Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Převoz vězňů do Česka je definitivní

Dva Češi odsouzení v Thajsku za pašování drog se vrátí do vlasti. Převoz obou vězňů do České republiky je definitivní, řekla iDNES česká konzulka v Thajsku Hana Flanderová. Rozhodla o tom thajská transferová komise. Za pašování dostali 50 let. Po amnestiích jim v Česku zbývá odsedět 17 a 35,5 roku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

marian

JSOU TO HRDINOVÉ!!
0/0
26.8.2003 8:23

mano negra

Česká povaha
Je mi z Vás smutno.Zůstali jsme Čechy...
0/0
24.8.2003 17:23

FlashLight

Trochu to spletli...
...ááááááááááááááááááá, zase mazali nevhodná slova! Měl bych krást a podvádět, aby mě poslouchali a nic nemazali, tabloidní redaktoři iHEUTE.... No, jen jsem psal, že je dobře, že se vězňům zlepšují podmínky...dělníkům naopak zhoršují...Vlastně, kdo nepodvádí, nekrade, nepašuje, nepase a negeglá v politice, jako by nebyl...
0/0
24.8.2003 17:20

Xury

Re:
Svatá pravda, bohužel. Kdyby se naši politici starali třeba o děti tolik jako o vězně, třeba by těch vězňů nakonec bylo míň. Ale u nás to vypadá tak, že klidně poruší naše občanská práva, aby se náhodou nestalo, že bychom my mohli porušit občanská práva nějakému vrahovi.
0/0
25.8.2003 8:58

Pavel Sedláček

o drogách na www.narodni-strana.cz
Žádné úlevy, žádný převoz, žádná milost. Trest. Nejtvrdší trest. Trest smrti by byl málo! Na pašovanou drogu by v zemi doručení zemřelo mnoho lidí, převážně velmi mladých a mnoha dětem by byl zkažen život. Nehovořím o jejich rodinách, rodičích a příbuzných... Každý dealer by si měl být vědom možnosti definitivního trestu, je to jeho riziko. A za pašování a distribuci bílé smrti si oba dva  zaslouží pouze provaz!
 
0/0
24.8.2003 15:49

Ferry

Re:
Provaz si zasloužíš ty, magore. Nebudeme my nějaký fašounek???
0/0
24.8.2003 17:16

Daryl van Horn

Re:
Uz jsi si fetaku slehnul?To by se vam fetakum libilo co.Prodavat fet a  jeste kazdeho kdo by vam to zatrhnul  oznacovat za fasouna,co od takovych individui cekat,ze?Hlavne za prodavani fetu detem bych dal prisne tresty.
0/0
24.8.2003 21:31

Roman

Naplneny zivot.
Vzhledem k tomu,ze ja sam uzivam nealkoholove drogy jiz treti desetileti,tak musim teze reagovat. Co to tady melete o skazenych zivotech s drogami? Drogy jsou vubec to nejlepsi,co na svete je a jenom pro to,ze vy uzivate jine latky(etylalkohol....) nez-li my,minoritni toksikomanicka subkultura,tak nas chcete odsuzovat a dokonce trestat. Tim,ze se s vami nenalevam v hospode,nybrz si vpichuji injekce,nejste o nic lepsi nez-li ja. Jste banda pseudomoralku a pokrytcu,stavejici na piedestal nedotknutelnosti,veskere psychoaktivni latky vami uzivane a pokrytecky s vyrazem svetce odsuzujici kazdeho,jez se opovazi vyuzivati jine drogy,nez ty,co vyuzivate sami. Je nejvyssi cas,pristoupiti k naproste,plosne a bezpodminecne legalizaci veskerych drog v teto zemi a postaviti je po bok etanolu,cofeinu a nikotinu,coz jsou latky s kterymiz vase pokrivena pseudomoralka nema sebemensi problem,neb je sami uzivate.Tento clanek pisi v dobe akutniho ohrozeni zivota (alespon ve vasich predstavach),neb se nachazim pod carokrasnym vlivem opiovych alkaloidu.
Za legalizaci a zivot krasnejsi
0/0
24.8.2003 15:40

Last moment

Re: Bez iluzí
Dám si ještě jednoho  zdaněného panáka navíc a půjdu usínat s příjemným pocitem legálního občanského opojení.  
0/0
26.8.2003 0:27

Vendula

Prevoz
To by se za komunismu nestalo. Co jste chteli tak mate , ha,ha ,ha. Musim se jenom smat. Cest praci vsem soudruhum.
0/0
24.8.2003 11:49

Realista

Skandální rozhodnutí naší vlády ...............
Jestliže je někdo schopen pašovat  herin v kilech do České republiky z Thajska, nebo kamkoli jinam, je to gauner, který si nazaslouží slitování. Kolik lidí svým počínáním udělá nešťastných, kolika lidem může přivodit smrt poslední dávkou. Zasloužil by si trest smrti a ne fešácký kriminál v ČR, který mu musí zaplatit daňový poplatník. První výtečník přijde daňového poplatníka na 4562500 Kč za věznění dvacetipěti let, druhý na 7756250Kč za věznění 42,5 roku. Zatímco kdyby zůstali tam, kde jsou tak to platí Thajsko. Děkuji ti vládo, jak mrháš našimi penězi. Děkuji i ministru zahraničí, jehož populistická gesta nás stojí tak mnoho peněz. U nás pak budou umírat lidé kvůli nedostatku financí kupříkladu do zdravotnictví. Nesouhlasím s tímto populistickým krokem.
0/0
24.8.2003 2:08

JfV

Re: souhlas
Jak tady někdo může psát o chybě hochů ? Chyba je omyl a oni se snad spletli ? Proč máme platit léta jejich kriminál, když ho mohli hradit Thajci ? Jejich známí a rodina mohli za nimi jezdit, těch mi není ani zbla líto, daleko větší soucit mám s rodinami dětí, co to svinstvo dostávají. Pro námi placené úředníky : To co děláte, nemá nic společného s humanitou a já na to svoje daně vydávat nechci !  Starejte se o opravdové chudáky, to tvrdíte, že peníze nemáte. Nechte zločince kde jsou !
0/0
24.8.2003 10:49

Petr

Re: !!!
Souhlasím.Dobře věděli do čeho jdou.Pašovat bílou smrt je neodpustitelné.
0/0
24.8.2003 11:20

zkujveny prazak

Re:
1. uvedom si, ze stejne platis spoustu jinych prizivniku (poslanic, cigani, predrazene statni zakazky atd.)
2. Ti kluci pasovali obrovske mnozstvi - tisice davek, ktere mohli znicit tisice zivotu, tisice nakromanu se mohlo predavkovat. Ale prece je rozdil mezi vrahem, ktery jde s pistoli vyloupit zlatnictvi a klukem, ktery pod vidinou snadnych penez nedomysli, co vlastne dela (pacha).
3. Zlocin spachali - to je bez debaty. Ale ve srovnani s jinymi tresty (pro lupice, zlodeje a vrahy), je jejich trest nepomerne vysoky.
0/0
24.8.2003 11:23

wili

Re:
Kdyz tak ctu ty neinformovane plky, tak ti dva nejspis muzou i za obe svetove valky a potopu sveta. Stydte se vy matlalove. Seznamte se z fakty a pak sudte.
0/0
24.8.2003 12:14

Petr

Re: začni
s těmi fakty laskavě u sebe.
0/0
24.8.2003 15:00

Kirk

Jen tak mezi reci
Jakykoliv dealer je pro me mene nebezpecny nez psychopaticky vrah ci pedofilni nasilnik. Dealer znici cloveku zivot (jak zde uvadite) pouze kdyz se svepravny clovek pro takove "zniceni" dobrovolne rozhodne. Pachatel nasilneho trestneho cinu sve obeti tuto volbu vetsinou neumozni. Spolecnost je ochotna akceptovat smesne tresty pro vrahy, matky vrazedkyne ci pedofilni maniaky a vsem merit "spravedlive, vetsinou jen nekolikalete tresty". Ta sama spolecnost je schopna nadavat a otrasat se hnusem v pripade paseraku drog a dealeru. Je strasne jednoduche svalit vinu na ne. To oni mohou za to, ze vase deti berou drogy. Samozrejme jen oni vy ne, vy jste je prece tak dobre vychovali a venovali jim i nadmiru casu a pece ze? Kdykoliv se rozhodnu (a to je konkretne muj pripad i kdyz spise prilezitostne) ke konzumaci jakekoliv drogy, jsem pripraven nest si dusledky sveho chovani sam. Nikdy by me nenapadlo nadavat za propalenou noc dealerovi.  Samotna nabidka totiz jeste nedela z cloveka fetaka. Nebo snad taky zavreme hospodskeho, jenz prodal alkohol nekomu, kdo pak v opilosti zabil autem treba dite? Neprenasejme vlastni odpovednost na jine. Nebudme pokrytci i kdyz je to snadne.
0/0
23.8.2003 14:04

Tomas Holek

Re:
Pises tak trochu nesmysly. Ano dospely clovek se muze rozhodnout co chce vyzkouset. Ale 13-ti az 16ti lete dite chce vyzkouset vsechno. A kdy mu to nekdo nabizi pred skolou zdarma, tak to vyzkousi. Kdyz se stane zavislym, tak uz musi platit a zacne krast.
Dealeri drog detem jsou nejodpornejsi druh bestii a parazitu. U nich bych u trestu smrti nevahal (Ale spis by si zaslouzili dozivoti a kazdy den 100 ran holi na zada)
0/0
23.8.2003 15:07

Petr

Re: !!!
100 ran holí v našem rekreačním zařízení,kde ani brutální vrah neztrácí občanská práva???Jen těch třináct let bych posunul ještě níže.Tady šestiletým dětem nabízeli ve škole bonbóny s obsahem pervitinu.A to už je nějaká síla.V novinách se o tom neobjevila ani zmínka.Proč?Jaké zázemí ta dáma měla?
0/0
24.8.2003 11:15

zkujveny prazak

Re:
Jestli o tom neco vis, tak zverejni jmeno a adresu te damy. Treba ji nekdo zabije, nic jineho by si nezaslouzila.
0/0
24.8.2003 11:26

pav

Re:
Kamo potreboval bych dávku, Dej mi na sebe kontakt.
Penize mám, práve jsem okradl babvičku a vykradl dvě auta.
0/0
24.8.2003 13:17

Jirka

milost
p.Klaus odmítl udělit milost.Přece jen má alespoň trochu rozumu.Právě to hlásili v rádiu.
0/0
23.8.2003 13:13

Tomas Holek

Re:
Snad o tom ani neuvazoval ! Vzyt se Ceska republika zavazala, ze trest z Thajska dodrzi !
Jinak, po tech letech ve vezeni by si ti kluci milost zaslouzili, ale mezistatni dohody se musi plnit.
0/0
23.8.2003 15:00

milo

nechat tresty
Jak tu ctu tak ti kluci jsou vlastne chudaci co? Zmirnit jim tresty? Opravdu ty tresty jsou moc tvrde? Prosim vas zamyslete se 4.2 kg tak to uz znici nekolik zivotu meli by oba shnit v tom vezeni a proc? Hodne lidi nema ani tuseni co obnasi 4.2kg heroinu. Jak tu uz nekdo psal jsou to jen pesaci ale spesakama zachaze jako s bossama nekompromisne. Jsem rad ze jsou v Cechach zase z mych dani budu platit tyhle parchanty kteri budou mit ve vezeni pohodlicko a nebudou muset nic delat.
0/0
22.8.2003 23:20

jakartaECHO

Re:
chcípni hajzle...
0/0
23.8.2003 0:42

milo

Re:
Chcipnout by meli ty paseraci a ty s nima drogy jsou svine kor tvrda droga kokote
 
0/0
23.8.2003 1:34

Petr

Re:
chcípni, ty feťácká socko !!!
0/0
24.8.2003 11:04

Tomas Holek

priliz vysoke tresty pro pesaky
Ty tresty se mi zdaji priliz vysoke pro pesaky. Pro drogove mafiany se mi zase zda trest smrti malo.
Ale je to zbytecka diskuze. Ti hosi se zlocinu dopustili v Thajsku (resp. tam je chytili) a tam se proste za takove ciny davaji takove tresty jake dostali.
Jejich rodice jsou sice  nestastni, ze kluci maji zniceny zivot, ale taky se jim ti kluci mohli zabit v aute nebo predavkovat heroinem.
0/0
22.8.2003 23:04

wendel

tak koukam
pak že klaus je nula vždid za tyhle kluky orodoval a ted je tu máme už se hledá cesta aby dostali strest na úrovni nešeho trestního práva chudák havel ten věčný vizinoář bojuje jen za převezení úplných chudáků z ruska kteří měli u sebe jen gram zase to projede v týhle republice se promíjí jen  když je to ve velkém břídilům to patří osobně mi nevadí když je převezou ani když jim zmenší trest ale at genius klaus i mz řeknou že je to naposledy příšte ta groteska s tím že nevěděli co je čeká při medialní kampani co nás čeká už nebude fungovat je poviností statu hajit práva svých občanů nemáme však právo dělat blbce z občanů jinych zemí jsou to lidé jako my nebo ne
0/0
22.8.2003 22:10

radek

trest
kluci udělali chybu, ale své si již užili. místo nich bych tam poslal takovou Čermákovou nebo opilého řidiče z Plzně.
0/0
22.8.2003 21:56

Jan

Re:
Prý udělali chybu! No tohle! Chybu udělám, když např. na křižovatce se vydám nesprávným směrem. Pašování heroinu není chyba, to je předem naplánovaný zločin. To je jasné i dítěti.
0/0
23.8.2003 8:27

riki

trest
ty kluky by u nas meli pustit co nejdriv,myslim ze uz si odsedeli ostatecnou palku......porad se nemuzu srovnat s tim,ze za takovou blbinu,ktera se opravdu muze nekomu stat,dostanou trest srovnatelny s vrrahem cloveka nebo dokonce ditete.....daleko vic me trapi treba kriminalita cigosu a rasismus naruby,kterej u nas vesele kvete.....kluku je mi lito,nikoho neznasilnili nebo nezamordovali a to je pro me hlavni....
0/0
22.8.2003 21:46

Trucker

Re:
Ono par kilo heroinu znici na ulici zivot dost lidem, takze podle me by meli drepet v dire az shnijou
0/0
22.8.2003 22:43

Petr

Re: dítě není člověk!!!!!
Ha,Ha,Ha.
0/0
24.8.2003 15:05

tomas holek

ty tresty jsou opravdu tvrde
Ty tresty jsou tvrde - je to v podstate zniceny zivot, za jednu hloupost. Jestli vylezou z vezeni zivi, tak prisli o moznost se ozenit, mit deti, mit uspech v praci, o vikendech sportovat a jezdit na vylety atd. Vylezou z vezeni v duchodovem veku. Urcite to nejsou zadni chladnokrevni vrazi, zlodeji nebo grazlove jako Zelezny, Lauder, Salzmann, Grebenicek a jini, kteri by si zaslouzili sedet.
Proste mladi, nezkuseni a zlakala je vidina zbohatnuji a uz si neuvedomili, ze tim pomahaji nicit lidske zivoty (viz Pergnerova).
Organizatorum, drogovy mafianum, ci dealerum drog pred skolami bych daval trest smrti bez vahani (nebo ASPON dozivoti.)
Ale ti kluci si tyto tresty nezaslouzili. Vzdyt vrazi u nas dostavaji kolem 8mi let, znasilnovaci 7mi letych  devcatek dostavaji 7 let.
Je spravne, ze je tem klukum umozneno stravit trest alespon v prijatelnejsim podminkach. Vzdyt jsou to nasi spoluobcane.
0/0
22.8.2003 21:15

:-(

Re: Zelezny, Lauder, Salzmann, Grebenicek a jini se taky jenom nechali zlakat vidinou zbohatnout...
, tihle vasi spoluobcane, za ktere tu ztracite slova, zasobuji heroinem dealery, kteri ho pak prodavaji detem na skolnim dvore...
0/0
22.8.2003 21:24

tek

Re:
Nerikam, ze tresty nezaslouzili. Ne urcite ne takove !
Rikam drogovym dealerum pred skolama, kteri prodavaji opakovane a nebo drogovym mafianum trest smrti. To ano.
Ale je pesakum, paserakum, kteri jednou pochybili a na jejich misto stejne nastoupi nekdo dalsi. A nic se neresi.
 Myslim, ze po 8mi letech ve vezeni by uz nikdy nepasovali. Ale pro jim nicit cely zivot.
 
PS: pozn: Grebenicek nepachl sve zlociny pro zbohatnuti.
0/0
22.8.2003 21:44

:-(

Re: k pozn.
, neznam zadneho ceskeho politika, ktery by svou politickou cinnosti zchudl - akorat Dubcek, ale ten byl Slovak... v EU plati: jednou dealer, porad dealer - i po 8mi letech vezeni, a kdyz vyleze z vezeni, pak "erst recht" - vstoupi do obchodu, tentokrat tak, aby ho hned tak rychle nechytili... mimochodem, v evropskych vezenich se obchoduje s drogami I VE VEZENI (coz je v Thajsku asi nemozne)... vydelky jsou tak lakave (nekolik desitek tisic Euro mesicne pro "stredni" dealery s heroinem!), ze toho ZADNY NIKDY NENECHA! Vetsi chef dealeru vydelava rocne MILIONY Euro!
0/0
22.8.2003 21:58

Tomas Holek

Re:
tim zlocincem Grebenickem jsem nemyslel politika Grebenicka (take ), ale jeho otce, stbackeho zlocince Grebenicka, ktery sve zlociny nepachal pro penize, ale pro sve poteseni a pro sve komunisticke presvedceni.
0/0
23.8.2003 15:11

Pavel

Re:
Tresty jsou vysoke, ale spravne!! Ten, kdo prodava drogy, ten dokaze zkazit tiscum lidem cely zivot o detech, ani nemluvim.Ze je u nas za vrazdu 8 let  a za znasilneni 7, je neschopnost nasich vedoucich politiku zmenit zakon.Za promyslenou vrazdu by melo byt dozivoti a za vice vrazd vyjmecny "trest smrti'." Dokud to tak nebude, budou se v nasi zemi dal  zabijet nevinni lide.
Myslim, ze nasi mladi hosi uz do Thajska prevazet drogy nebudou, toto bylo vychovne, az dost.
A pan Grebenicek to za penize nedelal, ten byl"pervezni" a zil z toho, jak lide trpi a jejich rodiny nici, ten by byval potreboval rovnou"provaz!!!!"
0/0
22.8.2003 22:27

Martin Illek

Ty lůzo jedna
90 procent všech příspěvků bohužel pochází od hnusné, průměrné lůzy, která těm ubožákům přeje smrt a s pýchou sobě vlastní vykřikuje, že je nechce živit. Což je opravdu směšné, když na každého z nás to vyjde míň,než desetina haléře ročně. Navíc si dobře dokážu představit, že většina těchle debilů dělá práci naprosto zbytečnou, jako je třeba prodej televizorů. Takže k věci. Nevím kde jste vzali tu blbost, že heroin ohrožuje vaše děti. Mezi nezletilci tahle droga figuruje opravdu jen vyjímečně. Dále se téměř nikdo nepozastavuje nad tím, že dealer nese jen polovinu viny, ta druhá připadne tomu, co si drogu koupí. Ano, někdy už po druhé dávce heráku může vzniknout závislost, ale ten absťák se ještě překonat dá. Jinak je tomu, když ho někdo bere třeba rok, ale to je čistě jeho problém. Ti dva nikoho nezabili ani nezavraždili. Mezi základní lidské vlastnosti, vy hyeny, patří taky odpuštění. Zřejmě vás ani nenapadne, že osum let pobytu v takových inkvizičních, nelidských podmínkách člověka změní, promění jeho žebříček hodnot. Pracujte radši na své spáse vy průměrní úředníčci, prodavači, manažeři velkých firem, restituenti, zbohatlíci, podnikatelé a jiné nuly, neboť smrt může přijít kdykoli. Howgh
0/0
22.8.2003 19:02

m6

Re:
 buh existuje a ted promluvil !!!!  buh je tady - gott ist hier - god is here !!! na idnes !!!!
0/0
22.8.2003 19:20

Petr

Re:
Ty zfetovaný debile,
odeber se na nejbližší skládku odpadu a nechej odvézt do kafilérie. Nic užitečného už v tobě není - nejsi kvalitní ani jako dárce orgánů; jedna socka s tebou zmizí z této země a nám, daňovým plátcům, se uleví. Už nebudeš smrdět, žebrat drobásky a válet se jako prase mezi šlušnými lidmi.
S tebou odejde závist a zlostný škleb na tvém bolševickém ksichtu.
0/0
24.8.2003 11:12

king036

...ja ty xichty zivit nechci!!!..mely tam pekne shnit...
0/0
22.8.2003 18:19

thyronx

Blahopreji k darkum z ciziny
Blahopreji Cechum k jejich novemu darku z ciziny.Opravdu skvele darky a Media jiste nebudou setrit slzami.Zajiste prijede privitat i TV Nova na letiste a zajiste se budou rozdavat milosti. Ano, ve slusnem svete kde neni pervertni justice se dostavaji za pasovani a prodej drog tezke tresty az dozivoti se nad odsouzenymi podobnymi individui nikdo nepozastavi. Pokud vim jednalo se o dospele osoby a porusili tezce zakony zeme ve ktere byli.Zaslouzili si zustat tam a odsedet si tresty zeme kde to spachali. Ceska justice ted pripravuje "nepricetnost" pro Opocenskeho.Vypada to ze bude prznit deti dal a bude mit na to papiry.Ostatne trest 3 roky je vysmech vsem tem detem,jejich rodicum a slusnym lidem.Mam pocit ze jich stacil zprznit vic diky tomu ze byl souzen na svobode. Vase justice nenavidi vase deti.
0/0
22.8.2003 17:02

Žvahlav

Re:
Zajimalo by mě, jaký slušný svět máš na mysli? Zřejmě je dle tvého názoru celá Evropa neslušná, ba přímo perverzní
0/0
22.8.2003 17:07

sandbox

Re:
"slusny svet" -no to me teda pobavilo, nejsi ty z marsu?
0/0
22.8.2003 17:27

Žvahlav

Samej odborník!
Koukám, že ČR je plná fundovanejch odborníků na drogovou problematiku, pak mi ovšem není jasný, jakto že jsme u nás problém drog už dávno nevyřešili? Smiřte se už konečně s tim, že drogy tu prostě byly odjakživa a vždycky tu bohužel budou prostě proto, že je lidi chtěj! A ani sebevětší represe na tom, jak potvrzují i zkušenosti z jiných zemí, nic nezmění!
0/0
22.8.2003 16:10

pff@seznam.cz

Re: to Žvahlav
Kde jsi přišel na to, že drogy byly odjakživa a vždycky, ty rozumbrado ?  
0/0
22.8.2003 18:05

Elena

Ha! jeden rejpal vedle druhýho
0/0
22.8.2003 15:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.