Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Auta v centru měst

Individuální automobilová doprava se v posledních letech rozrostla, lidé neudělají pomalu krok pěšky a stává se hrozbou měst, obzvláště takových, která nejsou vybavena dostatečnou šíří vozovek, pásů zeleně, která byla namnoze zložena ve středověku, kde se s takovouto dopravou nemohlo počítat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bolek

Centra měst plná buranů.
Patří to k době ve které žijeme,každé zakazování,nařizování a znemožňování zavání diskriminací a do demokratické společnosti to nepatří.Tato situace se musí vyřešit sama.Nechat někoho zaplatit 500.000,-za auto a potom ho v něm nenechat jezdit to je dost špatné.Spíš si myslím,že je nutné dbát při výstavbě v centru, aby každá stavba měla povinost mít dostatek,spíš nadbytek parkovacích míst.
0/0
19.6.2003 12:33

BbB

Autoxkolo
V Singapuru musí platit majitelé aut takové pálky, že si jejich používání v přelidněném městě dobře rozmyslí. Ovšem v takovém případě musí fungovat dobře veřejná doprava a pro cyklisty musí být jasně oddělené pruhy. Jinak já jezdím do práce a 2xtýdně na větší nákup na kole a jde to v pohodě. Ovšem je to dáno taky výhodnou polohou našeho domu. Bydlet někde na periferii či úplně mimo město, tak taky jezdím víc autem.
0/0
19.6.2003 7:18

LADA

Co je lepší?
Dokážeme si vůbec představit, jak by naše města bez aut (alespoň částečně) vypadala? Že by (ta města) byla zase pro lidi a ne pro plech.
0/0
18.6.2003 23:30

Bezi

RE: Jó kolo ...
Od letošního roku jezdím po městě na kole.  Není to až tak špatné. Bohužel se musí překousnout právě to množství aut a nedostatek mnohem levnějších parkovacích ploch pro cyklisty. Asi nejezdím tolik co pan barbudo, ale po 2000 km mám pořád to samé kolo. Tj. spotřebu kol odhaduji cca. 1 - 3 / 10 let, a to je při ceně okolo 10 000kč podstatně levnější než auto. :))
0/0
18.6.2003 16:29

barbudo

Jó, kolo ...
Milá paní, už jste zkusila jet na úřad či na nákup na kole? Víte, jak to leze do peněz? Víte, kolik stojí pět kol za měsíc?
0/0
18.6.2003 13:55

Petr

Je to přirozený vývoj
v rámci technické civilizace. Já myslím, že zavádět mýtné nebo zakazovat vjezd aut není to nejlepší řešení. Auta jsou přece součástí našeho života. Ono se to všechno nějak zreguluje. Když už se tam opravdu nebejdou, tak jich tam nebude tolik jezdit, protože nebudo mít kde zaoarkovat.
0/0
18.6.2003 13:33

Milan

Re: Je to přirozený vývoj
Auto snad není součástí našeho života. Auto je jedna z možností dopravy. Je na jednom každém z nás, aby si rozmyslel v tom kterém případě, je-li pro něj výhodněší, rychlejší, pohodlnější, levnější, jet autem, tramvají, metrem, busem, bicyklem.  Auto rozhodně není zařízení na léčení mindráků. Auto je jeden z dopravních prostředků, nic víc, nic míň.
0/0
19.6.2003 16:42

XxX

Paní Clarová
Paní Clarová je sice notorická písařka do všelijakých novin, někdy to přehání, ale tentokrát s ní musím souhlasit. Nicméně, neuvedla vůbec žádné konkrétní možné řešení této situace. 
0/0
18.6.2003 11:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.