Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Žalobkyně chce pro Hoffmanna pět let

Soudní proces s bývalým komunistickým funkcionářem Karlem Hoffmannem se chýlí k závěru. V soudní síni zazněly závěrečné řeči. Státní zástupkyně navrhla pětiletý trest. Hoffmann je stíhán za vlastizradu. Trestní sazba u tohoto činu je ale 12 až 15 let vězení, případně výjimečný trest.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Soňa

Herodesovi a jemu podobným.
Proč si myslíš, že za všech režimů bylo všechno OK, ale jenom za "komunismu"bylo všechno špatné a všichni, kdo byli ve straně byli bezcharakterní vlastizrádci?Z toho soudím,že jsi ještě v pubertálním věku a tak hulákáš s davem a tštíš jenom síru...a to nejsi komunista.....!Jak vidíš,zlý a hloupý člověk ještě nemusí být nutně komunistou, že jo? Horší odjakživa byli "převlékači kabátů",bez vlastního názoru.K názoru v článku,že"žádný trestný čin by neměl zůstat bez potrestání"mně tak napadá,kolik zločinců běhá po svobodě,už jen třeba proto,že nedosáhli zletilosti....nebo se mohou vykoupit penězi.Tak se justice snaží aspoň vyřádit nad dědečky z minulého režimu.Ach jo.
0/0
9.6.2003 10:21

Jarek Sochor

bezpráví v "modrém"
všichni co řvou,že je třeba komunistům zakroutit krkem,doporučuji studenou koupel a potom si něco přečíst z historie naší země i z historie ostatních zemí.Kdo je pouhým primitivním fanatikem a mstitelem,toužícím po krvi -  tomu  nikdy nebude pomoci. Vývoj lidské společnosti půjde jinak,než jak si jej  vy představujete a jak  by jste si  vy přáli.Bohužel,takto už to ve světě a lidské společnosti chodí.Prosím  - a to nejsem žádný  socialista,jenom se snažím být realistou.
 
0/0
5.6.2003 23:15

Jarouš

Všichni komouši měli sedět v kriminálu,někteří měli být zastřeleni !!!
zasraná sametová revoluce,teď jsou z nich podnikatelé,protože ty rozkradené prachy a kontakty využili k podnikání, je to k blití
0/0
4.6.2003 8:41

Bobr

Opet komunisticka saskarana - zadany soud.
Navic termin za vlastizradu 12 -15 let (nebo vyjimecny soud) je dokonce spatny sam o sobe. Normalne za vlastizrdu je v jinych zemich trest smrti nebo dozivoti. Trest srmti davali s radosti komunisti v 50 letech ( pritom to byla vymyslena obvineni). To ze státní zástupkyně Dagmar Máchová navrhal snizit trest ukazuje jeji zkorumpovanost a praci pro komunisty. Jeji argumentace o bezuhonnosti Hoffmana je primo urazkou obcanu tohoto statu. Zadny komunitat neby bezuhonny, vsichni se podileli na zlocinnech zlocinecke organizace KSC. Vedouci funkcionari jako Hoffaman daleko predcili mafiianske bossy.  Ukazuje se ze nezijem v pravnim state a je treba pravni system vybudost s okamzitym vyhazemim zlocinnych soudcu a pravniku. 
0/0
4.6.2003 0:06

TeameXtreme

ttvj
CWA PPV CANNOT ESCAPE
predstavuje nejbrutalnejsi zapas v historii CWA
LVD (hardcore champion) vs KiddWarrior(World champion)
Winner Takes All
is HArdcore is brutal is ladder match
uz brzi na www.sweb.cz/ugk
0/0
3.6.2003 20:35

vasquez

Doprejme jim klid. At se sami vyrovnaj se svym svedomim.
0/0
3.6.2003 17:32

Tristan Eugen

Re:
 Človrdo,kde to nosíš hlavu? Komunisté mají svědomí asi takové,jako věřejný záchodek! Co jsi ty asi tak dělal za jejích vlády,že máš pro ně tolik pochopení?Také by jsi dopřál klid a spolehal na svědomí,kdyby to nebyli komunisté,ale fukcionáři NSDAP a byli Němci? Né! Zaručeně né! Vřeštěl by jsi jak stádo paviánu :Smrt-smrt-smrt,Německým vrahum! Nebo né? Asi toho máš sám hodně na svědomí a poděláváš se děsem,že se na to příjde. Jistě  i oni komunisté by se rádi vyrovnávali se svým svědomím.To by jím nedalo žádnou námahu! A nikdo by se nedozvěděl jak že se vyrovnávají.
0/0
4.6.2003 11:23

Daniela

vsichni, kteri byli v KSC
by meli byt potrestani. Vedouci funkcionari meli uz byt davno ve vezeni, nebo meli byt odstraneni. "sametova revoluce" je blby nazev - o zadnou revoluci se nejednalo. Par starych dedku odeslo v klidu do ustrani a ostatni vesele pokracujou.
0/0
3.6.2003 16:39

Herodes

Paní mírná,
Pouze 5 let za vlastizradu,to je komedie
0/0
3.6.2003 15:44

KAREL 4

Lidé myslete...
Zloděj křičí chyťte zloděje. Největší lumpové kteří vlezli do KSČ když to bylo výhodné provedli listopadovou "revoluci" když KSČ byla již příloš těsná pro jejich touhy nakrást co nejvíc. A tak to celé není o bolševicích ale o "bolševicích" kteří včera byli bolševici, dnes jsou - vyberte si - ale zase na čele pro lepší budoucnost (ale pro sebe). Tedy to je o lidských charakterech. Tedy měli bychom se ptát co dostane za flastr pan Harvard fond, co ti co mu to umožnili, co Maroušek za zničení ČKD, co další výtečníci za zničení Škoda Plzeň, za Svit Gottwaldov, za zničení Poldi Kladno, za půjčky Alona Baraka pan senátor Salzman atak dále. A tak je zapotřebí řvát o bezpráví komunizmu, ať se zajímáme o z dnešního pohledu věci dávno překonané, ale ať nestrkáme nos do věcí, které se dějí dnes. Pod svícnem se nejlépe krade...
0/0
3.6.2003 14:28

koktal

Re: Lidé myslete...
Zapomínat by se nemělo! Máš ale pravdu v tom, že to je minulost a přítomnost se neřeší.
0/0
3.6.2003 14:43

Peirre

Re: Lidé myslete...
No ono jestli všechny ty továrny nezničil již bolševik. Ony totiž byly nekonkurence schopné a pádem východního trhu, kam bolševik vyvážel zdarma, už neměli svá odbytiště. On titiž nikdo ty jejich výrobky nechtěl, lépe řečeno nikdo o nich nevěděl.
0/0
3.6.2003 15:02

Lovec Pampalini

Re: Re: Lidé myslete...
Naše výrobky nikdo nechtěl? Máš pomatení smyslů?! Nebo se jmenuješ Jan Rum-l?
0/0
3.6.2003 15:16

Jitka

Re: Re: Re: Lidé myslete...
JO, FIDEL  JE MOZNA ZNA? a o jake vyrobky jde? leda PIVO?
0/0
3.6.2003 15:28

Jarda1

Nechme staré dědky být.
Měli bychom nechat staré dědky být. Raději se zajímejme o současnost a budoucnost, to je důležité. Aby se tu nerozbujela kriminalita mafií - ruskojazyčných, aby se netáhly soudy za utýrání dítěte 10 let až do ztracena aj. Dědci už nikomu neubližují a neškodí. Jejich činnost je stejně z větší části promlčená. Oni prostě už jiní nebudou, byla to jejich životní filozofie. Konečně - oni by se aspoň neomlouvali sudeťákům a za nich kriminálníci neběhali po svobodě kvůli neuvalené vazbě.     
0/0
3.6.2003 14:11

Karel

Re: Nechme staré dědky být.
Tyhle zločiny by se neměly promlčet nikdy. Když můžeme tahat k soudu staré esesáky, tak proč ne komunisty, kteří byli často ještě horší ? Oni mají na svědomí zničené životy mnoha dětí, kterým zavraždili nebo zavřeli rodiče. Na svobodě tehdy u nás neběhal nikdo a místo potrestání viníků ze Sudet se vyžili na neškodných starých lidech, kteří tam zbyli. Tím zakryli vlastní kolaboraci.
0/0
3.6.2003 14:20

Jarda1

Re: Re: Nechme staré dědky být.
Vážený pane, je vidět, že máte absolutně zkreslené informace. Sudetské Němce netrestali komunisté - odsun byl před 25. únorem 1948 a prosazoval ho prezident Beneš - a to nebyl nikdy komunista. Komunisté se do odsunu ze začátku moc nehrnuli. A co se týká těch rodičů - byli souzeni řádným soudem, byla tu mnohdy protistátní činnost. (bratři Mašínové, skupina Hory hostýnské apod...). Suďte objektivně. I v USA by je za takovou činnost zavřeli nebo popravili.
0/0
3.6.2003 14:31

Hnidopich

Re: Re: Re: Nechme staré dědky být.
Pane Jarodo1, ještě jste opomněl zmínit např. Dr. Horákovou, naše letce z 2. války v Anglii, existenci zotavoven v oblasti uranových dolů v Příbrami, Jáchymově apod. Všichni byli samozřejmě souzeni "řádným" soudem - ale tím jejich, bolševickým, neslučitelným s právním řádem kdekoli jinde. USA v této souvislosti raději nezmiňujte.
0/0
3.6.2003 14:48

Jarda1

Re: Re: Re: Re: Nechme staré dědky být.
Když jste s tím přišel. Ti piloti RAF - to byla ostuda, uznávám. Milada Horáková - tam je fakt, že šla komunistům "po krku" od roku 1946 - to ani netajila. její muž se po emigraci v roce 1947 stal vysokým úředníkem amerického ministerstva zahraničí. Proč asi? Za něco to taky bylo. Určitě by to nedostap pro nic za nic. Přemýšlejte o tom a zkuste být nezaujatý.
0/0
3.6.2003 15:11

Re: Re: Re: Re: Re: Nechme staré dědky být.
Tak to je opravdů blábol roku. Justiční vraždu Dr. Horákové omlouvat pozdějším zaměstnáním jejího manžela na ministerstvu zahraničí jakéhokoliv státu. A co ti tisíce mrtvých v komunistických lágrech. Ona nebyla jen Dr. Horáková, víme? Ty ostatní se provinili tím, že byli schopní se uživit a živit i ostatní zaměstnance. Jak tak pozoruji, dnešní bolševici by velmim rádi za stejný prohřešek opět trestali.
0/0
3.6.2003 15:17

Belzebub

Re: Re: Re: Re: Re: Nechme staré dědky být.
Tak tebe bych kamarade rad potkal osobne. V nejake odlehle ulici. Ver  ze na tech par metru bych se nezmylil ani jednou. Ze by to byla vrazda? ale ani nahodou, jen by jsi potom uz netvrdil takove veci, zil by jsi to je pravda, ale prosil o to aby te nekdo dodelal. ZMETKU !!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
3.6.2003 19:27

josef

Re: Re: Nechme staré dědky být.
 souhlasim !!!
0/0
3.6.2003 14:41

L.

Re: Nechme staré dědky být.
Není náhodou tvůj táta nebo někdo z rodiny bývalý estébák nebo bolševik ? Ty jsi snad z marsu ?! Jak Tě může napadnout taková blbost ??? Kdyby se Tvůj děda nevrátil z bolševickýho lágru, asi by jsi nekecal takový pitomosti !!!!  
0/0
3.6.2003 15:37

Jarda1

Re: Re: Nechme staré dědky být.
Když se to vezme takhle, je vrahem i Havel. Za tu amnestii v roce 1990. Pustil spoustu kriminálníků, kteří pak měli na svědomí několik set vražd. nemuselo to být. Byli to kriminálníci odsouzení k trestu řádným soudem. Odpovědnost je na Havlovi a jeho pseudohumanismu. 
0/0
4.6.2003 10:43

>

Žalobkyně chce pro Hoffmanna pět let
, pokud bude viset za krk nekde ve tmavem mokrem sklepe, tak stim nemam problem....
0/0
3.6.2003 13:47

Pedro

Největší zločin?
Klidně si tady nadávejte navzájem - právě z toho je nejlépe vidět, do jakých morálních kvalit bolševik zdeformoval myšlení národa. O zločinosti komunismu a komunistů (těch tehdejších i těch současných) mají samozřejmě pochybnosti jen oni a jejich ideové klony. Já osobně považuji za největší zločin ten fakt, že jsme sice po "listopadu" tvrdili, že bolševik je lump, ale nebyli jsme jako oni a připustili jsme, aby vládli dále, ačkoli měli sedět za ostnatým drátem a ne v čalouněných křeslech na radnicích a v parlamentu, ve správních radách atd. Dnes už zase říkají (a to docela hlasitě), jak má tahle země vypadat. Kam mám emigrovat? Jediné, co je na tom pozitivního, je fakt, že zatím je ještě možné se takhle (nekonkrétně) veřejně projevit. Ale mne osobně vyhazoval z práce bolševik v r. 1975 a později; naposledy 31.12.2002. Je už zase tak mocný, i když se třeba dokázal schovat do jiných socialistických buněk (a možná právě proto).
0/0
3.6.2003 7:52

Peirre

Re: Největší zločin?
V kožených křeslech sedí ti co jsme si je tam zvolili. Zvoli-li jsme se tam bolševiky tak tam hold patří, ať se mi to líbí nebo ne. Mě osobně se to nelíbí.
0/0
3.6.2003 13:39

Tristan Eugen

Re: Re: Největší zločin?
 Proboha,co je to za blábol? Koho jste si kdy volili? Dali jste svůj hovězí hlas jen politické straně.Neboť už od vzniku ČSR v roce 1918,měli občané jen hovězí právo bučet,když k tomu dostanou pokyn.Kdo bude na kandidátce strany,o tom rozhodl boss který zařadil na kandidátky jen ty kteří mu byli ochotni ke všemu přikyvovat.Vždyť i ty "demokratické" volby za pánbička Masaryka byla šaškárná ještě větší,jak ty nynější.V roce 89,za ty vymiškovaný pseudorevoluce,jste nedokázali nic jiného,jak si ždímat ohambí a sténat: ó Havel ach ach Havel a sami jste se připravili o svou slušnější budoucnost.Vždyť stačilo,aby Havel vypustil na veřejnosti zlého ducha za hlasitého pazvuku a od toho okamžiku by většina z vás při setkáni na sebe vypouštěla zlé duchy místo pozdravu.Tak co se nyní divíte a co vlastně chcete?Komunisté u vlády zůstali a jen své majetky zlegalisovali a zvětšili.Jen pár z ních si nepolepšilo.A kdo je v ČR soudcem? Tak co se divíte?Vždyť tá hovada v taláru,by znova odsoudili všechny ty bývalé politické vězně.Možná že k tomu ještě dojde!
0/0
4.6.2003 11:43

eternit

Ktery pako vymyslelo spojeni "komunisticky boss' ?
0/0
3.6.2003 7:41

iveta

Copak jsme hyeny?
Měli bychom se vykašlat na starý senilní dědky. Raději se zajímejme o současnost a budoucnost, to je opravdu důležité.
0/0
3.6.2003 6:27

Tom

Re: Copak jsme hyeny?
Jo, vykaslat a nakopat do jejich vyzranych senilnich pr*eli az na zakarpatskou rus. Pak za tim udelame caru a budeme se starat o budoucnost.
0/0
3.6.2003 7:31

Jakes

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
3.6.2003 12:47

Delta Force( DeltaForce25@seznam.cz

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
2.6.2003 21:42

demokrat

komouši a jejich příznivci
Se můžou dosyta vysmát ! Jsou-li ponecháni v klidu, podnikají, užívají si důchodu, zaujímají celkem smířlivá stanoviska a i jinak působí dojmem naprosto vyrovnaných osobností. Dokonce i navštěvují jako nezvaní hosté krajanské slavnosti v US /viz křivohubý Ransdorf, kterého museli pořadatelé vyvést a on jim ještě držel přednášku o demokracii/. Pokud však mají nést svou kůži na trh a zodpovídat se ze svých ušlechtilých činů, tak kolabují,  jsou nemocní chudáci, nikdo je nechápe a všichni jim ubližují. Pravím: Grebeníčku, Jakeši, Hofmane a ostatní: vemte si příklad ze svého idoluJ.Fučíka, hrdě si nechte useknout hlavu po řádném soudním procesu ! Neschovávejte se za neexistující nemocí, je to trapné, být chráněn ulitou bílého pláště třídního nepřítele !
0/0
2.6.2003 21:07

Mira

Co k tomu říci
Snad jen to, že komunisti přeci nebudou soudit své bratry komunisty.... dál snad jen NO COMMENT - Vážení soudci a politici z některých z Vás je mi vážně někdy špatně
0/0
2.6.2003 16:54

OLAV JENSEN

JE ZAJÍMAVÉ
že tito živočichové,např.Jakeš,Grebeníček(starý i mladý) atd.,okamžitě zkolabují,jak se objeví před "sůdnů stoliců".Jinak jsou to čiperové,na zahrádce pracují o sto šest,jejich synové a vnukové podnikají(v prohnilém kapitalismu) o sto šest.U soudu jsou náhle postiženi katastrofální zapomětlivostí,bohužel společně i se soudci.Vždyť jim stejně nikdo nic neudělá za jejich zvěrstva.Soudci jsou bývalí i současní kamarádi a navíc mají stále přemíru skalních přívrženců-viz dole z 16:25hod.Co na tom,že jsme prohlásili komunistický režim za zločinný.Tady se toho nakecá.Hergott,dneska je vedro-jdu zkolabovat.Uvidíte,že zkolabování se stane co nevidět módním superhitem.Ale není to zas tak špatné,střihnout si tak dvakrát,až třikrát denně kolaps(např.u zkoušek),a on to za nás už někdo rozmnělní do vytracena a v důsledku se vlastně vůbec nic nestalo,neodehrálo,nikdo nikdy nebyl,všechno je jen hra....MATRIX
0/0
2.6.2003 16:47

:-)

Re: JE ZAJÍMAVÉ
Co myslíš těmi Čipery ?!
 
0/0
2.6.2003 16:52

OLAV JENSEN

Re: Re: JE ZAJÍMAVÉ
Čiperný můžeš být i v osumdesáti.Podle situace a osobních dispozic.Mrknul jsem na sraz komoušů na Letenské pláni.Samý důchodce-tedy povětšinou.Ale když s.Švorcová plamenně spustila budovatelské básně,vypadalo to,že jim je tak pětatřicet.Při hulákání a vyřvávání komunistických popěvků jsem myslel,že si najali Bambini di Praga.Všichni ve svém živlu,veselí,rozverní,cpali se párkama,pivem a slivovicí a vůbec nic nepřipomínalo,že by některý z těch důchodců měl zkolabovat.Zkolabovat může i mladý člověk.Oni kolabují pouze před soudem.
0/0
2.6.2003 17:11

Klema

Re: Re: Re: JE ZAJÍMAVÉ
Kazdy, !REALNE! uvazujici obyvatel nasi zeme(od 30-ti vyse, mladsi necht mi prominou)nemuze jinak,nez  s timto prispevkem  jednoznacne souhlasit !Lidove receno:vsichni soudruzi,jsou "vychcani,jak dira do snehu"!!!
0/0
2.6.2003 21:22

Hnusoň

Re: Re: Re: Re: JE ZAJÍMAVÉ
hihihi...přesně
0/0
3.6.2003 7:09

barbudo

Re: JE ZAJÍMAVÉ
Mimochodem, mladý Jakeš úspěšně podnikal už za soudruhů.
0/0
2.6.2003 17:56

Grebeníček

Re: JE ZAJÍMAVÉ
Soudruhu Jensene, tvůj příspěvek se mi vůbec nelíbí !!!
0/0
3.6.2003 13:51

:-(

Soudruh Miloš Jakeš je zločinec
Nese (spolu s dalšími) osobní odpovědnost za to, že tisíce lidí nemohli vykonávat své povolání, že tisíce dětí nesměly studovat !
Ten zdánlivě směšný stařík je SVINĚ nejhrubšího kalibru.
 
0/0
2.6.2003 16:45

Heretik

Re: Soudruh Miloš Jakeš je zločinec
Takových už tady bylo. Každá despotická matka zaslouží to označení, když si osobuje právo rozhodovat za své dítě třeba ve 40 a neustále mu zasahuje do života a snaží se ho citově vydírat. Tam jsou kořeny bolševismu. Víš, jak se srbsky či chorvatsky řekne "dítě"? No přece "otrok". A Ty imaš otroka? Už Shakespeare krásně napsal postavu Jaga a lady Mackbeth. Proč byla většina vyhlazovacích koncentráků na území Polska? Protože polským katolíkům byl přece židovský úděl obzvláště šumafuk.
0/0
2.6.2003 18:10

ivan

Pryč s laciným antikomunismem !
Období výstavby a posléze přestavby přineslo mnoho hodnot výstavby apod. Kdo se nechtěl válet na gauči už jako mladý člověk se mohl realizovat v SSM, reflektoru, partajních organizacích směrem do bydliště i pořádku a inovačních procesech na pracovištích atd atd.
Strana zelených je vpředu.
 
0/0
2.6.2003 16:41

OLAV JENSEN

Re: Pryč s laciným antikomunismem !
Co je to, laciný antikomunismus?Neprohlásil něco takového náhodou Havel a po něm také Klaus?.Mně to připadne něco ,jako bývalý černoch!Ten "laciný antikomunismus",to je teď nějaký hit,že jo?Asi jako nošení klíčů na krku na textilní klíčence s reklamními nápisy.To má alespoň nějaký význam.Například,kdyby mi chtěl někdo ukrást klíče,musel by mi utrhnout i hlavu.Sakra,to nějak nesedí,ale to je jedno.Žádní komunisti nikdy nebyli.Budovali se hodnoty a vědecká pracoviště.Např. prognostický ústav při AV.A taky se postavilo hodně paneláků.A slátala se Škoda 120 a jiná zařízení pro pohyb vpřed.Ach to byla krása,to budování a ty první máje.Dneska to stojí za prd.Každý by chtěl přemýšlet,chtěl by co nejvíc vědět a to nejde.To se musí zatrhnout a hlavně zapomenout.
0/0
2.6.2003 17:00

Loner

Re: Pryč s laciným antikomunismem !
A kdyz nechtel nabydli mu hory doly, Stribro, Jachymov nebo jine rekreacni zarizeni, kde se umyralo jen nahodou. A kdyz mu ani to nestacilo, opratka byla vzdycky po ruce.
0/0
2.6.2003 20:29

Grebeníček

Re: Pryč s laciným antikomunismem !
Správně, soudruhu, konečně hlava otevřená. A proč strana zelených? To se mi moc nelíbí! Ještě jednou si prostuduj Marxův Kapitál a pak "Poučení z krizového vývoje" a zaujmi správný postoj!!
0/0
3.6.2003 13:58

TechtleMechtle

Mel tam chcipnout
PRASE
0/0
2.6.2003 16:33

Skye

Re: Mel tam chcipnout
100% souhlas, měl tam chcípnout.
0/0
2.6.2003 16:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.