Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V úřadu obnovy moc pohodlí není

Nejdůležitější mezinárodní úřad v Iráku, který má na starost poválečnou obnovu země, pracuje zatím v drsných podmínkách. Ačkoli je v ohromném Saddámově paláci v Bagdádu, poskytuje stovkám diplomatů a úředníků, většinou Američanů, velmi provizorní pracovní prostředí a takřka žádný komfort.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Krakokos CDN

Ty KADECKA
bych chtel videt datum kdy bude na nich prosla lhuta esi uz nebyla .......zname ty ksefty For sale   or  stock liquadation ? Nebo ne ?  Dotazy ????????
0/0
14.5.2003 8:20

Viva Las Vegas, baby!!!

promiň fantomasi
don't put 1.4's on with a 110 - unless you want way too much lift, smashed valves, pulled retainers or a valve train thats way over-accelerated and will wear out in double-quick time!!! (ok, maybe i over-exagerrated a bit but trust me, its a bad idea!) seriously though, it'll all depend on the heads, springs, valve length and maybe even deck height. 1.25's will work with a 110 but i'd be careful to check for coil bind (depending on heads/springs) or the retainers contacting the tops of the guides etc. if you check it out carefully and set your pushrod length etc. you might ende up with a few more ponies but only really if the heads will flow enough (ported) or the valves are bigger etc. etc. the pops t3 has 1.25's on a 110 cam and they work a treat but i've never driven it with 1.1's so i can't really comment on the gains. I know that on the 2007 i built for his bug i had to change the retainers and trim the tops of the guides to use 1.25's with the engle 125 (but that has a fair bit more lift than the 110). basically, yes they might give more power but check very carefully that everything clears without binding and the pushrod/rocker arm geometry is correct.
0/0
14.5.2003 0:28

Krakokos CDN

Re: promiň fantomasi
Hele zalezi na springs a guides , install rolling rockers, from crane or go for set ,camshaft  , rockers and pushing rod , if you go for supercharger i do recomend it two angle valves job , you do not say if full injected or carburator and what pistons is in , if you go , then go for BM pistons , they have to by balanced , also you do not mention block .......i get from 302  1 158 hp (naturally aspirated engine under 2 000 $ US ,) also use double sprocket !
0/0
14.5.2003 1:05

Viva Las Vegas, baby!!!

Re: Re: promiň fantomasi
Bloncáš, protože BM nedělá písty pro VW a na ventilech se dělá vždy tříúhlový zábrus aby směs proudila s minimálními turbulencemi...sprocket na VW není a je to dvoukarburátor. Takže ty o koze a já o voze...
0/0
14.5.2003 8:48

Krakokos CDN

Re: Re: Re: promiň fantomasi
BM dela pisty na VW viz performance VW a jak asi pohanis vackovou hridel ? Remenem , retezem , nebo vozubenym soukolim . Modification? Nebo vo co tu de , posli serial no. motoru a rok vyroby.
0/0
14.5.2003 17:30

Krakokos CDN

Se neposer z toho Vegas
0/0
14.5.2003 0:25

Viva Las Vegas, baby!!!

jsem tu!!!
viva las vegas
0/0
14.5.2003 0:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.