Diskuze

Hvězdičky na hotelích jsou pouhá ozdoba

Má to být známka kvality, ale ve skutečnosti je to pouhá ozdoba jména. Hvězdičky u názvů českých hotelů nemají s kvalitou poskytovaných služeb nic společného. Každý si jich může před jméno hotelu přiřadit, kolik chce. Závazná pravidla pro známkování hotelových služeb neexistují.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Daniela

1. 6. 2003 21:57
hm...
Hvezdicky na hotelich jsou pouha ozdoba:taky si nekdy myslim   ,ale v cechach to tak neni
0 0
možnosti

rad

1. 6. 2003 18:09
neni to tak zle
Ja pouzivam v Praze hotel - byvalou kolej za 700 Kc za noc. Vybaveni je puvodni ale udrzovane, snidane skomna ale personal dela co muze a chova se slusne. V Kanade a USA s vami hrajou hru nemuzeme-najit-vasi-rezervaci nebo vas-pokoj-neni-pripraven a snazi se z vas vyzdimat penize navic. Nikdy nezverejnuji cenu predem. V Torontu mi chteli vnutit smrdutou zahulenou diru a musel jsem servat sefa recepce. Pak se velmi polepsili.
0 0
možnosti

>

31. 5. 2003 5:46
Hvězdičky na hotelích jsou pouhá ozdoba
, Hvezdicky na hotelich v Cesku? Vy snad zertujete. Na ty spelunky bych daval krizky pro vystrahu a ne hvezdicky! Cimry bez zachodu, koupelen jen sem tam umyvadlo, smradlave cigaretama a zatuchlinou, svaby, stenice, rybicky. Tak kam jdu v noci kdyz se mi chce? No prece do toho umyvadla, aby si potom nekdo dalsi v nem umyl ksicht. Nebudu prece litat o pulnoci shanet nekde nejaky pochcany hajzl. Jsem prece v Cesku ne! Za cimru ale platim jako za presidentske apartma v New Yorkskem Hiltonu. Jsem prece cizinec! A pak se mesic skrabu a honim filcky. To jsem bydlel v petihvezdickovem hotelu. :-(((
0 0
možnosti

Maduro

31. 5. 2003 6:36
Re: Hvězdičky na hotelích jsou pouhá ozdoba
Pisu nize o nedostatcich, ale tohle je uplny blabol vycucany z prstu a nebo z chorobneho mozku. V Praze jsem spal v hotelech Panorama a Pyramida, normalni ceny premrstene, 180,- eur a 4500, - Kc, ale prez Cedok na letisti jsem je sehnal za dva tisice. Kvalita ubytovani na velmi dobre urovni a k chovani recepcnich nemam pripominky. O urovni obsluhy diskutovat neminim, je opravdu velice spatna, neprofesionalni v drtive vetsine restauraci, bohuzel se zhorsila i kvalita jidel. Samozrejme se da spat levneji, Hotel Sport v Kralupech nad Vltavou za 650,- dvouluzak a az na drobne nedostatky pomerne uchazejici ubytovani, byt prave tam jsem zaregistroval onen problem s vytahem a telefony, ale za tu cenu se oko musi primhourit. V Evrope jinde nespim, ale muzu potvrdit, ze ani kvalita hotelu v USA nasinci asi moc vonet nebude. Miami Airport Hotel za sto dolaru na noc, zadna slava, opryskana vana, prilepil jsem se k dlazdickam na podlaze v koupelne, talire se zbytky jidla hodiny a hodiny za dvermi pokoju aniz si jich nekdo vsimne. Latinska obsluha sice kamaradska, ale uroven prumerna.
0 0
možnosti

Helena

30. 5. 2003 17:08
ja bych se zase tou zapadni evropou tak neohanela
pracuji v cestovnim ruchu a jiz jsem resila nespocet stiznosti nasich cestujicich stezujicich si na to ze vybaveni napr. francouzskych hotelu vubec neodpovida hvezdickovemu oznaceni
0 0
možnosti

jejej

30. 5. 2003 15:37
a co hvezdy na kremelskym vorloji...este sou ?
0 0
možnosti

pavel

30. 5. 2003 15:36
Nepomer kvality hotelu ...
Letos jsme byli na dovolene v Cechach(mam trvale bydliste v Kanade). Ubytovali jsme se v hotelu "Monica" v Braniku v Praze 4. Maji na webovych strankach oznaceni 3 hvezdicek, ale ve skutecnosti by si tam mohli klidne dat 4 hvezdicky. Hotel je to opravdu pekny, v tiche lokalite a i se zahradnim bazenem. Obsluha hotelu je bezvadna (personal velmi prijemny a ochotny splnit hostovi jakekoliv prani.
V takovemhle hotelu je radost se ubytovat .
0 0
možnosti

Maduro

30. 5. 2003 15:35
Hvezdicky...
Behem 35denniho pobytu jsem spal v sedmi hotelech. Na hvezdicky samozrejme davam pozor, ale mate pravdu, je to k nicemu. Rozdilna kvalita trihvezdickovych je az propastna. Jeden vytah pro tri osoby v hotelu s vice nez 200 luzky, nedele a pondeli velikonocni zavrena restaurace a volno pokojske jiz od soboty, nefungujici vytah v petipatrovem penzionu, nefungujici telefony na pokojich, denne ta sama snidane a bez  nabidky tepleho jidla, to jsou jen zakladni nedostatky. Ceny v Praze jiz mnohdy prevysujici ty *evropske*, za 150 az 280 eur, ac se mnohdy jedna o pouhe vylepseni staveb realneho socialismu ci drobne upravy v penzionech. Obsluha vetsinou bidna, servirky bez puncoch v pantoflich se spinou mezi prsty, cisnici s ohony do pulky zad a prstem namocenym v omacce, mnohdy kasirujici veci, ktere jste si ani neobjednal......No nevim, nevim, jak dlouho to muze vydrzet a turisty budou bavit Hradcana, Karluv most a Mala Strana......
0 0
možnosti

pavel

30. 5. 2003 15:51
Re: Hvezdicky...
No, no tak hrozny to zase neni. Proc si radsi nevybrat mensi hotel, nez 200 luzkovy? Na web strankach je mnoho peknych 3 hvezdickovych hotelu a pensionu, jen se musite po nich trochu "porozhlednout".
Ja jsam jsem byl letos v Cechach (i v Praze) a zase tak "cerne" jsem to tam nevidel. Je sice pravda, ze ceny za ubytovani jdou hodne nahoru, ale jsou i levnejsi a kvalitnejsi hotely a pensiony.
0 0
možnosti

Ing. Papazian

30. 5. 2003 10:05
Stupnice odlišujicí kvalitu a standard jednotlivých ubytovacích kapacit je nutná
Podle mého názoru je velmi nutné, aby písmenka nebo hvězdičky nebo něco jiného, ale jednoduchého a srozumitelného existovalo právně závazně i v ČR. Nejčastěji v Evropě se setkáváme v hvězdičkami, nechť jsou to tedy také hvězdičky, ale pravidla musí být transparentní a vymahatelná. Dobrovolnost je málo, neuvedení hvězdičky by trestné být nemuselo (důvod k odebrání licence, Živnostenského oprávnění), ale naopak uvedení a zvláště nesprávného směrem nahoru (k lepšímu) by trestné mělo být. Právně závazně by se mělo také stanovit maximální počet hvězdiček. Různá profesní sdružení nebo souhlas ČCCR je nedostačující, musí to vyjít ve Sbírce zákonů. Působení nepřímo vítám, ale je to málo a není to systémově správný postup.
0 0
možnosti

Amerigo Vespucci

30. 5. 2003 11:23
příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0 0
možnosti

pt

30. 5. 2003 8:13
Hvězdičky
Hlavně, že máme závazná pravidla na velikost a vybavení klecí pro slepice!!!
0 0
možnosti

Roman

30. 5. 2003 3:06
a co AA?
jakov anglii
0 0
možnosti