Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Názor MUDr. Alojze Adamíka

Na Vašich stránkách se objevily jen negativní reakce na návrhy nových protiinterupčních zákonů. Chápu svým způsobem všechny názory těchto lidí, ale ani jeden příspěvek neřeší základní věc. Interrupcí (zabitím nenarozeného dítěte) bereme naprosto nevinnému člověku to nejdůležitější co má, jeho život. To je princip o který tu běží. Ostatní jsou jen technické problémy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Nelidovec

Kupředu pod stalinským praporem !
Co se tyce potratu, nasi katolicti zakonodarci si vzali priklad z nejhumannejsiho zakonodarstvi vsech dob, zakonodarstvi sovetskeho.
 
Trestni zakonik z roku 1937 tresta lekare provadejiciho potrat dvema lety gulagu a zenu pri prvnim potratu verejnou dutkou, pri dalsim pokutou do 300 rublu.
 
0/0
24.5.2003 4:29

Krystof

Nesouhlas (bez jakehokoli ale)
je me z nich na bliti, z tech katoliku - ve stredoveku krizacky vypravy a ted tohle...
 
VIVA LA POTRAT!!!
0/0
14.5.2003 23:10

pavlína

Re: Nesouhlas (bez jakehokoli ale)
tak mám pocit, že kdyby tvá matka šla na potrat, tak by tahle společnost moch ochuzená nebyla. Mimochodem - z čeho usuzuješ, že MUDr. Adamík je katolík
0/0
15.5.2003 9:04

antibobo

Re: Re: Souhlasím Pavlíno
Líbí se mi Tvůj způsob uvažování bez předsudků (Ahoj)
0/0
16.5.2003 9:02

antibobo

Re: Utíkáš od základní otázky této diskuse
Je mi jedno z koho je ti na blití. Řekni tedy ale kdy podle tebe začíná lidský život, podepři to argumenty řekni, jestli tomu věříš. Pokud se ti nechce takto slušně diskutovat, tak sem nelez.
0/0
16.5.2003 8:56

Chyba: Orel je pták na vyhynutí
Zatímco lidí je jako krys.
0/0
14.5.2003 13:01

antibobo

A jedna právě před chvílí promluvila pod pseudonymem "já"
Diskutující "já" je ubožák
0/0
14.5.2003 14:54

Pivo

Re: A jedna právě před chvílí promluvila pod pseudonymem
Pouhé osočení. Bez argumentů.
0/0
14.5.2003 17:06

antibobo

Re: Re:
Bohužel ,Pivo, nic jste nepochopil. Nešlo o osočování, ale o to, ukázat, jak je neuctivé přirovnání lidí ke krysám, v souvislosti sjejich "hubením"´(=potrat?)
0/0
14.5.2003 22:47

Krystof

Re: Re: Re:
rekl bych, ze ty jsi argument, ktery toto prirovnani podporuje
0/0
14.5.2003 23:06

antibobo

Re: Re: Re: Re:
Kryšůfku, Kryštůfku, tohle teda taky nebylo pěkné.
0/0
16.5.2003 8:59

Maliňák

Souhlas (bez jakéhokoliv "ale")
0/0
14.5.2003 8:20

quartz

souhlas, ale
názor je to sice rozumný, ale přirovnání špatné.
Ptačí mláďata zpravidla nepotřebují zajištěný finanční příjem po dobu (alespoň) 18ti let, a naše společnost není schopna zabezpečit 'teplo a klid domova' i dětem, jejichž rodiče na to zkrátka nemají. Proč asi dnes klesá porodnost ve vyspělých zemích, zatímco v třetím světě mají rodiny obvykle několik dětí? Protože mladí lidé se bojí, že nebudou moci své ratolesti zabezpečit pro jejich budoucí život, když je v tom jejich vláda nepodporuje.
Hledal bych tedy řešení jinde, než v represivních zákonech. Podporujte život, ale na úrovni hodné lidí - nejsme totiž zvířata, máme i jiné, hlubší důvody, proč se množit. Lidstvo hledí do budoucnosti, a tu si musíme nejdříve postavit.
0/0
12.5.2003 13:38

V.

Re: souhlas, ale
Naprosto souhlasim s Vasim nazorem. Setkala jsem se s pripadem, kdyz ma kamaradka se svym pritelem otehotnela (i pres pouzivani antikoncepce), a pres velike rozhodovani se nakonec museli rozhodout pro potrat. Duvody byly financni - kazdy rodic by se mel snazit dat svemu diteti to nejlepsi a oni vedeli, ze to v dane situaci nebylo mozne - oba byli v te dobe VS studenti. Myslim si, ze v pripadech, kdy by se dite narodilo rodicum, kteri by ho nechteli a nebo si ho proste 'nemohli dovolit', by dite melo dost tezke detstvi. Ono neni lehke vyrustat s vedomim, ze vas rodice nemaji radi, protoze jste jim zkazil zivot  (jejich interpretace). 
0/0
14.5.2003 15:14

Milka

Re: Re: souhlas, ale
To ale také nelze tvrdit jednoznačně. Jdeš na potrat s přesvědčením, že dítě neuživíš (výklad tohoto pojmu je také různý) a druhý den vyhraješ ve sportce a nebo naopak (asi častější případ) - porodíš s vědomím, že jsi zabezpečená a za chvíli může být všechno úplně, ale úplně jinak.... A stejně dítě vychováš.
0/0
14.5.2003 16:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.