Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Opozice chce do Rady ČT kontroverzní osobnosti

Pozoruhodné a hlavně kontroverzní osobnosti směřují do Rady České televize. Ta má přitom důležitý úkol: rozhodne o novém řediteli televize. V patnáctičlenné televizní radě je volných pět křesel. Pokud se poslanci budou řídit doporučením sněmovního volebního výboru, může v nich zasednout velmi zajímavá sestava.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

železný

Rada
zločinci volí zločince (toto je od slov ZLE ČINITI)
0/0
21.5.2003 7:12

Pavel

Copak jsem rekl spatneho ?
panove z iDnes. Copak jsem napsal tak spatneho, ze jste mou reakci zlikvidovali ? nesedi vedle vas nahodou pan Dostal ? To, co predvadite jsou komunisticke praktiky ,ktere nemaji se svobodou slova nic spolecneho. Stydte se ubozaci.......
0/0
20.5.2003 16:56

sarkas

a mame tady CENZURU !!!
panove z iDnes- copak vam vadilo na mem prispevku, ze jste jej tak rychle shodili ze serveru ? nevim, jak dalece obsahoval neslusne vyrazy, neobsahoval zusim zadne. jen vyjadroval nazor, opacny nazor a tak jste jej proste zrusili. presne v intencich toho, co jsem v tomto prispevku napsal. Jiny nazor = spatny nazor a tak ho zrusime a vymazeme......ze by socialisti uz vladli krome CT a Novy i ve vasem platku ? vypada to, ze ano. .....kam kracis demokracie v teto zemi.....Je mi z vas nevolno.Hluboce vami pohrdam a doplnuji opet muj prispevek....Jsem zvedavy, jak dlouho vydrzi......minutu, nebo dve ?
0/0
20.5.2003 16:51

sarkas

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
20.5.2003 16:53

Sarkas

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
20.5.2003 16:26

Pavel

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
20.5.2003 16:46

angelito

Ad dalsi pseudoproblem
soc. dem. je aspon ponekud mene pokrytecka - je to otevrene levicova strana. Na rozdil od nejvetsich Grebenickovych kamosu Klause, Topolanka nebo Langra, ktery predstiraj pravicovost a ve pri tom chodej vsichni v rudejch trenyrkach s konzervativnim pristupem maj spolecny akorat kecy.
0/0
20.5.2003 15:32

Haty

Další pseudoproblém
Vždycky, když čtu příspěvky v diskusi, musím se smát - jak se daří médiím (tedy i iDnes) dostat lidi do varu nad něčím, co v podstatě nemá smysl. To dohadování, jestli je lepší koalice nebo opozice - nikdy vás nenapadlo, že jsou všichni stejní, že dělení do partají je jenom zástěrka, abyste se právě měli o čem dohadovat? Synonymem pro politiku je u nás "koryto", a to mají stejně naplněné všichni "napříč politickým spektrem". Vybavuje se mi jedna totáčová fraška, seriál o kuchaři - diváci měli hlasovat "jak dál", a přitom nakonec po malé odbočce šlo všechno dál stejně... Tak takhle to běží dneska v naší zemi - pánové nám dovolí tu a tam jakoby volbu. Takže dokud se neznárodňuje, je to pěšky jako za vozem. Chce se mi věřit, že komanče už ke kormidlu nepustíme. U těch ostatních je to jedno...
0/0
20.5.2003 14:16

Sandstorm

ODS jde dolů
Už jenom tyto pojmy: 1) Petr Pleva 2) Mediální expert. Dovedu si představit mnoho výrazů, které by si ve vztahu k poslanci Plevovi zasloužily rovnítko, žádný z nich ale neobsahuje slovo "expert".
ODS špatně vládla, ale ještě hůř dělá opoziční práci. Protože svých postojem a chováním potom vytváří pro voliče téměř neřešitelné dilema, koho volit.
Když přihlédnu k jejím socialistickým manýrům (a přiznejme si to - ODS je pravicová strana jenom proto, že to o sobě tvrdí, skutečná pravice v parlamentu není), k některým osobnostem (Langer, Pleva), docházím k obdobně katastrofickým vizím, jako u většinové vlády ČSSD.
Upozornění: Dosud jsem vždy volil ODS (v parlamentích a senátních volbách). A už mě to tak nějak nebaví, důvěra a naděje mají svoje meze. Asi se budu muset porozhlédnout po mimoparlamentních stranách.
0/0
20.5.2003 12:30

Student

Re: ODS jde dolů
No vypada ze nemas na vyber budes muset zase volit ODS, leda ze bys sis nasadil sundal lhave bryle, ktere ti tak kali ostry zrak tvych oci, ty hlupaku.
0/0
20.5.2003 12:33

Sandstorm

Re: Re: ODS jde dolů
Až dostuduješ, tak se s tebou budu bavit. Zatím se uč, začni třeba u slušného chování.
0/0
20.5.2003 12:39

venca

Re: Re: Re: ODS jde dolů
hele, treba to je jmeno, od toho Student... ja treba sem jenom venca s v, protoze nejsem Venca...
0/0
20.5.2003 14:33

Fikus

Re: Re: ODS jde dolů
Studente, studente, nejdřív si ujasni jestli sundat nebo nasadit. To se ti může v životě hodit (třeba kondom je lepší nasadit). Pak přestaň nadávat a zkus nějaký argument. Nebo jsi jen člen Klausova fanklubu?
Jinak souhlas: je třeba se rozhlédnout mezi mimoparlamentními. Ty známé firmy tam stejně protlačí ostřílené matadory (Tlustý, Langr, Kalousek, Gross) 
0/0
20.5.2003 13:27

venca

Re: Re: Re: ODS jde dolů
tak o tom by se dalo diskutovat... ja bych kondom sundal...
0/0
20.5.2003 14:32

Student

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
20.5.2003 12:25

Kaktus

Re: Pro prispevatele
Ty asi studujes ucnak bez maturity, co?
0/0
20.5.2003 14:31

LibertyOfSpeech

S vaničkou sr*ček bude vylito i nevinné dítě
Pokud naše politická elita bude myslet jen na sebe a na své vzájemné půtky a bude-li se neustále tahat o tučné kosti, nebude nikdy myslet na prospěch celého národa a už vůbec ne na těch dolních 10.000.000. Pak nutně musí přijít doba, kdy bude smetena s povrchu zemského metlou železnou. Ale Bohužel, pak bude s vaničkou sr*ček vylito i nevinné dítě - křehká demokracie.
K tomu skutečně efektivně směřujete, vy TUPCI!!!
0/0
20.5.2003 11:48

Vonasek

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
20.5.2003 11:51

lúza

Re: Re: S vaničkou sr*ček bude vylito i nevinné dítě
Snese ? Už moc ne    
0/0
20.5.2003 12:19

habit

Vitezny unor se opozdil,
ale ne o moc. Nase ruzovo - cerno - bezbarva vlada na to jde ale mnohem elegantneji nez komousi pred petapadesati lety. Nespoleha na pusky v rukou nasranych proletaru, ale na media. Vetsinu novin ma pod palcem uz dlouho - sleduju to treba na MFD - kritika spis ojedinela, kdyz uz nejde chvalit, tak se radeji mlci. Daleko vic prostoru - v tom negativnim smyslu - je venovano opozici. Taky CT  moc dobre vi, kterou ruku ma lizat, a kde ma kousat - i kdyz stav jejiho chrupu hrozi spis otravou nez vaznym zranenim. A do toho jako z nebe spadla prohrana arbitraz ( a predchazejici kroky vlady jako by nas do prohry tlacily), ktera umozni vyporadat se s Novou. Vzdyt trochu priznivejsi obraz v nejsledovanejsim mediu za par miliard rozhodne stoji.
Toz, soudruzi, nevim, jak to vidite vy, ale ja jdu oprasit nastenku
0/0
20.5.2003 11:30

Pepik

Re: Vitezny unor se opozdil,
Mně se zase zdá, že je opozici věnováno mnohem víc pozitivního prostoru, než odpovídá realitě. To bude asi tou teorií relativity.
0/0
20.5.2003 11:35

habit

Re: Re: Vitezny unor se opozdil,
Je to fakt na uhlu pohledu. Ale neni od veci si tu a tam schovat nejake noviny. A kdyz se podivas na noviny treba z 95', asi te baci ten rozdil, jak se o vlade psalo tenkrat a dnes. Dnes kdyz je schvalovan rozpocet s rekordnim schodkem, je v MFD hlavnim tematem kandidat ODS, ktery dluzi na najemnem. Kdyz vlada prakticky ovladne radu CT, jsou hlavnim tematem dva nebo tri kontroverzni kandidati opozice. A tak by se dalo pokracovat....
0/0
20.5.2003 11:42

Pepa

Re: Vitezny unor se opozdil,
ODS s komunisty jedna ruka jsou. Co odeesák to komunista. A media NOVA, MFD a částečně i ČT jsou stranické média ODS a KSČM. Tolik prostoru co mají oni v mediích jiná opozice nikdy neměla. 
0/0
20.5.2003 11:44

habit

Re: Re: Vitezny unor se opozdil,
... blahoslaveni chudi duchem
0/0
20.5.2003 11:48

fana

Re: Re: Vitezny unor se opozdil,
naprostý souhlas
0/0
20.5.2003 16:56

Pepa

Re: Vitezny unor se opozdil,
Neopozdil, brzy začne v čele se soudruhem Klausem a jeho kolegy s. Langrem, s. Grebenčíkem a dalšími
0/0
20.5.2003 11:49

jiné pohledy

doprcic
to je strasne... nejradsi bych k volbym vubec nesel... kdyz to vidim... us a lidovci jsou s cssd a ods s koumosema... jenze kdyz nepujdu k volbam, tak vyhraji koumosi... a co je lepsi... komousi, kteri se za svuj puvod nestydi nebo ods nebo koalice, ktery to sem tam zkryvaji...
0/0
20.5.2003 11:22

Pepik

Re: doprcic
Pokud se někdo upřímně stydí za svůj komunistický původ, tak je to jenom dobře. Já dávám přednost té druhé kombinaci.
0/0
20.5.2003 11:32

Roman

S červeným zadkem a modrým ptákem na věčné časy !
A nikdy jinak.
0/0
20.5.2003 11:21

Standa

Rád bych věděl, o co jim vlastně jde.
To jako testují, co všechno si dáme líbit nebo jak moc jsme hloupí?  Vládní koalice si vážím čím dál tím víc. Současné opozici upřímně přeji, aby se po příštích volbách mohla paktovat jenom s doktorem Sládkem.
0/0
20.5.2003 11:15

Student

Pro a Proti
Takze vsichni lotrove bezte do prd... PROC UZ ZASE LIDE S CT NESTAVKUJI, VZDYT JE RADA POLITICKA.TO UZ NIKOMU NEVADI, ZE!!!! KDYZ JE NA JEJICH STRANE. CT JE MOLOCH A JEDINE RESENI PRO LEPSI VYKONY DOSADIT TAM CLOVEKA EKONOMA CO NEMA ZADNY LOGICKY ZAJEM NA MOCI, TECH SICE MOC NENI ALE NAJIT SE DA. JINAK TO ZE ODS HLASUJE S KSCM POVAZUJI ZA NAPROSTO SPRAVE, PROTOZE CSSD JSOU VLASTNE JESTE HORSIMI KOMOUSI NEZ KSCM A NAVIC TO CO PROSAZUJE TATO VLADA NEMA OBDOBY NIKDE NA SVETE, ZASE JSME KOCOURKOVEM A NASEHO DEDICTVI Z LET MINULYCH SE ASI UZ NIKDY NEZBAVIME. SPIDLA JE "CESKY HITLER" V TOM HORSIM SLOVA SMYSLU, VYLUCUJI SE LIDE ZA SVE NAZORY ZE STRANY A DEJI SE I DALSI VECI, O KTERYM SE ZASE DOZVIME ZA DELSI CAS AZ ZASE BUDEME MUSET PLATIT, TO SE FAKT ZASE TESIM!!! JINAK LIDE VZPAMATUJTE SE TO ZE SE SNAZI KDE KDO SPOJOVAT KSCM S ODS JE PRECE NAPROSTO JASNY ZAMER LIDI Z KOALICE, VEMTE SAKRA ROZUM DO HRSTI JSOU TO PROSTE 2 STRANY V OPOZICI A NAVIC, TO ZE SE KOMOUSI NEZAKAZALI DOVOLILO "OF" VCETNE HAVLA A I KLAUSE, PROCTETE SI JAK SE HLASOVALO, KDYZ MELO PROJIT ZRUSENI. A NAVIC KDYZ VIDIME KOMOUSE V TELEVIZI MLUVI MNOHOKRAT LOGICTEJI NEZ KOALICNI POLITICI, BOHUZEL, JE MI TAKE JASNE JAK BY SE TO ASI ZMENILO KDYBY SE DOSTALI K MOCI. NO NIC. VSIMLI JSTE SI ZE MARVANOVA BUDE MIT JIZ 3 HARANTA ZASE S NEKYM JINYM. TOMU RIKAT GOOOOL. ------ BYE ----------
0/0
20.5.2003 11:04

angelito

Re: Pro a Proti
Ty mas rudej i toaletak na zachode, vid bobecku?
0/0
20.5.2003 11:09

řezník

Re: Pro a Proti
 
 
0/0
20.5.2003 11:58

komplexak

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
20.5.2003 10:59

HP

Re: většině přispivatelů
Jenomze socani jsou alespon levicova strana a maj se aposn trochu s komunistama o cem bavit. Ale o cem se proboha muzou bavit pravicova strana s Husakovejma pohrobkama??? Leda o korytech...
0/0
20.5.2003 11:06

Standa

Re: Re: většině přispivatelů
0/0
20.5.2003 11:16

Pepa

Re: Re: většině přispivatelů
A vo tom to je.
0/0
20.5.2003 11:18

angelito

At zije ceskej komancistan. V rudym havu a s modrym ptakem v ruce nas komunisticka strana povede k lepsim zitrkum.
0/0
20.5.2003 10:59

Fikus

To scan:
V teoretické rovině je možné s Tebou souhlasit, v tomto případě ne: Když někdo napíše oslavnou knihu o Šloufovi, je u mě termín kontroverzní příliš jemný. Když někdo musí odejít kvůli nevýhodným zakázkám, je slovo kontroverzní na místě. 
 
 
0/0
20.5.2003 10:56

Jarda

KS-ODS
Skoro polovina lidí (z těch, kteří vololi) volila komunisty nebo ODS. Kde to žijem? Hrůza. Ať žije NOVA.
0/0
20.5.2003 10:34

Scan

Blažková a Šídlo jsou kontroverzní
a hlavně bez ohledu na cokoliv pošponí každého na pokyn. Blažková, jaká kriteria jsou pro stanovení toho kdo je nebo není kontroverzní?? Výše inzerce zadavatele článku? Nebo co??? Zvláště by bylo dobré, aby jste Vy tzv. novináři napsali o sobě kdo jste, jakou máte životní, profesní zkušenost a kdo Vám zadává agenturní úkoly na likvidaci nepohodlných osob. PS: Vůbec mi nejde o nějaké osoby do nějaké rady, ale o bestiální principy Vaší katovské práce,agenti.
0/0
20.5.2003 10:16

VitaminA

Zrušte celou ČT!
Celou ČT i s kdejakou radou by bylo nejlépe zrušit. Státní televize ČT je moloch, který nemá obdoby. Soukromé televize fungují s pětinovým rozpočtem a fungují lépe. Místo ČT by bylo lépe mít další soukromý TV kanál a stát by za své odvysílané pořady jednoduše platil. Přišlo by to levněji a hlavně by vše bylo daleko průhlednější. Jinak ty "spacákové" kliky ze státních médií a všelijaké podezřelé radní z TV rad asi nelze vypráskat. Nebo ať jmenují ředitelem ČT V. Železného a většina z těch darmojedů dá výpověď ještě před oficiálním nástupem nového ředitele.
0/0
20.5.2003 10:12

Jarda

Re: Zrušte celou ČT!
Ty máš NOVOU tak vymytou palici, že ti v ní zbyly jenom ...
0/0
20.5.2003 10:39

HP

Re: Zrušte celou ČT!
Mimochodem, kdysi pred lety kadidoval proti Mathemu prave Zelezny a prohral. Treba bysme dneska resili tunel ne v Nove ale na Ct...
0/0
20.5.2003 10:59

Bakterie F

Re: Zrušte celou ČT!
Ortel nad vitamínem A: přikurtovat k tvrdé židli a nechat 48 hodin v kuse sledovat program TV Nova. Jako bonus mu pak zajíc Zaza vykouří péro. Je to ještě větší blbec než jsme doufali.
0/0
20.5.2003 11:16

Milan Krížeček

Baumruk je korek
Baumruk připomíná korek. Je nepotopitelný. Průměrný baskeťák, slabý komentátor ale zřejmě dobrý kšeftař. Čas od času mi znepříjemňuje svými žvásty přenosy na české verzi Eurosportu. Ostatně jako jeho dřívější kriegskamarádi Slepička a všeználek Škorpil...
0/0
20.5.2003 10:09

Jiří Baumruk

Re: Baumruk je korek
Vážený pane dokonalý,
asi se neznáme, pochybuji, že jsme se někdy potkali na hřišti či někde jinde. Pochopil jsem, že Vám asi nejsem sympatický, snad to nějak přežiju. Rozhodně Vám ale neberu Váš názor. Podstatně horší, nebo spíš nemožné, je vyvracet lži a nepravdy, které se objeví v tisku. Pokud jste nadprůměrný, určitě si Vás všimnou. V anonymitě internetu stejně jako v novinách bez možnosti obrany může, kdo má tu možnost, pošpinit kohokoliv.
Hodně úspěchů přeje Jiří Baumruk
0/0
20.5.2003 14:34

Al Bunda

ODS je pakáž !
Příštích voleb se bohužel nezúčastním, není koho volit.
0/0
20.5.2003 10:05

HP

Re: ODS je pakáž !
Chtel jsem v pristich volbach volit ODS, uz jenom za to ze se konecne dokazali zbavit Klause. Ale to bratrickovani s komunistama ... no nevim nevim
0/0
20.5.2003 11:02

Brunhilda

ODS a KSCM - k poblinkani
ucelove handly s KSCM=farma zvirat.
0/0
20.5.2003 10:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.