Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Soudci si vymohli 13. a 14. platy

Ústavní soud zrušil část zákona, který bral soudcům 13. a 14. plat. Stát chtěl v minulých letech ušetřit na platech poslanců, senátorů a dalších představitelů státní moci stovky milionů. Soudcům teď musí peníze zpětně doplatit. Verdikt rozladil předsedu Poslanecké sněmovny Lubomíra Zaorálka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

JirkOl

Tři poznámky:
1. Když nám neprodloužíte rok na 14 měsíců, budeme brát úplatky. 2. Je tady po poslancích a senátorech další skupina nadlidí. 3. N e u v ě ř i t e l n í d a r e b á c i ! ! !
0/0
12.6.2003 14:28

znalec poměrů

Komu vyčinit?
Kdo může za to, že jedna ze tří mocí ve státě má dostat 14 plat? Ústavní soud, který tak rozhodl, i když jich samých se to netýká? Soudci, kteří podali ústavní stížnost, což je právo, které mají všichni občané? Nebo zákonodárci, kteří jim v zákoně 14. plat nejdřív přiznali a zpětně, po vzniku nároku na jeho vyplacení se rozhodli zase odebrat? Komu to teče máslo po hlavě... Je třeba ale přiznat, že rozhodnutí nepřišlo zrovna ve správné době a chápu oprávněné výtky všech ostatních státních zaměstnanců. Ale soudnictví je nezávislou mocí na úrovni vlády a zákonodárců a úroveň platů v něm je nutno posuzovat podle jejich úrovně. A není možno jinak. ( lékařům, učitelům  a dalším se omlouvám, ale je to tak i když to lidi vnímají odlišně)
0/0
12.6.2003 13:47

Zikmund držka ryšavá.

Recept na spokojený život.
Vystudovat nejlehčí VŠ, vmotat se mezi soudce a pak je nadosmrti vystaráno. Jak jednoduché.
0/0
12.6.2003 9:35

František

REFERENDUM o PLATECH SOUDCU
Navrhuji naprosto seriozne o vyvolani diskuse na tema referendum o platech soudcu. Posledni gesto ustavniho soudu povazuji za natolik nemoralni, ze to nema obdoby. Vlada nebude muset hledat 0,5 mld korun v rozpoctu! Staci, kdyz usporada referendum, ktere bude stat zcela urcite nepatrny zlomek toho, co by musela vyplatit. Myslim si, ze ucast by byla hojna.
Soudci nejsou o nic lepsi ani horsi nez zbytek statnich uredniku. Maji urcitou exkluzivitu a spolecenskou prestiz, ktere odpovida jejich platove zarazeni. Ale v kazdem pripade jsou soucasti spolecnosti, ktera rozhodla, ze se bude setrit.
 V okamziku kdy si vsichni utahnou opasky jejich pocin povazuji za zcela amoralni. Soudcovska nezavislost neni dana 13. platem, ale osobnosti samotneho konkretniho soudce.
Navrhuji usporadat REFERENDUM! Tohle je nepripustne!
To by si mohli lekaeri vymoci svou financni nezavislost, ale ne tim, ze by vyvijeli natlak na nekoho, ale stejnym zpusobem jako soudci by se zkratka rozhodli, ze budou lecit pouze sebe navzajem a na zbytek lidi budou povazovat za ne tak spolecensky dulezitou socialni skupinu, aby se jimi zabyvali
 
0/0
12.6.2003 9:20

občan

jo, naši soudci
PlzeĎ - Adolfu Pechovi, který v úno­ru 2001 sedl opilý do auta a v Plzni zabil tři mladé lidi, se podařilo svléknout vězeňský stejnokroj díky dovolání k Nejvyššímu soudu. Než padne nový výrok o jeho trestu, nic mu také nebrání, aby požádalo do­sud zadržovaný řidičský průkaz a proháněl se v autě.
Nejvyšší soud kvůli pochybnos­tem o řidičově příčetnosti v době ne­hody zrušil pravomocný rozsudek, kterým krajský soud poslalloni Pe­cha na osm let do vězení a zakázal mu na deset let řídit motorová vozi­
Nevím, jestli mu byl odebrán řidičský průkaz při zadržení policií po činu," prohlásila soudkyně Ne­vyššího soudu Blanka Roušalová, která Pecha propustila na svobodu .
0/0
12.6.2003 8:56

otaznik

Kolik asi bere
ta pani soudcova co neni schopna primet staryho Grebenicka aby se dostavil k soudu?
0/0
12.6.2003 6:44

Jen tak

13. plat
Když jim ten 13. a 14. plat ÚS přiznal, tak ať na něj taky přispěje ze svých peněz ...
0/0
12.6.2003 6:34

Soudce

Chápu ale nesouhlasím
Rozhodnutí Ústavního soudu musí být zcela pochopitelné. Jestliže soudce nebude mít jistotu platu, který mu již jednou byl zákonem přiznán, bude se snažit tu jistotu hledat jinde, což určitě není v pořádku. Je pravda, že platy soudců jsou značně nadprůmněrné, ale soudci velice často přicházejí do kontaku s lidmi, kteří berou mnohem více a nečiní jim problémy ve vlastním zájmu větší obnos nabídnout. Který soudce je lepší, ten který bere od státu anebo ten, který bere od účastníků řízení? Na druhou stranu plně chápu rozhořčení nad vyplácením nadtandardních platů v době, kdy stát je značně zadlužen. A pokud se týká uveřejněných názorů na práci soudců, tak i z nich je patrné, že soudci by měli mít naprůměrné platy. Musejí se totiž vyrovnat s tím, že vždy nejméně polovina účastníků soudních řízení bude nespokojena s jejich rozhodnutím. A vzletné výrazy o zkorumpovanosti a neschonosti soudců ponechávám bez komentáře, diskutovat můžu jen s těmi, kteří o problému něco vědí a ne s těmi, kteří mají plná ústa frází, které slyšeli od minostra spravedlnosti, jednž si tak jen populisticky buduje kariéru.
0/0
11.6.2003 22:04

Realista

Re: Chápu ale nesouhlasím
Vážený pane a Vy jste přesvědčen, že pokud bude soudce brát 13. a 14. plat, tak už nebude brát od účastníků řízení? Znáte přísloví: "Sjídlem roste chuť"? Kolik by to muselo být měsíčně, aby nebrali? Milión-dva-tři aby jim to nestálo za to? A Vy chcete diskutovat jen s těmi, kteří o problému "něco" vědí-jak ušlechtilé!
0/0
12.6.2003 7:19

Emperor

Re: Chápu ale nesouhlasím
Vím o případu, kdy si soudce od velmi bohatého podnikatele řekl o 8 milionů. I tento člověk bude brát 13. a 14. plat.... jistě to změní jeho postoj k nabídkám :-))))))))))))
0/0
12.6.2003 8:35

Kač

Re: Chápu ale nesouhlasím
Hezký den! Jste opravdu soudce. A zřejmě civilista. Mě ani nenapadne brát od někoho něco, když zákonná moc rozhodne o soudcovské. Ale jaksi sílí pocit naštvanosti ze společnosti, jejíž špínou se člověk denně prohrabuje. Možná ten pocit jednou povede k tomu, že stát přijde o toho, kterého si za své peníze vzdělal.
0/0
12.6.2003 9:24

entler

Re: Chápu ale nesouhlasím
Váš příspěvek mě šokoval!Vy jste soudce a dovolíte si něco takového veřejně tvrdit?Jinými slovy,když nedostanu jako lékař v nemocnici příští měsíc polovinu 13.platu,tak budu pravděpodobně od vás vyžadovat před zákrokem nebo operací příslušný obnos?Nebo vás rovnou poškodím?Prostě,budu hledat jistotu jinde?Jak byste asi reagoval vážený soudče,kdybyste se s takovými lékaři setkal.To by byla žaloba,co?
0/0
12.6.2003 9:43

občan tohoto státu

brzdou je nezávislost soudnictví
Podle jakého parygrafu zákoníku práce, či jiného nařízení, dostává občan tohoto státu 13. a 14. plat ???!!! 13. platem se rozumí odměny (prémie) za dobře vykonanou práci. Ukažte mi soudce v tomto státě, který vykonává svou práci včas, svědomitě a v pořádku. Vždyť soudní moc je největší brzdou vstupu do Evropské unie, nevymahatelnost práva, nemožnost se dovolat spravedlnosti, pomalost řešení sporů atd. Stačí si přečíst každý den noviny a je v nich tolik kauz, které soudy neřeší, nechají se korumpovat tváří se, že pracují podle práva a přitom pracují podle zákonů, které si v podstatě sami navrhli, že je odsouzena spousta nevinných a majetní vyváznou beze šrámů  Jenom chybné konkurzy, nepotrestané tunelování bank, kampeliček, daňové podvody,  liknavost a korupce v obchodním rejstříku, neschopnost českých právníků v kauze Nova to dokazují. Ať ty miliardy zaplatí justice a vrchních 10 000. Já jim to platím na daních. Jak může být skupina lidí odměňována 13. a 14. platem, když neexistuje mechanismum, jak posoudit, který soudce pracuje dobře, který špatně a není mechanismus, jak odvolat zkorumpovaného soudce. To není justice, to není spravedlnost, je to ješitnost vyhnaná ad absurdum a ministerstvo spravedlnosti doporučuji přejmenovat na ministerstvo vynucování zákonných nařízení.
0/0
11.6.2003 21:20

sarka

Re: brzdou je nezávislost soudnictví
Váženy pane, ja takove soudce znam.  A vážím si jich. Kdyby každý z nás pracoval s takovou odpovědností a pečlivostí jako oni a věnoval se tak své práci, jako oni, tak bysme brzo předběhli  v  produktivite práce kteroukoliv zemi.
 
0/0
12.6.2003 8:22

Tomas Beran

Re: brzdou je nezávislost soudnictví
Jenom pro informaci, otazky tykajici se platu soudcu jsou upraveny v zakone č. 236/1995 Sb., o platu a dalších náležitostech spojených s výkonem funkce představitelů státní moci a některých státních orgánů a soudců.
0/0
12.6.2003 14:27

Harden

Soudci si v tomto state udelali dalsich par pratel. Opravdu uz neni daleko doba, kdy vzteklost obycejnych danovych soumaru prestane byt kontrolovana. Nase politicka reprezentace vede tuhle zemi k obcanske valce (obcane vs. statni moc). Dobre rano, je 7.00 a je cas zastrelit si sveho dnesniho soudcovskeho smejda, zdravi radio Transparency FM. A vsem nasim posluchacum hned pripominame bodovaci system: Ustavni soud - 5 bodu, Nejvyssi soud - 4 body, jiny soud - 3 body. Plus, mate-li stesti a sejmete predsedu, pricita se vam automaticky dalsich 5 bodu. Tak hodne stesti, pratele !
0/0
11.6.2003 21:19

Janoš

Tohle by neprošlo snad ani v Kocourkově
O výši poslaneckého platu rozhodují poslanci, o výši soudcovského platu soudci. Ví někdo, jestli někde ve světě existuje obdoba?
Špidla pravil, že se exekutiva musí podřídit. Kde však vzít 0,5 mld na nepochopitelnou odměnu soudcům za špatnou práci? Jedině ubrat těm, kteří se nemohou bránit. Nejlépe důchodcům, nemocným a malým dětem. Hlavně že nejvyšší kasta bude spokojena. Něco jako svědomí pány soudce zajisté netrápí. A budou se spokojeně flákat dál.  
0/0
11.6.2003 20:55

AM

Re: Tohle by neprošlo snad ani v Kocourkově
Soudci rozhoduji o vysi sveho platu. CHA CHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Moc se divas na n@vu... :-)
0/0
12.6.2003 10:00

Občanka ČR

Obdivuji sebekritiku našeho "slavného" soudnictví. Tímto rozhodnutím ústavní soud přiznává, že jeho spolupachatelé (tzv. soudci), kteří si hrají na ochránce práce jsou natolik mravně slabí, že jsou za úplatu ochotni postupovat protizákonně a dát za pravdu jakémukoliv grázlovi, hlavně když má dost peněz. A co normální slušní občané, kteří žijí pouze ze svého platu a na mafiánské advokáty a pro tzv. nezávislé soudce nemají dostatek peněz, protože jich nemají dostatek ani pro sebe a svou rodinu. Ať si ty peníze užijí ve zdraví, jsou-li jim přednější než sebeúcta a čest. Ale já, pokud by se mi stalo, že bych potřebovala jejich pomoc, prevetivně bych si zjistila adresu Mezinárodního soudu pro lidská práce.
0/0
11.6.2003 20:52

Slavek

fuuuuj
Všichni se tu hádají o tom, jak jsou soudci hrozní a hamižní. Napadlo někoho, jak je vůbec možné, že jeden a tentýž soud (ústavni) rozhodne jednou, že je zákon platný a že platy nebudou a po par letech rozhodne opačně? Ještě že tak nerozhodl třeba až po deseti letech. To by se stát asi nedoplatil. Bylo by docela zajímavé, kdyby zase za par let rozhodl, že přece jen ty platy dostat neměli. To by je zase vrátili?
0/0
11.6.2003 20:21

Ivo

Re: fuuuuj
No to je pochopitelné. Když peníze nyní dostanou navíc, tak by je potom zase spláceli. Tak to chodí ve zdravotníctví, víte. Nechápu tedy Váš dotaz.
0/0
11.6.2003 20:45

Aleš

dane
Tak tenhle mejdan ze svych dani financovat nebudu.
0/0
11.6.2003 19:47

Realista

Re: dane
Ale budeš, bohužel budeš. A ten tlustě namazaný krajíc bude opět papat někdo jiný. A je jedno jestli se na to bude dívat červená růže, nebo modrý pták.
0/0
12.6.2003 7:29

Pepa

Neuvěřitelné
Pouze jednou jsem měl co do činění s našim soudnictvím a to když jsem se soudil o nevyplacenou mzdu . Paní " soudkyně" nebyla schpopna několik let rozhodnout a když jsem vyhrál tak jesm stejně nic nedostal , protože právo není vymahatelné a to mi stačilo jednou provždy , divím se kde se v nich bere ta drzost když si při svojí neuvěřitelné produktivitě práce nezasloží ani těch dvanáct platů , přitom jsou to navíc většinou korumpovaní bývalí bolševici , navíc za minulého režimu to byla krajně protekční škola nevalné úrovně a ro zůstalo doposud . Rád bych emigroval proto by bylo dobré aby zvítězila KSČM a mohli by jsme opět žádat o azyl.
0/0
11.6.2003 19:25

názor

Jak si může určitá profesní skupina určit výši platu? To je nehoráznost !
Zkusme  najít nějakou žalobu na toto jednání, třeba i v jiném, cizím soudním systému.
0/0
11.6.2003 19:22

Ivo

Tak soudci si sami sobě schválili platy....
...s výkladem, aby nemohli být podplatitelní a tudíž nezávislí? 
Nejsem obvykle sprostý, ale s tím , promiňte, běžte do pr......
To je nehoráznost! Tím přiznali jak jsou zkorumpovaní
P.S. Ten výsledek mne opravdu překvapil.To je, jak zeptat se každého z nás, jestli chce zvýšit plat.
0/0
11.6.2003 19:17

Psycholog

13.a 14.plat soudců
Je skutečně nehorázné, že soudcům, kteřín již tak mají vysoké platy a jejich práce je obecně na nízké úrovni, dostávají další platy, zatímco např. na lékaře, jejichž vzdělání vyžaduje daleko větší intelektuální a inteligenční kapacitu, se stále ohled nebere. Přitom každý (a při každé příležitosti )si přeje hodně zdraví, připíjí se "na zdraví" a podobně. Je skutečně příšerné, že v tomto státě, který si říká stát právní se právo této profesní skupiny pomíjí. Svědčí to o kvalitě vedení státu, všech orgánů které by k platům lékařů mohly zaujmout stanovisko, i všech jednotlivých státních hodnostářů nejrůznějšího druhu, kteří by jednání v pozitivním směru mohli a měli ovlivnit. Je to ostuda. A když je někdo nemocen, ať už on sám, nebo někdo z jejich rodiny, prosí pány doktory, aby něco udělali, aby jejich blízké zachránili. Někteří se ovšem jdou nechat operovat do ciziny. Znovu prohlašuji, že to je ostuda! Až naši lékaři odejdou a budou zde léčit absolventi "sovětských" škol, nedivte se, vládo a pane prezidente. I vaše stanovisko, aby - jsou-li nepokojení - šli dělat taxikáře, je známé.
0/0
11.6.2003 19:10

KamilO

A proč ne 15. i 16.?
Soudce je pouze jeden. Ten na Nebi.
A žádný plat nebere.
Zato existují maškary, které vyhlásí poledne i o půlnoci, a nedostatek osobnosti si kompenzují křečkováním.
(Inu, i to je jistota...)
Amen
 
0/0
11.6.2003 19:08

Kugl

a on ...
... ma rok 14 mesicu ?
0/0
11.6.2003 19:01

dave

prasata,co víc dodat
0/0
11.6.2003 18:58

koboš

soudci by naopak měli platy vracet !
- a ještě být zbaveni funkce pro ztrátu soudnosti! .- 13. a 14.platy  je vrchol kocourkovštiny v Čechách!
0/0
11.6.2003 18:54

!

Kazdy soudce je samoliba uplatna svine!!!
 
0/0
11.6.2003 18:44

Krakonos.CDN

Nenazrany svine
A zase to zaplati ceskej vobcan z dani , Taky me zajima ta produktivita na tech soudech ......tady se muze mluvit jen vo korupci !!!!!!!
0/0
11.6.2003 18:15

pajda

záruka nezávislosti?
Jestli je dle ÚS 13.plat jedinou zárukou nezávislosti soudců tak to je to s tim soudnictvim hodně v pr...
0/0
11.6.2003 18:08

Paya

Re: záruka nezávislosti?
Nejde o zaruku nezavislosti, jako spise o to, aby se podmazavalo "solidnimi"  castkami a aby si normalni clovek nemohl dovolit uplacet soudy.
0/0
11.6.2003 18:43

Mameluk

Svině
Je to možný? Není to možný. Co s nima?
0/0
11.6.2003 17:56

Henoch

To je platů......
Ale lidé v železárnách Hrádek ,za svou práci dosud žádné peníze nedostali!
Rok má 12 měsíců,je tedy 12 platů!A šmytec!
Když je Česká republika vykradena a systematicky likvidována,je to sprosté!
Nazdar!
0/0
11.6.2003 17:54

Jedna mně zpřátelená firma se chystá na snižování platů z důvodu malé produktivity práce. Je to firma obchodní, i kdyby se pracovníci přetrhli, když nejsou kšefty, není obrat, nejsou peníze. Moc by mě zajímala produktivita práce soudců. Nic proti 13. a 14. platu pro člověka který si to zaslouží, je jedno je-li to dělňas, ouřada, nebo soudce, ale právě u těch soudců mám pocit, podle zveřejňovaných výkonů některých z nich (doufám, že je to menšina), že by to mělo být velice, převelice diferencované. Madla
0/0
11.6.2003 17:49

návštěvník

Re:
Právě v tom rovnostářství na jedné straně (soudci, poslanci, senát apod.) a diferenciaci na straně druhé (tím myslím u jiných oborů) je to pokrytectví naší tzv. demokratické vlády. Díky tomu budeme jako stát - celek - pořád tam kde jsme......
0/0
11.6.2003 17:55

Havlicek Borovsky

Nemoralnost
S vysokymi platy soudcu souhlasim. Ale proc by meli mit narok na 14 platu ??? Rok ma prece 12 mesicu ...
Je nestydate, kdyz sami soudci vrdi, ze vyplaceni 14 platu zamezi korupci na soudech. To  dokumentuje jake maji mineni sami o sobe.
 
Ale uvedomte si, ze na korupci nema vliv vyse platu, ale moralka. A moralku maji soudci, stejne jako mnoho dalsich spoluobcanu , nizkou.
 
0/0
11.6.2003 17:10

Cobolak

Re: Nemoralnost
A preco nie.Ucitelia robia cca 9 mesiacov maju 12 platov a chcu tiez 14 ...
0/0
11.6.2003 17:36

návštěvník

Re: Nemoralnost
Zcela souhlasím. Naše soudnictví je ostudné !
0/0
11.6.2003 17:43

BRUNO

dnes ma svatek
0/0
11.6.2003 16:48

jirka

Urvi, co můžeš
Že se nestydějí, při jejich platech a morálce.
0/0
11.6.2003 16:37

Pavel

Něco z praxe
V polovině 90. let minulého století se ve vyšetřovací vazbě ocitl jeden - tehdy - bohatý podnikatel. Jeho žena mi vyprávěla, jak dali soudci půl milionu v hotovosti, aby se případem urychleně zabýval a aby nakonec vyšetřování probíhalo na svobodě. Jeden týden mi to pověděla, druhý týden byl podnikatel na svobodě. Jiná známá se na konci 90. let rozváděla. Šlo o čas. Blížila se platnost nového zákona o rodině, kdy stačilo, aby jeden z partnerů nesouhlasil s majetkovým vyrovnáním, s výchovou dětí a dalšími okolnostmi a rozvod se mohl táhnout léta. I tak se rozvod již táhl dva roky. Soudce si vzal 15 tisíc a do měsíce nařídil další stání na úkor jiných sporů a do dvou měsíců měla paní rozsudek ve schránce. Kdyby peníze nedala. dodnes by se nerozvedla, protože bývalý manžel jí kolikrát vyhrožoval právě novým zákonem.
Nemyslím si, že by počty platů a jejich výše uchránili soudnictví od korupce. Soudce se stotisícovým platem vezme deset pěti až desetitisícových pozorností za měsíc a má dalších dvanáct platů ročně navíc. Kromě toho se s vyššími a častějšími výplatami zvednou i výše bokových sazeb.
Platí, že každý je úplatný, záleží jen na výši úplatku. Soudce odolá jen v případě, že bude muset předkládat výši zůstatků na svém účtu, na účtech svých rodinných příslušníků, že bude muset doložit, jak on a jeho rodinní příslušníci přišli k majetkům a podobně. A že se bude bát, že jinak skončí ve vězení. Ač je to kruté, tak v této branži je strach silnějším motivačním prostředkem než 13. a 14. plat.
0/0
11.6.2003 16:33

kocour v botách

Re: Něco z praxe
Pokud je Vám osobně známo něco o korupci v justici, podejte trestní oznámení. Jedná se o trestný čin, který je třeba vyšetřit. Pokud nemáte své úvahy podloženy, jedná se o pomluvu a hrubě urážlivé tvrzení pro všechny neúplatné. Pokud kryjete trestnou činnost, napomáháte k jejímu dalšímu rozšiřování. Jen do toho, jinak jste na úrovni pivních keců.
0/0
11.6.2003 16:45

Nazdárek

Re: Re: Něco z praxe
Kocoure, seš blázen, přeci ti, kteří dělají život jedndušším, se nepráskají. To, že je korupce úplně všude ví každý. A protože je všude, nemůže se její udávání nikdy vyplatit, naopak se ale téměř vždy vyplatí někomu něco za něco odpovídající díl šoupnout. Nebo se snad pletu?
0/0
11.6.2003 17:08

radegast

Re: Re: Něco z praxe
Pivní kecy tady vedeš ty. Korupce je prakticky neprokazatelná, probíhá mezi čtyřma očima, ani jedna strana se k ní nepřizná a žádné doklady se nevystavují. Pindy o důkazech a podložení tvrzení si tím pádem můžeš strčit za klobouk, nic takového neexistuje. Snaha některých lidí vytvářet dojem "nejsou důkazy - není korupce" slouží pouze jako průhledná zástěrka pro krytí kolosálního bordelu, který se nazývá stát. Obsah některých rozhodnutí státních orgánů je však tak průzračný, že každému průměrně inteligentnímu člověku musí být jasné, že jsou zkorumpované. Žádných důkazů netřeba.
0/0
11.6.2003 17:12

Richard

Re: Re: Něco z praxe
TY JSEŠ OBYČEJNÝ MAGOR - KOCOURE V BOTÁCH.ZASLOUŽIL BY SI FACKU PRŘES CELOU HUBU.PIVEM VYLITEJ MOZEK - TO JSEŠ TY,HLAVO HRANATÁ.NEJSI NÁHODOU TAKÉ UHŇAHŇANÝ PRÁVNÍK?NA TUHLE ŠKOLU TOTIŽ CHODÍ ZPRAVIDLA TI NEJNESCHOPNĚJŠÍ,POZDĚJI SCHOPNÍ VŠEHO.V DOBĚ MÝCH STUDIÍ,NIKDO JINAK NEŘEKL PRÁV.FAK. NEŽ ARMÁDA SPÁSY(PRO BLBÉ).NAZDAR.
0/0
11.6.2003 18:27

JAN

zavist
Desítky žlučovitých příspěvků, silná slova a sestra  závist v každé druhé větě. Úvaha, že průtahy v soudním řízení padají na hlavy soudů je primitivní a naprosto zcestná. Skutečnost je taková, že se uměle udržuje naprosto nedostatečný stav prakticky na všech soudech v republice a do resortu jde málo peněz. Situace trvá mnoho let a je to stav tak alarmující, že je jisté, že zde prostě není zájem, aby soudy pracovaly efektivně a rychle. Je to státem organizovaná sabotáž. Proč by také pan advokát Rychetský nějak podporoval soudy ...to nemá žádnou logiku. Už se to zde v diskuzi objevilo, relativně vysoké platy si soudci vylepšit nemohou, ale pan Rychetský si advokátní praxí jako poslanec přivydělat může.  
0/0
11.6.2003 16:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.