Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pes pokousal dítě až na kost

Tříletého chlapce pokousal ve čtvrtek v Nové Vsi u Neratovic kříženec německého ovčáka. Způsobil mu mnoho tržných ran v obličejí a na hlavě. Některé šly až na kost. "Dítě bylo převezeno na jednotku intenzivní péče do pražské nemocnice na Bulovce," sdělila policejní mluvčí Diana Bušková.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jirka

0/0
19.5.2003 10:00

kom-ex

Nelze nikoho vinit?
Ale lze konkrétně vitit! Především zákonodárce, kteří za pohodlný život užírají chleba ostatním lidem., Protože už dávno - po nemálo varujících případech měli vynést  jasné zákony omezující řádění zvířat , často nezodpovědných majitelů. Různí pacifisté, ochránci zvířat a podobná individua by neměli být vážně slyšeni, protože nerespektují přirozený žebříček hodnot. Jestliže jsou psi schopni napadnout člověka, měla by být povinnost striktní ochrany proti nim. A kolikrát potkávám psa vedeného lehce majitelem bez košíku atd. Nepochybuji o tom, že bude-li reakce na můj příspěvek, bude nesouhlasná, útočná, arogantní a jak bohužel odpovídá stránkám iDnes, zřejmě sprostá. Přesto si stojím za svým názoem!
0/0
16.5.2003 21:33

předseda

Kam ten svět spěje...
... psy si čím dál více začínají plést děti (a asi i dospělé) s kočkama.... Je to všechno nějaký poblázněný - asi bude brzo konec světa....
0/0
16.5.2003 21:17

gringo

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
16.5.2003 16:56

Martin

Re: všechny vystřílet
Za to nemůže až tak ten pes, ale ten kdo ho takhle vychoval - tedy spíše nevychoval... Máš i psi kteří zachraňují lidem životy, ale o těch se na iDnes až tolik nepíše - neni to senzace...
0/0
16.5.2003 17:44

gringo

Re: Re: všechny vystřílet
No dobře, dobře, trochu jsem se unáhlil, protože jsem se strašně naštval - taky mám tříletou dceru a tohle není první případ. Když teda budeme rozlišovat, ať minimálně ty nebezpečná plemena mají pořád na vodítku, a když ne, ať "pejskaři" platí mastné pokuty. To, že psi i zachraňujou životy, samozřejmě vím, ale jak říkám, nehorázně jsem se rozčílil.
0/0
16.5.2003 18:27

blb

Re: jakápak stejná práva,
maj nárok na větší .... ještě nezblbli tolik jako lidi...
0/0
16.5.2003 17:50

Zdeněk

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
16.5.2003 16:22

Dušan Binka

Pryč se zvířaty
Nepotřebujeme zvířata, snad kromě obživy. Na to stačí uzavřené a dobře strážené chovy s přilehlými jatkami. Pár kusů se dá dát do ZOO aby potomci viděli s kým jsme v minulosti museli sdílet planetu. Zákaz chovu zvířat doma! Koní, psů, koček...všech.  A zákaz zvěře v lesích která stejně slouží jen ke krvavé potěše pár dementních jedinců. A taky přenáší nemoci. AIDS je z opic, SARS z potkanů, žloutenka od blech.  Jak by nám tu bylo krásně kdyby zvířata - bestie nezabíjely naše děti!
0/0
16.5.2003 16:20

blb

Re: Pryč s dušany
nepotřebujeme lidi jako je Dušan. Na to stačí uzavřený a dobře střežený na své přiděleném pracovišti s přilehlým krematoriem.  Pár kusů dát do ZOO, aby děti viděli, že i dušani vypadají jako lidi. Jiak zákaz dušanu, ....všech. A zákaz ostatních lidí vůbec, stejně si hlavně jen slouží ke krvavé potěše.  A taky přenášejí nejen nemoci, ale i charakterové vady. Blbost je přece od hlavně od lidí, potkani, blechy a jiní tvorové jsou z toho z rovnováhy. Jak by nám tu bylo krásně, kdyby blbci nevládli světem......
0/0
16.5.2003 17:57

LenPr

Pes a kost
Psi odjakživa měli rádi kosti. tenhle chudák pes se ani svojí kosti nedočkal.
0/0
16.5.2003 16:18

a

RE
Já osobně nedám na psy dopustit. Mám zlatého retrívra a je to moc hodný pes, nikomu by nikdy neublížil a člověku už vůbec ne. Co k tomu můžu říct je to, že pokud si všimnete, 90% napadení mají na starosti němečtí ovčáci a jejich kříženci. Možná by se s těmito psy mělo zacházet trošku jinak než s jinými. Vždyť tito psi ani nejsou na seznamu bojových plemen a přitom jsou v současné době daleko nejagresivnější. Samozřejmě mě podobné incidenty a neštěstí mrzí, jak za ty postižené, tak za nás pejskaře, co na to bohužel všichni doplácíme. Já osobně bych jednoznačně přenechal zodpovědnost za psa jeho majiteli a zavedl bych přísné tresty, pokud by se něco stalo. Každý majitel nejlíp ví, jaký ten jeho pes je a měl by si rozmyslet, jestli si může dovolit nechat psa navolno nebo ne. Slyšel jsem, že např. ve Francii to takhle funguje. Spousta zemí se snaží co nejvíce přibližit lidská a zvířecí práva a my se tady budeme chovat jako burani včetně policie, která si na pokutování pejskařů snad založila živnost.
0/0
16.5.2003 15:51

W.W.

muze si za to sam
ten parchant si za to urcite muze sam, nejspise toho psa pres plot provokoval, popichoval ho klackem, hazel po nem kameny a podobne, pak si hral se zapadkou a pustil ho, pes ma dobreho pamatovaka na ty kdo se k nemu chovaji spatne a tak mu to vratil...
0/0
16.5.2003 15:49

a

Re: muze si za to sam
tak trošku souhlasím, i když si nejsem jist, jestli to tak bylo i v tomhle případě, ale pamatuji si dobře na případ, kdy opět německý ovčák pokousal chlapce, který po něm střílel pistolkou kuličku. Co měl ale ten pen asi dělat?
0/0
16.5.2003 15:53

T.

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
16.5.2003 16:34

gringo

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
16.5.2003 16:59

Ele Drpod

Re: muze si za to sam
, Nekteri lide maji take dobreho pamatovaka na ty, kteri se k nim chovaji spatne. Nekdo z nich by to mohl vratit tobe. Bud tak laskav a nenazyvej deti timto odpornym slovem; mas-li to z domova, vysvetluje to sice hodne a je mi te lito, ale usetri nas, rodice a deti, techto vyrazu.
0/0
16.5.2003 17:06

brutal

A co autonehody ? A dalsi nebezpeci ?
Zakazat psy, vetsinu vystrilet ? Co takhle vase auta do srotu, to by se vam asi nechtelo, co ? Specifikovat "nebezpecna" plemena ? Co takhle specifikovat "nebezpecne" znacky aut ? Pak by to tu bylo samy bakelitak.
 A vubec, co takhle lide, nejsou potencionalne nebezpecni ? Cim vetsi, silnejsi chlap, tim je potencionalne nebezpecnejsi pro sve okoli, ne ? Cely zivot nic, hodny kluk a pak mu rupne v bedne, co potom ? Nemel by mit kazdy na zadech poveseny papir s jednou mesicne obnovovanymi psychotesty ? Nebo microchip pod kuzi, aby se na dal na dalku korigovat elektrosokem ?
 To by mne zajimalo, kam az chcete ve svem strachu dojit ? Jste jen ovce manipulovane bulvarem, pripadne medii pracujicimi pro statni moc.
Budte dobri ... O:)))
0/0
16.5.2003 15:44

LAM

Re: A co autonehody ? A dalsi nebezpeci ?
Někteří psi jsou nebezpeční, takže všem preventivně vodítka a náhubky. Někteří lidé jsou nebezpeční, takže všem preventivně pouta a svěrací kazajku... Stejně pitomá logika...
0/0
16.5.2003 15:47

Napalm

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
16.5.2003 15:39

LAM

Re: Chybí tvrdá pravidla a silná ruka zákona
Takže konkrétně v tomhle případě:
ad 1: vodítko a náhubek by mohlo být na veřejném prostranství, ne na uzavřené zahradě. V tomhle případě by to tedy nepomohlo.
ad 2: sbírání hoven je povinnosta vyhlášky na to jsou, jen to kontrolovat a trestat (MP)
ad 3: souhlas
ad 4: nejde tak natvrdo, je tu zákon na ochranu zvířat proti týrání. Spíše odchyt a útulek.
Celkově by ale ani takové postupy a zákony NEZABRÁNILY tomu, co se stalo...
0/0
16.5.2003 15:45

a

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
16.5.2003 16:16

Jana

Nelze jednoznačně napsat, jak by se mělo postupovat nebo ne. Nemůžete všechny brát stejně. Když si někdo pořídí malého psa pro radost je to něco jiného, než když si někdo jiný pořídí dobrmana. Navíc v ¨článku je napsáno, že to bylo na zahradě u rod. domu. Jeďte se podívat na nějakou vesnici, u každého domu se zhradou je pes - a žádný mazánek, ale pořádné tele. A taky chápu, proč tam ti psi jsou, a proč je jejich majitelé učí, aby kousli. My jsme se přestěhovali do domku a během měsíce nás 3x vykradli. Samozřejmě zadem, ze zahrady. Tak jsme si taky pořídili na zahradu menší telátko. A chválíme ho za to, že na lidi štěká. Divíte se?
0/0
16.5.2003 15:15

BAX

!
No on tenhle problém asi není možné generalizovat. Každopádně je ale za chování psa odpovědný jeho majitel, který by měl nést všechny důsledky. Já jako majitel neškodného psa, naprosto chápu obavy lidí, kteří mě při venčení potkají s neuvázaným psem. SNažím se tedy těmto situacím předcházet vyhledáváním osamělých mist, i když vím, že k ničemu nedojde a že se můj pes bojí víc než ten člověk, respektuji pocity lidí. Jsou ale určitá plemena na která by se měl vydávat zbrojní pas a jejich chování nám, majitelům neškodných psů, dost komplikuje situaci.
0/0
16.5.2003 14:58

a

Re: !
konečně někdo inteligentní. díky za názor. 100% souhlas.
0/0
16.5.2003 16:00

Bob

Psi na veřejných prostranstvích
Jednoznačně by jakýkoliv pes pohybující se na veřejném prostranství měl mít koš a být na vodítku. A´T si pánečkové se psi běhají doma na zahradě, na cvičištích či jiných zařízeních. Je to jejich zodpovědnost. Nikdy nikdo neví, jak se sebelíp vychovaný pes zachová. Je to nehorázné, tohle musí konečně do zákona !!!!!!!!!!
0/0
16.5.2003 14:48

Dušan Binka

Všechna zvířata by se měla utratit
Nepotřebujeme zvířata, snad kromě obživy. Na to stačí uzavřené a dobře strážené chovy s přilehlými jatkami. Pár kusů se dá dát do ZOO aby potomci viděli s kým jsme v minulosti museli sdílet planetu. Zákaz chovu zvířat doma! Koní, psů, koček...všech.  A zákaz zvěře v lesích která stejně slouží jen ke krvavé potěše pár dementních jedinců.                                 Jak by nám tu bylo krásně kdyby zvířata - bestie by nezabíjely naše děti!
0/0
16.5.2003 14:45

jejej

Re: Všechna zvířata by se měla utratit
za tvou cestinu by se i zvire stydelo--a za tvy uvahy vetsina lidi i zvirat--blbe
0/0
16.5.2003 14:49

Jirka

Re: Všechna zvířata by se měla utratit
To asi není nejšťastnější řešení, asi to myslíte ironicky. Navíc, třeba koně mám opravdu rád, na rozdíl (přiznám to) od psů.
0/0
16.5.2003 14:50

a

Re: Re: Všechna zvířata by se měla utratit
Já osobně nedám na psy dopustit. Mám zlatého retrívra a je to moc hodný pes, nikomu by nikdy neublížil a člověku už vůbec ne. Co k tomu můžu říct je to, že pokud si všimnete, 90% napadení mají na starosti němečtí ovčáci a jejich kříženci. Možná by se s těmito psy mělo zacházet trošku jinak než s jinými. Vždyť tito psi ani nejsou na seznamu bojových plemen a přitom jsou v současné době daleko nejagresivnější.
0/0
16.5.2003 15:41

andělíčkář

Re: Všechna zvířata by se měla utratit
Já s Vámi naprosto souhlasím. Jako příklad bych utratil nejprve voly kmene Dušan Binka. pak by byla planeta opravdu krásnější
0/0
16.5.2003 15:13

Petr

Re: Všechna zvířata by se měla utratit
Kecy prdy. Předně by do ZOO měli dát tebe. Takový exemplář blba obecného jsem už dlouho neviděl.
0/0
16.5.2003 15:19

Milena

Kdyby psa nedrželi v kotci
ale zvykali ho na lidi a na děti, tak se nic podobného nemohlo stát. Slušně vychovaný pes, který je zvyklý žít s lidmi, snese od takhle malého dítěte,  zejména ze "své smečky",  prakticky libovolné zacházení. Obvykle je třeba chránit psa před nerozumným dítětem, než dítě před psem. Pokud je ale pes držen sám uzavřený v kotci, nelze se divit, že se při nahodilém útěku chová jako "urvaný z řetězu".
Všichni ti, co volají po náhubcích, vodítkách a řetězech, by si měli uvědomit, že každý náhubek se může sesmeknout a každý řetěz přetrhnout. Jediná jistota je slušně vychovaný a správně socializovaný pes, který nemá sebemenší důvod napadat lidi a už vůbec ne malé děti, které považuje za "štěňata" a podle toho se k nim chová, i když ho třeba tahají za uši.
0/0
16.5.2003 14:41

file

Re: Kdyby psa nedrželi v kotci
Ano ,jedine vzdelavanim chovatelu a naslednymi jasnymi pravidly(a tresty ,byt jen za znecistovani),se omezi tato anarchie. Ovladate li tunove auto ,neni to jako kdyz jedete na kole. Stejne tak jezevcik neni vlcak.
0/0
16.5.2003 14:48

LAM

Re: Kdyby psa nedrželi v kotci
100% souhlas.
0/0
16.5.2003 14:49

Bob

Re: Kdyby psa nedrželi v kotci
Blbost !! Kamarád měl 5 let nádhernýho a perfektně vychovanýho vlčáka a jednoho dne mu ruplo v bedně a málem mu roztrhal 2 letého syna? Nikdy nevíš, co pes udělá. Musel ho utratit. Pokud si chtějí pánečkové nechat zabíjet vlastní děti, je to jejich věc, ať si s nimi hrají ale doma a neohrožují ostatní na veřejnosti.
0/0
16.5.2003 14:50

Ele Drpod

Re: Kdyby psa nedrželi v kotci
Mileno, je zrejme, ze mas (melas) psa, ale lide jsou ruzni. Nekteri nejsou schopni vychovat sve deti - natoz psa. Jsem pro nahubek, kdyz jdes se psem do tramvaje nebo do obchodaku, protoze je tam spousta lidi, slapnou psovi na ocas, pes se lekne a chnapne... Ale souhlasim s tebou, ze pes musi mit vychovani a behat "u nohy" bez "pomucek", poslouchat na slovo, neskakat na lidi a nekousat. Proto bych vyzadoval "ridicsky prukaz" pro kazdeho drzitele psa. Mohu skoro denne vyletet z kuze, kdyz na me skacou neposlusni hafani (jezdim na kole) a ohrozuji me na zivote. Panicek me uklidnuje: "nebojte se, on si chce jenom hrat". Ze me ten pes ale supsne pod auto nebo proti lucerne, na to pan nemysli. Jinak mam psi rad.
0/0
16.5.2003 14:57

Bob

Re: Re: Kdyby psa nedrželi v kotci
Řidičský průkaz je dobrá věc, ale tím možná zamezíš, že psa nebude mít nějaký úchyl. Psi na veřejnosti musí být s košem a na vodítku. Jinak souhlas s tebou.
0/0
16.5.2003 14:59

Pepa

Zastřelit ...
... majitele.
0/0
16.5.2003 14:36

Harden

Je to nestesti, ale je to hlavne nehoda. Pokud rodice a majitele psa neco zanedbali, odnesou to. S volne pobihajicimi psy, nezodpovednosti a agresivitou casti pejskaru to nema nic spolecnyho.
0/0
16.5.2003 14:29

Dášenka

Zastřelit !!!
UTRATIT
0/0
16.5.2003 14:20

Jirka

Takové
zprávy už nám za chvíli naneštěstí asi zevšední.  Čekám, kdy tady nějaký inteligent napíše, že to dítě chudáka pejska provokovalo nebo tak něco.
0/0
16.5.2003 14:18

cha

Re: Takové
no dobre,jirko rozdurdenej,tvuj sarkasmus vem cert,ale co navrhujes,aby se takovy udalosti nestavaly tak houfne,jak naznacujes...politovat nebo si vodplivnout je lehky...
0/0
16.5.2003 14:21

Jirka

Re: Re: Takové
Pro začátek by mi stačilo kdyby všichni čokli (od jezevčíka nahoru) ve městech měli náhubek a byli na vodítku. Toto je trochu jiný případ, ale jak jsem pochopil - pes už byl v minulosti agresívní, proto by měl být utracen (ač je to možná drsné), než zase někoho napadne.
0/0
16.5.2003 14:34

cha

Re: Re: Re: Takové
no dobre-minimalizovat rizika...ale vzdy zustane moznost,ze se odobna nestastna udalost zvopakuje----ovsem nikdy jsem neslysel o nebezpecnejch nasledcich agresivity nebezpecnejch jezevciku----pokud koukam do statistik,tak vetsinou chyt rapl nejaky nemecky ovcaky a jiny pesany obdobneho razu-udajne mirumilovna plemena....asi je vse o lidech a ne o psech---dik za nazor
0/0
16.5.2003 14:45

Ele Drpod

Re: Takové
Na to cekat nemusis, to uz stoji v prvnim prispevku.
0/0
16.5.2003 14:41

Jirka

Re: Re: Takové
Díky, už jsem to zaregistroval.
0/0
16.5.2003 14:52

bl

Chybulakubikula
Někde bude chyba.
0/0
16.5.2003 14:10

Nicka

Nová ves kde?
Snad v každém okrese je alespoň jedna obec s názvem Nová ves, tahle je kde?
0/0
16.5.2003 13:53

balu

Re: Nová ves kde?
v radiu hlasili, ze to je Nova Ves u Kolina 
0/0
16.5.2003 14:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.