Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Za Mein Kampf padl nový trest

V kauze Mein Kampf padl nový rozsudek. Český vydavatel Hitlerovy knihy Michal Zítko dostal opět podmínku, tentokrát 22 měsíců s odkladem na 3 roky. Podle rozsudku se dopustil hanobení židovského národa. Pokutu 2 miliony korun, jako v předchozím procesu, nedostal. Poslední verdikt zrušil Nejvyšší soud.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kamikadze-CZ

Soudy na nic
Tak zakaže vydávat korán bibli a maxe s engelsem!! je to to samé! toto není svoboda tisku !!!!
0/0
28.1.2004 18:31

Adolf

V rodném domě
To, že mi osud určil jako rodiště Braunau an Inn, považuji dnes za předurčení šťastné. Toto městečko leží přece na hranici oněch dvou německých států, jejichž opětné spojeni se alespoň nám mladým jeví jako životní úkol, který musíme uskutečňovat všemi prostředky!      Německé Rakousko se musí opět stát velkou německou vlastí a to ne z důvodu nějakých hospodářských úvah. Ne, ne: I kdyby bylo toto sjednoceni po hospodářské stránce lhostejné, dokonce i kdyby bylo škodlivé, muselo by se přesto uskutečnit. Stejná krev patří do společné říše. Německý národ nebude mít žádné morální právo na koloniálně-politickou činnost, dokud nebude moci své vlastní syny spojit ve společném státě. Teprve tehdy, až se hranice Říše uzavřou i za posledním Němcem, aniž by bylo možné zajistit jeho výživu, vznikne z nouze vlastního národa morální právo na získání cizí půdy. Pluh pak bude mečem a ze slz války vyroste pro potomky chléb vezdejší. Tak se mi jeví toto pohraniční městečko jako symbol velkého úkolu. I z jiného hlediska se tyčí do dnešní doby a varuje. Více než před sto lety mělo toto nenápadné hnízdo tu přednost, ze bylo dějištěm tragického neštěstí celého německého národa a tím je zvěčněno alespoň v análech německých dějin. V době nejhlubšího ponížení naší vlasti tam padl za své milované Německo Norimberčan Johannes Palm, měšťanský knihkupec, zatvrzelý "nacionalista" a nepřítel Francouzů. Tvrdošíjně odmítal udat své spoluviníky, lépe řečeno hlavní viníky. Tedy jako Leo Schlageter. Byl ovšem také, právě jako tento, denunciován Francii jedním zástupcem vlády. Augsburský policejní ředitel si získal tuto smutnou slávu a dal tak vzor novoněmeckým úřadům v říši pana Severinga.      V tomto městečku na Innu, pozlaceném paprsky mučednictvím, bavorském co do krve, rakouském co do státu, bydleli koncem osmdesátých let minulého století moji rodiče; otec svědomitý státní úředník, matka cele zabraná do domác
0/0
18.8.2003 17:02

"Adolf"

Re:
Stejne je to mozne kdykoliv stahnout, tak jakapak komedie! Soudci se chtel asi zviditelnit, a taky se zviditelnil; zkuste zadat jeho jmeno do vyhledavace! Navic se to pradava bezne v originale v ceskych antikvariatech (videl jsem to dokonce za vylohou!), a nikomu to nevadi.
0/0
18.8.2003 17:06

Sadas

Dr. Šídlo, proč?? Netrápí Vás svědomí, Vy jste si zahrál na Pánaboha, budiž. Dovolil jste si hodně. Předpokládáte, že co člověk, to hovado.Teda v ČR. Tak ne, Vážený, jen je mi líto, že jste jako soudci absolutně beztrestní. A kdo je hovado, nad tím byste se měl zamyslet Vy sám!
0/0
14.8.2003 23:10

bo

jo,jo
Chraň nás všchny pámbůh před takovými soudci. Je možné podat trestní oznámení za porušování ústavního práva na svobodu slova na takového blba, který soudí vydavatele knih?
0/0
12.8.2003 23:51

:-(

Re:
, jestli o svobode slova stoji neco v ustave, tak je mozne jit pred ustavni soud...
0/0
13.8.2003 8:51

ZooZoo

Re:
VIZ Formanuv film: Lid versus Larry Flint
Je treba jit do toho !!!
0/0
13.8.2003 10:47

TicTac

Cesko rok 2003: svoboda slova neexistuje
Navrhuji prejmenovat nasi zemi na Ceskou socialistickou republiku, protoze nemame svobodu slova, lide jsou trestani za vydavani knih, na soudech soudi komunisticti soudci.
0/0
12.8.2003 23:11

Koniáš

Já Vám dám !!!
Všechny knížky spálit. Jakápak svoboda slova, to je zbytečnost. Všichni musíme mít rádi cikány a basta!!!  Jak by to asi u nás  vypadalo, kdyby Hitler zvítězil? Byl by Chanov, vysoká kriminalita, všude bordel anebo vysoká životní úroveň a pořádek?  
0/0
12.8.2003 21:54

Ruda

Re:
Chánov by nebyl, vysoká kriminalita zřejmě také ne, ale ty, trumpeto, ty bys nebyl taky. V Čechách přece podle Hitlera a spol. místo pro Čechy nebylo.
0/0
13.8.2003 23:41

Sadas

Re:
Koniáši, srovnej se, Chánov by opravdu nebyl, ale to jistě víš. Tak jen přemýšlej, než něco napíšeš.
0/0
14.8.2003 23:16

Mandela

HNUS !!!
Jo, milí soudci! Teď se můžete pos*at! Ale že ta kur*a Grebeníček stihnul chcípnout dřív, než jste ho vy lemry odsoudili, to je O.K.?? Stydím se za to, že žiju v Česku! Jestlipak byste taky trestali někoho, kdo vydal Stalinovy paměti???
0/0
12.8.2003 17:10

bakin

Re:
To je právě to, že ne. Protože skoro co soudce to bývalý komunista. Tato generace soudců bude nejprve muset vymřít, pak se možná něco změní.
0/0
12.8.2003 17:28

dalibor

Re:
Snad to tem soudcum nekdo spocita v pekle. Tak jako Grebenickovi.
Verici nejsem, ale kdyz existuji lide jako Stalin, Lenin, Hitler, Breznev, Heidrich tak to peklo proste existovat MUSI. Tahleta zvirata prece nemohou umrit jen tak a nic.
0/0
12.8.2003 20:52

bakin

Re: jo!
Jsem tvůj člověk, Dalibore. Mluvíš mi z duše.
Říkám tomu: idealistický materialista- myslím, že patříme do stejné "náboženské" skupiny.
Ať se smaží!
0/0
12.8.2003 21:24

:-(

Re:
, ja na peklo moc neverim, jsem radsi pro spravedlivy trest na zemi... za vrazdu - dozivoti, chleba, voda, zelenina, uzitecna prace, prace, prace...
0/0
12.8.2003 21:36

bakin

Název
Kdyby se to nejmenovalo Mein Kampf, ale třeba Adolf Nowak: Stát budoucnosti, nikdo by si té knihy rozhodně nevšiml. Stejně se na tom chtějí jen někteří soudci zviditelnit.
0/0
12.8.2003 14:38

bakin

Pitomci?
To jsme jako všichni úplní pitomci, že za nás stát radši "vymyslel", že k tomu musíme mít komentář? A co komentář typu: tohle je vážně výborná kniha, vezměte si z toho příklad- to by také stačilo? :-))
0/0
12.8.2003 14:34

dudu

Mein Kampf do tisku!
Myslím, že v tomto příápadě ja naprosto nesprávné nepovolit vydat Mein Kampf, a ke všemu ještě jeho nakladatele nějak trestat. Je to prostě kniha...jediný rozdíl je ten, že se tam Hitler naváží do etnických menšin. Jáí s tím také nesouhlasím, ale jako knihu historickou, sociologickou bych ji vydal. Za prvé opakování je matka moudrosti a není lepšího způspobu jak zmoudřit než se učit z historie. Myslím, že i když by se našli lidé, kteří by knihu kkupovali kvůli tomu, že s Hitleroem souhlasí (extremisti), ale většina by si asi koupila proto aby se naučila zase něco z historie dvacátého století a na Hitlera se pěkně zanadávala a tím pádem se i poučila.  Za druhé v Americe vyšel Mein Kampf také. Také bez titulků. A byl z toho nějaký trest? Ne, dokonce ani zmínka v médiích, prodává se to tam jako každá jiná kniha.......
0/0
12.8.2003 14:18

dudu

Re:
sakra: bez titulků - samozřejmě jsem myslel, bez komentářů
0/0
12.8.2003 14:20

:-(

Re:
, kniha vysla i v CR uz v roce 1993 s kritickymi komentari pana Hajka... nikoho to nepoburovalo...
0/0
12.8.2003 14:33

:-(

Re: ted mi jeden vynadal...
, tak opravuji: v roce 1993 vysla komentovana kastrace knihy, ale v Nemecku a GB je cela puvodni verse knihy ve volnem prodeji - komentovana i nekomentovana...
0/0
12.8.2003 22:18

Ed

Re:
A v jednom prazskem antikvariatu jsem ji videl v originale, primo ve vyloze!, a taky nemam pocit, ze by to nekoho poburovalo.
0/0
18.8.2003 15:37

Lenys

Re:
Vyšla i v Anglii už v několikátém vydání, taky bez problémů. S Amerikou je to trochu něco jiného tam je ústavou povoleno cokoliv vydávat, říkat, hlásat. U nás by chtěli zakázat i myslet. Proto všichni kterým byli na českých serverech stránky zakázány je dávají na Americké, kde fungují v pohodě i přes protesty české policie.
0/0
12.8.2003 22:10

bakin

Až někdy...
Uvědomil jsem si, jak se asi někdy v budoucnu pozná, že naše společnost je morálně aspoň trochu na výši (teď tomu tak jistě není): až např. soudci budou schopni označit některé ze svých řad za nekompetentní, až když např. lékaři nebudou stát v jednom šiku za jedním ze svých řad, pokud pochybil, aniž by věděli, co přesně udělal. Až nebudeme mít všichni představu, že upozornit na něčí nekalé jednání je udavačství. A až běžný občan nebude říkat: kdybych byl na tom a tom míst, taky bych si nakradl. Vím že to sem nepatří, ale napadlo mě to v souvislosti s těmi soudci... Sorry. Tak aspoň dodám: až nebude trestné vydat knihu. :-)
0/0
12.8.2003 14:13

LORD

Zitku
vydej ted Talmud kde se lidi doctou kdo vlastne urazi Narody,rasy a jina nabozenstvi.
0/0
12.8.2003 14:04

bakin

Svoboda slova
Ještě zkrátka u nás není normání demokracie, jejíž běžnou součástí je svoboda slova. Když bych třeba napsal román, ve kterém vystupuje postava nějakého nácka (ať už ji budu považovat za pozitivní nebo negativní), která bude semtam říkat takové věci jako je citováno v článku, náhodou mi to někde vydají, tak za to opět mají vydavatele zavřít? Za to, že někdo něco řekne, nebo že něco cituje, za to se má zavírat? V takových případech si říkám: jak je možné, že titíž soudci, kteří např. odsoudí Zítka, nejsou schopni odsoudit člověka, který rozkrade mnoho miliónů? Že by byli natolik soustředěni na vyšší morální otázky a říkali si, že na majetku nezáleží? :-) No, to asi ne.
0/0
12.8.2003 13:55

šakal

Nuže,...
...milý přispivateli!
 
S plným vědomím toho, že mi administrátor příspěvek smaže, říkám:
 
POLIBTE MI  P R D E L !...DVAKRÁT
 
 
0/0
12.8.2003 13:06

Reinhard Heymar Wulfgar

Re: Buď v pohodě
Ta směšná cenzura ze strany německého vydavatelství Vltava-Labe Press, kterému patří MF Dnes je automatická, stačí slovo proložit pomlčkou, nebo jinak upravit a ži dovské ku rvy, které se snaží ovládnout svět a vnucovat nám své názory nemají šanci. Si-eg He il! Nejsem neonacista, ale každý kopanec do ži dácké pr dele dobrý.
0/0
15.8.2003 18:53

:-(

Re: hello, anybody home?
, Zitek je normalni nakladatel, Mein Kampf se da koupit v knihkupectvi cele Evropy... je to soucast evropskych dejin a je dulezite, aby obsah teto knihy byl verejnosti znam (pristupny)... preji pruchodny trychtyr do mozku...
0/0
12.8.2003 13:09

Conscience

8.8. v německém Hannoveru byl koncert Rolling Stones...
8.8. v německém Hannoveru byl koncert Rolling Stones. Diváky rozjela předkapela Bohse Onkelz=Zlís strýčkové. Pro neznalé: Bohse Onkelz je ultrapravicová německá kapela plodící rasistické a xenofobní fláky - jeden z roztomilých textů: „Turken raus! Turken raus! Turken raus! Alle Turken mussen raus! Turken raus, raus unserem Land!“. Datum 8.8. taky není náhoda - 88 v neonacistické symbolice znamená Hail Hitler... Kapela se v 90.letech začala pod tlakem tvářit, že jako by nic. Na oficiálním webu zmizely nejbělejší nechutnosti, ale stačí zajít na „neoficiální“ web... Rolling Stones o tom kdo jsou Zlí Strýčkové samozřejmě vědí a tvrdí, že UŽ žádní náckové nejsou... Jenže Strýčkové jsou v Německu hodně oblíbení, přijdou na ně davy. Turken raus! Se tentokrát zpívat nebude aby necamrali novináři a Stoni budou mít vyšší návštěvnost...
...... Pokrytecký zákazy Main Kampf a 8.8. Turken raus! Co je propagace nacismu?
........
Svůj smrad si vypatlanec stižený pocitem ubermensche spolehlivě najde i přes zámky.
0/0
12.8.2003 12:39

Vít Tyle, Vysoké n. Jizerou

Proč má být v knihovnách Mein Kampf
Mělo by být vydávání knih jako je Mein Kampf zakázáno nebo ne? Je dostupnost této knihy na trhu natolik nebezpečná, že stojí v tomto případě za to, omezit svobodu poznání a sáhnout k cenzuře?
 
  Veřejná propagace fašismu má být trestným činem, vydání Mein Kampfu nikoli. Pokud by nacisté směli beztrestně pochodovat ulicemi a provolávat svá hesla, bylo by jim dovoleno páchat verbální násilí na všech lidech, proti nimž zaměřují svou nenávist. Tedy na Židech, Rómech, cizincích a vůbec všech občanech, jimž se tato gangsterská ideologie   hnusí. Mohli by svobodně probouzet v lidech úzkost. Jako by vám pod okna směla přijít skupina lidí s transparenty „Ty budeš viset!“ a beztrestně tam řvát, že vás zabijí. Mein Kampf na regálu v knihkupectví vám však psychickou újmu nezpůsobí.
 
Obava, že Mein Kampf přiláká další lidi mezi nacisty, je lichá. Tuto knihu si totiž nekoupí nepředpojatý čtenář. Pořídí si ji normální občan, který se nacismu děsí, a proto ho trápí otázka „Jak se to mohlo stát?“. Lze předpokládat, že přečtením se z něj fašista nestane. Nebo si Main Kampf koupí neonacista a vystaví si ho jako relikvii. Třeba si ho i přečte. Těžko říct, jaký to na něj udělá dojem. Možná bude o jednoho fašistu míň, ale rozhodně žádný nepřibude. Pokud zákon umožňuje vydavatele osvobodit, měl by tak soud učinit, neboť jeho potrestání by bylo zbytečnou cenzurou.
0/0
12.8.2003 12:33

Kevin

Re:
Veřejná propagace fašismu a komunismu!
0/0
12.8.2003 13:06

dudu

Re:
Ty mlč, ty si úplně mimo, vole.
0/0
12.8.2003 14:24

sandbox

TV
a co dokumentarni filmy v TV? skopcaci se tam prohanej, hajlujou, je to tam samej hakenkrajc a davaj to kazdej tejden tak dvakrat
0/0
12.8.2003 12:28

:-(

A CO KDYZ JE TO JINAK?
, Je dost mozne, ze CR (nakladetele) smi tyto knihy vydat pouze S PATRICNYM KOMENTAREM... neznam ceske zakony, ale pokud neco takoveho existuje, pak pan Zitko opravdu porusil zakon... nejde o "zakaz vydani knihy", ale o dodrzeni "umluvy", za jakych podminek se smi kniha vydat... v tom pripade "odsuzujeme" ceskou justici nepravem, protoze "komentovany Mein Kampf" by se mohl bez problemu vydat... mimochodem, sam Adolf Hitler zakazal vydat "Mein Kampf" v ceskem jazyce...
0/0
12.8.2003 11:48

barbudo

Re:
Máte pravdu, neznáte české zákony. Soud také jmenovaného neodsoudil za to, že knize chyběl komentář.
0/0
12.8.2003 12:01

:-(

Re: zna nekdo PRESNY TEXT OBZALOBY?
, ja jen, ze v tisku casto stoji, ze vydal Mein Kampf BEZ KOMENTARU... "Die 1993er Ausgabe war jedoch gekürzt und mit kritischen Kommentaren des ehemaligen tschechischen Außenministers Jiri Hajek versehen, während die neue Ausgabe ungekürzt ist und auf jede Kommentierung verzichtet." "...soud stál za názorem státní zástupkyne, že dnes lze vydávat historické dokumenty jen s príslušnými vysvetlivkami..." Samozrejme, diskusni otazkou by bylo, lze-li svobodu slova kastrovat podminkou "povinnych (kritickych) komentaru", ale zda se mi dulezite vedet, JAK SE VECI MAJI - jde-li o zakaz teto knihy, podle MEHO mineni NE, protoze kniha vysla v CR uz v roce 1993 s kritickymi komentari pana Hajka (tehd. ministr zahranici), a nebo o "nedodrzeni povinnosti kritickych komentaru"... v prvnim pripade pomuze Evropsky Dvur, v druhem pripade je vsak treba pritlacit vladu ke zdi...
0/0
12.8.2003 13:04

Stoik

Re:
Nevyšla!!!!!!!! Člověče, kam se to má vypálit neonovými písmeny? Hájek vydal 200 stránkovou knížku. Mein Kampf má 650 stran. Hájek ještě z těch 200 použil 150 na své komentáře. Vždyť to řekl i soudce u soudu. Zítko JE PRVNÍ, Hájkova kniha je kompilát. Ach jo, diskuse není možná tam, kde se soudí podle vlastních představ a snad už i podle autosugesce :-(((
0/0
12.8.2003 18:38

:-(

Re: musis hned nadavat? ja taky nenadavam, kdyz sem pisou voloviny o EU!
, tak se nerozciluj, nejsem zdejsi... v Evrope a v USA se prodava Mein Kampf (nemecky nebo englicky) v "plne versi", copak mohu tusit, ze se ve svobodne CR VSECHNO kastruje?
0/0
12.8.2003 22:15

barbudo

Založte Ministerstvo povolených informací.
Pominu-li tragikomický fakt, že se žalovaná strana dozvěděla předmět žaloby až z rozsudku, znamená opakované odsouzení vydavatele velice významný signál. Znamená to, že je třeba zakázat např. Haškova Švejka - výrok "Das ganze tschechische Volk ist eine Simulantenbande" jest pro národ urážlivý a ještě k tomu je pronesen v němčině. Je třeba zakázat i Protokoly sionských mudrců, Korán, Bibli, knihy filosofů i umělců, z nichž později čerpali propagátoři fašismu, komunismu, křesťanského či islámského fundamentalismu. Je třeba vytvořit seznam zakázaných knih a tento pečlivě doplňovat. Vydavatelé, novináři, filmaři, televizní mluvkové budou žádat o razítkované certifikáty k publikovaným myšlenkám. Nejvhodnější bude založit příslušné ministerstvo. To bude třeba každé první pondělí v měsíci pořádat čtení seznamu nepovolených myšlenek (nebo povolených - podle toho, který bude kratší). Stejně tak by i Vůdce Světové Civilizace měl pravidelně pořádat čtení seznamu nepřátel Civilizace platný pro příští měsíc (nebo přátel - podle toho, který bude kratší).
0/0
12.8.2003 11:15

hotof

ČTĚTE!
hezkyyy, přesně tak!!
0/0
12.8.2003 13:07

:-(

...a tenkrat se palily knihy...
, kdyz si kazdy z vas uvedomi, ze v CR neexistuje soudce, ktery NEMA komunisticke skoly, tzn. vsichni cesti soudci maji do hlavy namlaceno, aby uzivali prava ve smyslu totality, tak nemuzete ocekavat jiny vysledek. Neznam podrobne ceske zakony, ale vim, ze se kazdy zakon da tak ci onak interpretovat. Kdo neco pamatuje nebo zna historii, bude mit pred ocima knihy autoru jako Erich Kästner, Sigmund Freud, Erich Maria Remarque, Alfred Kerr, Carl von Ossietzky, Theodor Wolff, Kurt Tucholsky, Heinrich Mann, Thomas Mann, Lion Feuchtwanger, Bertold Brecht, Stefan Zweig, ktere byly 10. kvetna 1933 "upaleny" a pan Goebels pri tom hrde predcital jmena "upalenych" autoru... o hodnote te ci one knihy si muzeme myslet sve, ale melo by nas alarmovat, kdyz se ZASE zakazuji knihy... mne se vzdycky nacpe do hlavy otazka: "co bude dal?"...
0/0
12.8.2003 11:04

jmok

k zamyšlení
Nechci hodnotit naší justici, protože nemám při ruce uklidňující prášky a dobrý alkohol a zvláště ne justici Prahy 7, se kterou mám "vynikající zkušenosti", jak z hlediska odbornosti, tak zejména soudcovské nezávislosti (např. na "silové" ministerstvo, ve stejném obvodě)...a závislosti na alkohol soudce Šídla, kterého jsem viděl, a ne sám, opilého v Parkhotelu s expolicistou Kordou. Hodnotím-li kauzu i z historického pohledu, neměly by se potom promítat žádné válečné filmy, ani filmy novodobé, kde se ukazuje jak zabít člověka a vražda je těžší zločin..Jen si myslím,že tyto kauzy mají odvést pozornost od daleko závažnejších trestných činů, včetně hospodářské a politické kriminality páchané na českém národě a spojené se stovkama miliard, které nikdy neuvidíme, ale ze svých kapsiček zaplatíme...a zvláště nyní, když je vše zastřešeno opravdu nezávislým právním "bohem" Pavlem Rychetským...Kruh se tímto uzavřel !!!!! A národe trp dál a hodně dlouho... Jinak všem čtenářům hezký den
0/0
12.8.2003 10:14

alenaalena

Re:
myšlenkové pochody našich soudců jsou nevyzpytatelné a s dodržováním nějakých zákonů nemají, zdá se , nic společného. Že nebyli tak agilní v případě starého Grebeníčka a jiných komoušů,že kterých jsou nyní vážení podnikatelé?
0/0
12.8.2003 10:25

Bestie

TOTÁLNÍ SOUHLAS !
Stovky miliard jsou kdesi "v pr*eli" ? Ale kde ? Pomalu si začínám myslet, že prachy jsou jako ředidlo a "kdesi" se "vypařily" nenávratně do ovzduší !  Jenže vony těkavé nejsou ! Kdesi leží ! Ovšem o tom novináři nepíší, Gro$$tapo po nich nepátrá a soudy mají šanony kdesi hluboko ve skříni !
0/0
12.8.2003 11:17

A co autorská práva???
Dle mého názoru pan Zítko vydal Mein Kampf ze stejného důvodu z jakého vydal jiné knihy - chtěl prostě vydělat. Proti tomu jistě nelze nic namítat. Já bych vůbec neřešil jestli knihu někdo smí nebo nesmí vydat kvůli jejímu obsahu ať je jakkoli zrůdný. Zajímalo by mne však jek je to s autorskými právy k této knize. Pokud dobře počítám tak od smrti autora dosud neuplynulo 75 let.
0/0
12.8.2003 9:22

Beruska

Re:
Proc 75 let? V dobe vydani u nas plastil zakon, podle nehoz byla autorska prava volna 50 let po smrti autora.... A kdo pana Zitka soudi kvuli autorskym pravum? Krome toho: Nejvyssi soud Svedska osvobodil vydavatele, ktery byl zalovan za poruseni autorskych prav pri vydani teze knihy s oduvodnenim, ze vsichni obcane zeme maji pravo si to precist prava neprava..... 
0/0
12.8.2003 9:33

tri8

jeste ze mame internet ....
ku...a nevim proc by mi nekdo mel zakazovat cokoliv cist ... jste cinkali klicema aby ste se dostali do situace ze vam zas bude nekdo neco zakazovat ???, ano je moznosti si cokoliv sehnat na netu .. to je dobry .... ale to neni reseni ...., myslim si ze vetsi zlo je povolovat shromazdovani vymazanych pak typu skinheads a jinych rasistickych a xenofobnich magoru nez buzerovat a soudit nekoho za to ze chce zpristupnit pravdu vsem kteri o to maji zajem, takze pokud si budu chtit precist Mein Kampf udelam to, pokud budu chtit varit z konopi udelam to, pokud si budu chtit hodit masli je to moje vec, odpovednost za sve ciny si neseme sami .... > fakt zasr.... svet ..
0/0
12.8.2003 8:39

nick: Carter

Re:
Fakt že jo.
0/0
12.8.2003 10:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.