Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Můžete ztratit sídlo NATO, hrozí USA Bruselu

Americký ministr obrany Donald Rumsfeld pohrozil Belgii, že by mohla přijít o sídlo NATO, pokud bude dál platit zákon o univerzální působnosti jejích soudů. Připomněl, že před belgickými soudy byli obviněni mimo jiné bývalý prezident George Bush nebo ministr zahraničí Colin Powell.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

obycejny clovek

clovek
Citat obycejneho cloveka: Ale vždyť mi do svých záležitostí nemluvíme - proto je taky u nás takový Kocourkov. Zato kecáme do záležitostí cizích - a ještě k tomu blbě... Prostě národ Švejků...
0/0
15.6.2003 13:57

Tomáš

pacifizmus
Pacifismus se šírí jako mor    Lidovky - PRAHA 21. února 2003 -
At žije mír! Pryc s válkou! Bush je terorista, Bush je Hitler! Kdyby tak ty transparenty v Praze trímal osamocený Grebenícek, v Rakousku Haider a ve Francii Le Pen... Nejsou však ani zdaleka sami. Saddám Husajn si muže mnout ruce. NEJVETŠÍ PROTESTY OD VIETNAMSKÉ VÁLKY KOMENTÁR: MILIONY LIDÍ V ULICÍCH
 
Nakonec me alespon utešuje, že v Praze se k demonstracím pripojily ?jen? stovky lidí. V Berlíne, Paríží, Ríme a Londýne to byly miliony. Stejne tak za studené války lidé demonstrovali proti americkým raketám, ty sovetské jim nevadily. A ona i vzpomínka na Mnichov nám muže být užitecná.
Kolik Evropanu demonstrovalo proti invazi do Cecenska, Husajnovu vpádu do Kuvajtu, kolik se jich objevilo pred jugoslávským velvyslanectvím po srebrenickém masakru? Témer nikdo. Jejich hnacím motorem je odpor k Americe, hamburgerum, Georgi W. Bushovi. O osud Irácanu jim nikdy nešlo.
Pokud nebude irácký vudce Husajn svržen, budou v platnosti sankce OSN a program ropa za potraviny. Výsledkem budou nové prezidentské paláce a další zbídacování Irácanu. Z jejich penez bude vypláceno odškodné rodinám palestinských sebevražedných atentátníku. Vše bude v souladu s mezinárodním právem a Evropa bude apelovat na bagdádský režim, aby se choval slušne.
Demonstrace se konat nebudou. V Paríži, Berlíne ani v Bagdádu. Leda až ve chvíli, kdy svet obletí fotografie vyzáblých detí z bagdádské nemocnice. Na transparentech se docteme, že za to muže Bush.
Nevím proc, ale asi je treba to stále opakovat. Saddám Husajn je diktátor. Nekteré lidi poslal nesmyslne na frontu, na jiné vypustil smrtící plyn. Další postrílel ve vezení. Rozpoutal dve války. Hitler, Stalin, Pol Pot, Mao Ce-tung jsou masovými vrahy. Mají na svedomí desítky milionu obetí. Jejich ciny jsou neospravedlnitelné, na jejich režimech nelze najít cokoli dobrého.
Srp a kladivo svetu nevadí Válka je špatná, ale ješte horší je ustupování zlu. Nejsem republikán, American, ani nejsem Bushuv príbuzný. Kritizuji ho za to, že se postavil proti ratifikaci kjótských protokolu o omezení skleníkových plynu i proti ustavení Mezinárodního trestního soudu. Ale proc ho mám kritizovat za to, že se pokouší pojmenovávat zlo zlem? A nikdo me nepresvedcí, že Husajn, Íránec Chameneí a Severokorejec Kim Cong-il nepatrí mezi soucasné krutovládce, že nejsou oním zlem. Stejne tak jako Libyjec Kaddáfí nebo Kubánec Castro.
Pri pohledu na davy demonstrujících se ze me stává Bushuv volic. I generál Wesley Clark by byl dobrým prezidentem. Škoda jen, že nemám americké volební právo.
Žijeme ve svete, kde je Che Guevara hrdinou a Libye predsedá komisi OSN pro lidská práva. Svastika se príliš nenosí, srp a kladivo ale nevadí. Castro je obdivován nehlede na to, že má v žalárích 300 veznu svedomí. V Severní Koreji existuje funkcní gulag a dva miliony lidí tam kvuli vládní politice zemrelo hlady. Na transparentech demonstrujících po celém svete se však stále casteji docítám, že za to muže Bush. A myslí si to cím dál vetší pocet evropských politiku. Ta choroba se šírí jako mor. Válkám je treba predcházet a vojenskými zásahy šetrit. Kdyby však Washington nezbrojil, psal bych tento clánek do samizdatových Lidovek. Kdyby Izrael nebombardoval irácký jaderný reaktor, Husajn by byl dnes prinejmenším vládcem Kuvajtu. Kdyby nedošlo k intervenci na Balkáne, byli by tam i dnes vyháneni lidé a seznam mrtvých by rostl. Bez vojenského zásahu by v Afghánistánu pokracovala obcanská válka. Kdyby nebylo Spojených státu, nedošlo by k jedinému výše zmínenému zásahu. Evropa by prohlašovala, že válka je špatná, a diktátori by masakrovali další nevinné obeti. Bezbrehý pacifismus muže mít na svedomí daleko více lidských životu než dobre provedený vojenský zásah. Tomáš Pojar spolecnost Clovek v tísni  
0/0
15.6.2003 13:55

Quak

Re: pacifizmus
Pojere, Pojere, hážeš pojmy jako "zkušený, kovaný" propagandista a vyjádřením názorů, které se liší o Tvého podsouváš jiný smysl, než mají. Nic nového pod sluncem. Pouze participuješ na lživém převracení pojmů typickém pro dnešní svět. Zaměňuješ příčiny a důsledky. Buď jsi a) enormě hloupý nebo b) tzv. skalní přesvědčený, což může souviset s a) nebo c) fikaný oportunista budující svou budoucí kariéru slizkého hada Jako bys nechápal, kde jsou příčiny dnešního stavu světa - v koloběhu násilí, kde je vzorem hra svalů, cenění zubů, zastrašování násilím a kde důsledky politických her dopadají především na hlavy prostého civilního obyvatelstva. Ale zatím Ty, který se honosíš přídomkem společnosi Člověk v tísni, nejenže nejdeš po příčinách jeho tísně, ale svým postojem na něj další budoucí tísně chystáš. Jsi opravdu člověk na svém místě, poslal-li Tě sám Satan. Víš, Pojere, každá totalita je zlo, ať už je páchaná pod jakýmkoli praporem a jakoukoli záminkou. A protože (pokud nepatříš do c)) Ti to zřejmě nemyslí a neumíš dávat věci do souvislostí, budeš se muset jako mnozí další prokousat k poznání trpkou životní zkušeností. Přeji Ti, aby ses jí úspěšně prokousal a pochopil, co je příčinou zla a co zlo znovu a znovu oživuje. Začni hledat v sobě.
0/0
15.6.2003 21:52

hovnival

hovnival
hovnival ko[i, 12.06.2003 21:55)
zajimavy je, ze vsichni volate po potrestani "americkych valecnych zlocincu".
Pri jakemkoli clanku o USA se hned sejde spousta chytraku pisicich zde neco o udajnychzlocincich atd. Proc se nejdriv nepostarate sami o sebe? Zlociny komunistu vam nevadi? To byly skutecne zlociny, a komunisti stale ovladaji spoustu veci v CR. Nebo Francouzi - jsou v mnoha africkych statech a kontroluji vlady. To  vam taky nevadi? Proc byli Nemci  a Francouzi proti zasahu v Iraku? protoze tam meli svoje obchodni zajmy. Proc vam vadi to,ze usa chteji odstranit Saddama, chodite na nesmyslne demonstrace, ale to, ze v mnoha zemich se popravuje jenom za jiny nazor a dalsi "samozrejmosti", to vam je uplne jedno?!  Pripada mi, ze je to mozna jenom nenavist proto, ze usa jsou nejsilnejsi. a to se samozrejme statum jako Fr. a Nemecko nelibi, nebot tyto staty svou silu a vliv ztraci. A o Cesku uz vubec nemluvim. Cesi zavidi snad kazdymu.
0/0
15.6.2003 13:53

:-O)

?
>>>>Is it likely to be successful? The world is too complicated for any single state to dominate it. And with the exception of its superiority in hi-tech weaponry, the US is relying on diminishing assets. Its economy forms a diminishing share of the global economy, vulnerable in the short as well as long term. The US empire is beyond competition on the military side. That does not mean that it will be absolutely decisive, just because it is decisive in localised wars. Of course the Americans theoretically do not aim to occupy the whole world. What they aim to do is to go to war, leave friendly governments behind them and go home again. This will not work. In military terms, the Iraq war was successful. But it neglected the necessities of running the country, maintaining it, as the British did in the classic colonial model of India. The belief that the US does not need genuine allies among other states or genuine popular support in the countries its military can now conquer (but not effectively administer) is fantasy. Iraq was a country that had been defeated by the Americans and refused to lie down. It happened to have oil, but the war was really an exercise in showing international power. The emptiness of administration policy is clear from the way the aims have been put forward in public relations terms. Phrases like "axis of evil" or "the road map" are not policy statements, but merely soundbites. Officials such as Richard Perle and Paul Wolfowitz talk like Rambo in public, as in private. All that counts is the overwhelming power of the US. In real terms they mean that the US can invade anybody small enough and where they can win quickly enough. The consequences of this for the US are going to be very dangerous. <<<<<
0/0
15.6.2003 0:41

Richard

Ta země milovaná...
Ano ,tahle země je zemí milovanou.Tím bolestnější je pro mě osobně to co se tady odehrává a odehrálo v posledních letech.Clověk se diví  jak mohli komunisti uchopit moc  v r.48,jak se to podařilo nacistům v Německu.Je to vždy jednoduchý recept:Lhát furt dokola,maximálně masírovat  lidskou mysl  naprostými nesmysly,likvidovat odpůrce,opozici,zničit kulturu/prosím vás,kolik je dnes opravdových sochařů,malířů,básníků,spisovatelů,skladatelů.../Jako llidská společnost jsme vyhaslí ,ubozí!Vím zní to hrozně.Realita zní tvrdě.Universální člověk,tvárný,s příjmem standart,průměrný auto,bydlení ,dovolená...Za to se očekává  tvárná dušička,né rebel!Amerika je pevný bod.Jistota která zde není,důvěra ve své schopnosti,to že svinstvo a tanga dostanou na zadek.Co si ti Belgičané(je tam nějak moc pedofilů)o sobě myslí.V Africe selhali.Dneškem jsme jasně odkloněni  jako příznivci USA,hodnot které zastávají.Nikdy bych nebojoval pod praporem EU!!!Co by člověk chtěl...?Toho nejlepšího ministra obrany co kdy jsme v novod. děj. měli šplidlínkovec vykulenej  zničil!Vládnou nám bohužel socialisti,to je něco jiného než komouši,zcela jiného,je to nebezpečnější.Přeju oči dokořán  nenechte si nic nalhávat!
0/0
14.6.2003 22:39

pro Paulu

pro Paulu
Paulo, hledam te aa zde>
0/0
14.6.2003 16:07

Vladimír Iljič

Budoucnost Evropské unie jako mlhovina Andromedy ?
Budoucnost Evropské unie jako "mlhovina Andromedy"
Je škoda, že Vladimír Špidla, jako historik, neuvedl nějaké příklady naší izolace v dějinách, aby to bylo možné posoudit. Jeho (a řady dalších, i některých představitelů KSČM) tvrzení o "izolaci" jsou neopodstatněné, nepravdivé a lživé. Například představitel Evropské komise v České republice Ramiro Cibrian na tiskové konferenci v prosinci minulého roku na otázku Haló novin: "Co by se stalo, kdyby Česká republika do Evropské unie nevstoupila" odpověděl velmi srozumitelně. Konstatoval, že pokud by občané České republiky hlasovali proti vstupu do Evropské unie, tak by se nic nestalo, "jen by existoval jiný druh vztahů mezi ČR a EU". Přitom poukázal na Norsko a Švýcarsko, které nejsou členskými státy Evropské unie a přesto má Unie s nimi dobré vztahy. Argumentace o "izolaci" je skutečně nesmyslná a je na čase s ní skončit. Nebyla by to samozřejmě situace o nic jednodušší než v případě vstupu do Evropské unie. Česká vláda by konečně musela nastoupit zásadně jinou hospodářskou a sociální politiku ve srovnání se současnou. Takovou, která by umožnila využít všech možností České republiky a postavila by na první místo růst životní úrovně občanů České republiky a tedy růst české ekonomiky v převažující míře v českém vlastnictví.
0/0
14.6.2003 2:24

Muki

zklamani
Po tom co Bush snizil dane, doufal jsem, ze drtiva vetsina jeho odpurcu toto snizeni odmitne a bude odvadet dane ve srare vysi, nebo alespon co usetrili neprijmou a odvedou to do pokladny demokraticke strany. Zatim jsem zklaman, ze se to nedeje, asi jina mentalita, verim, ze vetsina Cechu by snizeni dani rozhodne neprijala.
0/0
13.6.2003 19:40

Jan

Dosud
měli někteří naivkové zato, že v NATO se rozhoduje kolektivně a že by se USA mohly zeptat na názor ostatních členů, a vida, rozhoduje ten s největšími svaly! Nejspíš to v EU bude fungovat také tak. Nebudem spolurozhodovat, natož rozhodovat, budeme mít po CyriloSvobodovsku sražené patky a pouze brát na vědomí. Jawohl.
0/0
13.6.2003 13:52

kyknos

Re: Dosud
to je ten zasadni rozdil mezi eu a usa...
0/0
13.6.2003 13:55

kyknos

BLBE nauc se pocitat!!!!
nejvic me fascinuje, jak vsichni euroskeptici vykrikuji, ze budeme mit v eu jen 3,7% hlasu. asi neumi pocitat. maji pravdu, ze to neni prilis demokraticke, ale rvat by meli spis nemci a francouzi. protoze rozsirena eu bude mit cca 0,5 mld obyvatel, nasich 10 milionu je 1/50... cili 2%.... ale mame temer4% hlasu. tzn. kazdy cech bude mit vahu temer dvou hlasu....
0/0
13.6.2003 14:07

Jan

Re: BLBE nauc se pocitat!!!!
teda kyknosi, teď jsi nás dostal, tomu se říká VÁHA! Teď jsi mne rozviklal a jsem na vážkách
0/0
13.6.2003 14:26

Pilat

he he he
 Good one !
0/0
13.6.2003 13:30

SoE

nečistá hra
Jejich namyšlenost je něco neuvěřitelného. Když samy zbrojí proti soudům tak nemají čisté triko. Čestný člověk by se nebál
0/0
13.6.2003 12:15

blackshadow

Re: nečistá hra
OK ... ja te spolu s mymi sto padesati kamarady obvinim, ze jsi osahaval nase mensi sestry, kterym neni ani 15 let. Ty jsi ale poctivy a vubec ti nebude vadit pred 150 soudy vse vyvracet, ze to je totalni nesmysl ze ?
0/0
13.6.2003 13:22

Jan

Re: Re: nečistá hra
Chtěl jsi nám samozřejmě naznačit, že to, co platí pro všechny ostatní, neplatí pro USA. Všichni jsou si rovni a někteří rovnější ... to známe
0/0
13.6.2003 13:43

>

Re: Re: Re: nečistá hra
, je videt, ze trochu premyslis.... pochopil jsi danou skutecnost docela spravne..... konkretne u tebe me to zcela prekvapilo....
0/0
13.6.2003 13:56

blackshadow

Re: Re: Re: nečistá hra
ne, chtel jsem naznacit, ze takovyto typ soudu te nechrani pred justicni sikanou, at jses Belgican, Cikan nebo American. Jenze jsou narody, ktere jsou takto mnohem snadnejsim tercem.
0/0
13.6.2003 14:22

blb

Re: Re: Re: Re: nečistá hra
...ovšem "mohl by" chránit, to Ti nestačí? ...což tak dvojí metr? ... aby ty největší trpaslíky na světě "mohlo" mít zae jednou na čas USA?
0/0
14.6.2003 17:35

Muki

Re: nečistá hra
Cestny a nevinny clovek se nemusi soudu bat a muze vzdy dokazat svoji nevinu. To je slavny vyrok sovetskeho prokuratora Derzinskeho, kdyz odpovidal na to, ze nekteri lide se obavaji vratit  a postavit se pred soud a radeji zustali v zahranici. V tom mate pravdu. Jenze tady byla otazka jina, jak ma fungovat NATO, kdyz tam nekteri predstavitele se nebudou moci zucastnit s porad a schuzi a jsou predem vylouceni z ucasti, protoze je na ne v Belbii podana obzaloba. Neni to spise pokus znemoznit funkci NATA?  Pak je ho lepsi zrusit? Co kdyz si nekdo vzpomene, ze tam nepusti Cechy? Take nemaji ciste ruce, byli v Afganistanu, Kuvaitu i v Iraku.
0/0
13.6.2003 18:44

Bob

demokracie podle rumsfelda
je vyhrožování a vydírání . Bushova administrativa je pro svět nebezpečná . Doufám , že v dalších volbách bush nevyhraje a USA se postaví zase tam , kam patří - na čelo demokratických států světa .
P.S. Bush není USA a USA nejsou jen Bush
0/0
13.6.2003 12:00

Muki

Re: demokracie podle rumsfelda
78 procent v USA momentalne podporuje Bushe. Jiny president by asi nemel odvahu se postavit do cela demokratickych statu sveta.
0/0
13.6.2003 18:25

Blaster

Výzva pro všechny antiamíky :
Jen si pěkně poplačte, svět je zas o něco lepší a většina z něho stojí za USA. Pár slziček si ale nechte na pondělí až budeme v Unii. Moc se těším na vaše chmurné prognózy, jak česká bestie chcípne na vzteklinu.
0/0
13.6.2003 9:30

Jan

Re: Výzva pro všechny antiamíky :
vážně máš pocit Blasťo, že svět směřuje pod vedením USA k lepšímu? Spíše to vypadá, že se změnil v bojovou arénu. Mohl bych nahlédnout do tvé hlavy? Tam musí být ale bordel.
0/0
13.6.2003 9:58

SoE

Re: Výzva pro všechny antiamíky :
Zkuste se zamyslet trochu víc nad světema nežít ve stínu toho co chtějí abyjste slyšel. Neberte to ode mě jako nějaké nadávání. Ti Vaši američané také nejsou čistí jak andílci a vlastně který národ je? Ale opravdu se zamyslete! Nejlepší by bylo kdyby jsme byli silným státem co se nenechá ovlivnit. Samozřejmě že tu jsou vlivy, kterým nezabráníme a je to dobře můsíme se nějakou cestou vydat. Otázka je jakou. Kokněte se na situaci po Druhé světové válce. Komunisté si nás rozebrali. Je čas aby přišel nějaký lepší systém než demokracie. Stačí se podívat na Vás jak jste rozhádaní a je poznat že nestabilita dávno už začala i přes řeči všech politiků našich i zahraničních. Bojí se této bestability a snaží se jí před námi všemi schovat
0/0
13.6.2003 12:23

Bin Ladin

Co to je demokracie ? Aha,kdyz se napadne suverenni stat ?
Je zajimave,ze USA v cele s Bushem ma pravo utocit a obsadit kterykoli stat Zaminka se vzdycky najde i kdyz neni dokazatelna.Kdo je bude soudit za tyto zlociny ?
Proc soudi Milosevice a ne BUSHE ?
Pritom Milosevic si delal poradek ve sve vlastni zemi.USA primo napadli suverenni stat IRAK
Kde je demokracie ? Asi jen sila penez a moci je pravo a klic k demokracii.HOVADA
0/0
13.6.2003 9:00

Blaster

Re: Tebe nikdo soudit nebude.
Blbost není trestná. Pomoct by ti ale mohl psychiatr.
0/0
13.6.2003 9:25

SoE

Re: Re: Tebe nikdo soudit nebude.
Vaše odpověd odpovída asi tak 13 letému klukovi co ví všechno, ale ve skutečnosti ví asi tak jak se jmenují jeho kamarádi. Kolik jim je. A čím se liší holky od kluků
0/0
13.6.2003 12:27

Raswan

Re: Co to je demokracie ? Aha,kdyz se napadne suverenni stat ?
A tohle může chodit k volbám...
0/0
13.6.2003 11:59

Jan

Re: Re: Co to je demokracie ? Aha,kdyz se napadne suverenni stat ?
no může, když tam pustí i tebe, tak proč ne?
0/0
13.6.2003 13:46

Krakonos.CDN

Oprava meho chteni - chtel bych bejt medvidkem
Plysovym, samozrejme. Mam totiz pro to skoro vsechny predpoklady. Zadne prirozeni, umim bez chyb rict asi 10 vet (v mem pripade vsechny na tema ZIDI), inteligenci jsme si taky blizci - temer, tak proc by to neslo? Strycek Jedlicka mi slibil, ze az prekrocim IQ 10, tak bude muj velky den.
0/0
13.6.2003 8:37

Krakonos.CDN

Re: Oprava meho chteni - chtel bych bejt medvidkem
Extrete zidovskej se tu za me nepodepisuj , voni tady uz vedi jak pisu , je videt , ze vas ze me svrby ten vas zidackej krupon , hi hi hi .. ses fakt exot pro zoo a byl bys vokrasou kazdyho koncentraku cervinkovy zidovsky prase .
0/0
14.6.2003 16:58

jjjj

Presne jak Hitler
Vyhrozovat, ze vsechny co nebudou souhlasne kejvat hlavou stihne krutej trest.
To jak USA zautocily na suvereni stat aby se pak ukazalo, ze drtiva vetsina jejich reci o zakazanych zbranich je prehnana, je skutecne hodne Hitlera. Hledani duvodu k napadeni a podmaneni statu a narodu. Hitler vyburcoval narod k nenavisti k Zidum a simuloval utok Polaku na nemecky objekt aby ziskal zaminku ke vpadu do Polska.
Bush a jeho administrativa burcuje svuj narod k nenavisti vuci Muslimum, zavadi opatreni k omezeni svobod s prav. Krome toho je spousta otazniku kolem 11.9.01. Oficialni verze je mirne derava, co kdyz to byla jen zaminka k napadani statu a pevnejsi uchopeni moci???!
0/0
13.6.2003 8:07

Krakonos.CDN

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
13.6.2003 7:03

ctenar

Re: CHtel bych bejt Mengele
Do pr*ele Rybrcoule, bud jsi paranoik nebo je svet zalidnen 1 miliardou zidu. Aspon v Cesku jich podle tebe musi bejt tak 5 milionu protoze ty vidis Zida za kazdym sloupem a 95% prispevku podle tebe tady jde od zidu. Studenej obklad na hlavu a skoc si zaplavat kolem ledovce. Aspon deset kol.
0/0
13.6.2003 7:33

Tristan Eugen

Re: Re: CHtel bych bejt Mengele
 Ten Rýbrcoul,alias Krakonoš patří mezi největší primitivy světa.Ten i za své nejdokonaleší a největší blbství bude vinit Židy.Jako by oni za to mohli,že je tak veleblbej. Rýbcoul je jen druhé jméno pro toho  bájného vládce Krkonoš.Ale ten bajný vládce hor není v žádné báji vylíčen jak blbec jakým je tady ten Rýbrcoul! Tady ten , by mohl být nanejvýš jen vši ve vousech Krakonoše!
0/0
13.6.2003 12:21

Krakonos.CDN

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
14.6.2003 2:06

Krakonos.CDN

Re: Re: CHtel bych bejt Mengele
V CZ je tech prasat ty blbe asi 47% i se zednarema a ty co sem pisou , tak fakt bych tu hmotu z tech zidovskejch lember chtel met na stole , ten studenej vobklad ty pitomce si dej sam ,  se to doctes v jakykoliv statistice , a i v pruvodci pro CZ se to ty mamlasi doctes , a ted tu ty vole cum !
0/0
14.6.2003 1:42

Elev

teorie
teoreticky bych mohl okrast 10 milionu cechu, kazdeho o 1000 korun. Celkem bych si nakradl 10 miliard nejakych penez, rekne korun. Myslite si, ze je to spravny, abyv byl trestan jako zlodej 1000 korun?
Nemelo by se to scitat? Vzdyd kazdeho jsem okradl! Ne podle ceskeho prava mne hrozi 5 let zalare, pokud jsem byl sam. za tisicovku pet let.. je to vysoky trest? Je, ale kdyz se znasobi 10 melounama, tak uz to jde.. :-)) A na to chci poukazat!! Ze nasi zakonodarci, cely nas system si vyrabi problemy, tresta se jen ten nejtezsi prohresek, ale ty lehci jsou nepotrestany!!!!!!!!!!a z tohoto kolecka neni vychodisko, kdyz se tem kriminalnikum da najevo, ze jsou jine zasady a ze kazdy jejich prestupek, ci zlocin bude posuzovan samostatne, tak se jim snad vice rozsviti v tech jejich palicich
0/0
13.6.2003 0:29

Kyknos

Re: teorie
to bys byl vul. kazdyho okradni o 999 korun, pod tisicovku to totiz neni trestny cin, jen prestupek. a nestane se ti nic
0/0
13.6.2003 0:36

Elev

Pravo
vite vazeni, proc se mne libi angloamericke pravo? protoze se tam tresty za hnusne ciny scitaji. Ja vim,k nesouvisi to s tematem, ale svym zpusobem ano, a dokud si neudelame poradek na vlastnim piskovisti, tak muzeme jen ocekavat to, ze ho tam udela nekdo jiny, kdo se uz na to nemuze divat...
0/0
13.6.2003 0:08

SmileFace

???
Naprosto nechápu co je za problém?Když jim žaloba dokáže vinu,tak ji měli.Čistý člověk se přece nemá čeho bát ne?
0/0
13.6.2003 0:08

olladez

bush k soudu!
Damy a panove, Prdezinent USA Buš je nejvetsi ostuda americkeho naroda, naturalizovanych privandrovalcu a vsech danovych poplatniku USA! Vsichni normalni a slusni lide se za neho do krve stydi!
0/0
12.6.2003 23:21

iniciativni stydic

Re: bush k soudu!
Prosim prosim, do krve se mi zda malo. Mohl bych se za toho Bushe stydet az do morku kosti?
0/0
13.6.2003 8:24

Tristan Eugen

Re: bush k soudu!
 Chlapče,bylo více Amerických presidentu za které bychom se měli stydět.Třebas za takového Roosewellta.Ten největšího vrahovna tisíciletí považoval za strýčka Joeho a přenechal mu k vybití miliony lidí.Ono bylo ve světě daleko více presidentu,za které by se jejích národy měli stydět.Češi by se měli stydět i za takového Beneše! Měli by se stydět vlastně za všechny své presidenty! Aje tady ještě jedna vážná věc a otázka.Ty se považuješ za slušného člověka? co tě k tomu přesvědčení o vlastní slušnosti vede vede? A proč za slušné lidi považuješ jen ty,kdo kydá hnusné sračky na Amerického presidenta,místo toho aby si hleděl presidentu svých státu?Chlapče ty jsi asi tak slušný člověk.I Lucifer tebou pohrdá a plije na tebe,pro tvou neslušnost!
0/0
13.6.2003 12:06

Elev

Zaloba
zaluji tehdejsi predstavitele ceskeho statu, ze me nedali podminky, abych se naucil anglicky. Zaluji soucasne predstavitele ceskeho statu, ze me neumoznili se obohatit. Zaluji cele lidstvo, ze mne reguluje. Chapete to?
0/0
12.6.2003 23:13

konecne

konecne
konecne by nekdo mel podat zalobu na Klause a Meciara za rozdeleni Ceskoslovenska anebo na Grebenicka za komunisticke zlociny....
0/0
12.6.2003 22:03

hovnival {hovnival007@hotmail.

Re: konecne
proc za rozdeleni Ceskoslovenska? ROzdeleni byla velice dobra a uzitecna vec. Cesi a Slovaci toho nemaji zas tak mnoho spolecneho, jak nam porad bylo predkladano. I vytvoreni Ceskoslovenska v r..1918 bylo pouze ucelove, nevychazelo to z zadne spolecne historie. A konecne to bylo po 75 letech ukonceno. Je to i ekonomicky pro obe strany lepsi.
 
 
 
 
0/0
12.6.2003 22:15

pro hovnival

Re: Re: konecne
delej si co chces a mne do sve debaty nezatahuj... stejne si nekde nacerno v USA, pracujes nacerno, neplatis dane a porad kritizujes...
0/0
12.6.2003 22:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.