Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čeští chemici budou v NATO i velet

Nový mezinárodní prapor specializovaný na zbraně hromadného ničení, o jehož zřízení nás požádalo NATO a USA, dostává první obrysy. Pravděpodobně bude sídlit v Liberci. Velet mu budou Češi. Největší šance má současný velitel liberecké protichemické a radiační jednotky Jiří Gajdoš.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pepa

Peníze
Doufám, že v situaci stabilizace veřejných rozpočtů nás to nebude stát ani jednu korunu. Místo, aby jsme dali peníze lékařům, učitelům a sestřičkám, budeme platit jednotku, která bude sloužit USA, až zase dojde k nějakému průseru.
0/0
20.5.2003 15:05

C

Re: Peníze
No pokud konečně zlikvidujeme tu neprofesionální část armády, tak by se ti to snad mohlo splnit.
BTW: Tahle jednotka určitě nebude "sloužit USA". S chemickými zbraněmi, jak se zdá budeme muset počítat všude a koneckonců tu máme pořád Spolanu a SARS :)
0/0
20.5.2003 17:17

Madla

Re: Peníze
Jsme soucasti NATO. Angazovalo se snad NATO v Iraku?
0/0
20.5.2003 17:35

Petr

Jo !!
Takže jsme získali další mezinárodní respekt z dobré práce. Ještě že ne všichni zastávali Klausův názor.......
 
0/0
20.5.2003 14:52

Simona

At zije ceska republika
Konecne se ukazalo, jach chytry (ale i vychytraly) narod jsme. Nejsme zadne becka a tak protichemici do toho!!!!!!!!!!
0/0
20.5.2003 13:14

Hans

Re: At zije ceska republika
Hura, at zijou cesky balici. Konec NATO , ze to bude tak rychle nidko necekal.
0/0
20.5.2003 13:59

Petr

To zas bude ostuda.....
0/0
20.5.2003 12:32

Petr z Mnichova

GRATULUJEME
to je snad historicky prvni super uspech CR v NATO, resp. v historii samost. republky?!
 
0/0
20.5.2003 12:11

Karel IV

šance
Můj názor, jeto to   pro republiku ( i armádu) dost dobrá šance ukázat co umíme. Jenom   doufám, že to zase ta naše slavná vláda neodsune na druhou kolej.
0/0
20.5.2003 11:22

Shon

Re: šance
Souhlasím s tebou
0/0
20.5.2003 11:59

Houba

panu Gajdosovi
bych doporucil, aby se pokud mozno vyhybal pracovnim navstevam USA. Budou ho tam totiz sledovat jako teroristu, na letisti mu budou brat otisky a laserem sledovat sitnici oka.
To je totiz spojenectvi v podani americanu.
Tak mi to pripomina jendu veticku z "Macha a Sebestove" : Pes je nejlepsi pritel cloveka, ale je clovek nejlepsi pritel psa ??
0/0
20.5.2003 11:11

VitaminA

Re: panu Gajdosovi
Máte dost pomatené názory. Asi je Vám líto, že nemáte klávesnici s azbukou. Nebo je lepší čínská? :-)
0/0
20.5.2003 11:14

Houba

Re: Re: panu Gajdosovi
do budoucna se jeste mnoho lidi bude ucit azbuku dobrovolne a snadsenim. Na vychod od nas jsou totiz stale jeste volne trhy.
Ale jinak nevim, v cem vidite onu pomatenost: nepolemizuji o pronisu teto jendotky. Pouze se zminuji o diametralne odlisnem pristupu naseho statu a USA: nas je v roli vylizovace, USA v roli toho, kdo ji k tomu ochotne nastavuje.
0/0
20.5.2003 11:23

Houba

Re: Re: Re: panu Gajdosovi
pardon: pronis = prinos
jako pisalek bych se neuzivil
ale vlastne mozna jo :)
0/0
20.5.2003 11:27

VitaminA

Re: Re: Re: panu Gajdosovi
Onu "dobrovolnost a nadšení" při výuce azbuky jsem zažil, nemluvte za jiné. Při Vašem zahleděném pohledu na východ patrně přejímáte i metody tamějších propagand. Nevím, proč tolik vulgarizace, když vyjadřujete názor na, dle Vás, rozdílný přístup k vzájemné pomoci dvou zemí. Učte se azbuku, ale ruské metody komunikace tu laskavě neventilujte.
0/0
20.5.2003 11:32

Houba

Re: Re: Re: Re: panu Gajdosovi
nemluvim za jine.
Ale vam zrejme uniklo, ze ma veta je v case budoucim zatimco vase v case minulem.
V mem prispevku jsem nanasel jedinu vulgarni a sproste slovo. Paklize jste v tom naznaku poznal ceske rceni, poznal jste ho spravne. Je videt, ze ani vam toto neni cizi a nezname. Ja toto rceni netvoril, nemohu za nej.
Poucte mne prosim o ruskych metodach komunikace, protoze ja je neznam. Presto bych je rad poznal.
0/0
20.5.2003 11:42

VitaminA

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
20.5.2003 12:16

Houba

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
20.5.2003 12:59

VitaminA

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: panu Gajdosovi
Pokud řeknete: "Lidi budou dělat toto...", mluvíte za jiné a navíc dost nehorázně. Navíc se zde rýsuje dost značná paralela s Vaším tvrzením, že lidé se budou RÁDI učit Rusky(buďte rádi, že jste rádi). U obojího je zřejmé přání otcem myšlenky. Procestoval jsem dost zemí a vím, že náznaky sprosťáren při argumentaci se nejvíce využívají při jednání v Rusku, či postkomunistických zemích(možná jen můj názor, klidně). Ekonomika a lidská práva jsou tak rozdílné pojmy, že nemá cenu diskutovat o tom, co je spojuje a naopak nespojuje. Snad jen, že obému je třeba sloužit pro generace budoucí. Hudba J.S.Bacha a černozem v Porýní spolu taktéž zdánlivě souvisí. Jinak v USA už žiji přes 10 let, ale Vaše přirovnání slyším poprvé, díky za upozornění, zeptám se.:-)
0/0
20.5.2003 13:22

Houba

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: panu Gajdosovi
Vazeny pane, vzhledem k tomu, ze zijete v USA dlouhou dobu, pravdepodobne se vas toto netyka.
Me, jelikoz tam cestuji pouze sluzebne, se toto dotyka velmi. Prijde mi to ponizujici
0/0
20.5.2003 17:21

Houba

Re: příspěvek zrušen
vazena redakce, prispevky jste smazali pravdepodobne kvuli slovu kret.n.
 nahlednete prosim do slovniku naucneho popr. lekarskeho, jaky je vyznam slova kret.n,
slovo kret.n oznacuje cloveka trpiciho kret.nismem, tedy je to diagnoza , neni na nem nic vulgarniho
0/0
20.5.2003 17:18

Vaclav Kabat

Re: Re: Re: Re: panu Gajdosovi
Ja chci umet v rustine jen jedno: Ty ruske prase, ke zdi, kde mas majetek a pod :-)
0/0
20.5.2003 11:59

ROMAN

Re: Re: Re: Re: panu Gajdosovi
Ne tak docela. azbuka nam lezla krkem ale nikdo nam nedrzel hlaven u hlavy a ucily jsme se velice dlouho. naopak M 16 tu neni tak dlouho ale omezenost a utopie z toho plynouci nam leze krkem relativne brzy. je zde nejaka souvyslost me uchazejici?
0/0
21.5.2003 5:46

zde

Re: panu Gajdosovi
USA je v jiné mezinárodně politické situaci než my a rovněž mají i trošku odlišné problémy s imigrací. A jinak myslím, že srovnávat nabídku nebo žádost o zřízení speciální vojenské jednotky s imigračními / bezpečnostními opatřeními, je trošku mimo mísu. Ale o no Vám o to možná ani nešlo ...
0/0
20.5.2003 11:43

Houba

Re: Re: panu Gajdosovi
mate pravdu, slo mi o neco jineho.
Snazim se pouze najit spravnou definici slova SPOJENEC a to ve vsech souvislostech.
Pokud jde o nasazeni lidi na ochranu zajmu USA kdekoliv ve svete, nazvou nas americane spojenci
pokud ovsem chcete navstivit USA treba jako turista, narazite na problem, ze jste ze statu, jehoz obcane musi mit pro vstup do USA vizum.  To je dvoji metr.
Garantuji vam, ze na toto narazite i v pripade, ze tam vyrazite sluzebne.
0/0
20.5.2003 11:51

zde

Re: panu Gajdosovi
Nepřijde mi fakt, že jsme spojenci a vízová povinnost jako související témata. Samozřejmě, že asi nebudeme mít bezvízový styk se státem, se kterým jsme ve válečném stavu, ale to není přímá souvislost, zrovna tak jako spojenectví a bezvízový styk.
0/0
20.5.2003 16:51

Houba

Re: Re: panu Gajdosovi
me ano
spojenec = pritel
pratele obvykle nenechavam stat za plotem a nenechavam je platit za to, ze me mohou navstivit
0/0
20.5.2003 17:14

Wilhem Hussein _Rudolf Bush Hess Skocdopole Havel von Ladin

Re: Re: panu Gajdosovi
Sam jsi Cinan Vitamine.....vzdyt ma pravdu.
0/0
20.5.2003 19:04

VitaminA

Díky Bohu...
Díky Bohu za tuto nabídku. Doufám, že naši představitelé zase nebudou jak chytré Horákyně a k nabídce se postaví zpříma. Je to po dlouhé době šance, jak dokázat, že patříme k té zodpovědnější části světa a ne ke koalicím různých, s tororisty obchodujících, zemí. Tvrdík, ačkoliv zdaleka nejsem levicový volič, mi připadá jako zatím nejschopnější ministr obrany od pádu bolševiků.
0/0
20.5.2003 11:08

NEBE

Re: Díky Bohu...
Pod tento příspěvek se můžu jen podepsat. Jen mám obavy,jak se k tomu postaví náš prezident, zda si nejdřív nechá udělat průzkum veřejného mínění,než zaujme stanovisko. Jinak toho není tak moc,co můžeme civilizovanému světu nabídnout a když už ano,je naší povinností to poskytnout.Pokud bude prapor složen z mnohonárodních sil pod českým velením,je to něco,co jsme ještě neukázali a máme skvělou šanci.
0/0
20.5.2003 14:13

phobos

konecne...
muzeme necim prispet v NATO aniz by jsme se museli cervenat a aniz by onim "prispevkem" byl bordel v nasi armade. Vazne mame tak zdevastovane sebevedomi, ze nas napadaji /nebo aspon nektere z vas/ reci o svejcich v atombordelu??  Jestli to takhle citi vetsina, je cely narod zraly na poradnou psychoanalyzu nebo klistyr. Copak to takhle musi byt uz naporad? 
0/0
20.5.2003 10:56

blb

Re: konecne...
...Ty máš zdevastované sebevědomí? To je mi Tě líto? Že je to kvůli tomu, jak Ti ten atombordel nesluší? Stačilo by ho ho jen sundat .... oblect do něho všechny jiný se ti nemůže povést
0/0
20.5.2003 12:36

student

Pozdravy a upřímnou soustrast
všem českým vojenským letcům, kteří v uniformách stále ještě něčemu věří....
...hoši, vybodněte se na to a běžte se rvát o prachy do ČSA jako vaši kamarádi....
0/0
20.5.2003 10:48

rasputin

no comment
a co Moravsko a Slezsko?
0/0
20.5.2003 9:24

Sandstorm

Trapné žvásty Čecháčků
Když se něco nepovede (stává se to bohužel často), tak to každý zasvěceně diskutuje a ví ze všech nejlíp, jak se to má dělat.
A když jednou za čas dostane naše země šanci něco dokázat, hned se vyrojí česká pivní satira. Fakt paráda. Nikoho nenapdne, že to pověření je možná projevem nějakého uznání, nebo alespoň důvěry.
Místo abyste byli, parchanti, vděční, že nemusíte na vojnu (já jsem třeba strašně rád) a že se naše budoucí profesionální armáda může dočkat nějakého respektu ve vojenské oblasti, když už je naše vojenská technika pro smích, tak jenom kydáte wanna be vtipy.
Tvrdík je aspoň první ministr obrany, u něhož se neozývá jen slovo "průser".
Tak co chcete?
0/0
20.5.2003 0:13

Aga

Re: Trapné žvásty Čecháčků
Vážený, musím lehce nesouhlasit. Po přečtení první stránky mi stačilo, abych se ujistila, že jsou Češi v naprostém pořádku, humor funguje perfektně. A dokud se budou vyskytovat lidi jako "Kladívkovec", tak vězte, všechno je v lajně. A až jsem tak troufalá, dovolím si tipnout naše referendum, bude většina pro, no to jsem asi dovolila moc.
0/0
20.5.2003 3:06

Jan ,Praha

Re: Trapné žvásty Čecháčků
Zdá se, že nepracujete s fakty,jinak  si neumím vysvětlit Váš příspěvek.Především si uvědomte,jaká je naše ekonomická situace a zda finance vynakládané na tuto oblast jsou v daném okamžiku opodstatněné. Dale je třeba si uvědomit,že pan Tvrdík ve skutečnosti žádnou reformu neprovedl a je jen jadním z těch,kteří státní kase pouští pěkně žilou. Maskuje to tak dovedně,že mě to udivuje.Divím se jen tomu,že se nepoučil od jím tolik obdivované politiky USA v tom směru,že tato sleduje velmi přísně ekonomické zájmy 
0/0
20.5.2003 8:15

Jiřík

Re: Re: Trapné žvásty Čecháčků
Výdaje na obranu nejsou v době míru nikdy opodstatněné, pak už je ale obvykle pozdě. Po 1. světové se také nikomu nechtělo bojovat a platit armádu a řada lidí to myslela dobře. Pak se nestačili divit všichni. Úkolem Tvrdíka je zrušit povinnou vojenskou službu  a zděděnou neefektivní armádu a zavést vysoce specializované a skvěle vycvičené profesionální jednotky, což se mu daří. Naši chemici a speciální jednotky patří k nejlepším na světě. Potřebný počet veteránů má už prakticky k dispozici.
0/0
20.5.2003 9:48

Libor

Re: Re: Trapné žvásty Čecháčků
doporucuji si pred poslanim prispevku clanek napred precist. zrejme Vam staci cist jen nadpis a reakce kolegu. v clanku byste se docetl, ze naklady resi NATO
0/0
20.5.2003 10:43

franta mottl

nemecky ministr obrany se davil smichy,
kdyz se dovedel, ze by mela existovat nejaka vojenska jednotka sestavajici z obcanu ceske narodnosti a nejednalo by se o zadne lekare. Ministr zahranici ho ujistil, ze se jedna o muzikanty, co budou hrat na prehlidkach NATO.
0/0
19.5.2003 23:11

Davej

Re: nemecky ministr obrany se davil smichy,
Já myslím, že se dávil smíchy, když zjistil, že Bundeswehr by měl být nasazen v Iráku. A pak se dávila celá německá vláda. Jak to dopadlo, víme všichni.
0/0
20.5.2003 0:02

mabl

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
20.5.2003 9:44

Petr z Mnichova

Re: Re: nemecky ministr obrany se davil smichy,
nevim sice co ti nas ministr obrany udelal, nicmene pro tvoji lepsi informovanost - tady v Nemecku je tak vzity a porad vtloukany narodni strach z valky, nebo z toho ze by Nemecko zase litalo v nejakem valecnem pruseru, ze vlada at uz to bude soucasna kolaice, nebo nekdo jiny bude vzdycky reagovat stejne - konce koncu to vcera H. Stoiber rekl ve zpravach velic jasne...
Ale to pro tebe dulezite neni - pro tebe jsme vsichni Nemci fasouni, protoze te to doma jinak neucili... tak si sedni dej si pivko, zapal si cigarko a divej se na Novu...
0/0
20.5.2003 12:10

mabl

Re: Re: Re: nemecky ministr obrany se davil smichy,
Jo, to jste, to jsi vystihl. Ani mě to učit nemuseli. Pro tvoji informovanost: tady v Čechách je to taky "vžitý", po zkušenostech, víš? A pro ještě lepší tvoji informovanost: cigárko si nezapálím, neb ho nemám rád, na Novu se nedívám, neb je to televize dobrá tak pro vás, ale pivko, to jo, české pivko, to si dám...
0/0
20.5.2003 12:31

Petr

Re: Re: Re: Re: nemecky ministr obrany se davil smichy,
tak si ho dej a neplkej ptakoviny... vosoupes si konecky prstu po klavesnici magore jeden ceskej.. si cech cech cech tak si toho vaz...
0/0
20.5.2003 21:49

XYZ

Re: Re: Re: Re: nemecky ministr obrany se davil smichy,
Ani Te to ucit nemuseli - Ty jsi, jako vsichni uceni, spadl z nebe vid ?! Je zajimave, jake nesmysly dokazou jeste dneska, bezmala 60 let od konce valky, lidi vyplodit. BTW - Nemci maji taky dobre pivo. S tim provokuj Americany a jejich "Budxxx", tam je to na miste (ziji v USA).
0/0
20.5.2003 22:48

Tomas

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
19.5.2003 23:07

Churchill

huraaaaa
co dodat? snad jen to, ze vlada a parlament dostali naprosto vyjimecne moznost napravit svoji "prizdisracskou" (a za tento vyraz se neomlouvam) politiku "ani ryba ani rak", kterou predvedli pri Iracke kampani - nezbyva nez doufam v jejich posledni zbytky zdraveho rozumu
0/0
19.5.2003 22:53

ll

Tvrdík je superpopulista
Doufám, že jeho vládna brzy padne a zas bude běhat někde na buzer place v kanadách. Lepší by ale bylo, kdyby odjel v tanku někam na Ukrajinu a zakopal se tam.
0/0
19.5.2003 22:31

XYZ

Re: Tvrdík je superpopulista
Mozna, ale Ty ses vul.
0/0
19.5.2003 23:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.