Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sex pod patnáct? U nás trestný, jinde ne

Znovu od začátku se rozjel proces s Pavlem Opočenským. Sochař se zodpovídá ze zneužívání nezletilých dívek. Hájí se tím, že děti dnes vyspívají dříve. Zažily to už podruhé. Dvě dívky, kterým je dnes patnáct a šestnáct, musely před soudem znovu dopodrobna líčit sochařovy sexuální praktiky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Thyronx

Opocensky je dobytek ktereho opevuji media - vcetne iDnes.
At jsou holky jakekoliv rasy, at jsou ochotne k cemukoliv "zajiste po premlouvani dospelym a ovlivnujicim dobytkem" zustavaji pod zakonem nejen statu ale i slusnych lidi.A kolik ze je mezi Vami tech slusnych? Pramalo, a bohuzel patri mezi ty dobytky nejen diskutujici ale i ceska justice. Ta soudi Opocenskeho na svobode.Pedifil by tady v USA dostal minimum 15 let a u Vas se mu nelibi ani ty smesne 3 roky.Co ovsem lze cekat ve state kde se pouziva dvoji metr justici a kde justici nezalezi na detech ve vlastni zemi.Mohu to dolozit pripady i cisly.
Ceska jutice je zodpovedna za medializaci dobytka jako je Opocensky.O iDnes mohu prohlasit, ze ma uroven bulvarniho platku.
0/0
26.6.2003 3:47

za morem

Re: Opocensky je dobytek ktereho opevuji media - vcetne iDnes.
sohlasim.
0/0
26.6.2003 22:34

pedofil

nechápu
0/0
25.6.2003 18:54

Standa

AŤ si OPOČ honí péro klidně u Havlů
Vašek mu zastavil trestní stíhání za honění péra v autobusu, tak mu teď může poskytnout azyl u sebe, a klidně se na něho může dívat.
Dneska umělce  pronásledují ...
0/0
23.6.2003 23:38

Jan

Opocensky rekl: nejsem zadny dobytek...
To nejsi Opocensky, protoze dobytek jako byk rozezna kravu od telatka a neleze na ne! Ty jsi Opocensky jenom lidska bestie, ktera jako tveho rodu hromadi mamon a svetskym zivotem na ktery maji jsou prezili a hlavne vyzili a to je tvuj problem Opocensky! Vim, ze te soudy CR neodsoudi, ale nejaky bodry tatik, kteremu podobny svinak zprznil dite, te zmrzaci, ze nebudes mit ani s cim mocit!
0/0
20.6.2003 1:45

CDN

Zrusit zakon
Kez by byl sex povolen uz od narozeni, bohuzel jeste 2 roky si budu muset pockat
0/0
19.6.2003 19:06

Viva Las Vegas, baby!!!

zkuste odolat
kdyz se vam podiva do oci takova kocicka: http://www.allteenspink.com/galleries/29/3.jpg
0/0
19.6.2003 19:03

CDN

Re: zkuste odolat
Hned se mi postavil
0/0
19.6.2003 19:10

chas

Za peníze v Praze dům:
Čemr ho z toho vyseká, celebrity - to je jeho parketa !!!
0/0
19.6.2003 17:57

DraonFly

mylim ze je jedno jaka je hranice. Kyz to budou dva chtit delat tak to proste udelaji a zadna vekova hranice jim nezabrani...... Jde o to jim vysvetlit proc by to nemelidelat, nezodpovednost atd....
0/0
19.6.2003 17:41

Gaskoněc

Re:
Přesně tak. Proto ve Švédsku už před desítkami let začali dětem jako jednu z hraček předvádět prezervativy a při přechodu z národní školy do měšťanky jim vysvětlovali, co je to homosexualita atd. atp. Nejhorší je pokrytectví. Stydět by se lidé měli umět za to, co je nečestné, ne za to, co je přirozené - tomu by se naopak měli co nejdříve snažit porozumět, aby s tím dokázali zacházet. Skandinávie a Holandsko nemají žádný problém s registrovaným partnerstvím, dokonce ani s adopcemi v takových domácnostech, a nemají tudíž ani problémy s pedofilními duchovními. Ne tak Vatikán. Ten nechce slyšet ani o uzákonění partnerství, natož pak ještě o adopcích. Ale s pedofilními duchovními má problémů až hrůza. A ještě má zastánce mezi přednášejícími na lékařské fakultě UK! Není to snad k popukání? A k vzteku, samozřejmě.
0/0
19.6.2003 17:49

fractal

Velká pravda
Sex je pro děcka. Chlapi si vypijou.
0/0
19.6.2003 16:28

dr.

Re: Velká pravda
0/0
19.6.2003 18:24

Sestra Ejakulata

To je z toho, že se málo modlíte !
0/0
19.6.2003 15:22

Iva, 22 let

Re:
Myslíte, že se věci vyřeší tím, že se budeme všichni modlit?
0/0
19.6.2003 16:14

krecmarka

sex a ...............
Josef az Ti prijde dcera ve ctrnacti tehotna, asi bys mluvil jinak!!!!!!!
0/0
19.6.2003 12:42

josef

Re: sex a ...............
, Ve 13 nebo v 15, jaký je v tom rozdíl? No, ale nepřišla, a je to kočka.
0/0
19.6.2003 13:05

josef

, Každý chce pro své děti jen to nejlepší. Tak proč jim zakazovat sex, když ho ćhtějí? Nebo vás to nebaví? ;-)
0/0
19.6.2003 12:06

Iva, 22 let

Zákaz provozování sexu zákonem nic neřeší
Podle mě není příliš efektivní a dobře vymyšlená strategie, jak zabránit lidem do 15ti let provozovat sex, jednoduše to ze zákona zakázat. Je to příliš jednoduché.
Musíme se ptát, proč lidé do 15ti let sex provozují. Pokud by měli více znalostí o zodpovědnosti a o možných důsledcích, pravděpodobně by se tak do toho nehrnuli. Podle mě je zásadní problém ve veřejné osvětě hlavně mladých lidí. Problém je ve školách, ale i v rodinách, kde se o tomto tématu příliš nebaví. Bohužel hodně lidí v naší společnosti bere sex a vše kolem pohlavních orgánů za něco nečistého nebo sprostého. Tento přístup se mi nelíbí. Pohlavní soustava by se měla brát na stejnou váhu jako například nervová nebo trávicí soustava.
Vyřešit otázku předčasného pohlavního života mladých lidí je dlouhodobou záležitostí a vyžaduje aktivnější přístup z hlediska výchovy v této oblasti.
0/0
19.6.2003 10:11

Iva, 22 let

Re: Re: Zákaz provozování sexu zákonem nic neřeší
No vidis. Jak mají děcka něco o tom vědět, když je do toho nikdo nezasvětí. Tak to vyzkouší, aby věděli, o co go.
0/0
19.6.2003 16:26

robert

wer@email.cz
Je mi jasný, že by si to s nima soudce nejradši taky rozdal
0/0
19.6.2003 9:50

Pepa

Neuvěřitelné.
Pan Opočenský doufám půjde sedět!!! Snižte hranici na 11 let a pan Opočenský bude mít desetileté.Možná že potom bude nadpis článku "Sex po jedenáct".........
0/0
19.6.2003 9:50

sw

Re: Neuvěřitelné.
, nesmysl
0/0
19.6.2003 10:30

mother

prase
Jděte se podívat do dětského pokoje na svou vlastní 12-letou dceru, která sice surfuje na PC, drbe s kámoškama o klukách, maluje se, čte BRAVO GIRL a Dívku, ale večer usíná s plyšákem a chce pusu od mámy a táty na noc. Ať si Opočenský umělecky vyvrtá ještě jednu díru do nějakého kamene a může si užívat, jak je libo.. A ostatní ichtylové, třeba prkýnko....
 
0/0
19.6.2003 9:28

lidojem

Re: prase
YES!
0/0
19.6.2003 9:29

Johanna

Re: prase
hele....rodiči...a už sis někdy to Brávíčko přečetl?
Např. články o tom, jak sbalit kluka, nebo která poloha je in jsou dost inspirativní:-)
To pak ta holka začne možná mamku nenávidět a začne přemýšlet, jaký by to s tím taťkou bylo... že.
0/0
19.6.2003 9:46

sw

Re: Re: prase
, tak tak :o)
0/0
19.6.2003 10:31

Gaskoněc

Re: Re: prase
Jo, kdysi dávno, když teprve začínalo. Nějaká čtrnáctka se tam svěřovala s tím, že její chlapec, kterého ale opravdu miluje, má tak velké přirození, že ji to strašně při souloži tlačí. A co že s tím má dělat, protože toho kluka má fakt ráda, ale ta bolest přitom je strašná. Já bych se těch silných výrazů v tomto případě hleděl vystříhat - jak byste nazvala onu dívku? Třeba si potom, po odchodu svého milovaného býčka, opravdu bere do postele toho plyšového medvídka. Co s tím tedy uděláme? Naplácáme jí na holou?
0/0
19.6.2003 16:42

pinguin

Re: Re: Re: prase
pokud si ten clanek nevymyslel nekdo z redakce...
0/0
26.6.2003 10:11

Gaskoněc

Re: prase
Tomu říkám slovo do pranice! Mám úplně stejný názor - navíc, kdo četl Petroniův Satyrikon, ví, že některé římské kněžky si skutečnost, že by někdy byly panny ani nepamatovaly, a jiné zaživa zahrabaly, byť by měly sex po čtyřicítce. Žižkovu sestru - jeptišku znásilnil chlípný katolický kněz (nevím, kolik jí bylo, ale třeba Shakespearova Julie byla sotva čtrnáctiletá, když ji Romeo přefiknul). A znáte ten starý vtip jak brácha se sestrou souloží a vedou následující konverzaci? "Šukáš lip než tata" - praví poněkud snědá sestra. "To mi už aj mama řikala" - odvětí o něco snědší bratr. A co z toho? Koho teda nakonec pošleme do vězení?
0/0
19.6.2003 16:36

Kristina Rajduová,Havířov

Sexuální generace
Poslední dobou mám pocit, že nejfrekventovanějším tématem u nás je sex.Není se čemu divit, vždyť v reklámách se opakuje sex, kondom, vložky, kondom, vložky s křidélkama...A nás to ovlivňuje.Nehledě na to, že si myslím, že začít sexuální život by měl až dospělý člověk, jelikož toto rozhodnutí s sebou přináší i zodpovědnost.Za to, že vaše potenciální dítko, vzniklé tímto způsobem nebude příliš "odvázané" ze svého početí.Žádného potomka mít také nemusíte, protože lidí HIV pozitívních stále přibývá a vy jste se ocitl mezi nimi. I když váš vztah zpočátku vypadá jako láska, přesto bych doporučovala počkat, protože někdy končí intenzivní vztahy právě proto, že jsou příliš spalující.
0/0
19.6.2003 8:42

Pavel

Re: Sexuální generace
Mate pravdu. Muzu dat za priklad sebe. Pockal jsem (do 21) a nic mi neuteklo, takze proc spechat?
0/0
19.6.2003 9:58

hlídač

Re: Re: Sexuální generace
asi uteklo, protoze muz je na sex. vrcholu mezi 18 a 20 lety... takze o to nejlepsi jsi prisel
0/0
19.6.2003 13:23

rita

Re: Re: Re: Sexuální generace
A to si jako četl kde, že muž je na vrcholu mezi 18-20 lety.  V té době je to jen nafoukanej debílek........
0/0
19.6.2003 13:48

panic

Re: Re: Sexuální generace
je mi 26 a jeste furt cekam
0/0
19.6.2003 15:58

Gaskoněc

Re: Re: Sexuální generace
To seš dobrej, mě prvně vykouřil jeden frajer, až když mi táhlo na 25.
0/0
19.6.2003 17:36

havran

ženské mají výhodu
ty totiž vědí, že vypadají jako blbci, když si něco začnou s partnerem o generaci či dvě mladším
0/0
19.6.2003 8:10

Karel

Uzakonena hranice 15 let.
Je to predevsim moralne-eticky princip jestlize se na to chceme divat lidsky a pro zakon je to precenens, protoze budeme-li tuto hranici snizovat na prani lidi, ktere jejich perverze a nekontrolovatelny chtic nuti experimentovat bez zabran, dojdeme jednou k extremu, ze zakon jednou bude muset respektovat i pedofily jako lidi s odlisnou sexualni preferenci! Tady preci vubec nejde o generaci vyspelejsich deti, ale zachovani toho zakladniho pojmu "detstvi"! nestaci, ze jsou deti tyrani fyzicky i mentalne v rozvracenych rodinach? Kdo ma pravo brat detem jejich detstvi a urcovat kdy jsou schpne sexu, stejne jako pozdejsi odchod do duchodu, protoze jsou lide cilejsi i v sedmdesatce? To jsou jenom extremy liberalu, kteri jiz docilili totalni legalizaci homosexualu a dnes tlaci zakonodarce i na dalsi zvrhlost - sex s detmi! Puvod je jednoznacny a mam pocit, ze zatim nejvystiznejsi clanek na toto tema napsal Pavel! Lide, bdete! Chrante nevinnost svych deti!
0/0
19.6.2003 2:06

Španělé kradou dětství!

Re: Uzakonena hranice 15 let.
http://www.avert.org/aofconsent.htm
0/0
19.6.2003 8:43

Petr

15 a mene
Ted vazne. Snizit hranici pro souhlas se sexualnim aktem by prospelo na vsechny strany. Mila nase vlado, zamyslete se prosim nad tim. Proc prave 15? Kdyz to rada lidi chce zkusit jiz drive, proc jim branit? Jako ochrana pred nezadoucim vlivem "zlych lidi" myslim vhodne postacuje pojem znasilneni. Mnoho mladych lidi je dnes jiz tak vyspelych, ze 1. pohlavni styk mohou mit v 11, 12 ci 13 letech. A pokud to bude pod kontrolou dospelych, treba rodicu, tak by "diteti" nebylo ublizeno. Samozrejme by muselo platit "Jen pokud dite chce a da k tomu svuj souhlas". Stejne jako clovek, kteremu je dnes 15 a vice. Nenechme toto tema stale jako tabu a zacneme o nem diskutovat jako o tematu, ktere tady je a bude. Zalezi jen na nas vsech jak se k nemu postavime a nad nim se zamyslime. Proc kriminalizovat lasku k detem, ktera je vic, nez jen laskou rodicovskou. PS nemluvim jen o vztahu starsi clovek a dite. Vy vsichni, v kolika letech jste se poprve zamilovali a v kolika letech se chteli mazlit, libat, mit rad/rada sveho spoluzaka/spoluzacku? Nerikejte, ze to byla az po 15 tych narozeninach.
0/0
18.6.2003 22:29

antix

Re: 15 a mene
To snad ani nemůžeš myslit vážně...zkus se nenápadně postavit vedle hloučku dětí 11 a výše letých a zkus se zaposlouchat. Opravdu ti připadají natolik dospělé, že bys jim povolil styk? Myslíš, že by ho plnohodnotně prožily, pochopily a nebraly ho jen jako povyražení a východisko např. z nudy? Ostatně - i batolátkům se topoří úd - je to důvod k tomu povolit jim pohlavní styk??
0/0
19.6.2003 7:48

Gaskoněc

Re: Re: 15 a mene
A co jiného s tím mám dělat? Uvolňovat endorfiny je přece zdravé - na rozdíl od alkoholu a kouření. Endorfiny lze sice daleko bezpečněji stimulovat sportem (já jsem se například "udělal" jednou při šplhu na tyči a jednou při šplhu po laně "s přírazem"). A jsem zdravý jako řípa, dokonce ani děti nemám - ani manželské, ani nemanželské.
0/0
19.6.2003 17:33

Ditule

Re: 15 a mene
KOlik je ti? Máš děti? Chápeš, že si v té době uvědomují málo věcí? Chápeš, že to může mít následky, psychické, ze kterých se budou vymotávat půlku života?Jde o to, že vůle dětí je v tom období snadno ovlivnitelná, nota bene když jde o tak silné prvotní zážitky.Dokážou pomotat hlavu i dospělým, kteří mají k dispozici arzenál zkušeností, nadhledu a třeba i filosofického nazírání, které si stačili cestou životem vybudovat.Taky určitou zralost, která je k vytváření nějakého vztahu důležitá.Všechno má svůj čas....i sex!
 
0/0
19.6.2003 8:58

yvetta

Re: Re: 15 a mene
"..to může mít následky, psychické, ze kterých se budou vymotávat půlku života...", souhlasím, to máš naprostou pravdu, ALE: pokud to nikdo nenahlásí na policií a na sociálku, tak se to nijak neřeší a tím pádem nemají žádné psychické následky, ze kterých by se musely vymotávat...
0/0
19.6.2003 13:56

antix

Re: Re: Re: 15 a mene
ehm...je poněkud rozdíl mezi psychickým a právním následkem...to, že na to teď nikdo nepřijde, neznamená, že to dítě nijak nepoznamená v budoucnu, až pobere rozum a dojde mu, že bylo zneužito.
0/0
19.6.2003 14:33

yvetta

Re: Re: Re: Re: 15 a mene
"až pobere rozum a dojde mu, že bylo zneužito", a to z jakého důvodu, antixi, proč bych měla mít mindrák z lásky před 15 rokem a navíc ještě po buhvíkolika letech? To má jako být povinný pocit? - mýlíš se, pokud to nikdo nenahlásí, vše je i v budoucnu OK.
0/0
19.6.2003 14:43

Gaskoněc

Re: Re: Re: Re: 15 a mene
No, o tom přece, jak víme, mohou vypravovat celé zástupy katolických ministrantů!
0/0
19.6.2003 17:54

Gaskoněc

Re: Re: Re: 15 a mene
Bože, matčin nejmladší bratr mi ho honil u babičky, když jsem ještě spával v dětské postýlce po něm a také jsem to přežil. Nejhorší je, když jsou děti zmatené a když se rodiče tváří, jako když nikdy nic takového, jako je přirození, nikdy neměli a nikdy o tom neslyšeli a čůrají snad zadkem.
0/0
19.6.2003 17:41

Vítek

Hloupost je i ten údaj o Německu
Vatikán tu už kdosi komentoval, teď k tomu Německu: § 176 trestního zákona Spolkové republiky stanoví, že trestní odpovědnost nastupuje v případě, dochází-li k pohlavnímu styku s osobou mladší 14 let. Takže rozdíl oproti ČR dělá skutečně jeden rok, ale v opačném směru. Víc přesnosti, Mladá Fronto a sexulogu Weissi!! 
0/0
18.6.2003 21:56

obycejny kluk

12 je fajn, 11, nebo 10 by bylo jeste lepsiiiiiiiiiiiiiiii
0/0
18.6.2003 21:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.