Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čína začala napouštět kontroverzní přehradu

Čína začala po deseti letech příprav plnit kontroverzní přehradu Tři soutěsky. Nádrž s největší hydroelektrárnou na světě vznikla na toku mocné řeky Jang-c'-ťiang. Do června hladina dosáhne 135 metrů. Odpůrci přehrady se obávají obrovské ekologické katastrofy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

grand76

kdo chce kam......
no s tim spomalenim toku nevim,nevim..jak to praskne tak tam budou mit docela srumec     
0/0
3.6.2003 3:42

bivoj

mam napad
mozna vas to vsechny prekvapi, ale pojdme radsi na kance.
0/0
2.6.2003 17:38

jejej

miliony mrtvejch krys...
a šecko zaplaví tekutina...to teda bude pjeknej ajntopf...až se sliny sbíhaj...
0/0
2.6.2003 16:27

Lehor

Být ve středověku ekologičtí fanatici, tak nestojí ani Karlštejn
Vsadím se, že na místě , kde Karlštejn stojí, určitě žili nějací broučci a ptáci tam tudy táhli do teplých krajin.
Možná, že ani staří Egypťané by si s pyramidama ani neškrtli. Ne, že bych fandil socialistickým megalomanům v Číně, ale ekologové typu "proti všem a všemu" mi fakt lezou krkem.
0/0
2.6.2003 16:18

HaD

Re: Být ve středověku ekologičtí fanatici, tak nestojí ani Karlštejn
Viz ma reakce o jedno niz
0/0
2.6.2003 16:22

pes Novák

Vzhůru do jeskyní!
 Tak už jsem z těch ekologů Jelena Ivánovna. Jaderný elektrárny to né - produkují sviňsvo, které tu budeme zanechánavat našim potomkům. ( kdoví jestli nám za pár desítek/stovek let nepoděkují za vynikající palivo palivo do energetických zdrojů xy-té generace). Tepelné elektrárny už vůbec ne - produkují skleníkové plyny a těžba paliva a vápence na odsíření devastuje krajinu. Velké vodní elektrárny taky né - devastují ekosystém, ovlivňují místní klima. A když chtěl jeden můj kamarád postavit větrnou elektrárnu (stožár od vedení VNN měl již zajištěn, generátor rozjednán v Dánsku), tak mu to opět "životní prostředí" zakázalo, protože zamýšlené místo bylo místem obvyklého tahu ptáků ( a jinde u nás stabilní vítr nefouká). Takže vyhledejme vhodnou jeskyni, naučme se rozdělávat oheň rotací klacku v důlku (. návod : E. Štorch: Lovci mamutů) a ekologové k nám budou AUTEM (v lepším případě hromadnou dopravou) vozit exkurse, které si budou digitální kamerou točit ty blbce, kteří na to ekolologům skočili...
0/0
2.6.2003 14:59

HaD

Ekologove
Ono je to asi proto, ze pojem "ekolog" je podobne konkretni jako "ekonom" nebo "politik". Pod timto pojmem se hazou do jednoho pytle lidi, kteri spolu nemaji vubec nic spolecneho. Vybornym prikladem jsou ty vetrne elektrarny. Nekoho zajimaji globalni problemy a kysele deste a vidi ve VE (castecne) reseni. Jineho treba "ekologie" vubec nezajima, ale pohorsuje ho pohled na tocici se vrtule, tak zalozi "ekologicke" obcanske sdruzeni, aby se na ne nemusel koukat. Potom je tu skupinka radikalu, kteri chteji lepsi svet, ale jeste nepochopili, ze odmitani vseho, co clovek vytvori, nikam nevede (leda do pekel). A nakonec treba urednik, ktery nez aby si pridelaval praci, tak vezme potrebne gumovy paragraf a vetrnik "ekologicky" zamitne. Je skoda, ze v tomto gulasi zaniknou i dobre a skutecne nalehave "ekologicke" myslenky. A neni jich malo.
0/0
2.6.2003 16:10

Muki

Re: Vzhůru do jeskyní!
Tvuj napad je hodny odsouzeni. Navrhujes obsadit a devastovat jeskyne, ktere jsou ukrytem netopyru dalsi pouste zvirat. Tim padem by jim hrozilo vyhynuti a ekologicka catasrofa.
0/0
2.6.2003 17:47

pikolo

Re: Vzhůru do jeskyní!
No rád bych chtěl vědět jak bys reagovala, kdybys žila vedle např. Temelínu, i ta ekologie má něco do sebe jenom proto, že na světě je lidí jako sraček.
0/0
12.6.2003 13:01

Vůdce

Utopit, utopit
Česká republika má skvělý tvar. Je ze všech stran uzavřená horama jako vana. Navrhuju ji kompletně zatopit a vyrábět z toho elektřinu pro Němce , Slováky, Poláky, Rakušáky. Těch pár krys, které bychom utopily nestojí za řeč.
0/0
2.6.2003 13:47

georgesco

číňani
Volové,
1. Neznám horší spojení než čínský bolševici a megalomanský stavby!!  O kvalitě socialistické práce víme svý, o kvalitě čínské práce taky, tak si to sečtěte!!
2. Homocentristickým technokratům: Proč myslíte, že zaprší a je z toho průser? žvaníte o vápenci do tepelnejch elektráren, z čeho asi myslíte, že je beton, vy tupci!! Na stromech teda neroste! Co víte o změnách klimatu při vzniku takové vodní plochy? Všechno to spolu souvisí! To neviodí jen blboni nebo ignoranti.
Každá megalomanská stavba je průser a taky to průserem skončí.
0/0
2.6.2003 13:20

HaD

Re: číňani
No prave takove jako "georgesco" obcas taky nazyvaji "ekologem" (viz muj prispevek o fous vys). A kdyz vam pak nekdo bude tvrdit, ze zbytecnym jezdenim autem skodite zivotnimu prostredi, tak ho odpalite s tim, ze je "ekolog" a tedy taky blbec.
0/0
2.6.2003 16:16

barbudo

Re: číňani
Souhlasím s tím, že si hoši koledují. Ovšem, pokud se kvality práce týče, znáte nějakou soudobou českou firmu, schopnou postavit přehradu jako Orlík nebo Lipno?
0/0
2.6.2003 17:51

mlhon

Re: číňani
obavam se ze cinu velmi podcenujes. Stejne jako zbytek sveta a take diky tomu se z ni stava supervelmoc ktera bude driv nebo pozdeji enonomicky ovladat planetu. Ja k nim mam docela uctu a hlavne cinske masaze ......
0/0
3.6.2003 0:44

rybitski

euromore
uz aby v tom prvohornim nebo jakym sramu na krasne evrope nekdo zahradil labe, moravu, apar dalsich skvir v nasem krateru a poslal k certu vsechny krysy z nasich mest. a tu levnou energii muze za dumpingovy ceny exportovat i do rakouska.misto historickeho nazvu vychodonemecka marka to odte doby bude euromore
0/0
2.6.2003 13:03

HaD

Re: euromore
Ja navrhuji zacpat taky Zelezna Vrata. At z toho ma neco i Morava. Predstavte si, ze sedite ve sklipku a za dvermi vam sploucha sladke more:-). A co teprv Madarsko - to bude turisticky raj!!
0/0
2.6.2003 16:20

VitaminA

Hanba ekologickým srabům...
Typická megalománská stavba komunistických dunivých hlav. Taky jsem si všimnul, jak naši rádoby ekologové ani v zásadě moc neprotestují(žádná demonstrace, ani petice). Taky proč, lépe se protestuje proti prdu každého amerického šerifa či starosty v ČR (nejlépe za ODS), než protestovat proti krokům spřátelené, komunistické Číny, že? Levičáci nezapomínají být ke svým soudruhům loajální.
0/0
2.6.2003 10:46

Pumpa

Re: Hanba ekologickým srabům...
???
0/0
2.6.2003 14:36

Lucie

Všechno má klady a zápory
Jde jen o to co zdůrazníme. Ekologové by nejraději abychom žili v jeskyních, moc nic nekonzumovali a tedy také neměki odpadky. Ale co má dělat velká přelidněná Čína? Potřebuje spoustu elektřiny a v oblasti je navíc sužována povodněmi. Je to tedy postaveno spíše pro lidi a pro ně to má převažující pozitivní efekty. Pro tu přírodu možná negativní. Ale my jsme lidé a když jsme kdysi vykročili na cestu technické civilizace byly kostky vrženy. Bylo jasné, že budeme i ubližovat přírodě. Ale s tím už dnes nic nenaděláte. To tenkrát zakázat oheň a kolo. Snad.
0/0
2.6.2003 10:32

Tomáš

Re: Všechno má klady a zápory
Oni by možná opravdu chtěli, abychom v jeskyních žili MY. ONI se tam ale nijak nehrnou. Drze parazitují na civilizaci, kterou odsuzují, jezdí autem nebo hromadnou dopravou, potraviny nakupují v supermarketech, svítí elektřinou, používají mobily, počítače a jiné průmyslové výrobky. Správně by měli žít na stromech a živit se tím, co najdou v přírodě.
0/0
2.6.2003 10:48

.

No a co?
Já jsem si napustil doma vanu a včera to vůbec nebylo ve zprávách!
0/0
2.6.2003 9:47

kon-tiki

Re: No a co?
0/0
3.6.2003 0:02

Jirka

Vzkaz pro všechny ekoteroristy :
Jeďte do Číny ke Třem soutěskám a k něčemu se tam přivažte, třeba k té hrázi. Nebo si stoupněte na kraj deštného pralesa a vysvětlujte místní chudině, že ho nemá kácet. V Černobylu prý praská sarkofág, skuste ho ucpat palcem. Hlavně neopluzujte tady u nás, jděte to všechno vykládat tam, kde je to aktuální.
0/0
2.6.2003 8:18

HaD

Re: Vzkaz pro všechny ekoteroristy :
Proc tam nejdes ty, kdyz vis, kde je to aktualni?
0/0
2.6.2003 16:24

N'dea

člowjěk se nestačí djiwit cp se tu dá přečíst :)))
 oprawdu mi to tu připadá jak we školce:)) ale oprawdu..já náhodou studowal ekologickou školu (heč!) a wim, co jakákoliv elektrárna obnáší. Těžko říct, co je lepší..ale určitě nehodlam poslouchat "chytrolíny" co si přečtou 1 článek a machrujou tu co je lepší. Vy nemáte ani ponětí, co je ekologije. To neni jen postávání před elektrárnama a blokování hranic. To je studijum, dalekosáhlé studijum o jakym nemáte šajny.Číňané dle mého názoru udělali srovnatelnou elektrárnu jako Arabové v Egyptě Násirovo Jezero. Tzn. během každýho roku se před samotným tělesem nádrže nanese x desítek tisíc tun nánosů v takovym rozsahu, že to nepůjde do nekonečna likvidovat za chodu. Že zmizí oblast pro 2 miliony lidí pominu, že tato řeka dřív zabíjela tisíce lidí bych nebral zas tak ve špatnym smyslu. Pokud se to tak dá říct, Země s námi "bojuje" jak s obtížnym hmyzem. Pro Matičku Zemi platí posledních pár set let zásada "mrtvej člověk-dobrej člověk", v posledních letech skoro bez výjimky. Co se týče zamoření elektrárny a vody v ní..jestli je pravda, co psala v článku nahoře kolegyně o krysách, nenapil bych se tý vody ani za 5 let..při mírném prostudowání života obyč. vesničana střed. Číny zjistíte, co za bordel vyprodukuje. Jestli tam pod hladinou zůstane jen malá část toho, co vyprodukujou za odpad, tak to teda potěž pánbů. Z hlediska ekologije je pochopitelně blbost co tam psal neznámý pisatel o druzích rostlin a živočichů. Ano, možná tam bude víc žab než dřív, ale co třeba vzácný aligátor čínský žijící v mělkých vodách?? asi nebude nadšen, že v jeho "mělké" tůňce bude za asi 0,25 roku 120 metrů hloubka...z ekol. hlediska je dlouhodobě akceptovatelnější řádně spravované tepelná lektrárna s pořádnými odsiřovači. Krajina vzniklá po těžbě hněd. uhlí se dá k nepoznání rekultivovat a nebude po ní ani památky, po černém uhlí je sanace ještě snadnější. Zatopit pár tisíc km2 je krásná věc, ale občas by mělo platit pořekadlo "všeho s mírou"
allahakbar
0/0
2.6.2003 0:46

ukran

já se při Tvé češtině vůbec divím,že jsi něco studoval..
Myslím,že přišel čas postavit přehradu na Berounce,zřídit propojovací kanál Karla IV mezi Labem a Moravou a  přehradit Moravu a Odru.Voda a lesy nevadí,to už věděl Krčín,pouze naši ekoblbci nevědí nic,natož česky..
0/0
2.6.2003 6:49

Tomáš Švec

Re: člowjěk se nestačí djiwit cp se tu dá přečíst :)))
Není nad to se sám pochválit jaký jsem odborník a jaká je ekologie důležitá a náročná věda a jak o ní "nevěřící" nemají ani šanj.... no a hned v zápětí pak začít plácat tisíckrát převařené ideologické blbosti.
0/0
2.6.2003 7:59

Michal

Re: člowjěk se nestačí djiwit cp se tu dá přečíst :)))
ty polskej tramtejle jdi si ty chytra vyprávět někam jinam, co to meleš o aligátorovi v mělkejch vodách? Ty děláš jak když tu přehradu postavili na nějakým potůčku a přitom je to řeka jak hrom, která má při březích litorální pás se vším co k tomu patří ale po napuštění se celková délka těhlech oblastí s mělkou vodou vhodná pro obojživelníky, vodní ptactvo a ty tvoje aligátory mnohonásobně zvětší takže to je spíš plus. To o tý tepelný elektrárně je taky pěknej blaf, klasický odsirnění proběhne většinou tak, že na to potřebuješ skoro stejně vápence jako spálíš uhlí a oboje musíš někde nakutat, věřim že ti není proti srsti přeměnit ospalé lázeňské podkrkonošské městečko přes noc na překrásnou hnědouhelnou pánev ale když tak si to dělej na svý straně kopce. Zdary.
0/0
2.6.2003 9:31

Lenka

Re: člowjěk se nestačí djiwit cp se tu dá přečíst :)))
 zabít tolik miliónů zvířat a zničit život tolik lidem je trestuhodné, a nemluvě o tom, že hráz má údajně už teď trhliny a celé dílo je značně ošizené, nebo´t prachny na něj kradli úřednící ve velkém a šidili tam všechno co jen šlo, dávali o tom dost dokumentárních filmů (ale na Nově to nebylooo )
0/0
2.6.2003 9:35

Suso

Re: člowjěk se nestačí djiwit cp se tu dá přečíst :)))
Konecne slovo odbornika! takych prispevku by melo byt vic!
0/0
2.6.2003 11:33

Libor

Re: člowjěk se nestačí djiwit cp se tu dá přečíst :)))
OK - mluvite tady o vyhodnosti tepelnych elektraren vs. vodnich - ale zcela pomijite jiste aspekty tech tepelnych - o potrebe vapence se tady uz mluvilo (ja vim, jde to odsirovat i bez vapence, ale ta _cena_ techto zpusobu je ponekud diskvalifikuje ze souteze), navic uplne mlcite o tom, ceho tepelna elektrarna produkuje nejvice a co z principu nelze odstranit - CO2. To je zasadni problem tepelnych elektraren, ktery vodni a jaderne el. ani neznaji. A jestli jste opravdu studoval ekologii (na ktere VS, ktera fakulta?), tak by jste o spojeni CO2 a sklenikoveho efektu mel neco vedet.
0/0
2.6.2003 12:34

Tomáš Švec

Re: Re: člowjěk se nestačí djiwit cp se tu dá přečíst :)))
A to už se vůbec nemluví o tom kolik vyprodukuje tepelná elektrárna radioaktivního odpadu, který se neskladuje v úložištích, ale na haldách (nebo se z něj stavěj rodiné domky).
0/0
2.6.2003 13:14

Ondřej

Krysy...
Nevím, co Číňanům vadí - když dokážou baštit cibetky a psy, proč by jim nechutnal vývar z milionu krys?
0/0
1.6.2003 22:46

ukran

ekoblbci byli i proti přehradě na Dunaji,vzpomínáte?
Dnes je tam ještě více flóry a fauny než dříve.O energii skoro zadarmo ani nemluvě..
0/0
1.6.2003 20:36

rad

Re: ekoblbci byli i proti přehradě na Dunaji,vzpomínáte?
Do ceny elektřiny z Gabčíkova je potřeba započítat odpisy samotného vodního díla. Pak už to skoro zadarmo nebude. Jo až se přehrada odepíše, to bude jiná !
0/0
1.6.2003 21:54

polino

Re: Re: ekoblbci byli i proti přehradě na Dunaji,vzpomínáte?
Výroba elekřiny s uhelné elektrárny u nás vyjde na 0,5 - 0,8 Kč/kWh. (K nejlepším patří Mělník, Počerady). Z jaderné elektrárny na něco kolem 0,3 - 0,4 Kč/kWh. Elektřina s vodních přehrad je za 0,15 - 0,2 Kč/kWh. Nevím jak je na tom elekřina s větru, ale vím bezpečně že výroba elektřiny ze sluneční energie je řádově v korunách!!! Když porovnáme vodu a uhlí, jak ekonomický tak i ekologický, uvědomime si co je pro člověka víc škodlivý... Nechápu že se ještě někomu nelíbí Čínská přehrada.
0/0
1.6.2003 23:25

N''dea

Re: ekoblbci byli i proti přehradě na Dunaji,vzpomínáte?
připadáš mi jak omezený dement..kolik knížek o ekologii a ochraně přírody v praxi si četl? byl jsi někdy se podívat na Gabčíkovu?? asi newíš, co za vzácný ekosystémy tam slovačiska poslali ke dnu..no až si přečteš pár knížek a prostuduješ vliv přehradních jezer na okolní krajinu z ekologickýho hlediska tak přiď a hodíme pokec jo?.) tak studuj a newykřikuj tu blbosti chlapče...!
s Alláhem!
0/0
2.6.2003 0:50

ukran

Re: Re: ekoblbci byli i proti přehradě na Dunaji,vzpomínáte?
brojíš proti rekreační krajině,kterou přehrada způsobila? Už i ti Maďaři chtějí stavět..
Vodní energie je zadarmo,pomáhá krajině a lze použít tyto elektrárny jako  špičkové,jestli víš,co to je,když tak nadáváš bez argumentů.. 
0/0
2.6.2003 6:55

Jarda

Je to super me se to libi, jeste by k tomu mohli postavit fajn atomovou elektratrnu. Fandim tem boreckum co to projektovali oni asi nejlip vi co delaji.
0/0
1.6.2003 20:32

dylan

pes hlidajici odpocivajiciho delnika....
tak tehle fotce nejakou cenu a pak taky jednu pro cloveka, kterej k ni vymyslel nazev... :-))))
0/0
1.6.2003 20:29

Kamil

Re: pes hlidajici odpocivajiciho delnika....
 fakt dost dobrý...
0/0
2.6.2003 11:34

mrtvej klokan pod kaštanem

nuda
Co když to pukne ?
0/0
1.6.2003 20:05

Jura

Re: nuda
proč by to pukalo?
0/0
1.6.2003 20:54

tnx

Re: Re: nuda
Protoze by to u nich nebylo poprve. Na discovery channel bezel loni dobry zebricek nejhorsich katastrov. Cernobyl byl az druhy, prvni byly dve Cinske prehrady, ktere se protrhly. Ty prehrady nebyly za sebou, ale vedle sebe. Proste se vykaslali na udrzbu a povinne kontroly nekterych bezpecnostnich prvku. A tak to tam IMHO bude stejne. Pravidelnou kontrolou se neda chlubit. Takze se na to vykaslou a zacnou nekde jinde stavet jeste vetsi a 'lepsi' prehradu. Sranda bude, az jednou postavi nejvetsi atomovou elektrarnu na svete a budou ji udrzovat stejnym stylem.
0/0
2.6.2003 12:01

Honza

free tibet!
bude to odplata za vpád a okupaci Tibetu
0/0
1.6.2003 19:49

Pavel

Klasicka ukazka koministickeho hospodareni!
Jeste nedavno i Ceskoslovensko budovalo podle direktiv "odborniku" - tedy soudruhu nikoli podle vzdelani a IQ, ale podle dosazeni ve funkci. Podle teto rovnice se postuvne devastovalo zemedelstvi i prumysl! Dnesni Ceska Republika prakticky neprodukuje a vetsinu spotrebniho zbozi dovazi! Obyvatelstvo plati za vse v rovine dolaru k vydelku v korunach a tato rovnice nakonec ve srovnani prijmu prikladne tesare v USA a tesare v CR ukaze extrem, kdy US tesar pracuje na kg masa 5 minut cesky.....? US dolar prechodne klesa, ale ceny v USA nestoupaji jak by se to delo v jine zemi! Za 1 litr benzinu plati motorista v USA stale cca 40 centu, pricemz nejnissi mzda je $ 6.50 na hodinu. Na nektere pocty neni treba lzivou propagandu, ale staci selsky rozum!
0/0
1.6.2003 19:30

aa

Re: Klasicka ukazka koministickeho hospodareni!
soudruh pavel>>  mas nejake divne informace. Cena masa v USA od $1.99 - $6.99/lb  (1 lb=priblizne 0,5kg) >>> Minimalni mzda v USA neni $6.50 ale $5.15 >Zde>   >>> Ceny benzinu v USA: prumerne $1.55/gal v dulezitych oblastech $2.39!  Vysoke ceny zejmena v rozvynutych oblastech a mestach (NY, Californie)>  Zde>   >>zapominas take ze v USA se bez auta clovek nezaobejde a ze tam jsou daleko vetsi vzdalenosti nez v Evrope kde clovek vystaci s mestskou dopravou! Zapominas take na vysoke poistne utomobilu, service atd.  Srovnej taky kolik stoji mesicni najem ... napriklad v Californii jenom za mizernou cimru musi clovek zaplatit vice nez $750, za dum $2000-$5000 a vice. To se skutecne neda srovnavat!!! Zivotni naklady v dulezitych centrech USA jsou tak vysoke ze lidi v Cesku nemaji o tom ani sajnu!  Napriklad levny dum v Californii stoji $450tis a vic.... tenista Aggasi nedavno prodal ten svuj za $26 mil. Tydle cisla neukaziji nic o komunistickem hodpodareni!!   >>>><<<<O komunistickem hospodareni ukazuje predevsim to ze cele hospodarstvi bylo nejdrive vytunelovano pod zaminkou privatizace (Klausova teorie hospodarstvi), pak rozprodano do zahranici. Zahranicni majitele nemaji zajem na rustu urovne Ceska ale na obsahu sve kapsy. A proto se v Cesku (na Slovensku jeste hur) pomalu nic nevyrabi. Nejhorsi je ze komunistickou vychovou se smysleni lidi  zmenilo tak ze pomalu uz nikdo nepremysli poctive a porad hleda jenom levarny.  (stare heslo: "Kdyz neokradas stat okradas svou rodinu" atd)  >>> Lidi zapominaji ze USA buduje sve hospodarstvi dlouha leta, jednotlive staty ziji spolu v miru dlouha leta, na rozdil od ostatniho sveta. Koukni se na Evropu, same problemy, nesrovnalosti, nenavisti, sovinizmus, nacionalizmus, dve svetove valky atd atd. USA zaklada sve hospodarstvi na ekonomicke spolupraci a ne na vystrednych politickych "socialistickych", "kulturnich" a jinych revolucich...
0/0
1.6.2003 21:41

Pavel

Re: Re: Klasicka ukazka koministickeho hospodareni!
Pekny clanek i kdyz nemusis byt zrovna pedant na ta cisla! Ono hodne zalezi na umeni nakupovat a to minimum co uvadis je stare 5 let! Napr. v McDonald alespon v Californii je pro pomocny personal min. $ 6.50 / hr. Zda se zijes v US a tak ti dam jeste jednu radu: love it or leave it.......
0/0
2.6.2003 2:51

Kuba

Re: Klasicka ukazka koministickeho hospodareni!
asi bych jeste dodal, ze americky tesar, nebo treba automechanik si prinese vlastni naradi a nebude nosit opizlany vercajk zamestnavateli s tim, ze se_to nejak opizlalo. navic na ten benzin za pakatel by skodovka moc neujela, protoze v americe si o oktanovem cisle 91 muze leda nechat zdat a benzin je tedy i vyrobne levnejsi. rozhodne ale souhlasim s vlivem komunismu na ceske hospodarstvi - mezi svetovymi valkami bylo ceskoslovensko v prvni desitce prumyslovych zemi. jenom nejak nevim, jak to vse souvisi s cinskou prehradou.
0/0
2.6.2003 1:16

Klemix

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
1.6.2003 14:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.