Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na Hradě chtějí česká auta

Prezident Václav Klaus by mohl od příštího roku jezdit v autě vyrobeném v Česku. Jeho předchůdce Václav Havel používal mercedesy, Klaus dnes jezdí ve vozech Audi. Mladoboleslavská automobilka jedná s kanceláří prezidenta o tom, že by pro hlavu státu připravila speciální limuzínu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jan

Havel je...
Nejsem nijak nadšený z prezidenta Klause. A to jak teď vyhrává anketu... Po Havlovi by byl lepší každý. Havel svoji ubohost dokazuje pliváním na Škodovku. Vždy jsem tvrdil že je... no raději bez komentáře, abyste mě nenapomínali.
A vůbec, víte jaké má anatomicko - zdravotní anomálie Václav Havel?
0/0
7.6.2003 22:38

Harden

Uvodem - nesnasim Klause. Bez ohledu na moji antipatii k nemu konstatuju, ze vyrok Havla byl ubohy, zatimco zamer Hradu je chvalyhodny. BTW: je mi jedno, kdo je v pozadi podniku, nebo firmy se sidlem v CR. Jde o to, kam jdou dane a komu takova firma dava praci.
0/0
6.6.2003 12:04

Jan Kraus

Hovado Havel,
nikdy tak úplně nepochopil jak to vlastně s těma autama je , kde se vyrábí, kdo za ně dostává mzdu a kde se z nich platí daně.
0/0
6.6.2003 11:28

Kafka

Re: Hovado Havel,
Hovado jsi ty... vyrabet vec, kterou zkonstruuje nekdo jiny umi kazdy... ono stat cely den u pasu a sroubovat furt ty same dily neni nijak intelektualne  narocna cinnost...
Nebyt VW, tak Skodovka vyrabi dotedka Favority (prinejlepsim...). Procpak asi zacla vyrabet tak kvalitni auta?? No, protoze ziskala konstrukterske zkusenosti z VW... takze kazda Superb je opravdu spis Volkswagen, nez-li Skoda...
0/0
6.6.2003 12:04

Jan Kraus

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
6.6.2003 12:21

Mario

Re: Re: Re: Hovado Havel,
Souhlasím... Ale co se týče těch konstrukcí, tak je dělaj ČEŠI, z VW se používají jen některé prvky jako motory, a další podobné doplňky.... Taky si myslím že tvrdit jak se kvalitně vyvíjíme a raději kupovat zahraniční auta je trochu blbost.... Ale i tak bych ještě dal šanci i Tatře... Ale to z korupčních důvodů nejde :(
0/0
6.6.2003 12:45

Jan

Re: Re: Hovado Havel,
Takze kazda Superb je spis nemecka nez ceska. A ty jsi tatara nebo turka?
0/0
7.6.2003 22:41

Martina

?
Pokud opravdu Klaus prosadí nákup od ŠKODA AUTO a.s. (ať je to třeba vámi inzeovaný VW) je to bourák a rozhodně stoupne v ceně u normálních Čechů. Někdo nám už konečně musí začít ukazovat, že za to, že jsme Češi se nemusíme stydět.
0/0
6.6.2003 11:08

Vendula

Re: ?
Určitě máš pravdu Marti, až si Vašek koupí toho Superba, tak všichni Češi pocítíme tu správnou pýchu na to, že pod německým vedením umíme udělat auto, který není úplná ostuda. Jó a taky si ho všichni honem poběžíme koupit na leasing - ať se ti dovozci chytnou za nos...
0/0
6.6.2003 11:25

KucKuc

Re: Re: ?
Já už jsem rád teď. Těší mě že Škodovka nepadla a že vyráběj docela pěkný vozítka
0/0
6.6.2003 11:56

Martina

Re: Re: ?
Tak teď jsi mě dostala, já si ho nekoupím ani cash ani na leasing, jen jsem chtěla říct, že když už má obnovit autopark, tak alespoň podpořit českou automobilku (i když je v cizích službách). A pak ještě, že se rozhodně nechci ještě někdy stydět za to, že jsem Češka - toho už bylo dost za komoušů.
0/0
6.6.2003 12:20

Martina

Re: Re: ?
A tím bourákem jsem nemyslela zrovna to auto, Vendulo.
0/0
6.6.2003 12:23

Kafka

Re: ?
ja ho mam taky  - koupil jsem ho manzelce na vsedni dny... je to takova ta vetsi nakupni taska :-)
0/0
6.6.2003 12:06

Martina

Re: Re: ?
Nemohl byste mi takovou kabelku koupit taky?
0/0
6.6.2003 12:24

Aramisi

Re: ?
Ahoj Martinko, myslim, ze dnes uz neni potreba se stydet. Ale je potreba nektere nase vyrobky znovu poradne REKLAMOVAT. Jinak napr. VW-Käfer/Brouk ma trosku puvod v Cechach, to same Porsche 911, konstrukteri napr. tohoto vozu po valce si pripomeli Tatru z roku 1928 a sefkonstrukter Tatry Ledwinka prinesl hodne zkusenosti  s sebou do Nemecka. Jako perlicku, relativne nove vzkrisena znacka Bugatti (z meho subjektivniho pohledu, efektnejsi nez napr. Ferrari) byla obnovena diky zasluze i nekolika ceskych emigrantu, kteri prosli sve ucednicke roky v Tatre, po  roku 1968 se tecnicky vybrusili na TU v Darmstadtu, atd.
0/0
6.6.2003 14:31

Aramisi

Re: Re: ?
... vybrousili...sorry, blum,blum...
0/0
6.6.2003 14:34

Karel

Správný krok
Byl by to krok našeho pana prezidenta správným směrem. Škoda Superb je velmi pěkné auto. Nakonec, vždyť je aktuálním vítězem ankety o automobil roku v ČR. Japonskou Mazdu volili novináři. Superb zvítězil hlasy široké veřejnosti.
0/0
6.6.2003 11:06

Marta

Re: Správný krok
Souhlasím s tebou, taky se mi líbí.
0/0
6.6.2003 11:10

Rudolf

Havel byl vždycky náročný a extravagantní
Už na jeho první slib přijel na hrad autobusem. To by Klaus asi nedal. :-))
0/0
6.6.2003 10:57

Skeptik

Rozdíl asi neni
Ať je to jak chce, pan Klaus na rozdíl od pana Havla nekáže pijte vodu.
0/0
6.6.2003 10:46

Martin

Re: Rozdíl asi neni
No-možná-pokud ovšem ten speciální /jak Vy píšete vodní/ vůz nebude stát dvakrát tolik co ten Havlův mercedes. To ale z toho článku jasné není, takže bych byl si tím Vaším tvrzením nebyl tak úplně jistý.
0/0
6.6.2003 13:46

To se mi nelíbí
Vytvořit speciální, ne příliš otestovaný, a provozem neověřený vůz pro hlavu státu a vrchního velitele ozbrojených sil mi přijde poměrně riskantní. Ty Mercedesy, Audiny, a jiné značky mají takové vozy ověřené otestované a vyzkoušené v provozu, rpoto, by tak významný člověk měl použít těchto značek.
0/0
6.6.2003 10:41

milos

vazeni vazeni
jste vubec normalni co tady vsichni melete za nesmysly...
0/0
6.6.2003 10:17

L.

Privatizace ŠKODY českým kapitálem ?!
Přečetl jsem si rozhořčené příspěvky ohledně vlastníka Škody MB. Copak jste zabedněný  Dovedete si představit privatizaci Škody " českou cestou". Poldi ... . Jedna zmála věcí, kterou považuji za pozitivní, je výběr VW. Ve hře v té době byl i Renault. Chtěli u nás vzrábět Twinga ( jen montážní závod). Doufám, že "místní" vlastenci používají někdy i mozek. Komentář Havla chápu jako ubohý výpad vůči svému nástupci. Vše ostatní bych možná pochopil,ale tím mne fakt naštval. Vždyť ta fabrika dává práci tisícům lidí a Škoda auto je jedna zmála českých značek, na které můžeme být hrdí.
0/0
6.6.2003 9:54

ODSak Eda

Re: Privatizace ŠKODY českým kapitálem ?!
Mnozi Cesi nejsou zabedneni! Jsou proste zaslepeni vlastenci-NACIONALISTI !!! ... A mnozi (at nekoho neurazim) nemaji pamet. Zapomeli, ze se neprivatizoval cesky prumysl v rozkvetu! Ale na hunte! A pres nekolik podvodnych privatizaci, to bylo jedine vychodisko z krize komunismu! V 1. vlne privatiz acebyla chyba, ze nebyl pripusten zahranicni kapital! Mnohe zproneverili cesti StBaci a spekulanti za symbolicke ceny!... Vzajemna rivalita zapadnich firem (a ne ze "nas" ten "jeden" zapad zkoupi-neni zadny "ten jeden zapad"!) by v drazbach vyhnala ceny podniku odhadem az o DVA  rady (!!!) vyse! A kdo lehce nenabude, ten si investici nenecha padnout na hlavu a spekulativni nakupy jsou vylouceny!!! Zvitezil vsak cesky NACIONALISMUS a tak mnohe firmi "zprivatizovali tzv. "NASI LIDE" -"nasi soudruzi"... (alespon na znojemsku vlastni strategicke podniky plno StB-aku!...)
EB-clen OR ODS Znojmo
0/0
6.6.2003 10:19

S.

Re: Privatizace ŠKODY českým kapitálem ?!
A ty si myslíš, že s VW to je něco jiného než montážní fabrika?
0/0
6.6.2003 10:31

pjotri

Re: Re: Privatizace ŠKODY českým kapitálem ?!
Urcite. Napr. se tam vyrabi motory pro cely koncern, vime?
0/0
6.6.2003 11:31

Vendula

nakopí se hromada
Superbů aby se vyhovělo jakémusi pomýlenému vlastenectví. Budou stát  rok v garážích, hradní honorace bude dál jezdit v A8, S Classe a BMW 7. Co se stane potom? Po roce se Superby "prodají" známým nebo si je politici rozeberou jako čtvrté auto domů.
0/0
6.6.2003 9:51

Viva Las Vegas, Baby!!!

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
6.6.2003 9:54

ODSak Eda

Re: Re: nakopí se hromada
A jeste ve specialni vladni uprave bude drazzsi nez seriove BMW rady 7 a nemene luxusni! Nestalo se to nahodou za M.Zemana?! Proklamoval: Kupujte ceska auta a poslancum a ministrum to chtel naridit! Sam pak jezdil, tusim, prave v BMW, neboz hrad zjistil, ze i prodlouzena OCTAVIE je vzadu furt mala! A kolik ze jiz tenkrate s upravou stala?!...
0/0
6.6.2003 10:05

PIPS

Re: Re: Re: nakopí se hromada
Ty mas v te hlave taky asi piliny. Zeman jezdil v Tatrovce, jako jeden z mala. Podporovat vlastni vyrobky by melo byt v zajmu vsech politiku. Superb neni tak repre jako S klasse, ale je v zajmu nas vsech nakupovat vyrobky firem, ktere davaji nasim lidem praci a podporovat tak prumysl, ktery u nas odvadi dane.
0/0
6.6.2003 10:09

ODSak Eda

Re: nakopí se hromada
Nazvete to pravyn jmenem: NACIONALISMU!!!
0/0
6.6.2003 10:01

A

Re: Re: nakopí se hromada
Jenze dneska jsou nacionalisti vsichni (USA,SRN,Francie,Svedsko,...) . I ty cesky romove se hlasej o prava sve mensiny. Tak proc by cesky prezident nemel pouzivat cesky auto, ktere navic i v zahranicnich testech dopada vcelku obstojne?
0/0
6.6.2003 10:34

Byznysmeen

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
6.6.2003 10:04

ODSak Eda

Re: Re: nakopí se hromada
Nepamatuji jinou reakci, prispiva-li zena, divka, nez vulgaritu, urazky a povysovani nekterych muzskych hovad!!! At jiz ma prispevatelka jakykoliv nazor... Lecite si mindrak?! Pane Byznysmeen!...
0/0
6.6.2003 10:09

Pepa

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
6.6.2003 9:51

Ohryzek

Nová Vaskova epidemie populismu po vstupu na Hrad
Kdyz byl predsedou snemovny, potazmo premierem, Tatrou ani Skodou taky nejezdil. Ale poradili mu to dobre . Je kolem toho humbuk uz podruhy v kratky dobe. 
0/0
6.6.2003 9:50

sam

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
6.6.2003 9:42

Tomáš Marný

Vašek Veškrna byl paranoidní přízrak
Klaus mi nikdy nebyl příliš sympatický pro svou aroganci, ale v tomhle zabodoval. Vašek Veškrna byl paranoidní přízrak. Byl v moci služeb velvyslanectví USA. Co mu tam neporadili to neřekl. Pak Vašek Veškrna vypadal jako diktátor v Džibuti. Klaus je alespoň více samostatný. Po mercedesích a volvech konečně propagace domácí značky.
0/0
6.6.2003 9:41

L.

Konečně rozumný návrh !
Pokud já vim, tak ŠKODA je česká značka. V továrně v Mladé Boleslavi pracují většinou češi. Škodovka se podílí výrazným způsobem na tvorbě HDP. Nechápu, proč tyto auta už dávno nepoužívají ve vládě a na dalších úřadech včetně ambasád. Již několikrát jsem četl v novinách, že Škoda nabídla speciální ceny na auta pro státní správu a ministři vesele nakupovali zahraniční luxusní auta od dealerů (vyšší cena než od výhradního dovozce). Podle mého názoru, ale i  testů v zahraničí, je Superb srovnatelný s auty renomovaných značek. Všiml jsem si, že při státních návštěvách (USA,SRN,Francie,Švédsko atd.) používají auta domácích značek.  
0/0
6.6.2003 9:27

Mistr

Čtěte pozorněji
Kdybyste četli pozorněji, tak v textu najdete, že o Superbech uvažuje prezidentská kancelář až bude obměňovat běžná auta. Opakuji běžná!!!! Z toho mi vychází, že prezident se bude dál vozit v Audině A Superba dostane tak max. Jakl.
0/0
6.6.2003 9:16

polino

Dobré rozhodnutí
Je jedno jestli je škodovka v německých rukou, ale dává práci desítkám tisíc lidí (možná stovce tisíc) v Čechách. A je jen dobře že chce podpořit domácí výrobu. Takhle by se měl chovat každý
0/0
6.6.2003 9:13

lurtz

Re: Dobré rozhodnutí
Havel to ale vidi jinak. Ten mel uz na stara kolena choulostivy zadek a nic nez M pro nej nebylo.
 
0/0
6.6.2003 9:26

Viva Las Vegas, Baby!!!

od klause je to póza, havel mel vyjimecne pravdu
ze skoda je volkswagen
0/0
6.6.2003 8:44

kompost

Re: od klause je to póza, havel mel vyjimecne pravdu
jasně hlavo, a Seat je Audi - ale pšššššt
0/0
6.6.2003 8:47

Viva Las Vegas, Baby!!!

Re: Re: od klause je to póza, havel mel vyjimecne pravdu
to máš fcelku recht
0/0
6.6.2003 8:49

PetrMar

Re: Re: od klause je to póza, havel mel vyjimecne pravdu
Chyba, Seat i Audi jsou VW...
0/0
6.6.2003 8:53

ADAC

Re: od klause je to póza, havel mel vyjimecne pravdu
A věděl jsi, že VOLVO je Ford? Každý v automobilovém průmyslu ví, že 70% dílů je outsourcovaných. Například úchyty pro spojky vyrábějí pouz čtyři společnosti na světě. Všechno se pak dá dohromady a nalepí se na to jedna značka. A to je důležité. Gratuluji panu Kulhánkovi, že konečně získal solidní zprostředkovatele politického lobbby. Když už bere úplatky při výběrových řízeních, tak taky jednou něco pustil on. Btw, Vašemu šéfovi v Německu to stejně řekneme... ha ha ha.
0/0
6.6.2003 9:09

Opočenský

Re: Re: od klause je to póza, havel mel vyjimecne pravdu
jasně že to vím, stejně jako Rolls je BMW. Na žádné z těchto firem ale není znát taková podřízenost jako na škodovce. Bohužel druhořadá role Škody v koncernu se negativně projevuje jak na její modelové tak cenové politice.
0/0
6.6.2003 9:15

PM

Re: od klause je to póza, havel mel vyjimecne pravdu
Podle vaší logiky jezddí i britská královna ve Volkswagenu.
Na druhou stranu Opel by neměl být nemeckým autem atd.
0/0
6.6.2003 9:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.