Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nalezený Kamil se má k světu

Nemá jméno, neví nic o světě a netuší, jaký je kolem něho šrumec. Jen spí, hltá kojeneckou výživu a mračí se do objektivů reportérů. Narodil se asi v sobotu, a protože svátek slavila Kamila, sestřičky mu říkají Kamil Neznámý. Matka ho zřejmě jen pár hodin po porodu zabalila do prostěradla a odložila na lavici v nemocnici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pepa

opravdu?
tuto vetu snad nemyslite vazne!!!!! "Pokud se rodiče do dvou měsíců nenajdou nebo nepřihlásí, dostane mimino šanci na adopci." nekdo to dite odlozi jako kus neceho nepotrebneho a potom se muze prihlasit a nebo bude vypatran a preda se zpet "rodicum"? to asi tedy funguje neco jako "ztraty a nalezy" nebo jako uschova.Odlozim si vec a az me bude potrebna,tak si ji vyzvednu?To se dostane do peknych rukou jestli to tak funguje............desne,odporne a odporni TI,co takove zakony,predpisy uvadeji v cinnost.
0/0
3.6.2003 0:56

Realista

Re: opravdu?
Je to kvuliva tomu, ze behem sestinedeli jsou mozne velke vykyvy v psychice rodicky,. Muze se dokonce "docasne zblaznit" a diteti i ublizit jinak normalni zenska, ktera se na dite tesila a ma veskere zazemi kolem sebe.  Proto ty dva mesice.......
0/0
4.6.2003 14:23

Franta

se divim
kde jsou naši rasističtí přispěvovatelé? ještěže není dítě tmavší, to by bylo keců...
0/0
2.6.2003 23:28

hana.de

matce
dekuji ti za maleho kamila za to, ze jsi ho zdraveho privedla na svet a dala mu sanci zit tim, ze jsi ho alespon nouzove zaopatreneho odlozila v nemocnici... vim, ze to urcite nebylo lehke rozhodnuti...
0/0
2.6.2003 22:27

OLAV JENSEN

Re: matce
Asi nejrozumnější názor v této diskusi.Prima!
0/0
2.6.2003 22:52

Daniela

Re: matce
ja nesouhlasim. nechtene dite, ktere bude mit spoustu problemu. bylo by pro vsechny lepsi, kdyby dite nemela. pokud nekdo neni schopen se o deti postarat , nemel by zadny deti mit.
0/0
2.6.2003 22:57

OLAV JENSEN

Re: Re: matce
Pro Danielu. To co říkáš je sice fakt,na druhou stranu je pro toho borce lepší,že skončil,nebo spíše dopadl takhle,než kdyby ho ona matka odložila do odpadkového koše,jak jest obecně známo.
0/0
2.6.2003 23:04

Daniela

Re: Re: Re: matce
tezko rict, jestli je to lepsi nez skoncit v kosi. Mel by to rychleji za sebou, takhle se bude pravdepodobne trapit dost dlouho.
0/0
2.6.2003 23:23

Martin

Re: Re: Re: Re: matce
Danielo, jak tak sleduju tvé názory v diskusích, fakt tě nechápu. Nedávno jsi ale nechala odkaz na své obrazy a pokud fakt byly tvoje, tak mi svítá. Zahořklá exhibicionistka, léčící si komplexy "výtvarnými" díly, které jsou především analytickým materiálem pro psychologa, a nočním pobíháním kolem internetových chatů (první!). Jestli na to už není pozdě, zkus si raději najít chlapa. Třeba v tobě ještě ta ženská někde dříme, i když nevím, jestli už nejsi odepsaný případ.
0/0
3.6.2003 0:16

Martin

Re: Re: Re: Re: Re: matce
To byla jina daniela. Ta s tema obrazama s touhle nema nic spolecnyho.
0/0
3.6.2003 1:10

OLAV JENSEN

Re: Re: matce
Dodatek:Možná že kecám,nedokážu se vžít do situace tak,abych mohl někoho odsuzovat.Navíc,nejsem ženská.Snad?!
0/0
2.6.2003 23:08

Michal

Jo, jo
Někteří lidi se snaží o dítě kolik let a nic, a tady nějaká nezodpovědná matka pohodí dítě. Aspoň, že ho nehodila do té popelnice. A proč by ho nemohli dát aspoň do pěstounské péče hned manželům, kteří si léta žádají o adopci a už jsou prověření? A kdyby se osvědčili jako pěstouni, tak povolit adopci? Silně pochybuji, že se matka přihlásí a to mimčo ( krásný kluk) by si odmalinkata užívalo milující rodiče...
0/0
2.6.2003 20:55

Re: Jo, jo
Bohužel, tohle naprosto přirozené a logické řešní náš právní řád neumožňuje. Miminko by bylo rodičům odebráno, oni i biologická matka by byli kriminalizováni. Odkládání dětí neschvaluji, ale pokud matka dítě opravdu nechtěla, udělala to nejlepší co mohla. Madla
0/0
4.6.2003 14:49

Meandr

:-)
Hodně štěstí kamile a ať máš rychle nějaké dobré rodiče
0/0
2.6.2003 20:08

Daniela

?
Treba porodila cestou na nakup (nebo jinam) a ani si toho nevsimla. Mozna to dite z ni vypadlo tak lehce, ze si ani neuvedomila, ze porodila. Dala bych ji cas, treba si toho vsimna a prihlasi se. Stat se to muze, nebylo by to poprve, ze dite prijde na svet a matka o tom ani nevi. Proto ji hned neodsuzujte.
0/0
2.6.2003 19:47

Pylorus

Danielo, co to je za kravinu?
Jak by z ni dite asi mohlo vypadnout jen tak? Mas deti? Zda se mi, ze sis ani moc nehrala s barbinkama... myslis, ze kdyz ti rodidly projde 3,5 kg vec jen tak???
 
Pylorus
0/0
2.6.2003 21:35

hana.de

Re: ?
danielo, jak to myslis? jako ironicky? ja mam dve deti  a vzdycky jsem si dost dobre vsimla, kdyz se mi narodily...
0/0
2.6.2003 22:19

Daniela

Re: Re: ?
no ale kazdy si toho vsimnout nemusi. nekteri lide maji porod velice lehky. Dite muze prijit na svet tak snadno, ze si toho matka ani vsimnout. Takove pripady se stavaji pomerne casto.
0/0
2.6.2003 22:55

Granny Weatherwax

Re: Re: Re: ?
Danielo, myslim ze se zasadne mylis. Takove pripady se NESTAVAJI casto. Co se casto stava je ze si matka nevsimne ze je tehotna, ale ja Ti garantuju ze si vsimne, a to tak ze velmi, kdyz rodi. Neco jineho  je ze mohla trpet poporodni psychozou, ta neni zas az tak neobvykle, a nebyt prilis pri smyslech kdyz toho drobecka zabalila do lajntuchu a odlozila. nebo to mohla byt nejaka zoufala zenska ktera k tomu mela duvody kterym nerozumime. Je mnoho moznosti proc a jak se tak stalo, ale urcite ji neni to, ze by si matka "nevsimla" ze rodi.
0/0
3.6.2003 5:39

pepa

Re: ?
proboha,co to pises za nesmysly?navstiv,co nejdrive gynekologii-tam ti vysvetli jak se rodi deti-tu pupecni snuru si samo asi odstrihlo a podvazalo a potom se bez lecit s hlavou-na psychiatrii budou vedet,co s tebou........rad ti prispeji na dlouhodobou lecbu.
0/0
3.6.2003 1:03

franta mottl

Klausovi by meli prevzit naklady
na vychovu tohoto ditete. Svou bezcitnou politikou s ocima pouze pro ekonomii pripravil pan profesor pudu k tomu, ze dnes matky musi sahnout k takovemu kroku. Jen nejtezsi bida privede zenu k tomu, aby se vzdala vlastniho ditete. Alespon maly Kamil by mel mit nejakou nadeji do budoucna, kdyz uz ji pan profesor vzal krome par tunelarum skoro celemu narodu. Predem dekujeme.
0/0
2.6.2003 19:00

lada

Re: Klausovi by meli prevzit naklady
Ale di, ty kecko.
0/0
2.6.2003 19:25

Dan(1)

Re: Klausovi by meli prevzit naklady
Někdy nevím, jestli jste jen hloupý provokatér, nebo trottl...
0/0
2.6.2003 20:05

franta mottl

Re: Re: Klausovi by meli prevzit naklady
urcite se ve svem prispevku snazim pojmenovat koreny problemu nez debilne prat nejakemu kojenci hodne stesti.
0/0
2.6.2003 20:28

Dan(1)

Re: Re: Re: Klausovi by meli prevzit naklady
Nesnažíte, ventilujete jen svou posedlost, místo abyste kontaktoval lékaře s příslušnou atestací. Děti se odkládaly, co svět světem stojí. Buďme rádi, že to dopadlo tak, jak to dopadlo a nesnažme se politizovat úplně všechno. Je to trapné.
0/0
2.6.2003 21:42

OLAV JENSEN

Re: Re: Klausovi by meli prevzit naklady
I já uvažuji o tom,zda jste pane Dane trotl,nebo ne.Vaše komentáře spíše nasvědčují tomu,že jste.Jsem dalek nějakých odsudků bez znalosti věci,ale v tomto případě mi pan Motl(zřejmě NIC),mluví z duše.Nikdy jsem nepochopil,proč v této republice osazenstvo opovrhuje emocemi.Bez nich nic nevzniká a v podstatě pouze živoří.Vy jste zřejmý klausovec,tzv."pragmatik" až na půdu.Pane,to je pouhé slovo,slovo-opakujte si to donekonečna.
0/0
2.6.2003 21:00

Dan(1)

Re: Re: Re: Klausovi by meli prevzit naklady
Povšimněte si, že ani největší antišpidlovec není tak tupý, aby z toho, že matka odloží vlastní dítě, obviňoval premiéra nebo vládu strany, která je už dlouhá léta u moci. Žádný deficit emocí určitě nemám, ale nemám také paranoidní sklony obviňovat Klause i z třicetileté války a z toho, že krávy nedojí.
0/0
2.6.2003 21:40

franta mottl

Re: Re: Re: Re: Klausovi by meli prevzit naklady
..."ze kravy nedoji" ... vazeny kolego, asi jste nikdy nehovoril s pracovniky v zemedelstvi. Ekonom-amater-Klaus bohuzel uskrtil veskere smysluplne podnikanio v tomto sektoru a zdrazovanim hodnotnych krmiv prispel - musim to tak rici - k nizsi dojivosti krav. Jestlize chcete prokazovat genialitu naseho pana profesora, tak si musite najit lepsi priklady !!
0/0
2.6.2003 21:50

Dan(1)

Re: Re: Re: Re: Re: Klausovi by meli prevzit naklady
Pravděpodobně mne podezříváte, že jsem Klausův zbožňovatel. Vůbec ne, je sto a jedna věc, ve které s ním nemohu souhlasit. Za "Klause", jak se s oblibou říká, ačkoli ODS nikdy nevládla, řídil resort jistý Ing. Lux. Pořád věřím, že jen provokujete a máte radost z toho, jak jsem vám nalétl nejen já, ale i ten (nepřípustný výraz), který mě obviňuje z nedostatku emocí...
0/0
2.6.2003 22:00

OLAV JENSEN

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klausovi by meli prevzit naklady
Velmi se mýlíte.Já vás neobviňuji.Prezentoval jsem pouze svůj názor jako odpověď na váš podivný příspěvek.A že Klaus není viven třicetiletou válkou je zřejmé.Ostatně konstatovat,že,1+1=2 mi připadne anekdotické.Máte ovšem pravdu,že zásádně nesouhlasím se Špidlou.Na druhou stranu má pro mně tento chasník cenu 1 penny.Pro můj život není nijak životně důležitý,stejně jako Klaus.Ostatně stejně tak jakýko-li český "politik".
0/0
2.6.2003 22:43

Dan(1)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klausovi by meli prevzit naklady
No dobře, nechme toho. Stejně si myslím, že osůbka jménem mottl si z nás obou dělá jen dobrý den. Tedy spíše už dobrou noc:-)
0/0
2.6.2003 22:52

OLAV JENSEN

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klausovi by meli prevzit naklady
Dobrou .
0/0
2.6.2003 22:59

PP

Proč 2 měsíce?
Škoda jen, že dítě nelze osvojit dříve. 2 měsíce jsou sice ochranou lhůtou pro matku (co kdyby se rozmyslela a ozvala), a zároveň nevratným ublížením dítěti - dítě si už od prvních hodin zvyká na lidi/hlasy/obličeje svých blízkých. To, co dokážou sestry v nemocnici, dokáže každá adoptivní matka tisíckrát lépe.
Proč nedat dítě adoptivním rodičům okamžitě, s tím, že musí počítat s jeho ztrátou, pokud se biologická matka do 2 měsíců skutečně ozve?
Já vím, pro rodiče to bude hrozné, ale to dítě je přece mnohem citlivější!!! Proč jej vystavovat šoku nemocniční péče?
PP
0/0
2.6.2003 18:37

Petra

Hodne stesti Kamile
Proboha co je to za zenskou ktera porodi dite a necha ho nekde pohozene i ty zvirata se postaraji o sve mladata.Je to smutne,ale mam radost,ze je miminko v poradku.
0/0
2.6.2003 18:27

Mirek

Re: Hodne stesti Kamile
Doufam, ze maly Kamilek dostane hodne rodice, kteri se o nej postaraji s plnou laskou a peci.  Hodne stesti.
0/0
2.6.2003 18:34

Gioconda

Re: Hodne stesti Kamile
Co je to za zenskou? Cigoska, Ukrajinka, smazka ... takovych je, daly by se s nimi dlazdit chodniky. Vyvoj cloveka se mi jevi jako strastiplna cesta od zvirete k lidske bytosti a zpet. Kdyz tak kolem sebe koukam, tak ti zivocichove mi cim dal tim vic pripominaji chodici konzumni masturbujici automaty. A nerikejte mi, ze mate jeste nejake jine zivotni cile. Kecy me nezajimaji.
0/0
2.6.2003 21:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.