Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Američané přitvrdí v hlídání cizinců

Spojené státy zpřísní sledování pobytu cizinců na svém území. Od 1. ledna nasadí na hranice technické prostředky, které umožní absolutní kontrolu lidí přijíždějících do země. Systém s názvem US VISIT poskytne úřadům přehled, kde se cizinec pohybuje a zda po vypršení pobytové lhůty opravdu Spojené státy opustil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

protiamerický aktivista

God fuck America !
0/0
23.5.2003 6:45

Jan

God bless America....
U.S.A. exixtuji a prosperuji se vsemi svymi klady a zapory uz vice jak 200 roku. Cesi, kteri ziji v dojmu, ze jsou svobodni, duleziti a neomylni radi pouucuji ostatni, ale pred vlastnim prahem si zametat neumi. Soucasna situace v CZ nepotrebuje vice komentovat. Cesi nejezdete do U.S.A., zustante prilepeni u svojeho pullitru, kibicujte se sousedem, ktery jich ma take uz nekolik v sobe, a divejte se pilne do televize. Vy prece Ameriku vubec nepotrebujete...a Amerika vas take ne!         God bless America, God bless Georg W. Bush!
 
0/0
22.5.2003 22:32

insider

Craig Stapleton: ‘Any time anyone questions American motives, we get offended.’
0/0
22.5.2003 22:19

aa

cituji
cituji Karla kteremu funguje mozeg v hlave: 
Kdyz si tu procitam ty duchaplne odpovedi, je tu dost potrefenych husicek
Zavisti, zlobou a nenavisti nic nedocilite
0/0
22.5.2003 9:19

protiamerický aktivista

aa uz definitivně potvrdil,že je to zfanatizovaný idi*ot
Je něco prohnilého v té nádherné USA a sedí to v Bílém domě.Bohužel,američani mají za presidenta panáka,která kromě naučených gest a frází nedovede nic.Přijatá opatření tomu odpovídají- značkují cizince,značkují cestující v letadlech,značkují občany na špatné a dobré američany,z demonstrantů dělají teroristy,to jsou věci,ze kterých je normálnímu člověku špatně.G.Soros prohlásil,že návrh Anglo-americké rezoluce je de facto schválením jejich neomezého protektorátu nad Irákem. W.Buffet kritizoval v dnešním Washingtonpost tzv. daňový plán herr Fuhrera Bushe,protože paradoxně nejvíc pomáhá těm,kteří pomoc již nepotřebují. Napsal,že Bushův daňový plán používá triků,podobných jaké byly použity při falšování účetnictví Enronu.Ale proamerickým skautíkům to nevadí,ti budou omýlat pořád dokola cosi o zemi svobody a vzoru demokracie. Uvádím záměrně tyto dvě jména,protože těžko  někdo může tyto multimiliardáře nálepkovat jako levicové aktivisty.
Už se těším,jak tady bude ten zfanatizovaný dem*ent aa shazovat W.Buffeta,investorskou legendu a ikonu kapitalismu.Možná sem dokonce,vlepí nějaký ten link,dokazující,že Buffet je ve skutečnosti komunista.
0/0
22.5.2003 7:42

aa

Re: aa uz definitivně potvrdil,že je to zfanatizovaný idi*ot
Soudruh aktivisto (alias zalozak alias jine jmena)>> mas jeden velikej problem > mas mozeg zastrenej nenavisti> ses pomatenej drogama kdyz mas vidiny jako: znackovani cestujicich v letadlech a podobne kraviny>>>
Tve argumenty kolem "protektoratu" ... no podivej se napriklad na Nemecko, Japonsko ktere po Americke okupaci dostali konecne demokratickou tvar a blahobyt... Co se stalo na rozdil se staty ktere okupovalo CCCP? Ze statu s demokratikou tradici se stali staty mongoslkeho typu kde z blbcu udelali universitni profesory a vsehovladce a z profesoru udelali topice protoze nesouhlasili s jejich skutecnou totalitou.
Soudruhu, za tva vulgani slova by ti mozno tleskali nekde v Moskve anebo Mongolsku! Pouzivas vulgarizmy, prekroucene vymysly a domnenky ktere si slysel nekde v hospode u piva anebo na schuzce luzy. Nerozumim proc se porad staras do USA, myslim ze by si se mel postarat nejdriv aby nebyla korupce, kriminalita,  podvody ve tvem okoli a pak hazet spinu na druhe.
Tve argumenmty za moc nestoji protoze nejsou podlozene faktama. Na rozdil od tebe mnoho lidi nepouziva vulgarne vyrazy ale fakta, hyperlinky kde se muzes docist o dukazech atd. 
Napriklad k filmu "Bowling for Columbine" kde jeden podobne zapaleny blbec udelal podvod ktery vydaval za dokumentarny film s falsifikovanyma udajema atd..  procti si tady>
0/0
22.5.2003 9:14

Pavel

Re: Re: aa uz definitivně potvrdil,že je to zfanatizovaný idi*ot
"aa", tvuj prispevek nema vadu! Souhlasim s tebou! Ty ale nejsi Cech, ze ne? Nic ve zlem:-), ale nekolik slov mi to naznacilo i kdyz tvoje cestina je velice dobra!
0/0
22.5.2003 17:39

Pilat

tak a je to tady
cesti orlici asi budou mit pristrizene kridelka chovatelem:-)) vypada to panove, ze jste dolitali a vase cernota v US se blizi ke konci. You did try hard to kiss  oncle Sams' ass! Now, he is gonna kick your ass ! :-)) Takze vsechno se toci kolem prdeli  a tam taky skoncite :-))) neni to paradox???????
0/0
22.5.2003 4:47

kvik

Budou mit okupanti viza v poradku?
Brzo se vam dostane blahodeni ve forme americkych okupacnich vojsk a jejich zakladen. Zda se, ze amiky nejenom chcete ale mnozi tuto bratrskou pomoc dokonce vitate. Jasate jak vam prinesou vysoke zisky a ulevi nezamestnanosti a ochrani vas pred zlym socialismem, ktery tak naruzive nenavidite.
 
Myslite si, ze emericti okupanti budou ceskymi celnimi organy take podrobeni podobne perlustraci, jakou trpi pokojni cesti turiste na celnicich a vyslanectvich emerickych? Ze asi tezko? Ze asi nebudou potrebovat ani nejake zatracene byrokraticke trapnosti jako viza? Nezda se vam to zvlastni ...?
0/0
22.5.2003 0:47

EURO

Re: Budou mit okupanti viza v poradku?
Vubec ne. Je to normalni, ze obcane vyspele zapadni civilizace nepotrebuji viza do CZ. Pro ne je to cestovani v case - vraci se o sto let zpatky. Pokud Cesi budou mit podobne nazory jako "kvik" tak byt Americany jeste vice zprisnim vydavani viz.
0/0
22.5.2003 3:45

^^

aa ??
Co to pises za...??
Oznacenim teroristou se spise stalo zalezitosti exorcismu a uspesne politiky USA. Kdo nestoji v linii je teorista a pokud se to krajankovi nelibi, neni to dostatecny patriot(anarchista) - ablabla...
Se poslouchej omg. To ze je nejaky system zavaden pro jisty ucel, neznamena, ze nebude zneuzit, ci jak jsi to nazval, nebude buzerovan radovy terorista. Podobnou analogii muzes videt v americkem protiraketovem systemu. Proc jsou asi zeme EU proti(nejen EU in fact), kdyz prece je to jen system, na sestreleni skarede teroristicke rakety...(pravda, je to spise o presouvani "sil", ale povrchne je ta analogie mozna:D)
 
0/0
21.5.2003 23:14

aa

Re: aa ??
soudruhu bezejmenny (^^) - michas tady vsechno a nic..  to co pises nema hlavu a patu. Co vlastne chces? Jezdit do USA bez viza? No ale na todle vsechno si stezuj do Bileho domu. Urcite budou poslouchat tvuj hlas. Co chces timdle blabolanim rict? Ze americani budou mit mene svobody? Spis naopak bude tezsi pro teroristy a darebaky dostat se do USA. Anebo ze teroriste, podvodnici to nebudou mit tak lehke dostat se do USA? Ty obranujes takovy lidi? Ale vlastne o cem to mluvis, todle je zalezitost Americanu a jejich vlady. Kdyz se Ti to nelibi tak tam nejed. Myslim ze uz je nacase  aby take Cesko  a EU zavedlo vetsi kontrolu lidi, zejmena tech co radi nosi satky na hlavach a snio o zniceni vseho co nevzyva allaha. Stejne si myslim ze si davas mnoho koralky anebo drog kdyz blabolas takove nesmysly!
0/0
22.5.2003 1:51

aa

pridvrdili hlidani cizincu
Soudruh redaktor zamerne prekrucuje fakta. Jedna se o opatreni ktera maji zjednodusit a zajistit filtrovani teroristu. Rozhodne se nejedna o sikanovani normalnich navstevniku a turistu. Stejne jako zesilene prohlidky na vsech letistich i tyto opatreni maji zamezit dalsim utokum teroristu a sou jejich ucelem zajisteni bezpecnosti lidi v USA. Titulek clanku je vykonstruovan tendencne a budi dojem u ctenare ze kdyz prijede do USA dostane nejekeho osobneho CIA agenta ktery jej bude strezit. Opatreni na hranicich USA sou zmeny technickeho razu ktere umoznuji okamzite identifikovat zname teroristy a kriminalniky a take lidi kteri porusuji vizove a emigracni predpisy! USA je zeme ktera dava moznost lidem z celeho sveta a mnoho lidi zneuziva jejich demokracie. Tak napriklad jenom z Mexika pres poust rocne prijede do USA vice nez 2 mil ilegalnych emigrantu tak at se nikdo nedivi ze se proti nim brani.
0/0
21.5.2003 19:10

blb

Re: pridvrdili hlidani cizincu
jojo, lidi jsou svině nevděčný .... komunisty na ně, žejo?
0/0
22.5.2003 0:27

blackshadow

o technologickych opatrenich
docela me prekvapuje jak kdo ted prska ze se budou snimat otisky prstu nebo parametry obliceje .... vzdyt je to uplne to same o cem je pas nebo obcanka .... taky tam jsou udaje o vas ... barva oci, vyska atd jsou take biometricka data stejne jako fotka mela slouzit k jednoznacne identifikaci .... jediny rozdil je ze to co bude ted bude hure padelatelne .... pokud jedete nekde pres hranice, kde vam kontroluji pas, taky jsou o vas zaznamy.
0/0
21.5.2003 19:03

Karel

???
Kdyz si tu procitam ty duchaplne odpovedi, je tu dost potrefenych husicek!!!!
Zavisti, zlobou a nenavisti nic nedocilite!!!
0/0
21.5.2003 18:16

Tom

souhlas
Taková opatření by měla být okamžitě přijata i ze strany EU a kandidátských zemí!!! Dost bylo zaplevelování Evropy nejrůznější zlodějskou sebrankou!!!!!!
0/0
21.5.2003 17:16

Hanys

Re: souhlas
A proti komu bychom měli takové opatření přijmout? Nezapomeň, že mi máme s Američany vízovou povinnost, takže za zlodějskou sebranku považují asi i nás...
0/0
21.5.2003 18:15

Lada

Re: Re: souhlas
..asi jsme. Cesi jsou ve svete prohlaseni zlodeji a vycuranci. Nikdo nam neveri....
0/0
21.5.2003 18:42

protiamerický aktivista

Jestě se máme co učit
Na manažery z Enronu,Worldcomu a jiných společností my češi nemáme. Těm se povedlo ožebračit desetitisíce jejich zaměstnanců a akcionářů. To víš vyspělá země- zloději na úrovni.
0/0
22.5.2003 7:59

screwdriver

Amici to delaj dobre...
mame se co ucit !!
0/0
21.5.2003 17:08

blb

Re: Amici to delaj dobre...
i kdež ... u nás už to bylo dost dlouho ... a bylo to naštěstí taky houbec platný.
0/0
22.5.2003 0:25

mira

silena krava nalezena v Kanade
podle poslednich zprav ji nepodrezali, ale utekla a zchovava se na Idnes a ma nick Krakonos CND!
0/0
21.5.2003 17:05

mira

Re: silena krava nalezena v Kanade
mam jiny ID nez ty. O tom kde jeste by mohly byt silene kanadske kravy by se asi tady dalo uvazovat vic.
0/0
21.5.2003 18:48

Václav

Jo ten náš český bordel ...
spousta českých cochcáků to asi vůbec nepochopí a berou to jako buzeraci. Když se večer podíváte do Prahy, tak vidíte jaká sorta mladých cizinců se zde svobodně vylevuje a doma by měli problémy.
 
0/0
21.5.2003 15:40

WTC2001

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
21.5.2003 14:41

allua

Re: Amerika neni co bejvala
Amerika je porad prima..neboj se jed..
To vis neni to idealni..ale bohuzel dnes pro nase potrebz mamonu a technickych potreb a rozmazlovani nezname zatim nic lepsiho..
to rikaji moji kamaradi amici..jiz tak ctvrtou generaci..allua
0/0
21.5.2003 15:16

:/
Jsou to ubozaci ti amici..
0/0
21.5.2003 14:17

Manka

Re: :/
panecku ses ty ale primitiv co nic neumi!
0/0
21.5.2003 19:15

Zdenda

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
21.5.2003 12:33

George Orwell

Re: je to jedno
Then the face of Big Brother faded away again, and instead the three slogans of the Party stood out in bold capitals:
WAR IS PEACE
FREEDOM IS SLAVERY
IGNORANCE IS STRENGTH
But the face of Big Brother seemed to persist for several seconds on the screen, as though the impact that it had made on everyone’s eyeballs was too vivid to wear off immediately.
0/0
21.5.2003 14:06

George Orwell

Re: je to jedno
His eyes re-focused on the page. He discovered that while he sat helplessly musing he had also been writing, as though by automatic action. And it was no longer the same cramped, awkward handwriting as before. His pen had slid voluptuously over the smooth paper, printing in large neat capitals
DOWN WITH BIG OTHER
DOWN WITH BIG OTHER
DOWN WITH BIG OTHER
DOWN WITH BIG OTHER
DOWN WITH BIG OTHER
over and over again, filling half a page.
He could not help feeling a twinge of panic. It was absurd, since the writing of those particular words was not more dangerous than the initial act of opening the diary, but for a moment he was tempted to tear out the spoiled pages and abandon the enterprise altogether.
0/0
21.5.2003 14:15

aa

Re: je to jedno
soudruzka Zdenka> poustis tady nesmysly. Zamerne otacis celej problem. Pletes si komunistickou "Zeleznou oponu" s obycejnym kontrolovanim totoznosti prijizdejich lidi. Zprisnene kontroly zavedli uz davno na vsech svetovych letistich a komu to vadi sou jenom teroriste. Stejne i tydle opatreni maji za ucel filtrovat teroristy a kriminalniky. Zel spousta lidi zejmena z vychodniho bloku jezdi do USA, zustavaji tam nacerno, holky delaji prostituci a kluci se snazi vydelat na drogach. Takove lidi nepotrebuje zadna krajina. Lidi kteri maji zajem poctive pracovat, studovat jsou vitany a dostava se jim moznosti jako nikde na svete. Podle tvyho rozcileni to vypada ze si asi byla v USA a ze si udelala neco kriminalni. Nevim o jakych potupnych procedurach to mluvis, protoze ty "procedury" urychli, upresni a zjednodusi vybavovani na hranicich. Poctivi obcane odkudkoliv se nemaji ceho bat, jenom teroriste a kriminalnici! No a taky kdyz tak USA nenavidis, tak nikdo te nenuti tam jezdit. Muzes jet treba na vylet do Moskvy...
0/0
21.5.2003 19:31

blb

Re: Re: je to jedno
no, myslím, že je vidět, že teroristi jsou mezi posledními, kterým něco takového vadí .... ale přesvědčovat vás o tom nebudu ... ono by to bylo snad i zbytečné, že? JInak ovšem perfektní, řekl bych do Vědy a techniky mládeži, existuje ještě teď něco takového?
0/0
22.5.2003 0:02

mira

silena krava nalezena v Kanade
 Uz je to potvrzene. V Kanade nasli prvni silenou kravu. Porazena v lednu, podezrela z plicniho zanetu. Pozdejsi zkousky v Anglii prokazaly pritomnost BSE. To neni vtip, ale fakt.
 USA nasazuje karantenni opatreni. Zakaz importu kanadskeho masa a masnych vyrobku do USA. Dalsi zeme nasleduji.
0/0
21.5.2003 12:11

mira

Re: silena krava nalezena v Kanade
link
0/0
21.5.2003 12:21

Ondrej

BUDOU PRIJATA DALSI OPATRENI V BOJI PROTI "TERORISMU"
 
Navrhuji zprisneni a novelu zakona PATRIOT ACT III., vsichni obcane budou izolovani a ocipovani aby byli v naprostem bezpeci. Jen tak je US vlada muze ochranit pred TERORISMEM.
http://www.novinky.cz/00/81/77.html
 
http://www.apfn.org/apfn/camps.htm
 
 
0/0
21.5.2003 11:16

Ondrej

Re: BUDOU PRIJATA DALSI OPATRENI V BOJI PROTI
moje ID je 2900, prevlecniku chabomyslny.
0/0
21.5.2003 11:18

aa

Re: BUDOU PRIJATA DALSI OPATRENI V BOJI PROTI
soudruh Ondrej>> podle dobre informovaneho zdroje z Bileho domu uz se pripravuje Patriot Act IV. Podle neho vsichni lidi co prijedou do USA z Ceska dostanou nesnimatelnou prilbu na ktere bude blikat napis: " Cech" s datumem vyprseni platnosti viza! Nektere lidi (napriklad jako ty) bydou mit napis:"Pozor blb".
0/0
21.5.2003 19:39

zalozak

Re: Re: BUDOU PRIJATA DALSI OPATRENI V BOJI PROTI
FYI: ... odstrelujes vlastni pozice........
0/0
21.5.2003 19:57

Freedom

SVOBODA JE OTROCTVI
VÁLKA JE MÍR, SVOBODA JE OTROCTVÍ , NEVĚDOMOST JE SÍLA....
 
At zije "nejsvobodnejsi" zeme tyhle planety. A s kym ze jsou ve vlace ted - s Oceánii ??? Nebo ze by ne??
0/0
21.5.2003 10:00

4finger

Re: SVOBODA JE OTROCTVI
Jestli je na světě svobodnější země, tak jenom proto, že američani nejsou srabi(jako my Evropani)a problémy řešej.viz. západní Evropa 1945,severní Afrika 1944,Filipíny 1945, Korea,Vietnam,Kuba,Panama,Grenada,Somálsko,Kuwait,Bosna,Kosovo,Afghánistán,Irák a to nemluvim o 40 letech, kdy drželi CCCP a rudou Čínu na uzdě. Tam kde se jim nepovedlo vyhrát je akorát bída,útlak a masový hroby. Smiř se s tim, že nikdo lepší na planetě neni a my jim můžem pomát bejt lepší a spravedlivější nebo si budem hrát na ty co sou s každym za dobře, budem se dívat, jak se ve světě různý diktátoři plněj masový hroby, až nakonec dojde i na nás.
0/0
21.5.2003 10:17

:-O)

Re: Re: ?
Washington , Creators Syndicate .....may 12, 2003)..........
Simpson, a loyal Republican, used to say: "We have two political parties in this country, the Stupid Party and the Evil Party. I belong to the Stupid Party."
..........
0/0
21.5.2003 10:21

blb

Re: Re: Re: ?
kdysi koncem 70-tých let se Štrougal vrátil z Japonska, svolal do Brna tehdejší managery a údajně na svých zkušenostech z vědeckotechnické revoluce jim předváděl, co se od nich čeká ....... Údajně jeden generální to nevydržel a prohlásil : v téhle zemi se vedoucím řídícím může stát jen blbec nebo gauner - já jsem gauner.... (samo, že pak už v tomto smyslu nebyl nebyl ani blbec ani gauner ...).  ... Samozřejmě, podobnost je určitě čistě náhodná - jenom historie z nás dělá blby, že?
0/0
21.5.2003 10:31

aa

Re: Re: Re: ?
a jake party maji v Cesku?
0/0
22.5.2003 9:24

aa

Re: Re: SVOBODA JE OTROCTVI
to: 4finger >> konecne se nekdo kouka na svet nezaujate, bez zavisti, primitivizmu....
0/0
21.5.2003 19:42

beth

Re: SVOBODA JE OTROCTVI
S Eurasii! Vzdycky byli ve valce s Eurasii... za takove reci bych te mohla nechat vaporizovat...
0/0
21.5.2003 11:11

Samuel

Re: Re: SVOBODA JE OTROCTVI
Nevěděl jsem, že i členové Vnitřní strany čtou Idnes :)
0/0
21.5.2003 14:44

realista

najivita prosteho obcana
Svinskost toho opatreni neni v tom ze se budou sledovat cizinci ale v tom ze se to snadno zneuzije. Parkrat to tady zaznelo ale davy cecho-amiku zustavaji hluche. 
Tri otazky - pro Bush-club:
1) Rekneme ze soucasni vladci maji jen  ty nejcistsi umysly.   ALE  jaky je problme takovy system prizpusobit a rozsirit na sledovani vlastnich obcanu ? (dle me zadny).
2) Budou-li obcane vedet ze takovy system je kvuli cizincum - jakou pozornost budou venovat tomu ze se to jen lehce "rozsiri". (ta historka s zabou ve vlazne vode)
3) Nemeli nahodou teroristi z 11/9 platne pasy, platna viza, a platne letenky ?? Jak by je takovy system chytil ?
0/0
21.5.2003 8:26

4finger

Re: najivita prosteho obcana
Zneuzije kým? Svobodne zvolenou vládou?Sledovat vlastní občany má význam jenom v diktatuře.V demokracii se nakonec vsechno provali viz. watergate a to byl ve srovnání s tím co naznačuješ jenom odvárek. 1)Problém to je a velký. Nezapomeň, že Bush a jeho administrativa nejsou všemocní.Vše musí schválit kongres a spousta institucí, která dohlíží na dodržování zákonů je nezávislých.Jakékoliv zneužití neujde pozornosti opozice.Teorie spiknutí je mylná.Nemůžeš donutit tisíce lidí(obsluha až zpracování),k absolutní mlčenlivosti navíc v zemi s tak silnou demokracií. 3) Měli platné pasy ale s jinou identitou.A pokud identitu stotožňuješ jen dle fotky a navíc nahodile, tak ti snadno někdo proklouzne.Proto scan sítnice, otislů a digitální stotožnění obličeje. Spousta dalších teroristů tam byla a možná ještě je na studentská víza nebo na pozvání již usedlých, proto ty pohovory a zpřísnění. Už sem to sem napsal: Nelíbí se mi to a kontrolovat celej systém proti zneužití je nutný ALE ohrožuje to demokracii jen v případě, že se toho zmocní diktatura.Zatímco teroristické útoky ohrožují demokracii teď a dost reálně.
0/0
21.5.2003 9:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.