Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ODS se chystá na předčasné volby

Občanská demokratická strana se začala připravovat na pád Špidlovy vlády a zabývá se myšlenkou na předčasné volby. A to už v příštím roce. "Nemůžeme neuvažovat o předčasných volbách. Kdyby vláda podala demisi, což ostatně premiér nevyloučil, musíme být připraveni," říká místopředseda ODS Jan Zahradil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Famfrpál

ODS
Hajzlové už se třesou na koryta,špinavou práci za ně odvede někdo jinej a oni slíznou smetanu!
Můj hlas nedostanete!
0/0
24.6.2003 20:39

Johny

Re: ODS
Nemáš to v hlavě trochu popletené? Jakou špinavou práci? Ty snad neumíš číst. S předčasnými volbami lze počítat pouze v případě, že neprojde reforma. Tím pádem nikdo žádnou práci neudělá a bude to zbývat na ODS. Chtěl bych ti také připomenout loňské volby do sněmovny. ODS říkala, že je třeba udělat daňovou reformu, atd., protože je na tom státní pokladna špatně, ČSSD naopak, že to není pravda a jak si všichni polepší. Lidé jim naletěli, rok s rokem se sešel a copak nyní říká ČSSD?
0/0
24.6.2003 23:14

Vaclav Hanus

trochu pochopeni i pro handicapovane
...ODS se chystá na předčasné volby.... \n No a co? tady u nas jedna rodicka se chysta na predcasny porod. Nemusite kvuli tomu hned kazdeho zatracovat.
0/0
24.6.2003 14:32

gogo

taky si nemyslím ...
že všichni funkcionáři v ODS jsou samí darebáci. Určitě by se tam našel jeden nebo dva slušní lidi, kteří byli pomýleni nebo neviděli jak si zastupitelé z ODS prodávají městské pozemky a nemovitosti.
0/0
24.6.2003 14:31

Johny

Re: taky si nemyslím ...
Ano. A taktéž se zcela jistě najdou i slušní zastupitelé. Člověk je ale tvor negativistický, a tak má sklon vidět jen to špatné (co se také objeví v médiích, která většinou neinformují, co se zase komu povedlo či že si vede pořád stejně dobře). Také mi úplně není jasný mechanismus, jak může výkonná rada donutit nižší funkcionáře, aby se chovali podle jejího gusta (jakkolim, například slušně). Oni jim to jednoduše nemůžou nakázat. Záleží jen na členské základně, koho si za své představitele zvolí, a pak také na voličích. Vedení ODS takové jedince může leda tak vyloučit (a i to je dost složitá procedura, navíc buďme pragmatiky - zbavila by se vlivu v některých větších městech, kde s přehledem zvítězila). Smiřme se prostě s tím, že ODS je demokratická strana a jako taková je řízena zdola. Nechme to tedy na voličích a neházejme to na nějaké zástupné osoby, hromosvody.
0/0
24.6.2003 23:37

Vojcek

Nemyslím si , že ODS jsou samí darebáci
naopak většina hejtmanů  nebo pražský primátor jsou schopní lidé . Ale vzpomeňte si jak dopadl Tošenovský , když se chtěl mezi kluky, co spolu mluví dostat . věřím , že ODS má potenciál vládnout , ale ne s Langrem , Zahradilem , Tlustým apod .
0/0
24.6.2003 13:47

DAJ

Re: Nemyslím si , že ODS jsou samí darebáci
Presne tak, vyjmenoval jsi presne ty, co maji maslo na hlave. Skoda, byt v ODS vic takovych jako Tosenovsky nebo Topolanek, tak bych asi tuhle stranu take volil, ale Langr, Zahradil, Tlusty nebo Riman??? No way. Stylem jejich vlady bychom se dostali nekam na uroven obyvatelstva jako v USA /bohuzel by to bylo jeste horsi jelikoz nase produktivita prace je mizerna, akorat by u nas pribylo vic tunelaru a spekulantu/, spousta chudaku co ziji z ruky do huby, vysoka kriminalita, prave kvuli tehle chudobe. A na druhe strane pomerne vysoke procento lidi co nevi co delat s prachama. Takze i kdyz tady clovek ma prachy, tak pomalu aby mel sebou ochranku na kazdem kroku, byl ozbrojeny atd,... Nevim me to ale primo idealni se nezda,.. nejradeji bych volil najakou stranu, ktera je programove zamerena stredove,.. bohuzel takova u nas neni
0/0
24.6.2003 23:15

Johny

Re: Re: Nemyslím si , že ODS jsou samí darebáci
A co ti přesně vadí na Langrovi, Tlustém a Zahradilovi? Čím se tak provinili? Pokud vím, tak se nahoru dostali až poté, co ODS musela z vlády. Tak jako většina současných funkcionářů ODS. Ty se prostě jenom vymlouváš, proč ODS nebudeš volit. "Jo, teď jsou tam hajzlové, ale kdyby tam byl tenhle a tenhle, to by teprve byla správná strana." Ale to je směšné.
0/0
24.6.2003 23:18

xax

Občanská komunistická demokratická strana Čech a Moravy
k zblití ...
 
0/0
24.6.2003 13:01

šakal

Chápu!...
...Napařit se takhle okolo oběda...
 
...ale že s tím lezete na DF?...ts, ts, ts  
0/0
24.6.2003 13:33

Jan Kraus

Re: Občanská komunistická demokratická strana Čech a Moravy
To je hic, co a ještě se k tomu takhle sežrat, to je něco teda. . .
0/0
24.6.2003 13:44

gogo

než ODS
to raději volit socany. Ti alespoň něco dělají. ODS se starala vždy jen o svoje kšefty a teplý fleky pro manželky svých funkcionářů.
0/0
24.6.2003 13:01

Kei

Re: než ODS
Jo, delaj bordel!
0/0
24.6.2003 13:09

Johny

Re: než ODS
Jo, dělají. Hlavně lžou a kradou (viz Zemanova vláda).
0/0
24.6.2003 23:16

Lovec Koal

Dále navrhuji !
Ke konci vlády bude vyčíslen zahraniční dluh na každého obyvatele a pokud tento nezaplatí svůj díl  do 30-ti dnů, bude vhozen do obrovského masomlejnku, kde z něj udělají něco užitečného !  Za děti budou platit rodiče.
0/0
24.6.2003 13:01

Lovec Koal

OSTATNĚ SI MYSLÍM ...
že levicoví voliči by měli být nahnáni do koncentračních táborů, kde by jim Špidla dělal kápa a to co vyprodukují, by si mohli přerozdělit a sežrat
0/0
24.6.2003 12:55

Jan Kraus

Re: OSTATNĚ SI MYSLÍM ...
0/0
24.6.2003 13:46

Vojcek

Re: OSTATNĚ SI MYSLÍM ...
To budou zatraceně velký tábory .
0/0
24.6.2003 13:49

Anděl

No to je dost
Koukám, že to tady pěkně žije... , jinak tohle už jsme přece slyšeli, předčasné volby - někdo asi nedostal teplej flek, tak ho to mrzí...
0/0
24.6.2003 12:44

jedi

pozdrav.
zdravim všechny komouše z ODS, že vás tam ale je , fuj....
0/0
24.6.2003 12:37

Johny

Re: pozdrav.
No, pár jich tam je. Ale víc jich je třeba v KDU-ČSL nebo ČSSD. Tam je to téměř polovina. Nebo v komunistické straně. Tam jsou všichni komouši. Takže bys svůj pozdrav měl adresovat hlavně tam...
0/0
24.6.2003 23:21

kokr

Komunismus
je utopická a mylná prognoza sociálně spravedlivé společnosti!
0/0
24.6.2003 12:16

vlezlej buran

Když...
... místo těch keců půjdete něco pořádnýho dělat, bude vám jedno, ze které strany komunista žezlo třímá...
0/0
24.6.2003 11:33

a

definice
Nemohl by nekdo zde napsat definici slova kryptokomunista? Jaksi nemam po ruce slovnik cizich slov a na internetu se nemuzu dopatrat co to slovo znamena.
0/0
24.6.2003 11:33

redrock

Re: definice
Kryptografie = terorie kodovni. Cili kryptokomunda je nekdo kdo se snazi skryt ze je komunda cili bych to chapal jako zakukleny komunista. Vnitrne komous ale protoze je to posranek tak se za to stydi a nerekne to verejne.
0/0
24.6.2003 13:03

Kei

Volte, volove!
Volte si koho chcete, ale kazdy prece vidi to stejne - rostou dane, ekonomika upada! Volte dal CSSD, volove, ale az vam zdanej i hajzl-papir 60%, stezujte si treba na Sibiri!
0/0
24.6.2003 11:18

jarek

Re: Volte, volove!
Je pravda, že jen volové mohou neustále opakovat stejnou chybu a volit, to co nesplní a zbla ze svého volebního programu a to platí napříč politickým spektrem!!!! A pro tebe co takhle nalevo nebo s Klausem, mobilizace atd.....
0/0
24.6.2003 11:22

Kei

Re: Re: Volte, volove!
Me pripada, ze to  je "nalevo nebo s Klausem (proste ODS)", protoze tady proste nevidim zadnou jinou pravicovou stranu! CSSD, KSCM, ty jsou jasne levy, KDU, US, to jsou svine prodejny a korytari, a kdyz jim nevadi rust dani a omezovani svobody podnikani, tak jsou to prece taky levicaci, ne? A mame tu jeste nejakou jinou stranu? "Nezavisli" vladnou memu mestu a je az po usi v dluzich! A ti ED, to jsou jen dalsi US... Fakt neni vyber, snad jen Zeleni
0/0
24.6.2003 11:26

jarek

Re: Re: Re: Volte, volove!
Tak pokud ti nevadí to co dělo pod vedením ODS (špinavé peníze, dotování bank, polostátních nefunkčních molochů typu Škoda ČKD apod, právní stát atd...), nevadí ti ani to, že držela u koryta ČSSD celé volební období, tak to tě lituji!! Já bych se každé ráno při pohledu do zrcadla asi poblil!!
0/0
24.6.2003 11:31

Kei

Re: Re: Re: Re: Volte, volove!
Poblil leda z tebe. Kdyz ses tak zapalenej KDU, nebo co to vlastne ses, tak proc ti nevadi, ze ted drzite pri zivote tu bidu CSSD????
A to ses probral kdy? CSSD od Zemana pocinaje leje prachy do bank jak silena, podplaci firmy typu Diag Human a kdyz uz teda nejaka progresivni statni firma potrebuje helfnout, tak ji prozmenu potopi...
A spinave penize, to neni otazka vlady, ale lidi  a zakonu...
0/0
24.6.2003 11:38

jarek

Re: Re: Re: Re: Re: Volte, volove!
Ohledně KDU si přečti níže. Dotaz zákony tvoří kdo a nad jejich dodržováním bdí kdo???
0/0
24.6.2003 11:41

Kei

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Volte, volove!
No a jeste jsi zapomnel na nase "nezkorumpovatelne" soudce, co se rozhodli si vysoudit miliardy jen tak...
A k tem zakonum mam dotaz - kdo uz 6 let nevladne??? ODS, tak uz to laskave prestan hazet na ni! Za 6 let se mohlo od Tosovskeho po Spidlajzla udelat takovy prace a ono hov.o, vid?
0/0
24.6.2003 11:44

jarek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Volte, volove!
Dle tebe se teda zákony tvoří vždy na volební období??Soudci si dovolí to co vidí kolem sebe!! A mimochodem, kdo je platí stát, vláda a kdo teda s tím má něco třeba nepřímo udělat!!!
0/0
24.6.2003 11:51

Kei

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Volte, volove!
No, tvori se tak, aby vyhovovaly po to volebni obdobi, nasledujici strana je zase musi predelat....to uz tak proste je.
A copak doktori berou 80.000?? Me to od soudcu pripada nehorazny! Jeste k tomu, ze lekari a ucitele muzou akorat tak stavkovat, soudci si to sami u sebe vysoudi. To je bordylek, panecku...
0/0
24.6.2003 11:54

jarek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Volte, volove!
Prober se, prosím: zákony aby vyhovovali po volební období a následující strana je musí předělat!!! i ty humoristo
0/0
24.6.2003 11:57

Kei

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Volte, volove!
Tak se podivej na to, co ted vyrabi CSSD! Cely pristi volebni obdobi to budou muset predelavat, protoze socani jdou na jahody se zbijeckou!
0/0
24.6.2003 11:59

jarek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Volte, volove!
Asi nechápeš, že jde o dodržování základních zákonů, vymahatelnost práva atd, atd. A to i pod vedením ODS se nedodržovalo. Jeden příklad za všechny: zfalšované daňové přiznání!! Já svoje daňové přiznání nepodepisuji NOVÁK ODS a daně platím, bohužel na všechny grázly co sedí v parlamentu, senátu apod.
0/0
24.6.2003 12:06

sims

Re: Re: Re: Re: Volte, volove!
No ja bych zvracel cely den a noc kdych nekdy volil cokoliv ze skupiny KCSM,CSSD,KDU-CSL a jim podobnych. S ohledem na vlastni zazivani tak nastesti nikdy neucinim.
0/0
24.6.2003 11:41

Kei

Re: Re: Re: Re: Re: Volte, volove!
Jeste pridej US  a xindl jmenem ED!
0/0
24.6.2003 11:46

Michal

Re: Re: Re: Volte, volove!
pro Kei: chytrej jak radio, co kdyby ses do toho pustil sám, když máš takovej přehled...
0/0
24.6.2003 15:00

sims

Re: Re: Volte, volove!
Jen tak mimochodem, ktera strana snizila DPH? Byla to ODS a to z 23% a 6% na 22% a 5%. Ja vim ze je to malo, ale byla to vlada ODS. Dal ktera vlada snizila dane pravnickych osob z myslim 35% na 31% ted? Byla to vlada ODS. No a konecne ktera vlada upravou danovych pasem vlastne snizila dane z prijmu fyz.osob? Jeste jednou byla to ODS!
Co je vizi Spidly? Svedsko s danovym zatizenim ktere je nejvyssi ve svete!!! Takze vybirejete a volte "volove", protoze ono to stim hajzl papirem neni az takova nadsazka. 
0/0
24.6.2003 11:29

jarek

Re: Re: Re: Volte, volove!
Opravdu dobrej fór!!! Takhle si představuješ radikální pravicovou reformu a přechod ze socialistického bordelu???
0/0
24.6.2003 11:38

Kei

Re: Re: Re: Re: Volte, volove!
A jak si predstavujes ty Unionisto? (S tim KDU jsem se splet, je to jeste horsi...) Narust dani, registracni pokladny...atd. Hlavne, ze jste Spidlovi s prd... az po prsty na nohou, vid?!
0/0
24.6.2003 11:42

jarek

Re: Re: Re: Re: Re: Volte, volove!
Nauč se číst!!! viz moje odpověď na tvojí reakci cca 10hod. 36 min o 2-3 odstavce dole
0/0
24.6.2003 11:46

Kei

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Volte, volove!
Pises prece "male pravicove strany", ne? 2% US ti pripada velka?
0/0
24.6.2003 11:48

jarek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Volte, volove!
Pokud považuješ US-DEU za pravicovou stranu, pak se omlouvám, ODS je také pravicová!!
0/0
24.6.2003 11:54

Kei

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Volte, volove!
US ma napsano v programu, ze je pravicova strana... sice se tak nechova, ale vydava se za ni. Ja nevim, jestli jsi obcan slepe verici propagande, nebo ne...
0/0
24.6.2003 11:55

jarek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Volte, volove!
To samé platí o ODS a jsme opět na začátku diskuze. V programu můžeš napsat cokoliv, ale já hodnotím podle výsledků práce ne podle keců!!!
0/0
24.6.2003 12:01

sims

Re: Re: Re: Re: Volte, volove!
Ano to bylo par kroku ktere ODS prosadila. Nevim jestli by to tehdy treba CSSD udelala. Mimochodem DPH jsme nemeli za socialsmu (tehdy byla nepruhledna dan z obratu), tu jsme zavedli az po revoluci a udelala to opet ODS. Oni jednoduse zavedli DPH a kdyz zjistili ze ji mohou snizit a podporit spotrebu tak to udelali. Oni si spocitali ze kdyz snizi dan z prijmu pr.osob ziskaji nakonec vic a tak to udelali. To jsou kroky u kterych by bylo pokracovani, ale protoze lidi v tehle zemi uverili mikulasi Zemanovi a jeziskovi Spidlovi a jejich darkum,tak uz pokracovani nenastalo. Mit za vladu osm let socany je moc dlouho, to je moc pro tuhle zem...............
0/0
24.6.2003 12:02

jarek

Re: Re: Re: Re: Re: Volte, volove!
Ano ODS odhalila, to  co na západ od našich hranic funguje již mnoho let a tobě to jako ekonomická reforma stačí!! A co takhle Chile a přechod od socialistického bordelu k tržní ekonomice v průběhu cca 3 let?? Neschvaluji boční efekty, ale když mohli pod Pinochetem slavit 1.máj, číst komunistickou Novou mysl, kterou tam naši soudruzi exportovali, tak ten teror nemohl být horší než socialismus!!!
0/0
24.6.2003 12:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.