Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jděte k referendu, vyzvala šéfka kampaně

Na hlavu ženy zodpovědné za vládní kampaň k referendu se snesla spíše kritika. Někomu se kampaň nelíbí, leckdo ji ani nezaznamenal. "Cílem je sdělit to podstatné, ne mít hlavu jako nafukovací balón plnou norem," hájila projekt Jana Adamcová, šéfka odboru komunikační strategie na ministerstvu zahraničí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dášenka

To se povedlo,demokracie.
V tuto chvíli by měla být za to co předvedla Jana Adamcová bez práce 200.000.000,-???????
0/0
13.6.2003 12:52

Libuše

Kritizovat umí každý
Kdo chtěl vidět - viděl,kdo chtěl slyšet - slyšel. Podle mě si každý mohl najít tu svojí odpověď. Bylo toho dost pro všechny.
0/0
13.6.2003 10:17

pierre

prodej nemovitosti, pozemku, lesu po vstupu do EU
http://www.joukl.cz/doeuano.htm
0/0
4.6.2003 13:17

pierre

0/0
4.6.2003 13:12

Jirka

Re: vstup do EU?
Plně souhlasím s Vašimy názory.Již dnes se u nás v pohraničí hlásí němečtí občané o svůj původní majetek a jejich reakce nejsou zrovna v rukavičkách.Vím,že náš dům stavěl před válkou židovský doktor,přesto se tu ohlásil arogantní němec,dům si vyfotografoval a vynadal mi,že se o jeho činžák nestaráme.Jeho výrok je ukázkou naší budoucnosti - Až vstoupíme do EU tak s námi udělá rázný konec.Na českou pákáž se musí tvrdě.- Naši plitici prostě dokončí dílo,které kdysi započal Hitler.Blíží se pogrom českého národa?Nebo dostane co si zaslouží?Budoucnost máme ve svých rukou.Nepromarněme poslední příležitost.EU je vlak,ze kterého se nedá vystoupit.
 
0/0
4.6.2003 13:31

VÍT

TO SI PIŠ, ŽE PŘIJDU!
A SAMOZŘEJMĚ ŘEKNU NE DO EU! POZN.: ZA PODMÍNEK VYJEDNANÝCH SOC.DEM. :-)
0/0
4.6.2003 13:12

George

Referendum?
I kdyby celý národ byl proti,je to fuk,vláda už rozhodla a vsaďte se,že v referendu bude 52 % pro vstup !
0/0
3.6.2003 22:24

Viktor N., Brno

Re: Referendum?
Já se vsázím, že účast bude 62 %, z toho pak 98 % bude pro EU. To budou oficiální výsledky.
 
Skutečné výsledky hlasování však budou zcela jistě jiné, nicméně - bylo již rozhodnuto...
Koneckonců proč se vyměnily klíčové posty na statistickém úřadě?
0/0
3.6.2003 22:48

Soukup

Re: Re: Referendum?
Už jednou jsem tu psal jak rád jsem odešel ze statistiky do důchodu.Statistika je mocná čarodějka a ten kdo jí vládne vám vysvětlí cokoli.
0/0
4.6.2003 8:12

Pátek třináctého

Budoucnost Evropské unie jako "mlhovina Andromedy" ?
Budoucnost Evropské unie jako "mlhovina Andromedy"
Je škoda, že Vladimír Špidla, jako historik, neuvedl nějaké příklady naší izolace v dějinách, aby to bylo možné posoudit. Jeho (a řady dalších, i některých představitelů KSČM) tvrzení o "izolaci" jsou neopodstatněné, nepravdivé a lživé. Například představitel Evropské komise v České republice Ramiro Cibrian na tiskové konferenci v prosinci minulého roku na otázku Haló novin: "Co by se stalo, kdyby Česká republika do Evropské unie nevstoupila" odpověděl velmi srozumitelně. Konstatoval, že pokud by občané České republiky hlasovali proti vstupu do Evropské unie, tak by se nic nestalo, "jen by existoval jiný druh vztahů mezi ČR a EU". Přitom poukázal na Norsko a Švýcarsko, které nejsou členskými státy Evropské unie a přesto má Unie s nimi dobré vztahy. Argumentace o "izolaci" je skutečně nesmyslná a je na čase s ní skončit. Nebyla by to samozřejmě situace o nic jednodušší než v případě vstupu do Evropské unie. Česká vláda by konečně musela nastoupit zásadně jinou hospodářskou a sociální politiku ve srovnání se současnou. Takovou, která by umožnila využít všech možností České republiky a postavila by na první místo růst životní úrovně občanů České republiky a tedy růst české ekonomiky v převažující míře v českém vlastnictví.
0/0
3.6.2003 18:24

laszlo

evropska unie je cesky sen!
0/0
3.6.2003 15:17

laszlo

jdete k referendu
do evropy ano ne do evropske uhnije!
0/0
3.6.2003 14:41

pavel

evropska unie je super
zdravim evropska unie je proto abi se evropa stala jednou skupinou.ja jsem 4 roky v nemecku a nemuzu si stezovat je to tu super.vyuzijte tu sanci taky.
0/0
3.6.2003 10:54

Švanda

Re: evropska unie je super
Z Tvého článku jsem pochopil, že k svému šťastnému pobytu EU vůbec nepotřebuješ.
0/0
3.6.2003 13:43

Jardaa

Pujdu
Kampan me presvedcila, ze EU je pekna saskarna a budu hlasovat proti.
0/0
3.6.2003 8:39

j

Re: Pujdu
mám stejný názor
0/0
3.6.2003 17:32

roXor

Re: Re: Pujdu
Přesně.
Díky šedivý Korantengu!
0/0
3.6.2003 23:02

Gregor

Šéfka kampaně by měla odstoupit.
Kde bere ta paní šéfující na zamini kampani ke vstupu do EU tu drzost k úsměvům? Politici, odbornící na reklamu a i laici jako jsem já se shodují, že kampaň je lživá a neprofesionální. Za skandální považuji fakt, že v reklamách vystupují lidé z castingu a extempore typu vydávání krtka za hospodářské zvíře ani nekomentuju. Jsem příznivcem vstupu do EU, ale tato kampaň by mě spíš odradila.
0/0
3.6.2003 8:05

Viktor N., Brno

Re: Šéfka kampaně by měla odstoupit.
Šéfka kampaně je hloupá slípka, co o EU neví lautr nic. Kdyby o tom chudinka věděla víc, vyděsila by se a kampaň by byla těžce protievropská.
0/0
3.6.2003 10:45

Brix

Kampaň?
Silně mě současná kampaň připomíná kampaně komunistů za odsouzení 2000 slov, Charty 77 a Několika vět, Kdy občané, aniž by věděli co tyto dokumenty obsahují, je mměli odsoudit. Stejně tak dnes jsou všichni masírováni pro vstup, protože je to nezbytné (jaký smysl potom referendum má), bez konkrétních informací pro všechny (ne všichni si je mohou na netu vyšťourat). Až se národu na férovku řeknou nejen KLADY, ale i ZÁPORY vstupu, tak se rozhodnu. Do té doby říkám EU NE!
0/0
3.6.2003 7:37

Max

Jak a proc jsem se rozhodl ja...
Sbirka odkazu na clanky liberalnich a konzervativnich analytiku tykajicich se CR a EU. Myslim, ze pro tak zasadni rozhodnuti je vhodne mit dostatek informaci, at se rozhodnete hlasovat pro nebo proti.
> http://www.aynrand.cz/pages/archiv/JiriKinkor/clanky/EU.html 
> http://www.euroskeptik.cz/clanky.php?kategorie=6
Po vyslechnuti ekonomu z Obcasnkeho a Liberalniho institutu a prostudovani vyse uvedenych clanku jsem dospel k nazoru, ze je pro nas vhodne se socialistickou EU jako podnikatele, obcane a politici intenzivne spolupracovat, ovsem do jejich  politickych struktur NEVSTUPOVAT.
0/0
3.6.2003 0:47

Petr

Re: Jak a proc jsem se rozhodl ja...
Obcansky a Liberalni Institut je organizace placena za to ze opakuje jen to co rika Klaus.
Muzete si prece domyslet ze je tady spousta lidi kteri se strasne boji toho ze by soudy zacaly fungovat a ti maji dost penez na to vydrzovat hlasne trouby.
 
Pokud chcete objektivni informace, vyjedte se podivat na Zapad a promluvte si s lidmi kteri tam ziji. Anebo se treba divejte jen na stav silnic.
0/0
3.6.2003 4:49

Max

Re: Re: Jak a proc jsem se rozhodl ja...
Hezky sis nabehl do zdi. LI a OI jsou totiz dve instituce!  Nez zacnes verejne LHAT, zjisti si fakta. Obcansky institut (www.obcinst.cz) a Liberalni institut (www.libinst.cz ). O Obcanskem toho vim pomerne velmi malo (clenove Michaela Freiová, Roman Joch, Michal Semín, Jaromír Žegklitz), o Liberalnim pomerne velmi mnoho. Clenove Dan Stastny, Josef Sima, David Lipka, Jan Pavlik, Mir. Sevcik, Jiri Schwarz (prvni tri znam osobne) jsou velkymi kritiky statu a kdyby je a jejich institut nekdo podezrival z podpory Klause, tak by mu pekne vysmali. Asi nectes jejich clanky: http://www.libinst.cz/etexty.php3 
 Jedina instituce podobneho razu, ktera ma primou spojitost s Klausem, je Centrum pro ekonomiku a politiku. www.cepin.cz
 
0/0
3.6.2003 9:37

Jiří

Re: Re: Re: Jak a proc jsem se rozhodl ja...
Souhlasím, že není na místě srovnávat Liberální institut s Klausem, jeho členové jsou většinou mnohem liberálnější než Klaus. Také některé z nich znám a můžu říci, že jsem se setkal s určitým nesouhlasem s Klausem. Ekonomů Liberálního institutu si vážím, jsou to zkušení ekonomové (i když netvrdím, že sdílím všechny jejich názory). Mimochodem přečtěte si se na stránkách www.libinst.cz od dnu daňové svobody, který se letos opět posunul blíže k prázdninám.
0/0
3.6.2003 17:53

Viktor N., Brno

Re: Re: Re: Re: Jak a proc jsem se rozhodl ja...
No, spíše se den daňové svobody posunul dále od prázdnin, ne? Pokud bereme v úvahu celkové zdanění občana, které se dle odhadů u nás pohybuje kolem 76 %, pak se dnem daňové svobody bychom měli počítat někde kolem  začátkem září. Do celkového zdanění se počítá veškeré (i opakované, několikanásobné)zdanění, včetně odvodů sociálního i zdravotního pojištění, daň z příjmu, DPH, spotřební daně a pod. Od nového roku se díky rušení sazby 5 % DPH se to posune ještě dále. Nejraději by z nás i tu kůži strhali...
0/0
3.6.2003 19:30

Věčný student

Poměrně objektivní informace
Jsou k nahlédnutí také na www.joukl.cz Stojí za přečtení.
0/0
3.6.2003 0:24

franta mottl

neptej se co muze Evropa udelat pro tebe,
ale co muzes udelat ty pro Evropu - by rekl prezident Kennedy. A proto prestanme koukat na tu ci onu dotaci, nybrz se snazme byt platicim clenem EU - abychom se mohli merit s temi nejlepsimi a tim byt rovnocenymi partnery.
0/0
2.6.2003 19:29

Jimez

Re: neptej se co muze Evropa udelat pro tebe,
Pokud chceš něco udělat pro Evropu, měl by ses snažit zlikvidovat Evropskou unii.
0/0
2.6.2003 22:27

blb

Re: neptej se co muze Evropa udelat pro tebe,
tak tohle v ruzných obměnách (stát, vlast, ....) považuju za možná dobré heslo, ale za špatný argument. Což lidi jsou na světě proto, aby vzkvétal stát? Anebo stát coby jeden ze způsobů, aby "kvetli" lidi? Takže shruba stejně hloupé je ptát se, co stát dělá pro občánka, ne? Dokonce míň, neboť stát, stádečko, je nastavba, prostředek, ne cíl...nevím, proč bych si život měl pojmout jako závod o prvenství v nějaké podivné disciplině nayývané stát...nebo být rovnocenný v něčem, co mi je úplně putýnka. Což tak to poopravit na: nejprve se ptej, co můžeš udělat pro druhé lidi, a teprve pak říkej, co bys rád od nich .... ovšem nevím, jakou tohle může mít šanci ve společnosti vzájemných málem nepřátel, kde blízkost košile vůči vzdálenosti kabátu krátkozrace to rozhodující ... ať si kdo chce co chce říká, já rád obojí!(ale závodit kvůli tomu nebudu).
0/0
2.6.2003 23:37

gimli

Bohužel zřejmě všechno dopadne "Ano". Protože (opět bohužel) rozhoduje většina, která věří, že je vložky ochrání a že ariel je nepřekonatelný. Stejně tak věří irskému studentovi, který mluví hrdě o irštině anglicky a řeckému kavárníkovi, který je ve skutečnosti němec a ministrovi Svobodovi, který je ve skutečnosti vůl. Psina by ovšem byla, půl roku po vstupu vyhlásit nové referendum s otázkou: "Chcete zůstat v EU?"
0/0
2.6.2003 18:48

šakal

Tedy,...
...až na tu neuctivou zmínku o kavárníkovi s Vámi souhlasím!...chi, chi, chi
0/0
2.6.2003 19:42

Viktor N., Brno

Re:
Máte pravdu, ale trochu jinak. Domnívám se, že oficiální výsledek bude 98 % "ANO" bez ohledu na skutečný výsledek. Generátor hlasů udělá své a Špidlovci se budou chlubit, jak jsou občané ČR uvědomělí...
Žádné další referendum o setrvání se tedy konat nemůže.
Tím ale nechci říci, že nemá smysl k referendu chodit. Ba právě naopak. AŤ to nemají zace tak jednoduché...
0/0
3.6.2003 10:43

havran

Re: Re:
ani já jim to neusnadním
0/0
3.6.2003 11:27

Dušan Kučera

Re: Re:
Naopak Viktore, chodit k referendu má smysl. Pokud k referendu přijde jen 5 lidí, z toho 3 budou pro vstup a 2 proti, bude referendum platné a rozhodlo se v referendu, že ČR vstoupí do EU.
0/0
3.6.2003 12:02

Viktor N., Brno

Re: Re: Re:
Možná jste to přehlédl, ale neříkal jsem, že jít k referendu nemá smysl. I když se domnívám, že o výsledku již bylo rozhodnuto...
0/0
3.6.2003 14:15

j

názory ekonomů
Přečtěte si názory některých ekonomů na vstup do EU v květnovém newsletteru Centra pro ekonomiku a politiku, v jehož správní radě je i Václav Klaus - viz http://www.cepin.cz/NEWSLETTER/2003-05.pdf
 
Viz také:
0/0
2.6.2003 17:57

Petr

jsou to ti sami ekonomove co dovedli Cesko ke krachu?
Jsou to ti sami ekonomove co dovedli Cesko ke krachu? Ti co nedokazali rozlisit zlodejinu a tunelovani?
 
Pekne dekuju za takovehle "odborniky" a doufam ze od nich budeme mit v Evrope pokoj.
0/0
3.6.2003 4:53

kiki

Re: jsou to ti sami ekonomove co dovedli Cesko ke krachu?
Petře, pomlčtě raději, když jste si to ani nepřečetl a vzdělání nemáte možná ani základní.
0/0
3.6.2003 17:56

Modrý pták

Včerejší Partie a tl.hlasování je varováním pro socany.
Včetejší TV Partie na Primě a tel.hlasování o vstupu do EU s výsledkem 63% hlasů proti vstupu do EU může dopadnout i hůř při hlasování 13 a14.června.
0/0
2.6.2003 17:23

volič

Re: Včerejší Partie a tl.hlasování je varováním pro socany.
Záporné stanovisko 63% proti vstupu do EU svědčí o špatné práci ministra Svobody a spol.
0/0
2.6.2003 17:25

Měsíček

Re: Re: Včerejší Partie a tl.hlasování je varováním pro socany.
To svědčí především o stupiditě oněch 63 procent.Pokud v referendu zvítězí NE,tak asi emigruju,protože to bude zkáza pro naši ekonomiku.
0/0
2.6.2003 17:44

šakal

Chi, chi, chi,...
...Vaše emigrace?...Malá zkáza pro Vás, veliký krok pro ČR!...Chi, chi, chi :-)
0/0
2.6.2003 17:50

j

Re: Re: Re: Včerejší Partie a tl.hlasování je varováním pro socany.
Zkáza pro naší ekonomiku bude, když tam vstoupíme. Proč máme po 14 letech budování tržní ekonomiky přijímat evropskou centrálně plánovanou zemědělskou politiku? Po vstupu do eu nebude našim zemědělcům určovat, co mají pěstovat a kolik, trh, ale Brusel.  Co když naše kravičky nadojí víc mléka, než nám dovoluje Brusel? Budeme raději platit tučné pokuty nebo řezat kravičkám vemena, aby nepřekračovali limity?
 
Vstup do eu také neznamená odbourání cel (dovoz spotřebního zboží z eu je už od 2001 bez cla), ale naopak jejich zvýšení při dovozu z nečlenských zemí. Teď jsem se dozvěděl, že po vstupu bude např. clo 22 Kč na kilogram banánů a tak bychom mohli pokračovat.
 
0/0
2.6.2003 17:53

Klemix

Re: Re: Re: Re: Včerejší Partie a tl.hlasování je varováním pro socany.
V zemědělství nikdy nemůžou platit pravidla trhu, protože musíš pěstovat všechny plodiny a ne jenom ty, u kterých je zrovna vysoká cena! Zemědělství prostě musí být regulováno, aby se nestalo, že by všichni zaseli pšenici a nikdo nepěstoval kukuřici, protože se to nevyplatí. To bysme dopadli jak sedláci u Chlumce. Ne EU bude znamenat pohromu jak pro naše zemědělce tak hlavně pro náš průmysl, protože se zastaví příliv investic a naše výrobky budou v EU téměř neprodejné (bude se dávat přednost výrobkům z EU, u kterých je vyšší záruka kvality).
0/0
2.6.2003 20:07

šakal

Uááá, zííív!...
...koukám...Vy také věříte, že bratranci Ruchadlové vynalezli veverku!
 
Dovoz levných plodin ze zahraničí...nic?
 
 
0/0
2.6.2003 20:30

j

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
2.6.2003 21:19

me

Re: Re: Re: Re: Re: Včerejší Partie a tl.hlasování je varováním pro socany.
zaruku kvality neurcuje jestli je zbozi z EU nebo ne .... kazdy treba chce mit hodinky ze Svycar
0/0
3.6.2003 10:08

j

Re: Re: Včerejší Partie a tl.hlasování je varováním pro socany.
Souhlasím, Svoboda je naprosto příšerný *****. Kdyby Špidla vyhodil raději jeho...
Pokud jde o Nedělní partii, tak mi na NE nešlo se dovolat, linky byly asi přetížené, takže proti je možná ještě víc lidí. Viz také hlasování na http://eu.ihned.cz
0/0
2.6.2003 17:46

j

Ne Unii!
Jděte k referendu a řekněte NE, poku nechcete přijít o státní suverenitu atd.
viz http://neeu.wz.cz - čtěte o nevýhodách EU, které bohužel převažují nad výhodami
 
0/0
2.6.2003 17:12

pes Novák

Re: Ne Unii!
Prosil bych přesnou definici suverenity! Jestli tím myslíte to, že se hrdě poplazíme po kolenou do EU za 2 -5 lroků (protože když nás EU "za odměnu " lehce přidusí tak naše ekonomika pod vedením ekonomů z libovolné z našich politických stran zkrachuje) tak to budu raději hned hlasovat pro. A jestli se nemýlím, tak teď nejvíc řvou chudší země, protože se budou muset dělit o podpory s ještě chudšími. A až budou mít plná práva ti ještě chudší tak to bude s přijímáním dalších chudáků ještě horší (a co si budeme o ČR namlouvat, že jó). Takže milí euruskeptici: Raději chcípnem vstoje, než bychom žili pod nadvládou bruselské byrokracie!
0/0
3.6.2003 10:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.