Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Důchodce Havel má práce nad hlavu

Když Václav Havel odcházel v únoru z Pražského hradu, těšil se na klid a volný čas. Opak je však pravdou. Korespondence přichází den za dnem tolik, že musel po tajemníkovi a sekretářce zaměstnat dalšího člověka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jan V.

Ve světě má Havel falešnou gloriolu
jako "spisovatel" a trpitel z "komunistických koncentráků". Jen doma víme, že je to všechno vykonstruované a komančema pěstovaná image. Jako umíněný prezident už by tolik svět nenadchl, kdyby zažili jeho masovou amnestii všech vrahů a recidivistů, zrušení zbrojařského průmyslu (aby byl jako mírotvorce), servilní omlouvání se Němcům (což spustilo lavinu jejich požadavků na zrušení Ben.dekretů), a další řadu blbostí, které nakonec mluvčí Špaček zdůvodnil, že "pan prezident si může dělat co chce...". Ani zlomek ze všeho by si nemohl dovolit Klaus - na toho se holt bere jinší metr. Škoda, že v tom světě si Havla nevezmou jako maskota, aby konečně dal pokoj a zalezl (na Hrádeček nebo do domečku v Portugalsku).
0/0
21.6.2003 21:37

Milan Krížeček

Re: Ve světě má Havel falešnou gloriolu
 Momentálně čtu u konkurence, že Wenzel Hejvlů, rozklepaný zamindrákovaný stařík, brázdí Evropu i s Veš Krnkou terénním Mercedesem. Podle Špačka je prý vynikající řidič, se sportovním stylem jízdy. Sic! Soudím, že po trase jeho cesty už mají kliniky pohotovost...
0/0
24.6.2003 14:30

Jan

Vetsina tech...
...pisalku zde, ma IQ ktery je tak vysoky jako teplota v mistnosti. Jen si ulevte vy Zeny za pultem a Majori Zemanove, na tom, ze Vaclav Havel je vyjimecna osobnost na tom nic nezmenite. Preji mu dlouhy krasny zivot bez zdravotnich problemu! A dekuji mu, ze cely svet vedel kdo a co to CZ znamena. Bohuzel dnes jde zase vsechno dolu a zadna osobnost na obzoru.
0/0
21.6.2003 0:45

Jan

Re: Vetsina tech...
Nechtěl bys Krafle krafat na jiném fóru? Třeba tam, kde se diskutuje registrované partnerství buziků? To by byla ta správná parketa pro tebe!
0/0
22.6.2003 8:45

Milan Obziňák

Re: Vetsina tech...
Ubohý blbe...
0/0
24.6.2003 14:31

exekutor

Pokud pan Havel marodil na státní útraty, tak maropdil až se z něho kouřilo. Nyní, kdy by marodil na
Ano, takový byl a je náš pan Havel.
0/0
20.6.2003 18:45

důchodce

Pan Havel se zasloužil o existenci půl milionů v naši republice - děkujeme mu za to.
Každý sioudný člověk ví jak nezaměstnanost destruktivně působí na osobnost člověka. Pan Hvael by za to měl být potrestán. Kult osobnosti jsme tu v minulosti již měli, tak proč pěstovat nový kult. Kult osobnosti je dobrý tak pro dementy.
0/0
20.6.2003 18:33

Schakal

Nezasloužíme si takového člověka.
Pan Václav Havel je jedním z nejuznávanějších světových politiků, a na tom ty vaše tupé řeči nic nezmění. Kdejaký stát nám ho závidí, jen si ho pro naši národní závistivou náturu nedokážeme vážit.
 
0/0
20.6.2003 13:17

Lu

Re: Nezasloužíme si takového člověka.
Nezbyva nez souhlasit, musim rict, ze s kazdym cinem V. Havla ho obdivuju cim dal vic a cim dal vic se presvedcuju o faktu, ze si "nezaslouzime takoveho cloveka", kdyz ctu zavistivy a hloupy komentare malych cechacku....
0/0
20.6.2003 14:19

Kirken

Re: Nezasloužíme si takového člověka.
To si tedy fakt nezasloužíme, platit přes státní rozpočet a zkrachovalé banky Venouškovi jeho 200 miliónu za Lucernu.
0/0
20.6.2003 14:51

Re: Re: Nezasloužíme si takového člověka.
Zase jeden který v době kdy Havel trávil život v bolševických vězeních,podepisoval přihlášky do KSČ, ze strachu vstupoval do ROH aby měkl na vánoce kolekci. Kadý rok jsi jistě mával pod tribunou 1.máje Husákovi. Máš doma pod postelí ještě ty mávátka, co kdyby se to ještě otočilo.
0/0
20.6.2003 15:30

záviš

Re: Re: Re: Nezasloužíme si takového člověka.
Jen tak mimochodem, když už poněkolikáté papouškuješ jedny a ty samé pseudoargumenty, co jsi vlastně v těch letech dělal ty ??
0/0
20.6.2003 15:58

Re: Re: Re: Re: Nezasloužíme si takového člověka.
Pracoval jsem jako tesař. VŠ jsem dostudoval po roce 89. Knížku člena SSM natož Ksč jsem neměl. Poprvé do zahraničí jsem mohl odjet až v roce 90. Stačí?
0/0
20.6.2003 16:31

Milík

Re: Re: Re: Re: Re: Nezasloužíme si takového člověka.
Asi mu to stacilo :-) Lidi jako jsi Ty si vazim. Ja jsem tu dobu nezazila, ale muj tatik byl na tom stejne, s tim rozdilem, ze uz nedostudoval...
0/0
20.6.2003 18:04

Jan

Re: Re: Re: Re: Re: Nezasloužíme si takového člověka.
Panebože to jsou zásluhy! A ještě se ten havlovsky moralizující GIGANT ptá, jestli stačí!
0/0
22.6.2003 8:47

Marek Benďa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nezasloužíme si takového člověka.
Lidičky, viděli jste většího cypa než je JÁ!?
0/0
24.6.2003 14:33

Hloupý Honza

Re: Nezasloužíme si takového člověka.
A prosím, kde jste se to dočetl. To snad ze mě děláte srandu. Ve světě nějakého Havla skoro nikdo nezná. Snad Havla z Neumětel.
0/0
20.6.2003 18:48

Milík

Re: Re: Nezasloužíme si takového člověka.
Samozřejmě, ze Havla ve světě neznaji nějací Billové, Hansové, či Juanové - sedláci! Ale je velice dobře znám a oblíben v politických kruzích v zahraničí a toho Klaus nikdy nedosáhne :-)
0/0
20.6.2003 20:04

Občan

Havel se na ČR podepsal
Václav Havel se výrazně podepsal na České republice a na jejím polistopadovém vývoji. Jeho projevy a prohlášení jsou super pokrytecké a měl by si hlavně zamést před vlastním prahem.  Káže vodu a pije víno. Pro mne je jedním velkým zklamáním. A nemá ani na to nyní odejít do ústraní, ale zřejmě se bude někam drát dokud bude aspoň sípat.
0/0
20.6.2003 11:29

Antipopulista

Re: Havel se na ČR podepsal
Klausi, chápu, že na tebe vrhá Havlovo účinkování na zahraniční scéně hluboký stín. Někdo je holt uznávaná osobnost a někdo si na ni jen hraje ... .
0/0
20.6.2003 11:37

Mirek K

Re: Re: Havel se na ČR podepsal
Havel je uznávaný ve světě,to maš asi pravdu.A doma ? Jak je na tom doma co myslíš ?
0/0
20.6.2003 12:04

reser

Re: Re: Re: Havel se na ČR podepsal
Ve světě? U sudetských němců určitě.
0/0
20.6.2003 13:01

Jan

Re: Re: Re: Re: Havel se na ČR podepsal
a ještě u americké smetánky, ta si na vymyšlené idoly potrpí
0/0
22.6.2003 8:49

obcanka

Re: Havel se na ČR podepsal
naprosty souhlas - jedno velke zklamani pro vsechny byvale idealisty!!!!!
0/0
20.6.2003 11:38

ridicak

Re: Re: Havel se na ČR podepsal
ANO, AT ZIJE PRAGMATISMUS! VSEMOCNA RUKA TRHU VYRESI VSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
20.6.2003 11:48

Re: Havel se na ČR podepsal
To jako myslíš, že by si měl zamést před těmi vězeními ve kterých seděl , když ty jsi si vyzvedával vánoční kolekci jako člen ROH, podepisoval přihlášku do KSČ, mával 1. máje Husákovi pod tribunou, a demonstroval za umístění ruských raket u nás?
0/0
20.6.2003 12:01

Aleš

zatímco exprezident
se chystá na oslavy 60. narozenin Micka Jaggera , současný prezident oslavil včera už 62. narozeniny. a nikdo ani nehlesl...
0/0
20.6.2003 10:40

Antipopulista

Re: zatímco exprezident
Ale co, že by Mick zapomněl pozvat Klause? Myslím že ne. Přece nebude zvát každýho dvaašedesátiletýho dědu v Čechách. Neblázni! ;-D
0/0
20.6.2003 10:44

Jana

Totalitní Havel
Ti, kdo chtěli jít touto cestou, "byli vždycky trnem v oku všem ekonomickým šejdířům či politickým šíbrům, všem postkomunistickým mafiánům či s nimi svázaným politikům, kteří jim za příslušnou nedokazatelnou odměnu zaručovali příslušné nedokazatelné politické krytí či aspoň legislativní či exekutivní vstřícnost," řekl Havel ve svém projevu při přebírání ceny v Německu. 
Co si vlastně Havel o sobě a o českém národě myslí? Většina národa jsou pro něj ekonomičtí šejdíři a političtí šíbři? Patří mezi postkomunistické mafiány jeho přítel Čalfa a Chemapol v čele s Junkem? Jakou nedokazatelnou odměnu a nedokazatelné politické krytí prokazoval Havel s ním svázaným politikům, různým Impulzům - Děkujeme, odejděte - ČT revolucionářům, kamarádíčkům a pravdoláskovním politickým zkrachovancům? Za jakou nedokazatelnou odměnu mu Ústavní soud prokazoval legislativní vstřícnost?
Havel nikdy nedokázal čestně politicky soupeřit, vždy jen poťouchle a zezadu podrážel nohy, spřádal politické intriky a bude to dělat i nadále. A nadále bude žvanit o morálce! Při děkovné řeči vyzdvihl "politiku promyšlených, byť riskantních či menšinových postojů." - Havel nikdy nepochopil, co je to demokracie, jinak by takový blábol nemohl nikdy vyslovit. Jeho myšlení je ve své podstatě totalitní, musí být po jeho, jeho názor, byť menšinový, je jediný správný a kdo s ním nesouhlasí, je postkomunistický mafián a politický šíbr bez morálky.
Pane Havle, táhněte už do politického - nepolitického důchodu a neotravujte svou falešnou morálkou!
0/0
20.6.2003 10:32

Mirek K

Re: Totalitní Havel
Ano, Jano !!
0/0
20.6.2003 10:40

Jana

Re: Re: Totalitní Havel
Ahoj Mirečku, ale jsme to těm odporným Havlovcům nandali, co? Vivat Klaus!
0/0
20.6.2003 10:47

Mirek K

Re: Re: Re: Re: Totalitní Havel
Ano,pochopil.
0/0
20.6.2003 11:17

Antipopulista

Re: Totalitní Havel
Ty máš Klause asi hodně ráda, co? ;-)))
0/0
20.6.2003 10:41

Mirek K

Re: Re: Totalitní Havel
Zase Klaus,zase za to může Klaus.Jak jinak,že ? Docente..
0/0
20.6.2003 10:45

Antipopulista

Re: Re: Re: Totalitní Havel
Aááááááááááááá, pánovi jsme šlápli na kuří oko. VÝBORNĚ!!! :-)))
0/0
20.6.2003 10:50

Jana

Re: Re: Re: Re: Totalitní Havel
Myslím, že na kuří oko jsme spíš šlápli vám.
0/0
20.6.2003 11:00

Mirek K

Re: Re: Re: Re: Re: Totalitní Havel
Výborně Jano, jsem s vámi!
0/0
20.6.2003 11:12

Mirek K

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Totalitní Havel
Slovutný udato,neser se do mého nicku. Ouřado,nasaď si náloketníky a koukej makat.Takhle tu reformu pro Špidlína nezachráníte.A jestli to nezvládnete,bude defenestrace.A pády z oken dost bolí.
0/0
20.6.2003 11:33

Luboš

Re: Re:
To by musela být jedině jeho matka.
0/0
20.6.2003 11:00

dundee

SLOVNÍ ZVRATKY KLAUSOVÝCH STOUPENCŮ ...
... jsou opravdu k smíchu. Je to ale aspoň skvělý průřez duševní ubohostí. ;-DDDDD
0/0
20.6.2003 10:32

Mirek K

Re: SLOVNÍ ZVRATKY KLAUSOVÝCH STOUPENCŮ ...
V týhle zemi si brzo dáme přes hubu..je to potřeba !
0/0
20.6.2003 10:46

dundee

Re: Re: SLOVNÍ ZVRATKY KLAUSOVÝCH STOUPENCŮ ...
Nechci tě vylekat, ale se svou ničím nepodloženou demagogií, se kterou tu exhibuješ, dostaneš v reálným světě přes hubu hlavně ty! ;-)))
0/0
20.6.2003 10:58

Mirek K

Re: Re: Re: SLOVNÍ ZVRATKY KLAUSOVÝCH STOUPENCŮ ...
Hmmm...zajímavý. Pro úlek nejsem schopen zareagovat.
0/0
20.6.2003 11:36

Luboš

Ať žije Havel !
Hodně štěstí a zdraví do dalších let.
0/0
20.6.2003 10:13

Fotr

Re: Ať žije Havel !
Havle kdy pudeš prdět do hlíny?
0/0
20.6.2003 21:42

Tomáš Kubín

Havel, Zieleniec a novináři
Cháska z MFdnes holt Havlovi bude pochlebovat pořád, s tím je třeba se smířit.
Horší je, že si programově nechtějí všímat například toho, co již druhý den hýbe Neviditelným psem - totiž že senátor Zieleniec (Havlovo kámo) jako vrchní propagátor vstupu do EU má pořád ještě podíl ve firmě která se dokonce podle něj jmenuje a která se oficiálně zabývá lobbystickou činností v Bruselu!
Kdy si místní hlídací psi demokracie začnou všímat i elitářských kruhů kolem V.Havla a jako v tomto případě toho, že si z politiky udělali koryta? Asi nikdy ...
 
0/0
20.6.2003 9:58

Tomáš Kubín

Re: Havel, Zieleniec a novináři
Omlouvám se všem za slovní průjem jenž tu ode mě čtete. Pan Dr. Chocholoušek si vzal na pár dní dovolenou, a v plotě psychiatrického ústavu se mi zdařilo najít díru, tak akorát abych ji mohl proklouznout. Tady na svobodě jsem se dostal k počítači a mohu tedy své nesmysly kázat na těchto stránkách, ačkoliv jsou mimo mísu. Jsem prostě totální blb a musím to někde ventilovat.
0/0
20.6.2003 10:04

Re: Havel, Zieleniec a novináři
Já si hlavně všímám jak byl ve vězení zatím co ostatní manifestovali za umístění ruských raket u nás, podepisovali vstup do strany, nebo byli alespoň členy ROH, aby měli na vánoce kolekci.
0/0
20.6.2003 10:06

Mirek K

Re: Havel, Zieleniec a novináři
Přesně.Tam v těch temných stokách kolem Havlovi suity by se našlo věcí.Mám za to,že by se spousta lidí divila.Takhle,ono to stejně jednou vyplave na povrch.Stačilo by prozatím to,že by Havel ve své statečnosti,kterou dává rád na obdiv,pověděl něco o průběhu jednání u "kulatých stolů" v roce 89,90. On by i Píďa něco věděl...oni ví,ale nepoví.No a pan Zieleniec ? To je také klasa..
0/0
20.6.2003 10:10

Re: Re: Havel, Zieleniec a novináři
Koukám ty jsi u těch stolů taky seděl, že to tak dobře víš. Tak nám to pověz, co tam všechno proběhlo. Pokud nám to tady konkrétně nepovíš tak jsi pouho pouhý hospodský kecal. Proč pak to neřekneš na nějakém veřejném fóru. Tam už by po tobě někdo mohl chtít důkazi, co? Ty je nemáš a tak by to smrdělo přinejmenším věřejnou omluvou.
0/0
20.6.2003 10:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.