Diskuze

Vyděrači vodu nezamoří, má je policie

Liberecká policie dopadla vyděrače, kteří hrozili otrávením vody, pokud nedostanou deset milionů. Dva mladíci byli obviněni z vydírání, hrozí jim až dvanáctiletý trest. Policie u nich žádné jedy nenašla. Třetí podezřelý muž z Rynoltic kriminalistům zatím uniká.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pluton

12. 6. 2003 16:05
Policajti jsou naky rozjeti...
zasnu zasnu.. v posledni dobe se nak prestavaji objevovat novi vyderaci, zato nam zacina pribyvat tech polapenych... jen tak dal.. :O)
0 0
možnosti

Vendula

12. 6. 2003 16:03
Vyderaci
To by se za komunistu nemohlo stat. Proto proletari vsech zemi spojte se. Uz se opravdu velice zlobim.
0 0
možnosti

Dav

12. 6. 2003 16:10
Re: Vyderaci
Jasne, Proletarier aller Länder, vereinigt Euch ! a pak jdete do prdele
0 0
možnosti

MArtin

12. 6. 2003 15:52
Daň
To, že se u nás s vyděrači roztrhnul pytel je jen díky tomu, že se o tom všude píše. Jinak by to nikoho ani nenapadlo. A když ještě policie shazuje 10 milionů do lesa, tak se neni čemu divit. Daň za demokracii. Co dodat. A do srovnávání USA a ČR po 41 letech komunismu bych se nepouštěl...
0 0
možnosti

Thyronx

12. 6. 2003 15:30
Lucie nemas pravdu
Lucie mas pravdu v jednom, za totalu byla kriminalita potlacovana spolu se zakladnimi svobodami.Ty ted mate ale o demokracii nemluv, tu ani neznate z doslechu. To co je u Vas se da pojmenovat jako obrovsky BORDEL, ve kterem se par lidi snazit udrzet jakysi poradek. Je to zoufala bitva ve ktere se casto ani nevi kdo je na ci strane. Bohuel mladi lide ve sve hloupe predstave si mysli ze na mobilu, na Netu ci volanim z placeneho telefonu jsou anonymni. Je to jejich hloupost. Nuti me to k zamysleni proc se takove vydirani nedeje tady v USA. Ptam se i na to o cem sni mlady clovek v CR..Jsou to miliony Kc???? To chce opravdu KAZDY CECH ZBOHATNOUT PRES NOC???????
0 0
možnosti

radek

12. 6. 2003 15:57
Re: Lucie nemas pravdu
Muzu se jen zeptat, jak dlouho uz jste nebyl v CR? Amerika take neni takovy zazrak, uz tady ziju pres tri roky (a pravidelne jezdim domu) a myslim si, ze mam docela predstavu o cem tady mladi sni ...
0 0
možnosti

Petr

12. 6. 2003 15:05
Policajti a policajti ...
To je furt keců, že policajti nic nedělají a že jsou neschopní. Ale on je to totiž rozdíl policajt - pochůzkář (nedej bože strážník MP) a policajt - kriminalista.
0 0
možnosti

Lucie

12. 6. 2003 14:56
Zcela eliminovat zločinnost nelze.
Uvědomte si, že vymýtit zločinnost není možné. Rozsah zločinnosti je úměrný celkové svobodě dané společnosti. V totalitních režimech (fašizmus, komunizmus) byla celková kriminalita potlačena ovšem jen za cenu velmi významného celkového potlačení svobod všech. Exemplární tresty byly možné proto, že z povahy systému se nikdo nemohl dovolávat nějakých práv a spravedlnosti s důkazy a řádným řízením. Je to určitá daň za to, že žijeme ve svobodné a demokratické společnosti. Bylo by krátkozraké si to neuvědomovat. Na druhé straně samozřejmě výstavbou efektivního policejního a právního systému lze i v demokracii v rámci možností být spíše na té dolní hranici, než na vyšší. Ale je to závislé mnohem více na efektivním a rychle pracujícím systému, než na výši trestů, jak se většina mylně domnívá. Vyšší tresty s sebou nesou potřebu výstavby dalších věznic (lidé je nechtějí u svých měst) a tedy potřeby dalších peněz z rozpočtu. Není to tak jednoduché.
0 0
možnosti

Tom

12. 6. 2003 15:39
Re: Zcela eliminovat zločinnost nelze.
To je ovšem polopravda. Jistě, že výstavba věžnic + personál + živení individuí stojí nějaké, ne dost malé, peníze. Ovšem taková bezpečnostní opatření také nejsou zadarmo. Např. několik dní "slávy" kyanidového vyděrače stálo samotné nemocnice miliony korun. Připočtěme další miliony na přesčasy policistů a jejich protiakce + další peníze do budoucna na plnění zprísňujících se bezpečnostních norem, dostáváme se k poměrně závratným sumám, zbytečně vyhozeným peněz kvůli srandě jednoho sociopata. Média se svou žravostí z něj udělají dostačený příklad pro spoustu jiných "nějak nespokojených" a ti s vědomím demokracie a spodní hranice trestu spouštějí lavinu. Tyhle idioty není nutné ani žádoucí napravovat, nýbrž izolovat. Pokud možno navždy.
0 0
možnosti

Streifabteilung

12. 6. 2003 14:47
Trest smrti !
Chtělo by to reformu trestního práva po vzoru totalitních států, neboť demokracie se bez tvrdé ruky neobejde a důsledky vidíme každý den. Jako primární a velmi účinné avšak né jediné řešení je znovu zavedení trestu smrti. Vzpomeňme jen krátce na období protektorátu 1939-1945, kriminalita nebyla, nekradlo se (a pokud ano tak si to ten pachatel vícekrát nezopakoval). V dnešní podobě by jen stačilo upravit zákon na dva hlavní tresty: buďto kulka (a tu by platila ještě rodinka odsouzého jako je tomu v číně) a nebo galeje. Což by byla obdoba tvrdých pracovních táborů kde by si pobyli tak 10 let. Víc by ani nebylo potřeba, neboť málo kdo by se konece trestu dožil a ten kdo přeci, tak by přišla nařadu "pátá kolona". No a hned by se mi po ulicích chodilo lípe ! Sieg Erfolg !
0 0
možnosti

Kriton

12. 6. 2003 14:55
příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0 0
možnosti

Kei

12. 6. 2003 14:40
Něco o EU
http://ellison.czechian.net" target="_blank" rel="nofollow">http://ellison.czechian.net
0 0
možnosti

kvak

12. 6. 2003 14:48
Re: Něco o EU
to nás ale čeká budoucnost, když máme takovéhle studenty (a abstinenty) :-(
0 0
možnosti

Brix

12. 6. 2003 14:21
12 let
za potoncionální otrávení cca stotisícového města? Tak s takovouto demokracií a jejímy zákony jděte páni poslanci do prdele!
0 0
možnosti

Karel

12. 6. 2003 14:48
Re: 12 let
Pokud jim dokáží přípravu a úmysl, tak je myslím těch 12 let oprávněných. I když je to strašlivé sedět 12 dlouhatánských let za jeden pitomý nápad v mládí. Musí to být i odstrašení pro případné následovníky.
0 0
možnosti

Čech

12. 6. 2003 14:12
návrh
Navrhuji dát všem 13. a 14. platy, aby klesla jejich motivace k podobným činům
0 0
možnosti