Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pod vlak se vřítilo auto se sudy

Na přejezdu v Olomouci se po půlnoci srazil vlak s dodávkou. Oba muži z auta byli těžce zraněni. Pětadvacetiletý řidič po několika hodinách zemřel. "Druhý muž zůstává na jednotce ARO. Zranění jsou těžká, ale není v bezprostředním ohrožení života," řekl iDNES mluvčí nemocnice Stanislav Kopečný. Trať byla do rána uzavřena.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kohut

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
14.5.2003 0:56

Petr

Re:
Na krizovatkach normalne zavory nebejvaj, nebo jo ? :-) A chvilku po pulnoci ridic opravdu nemohl prehlidnout cerveny blikajici svetla na PZZ, takze byl bud vozralej nebo spal. Mohl s tim autem nekoho zabit. Takhle zabil sam sebe a dobre mu tak.
0/0
14.5.2003 1:07

rejpal

prejezdy
Chranene prejezdy nejsou chranene Tecka. Bordel. Tecka. Jedete-li do oblasti "chranenych" a nechranenych prejezdu, oznacte si je predem na mape. Nespolehejte na zadna svetla, a jina neviditelna varovani. Je mozny ze by chuligani manipulovali se svetly, znackama? Nez se situace vyresi, spolehejte pouze na sebe.
0/0
13.5.2003 15:22

Petr

Re: prejezdy
Jo, jede takhle ridic se svym vozem po silnici, ma ho 100% pod svou kontrolou a najednou narazi do vlaku, kterej si klidne dovoli prejizdet pres prejezd. Doufam, ze ten strouvedouci nebyl muj znamej, kterej jezdi v olomouckym depu. Jestli jo, tak mu reknu, at priste nebrzdi.
0/0
14.5.2003 0:59

admiral_Atvar

auto nevezlo zadne sudy !
znicene auto vezlo totiz BECKY ! sud je na vino nebo vodu, na pivo jen a pouze becka.
0/0
13.5.2003 14:55

Jirka Š. Svejkovský

Vina je většinou na straně řidičů!
Dost často sleduju, jak se někdo rozbil o vlak na chráněném přejezdu. Je to problém dle mého názoru následující:
Za bezpečný stav nelze považovat situaci, kdy neblikají červená světla, ale kdy bliká bílé. To je značný rozdíl a je příčinou mnoha nehod. Stačí oslnění a blikající světla nejsou vidět, porucha na přejezdu a pod.
Kdyby se řidiči řídili heslem - nevidím blikat bílou, dám si pozor, asi by nehod značně ubylo.
BTW: Ten pivovarskej nejspíš zaspinkal, jinak by nenarazil do vlaku zboku...
0/0
13.5.2003 13:45

Krysař

Re: Vina je většinou na straně řidičů!
Zdravím, nejste náhodou příbuzný s dirigentem Janem Svejkovským?
0/0
14.5.2003 1:10

loko64

sakra
nechápu co si to ti  namyšlený frajeři v lokomotivách myslí. Kde berou tu drzost si myslet, že vše je jejich a vše se jim vyhne. Pokud jdu pře silnici nebo jedu autem na zelenou taky se rozhlížím, na nebezpečných místech přibrzdím nebo zastavím. To jsme to dopracovali, kde jakej ajzenboňák , kterej si sedne za kontroler mašiny  a jede se projet bude ohrožovat lidi. Jsem zvědav ,kdy jejich odborařskej boss Dušek bude vyžadovat, že mohou jezdit i místo tramvají a ve finále i po silnicích a chodnících. To už je nezastaví nikdo,čert nám byl Stephensona a Watta dlužen.
0/0
13.5.2003 12:16

kango

Re: sakra
0/0
13.5.2003 12:22

MiP

Re: Re: sakra
Zatím co teď smrdí na chodnících a na tramvajových tratích "jenom" auta, co? Ani vlaku se nebojí, "nebojácně" proti němu vyrazí na přejezdu. Akorát že vlak není chodec...
0/0
13.5.2003 14:53

Bolek

Re: sakra
Ja te fakt nechapu. Jestli nekdo nekoho ohrozil, byl to RIDIC te dodavky. A to, ze vrazil do vlaku, ktery uz byl na prejezdu, to je jenom dukaz jeho neskutecne blbosti. Ja chapu, ze nekdo muze prehlidnout vlak, ktery se k prejezdu blizi, ALE VJET DO VLAKU Z BOKU, to chce vopravdu chrapat za volantem. Signalizace fungovala a v predpisech se naprosto jasne pise, ze ridic je povinnen zastavit a pockat, az vlak prejede. Jestli to nechapete, nemate na silnici co delat. Vlak s deseti vagony muze klidne mit 500 i vic tun podle nalozenosti, z toho 90 lokomotiva, to se neda pribrzdit jako v aute a zase se rozjet. Na rozdil od ridice mel strojvedouci tolik rozumu, ze zacal brzdit 70 metru pred prejezdem, i kdyz mel prednost. Takze doporucuju ucit se VLASTNI ZODPOVEDNOSTI ZA SVUJ ZIVOT a ne nadavat zeleznicarum. Uz me nudi tady cist prispevky lidi, kteri si mysli, ze jejich osobak je panem silnice.
0/0
13.5.2003 12:49

Jiri

Re: Re: sakra
Zase jednou rozumny prispevek. Nezbyva nez souhlasit.
0/0
13.5.2003 12:56

Krysar

Re: sakra
Ty asi Vazne nejsi normalni.
Muj tata je strojvedouci, a neni to zadnej "nejakej ajznbonak".
ASi vis velky kulovy o bezecnostnich predpisech (viz tato strana dole), takze pro Tvou informaci, strojvedouci si nemuze na prejezdu jezdit jak se mu zachce.
MYslis si, ze si tam ten masinfira cte noviny ci co?
Kdyz to jeste slo, jel jsem jednou s tatou na stanovisti strojvudce a musim rict, ze je to dost drsny, obzvlast v noci.
Porad koukat na trat, mackat  tlacitko, ze nespis, ted na nekterych tratich jsou jen stary navestidla a pulka z nich nefunguje, a vubec.
Tebe by za to nemeli poustet k volantu....
0/0
13.5.2003 13:31

loko64

Re: Re: sakra
jasně , jasně ......stačilo by málo. Kde nejsou závory  použít pravidlo pravé ruky. Mašina jede zprava auto přibrzdí , auto jede zprava mašinfíra pohne kontrolerem, pravou rukou hne vlakovou brzdou a je to. Jenže oni ti mašinfííírovou to rozjedou , nohy mrsknou na stolici vedle a už to mydlej přejezd nepřejezd semafor nesemafor. A zabezpečovač ,do toho mlátěj už jen ze zvyku. A navíc když si tahaj  cizí lidi na stanoviště , zakecaj se a šup sudy lítaj...ani bych se nedivil kdyby schválně přidal. Říkám znovu, zastavme je dokud je čas nebo začnou jezdit i po polních a lesních cestách. A už to slyším , jak někdo šel lesem přejela ho lokomotiva u krmelce a důvod: " jooooo pan houbař  se nerozhlídl a víte ono těch devadesat tun je těžký zabrzdit"
0/0
13.5.2003 14:33

Iceman

Re: Re: Re: sakra
" ...pravidlo pravé ruky..." A co rovnou kruhové objezdy.
0/0
13.5.2003 15:09

Krysař

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
14.5.2003 1:08

loko64

Re: Re: Re: Re: sakra
Tak za prvé předpisy nikdy nedovolovaly jízdu na stanovišti strojvedoucího jedincům, kteří k tomu nemají oprávnění. Pokud jsi na cestě do Opavy složil na mašině Bobříka mlčení gratuluji, ale to jsi mohl udělat i ve vagoně. Z hlediska strkání hlav ,končetin na koleje ap. si dovoluji upozornit, že teď je moderní upalování a nikdo se nebude zdržovat nějakou zpožděnou mašinou. Co se týká sedaček a kontroleru, nemohu si vybavit jaké mašiny tam jezdí, ale rozhodně vím, že polovina lokomotiv má sedačky variabilní a v některých starých řadách /E 499.1 ap/ byly na místě pomocníka strojvedoucího i obyčejné židle. Jinak o tom jak vypadá lokomotiva příště. Co se týká parního válce lokomotivy , je to dost složité . Základní rozdíl bych viděl dle rozdělení trakcí versus parní válec.
0/0
14.5.2003 8:38

Krysař

Re: Re: Re: Re: Re: sakra
Asi jsem se špatně vyjádřil s tím oprávnění.
Dříve mohl strojvedoucí získat oprávnění pro člena rodiny k jízdě na stanovišti strojvůdce. Samozřejmě, že mě táta prostě doma nesebral a neposadil na mašinu:-)
Stálo ho to nějaké papírovaní a obcházení pár kanclů, ale bylo to možné.
Pak to zrušili, takže mí bráchové mají smůlu
Teď si přesně nepamatuju čím jsme jeli, ale rozhodně tam nebyly normální židle, a ty sedačky šly pouze posouvat nahoru nebo dolů, eventuelně dopředu nebo dozadu.
 
Nic proti, lae proč teda nejdeš dělat strojvedoucího sám, když podle Tebe každej mašínfíra je akorát vrah a šílenec...
0/0
14.5.2003 9:00

loko64

Re: Re: Re: Re: Re: Re: sakra
Tak to už ukončeme. Kdyby jsi více přemýšlel a pozorněji četl, tak by jsi došel k závěru, že to je jen legrace a myslím si pravý opak. No a zbytek  si domysli ,zda-li o lokomotivách něco vím nebo ne.
0/0
14.5.2003 15:46

kohut

Re: Re: Re: sakra
Ja bych navrkoval, aby vlaky jezdily pozadu (couvat). Pak by ajzebanak nemel duvod brzdit, protoze do zadu (predu) nevidi. Pro ridice dodavky bych nechal namontovat lokomotyvni houkacku primo do ucha, aby vedeli, ze se blivi neurvalec s lokomotyvou!
0/0
14.5.2003 1:13

Biermann

Re: sakra
No beru to jako ironicky prispevek. Jestli ne, tak ste uplne mimo misu. Navic jde videt, ze o drahach vite kulove, protoze Dusek neni zadny boss strojvedoucich. Dusek je predseda Odboroveho sdruzeni zeleznicaru a n tom je cleny jen nekolik procent strojvedoucich. Naprosta vetsina strojvedoucich je cleny Federace strojvudcu :))
0/0
13.5.2003 13:37

Jirka Š. Svejkovský

Re: sakra
Jasně, jak ho fíra uviděl, měl trhnout volantem a toho pivního suda object! Kdy jsi byl naposled na nádraží, troubo? Ono se pár desítek metrů od místa střetu už moc udělat nedá, vlak neváží deset tun jako ten s těma pivama, ale stovky i tisíce tun.
Aby si na přejezdu nezařval, od toho je signalizace a kdo má odvahu to profrčet, tak by měl vědět, že vlak většinou vyhraje.
0/0
13.5.2003 13:38

c

Re: Re: sakra
Nežereš maso, nepoznáš ftip. (Konec ciátu z jednoho super filmu.)
0/0
13.5.2003 14:06

Jirka Š. Svejkovský

Re: Re: Re: sakra
Beru z5, někdy opravdu ftip nepoznám, jsem už takový sůša ...
0/0
13.5.2003 14:11

c

Re: sakra
Já myslím, že to mohlo být i kvůli spadanému listí, aneb kde je Hovnivál ???
0/0
13.5.2003 14:09

c

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
13.5.2003 11:39

chose

Policie
Jen otazka ctenarum: "jak dlouho bude nase slavna policie prihlizet neustalym srazkam automobilu s vlaky na prejezdech?" Staraji se o spoustu podruznych veci, ale to co se u nas zacina v teto veci dit, prestava byt pomalu ale jiste unosne.
0/0
13.5.2003 11:13

ODSak Eda

Re: Policie
A jak lze jen neprihlizet a zabranit Van spachat neco, kdyz ani nikdo netusi co a kde a kdy??? Kamery?! Ano nechame namontovat kamery kazdemu na zadek... A vsichni chodci by meli nosit "slusive" reflexni vesty!... A ridici , hlavne ta rasa: PODNIKATELSKA..., by mely v tech vestach ridit! Co KDYBY vystoupili a nekdo je srazil ze? Tak po kakovychto preventivnich "patrenich" totiz volate a koledujete si o ne !!!... Ty povinne vesty stejne nevznikli ani tak ze zajmu o zivoz ridicu-srazenych, ale z arogance tech vlivnych mocipanu, co nekoho srazi, zabijou a jeste se rozcilujou, ze kdyby mel na zadecku odrazky, ze by ho nezajel... Melo by se to uzakonit!
E.B. clen OR ODS Znojmo a majitel odtahovky, ktery je techto vymluv na silnicich svedkem!
0/0
13.5.2003 11:35

Marcela

Re: Policie
A co mají podle Vás dělat ? Stát před přejezdem a upozorňovat řidiče  - " zde je přejezd , soustřeďte se a dávejte pozor  " ? 
0/0
13.5.2003 11:40

pes Novák

Re: Policie
 Já jsem nikde nepostřeh, že by v poslední době pod vlak vlítli nějací policajti. Tak seš poněkud mimo mísu. Nebo si myslíš, že před každým přejezdem by měl stát policajt a před průjezdem vlaku zastavovat  auta? Někteří lidé prostě nemají (nebo neměli) pud sebezáchovy. Bylo již mnohokrát experimentálně prokázáno, že zastavení vlaku autem není možné bez  destrukce téhož. Přesto se stále nacházejí další experimentátoři...
0/0
13.5.2003 11:44

Karel IV

Re: Policie
Nejsi ty nějakej praštěnej . Snad se má každý starat sám o sebe a dávat si pozor. Kdyby lidi dávali vždy pozor, tak se nemusí nikdy nic stát.
0/0
13.5.2003 11:47

P*eTx

no teda
ja bych navrhoval pres prejezd prejizdet max 2km/h rychlosti jeste radeji troubit blikat svitit a nekdy i zastavit a vlakvedouci by mohl i vybehnout a podivat se na silnici zda nikdo opravdu nejede...
a pak ty vlaky maji jezdit presne :(
0/0
13.5.2003 10:37

Biermann

Re: no teda
No tech 10km/h je tam proto, ze je znicene vystrazne zarizeni. Cili aby tam nedoslo k dalsim nehodam, tak se snizila rychlost.
0/0
13.5.2003 10:47

Michal Novotný

Re: Re: no teda
Přesně tak, pokud je přejezdové zab. zař. v poruše, musí se vlaky zpravovat rozkazem "Op", který nařizuje jet od 60 m před přejezdem až k přejezdu 10 km/h a od 250 m před přejezdem opakovaně dávat výstražná znamení.
0/0
13.5.2003 11:25

Yes

Re: Re: Re: no teda
Přesně, jen k tomu chybí dodat, že 12 hodiny po zavedení rozkazu si začnou stěžovat první alieni, který houkající vlak ruší při čumění na telenovely a Televizní noviny :-P
0/0
13.5.2003 14:40

MiP

Re: Re: Re: Re: no teda
Jo, a pak si začnou lidi stěžovat, že vlaky jezdí moc pomalu a mají zpoždění...
0/0
13.5.2003 15:03

kohut

Re: Re: Re: Re: Re: no teda
Ne, to je blbost, to nechapes. Azenbonak do nich drcnul,protoze mu kluci slibyli plny sudy piva avoni to behem cesty vychlastaly. Ja bych to taky udelal, rostaci. Specielne v noci, kdy mi nikdo neuvidi.
0/0
14.5.2003 1:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.