba. Na těch asi 700 blbečků bohatě stačili policajti a protože jim strach a nízký počet nedovolil provést nějakou lumpárnu, tak jim ani nemuseli zlískat zadky a nic nebránilo tomu, aby se demokraticky zesměšnili. Těch deset greenpísáků  s dvanáctičlennou policejní asistencí mě vyloženě pobavilo.
0/0
24.6.2003 12:59

blb

Re: NEJSEM NIKOMU PRO LEGRACI!!!
koukám, že už tě omrzel svět, že si tak troufáš. nojo, oni to trpaslíci nemaj lehký.....ještě nějakou veselou příhodu z natáčení, prosímprosím
0/0
24.6.2003 15:36

okurka

Potřebuji
Potřebuji tu průkazku.
0/0
24.6.2003 12:43

Anděl

Hmm
Koukám, že to tady pěkně žije... PS: na Saddáma se pořádá hon přece pořád, tak proč o tom vůbec psát?
0/0
24.6.2003 12:43

švejk

Údiv
Chápu sice, že entelegentní příspěvky "normálního člověka" jsou opravdu skvostné . . .( hlavně ony popisující naší závist VELIKÉMU BRATRU za louží )  . . . .a činí tu z něj dostatečně populární personu  . . .ale, že by se tu za něj muselo vydávat několik dalších diškutujících . . .???
0/0
24.6.2003 12:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.