Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Maloměsto zasáhly rasové nepokoje

Benton Harbor v severoamerickém státě Michigan se utápí v rasových nepokojích. Násilí vyvolala smrt černošského mladíka, kterého pronásledovala policie. V městě panuje výjimečný stav a zákaz vycházení poté, co byla zraněna řada lidí a shořelo několik domů a aut.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

močák

nepravda
my černouši jezdíme dobře a jezdíme rádi .A nejraději pod vlivem drog a banánů.A jestli nás staví policajti ,tak to je jejich proplém .my se pak vzbouříme a srovnáme všechny do jedné laťě .
To oni nás chtěli v Americe ,tak nás tady majou ...jupííííjou
0/0
21.6.2003 12:09

deratizer

Krysy se přemnožily
  Některé jezdí velice rychle.
0/0
20.6.2003 21:22

Mirek

Kde je Thyronx
Jaktoze tu neni a nepoucuje o tom, jak je Michigan kulturnejsi a civilizovanejsi nez Praha? 
0/0
20.6.2003 20:08

ondra

cerna boure
Je to neuveritelny, co si ti cerni zase dovolujou. Klacky na ne a zpatky do Afriky. Neumej se tu chovat, nechtej pracovat, kradou... sakra, to mi pripomina neco z Cech... Kazdy slusny clovek, kdyz ma houkajici poldy za autem tak zastavi. Ale chudaka cernyho "donutili"  zvysovat rychlost az to nezvladl a zabil se. Jaka to skoda. Ted zase maji duvou k rabovani. Jenom aby nemuseli pracovat.
0/0
20.6.2003 16:25

Muhammad uld Bráhim

an-Nás
Qul a'údhu bi-rabbi ´n-nás
Maliki ´n-nás
Iláhi ´n-nás
Min šarri ´l-waswási ´l-channás
Alladhí juwaswisu fí sudúri ´n-nás
Mina ´l-džinnati wa ´n-nás
0/0
20.6.2003 12:12

kl

fire
Klaus uz taky hori. Bezte hasit.
0/0
20.6.2003 8:59

karber

TAKHLE TO BRZY DOPADNE I U NÁS
ale místo černochů to bude s cigošema a po dozorem vlády, aby jim náhodou bílí češi neublížili. To by byl rasizmus!
0/0
20.6.2003 7:18

massmurder

kill
to bude ok,pockam az se uklidni emoce,hlavne ledovej klid...
0/0
20.6.2003 1:56

Burns

Tato lůza je neštěstím USA
My zase máme cikány.
Vzhrají Číňani, protože si takovou lůzu nepustí k tělu.
0/0
19.6.2003 22:29

Kirk

Re: Tato lůza je neštěstím USA
Mas pravdu, ale proti vetsine negru jsou cikani jeste svati
0/0
20.6.2003 1:35

Muki

Ahoj
Jen pro informaci jsem chtel dodat, ze cernosi nejsou nejvetsi minoritni skupinou v USA.  Nejvetsi s 38.8 miliony jsou tak zvani Latinos, lide prevazne, ale ne jen, z Mexika a Stredni Ameriky, indianske, nebo castedne indianske krve. vetsinou spanelsky mluvici. Jejich prumerny prijem a zivotni uroven je nizsi nez u cernochu. Cernosi, kteri maji podobne vzdelani a ziji v nerozbite rodine, maji podle statistiky stejne prijmy jako bili, cili bohati cernosi vyrovnavaji statisticky prumer cernochu, nad vetsinou chudymi latinci. Vetsi prijmy v prumeru nez belosi a cernosi maji jen asijci a z tech zase nejvysi jsou japonci z nejvetsim prumernym vzdelanim. To jen trochu udaju.
0/0
19.6.2003 17:45

Muki

Ach my obeti.
Rasizmus v Americe je opravdu hrozny. Jeslize zahyne nevinny cernoch i kdyz 2x s problemy za drogy, jedouci na motocyklu bez ridicskeho prukazu a z propadlou znamkou na poznavaci znacce a ani ne dvojnasobnou povolenou rychlosti a narazi v zatacce do domu, kdyz nezvladne rizeni, jen proto, ze bili rasisticky policista ho bezduvodme pronasledoval, pak nezbyva nic jineho nez bojovat. Poslouchal jsem stiznosti v televisi a jak to, ze se bila spolecnost nestara o to, kdyz 70 procent cernych deti se narodi svobodnym matkam a ze pokud nedokonci skolu, jim nechce dat slusne placene zamestnani, jenom proto, ze jsou cerni. Jak to, ze v meste Benton Harbor, kde je 92 procent lidi cerna, vetsina lidi zastavenych policii jsou cernosi a ne bili, to je jasna raspva predpojatost, ktera je proti zakonu. Bylo tech stiznosti moc, ale vidim, ze clanek zacina byt znacne dlouhy a jak rikal jeden cernozsky predstavitel, rasizmus je mozny odstranit, jen odstranenim bile rasy.
0/0
19.6.2003 17:26

fido7788

taky si pridam svou trosku do mlyna
Vzdycky jsem si myslel, ze nejsem rasista. Od te doby, co jsem se byl 2x 3 mesice v USA, tak se na cernochy divam jinak. Bohuzel jsem s nima musel delat, takze asi tusite, co si o nich myslim. Zadny z mych kamosu, co se vratil z Ameriky nema jiny nazor na cernochy nez ja. Kdyz to reknu hodne jemne, tak je nemam rad. Cernosi se (aspon ti co jsem se s nima setkal) ke mne chovali, jak kdybych byl neco osklivyho, co prave vylezlo z pod kamene. Na to jejich " Jor mama stynks lajk tuna" sem fakt uz dost alergickej. Asi jsou i slusny cernosi, ale ja je fakt nepotkal. Ani v praci, ani behem cestovani. Preberte si to, jak chcete.
0/0
19.6.2003 17:11

Muhammad uld Bráhim

Re: taky si pridam svou trosku do mlyna
To o čem píšete je způsobeno intenzivním rasismem euroamerické(bílé)křesťansko-ateistické společnosti, kterému navykli i potomci afrických otroků, kteří byli do Ameriky zavlečeni. Jako reakci si vytvořili svůj vlastní.Naopak Islám se snaží veškeré rasové a etnické antipatie odstranit a celkem úspěšně se mu to daří.
0/0
19.6.2003 17:23

fido7788

Re: Re: taky si pridam svou trosku do mlyna
to si dovolim nesouhlasit. Nez jsem tam odjel, netrpel jsem zadnymi predsudky. S tema jsem se, bohuzel, az vratil.
0/0
19.6.2003 17:26

Muhammad uld Bráhim

Re: Re: Re: taky si pridam svou trosku do mlyna
Rasový partikularismus, jehož nepříjemné důsledky jste na vlastní kůži zažil je důsledkem přístupu, který bílí evropští(křesťanští)otrokáři uplatňovali vůči svému černému "majetku" od 17. století.Měl jste prostě smůlu. Možná, že kdyby se bílá rasa v USA nedívala ve své většině na černochy až do 20. století jako na cosi podřadného, možná by se k vám chovali jinak.
0/0
19.6.2003 18:01

vuk

Re: Re: Re: Re: taky si pridam svou trosku do mlyna
Zato machometáni se chovali k otrokům opravdu prima, a nejen k černým. 
0/0
19.6.2003 18:30

Muhammad uld Bráhim

Re: Re: Re: Re: Re: taky si pridam svou trosku do mlyna
Korán vyučuje dobrému chování vůči otrokům,jejich propuštění na svobodu a také pochopení základní myšlenky, že všichni lidé jsou bratři. Je však pravda, že mnozí lidé se v pozdějších obdobích chovali vůči svým otrokům krutě, avšak to se nedá srovnávat s tím co se dělo v Americe(mám na mysli především severní) nebo jižní Africe, kde osvícení křesťanští kolonizátoři a otrokáři soustavně vštěpovali svým dětem do hlav myšlenku, že oni bílí křesťané jsou něco víc než "negři". Důsledkem tohoto přístupu je např. i to co popsal ve svém příspěvku "fido" a také to co lze vidět v každém americkém filmu či seriálu, kde se důsledně uplatňuje zásada, že "bílí" se může vzít pouze "bílého" a "černý" "černého". Je to snad normální? Ne, to je důsledek pohrdání,odporu a odstupu. A to je duchu Islámu cizí a Islám proti tomu také vždy bojoval. Srdečně vás zdravím a přeji hodně věrohodných informací o Islámu, bez předsudků a zkreslených informací, se kterými se bohužel velmi často setkáváme v našich médiích a které někdy šíří svým nevhodným chováním i někteří muslimové.
0/0
19.6.2003 19:13

Muki

Re: Re: Re: Re: Re: Re: taky si pridam svou trosku do mlyna
Tady jiz zacina problem, to, ze lidi jsou si rovni, ze se maji jeden k druhemu chovat dobre atd, neni majetkem Islamu, ale vetsiny nabozenskych vyznani, vcetne komunismu, neni si to tedy mozne prisvojovat, jako zvlastnost tohoto uceni. Ze se krestane spatne chovali, nebylo z podstaty jejich uceni. Nakonec Mojzis, Jezis a Mohamed byli stejne rasy, cili ani rasizmus v techto ucenich nema oporu. Ale co Muslimove nechteji priznat, je prave ohrozani teto viry fanatiky, kteri tvrdi, ze mluvi za vsechny muslimi a neschopnost a strach tech spravedlivych muslimu, proti nim razne vystoupit a odsoudit je, ci vyhlasit na ne "fatwa" jako na odpadliky. Doslo jiz to tak daleko, ze spousta tech spravedlivych a mirumilovnych muslimu by riskovala zivot, kdyby se odvazili ozvat se.
0/0
19.6.2003 20:01

hovnival {hovnival@hotmail.com

Re: Re: Re: Re: Re: Re: taky si pridam svou trosku do mlyna
Hele Muhammade, ono s tema cernochama je to trochu komplikovanejsi. Oni nemaji radi bile, ale taky zaroven nesnasi Hispance a Asiaty. Hispance nesnasi mozna vic nez belochy. A taky se odlisuji sami mezi sebou - podle cernochu jsou Hispanci meneceni, ovsem nejhorsi jsou podle nich byt cerny hispanec (hodne jich je z Dominikansky republiky), a taky cernosi sami mezi sebou rozlisuji ruzne odstiny - a vseobecne plati, ze cim tmavsi, tim je clovek horsi, alespon podle cernochu. Takze se muhammade uklidni, rasisti jsou vsichni, nejen belosi. Bohuzel ale na rasismus ostatnich se tolik neukazuje (nemaji asi tolik penez, proto by to zrejme nic nevynaselo....)
0/0
19.6.2003 20:09

Muhammad uld Bráhim

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: taky si pridam svou trosku do mlyna
Netvrdím, že rasismus v USA nebo kdekoliv jinde na světě je vlastností pouze bělochů, jen říkám, že je nutné u všech věcí vidět příčinnou souvislost, tzn. kdo zavlekl Afričany do Severní Ameriky jako bezprávnou pracovní sílu a kdo si je tudíž po 300 let vychovával k obrazu svému.
0/0
20.6.2003 9:40

Re: Re: Re: Re: Re: Re: taky si pridam svou trosku do mlyna
A co arabski otrokari, ktrori svojich ciernych "bratov " chytali a potom predavali na pobrezi belochom. Koran je koran, ale prachy su prachy, ze???
0/0
20.6.2003 13:54

Viktor N., Brno

Re: Re: taky si pridam svou trosku do mlyna
křesťansko-ateistická společnost - no nezní to kouzelně? :-)))))
A ještě v souvislosti s mírumílovným islámem - náboženstvím, které je ve většině případů známé jako maximálně tolerantní k jiné víře, filozofii a pod...
Perlíte, Muhammade, perlíte...
0/0
19.6.2003 18:20

Muhammad uld Bráhim

Re: Re: Re: taky si pridam svou trosku do mlyna
Toto označení zní možná paradoxně, avšak je pravdivé a výstižné. Pokud o Islámu píšete jako o mírumilovném náboženství, máte naprostou pravdu, ta ironie je nesmyslná a zbytečná.
0/0
19.6.2003 18:25

vuk

Re: Re: Re: Re: taky si pridam svou trosku do mlyna
Takže se islám v 7-8.st.rozšířil pokojně a jen militantní Karel Martell a Lev Syřan neměli pro jeho mírumilovnou tvář pochopení a zbrzdili ho v rozletu ? To mírumilovné šíření (za pomoci petrodolarů) možná platí pro Afriku 20 st., a to jen do té doby, než začnou muslimští extremisté dělat bugr (Sudán,Čad,Nigérie, Pobřeží Slonoviny...).
0/0
19.6.2003 18:36

Muhammad uld Bráhim

Re: Re: Re: Re: Re: taky si pridam svou trosku do mlyna
Válečné akce muslimů v tomto období byly způsobeny permanentním ohrožením ze strany nevěřících, kteří se snažili muslimskou obec-Ummu za každou cenu zničit.Misijní činností se Islám rozšířil např. v největší muslimské na světě-Indonésii.
0/0
19.6.2003 18:57

vuk

Re: Re: Re: Re: Re: Re: taky si pridam svou trosku do mlyna
Nemohu se zbavit dojmu, že tu sebeobranu trochu přehnali (podobně jako třeba Napoleon nebo Němci v posledních světových válkách). Nebo se bránili ještě r.1683 (po 1000 letech) Turci pod Vídní ?
0/0
20.6.2003 10:52

fido7788

Re: Re: taky si pridam svou trosku do mlyna
ne, opravdu ne. Tak blizko si je k telu nepoustim a ani to neni moje krevni skupina. Byl jste nekdy v Americe a dostal jste se do pracovni kontaktu s cernochy? No a o tom to je.
0/0
20.6.2003 9:43

Your Daddy

Re: taky si pridam svou trosku do mlyna
Ja ziju v USA pet let. Dodelal jsem tu vejsku a dva z mych profesoru byli cernosi. Byli inteligentni a suprovi. Je fakt ze na ulici je videt dost cernosske luzy, ale zrovna tak je tu videt i "white trash". Ja osobne je hazet do jednoho pytle, jen kvuli tomu ze jsou cerni, nebudu.
0/0
20.6.2003 5:03

fido7788

Re: Re: taky si pridam svou trosku do mlyna
Ja souhlasim, nemam rad koletivni vinu a nechci je hazet do jednoho pytle. Ale to, co jsem zazil, me upevnuje v tom nazoru, ze se v USA prosazuje do znacne miry obracena diskriminace. Proste jsem si musel davat pozor co rikam cernochum, protoze rekl-li jsem neco co se jim nelibilo, tak na me hned utocili, ze jsem rasista. Mezi bilymi takove problemy nebyli. A jak jsem psal tuto zkusenost jsem neprodelal sam. Nebal bych se rict, ze drtiva vetsina mych kamaradu, kteri v Americe byli na pracovnich pobytech, jsou na tom podobne. Jak uz jsem psal do Ameriky jsem letel bez predsudku a vratil jsem s tim, ze demokracie je v USA opravdu pritazena za vlasy a Evropan si na nektere veci jen tezko zvyka.  
0/0
20.6.2003 9:52

xzeke

To snad není možný, oni budou nas*aný na policajty, že dělaj svou práci.
0/0
19.6.2003 16:59

ho

-
ten cernoch jel na motorce, ale to neni tak dulezity. Je typicky, ze cernosi (stejne jako v Cesku Cikani), vsechno obrati a do vseho vlozi rasismus. Ten clovek na motorce ujizdel policii. Mel zastavit. To neudelal, cernosi ovsem ihned policii oznaci za rasistickou. A nejhorsi na tom je, ze se vzdycky najde nejaky "ochrance lidskych prav", ktery se do toho vlozi a tento rasismus cernochu nebo Cikanu podporuje.
0/0
19.6.2003 16:00

žvárko

Re: -
ne rasistickou, ale fašistickou...
0/0
19.6.2003 16:07

ondra

Re: -
0/0
19.6.2003 16:15

Frau Müllerová

Re: -
Černoši jsou prasata. A ten jejich nadměrně vyvinutý úd...Bože to jsou vzpomínky!!!
0/0
19.6.2003 17:25

Krakonos.CDN

Re: Re: -
kolik si jich mela v tlame ?
0/0
19.6.2003 17:55

Frau Müllerová

Re: Re: Re: -
Asi pět na jeden zátah. Ale to už jsem opravdu víc nemohla. Jinak jsem jich měla stovky. Ale to víš chlapče, bejvávalo, bejvávalo...
0/0
19.6.2003 18:06

Feduk

Chudák černej, nemohl jistě policajtum zastavit a proto musel zvýšit rychlost.....
0/0
19.6.2003 15:58

Lada Pokojny

Associated Press
ASSOCIATED PRESS     BENTON HARBOR, Mich., June 19 —   Residents of this city, plagued for years by poverty, high unemployment and racial tensions, say frustration and fear fueled two days of street riots in response to the death a motorcyclist during a police chase.Things calmed down Wednesday night, as police reported no incidents, in part because of rain, a heavy presence of police in riot gear and calls by the crash victim’s family and city leaders to stop the violence.
0/0
19.6.2003 15:50

ctenar

citat
Citat ctenare: Ale vždyť mi do svých záležitostí nemluvíme - proto je taky u nás takový Kocourkov. Zato kecáme do záležitostí cizích - a ještě k tomu blbě... Prostě národ Švejků...
0/0
19.6.2003 15:48

Tomas

pacifizmus
Pacifismus se šírí jako mor    Lidovky - PRAHA 21. února 2003 -
At žije mír! Pryc s válkou! Bush je terorista, Bush je Hitler! Kdyby tak ty transparenty v Praze trímal osamocený Grebenícek, v Rakousku Haider a ve Francii Le Pen... Nejsou však ani zdaleka sami. Saddám Husajn si muže mnout ruce. NEJVETŠÍ PROTESTY OD VIETNAMSKÉ VÁLKY KOMENTÁR: MILIONY LIDÍ V ULICÍCH
 
Nakonec me alespon utešuje, že v Praze se k demonstracím pripojily ?jen? stovky lidí. V Berlíne, Paríží, Ríme a Londýne to byly miliony. Stejne tak za studené války lidé demonstrovali proti americkým raketám, ty sovetské jim nevadily. A ona i vzpomínka na Mnichov nám muže být užitecná.
Kolik Evropanu demonstrovalo proti invazi do Cecenska, Husajnovu vpádu do Kuvajtu, kolik se jich objevilo pred jugoslávským velvyslanectvím po srebrenickém masakru? Témer nikdo. Jejich hnacím motorem je odpor k Americe, hamburgerum, Georgi W. Bushovi. O osud Irácanu jim nikdy nešlo.
Pokud nebude irácký vudce Husajn svržen, budou v platnosti sankce OSN a program ropa za potraviny. Výsledkem budou nové prezidentské paláce a další zbídacování Irácanu. Z jejich penez bude vypláceno odškodné rodinám palestinských sebevražedných atentátníku. Vše bude v souladu s mezinárodním právem a Evropa bude apelovat na bagdádský režim, aby se choval slušne.
Demonstrace se konat nebudou. V Paríži, Berlíne ani v Bagdádu. Leda až ve chvíli, kdy svet obletí fotografie vyzáblých detí z bagdádské nemocnice. Na transparentech se docteme, že za to muže Bush.
Nevím proc, ale asi je treba to stále opakovat. Saddám Husajn je diktátor. Nekteré lidi poslal nesmyslne na frontu, na jiné vypustil smrtící plyn. Další postrílel ve vezení. Rozpoutal dve války. Hitler, Stalin, Pol Pot, Mao Ce-tung jsou masovými vrahy. Mají na svedomí desítky milionu obetí. Jejich ciny jsou neospravedlnitelné, na jejich režimech nelze najít cokoli dobrého.
Srp a kladivo svetu nevadí Válka je špatná, ale ješte horší je ustupování zlu. Nejsem republikán, American, ani nejsem Bushuv príbuzný. Kritizuji ho za to, že se postavil proti ratifikaci kjótských protokolu o omezení skleníkových plynu i proti ustavení Mezinárodního trestního soudu. Ale proc ho mám kritizovat za to, že se pokouší pojmenovávat zlo zlem? A nikdo me nepresvedcí, že Husajn, Íránec Chameneí a Severokorejec Kim Cong-il nepatrí mezi soucasné krutovládce, že nejsou oním zlem. Stejne tak jako Libyjec Kaddáfí nebo Kubánec Castro.
Pri pohledu na davy demonstrujících se ze me stává Bushuv volic. I generál Wesley Clark by byl dobrým prezidentem. Škoda jen, že nemám americké volební právo.
Žijeme ve svete, kde je Che Guevara hrdinou a Libye predsedá komisi OSN pro lidská práva. Svastika se príliš nenosí, srp a kladivo ale nevadí. Castro je obdivován nehlede na to, že má v žalárích 300 veznu svedomí. V Severní Koreji existuje funkcní gulag a dva miliony lidí tam kvuli vládní politice zemrelo hlady. Na transparentech demonstrujících po celém svete se však stále casteji docítám, že za to muže Bush. A myslí si to cím dál vetší pocet evropských politiku. Ta choroba se šírí jako mor. Válkám je treba predcházet a vojenskými zásahy šetrit. Kdyby však Washington nezbrojil, psal bych tento clánek do samizdatových Lidovek. Kdyby Izrael nebombardoval irácký jaderný reaktor, Husajn by byl dnes prinejmenším vládcem Kuvajtu. Kdyby nedošlo k intervenci na Balkáne, byli by tam i dnes vyháneni lidé a seznam mrtvých by rostl. Bez vojenského zásahu by v Afghánistánu pokracovala obcanská válka. Kdyby nebylo Spojených státu, nedošlo by k jedinému výše zmínenému zásahu. Evropa by prohlašovala, že válka je špatná, a diktátori by masakrovali další nevinné obeti. Bezbrehý pacifismus muže mít na svedomí daleko více lidských životu než dobre provedený vojenský zásah. Tomáš Pojar spolecnost Clovek v tísni  
0/0
19.6.2003 15:46

Karel

Již vzhůru, psanci této země! My nejsme ničím, buďme vším!
الأوسط يركز على تسوية شاملة في المنطقة، وذلك بعد فشل ما سمتها خطة (الخطوة خطوة). جاء ذلك في كلمة ألقتها في واشنطن أثناء زيارة . A vom to všecko je.
0/0
19.6.2003 15:40

Arabakovi

Re: Již vzhůru, psanci této země! My nejsme ničím, buďme vším!
pane soudruhu Bin Ladin... mas tam spoustu gramatickych chyb, stylisticky je to take nanic.... di zpatky do skoly a pis do arabskych novin a ne do ceskych, protoze by se mohlo stat ze nesnasenlivi cesi by te prisli vykastrovat...
0/0
19.6.2003 16:01

Hyperq

Americka spolecnost je ostre oddelena
Ne barvou kuze, ale bohatstvim a vzdelanim. Podobna mesta jako u nas tam nenajdete. Nemuzou spolu bydlet v jednom dome treba lekar a pomocny delnik - to proste neexistuje. Kazda vrstva ma svoje ghetto, deti se stykaji vetsinou jen v ramci sve socialni tridy - i kdyz spodina je alespon v detskem veku i pro deti stredni tridy atraktivni, protoze ma drogy a sex od 12ti... Ale v dospelosti se to vsechno smaze a nikdo by nebydlel ve ctvrti pro nizsi vrstvy, pokud neni sam chudy nebo se neschovava. Pokud je v tom mestecku podil cerny/bily 11 000 ku 600 tak je jasne, ze bile predmesti vypada stejne, jako Johannesburg. Ploty, ochranka, kamery... Demokracie a svoboda neni o rovnosti - to se jen nekdo hluboce plete.
0/0
19.6.2003 15:28

Martin

Zkušenosti on-line
Jeden můj kámoš, co žije už pár let v USA říká, že se mu v USA stejská po cikánech. Cikáni jsou prej proti černochům hodný děti ...
0/0
19.6.2003 15:03

hromdotohouhodí

Re: Zkušenosti on-line
sou
0/0
19.6.2003 15:08

Rumcajs

Re: Zkušenosti on-line
Blbost, mnohem horší sou Ňambikvárové
0/0
19.6.2003 15:20

truman

Re: EU a Židé
no a co, ty jsi zase homosexuál a nikdo ti to nevyčítá...
0/0
19.6.2003 15:41

Muhammad uld Bráhim

Frau Müllerová
No tedy, jakýpak je ale ten dnešní svět...To bych na stará kolena vůbec neřekla, že to dnes bude takové!To za mých mladých let každý věděl kde je jeho místo. A každý se podle toho i choval. Ale divím se, že tady mladí pánové píšou o něčem co ani nepoznali. Jaképak Spojené státy...Jaký u nás je bordel!!!
 
0/0
19.6.2003 14:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.