Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Teleklaus

Klaus jako prezident zklamal, když nedokázal překousnout vítězství Evropanů v referendu a zalezl na chalupu. On, vždy aktivní, nebyl nějakou dobu schopen vůbec činu. Nemá Brusel rád a byl patrně z toho, že občané mají odlišný názor, velice smutný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lidožrout

Opakuji!
Opakuji, pane Komárek, Vaše posedlist Klausem hraničí s duševní úchylkou. Nechte se léčit. P.S. Jméno Komárek. Jste příbuzným jistého Valtra Komárka, nebo se jedná o náhodnou shodu? Leccos by to totiž vysvětlovalo.
0/0
10.7.2003 8:43

habit

Obet rekordnich veder...
Pan Komarek je jen obeti prilis pocasi. Takhle prece normalne nepise - nepodsouva nikomu nazory a nizke pohnutky, neuchyluje se k ubohym polopravdam a vymyslum. Tohle musel zplodit mozek prehraty vysoko nad kritickou mez. Doufejme, ze se ochladi, a mysl pana Komarka se vrati k normalu.
0/0
23.6.2003 13:29

Martin

Gebls?
Pane Komárku, připadáte mi jako Gebls, nejsem si zcela jist, zda se tak píše, pokud ne tak Vy snad pochopíte, koho jsem myslel. To co jste napsal je horší než lež. Je to totiž polopravda. Zapomněl jste napsat, že Klaus vystoupil ČRo1. A zapomněl jste napsat, že Klausovi poradci zase nejsou takoví pitomci, za jaké je vydáváte. Vystoupit třebas v TV Nova by byla hotová politická sebevražda a Vy by jste si smls mezi prvními. Možná se pane Komárku blížíte k bodu novinářské práce, kterého se blahé paměti pan Leschtina z MfD kdysi nejen dotkl, tedy k bodu od kterého už od blbosti zpět k soudnosti není návratu.
0/0
22.6.2003 23:29

Z.A.B.

Komárek
Komárka považuji za excentrika, ale tentokrát má pravdu.
0/0
21.6.2003 11:43

Jan V.

Komárek = další z "Havlových pohrobků" !
Dovolil si neohrožený tepec Komárek taky někdy kritizovat toho "nenahraditelného" prezidenta, kterého nám svět tolik závidí ? Neumím si ani ve snu představit, že by Havlovi servilní ČT nedala prostor kdykoli a k jakýmkoli blábolům (třeba o nepolitické politice). Do diskusí samozřejmě nešel, k tomu by se jednak nesnížil a jednak každý (hlavně on) ví, že by se jedině v přímé konfrontaci ztrapnil. K jeho monologům měl vždy prostor - ovšem Klausovi se měří jiným metrem. Viďte, pane Komárku ? !
0/0
21.6.2003 5:03

Semjon Osipovič Boubel

No toto
Drahý pane Komárku, váš textík je ubohý a vy jste ubožák. Pěstovat si nenávist musí být vyčepávající a duševnímu zdraví neprospívající.
0/0
20.6.2003 16:29

jelita

komarek
Pise ten Komarek z exilu nebo se snazi udelat karieru primo v rodnem cesku??!!
0/0
20.6.2003 8:46

jelita

komarek
0/0
20.6.2003 8:45

Silesian

Furt enem koniny
Tuž furt tu dřistače o takych capinach že mně to až irituje. Si asi po vzoru Bolka Polivka založim tež svoje Krulevstvo Dolnoslezska, než posluchač take hlupoty ezli si prezident udřistnul baj kaj vpravu či vlevo. A ten Komarek do teho furt enem rypa jak by neměl co inšiho pořadnějšiho na robotu pisat.
0/0
19.6.2003 14:47

František

Popularita pana prezidenta
roste navzdory neumdlévající nenávistné kampani pánů Komárka, Peheho a jim podobných v tisku a v České televizi . Zdá se, že média nemají zdaleka takovou moc, jak se jim připisuje. Naštěstí.
0/0
19.6.2003 13:10

Daňový soumar

Re: Popularita pana prezidenta
Prezident je kok.ot a lhář.
0/0
19.6.2003 14:41

Silesian

Re: Re: Popularita pana prezidenta
A kterého prezidenta myslíš? Na světě jich je víc. A jen tak na okraj, jak by se ti líbil jako president třeba takový Sokol, jenž by po referendu pařil na Staromáku ostošet s Cyrdou a V.I.Š.
0/0
19.6.2003 14:51

antibobo

Re: Re: Re: Popularita pana prezidenta
Jak můžeš tak přesně vědět, co by dělal, ty vědmo? Mně by se líbil víc, protože Klaus je myšlenkově vyčerpané individum.
0/0
20.6.2003 9:00

V.

Re: Re: Re: Re: Popularita pana prezidenta
Vyčerpaně spíš vypadáš ty.
0/0
20.6.2003 17:47

DEMO

Po pravdě řečeno
celá ta záležitost je mně šum a fuk. Myslím to, zda prezident Klaus někde  vystoupil či ne. Jeho názory mně nezajímaly v minulosti a dnes už vůbec ne. Myslím si, že ČR má úplně jiné a mnohem důležitější problémy než aby ztrácela čas tím, co Klaus měl či chtěl sdělit. Škoda místa v novinách, škoda vysílacího času.
0/0
19.6.2003 10:53

kamo

Re: Po pravdě řečeno
Demo, šum a fuk se píše dohromady - šumafuk.   Jinak s tebou v tomhle nesouhlasím, špatný aktivní prezident je pro zemi horší, než hloupý nevýrazný trouba. Proto, když už se ta chyba - udělat z nejješitnějšího a nejurážlivějšího občana ČR prezidenta - stala, musíme na něj dávat pozor a jeho excesy zavčas napravovat.
0/0
19.6.2003 14:25

majkl

Podivná diskuse
Je to tady dost podivná vesměs protiklausovská diskuse, která naprosto pomíjí několik jasných faktů. Můžeme si o současném prezidentovi myslet cokoli, ale podle mě je jisté, že: 1. vystoupení prezidenta jako součást diskuse předsedů politických stran, je naprostý nesmysl, který měl sloužit jenom jako zástěrka ČT - "podívejte se, jak jsme se snažili!" 2. zkuste si představit situaci, že by na Hradě byl bývalý prezident, a zkuste popřemýšlet nad tím, jak by se chovala televize v tomto případě; 3. k panu Komárkovi: vy si opravdu myslíte, že to, co předvedli po referendu lidé jako Svoboda, Karásek, Fischerová, Špidla nebo Mareš, je důstojným zhodnocením výsledků referenda? Že se měl prezident takhle přidat k celonárodním tanečkům? Vám to, jak se mávalo vlaječkami se znakem EU, nepřipomnělo 1. máj? Mně tedy ano a upřímně řečeno, bylo mi z toho zle. Prezidentův postoj: "běžte k referendu a volte uvážlivě" mi byl tisíckrát sympatičtější než Svobodovo "běžte k referendu a opovažte se volit ne".      
0/0
19.6.2003 9:42

antibobo

Re: Podivná diskuse
Pane Majkle, kdyby prezident řekl v závažné siuaci svůj názor a pak by dodal "jděte k volbám a volte uvážlivě", tak bych to bral. Toto je pro mne ale jen další důkaz toho, že Klaus nemá současné české politice co nového nabídnout. A jeho volba byla chybou a politickým handlem.
0/0
19.6.2003 9:58

kamo

Re: Podivná diskuse
Čau Majkle, nemáš pravdu. Prezident dostal možnost přímého nerušeného přenosu před diskusí nebo po diskusí, dostal nabídku i po hlavních zprávách ve 20.00 hod - jak je to zvykem, ale on nechtěl a vše odmítal, jediné, co chtěl byl vstup do Událostí! Nikoliv za ně. A to je nesmysl! Události jsou zpravdosjský pořad a komentáře ani projevy tam nepatří.   A přečti si nejprve, co abc tady uvedl - to nebyl jeho názor, kterému jsemn uvěřil, jak mi vyčítáš, to byl přepis tiskové zprávy ČT. Čau a nebuď tak jednostranný klausovec, někdy taky přemýšlej, vem si příklad ze skeptica, ten to dokáže, přestože je volič ODS - co volič, on je členem ODS. Kritizovat Klause naštěstí dokáže i předseda ODS, na tom není přece nic špatného, naopak je to nutnost - Klaus je hlava státu a musí se podle toho chovat. Na Havlovi si nenechal nitku suchou a na Klause se nesmí ani sáhnout?
0/0
19.6.2003 10:09

majkl

Re: Re: Podivná diskuse
A už jsme zase u toho cejchování. Rozhodně nejsem "jednostranný klausovec", to mě rozesmálo. (Stejně bych o tobě mohl napsat, že jsi antiklausovec.) A rozhodně si nemyslím, že Havel byl špatný prezident. Já si jenom myslím, že ČT až příliš okatě dává Klausovi sežrat jeho postoj z roku 2000. O vládní kampani a následném zhodnocení výsledků: "podívejte, jaký je to úspěch vlády, že referendum dopadlo takhle" si navíc myslím, že je to cílená lež, která je celkově podstatně škodlivější než prezidentův zdrženlivý (nejasný, skeptický, záporný, vyber si, co chceš) postoj. To je vše. Žádnou lásku nebo zarytý fanatismus bych v tom nehledal.
0/0
19.6.2003 10:29

kamo

Re: Re: Re: Podivná diskuse
Těší mě, že nejsi fanatický klausovec. Chlubení se úspěchem za výsledky referenda jakožto úspěchem vlády jsem se usmál a nechápavě kroutil hlavou. Zvláště pak od Cyrila to znělo komicky. Souhlasím s tím, že to není úspěch vlády. Lidi se rozhodli nezávisle na tom, kdo je zrovna u vesla.
0/0
19.6.2003 10:36

majkl

Re: Re: Re: Re: Podivná diskuse
Mě nejvíc dráždí, že veškeré politické debaty se u nás vedou ve stylu Rychlých šípů: Jseš za Losnu nebo Mažňáka - rozuměj za Havla nebo za Klause. O tom to přeci není. Jednou souhlasím s tím, jednou s tím. A že Klaus měl dostat možnost mluvit třeba PO Událostech, ještě než začalo to trapné křepčení na Hradčanech, jak navrhoval ČT Klvaňa, je podle mě taky pravda. Hodit prezidentovo vyjádření do Špony nebo ho přilepit k politické debatě - ty v tom vážně necítíš tu cílenou urážku, kterou by si k Havlovi nikdo nedovolil (a znovu opakuju , nic proti Havlovi)?
0/0
19.6.2003 10:47

kamo

Re: Re: Re: Re: Re: Podivná diskuse
Majkle, v tom mám naprosto stejný názor, jako ty. Vždy´t já byl jeden z prvních, kteří kritizovali, že prezident nevystopil v TV a nezhodnotil, to jsem ještě nic netušil o té prezidentsko-televizní šarvátce. Pak jsem byl v šoku, když jsem se dověděl, že TV ho nepustila, ale pal jsem byl znovu v šoku, když ČT přišla s tím, že Klaus nechtěl nic. Podle mne by Špona nebyla urážka, vždyť den po zvolení prezidentem utíkal za Bobo do "7" na Nově! A taky mu to nevadilo, naopak mi bvadilo, že do ČT nechtěl. On fakticky ČT tak nesnáší (a možná i naopak), že si dělaly naschvály obě strany. Ale tomu prohlášení ČT věřím. Naopak Klausovi nevěřím. Z jednoho prostého důvodu: Kdyby to bylo, jak tvrdí Hrad, mohl prezident dávno předtím jednat - mohl si stěžovat, cokoliv, ale neudělal to! Proč? Se vysvětlením přišel Hrad až, když se snesla vlna kritiky a to oprávněně.   A Hrad sám přece potvrdil, že prezident chtěl vystoupit hjen a jen uprostřed Událostí! Já být ředitelem ČT, bych ho taky vyhodil, prezident-neprezident. To je občanská ústavní funkce, nikoliv absolutářská.
0/0
19.6.2003 11:17

majkl

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podivná diskuse
Souhlasím, že naschvály si dělají obě strany - je to místy až komické a trapné (ale takových trapných okamžiků je v naší politice více, třeba ministr Svoboda, to je trapnost sama o sobě). Souhlasím, že vystoupení v Sedmičce hned po zvolení bylo velmi nestandardní a problematické (i když tuším hned tu neděli večer Klaus vystoupil s tím kratičkým projevem i na ČT, tehdy jsem to přisuzoval tomu, že prostě nechce diskutovat s žádným komentátorem z ČT). A souhlasím pochopitelně i s tím, že je to otázka: ten říká to a ten zase to, kdo má pravdu. Jenže já se opravdu nemůžu zbavit pocitu, že se ČT cíleně snaží vyvolávat a podporovat různými takovými drobnostmi, jako byla tato "kauza referendum", protiklausovskou náladu. Ale třeba je to jen můj pocit (za který ovšem bratříčkováním s Rumlem, Krausem a jim podobnými opravdu zarytými losnomažňákovci můžou sami redaktoři ČT).
0/0
19.6.2003 11:36

kamo

Re: Podivná diskuse
Majkle, jeden postřeh. Píšeš, že je to tady dost podivná vesměs protiklausovská diskuse. Dal jsem si tu práci a počítal. Do doby tvého příspěvku se zde objevilo 5 příspěvků protiklausovských: antibobo, harden, kamo, abc, Honza05.   a proklausovsky laděných 4 příspěvky - Andělíček, Honza, Klíma, Dave. když připočtu ten tvůj, pak si to srovnal na 5:5. Můžeš mi vysvětlit, jak si přišel na závěr vesměs protiklausovská diskuse?
0/0
19.6.2003 14:46

Honza

Jednoznačně NE pro EU!
Banda bolševicky smýšlejícího prostého českého lidu řekla své ANO pro vstup do EU - no a co? Přece se z toho my intelektuálové nezblázníme, poněvadž jsme si dobře vědomi toho, že EU je opravdu špatná volba a pan President si je této skutečnosti moc dobře vědom na rozdíl od primitivně smýšlejících politiků typu Vládi Špidlouše a Václava Havla. Honza
0/0
19.6.2003 8:27

Klíma

Správné hlasování je tajné, ať zní ANO či NE!
Je neuvěřitelné, jak moc se někomu stýská po době, kdy měl nadiktováno, koho volit a volit musel manifestačně. Třicet let sleduji veřejnoprávní německou televizi včetně přenosů různých voleb (vzpomínám i na negativní první referendum v Dánsku o vstupu do EU). Nevzpomínám si, že by si někdo dovolil po volbě páčit z prezidenta sdělení, jak volil, nebo že by se ho předem ptal, jak má volit. Také si nevzpomínám, že by někdy německý prezident komentoval volební výsledek. Správná volba je  tajná a dle nejlepšího vědomí a svědomí. Kdo takto volil (bez ohledu, zda ANO nebo NE), volil správně! Kdo se snažil svůj hlas prodat za něčí přízeň nebo mísu čočky, je Jidáš, to už je známé dávno!
0/0
18.6.2003 21:00

Harden

Re: Správné hlasování je tajné, ať zní ANO či NE!
Ono ani tak nejde o to, jak kdo volil, jako o to, ze jeden z nejvyssich predstavitelu nasi zeme proste nedokazal vyjadrit svuj nazor. Nikoho z politiku, kteri media zajimaji a kteri svuj nazor rekli, se pokud vim, nikdo na hlasovani neptal. V tomto state zije mnoho lidi, kteri se rozhoduji na zaklade doporuceni politku (v jejich ocich znalcu) a nekteri z nich na zaklade doporuceni hlavy statu. Nase hlava statu za celou dobu, kdy ji je, nedokazala vypotit nic, co by tito lide mohli pouzit pri svem rozhodovani.
0/0
19.6.2003 3:00

don Pedro

Re: Re: Správné hlasování je tajné, ať zní ANO či NE!
No a pak to tu u nas taky tak vypadá, když tu žije mnoho lidí, kteří se rozhodují na základě doporučení politiků či presidenta. Čím víc lidí se bude rozhodovat vlastní hlavou, tím pro naší zemi lépe !!!
0/0
19.6.2003 14:33

s

pan Klaus
Mluvíte o prezidentovi !
0/0
18.6.2003 20:26

Euro

Re: pan Klaus
Ten Mikyklaus ma do presidenta hodne daleko. Uz by mel s tim amaterskym sumarem Spidlikem /jak to konecne spravne pojmenovala MF/ abdikovat na svuj urad.
0/0
19.6.2003 2:41

Dave

Demagogie
Ano, jako vzdy, pan Komarek predvedl svou demagogii v plne parade.
0/0
18.6.2003 18:07

SIMON

K ČESKÉ T ELEVIZI
Pořad "Chcete mě?" potřebuje Vaší pomoc Televizní pořad "Chcete mě?" dobře funguje již od roku 1994 a získal charakter veřejnoprávní služby, protože společnost Maga spol. s.r.o., která jej vyrábí, se za ta léta stala specialistou na problematiku ochrany zvířat v Č. Její činnost se neomezuje pouze na tento pořad, ale převzala na sebe také funkci jakési poradenské a konzultační instituce pro ochranářské organizace i soukromníky. V této oblasti má významné kontakty a spolupracuje na všech zásadních projektech tohoto charakteru v Č. Pořady typu "Chcete mě?" mají v občanské společnosti své místo a zásadně pomáhají občanskému vzdělávání i uvědomění. ČT však chce tento pořad změnit na bezproblémový magazín o zvířatech. ČT zatím zrušila jeho vysílání o prázdninách, kdy bývá paradoxně největší návštěvnost útulků a mnoho lidí se právě díky pořadu orientuje. yly zrušeny i upoutávky na tento pořad a doba vysílání se stále mění. Žádáme Vás proto o pomoc při zachování výroby pořadu "Chcete mě?" ve společnosti Maga s rozumným a realistickým rozpočtem. Prosíme, pište nebo volejte na ředitelství ČT o oblíbenosti tohoto pořadu a o důležitosti zachovat ho v dosavadním rozsahu a zaměření. Kontakty: Prozatímní ředitel ČT Petr Klimeš, Kavčí hory, 140 70 Praha petr.klimes@czech-tv.cz , tel: 261 131 111 http://www.czech-tv.czprogramdetail.php?idp=1095970013
0/0
18.6.2003 17:36

kamo

100%-souhlas s Komárkem
 Stoprocentně souhlasím a nemám, co bych dodal, snad jen to, že se to dalo čekat . Ještě, že pan prezident naštěstí veřejně nikdy neprozradil, že hlasoval proti EU a tak se jen na dva dny zdejchnul strávit porážku a vymyslet další strategii. Klaus si na závěr víkendu jistě řekl: "Bitvu jsme prohráli, válku však nikoliv" Toho bohdá nebude, aby český král, pardon - český prezident z boje o Evropu utíkal a vytáhnul svůj kord na zlou a falešnou Českou televizi a s vervou sobě vlastní se pustil do dalšího boje.  
0/0
18.6.2003 16:47

abc

Klaus je lump (viz níže):
Praha, 17. června (iHNed) Kauza veřejného vystoupení prezidenta Václava Klause má další pokračování. K článku v úterní MfDNES, kde prezidentská kancelář nařkla veřejnoprávní televizi, že prezidentu nebylo umožněno vystoupit , se v tiskovém vyjádření postavila Česká televize takto (uvádíme doslovné znění tiskové zprávy): Titulek dnešního článku v MFD "Hrad: ČT odmítla Klause" mohl znít obráceně, tedy "Klaus odmítl ČT". Proč? Zde je krátká rekapitulace vzájemných jednání: * V pátek 16. 5. 2003 se sešel prozatímní ředitel zpravodajství Jiří Janeček s mluvčím prezidenta Tomášem Klvaňou a nabídl mu tři termíny vystoupení prezidenta republiky v České televizi. * 1. Přímý, desetiminutový vstup prezidenta republiky Václava Klause na začátku besedy předsedů politických stran v neděli 15. 6. 2003 ve 12.00 hodin na ČT1. * 2. Závěrečný vstup prezidenta republiky na konci téže besedy Znovu v Evropě? ve 12.50 hod. na ČT1 *3. Vystoupení v pořadu Špona v sobotu 14. 6. 2003 ve 12.30 hodin na ČT1. * * Tiskový mluvčí prezidenta republiky Tomáš Klvaňa potvrdil účast Václava Klause pouze v přímém vstupu na závěr diskuse předsedů politických stran v neděli 15. 6. 2003. Ve čtvrtek 5.června ale Tomáš Klvaňa slíbené vystoupení prezidenta republiky v přímém přenosu zrušil. Česká televize v tu dobu už vysílala upoutávky na uvedenou polední diskusi s přímým vstupem prezidenta republiky z Pražského hradu. Tyto upoutávky musela ČT přestat vysílat a předělat je. V další fázi jednání bylo prezidentu republiky nabídnuto pětiminutové vystoupení před referendem ve středu 11. 6. 2003 od 20.00 hodin na ČT1. Tato nabídka byla rovněž odmítnuta. Česká televize se snažila vyjít prezidentu republiky vstříc a nabídla mu k vystoupení několik možností, které by se začleňovaly do schématu vysílání referenda. Zařazení přímého pěti až desetiminutového vstupu do Událostí nebylo možné realizovat, protože tato relace není na tak dlouhé vystoupení koncipována. Česká televize měla eminentní zájem, aby prezident republiky promluvil k občanům země o tak závažném kroku, jako je referendum do Evropské unie, a nabídla mu i několik možností. K naší velké lítosti všechny nabídky odmítl. Na druhé straně Česká televize rozhodnutí prezidenta republiky plně respektovala. S pozdravem ichard Klatovský vedoucí Komunikace a tiskový mluvčí
0/0
18.6.2003 16:46

kamo

Re: Klaus je lump (viz níže):
Moc děkuji za uvedené informace ve Vašem příspěvku. Konečně mám  jakousi představu, jak to vlastně  s tou TV bylo. Abych řekl pravdu, tak nějak jsem si to i sám představoval a odhadoval a jak vidím, má spekulace díky všeobecně známým vlastnostem pana prezidenta, nebyla daleko od pravdy. Ještě jednou díky za tyto informace. Přeji hezký den.  Kamo
0/0
18.6.2003 16:54

Dave

Re: Klaus je lump (viz níže):
Je celkem logicke, ze vystoupeni pana prezidenta do diskusniho poradu politiku nepatri. Nechapu, proc nemuze dostat pet nebo deset minut ve zpravodajstvi, kde jsme jeste nedavno 15 minut cuceli na zabery z Iraku. Jsou to nabidky, o kterych CT uz predem vedela, ze je nelze prijmout.
0/0
18.6.2003 18:12

kamo

Re: Re: Klaus je lump (viz níže):
Jednoduše proto, že Události jsou přísně zpravodajská relace - vyjádření prezidenta není zpráva. Naopak měl možnost vystoupit hned po zprávách ve 20 hod! To odmítnul. Měl možnost vystoupit v přímém přčenosu z Hradu před i po nedělní polední diskusi předsedů - všechno odmítnul. Chtěl jen vystoupit uprostřed zpráv! To se dělalo za bolševika. Zprávy jsou zprávy, nikolib komentáře, notabene prezidentské proslovy. Komárek má pravdu, kdyby chtěl, měl tisíc možností, ale on nechtěl, on byl zdrcen z výsledku hlavně voličů ODS
0/0
19.6.2003 10:01

pinguin

tele klaus
jo Klaus je tele :)
0/0
18.6.2003 16:45

Honza05

Pozdě bycha honit.......
Pane profesore, pozdě bycha honit! A hledáním viníků připomínáte nedávnou státostranu, která příčiny kritiky hledala kdekoli jinde než u sebe.......
0/0
18.6.2003 16:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.