Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dostál podal stížnost na Novu

Ministr kultury Pavel Dostál splnil hrozbu. Koncem minulého týdne poslal vysílací radě stížnost na TV Nova. Ministr Dostál v dubnu prohlásil, že by na základě stížnosti mohla Nova v krajním případě přijít o licenci. Sám však teď připouští, že se Nova kvůli jeho stížnosti nemusí o svou licenci bát.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

BRUNO

dnes ma svatek
0/0
11.6.2003 16:52

dejmal

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
11.6.2003 10:21

Nová

Re: Sedmilháři
Naprostý souhlas Je to hanba co pan Dostál v této své ztížnosti uvedl.Vždyť lže!!!!A co říká na lži, které předvádí Česká televize Ta jak manipuluje, tak to nemá slov
0/0
11.6.2003 13:13

lu

...
Myslim, ze se pan Dostal pekne nachytal!:-))) Preci kazdy normalni clovek vi, ze zpravy na Nove jsou obycejny blaboly a nigdo jim nemuze verit!:-) Vypada to, jako by pan Dostal negdy necemu uveril - povidal to kdesi, tam ho ztrapnili, ze to videl na Nove a tak pan Dostal dostal vztek a chce se mstit!:-)))) Pan Dostal by se spis mel starat o to, aby CT davala zpravy delsi a nezajimala se o nejakou sledovanost blaznivou, aby davala porady vzdelavaci a umelecky hodnotne a aby nezarazovala po vzoru Novy stupidni serialy, kterych je na Nove habadej!!!!!!
0/0
11.6.2003 10:19

Marosh

Zdravy usudek
Kdo muze rici kde je pravda, kdyz jedna strana rekne A a druha B? Ma pravdu pan Dostal nebo TV NOVA? Jsou politici v parlamentu a vlade zlodeji u koryt nebo obetavi lide oddani tomu abychom se jako spolecnost hnuli nekam dal?
Pana Dostala znam pouze jako arogantniho samolibeho hrubiana. Ze by to byla povrchni maska, pod kterou se skryva hodny a citlivy clovek kteremu jde o demokracii a prosperitu(ne jeho, ale nas vsech)? Tezko.
Jsou zde dve televize. V jedne, ovladane statem nam tvrdi jak je vse super, v druhe se clovek dozvi opak. Jake si politici davaji platy, jak se hmotne zabezpecuji jak verejne lzou(ehm pardon, nerikaji celou pravdu), jak jsou zkorumpovani a jak delaji chyby ktere my obycejni lide, blbci, s podprumernou mzdou kvuli nim zaplatime.
Vlada se snazi zcela zjevne tu kritickou televizi znicit, umlcet, nebo ovladnout. Proc to cini politickymi tlaky a ne soudne? Jedine logicke vysvetleni lze nalezt v tom, ze bohuzel jsou tyto zpravy pravdive, tudiz nelze NOVU zazalovat a rici to je lez! Misto toho si pan Dostal ve svem zalovani hraje se slovicky a rozebira vetne posloupnosti, ovsem podstatu reportazi nemuze zpochybnit. Chova se jak maly ulicnik, ktery zaluje.
Nevite nekdo, co se musi udelat, aby lide jako Dostal sli uz do prdele? Stve me ta bezmoc obycejneho cloveka. Ublizit mu nemuzete, pokud mu reknete do oci co si o nem myslite, ma narozdil od vas dost prostredku na to aby vas znicil. Volby jsou jen vysmechem demokracii, protoze neni stejne jako za komunismu koho volit. Stejne to je nakonec jeste horsi nez to bylo. 
0/0
11.6.2003 10:10

fire2000

Re: Zdravy usudek
Plně s Vámi souhlasím!!!
A co udělat, aby šli do prdele? Vzít klacky a brokovnice a vypráskat je zas od jejich koryt do zemljanek.
0/0
11.6.2003 10:28

aa

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
11.6.2003 12:33

Marek

Opravdu...?
Opravdu si vsichni tady myslite, ze TV NOVA vzdy ovsem informuje zcela pravdive? To, ze ve vetsine reportazi Televiznich novin pouziva subjektivni stanoviska, to se deje bohuzel v naproste vetsine ceskych mediich. Takze za to bych ji netrestal... Ale o co by mela usilovat, tak to je naprosta spravnost faktu. V tomto sporu nejde o odebrani licence, to by u nas asi spoustu lidi neprezilo. Konaly by se patrne nejake velke demonstrace, apod.
Neznamena to, ze kdyz tady kritizuji TV NOVA, tak souhlasim, jak s porady CT. I kdyz rekl bych, ze program CT2 je jednim nejlepsich poradu. Takze jsem kategoricky proti privatizaci CT2, zadny televize zijici z reklam by totiz nebyla schopna program jako CT2 uzivit.
Jinak na zaver, zkuste si behem sledovani Televiznich novin na TV NOVA zapisovat jedntlive reportaze (temata). A na zaver zjistite, jakeho vesmes naprosto nepodstatneho charakteru je vetsina informaci v techto reportazich.
 
0/0
11.6.2003 9:56

Olda

Re: Opravdu...?
Zprávy - v 19.00 Prima, 19.15 ČT 1, 19,30 TV Nova. Přes den informace ČTK, Internet. Odmítám ponižování mé osoby panem Dostálem, který by mi zřejmě nejraději klavíroval pouze svoji "pravdu". To už tady bylo a pro nepamětníky - říkalo se tomu cenzura.
0/0
11.6.2003 10:40

radim

Odbory ČT
Není Dostál náhodou předsedou odborového svazu pracovníků České televize ? Vypadá to tak
0/0
11.6.2003 7:31

vtip dne

milý Dostále
je mi líto, že máš stejné jméno s poslankyní Dostálovou, která na rozdíl od tebe věci rozumí.
Tu svoji cenzuru a snahu ovládnout TV NOVA pro tebe a tvé věrné soudruhy z tzv. bývalého disentu nesmíš dělat tak okatě. Ono by tě to totiž mělo v právním státě stát prebendi které dostáváš. Divím se, že se vlastníci TV NOVA s tebou ještě vůbec baví.
A tvému soudruhu kamarádovi Špidlovi Leninovi vyřiď, že i bez vás všech co jste momentálně ve vládě tento stát naštěstí funguje. Docela bych to přirovnal k tomu, jak údajně někdy někdo řekl, že neviditelná ruka trhu funguje. V tomto případě se jedná o neviditelnou ruku hospodářsko-společenskou v nejširším slova smyslu.
 
0/0
11.6.2003 7:31

Honzík

Re: milý Dostále
Vtipe dne, ohanet se radobyposlankyni Dostalovou je vtip dne. Blahopreji. Je mi lito, ze stale tolik lidi, vcetne tebe, Vtipu dne, stale sedlo bohyni Nove na lep. Uz si byl v Milionari Novaku?
0/0
11.6.2003 9:29

iaček

Re: milý Dostále
Poslankyně Dostálová je ostudným příkladem, jak lze v ODS udělat kariéru. Srovnávat pana Dostála s ní je dosti nešťastné. A to nepovažuji pana ministra za nějakého génia. Ale ke kritice, TV Nova vysílá tuny braku, který se zřejmě líbí, nechápu proč, většině národa. Proti tomu nic nemám, je to kšeft, ale zprávy plné trapných vystoupení "redaktorů" jsou strašlivé. Myslím ale, že stačí přepnout a je to. A disidenti většinou vadí překabátěnejm komoušům, nejsi tedy bývalý svazácký prase ? 
0/0
11.6.2003 9:48

aa

Re: Re: milý Dostále
rychlý vzestup není ostudný, Dostál je ukázkou ostudné politiky prováděné ČSSD.
0/0
11.6.2003 12:50

Olda

Nic než snaha o cenzuru!!
0/0
11.6.2003 7:18

Petr 1

Mám dojem, že hodnocení situa cenení přesné:
V demokratické společnosti média informují NESTRANĚ diváka/čtenáře, nechávajíce mu prostor pro utvoření vlastního názoru. Porušení tothoto schematu je pokládáno za NEETICKÉ!  V ČR je podle mého názoru většina médií neetická. Soudit Novu za  "neobjektivní" zpravodajství, je asi stejné jako podat žalobu na člověka, který páchne.
0/0
11.6.2003 7:10

Honzík

Docela by me zajimalo...
... kolik lidi nasadila Nova na to, aby na Dostala vyhrabali nejakou spinu :-))
0/0
11.6.2003 1:31

Petr

Re: Docela by me zajimalo...
Malo. Ale jednou ho snad dostanou.
0/0
11.6.2003 6:03

miramax

FUJ
Ruce pryč od sdělovacích prostředků Dostále!
0/0
10.6.2003 23:22

Jakub

TV zpravodajstvi
Dal si nekdo z kritiku NOVY nekdy tu praci, ze rano si poslechl Svobodnou Evropu, pres den juknul na CNN a pak zpravy CT a Novy? Je to tristní pohled na nase televize, jak malo se dovime. Zpravy Novy jsou alespon strucnym prurezem toho co rekly ty dve prvni, ale CT si dela svoje zpravy, ktere se tak diametralne lis, ze to je az lez. Zejmena v situacich, jako bylo Kosovo nebo Irak. Pripada mi to praxi za komousu. A zpravy z domova? Nedivte se, Nova je zavisla na tom, kolik lidi na ni cumi a maly cesky clovek ma rad, kdyz sousedovi chcipne koza.
0/0
10.6.2003 22:20

Jiří Krček

Starost
Pane ministře, domnívám se, že byste se měl starat o Vámi řízené ministerstvo a nechat být NOVU, když už Váš úhlavní nepřítel není gen. ředitelem, buďte povznesený a ne nasr...
Zdraví Vás  nevolič ČSSD ale ODS. Čao
0/0
10.6.2003 21:43

dědek

konec
Jsou na odchodu a tak kopou.
0/0
10.6.2003 21:43

Jirka

s Novou se těžko bojuje
Od Dostála docela statečný postoj, vystupovat proti Nově - ono s těmi, co lži a manipulace mají jako svůj základní pracovní nástroj a ovládají nejsledovanější televizi, se bojuje velmi těžko. Také proto - nejen kvůli zkorumpované radě za Štěpánka - si může Nova dovolit prakticky všechno, prostě se najde mezi politiky jen málokdo, kdo má odvahu proti Nově vystoupit.  Navíc, jak je z chatu vidět, Nováků, kteří budou tuhle televizní žumpu hájit za všech okolností, je u nás bohužel skutečně většina, další důvod, proč je to celé takový problém. Jinak Dostálova anylýza pěkně ukazuje manipulace Novy, chtělo by to ale i další příklady, které se netýkají jeho ministerstva, lži a manipulace se dají odhalit v každé druhé reportáži.
0/0
10.6.2003 21:41

Honzík

Re: s Novou se těžko bojuje
Bohuzel mas pravdu a prave proto drzim Dostalovi palce. Ale asi to stejne vyplyne do stracena... :-(((
0/0
11.6.2003 1:26

Olda

Re: s Novou se těžko bojuje
Kdo volil Radu? TV Nova? S ČT se nemanipuluje? Rozdíl spočívá v tom, že Nova se manipuluje za své peníze, ČT i za naše.
0/0
11.6.2003 7:16

Honzík

Re: Re: s Novou se těžko bojuje
Predeslou radu ma na svedomi Novou oblibena nenapadana oposmlouva, Novaku.
0/0
11.6.2003 9:34

Olda

Re: Re: Re: s Novou se těžko bojuje
Radu volila a dosadila Nova? Jinak ohledně Nováka - sleduji (když už) především TV 2 a zprávy ze všech medií. Mám moderní TV s ovladačem, který umím ovládat.
0/0
11.6.2003 10:31

Honzík

Re: Re: Re: Re: s Novou se těžko bojuje
Nova samozrejme radu nevolila, ale jeji slozeni ji velice vyhovovalo. Podle me to byla jeden z mnoha politickych obchodu. My Vam zvolime radu, ktera Vam bude vyhovovat a vy o nas nebudete kriticky informovat(zjednodusene receno). A kdyz uz koukate na vsechny zpravy, tak Vas to musi trknout.  Nemyslim si, ze by na Nove v reportazich lhali, jen nereknou vsechno. Vzdyt se televize pomalu neshodnou ani na pocasi. Takze mam verit tomu, ktere mi nejvic vyhovuje? Pokud to mate s CT2 tak, jak rikate, omlouvam se za Novaka a sem rad, ze aspon nekdo vi k cemu je dalkove ovladani. Ikdyz i na Nove se kolikrat najde film(zejmena uprostred tydne po pulnoci), ktery bych cekal spis na CT2.
0/0
11.6.2003 16:27

grrr

media,rada,zakony
Pravda je takova, ze to , co se delo u nas v medialni sfere  za Stepankovy rady, nemelo s civilizovanym svetem (krome Berlusconiho Italie) nic spolecneho. Mame jednoznacne nejobecnejsi medialni zakon v Evrope, a tak je zcela bezne, kdyz ma televize sve PR na profilaci svych politickych nazoru , zamena zpravy s komentarem atd.  Horsi vsak je, ze TV NOva sla castokrat za ramec i  tohoto zakona a zatimco treba v Britanii (odkazuji na pana Zaka) by nasledovalo okamzite odebrani licence, u nas se nedelo nikdy nic. Bohuzel Nova vytvari verejne mineni, a tak maji Novaci pocit , ze tu nekdo zkousi likvidovat svobodu slova - ta je ovsem devalvovana dnesnim divokym pristupem, kdy kazdy muze (a dela to) rict co chce o kom chce atd. Jedine o co tu jde, podle meho skromneho nazoru, je zkultivovat medialni scenu. To svobode slova paradoxne pomuze nejvice.
0/0
10.6.2003 19:32

ews

Dostál ať se stará o to,
kde vzal Fond na rozvoj české kinematografie a Česká televize prachy na to, aby financovaly Český sen!
0/0
10.6.2003 19:13

Honzík

Re: Dostál ať se stará o to,
Ano at se o to stara. A taky at se stara o to, aby penez na takoveto projekty bylo stale dost. V Ceskem snu na sebe "novaci" krasne ukazali prstem. Jen tak dal a houst. Kdyz moderator na Nove rekne, ze si CT vystrelila ze socialne slabych za statni penize, ja to UBOHOST A LEZ. Spis si vystrelila z dusevne slabych novaku!
0/0
11.6.2003 1:21

CH47

Kde se dá žalovat vláda.
Kde se dá žalovat vláda. Ty lži přes volbami jsou snad žalovatelné. Kdyby si pan Dostál hlídal co říká ,a co dělá on sám a vláda ve které je ministrem tak se musí po cestě kanálem kamkoliv, oběma rukama fackovat. Chtít položit novu za sporné informace je směšné. Tenhle důkladný rozbor sporných informací je výsměchem. Jak sledoval podnikání TV Nova před tím než na něj padlo 10 mld.. Pan Dostál je typický příklad nabubřelého člověka ve funkci kterému se šláplo na kuří oko. Je to jako když dáte okresnímu tajemníkovi KSČ facku a on vám ji nevrátí ,ale pošle na vás tajný aby hlídali co kde řeknete. Nechápu jak může nějaká rada, zjevně čistě politická, udělit soukromé firmě pokutu. Nebo jí odebrat licenci. To by měl mít v pravomoci výhradně soud. Jakou má rada ze zákona zodpovědnost. Zdá se že žádnou, viz škoda 10 mld. Kč. Ovšem moc má zjevně obrovskou.
0/0
10.6.2003 18:03

Nix

Re: Kde se dá
Dostál je soc. snad ty další volby prohrajou!!!!!!
0/0
10.6.2003 18:29

Richard

Dostál podal stížnost na Novu
Pan Dostál by si především měl udělat pořádek na vlastním písečku a pak na někoho podávat stížnost. Sám připravil státní pokladnu o několik milionů a chce někoho kritizovat? Příklad: nové BMW sedmičkové řady za cca 2 500 000,- Kč, protože ve Volvu má málo prostoru pro práci, nový byt v Nerudově ulici atd. Je to chudák a měl by se nad sebou zamyslet a dobrovolně odejít z politiky. Nic pro naší republiku neudělal, bojuje proti TV Nova a přitom požaduje zvýšení koncesionářských poplatků pro ČT. S pozdravem Richard
0/0
10.6.2003 17:16

Honzík

Re: Dostál podal stížnost na Novu
BMW je spatne, byt v Nerudovce je spatne, ale na nasi politicke scene naprosto normalni. A ktery z nasich polistopadovych politiku udelal neco pro republiku? Dali by se spocitat na prstech vice nez jedne ruky? CT by hlavne potrebovala poradne vedeni a pak mozna zvysit koncesionarske poplatky. Pocitam, ze vetsine z Vas by se tam nevic libil Zelezny, stejne jako chytre horakyni Bobosikove.
0/0
11.6.2003 1:40

Paul

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
10.6.2003 16:26

Petr Hladil

Není v tomto státě síla....
Politici chránili NOVU v rozporu se smlouvou pro ochranu investic, kterou také podepsali. Je to jejich dvojitá chyba, takže zaplatit by měli oni. Nová televizní rada nemá žádnou právní zodpovědnost stejně jako politici nemají žádnou hmotnou zodpovědnost. Dokud není stíhána konkrétní zodpovědnost je více-méně jedno, která komise a kteří lidé rozhodují. Pokud jsem dobře rozuměl, tak NOVA je anděl, který se neprovinil našim zákonům. No a zákony dělaji přece politici..
0/0
10.6.2003 15:28

aa

Arbitráž
Pro pana blbého - spor o Novu si prohrál stát sám a to především díky netaktickému odvolání RRTV. Vrcholem arogance a výsměchem nám všem je ovládnutí této rady. Obávám se, že toto volební období bude ve vládě Vaše poslední, tak si ho užijte.
0/0
10.6.2003 15:06

rado

Pupeční šňůra
Novy a ODS je evidentní.Hlasový výstup tohoto spojení zajišťuje Bobošíková,coby hlásná trubka ODS.
0/0
10.6.2003 15:03

Mirek K

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
10.6.2003 15:21

Martin

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
10.6.2003 15:02

aa

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
10.6.2003 15:12

Martin

Re: Re: nauč se počítat
Milé aa, koncesi ČT platíš za přijímač, nikoli za  hlavu( takže cálovačka za Novu vychází někde mezi 3 a 4 tisíci za rodinu) a ani tak tu tisícovku ročně nedosáhneš. Nehledě k tomu, že za skvělé "telenovaly" platíš už v každém prášku a zubní pastě ( pro Novácké hnidopichy, já vím že reklamy jsou i v ČT, ale díky bývalé ochočené radě několikanásobně méně než  na vašem zamilovaném blbákově).
0/0
10.6.2003 15:47

aa

Re: Re: Re: nauč se počítat
Jak již bylo řečeno, arbitráž si prohrál sám stát, jednat špatné zákony, jednak pomalé soudy, ale hlavně odvolání rady ještě před vynesením verdiktu. Po této skvělé akci to ani nemohlo jinak dopadnout. Tím jsme jim to ve Stockholmu jasně dali najevo, že ať už rozhodnou jakkoli, my už jsme se s tím dopředu smířili a taky že chyba bude nejspíš na naší straně.  A zkus se naučit počítat ty - vzhledem k tomu, že toto je pouze "jednorázová akce", myslím, že finanční dopad na rodinný rozpočet je daleko drastičtější ze strany ČT. A co, když máš víc přijímačů?
0/0
10.6.2003 16:54

MarieK@seznam.cz

Re: zázrak přírody
Zázrakem přírody jsou asi ti, co stále ještě nepochopili. Kdo zaplatil za Železného? Nikdo vážený pane. To jsme zaplatili za tuhle debilní vládu. Pokud by skutečně došlo k chybě na straně ČR, pak by to byl parlament, kdo za to může. Vymejte si pořádně mozek než začnete plácat nesmysly. Ona stokrát opakovaná lež je stále lež a ti co tomu podléhají jsou hlupáci či zaslepenci vlastní nenávistí. Vžijte se do role pana Železného. Jak byste se zachoval Vy sám. Pak snad pochopíte.
0/0
10.6.2003 15:32

Martin

Re: Re: zázrak přírody
Marie, ne, nepopírejte to. Vy Vláďu (tedy p. Železného) milujete! A vaše láska zvítězí nad zaslepenci vlastní nenávistí!
0/0
10.6.2003 15:52

Rosco

Re: Re: Re: zázrak přírody
.....Martine,Martine ,že s tou tvou inteligencí dokážeš obsluhovat PC je zázrak přírody .přečti si svoje příspěvky ,takový kraviny by ani Dostála nenapadly a to je co říct.
0/0
10.6.2003 16:12

Martin

Re: Re: Re: Re: školení
Rosco, ocenění odborníka fakt potěší. Ale pár poznámek do budoucna, až zase budeš někoho hodnotit - mnohem přesvědčivější to je, když ve dvou řádcích není chyb jako máku. Takže, je li v textu čárka, tak prosím konec slova, čárka, mezera, nové slovo. A zase - konec slova, čárka, mezera, nové slovo, nikdy naopak. Dále, všechny věty vždy (!) začínají velkými písmeny
0/0
10.6.2003 16:37

Viola

Re: Re: Re: Re: Re: školení
mam taky jednoho blba v rodine, co se jmenuje Martin a kdyz mu dojdou argumenty, tak baziruje na carkach a teckach. Tenhle se asi taky cpal se spacim  pytlem dö CT a pocitam, ze je clenem ODA, pprotozetam preci patri  kazdy  "intelektual" A  k Dostalovi:  v pristich volbach stejne  pujde od valu  a  vsechno co spackal pujde s nim a pak teprve snad bude nezavisla televizni rada zvolena.   A k obema jedno jednop trefne prislovi: Kdyz se da h...o na kredenc, tak si mysli, ze je dort.
0/0
10.6.2003 23:37

aa

Re: Re: Re: zázrak přírody
Ne Martine, my Vláďu nemilujeme, my jen máme možná rádi komerční televize narozdíl od veřejnoprávních, kde se odstrašujícím příkladem stala STV 2, která začíná vysílat někdy od 14.00 a pak tam jedou bohuslužby o 106 a jiný zhovadilosti - pro Tebe přeloženo "kvalitní kulturní a nekomerční pořad". A taky nemáme rádi zaslepený lidi a ty pražský vyžírky a rádobypolitiky, co s nima dokážou pěkně cvičit.
0/0
10.6.2003 17:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.