Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Cenzoři šli i po Gottovi a Pilarové

Ten rozkaz přišel 31. srpna 1965 přímo z nejvyšších stranických míst. Československý cenzorský úřad dostal příkaz omezit popularizaci zpěváků Karla Gotta a Evy Pilarové. Důvod? "Hrubé závady v občanském životě," píše se v dokumentu, který až donedávna ležel zapomenutý v archivu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ivana

Dneska kdákají všichni umělci jak trpěli
ale v podstatě jim toho tolik nechybělo, žili úměrně totalitnímu režimu, ale rozhodně se měli líp než blbečkové co chodili do práce. Líbí se mi jejich dnešní smyšlenky o tom, jací byli hrdinové a trpěli ! Gott, Pilarová, Vondráčková a další byli na obrazovce stále a žádný zákaz neměli, tak nevím, co nám to tu dneska blábolí.
0/0
22.6.2003 21:56

DEMO

Je to skutečně
trapná manipulace. Připomíná mně to fór o oslavách SNP, kde s přibývajími roky neustále přibýval počet účastníků a k aktivním účastníkům toho povstání se nakonec hlásili i členové Hlinkovy gardy...Teď jen čekám, kdy ten slavný úřad vypatrá, že k pronásledovaným patřily i špičky KSČ...Pro mně je předložený materiál jen dalším důkazem zvytečnosti ÚVD nebo jako se to jmenuje. Znám tisíc jiných možností, jak peníze, které nás všechny podobné analýzy stojí, využít lépe. Zvlášť dnes, kdy už nejsou ani na ty nejpotřebnější věci.
0/0
20.6.2003 11:19

Gaskoněc

Re: Je to skutečně
 To žádný úřad ani "odhalovat" nemusí. To přece každý, alespoň trochu vzdělaný člověk, přece ví, že nakonec skončil na popravišti i generální tajemník KSČ Rudolf Slánský a Thorezův švagr London neskončil na šibenici jen proto, aby si Stalin neznepřátelil francouzské komunisty, kterým Maurice "velel". Bože, bože, kdy už ty české ubožáky někdo trochu kulturně pozvedne! Pro začátek by možná stačilo číst Balzaca (doporučuji zejména Sestřenici Bětu, Evženii Grandetovou, Lesk a bídu kurtizán, Gobsecka, Ztracené iluze, Šagrénovou kůži a Succubus, aneb sviňavý běs ženský).   
0/0
20.6.2003 11:30

Gaskoněc

Pramínek vlasů
Vzpomínám si na několik anekdot z té doby. Bylo mi asi těch 12 až 13 a "nosil" jsem je domů ze školy (totalitní) a vyprávěl i před "soudružkami" z místní uliční organizace, které se připravovaly společně s mou mátí k maturitě na večerní SEŠ (jedna pracovala dokonce jako kádrovačka v podniku, kde byla zaměstnána matka, a její manžel zase dělal kádrováka v podniku, kde byl zaměstnán otec). Mami, mami, víš, že Novotný už nebude prezidentem? Bude to Werich. Za Novotného nebylo maso, tak za Wericha bude aspoň "psina"! Víte, že Pilarová je zavřená? No, protože zpívala Chruščovovi "Pramínek vlasů"! Taky se říkalo, že Pilarová je zavřená i s Matuškou, protože se v Jaltě (hotelu na Václavském náměstí) ožrali a čůrali pak z balkónu dolů na chodník a zpívali "A cá-áká, a cá-áká" - možná to byly ty "hrubé vady" v osobním životě.
0/0
20.6.2003 11:12

Sanco

...
Já to tušil že Karel Gott se měl za komoušů moc špatně a titul zasloužilý umělec dostal jen proto aby ho pořádně naštvali.
0/0
20.6.2003 2:16

Josef Lžíčař

IDNES - dost ubohá manipulace
Velmi chabý článek - to si to pan Gott zaplatil? Styl lehce bulvární - Blesk , a vše vyvatováno notoricky známými postupy komunistických cenzorů, takže obyčejný "masový" člověk si pak myslí, jaký to nebyl ten Kája disident.... Na IDNES dost trapné....
0/0
19.6.2003 19:12

Gaskoněc

Re: IDNES - dost ubohá manipulace
Lžičaři, lžičaři! V hrdlo lžeš. Už mě, vy jakobínské zrůdy, unavujete. Ještě, že vstupujeme do té Evropy - doufám, že především protestantské - a že se v tom nastalém "demografickém proudění", přirozeném (tj. generačním) i mechanickém (tj. migračním), co nevidět rozplynete, stejně jako ti Grebeníčkovi bolševici. A že se konečně začneme bavit věcně a rozumně o užitečných věcech a vaše vášně budeme považovat za stejně nechutné, jako třeba konverzaci o zvráceném obsahu žaludku či o konzistenci vaší dnešní ranní stolice.
0/0
20.6.2003 11:20

Honza

Takhle tu EU nevybudujeme
... přátelé, ke strojům...
přece nechcete rozvrátit EU stejně jako Vaši pradědové rozvraceli CK Rakousko, Vaši dědové protektorát a Vaši otcové socialistické šťastné zítřky...
HONEM MAKAT, AŤ SYSTÉM FUNGUJE
0/0
19.6.2003 13:48

zab

Jééé
Za války bojovali slováci po boku Hitlera.Když bylo jasné, jak válka dopadne, sebralo se pár chlapců a odešli do lesa.Nechali se živit vytipovanými vískami výměnou za občas vytrhnutou kolej.Říkali tomu Národní povstání a po válce byl každý partyzán nebo aspoň spojka.To my máme s naším nejbližším národem společné.Zaplněné tleskající pláně,plné Strahovy usmívajících se šťastlivců, co se hýbou na povel praporkem,brigády soc.prc na každém pracovišti a závazky a závazky a odsudky...Po Listopadu je celý národ disidentů, nebo alespoň těch, co bojovali nějak jinak.Vyznamenání lidem, co při útěku z republiky hrdinně vystřílí autobus nevinných bezbranných lidí,udatní řadoví bolševici, kteří byli ve straně jen pro to, aby ji rozvrátili zevnitř, prachsprostí zloději, kteří dnes vykládají,že svými krádežemi vlastně pomáhali likvidovat socialistický majetek a tím by měli být zahrnuti do odboje stejně, jako žháři.A teď tu stojí Gott.Třináct let vypadá jak blbec, nemůže si vzpomenout, čím vlastně pomohl k pádu prohnilého režimu. Až teď se konečně vyštrachá papír,na kterém je napsáno,jak byl nezdravě populární.Co na to Hála a Štědroň?Tedˇ ještě nějak tu perzekuci vysvětlit, aby vypadaly ty cesty do Las Vegas, Japonska a dalších třiceti zemí v době normalizace nějak věrohodně,jako za trest. Divím se, že se divíte
0/0
19.6.2003 13:44

Honza

Re: Jééé
O Karlovi Hálovi koloval mezi muzikanty takový vtip: čím víc je sťatý, tím lépe zpívá... a prý vůbec nejlíp zpíval, když ho museli podpírat...
ale mám ho rád... a Gotta taky...
0/0
19.6.2003 13:51

Podnikatel

SERTE UŽ NA TY DISKUZE A KOUKEJTE MAKAT,NEBO BUDEM FURT POSLEDNÍ
0/0
19.6.2003 13:37

Gaskoněc

Re: SERTE UŽ NA TY DISKUZE A KOUKEJTE MAKAT,NEBO BUDEM FURT POSLEDNÍ
Naprosto souhlasím, nikdo jiný za nás ten hrubý domácí produkt nevytvoří. Ale občas neškodí si trochu "přibrousit" kreativní složku myšlení a podělit se s někým o "neotřelou" myšlenku. A podpořit týmového ducha - jak jinak bychom mohli tvořit "společenské vědomí"?
0/0
20.6.2003 11:37

Tak,
cenzori sli po vsech, ale Gotta a Pilarku nechala gdakat  dal a vyhladili jejich veskerou konkurenci, nakonec jim dali "zaslouzilyho umelce", protoze 25 let verne slouzili komunistickymu rezimu. No, tak gratuluju dodatecne.
0/0
19.6.2003 13:01

kokr

Re: Cenzoři šli i po Gottovi a Pilarové
tý strkal salám do tašky Fidel Castro!
0/0
19.6.2003 12:27

Richard

Jen tak mimochodem
Dalším nohsledem totalitního režimu byl například i soudruh Šimek,dnes předvádějící estrády s Bubílkovou na NOVA TV,kde kritizují kde co a kde koho.Šimek ve své době aktivista SSM veřejně a v mediích odsuzoval progresivní rockové kapely,dlouhé vlasy a pod.Velmi dobře si rozuměl se soudruhy.Dnes rovněž dělá mrtvého brouka.Jsem zvědav,kdy tento nepovedený kantůrek vyrazí s tím,že je odposloucháván.
0/0
19.6.2003 11:29

datel

Re: Jen tak mimochodem
Plně souhlasím. Za bolševiků jim lezl do ...a ani nešpitl. Teď dělá velkého humoristu a humor ze současných poměrů. Proč totéž nedělal za totality? Hrdina!
0/0
19.6.2003 12:09

kokr

Re: Re: Jen tak mimochodem
Karel Gott totiž miluje hory: je to známý horský svůdce a rektální alpinista!
0/0
19.6.2003 12:11

Re: Re: Re: Jen tak mimochodem
Karel Gott miluje jenom POTLESK!
0/0
19.6.2003 13:03

zab

Re: Jen tak mimochodem
Nehádám se, můžete mít pravdu a asi ji i máte.Ale jen tak mimochodem : pár rockových kapel přežilo jen díky tomu, že jim Šimek poskytl azyl - stálé angažmá v divadle,když jim na příkaz pana Millera vypověděly smlouvy agentury. A ač nejsem zas tak starý, domnívám se, že v Semaforu vznikaly jedny z nejlepšísh písniček té doby.To první vím, to druhé si myslím.
0/0
19.6.2003 12:46

Honza

velká slova
Příliš velká slova a příliš odsudků Gota, Pilarové a spol.. Já vyrostl jako syn persekuované zpěvačky a vyrůstal jsem ve velice podnětném prostředí, které hledalo alternativy a našlo je. Nosil jsem v taškách různé samizdaty od Strážných věží až po Lidové noviny a bylo to skvělý. Prostě ta svoboda byla jen niternější záležitostí... Přesto nebo právě proto, jsem dneska velmi dalek posuzovat, jak se kdo v kterých situacích zachoval. Dokonce můj dědeček, kterého neměli komunisti rádi, protože jeho otec měl malinkatou cukrárničku a dům, několikrát doporučoval rodičům, aby nás zapsali do Pionýra... Jsem sice velmi hrdý na to, že se to nestalo a dnes už se ani tak dědovi nedivím. Samozřejmě jiná situace je u lidí, kteří škodili, ubližovali, udávali druhé, nebo je třeba vraždili... Jinak ve společnosti je dnes určitě stejné procento prospěchářů, jako bylo tenkrát, možná i víc. Odvaha k obětem chybí dnes víc než tenkrát... proto se dnes bojím jakékoliv mocenské ideologie víc než před tím... Obávám se, že dnes Ti kteří křičí: "Na hranici s nimi!" Mají bohaté zkušenosti z minula, anebo se krčili stejně jako ostatní a dnes chtějí být za hrdiny.
0/0
19.6.2003 11:04

DV

další disident....
Nejdříve Klaus, teďka Gott a nakonec Šlouf...
0/0
19.6.2003 10:41

gotreg

0/0
19.6.2003 10:38

VitaminA

Re: tak ještě jednou!
No, přijde mi to jako dobré svinstvo. Tedy i od Vás. Navíc s tématem diskuse naprosto nesouvisející. A Vy máte podobné problémy?
0/0
19.6.2003 10:49

gotreg

Re: Re: tak ještě jednou!
no, a mě zas příjde svinstvo když někdo, kdo ve velké pohodě fungoval s režimem ze sebe dělá "13 let poté" mučedníka pomalu většího, než byl Wonka
0/0
19.6.2003 11:09

lidojem

Vyznamenej si toho svýho Gottíka
http://www.blesk.cz/Clanek34457.htm
0/0
19.6.2003 11:12

madmax

Re: tak ještě jednou!
takže Gott je úchyl ? paráda
0/0
19.6.2003 11:03

Silvestr

Re: tak ještě jednou!
dobrý, ale aby se tomu dalo věřit, tak by to chtělo v tom podvrhu doladit některý chyby, např. je divný, že na jednom papíře jsou dva typy písma. navíc sklon řádků na papíru je pokaždý jiný. je to evidentně splácaný ze dvou zpráv
0/0
19.6.2003 11:31

koktal

Re: Re: tak ještě jednou!
Vysadili ho na Praze 8 a odvezli na Prahu 7, nevím nevím
0/0
19.6.2003 14:32

Boris

Pokud si dobře vzpomínám,
Gott se dostal do konfliktu s režimem pouze jednou (aféru v tramvaji, kde ukazoval své ohambí dívkám, pomíjím). Bylo to při památném projevu Gustava Husáka někdy na začátku 70 let, kdy nazval bývalého ředitele ČT Jiřího Pelikána, který emigroval " vypelichaným pelikánem " a v souvislosti s Gottem, kterému se nějak nechtělo ze zahraničí pravil, ža na hranicích naší země není žádný ostnatý dret, dryt, drot a nakonec správně drát, který nikomu nebrání vrátit se. Kája byl pak našup doma a svoji žehlírnu zakončil na sjezdu dramatických umělců tím, že přečetl plamenný projev, odsuzující chartu a její zlotřilé reje. Je těžké soudit lidi žijící v určitém systému o kterém nikdo nevěděl, kdy skončí. Konec konců, slyšeli jste Zdeňka Štěpánka, který po atentátu na Haidricha četl na Václavském náměstí před 200.000 shromážděnými Čechy odsouzení atentátu a přísahu německé Říši?
0/0
19.6.2003 10:14

poplach

Re: Pokud si dobře vzpomínám,
Co ohambí? Celýho kačera vystrčil na plnou tramvaj! Prý proto, že "...tu na refýžce pocítil jsem silné nutkání..."
0/0
19.6.2003 10:18

Boris

Re: Pokud si dobře vzpomínám,
Nějak jsem to blbě napsal, patří tam.... na začátku 70 let, který nazval.....
0/0
19.6.2003 10:21

zab

Re: Re: Pokud si dobře vzpomínám,
A teď je to dobře?
0/0
19.6.2003 10:30

Boris

Re: Re: Re: Pokud si dobře vzpomínám,
Nejspíš ano.
0/0
19.6.2003 10:56

gotreg

Re: Pokud si dobře vzpomínám,
toliko k mravní bezúhonosti Včelky Gotta:
0/0
19.6.2003 10:33

lidojem

0/0
19.6.2003 9:56

Meda Beda

Skoda, ze cenzori nebyli duslednejsi
A nezatnuli jim tipec uplne. Vysledek spise svedci o tom, ze oba radi s bolsevikama spolupracovali jen aby mohli kvakat svoje hity. Zvlaste Kaja Gott
0/0
19.6.2003 9:50

HonzaB

Re: Skoda, ze cenzori nebyli duslednejsi
A jak jsi bojoval Ty proti tomu rezimu, kdyz mas ted tak silne reci?
Normalni lidy opravdu nesudte. Proste jsme se bali. Hlavne ted nedopustme, aby se neco podobneho vratilo a vystupujm proti nespravedlnosti, pokud jste jejim svedkem. Pak mozna i nase slova budou mit nejakou vahu. Zatim je to plane recneni...
0/0
19.6.2003 9:53

Pepa S.

Koho to zajímá ???
Proboha, proč se zase patláte v minulosti ?? Koho to zajímá ?? Stejně je to snůška polopravd - kolik vám bylo, v roce 1965 ???
0/0
19.6.2003 9:43

Legion

Re: Koho to zajímá ???
Neboj bolseviku, dnes uz ti nikdo neublizi
0/0
19.6.2003 9:46

Wolfgang R.

Bláboly
Asi si blbečkové pletete cenzuru vládní s "cenzurou" (lépe řečeno nastavení mantinelů), kterou si zřídí noviny nebo pořadatel čehokoliv. Když někdo napíše předem, že nebude tolerovat zbytečné sprosťárny a nebo propagaci čehokoliv, je urážkou perzekuovaných za komunismu, když to nějaký pablb srovnává. Je vidět že spousta mladých lidí neví o cenzuře nic a plete si holinky a hodinky.
0/0
19.6.2003 9:36

Jeff

Ha ha, tak Gottovi rezim krivdil...
Jsem skalopevne presvedcen, ze minuly rezim umlcoval moderni kulturu a nahrazoval nekolika malo nezavadnymi a proverenymi ne prilis napaditymi pseudoumelci. A tak nam tu vyrostla a do dneska vytecne prosperuje generace jejiz jsou Gott a Vondrackova zijici pomniky. Tak at se nam tem kaspar hlavne snazi namluvit jak mu rezim krivdil. Jemu totiz nikdy nestahly z prodejen jiz tisice vyrobenych nosicu tak jako treba jedine LP Prazskeho Vyberu (o tech co ani nikdo nenahral ani nemluvim). To i Slovkoncert byl vic otevreny nez papalasi z Pragokoncertu kam vsichni tihle mistri patrili.
0/0
19.6.2003 9:31

Jeff

Re: Re: Ha ha, tak Gottovi rezim krivdil...
Je veliky rozdil rezimu se bat a nebojovat s nim anebo rezim aktivne podporovat a mit z toho prospech. Do ktere skupiny myslis patri Gott a do ktere Pilarova? Proc Pilarova "zapadla" a Gott vyrostl do obrich rozmeru? Ono i tehdy byl veliky rozdil treba provozovat Filmovy klub, Ponrepo, Parnas nebo delat papalase v "Pragaci". Proc se vetsina nasi jazzove kultury neuspinila? Taky preci hlady neumreli, ani je nikdo nemucil.
0/0
19.6.2003 9:52

HonzaB

Re: Re: Re: Ha ha, tak Gottovi rezim krivdil...
Jak uz jsem nekde napsal, smekam prede vsema, kteri se dokazali vzeprit nebo se nenechali vmanipulovat tam, kam nechteli. Ale to je otazka osobni statecnosti a jeji prah ma nastaveny kazdy trochu jinak.
Muj dedecek, pekar, tudiz burzoazni vykoristovatel, prisel o svou pekarnu i dum. Cely zbytek zivota po unoru delal manualne v lese a na pile. Staral se o nemohouci manzelku a tri deti. Nikdy jsem ho neslysel stezovat si na svuj zivot. Socialismus mu pil krev a nemel ho rad. Presto, kdyz jeho syn, muj stryc, podepsal "Nekolik vet", nadal mu, ze ohrozuje celou rodinu... Takze ono to neni jen o te statecnosti, ale tez o zodpovednosti.
0/0
19.6.2003 10:01

Jeff

Re: Re: Re: Re: Ha ha, tak Gottovi rezim krivdil...
Jo, tohle beru. Tvuj dedecek nepotreboval dalsi problemy, uz jich mel tak dost. Ale to nevysvetluje a neomlouva vsechny ty umelce co vyrostli na festivalech politicke pisne, donaseli na STB a hrali a zpivali na vsech tech oficialnich radovankach ty svoje bezduche nezavadne ubohosti. To totiz jenom pomahalo zhorsovat situaci takovych jako tvuj dedecek. Ono stacilo malo: NEPODPOROVAT TO.
0/0
19.6.2003 10:14

Honza

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ha ha, tak Gottovi rezim krivdil...
A kde se berou dneska?
Moc, moc, moc se bojím, že kdyby se to zvrtlo dneska, tak by to bylo mnohem horší...
0/0
19.6.2003 11:10

HonzaB

Re: Re: Re: Re: Ha ha, tak Gottovi rezim krivdil...
Prave proto, ze jsi nebyl VIP, tak Ti to proslo. Mel jsi stesti. Chovat se tak v padesatych letech, nejspise bys poznal, co to je kriminal.
Vem si nase letce z Anglie. Ti nemuseli rikat nic. Ty, kteri neutekli, pozabijeli, pozavirali nebo psychicky ztyrali. Protoze byli videt... 
0/0
19.6.2003 10:37

Tristan Eugen

Re: Re: Re: Re: Ha ha, tak Gottovi rezim krivdil...
 Jeffe,máš pravdu.Na musení se pořád vymlovají křiváci schopní každé křivárny už ze své křivácké podstaty.Voleb jsem se zůčastnil jen jednou.V roce 1960.Ač jsem byl už po vojně a ženatý a narozdíl od svých spoluobčanu jsem se nevymloval na musení.Volit jsem šel jen ze zvědavosti,neboť to byli první volby kterých jsem se měl zůčastnit.Před celou komisi jsem strčil ty kandidátky do kapsy a odešel.Žádných dalších voleb jsem se nezúčastnil a veřejně jsem prohlašoval,že nejsem šašek a proto se zásadně žádných šaškáren nezůčastňuji.Nic se mi nikdy nestalo.Nezůčastňoval jsem se žádných národních směn ani manifestaci.Nikdy se mě nic nestalo.Ti co se vymlovají na musení,jsou zbabělí,prospěchářští křiváci schopní a ochotní ke každé podlosti která by jím vynesla nějaký prospěch.Ti lidé jsou schopni i velice ochotní vlézt do řitě i komárům.Dokonce jsem si jist,že by dokázali vlézt do řitě i bacilum,kdyby ty měli řiť.V ČR žije kolem deseti milionu lidi.Ti všichni žili i za komunismu a žili by i tehdy,kdyby se chovali čestně.Jenže v křiváctví mají vzor právě v těch,kteří by měli být národu vzorem a kteří se považují za elitu a výkvět národa.A když ti se chovají hůře jak pouliční běhny,tak celí národ je přesvědčen,že i oni všichni se také můžou chovat jak ti výkvěti a elity.Nikdo nemusel vstupovat do komunistické strany ale jsem si jist,že by do té strany vstoupil každý,koho by komunisté vzali.Jsem si jist,že by se našla spousta lidí,kteří by do strany přihlašovali i svá čerstvě narozená děťátka.K takové hanebnosti vychovali národ všichni ti výkvěti a všechny ty elity.Křivák jménem Neckář se vymloval,když ho po několika leté usilovné snaze přijali do KSČ,.že musel když chtěl zpívat.Že nic jiného neumí.Spousta lidí se živí jinak jak kozlím méčením,mohl i Neckář.Pilarová kvílela v před léty v USA,či v Canadě.Po návratu do ČSSR ostouzela uprchlíky,že na ni žebrali cigarety.Krává bezrohá.O ty cigarety nade vší pochybnost žebrala ona na těch uprchlících.Karel Gott,všivák sprostý v Sedmdesátem roce "emigroval" do Německa.To bylo slávy mezi jinými českými výkvěty a elitami žijícími už v emigraci,Soudruh Gott se okamžitě vrátiol do socialistické vlasti sloužit všemožně réžimu v momentě,kdy mu Hnusák slíbil výhodičky.A sloužil oddaně a horlivě.Réžim mu za to zařidil sladký život a nedovolil aby mu vyrostla konkurence.Jsem si jist,že by v Čechách a na Moravě bylo více zpěváku úrovně Gotta,jenže to nepřipustil réžím předešlí ani nynější.Kdo  a co je Karel Gott? Kvílíci tajtrlík,který už desetiletí mrská na podiu kýčlemi až  mu už nyní to stařecké ohambíčko dělá modřiny ve předu pod  krkem a vzadu mezi lopatkami.,A přitom kvílí ty své medáky pro puberťačky a puberťáky.Bohužel,už je to tak a vždy tak bylo,že národ může mět jen jednoho vynikajícího profesora,jen jednoho herce,jednoho vynikajícíhio sportovce a samozřejmě kvílitele. A to se Češi považují za vyspělí kultůrní národ! 
0/0
19.6.2003 11:08

Jeff

Re: Re: Re: Re: Re: Ha ha, tak Gottovi rezim krivdil...
Presne tak. Ono staci byt slusny a poctivy a nepodporovat aktivne neco s cim zasadne nesouhlasim jenom proto, ze z toho koukaji vyhody "nadcloveka". A to plati za kazdeho rezimu. V CSSR zilo v te dobe 13 milionu lidi a neni pravda, ze kazdy kdo nemel podanou prihlasku do partaje a neucastnil se ceho nemusel byl potencialni politicky vezen.
0/0
19.6.2003 12:27

bob

Re: Re: Re: Re: Ha ha, tak Gottovi rezim krivdil...
Nejspis jsi mel ciste kadrove materialy, to se potom demonstrovalo! A mozna, kdyby Tresnaka nejen poslouchal, ale chodil i na jeho koncerty, tak by ti ani to nepomohlo a byl bys u lopaty. Nebo by te aspon vyhodili z SSM s oduvodnenim, ze jsi vyhozen z vojenske pripravy a z vojenske pripravy by te vyhodili s oduvodnenim ,ze jsi vyhozen z SSM :-)
0/0
19.6.2003 11:30

Jeff

Re: Re: Re: Re: Re: Ha ha, tak Gottovi rezim krivdil...
Vsak taky jo. Na vojenske priprave mi rekl ppl. F......, at uz nechodim a at jdu hezky na dva roky a nechal me neudelat zkousky. A vic co se stalo? Proste jsem jsem rekl: "Jak chcete, na schledanou!" a otocil se a sel. A vis co bylo dal? Poslal pro me a ze to tak pry nemyslel atd. On by mel totiz i on co vysvetlovat a to se panackovi taky moc nechtelo. Ono je to vzdycky trochu slozitejsi, ale slusnost a rovna zada se nakonec vyplati. 
0/0
19.6.2003 12:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.