Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Přijetí u Bushe? Klaus vyjednává

Šance, že prezidenta Václava Klause přijme při jeho červnové návštěvě USA prezident George Bush, stále existuje. O podrobnostech zámořské cesty v pátek diskutoval na Pražském hradě Klaus s americkým velvyslancem Craigem Stapletonem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Gibbon

Klaus Delete
Kdyby sel delejtnout bylo by to fajn. Cekaji nas jeste perne chvilky.
0/0
12.5.2003 22:10

:-O)

?
Britská soda (blisty,Channel Four)>>>"Moderátor: "Pane generále, vy jste plánoval strategii pro britské operace v Iráku?" Britský generál: "Ano, ano. No, dovolte, abych to poopravil. Ne. (Smích) Ty plány vypracoval jeden americký generál, ale já jsem si je v počítači zkopíroval. (Smích) A, musím zdůraznit, to nebyla procedura, která by byla bez problémů.! Moderátor: "Základní cíle operace byly stejné, že?" Britský generál: "Ano. Britové a Američané souhlasili, že jestliže nepodnikneme invazi do Iráku, naše obě země se octnou pod přímým nebezpečím z Iráku od zbraní hromadného ničení Saddáma Husajna." Moderátor: "A jaký máte v této věci důkaz?" Britský generál: "Důkaz? Jaký důkaz? (Smích) Je to přece naprosto jasné. Provedli jsme invazi do Iráku a v důsledku toho na nás Saddám Husajn nezaútočil. (Hurónský smích. Potlesk) Nevím, jaké další důkazy chcete. (Smích) Moderátor: "Možná ne. Ale lidé mohou říci, válka už skončila před sedmi týdny a vy jste žádné zbraně hromadného ničení nenašli." Britský generál: "Ale no jo. To všichni pořád říkají." (Smích) Moderátor: Ale jaká je na to odpověď? Britský generál: "No, úplnou a vyčerpávající, konečnou odpověď na to poskytl britský ministr obrany. Moderátor: "Geoff Hoon?" Britský generál: "Obávám se, že ano." (Smích) "V rozhlasovém rozhovoru na Radio 4 dne 24. dubna. Uvedl, že jsme nenašli žádné zbraně hromadného ničení, protože byl Saddám Husajn předem tak dlouho dopředu varován, tak měl dost času, aby ty zbraně rozmontoval a skryl je ve vzdálených částech země." Moderátor: "Avšak někteří lidé by mohli říct, že jestliže měl ty zbraně hromadného ničení, proč je nepoužil, když jsme zaútočili na jeho zemi?" Britský generál: " I to vysvětlil v témž rozhlasovém rozhovoru britský ministr obrany. Důvodem bylo to, že byl Saddám Husajn tak překvapen (smích) a byl naším útokem tak překvapen, že nedokázal zorganizovat užití těchto zbraní. (Smích) Moderátor: "Ano. Mohl bych poukázat co nejjemněji na to, že si ta dvě vysvětlení odporují?" Britský generál: "Co to znamená??" (Smích) Moderátor: "No, to znamená, že můžete mít jedno vysvětlení nebo druhé, ale nemůžete mít obě zároveň." Britský generál: "Vždyť jich můžete mít, kolik chcete." (Smích) Pomyslel jste na tohle: Důvodem, proč nemůžeme najít žádné zbraně hromadného ničení je to, že je zřejmě náhodně zničily naše zbraně hromadného ničení." (Smích) Moderátor: "No, to je možné." Britský generál: "No tak vidíte. A to jsem si vymyslel teď úplně sám." Moderátor: "Mohu se vás zeptat: jestli bude válka pokračovat a budeme-li teď útočit na Sýrii nebo na Írán, budete to podporovat?" Britský generál: "Ne, šéf obrany Sir Admirál Boyce řekl jasně Tonymu Blairovi, že další válku bude moci vést až za dva roky." Moderátor: "Nebude to ale poněkud omezovat pana premiéra?" Britský generál: "No to je jeho problém, bude se s tím muset nějak vyrovnat." ..... (Dva dědci v hospodě u piva:) (...) "No jó, jenže na rozdíl od Iráku my žijeme ve svobodné a demokratické zemi." "Smíme se ale rozhodnout nejít do války?" "To ne, ale můžeme se na to dívat v televizi." .....<<<
0/0
12.5.2003 5:26

pamětník

pane prezidente - kašlete na toho texaského blba.Stejně jednou skončí s ostudou. Jsou jiní - besser
0/0
11.5.2003 19:11

HDP

Re: pane prezidente - kašlete na toho texaského blba.Stejně jednou skončí s ostudou. Jsou jiní - besser
pane prezidente, kašlete na toho texaského blba, v tom si přece vystačíte sám a na ostudu čekat nemusíte, ten kabát pořece nesvlékáte... Tak jste to chtěl říci, Vy pamětníku.
0/0
11.5.2003 21:47

blb

Re: Re: pane prezidente - kašlete na toho texaského blba.Stejně jednou skončí s ostudou. Jsou jiní - besser
jak obvyklé, jak příznačné ...tak hezky to začalo...a tak špatně to končí.
0/0
12.5.2003 4:48

pamětník

Re: pane prezidente - kašlete na toho texaského blba.Stejně jednou skončí s ostudou. Jsou jiní - besser
To jsem nenapsal já. Někdo mi vzal nick.
Podle mého, Klaus si musí nejdřív udělat jméno ve světě než se začne domáhat uznání. Jaké?
0/0
12.5.2003 18:55

Politický trouba

Holiday in the U.S.A.
Pan profesor by neměl vyčkávat, jestli ho prezident USA přijme. Přijetí u ministra zahraničí nebo viceprezidenta sice neodpovídá požadavkům úrovně jednání narcistního pravicového populisty, ale je třeba domluvit řadu důležitých věcí, jako například účast českých podniků na poválečné obnově v Iráku, které by nám mohly pozvednout a eventuelní možnost mít americké vojenské základny na našem území (už vidím, jak se jednotlivá města budou předhánět, které z nich slízne finanční smetanu v podobě astronomických příjmů za pronájem městských pozemků a zvýšeného daňového příjmu prosperujících místních podnikatelů). Pane profesore, zahraniční politiky bohužel neopijete rohlíkem. Exprezident Havel, na kterého všichni v Česku plivali proto, že pustil z vězení pár grázlů o nichž nebyl stoprocentně přesvědčen, že grázlové jsou (ostatně kromě Dáši mu nikdy nikdo nic víc vytknout nemohl), by takové problémy neměl. Ten se přízni amerických prezidentů těšil podobně jako přízni britské královské rodiny a řady dalších reprezentantů důležitých států. Vy si budete muset zvyknout na to, že mínění světových státníků nevytváří Vám oddaná TV Nova, a proto Vás mají za to, co skutečně jste - totiž za podivnou, populismem prolezlou zcela bezvýznamnou figurku, po které nikde jinde než ve vlastní zemi ani pes neštěkne (podobně jako Kučma, Nazarbajev a Lukašenko). Jasně se ukazuje rozdíl mezi mentalitou čechů a civilizovaných národů. Zatímco u nás slaví pan profesor triumfy, jinde už teď zvracejí a lámou si hlavu, jak předejít diplomatickým skandálům. Inu, teď už máme, co jsme chtěli. Komunisté musejí být spokojeni.
0/0
11.5.2003 13:52

dlažka

Re: Holiday in the U.S.A.
Obsah vašeho příspěvku zcela odpovídá vašemu nicku.
0/0
11.5.2003 14:50

Tom

Re: Holiday in the U.S.A.
Kvetnate lec jasne vysvetleny rozdil mezi Havlem a Klausem.
0/0
11.5.2003 19:10

albedo

Re: Holiday in the U.S.A.
Pokud Klause přijme skutečně jenom Powell nebo Cheyney, bude to politická katastrofa a jasná zpráva o tom, že nehrajeme ve světě už vůbec žádné housle... Klaus je exhibicionista a jeho první kroky a skutky v prezidentské funkci to jenom dokázaly. Jeho chování k Američanům teď za války je skandální a hodné politické mrtvoly.
0/0
11.5.2003 19:52

Obcan

Re: Holiday in the U.S.A.
Vyborne! To je krasne receno a hlavne pravdive. Jsem rad, kdyz vidim, ze popularita s. Klause je jenom na Nove!
0/0
12.5.2003 17:48

Amik

:-))
Ten prstik na tom knouru ti moc slusi a dela to dojem ze o necem premyslis tohle as udelas na Bushe tak stebe bude na vetvi!
0/0
11.5.2003 9:54

Amik

:-)))
Nic se neboj Vasku a klidne si pred Bushem dupni!Nezapomen ze nereprezentujes jenom CR ale take velkeho KOHOUTA ktery te tam posila zrejme abys mu to u Bushe vyzehlil tak ze na nic nekoukek a hrrrr na nej at chce nebo ne!
0/0
11.5.2003 9:49

aa

do USA a proc?
Cetl sem nekde tady jak jeden clovek nazyval Klause> silenym muzem na prazskem hrade<  myslim ze mu to velice sedi. Nerozumim proc se vlastne Klaus cpe do USA? O cem chce prednaset ? O tom jako se svyma lidma rozkradnul Ceskolslovensko a jako prispel k protiustavnemu rozdeleni statu spolu s primitivem Meciarem? A proc se cpe do Bileho domu? Stejne nema rad Bushe. Klaus je sasek, je to had ktery se krouti kolem a dela problemy, hlavne neni na nej spolehnuti. Kdyz se uz za pomoci komousu dostal na prazkej hrad tak at tam sedi a stara se o povzneseni ceske ekonomie, politiky, zamezeni uplatkarstvi, zabezpeceni spravodlivosti u policie a soudu atd... Pokud chce delat turistiku a navstevovat cizi zeme at si pocka az bude na penzi a at to nedela za penize jednoduchych ceskych obcanu!
0/0
11.5.2003 8:15

blb

Re: do USA a proc?
no, nejde o to, že málem kolegové by rádi spolu udělali jedno nové a le úplně nové zábavnější číslo?
0/0
11.5.2003 10:33

Krakonos CDN

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
11.5.2003 5:21

aBBa

Jirka Busuj :)))
je pripad i kdyz sam za vse nemuze. To matka Barbara ho rezala, ze se obcas pocuraval a v dospelosti za podpory otcovych "olejaru" a soudcu z Floridy to mily Jirka dopracoval az na Vudce Statu. Vaclav od Klausu by se mel GWB vyhybat a ne se mu podbizet! Vzdyt Vudci nejednou odporoval... Dva /2/ mesice pred 5. majem byla domluvena schuzka PM Canady Chretiena a Vudce. Canada, jak je mnohym znamo zastavala rozhodnuti OSN a ne prani GWB a neucastnila se okupace Iraku. Tato "skvrna" kanadske vlady rozhodla, ze 'dablju' predem domluvenou navstevu Canady odvolal z duvodu "ZANEPRAZNENOSTI S WALKOU V IRAKU." Vsichni vsak vedi, ze slo o vymluvu, jelioz v ten samy den si pozval do Statu ovecku poslusnou PM Australie. Vaclave nikde nejezdi, mel si drzet HUBU a nereptat :)))) /ale ne to nemyslim vazne a jelikoz "nepapouskujes" mnozi Te snad i zacinaji uznavat/ aBBa
0/0
11.5.2003 2:36

Aramisi

Re: Jirka Busuj :)))
Ano aBBo, mnozi ho zacinaji uznavat, napr. Grebenicek a spol., mnozi, jez mu fandili, ho prestavaji uznavat...
0/0
11.5.2003 6:25

HDP

A teď si představte, že ho přijme. Bush si bude říkat, kde vzal sebevědomí nějaký prezidentík z Albánie na ten arogantní výraz a Klaus si bude říkat, co mně perle elegance, inteligence a vyšší společnosti bude vykládat tenhle dementní kovboj. To bude opravdu situace k popukání. Doufám, že přizvou třeba Greenspana , aby si na Klause plivl. Snad p.profesor při cestě stihne nějaké přednášky na univeritách. Oni ho někam mezi Kim-Čong-ila a Nuzurbajeva vsunou. Pak vždycky vystoupí vyučující za katedru a řekne: Slyšeli jste je studenti? Tak tudy cesta nevede!!!
0/0
10.5.2003 23:42

Pavel

Do USA jezdi i horsi "hoste"!
Jestli Klaus nedostane od Bushe pozvanku a umi zpivat v jidish, mohl by prijet s Amforou do Manhattan v NY City a zazije vetsi ovace, nez doma! Mistni obyvatele - prevazne pejzaty moderni produkt talmudu jsou vdecni posluchaci!
0/0
10.5.2003 20:17

Tom

respekt
Muzeme mit narodni hrdosti kolik chceme, ale ve svete male Cesko znamena pr.lacku. Bezvyznamna zemicka uprostred Evropy, ktera si za poslednich 400 let moc samostatnosti neuzila. To je fakt. Kdo si mysli opak, mel by se podivat trochu za humna.
Proc jsme vubec jako stat v 1918 vznikli? Diky TGMasarykovi, ze zil v USA a ziskal podporu prezidenta Wilsona. Tak teda diky Americanum. Proc nam to nepomohlo v 1945 kdyz se na Jalte krajela povalecna Evropa? Nemeli jsme statnika, ktereho by Roosevelt znal a respektoval. Benes v Londyne byl moc slaby. Nikdo nepresvedcil zapadni spojence, ze nas budou v povalecne Evrope potrebovat na sve strane. Gottwaldova komunisticka banda v Moskve taky vazila proti nam. Tak kdyz Stalin rekl ze chce uzemi az k Asi, stalo se. Sami jsme si to pos.ali tenkrat a jak to vypada pos.avame si to zas.
Jeste nedavno bylo Cesko ve svete uznavano diky Havlovi. Ten se pred cestou do Ameriky nemusel handrkovat jestli ho jejich prezident prijme nebo ne. Je ted na Klausovi kolik respektu si kde vyslouzi a jak s nim bude jednano. A cely narod se poveze s nim. 
0/0
10.5.2003 17:46

qwetretr@hotmail.com

Re: respekt
Samostatnost a bezpecnost Ceska si lze nyni zajistit velmi snadno.  Misto budovani rozsahle armady nebo kupovani mnoho cizich stihacek, je treba proste vycistit trochu uranu a tise vybudovat arzenal 20 nuklearnich bomb. Pak si kazdy, vcetne  Ruska, USA a Ciny pekne rozmysli sem vtrhnout, protoze by zazil nasledky. Je s podivem, ze zadny s nasich politiku si to jeste neuvedomil. Asi jim nejde o bezpecnost Ceskych zemi.
0/0
10.5.2003 18:22

Jiri

Re: Re: respekt
 Kdyz zbroji male staty jako je korea,izerael a ine,atomovymi zbranemi ,proc ne my?
0/0
11.5.2003 0:43

blb

Re: respekt
ajajaj, zase jeden castrovaný sudokopytný stádní tvor.
0/0
10.5.2003 18:33

Jarda

To jsou prispevky na urovni... Vase starosti o cem si bude Klaus povidat s Bushem bych chtel mit.
0/0
10.5.2003 17:41

kolumbus

Pan Prezident
Demokraticky zvoleny prezident si je rovny s kazdym jinym demokraticky zvolenym prezidentem. Nezalezi na tom je-li zvolen prevaznym procentem z 290,000,000 nebo prevaznym procentem z 10,000,000.  Byl-li prezident dobry nebo spatny, o tom se doctete pozdeji v dejinach sveta. ( Prispevek Richard 8:44)
0/0
10.5.2003 17:32

marti

Re: Pan Prezident
Problém je v tom, že Česká republika je srovnatelná výynamem s Moldávií, Albánií apod. Naprosto nedůležitý maličký státeček. Jak si může být Klaus rovný s Bushem? Prezident Madagaskaru je si roven svým významem s Bushem?
0/0
10.5.2003 17:48

kolumbus

Re: Re: Pan Prezident
Zvoleni potentatove jsou si rovni pouze v tom ze slouzi (meli-by)svemu lidu,  a  priklaneji se k zajmum vetsiny ktera je zvolila.  V nicem jinem si rovni nejsou a srovnavat Klause s Bushem je zrovna takova blbost jako srovnavat Blair a Bush (kazdy je jiny a ma jinou moc - Amerika je vyzbrojena az po zuby.)  Prosim neberte moje prispevky vazne. Beru to jako zabavnou debatu kde se obcas clovek pobavi, neco dovi, nastve, jen tak mezi praci nahlednu a v rychlosti neco nacmaram jako asi vetsina z vas. 
0/0
10.5.2003 20:25

blb

Re: Re: ...máš pravdu
bush má větší špuntovku
0/0
10.5.2003 20:57

Bunny

Re: Pan Prezident
Možná se později v dějinách světa dočteme něco o prezidentovi Bushovi jr.,ale o prezidentovi Klausovi rozhodně tam psát nikdo nebude.Jedině v případě,že by dějiny sepsal sám.
0/0
10.5.2003 18:29

Harden

Re: Pan Prezident
Ten rozdil je dost podstatnej. Kdyz pominu srovnani vlivu obou zemi, minimalne nevim o tom, ze by Bush pri oficialnim rozhovoru z nasim velvyslancem nekdy naznacil, ze CR chce nejakym zpuobem podvadet. Coz Klaus udelal. Proste jsou veci, ktery se v diplomacii nedelaji a ja se Bushovym lidem vubec nedivim, ze se jim schuzku nechce zaridit.
0/0
10.5.2003 18:46

Yzzy

Re: Pan Prezident
Aha ted si me to vysvetlil.Jen sem nepochopil kde si vzal tech 10mil?U nas prece lidi nemaj co delat s volbou prezidenta ne?U nas lidi musej jen koukat jak jim stat mizi pod nohama diky bande zkorumpovanejch suckeru co berou prachy ze statnich a uzivaj je k prapodivnejm ucelum.Sem zrovna s kolegou premejslel jak nekdo muze zmeskat rozhodnuti ohledne Havla a pak mu vyplatit odskodneni 800k ze statnich penez.Rozhodne by uz stim co tam ta particka dela bylo mozny zalovat stat v Haagu.
0/0
11.5.2003 5:50

carlos

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
10.5.2003 16:33

Bunny

Re: Vys**t se na Bushe
Máš pravdu,Carlosi.Ve srovnání s Václavem Einsteinem Klausem je prezident Bush duševní trpaslík.Zeptej se na to pana prezidenta,on ti to potvrdí.
0/0
10.5.2003 18:33

Daniel Ševčík, Ostrava - Poruba

Zbytečná schůzka.
Pan Bush stejně svůj stát neřídí. Je jenom loutkou v rukách svých poradců a ministrů. No a když má pan prezident Klaus tak rozdílné názory na svět, tak nevidím důvod proč by se s ním měl setkat? Aby vypili kávu? Aby se spolu pozdravili? To nemusí nikam zbytečně létat za státní peníze. Klidně může panu Bushovi zavolat a bude to vyřízené tak jako tak. A navíc 1000x levněji.
Jsem zvědav jak asi budu reagovat po příletu pana Klause z výletu do USA. Jestli se zachová tak jak očekávám anebo překvapí. Nebudu ho proto soudit  nyní, ale až jak se celá situce vyřeší a vyvrbí.
0/0
10.5.2003 13:56

Zetka

Názor ke komentáři
Kéž by zvítězil zdravý rozum ve prospěch našeho národa a nenechával se ovlivňovat stranou KSČM. Jde o budoucnost malého státu, který nemůže zůstat osamocen uprostřed Evropského společenství.Prosím myslete na svoji vlast a ne na vděčnost ke komunistům, kteří kují jen a jen pikle, jak se dostat opět k moci. Nechť probíhá uskutečňená schůzka s prezidentem Bushem v upřímném a přátelském ovzduší se společným přáním všech těch národů, kteří vstupují do EU.
0/0
10.5.2003 12:52

lopata

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
10.5.2003 12:26

Rex

Re: kliido jed vasku..)))
Tak tohle je opravdu prispevek.Bez zpet do skoly,nez zacnes navstevovat tyhle stranky
0/0
10.5.2003 12:59

lopata

Re: Re: kliido jed vasku..)))
to je totiz novocestina..tak milyzlaty se necerti..ok?..ja vim neni to podle recepisu..ja na to kaslu..ale skus sespis zamerit na obsah nez na praopis...zlato ..je to klasicka zalezitost..nenadavam..nebudu sprosty..a jen jde o prinos.. informace..rozumis..?..tak se s tim poperrrrrrr
0/0
10.5.2003 14:45

postbox1@usa.com

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
10.5.2003 15:41

Krajanek

Re: kliido jed vasku..)))
Proboha,ty uz jsi neco rozdrtil svyma zlatyma ruckama?Nesmrdi to nahodou?
0/0
11.5.2003 0:46

kom-ex

Jeď
Jeď, Václave, jeď! Nabal si buchty do uzlíku a reprezentuj se jako nejmocnější muž tohoto nejmocnějšího státu světa, který nikoho nepotřebuje, zvlášť má-li takového prezidenta, jako jsi Ty...
0/0
10.5.2003 9:54

Bunny

Re: Jeď
Plně souhlasím.Jeďte pane profesore tam,kde o vás nikdo nestojí, možná,že vás přijme první náměstek ministra zahraničí.Bude to odpovídat zhruba tomu,jaké mátě postavení v Evropě a nakonec i doma. Stále nechápete,že jste pan Nula.I když s podporou s.Grebeníčka.A výsledek vaší cesty do USA? Nula od Nuly pojde.
0/0
10.5.2003 10:25

jarda

Re: Re: Jeď
a ty jsi kdo dve nuly?! tedy  00 tam kam se chodí lidi nejenom vymočit!!!!!
0/0
10.5.2003 14:25

Brňák

Klaus-Bush???
O čem by si asi s Bushem povídali? Moh by mu Klaus říct,jak byl proti válce v Iráku,to by  Bushe určitě potěšilo.
Nebo se na sebe 10 minut budou šklebit(to oba umí) a pak vyjdou před novináře,řeknou,jak přínosná to byla schůzka a konec.
To je vo ničem...
0/0
10.5.2003 9:44

Lili

Re: Klaus-Bush???
No, copak tam asi tak řekne za genialitu. Zase nějakou ptákovinu po které  v Americe budou na pana profesora shlížet stejně shovívavě jako při návštěvě v Polsku. A možná to bude ještě větší fópa.
0/0
11.5.2003 18:59

toby

Re: Vaclave nikde nejezdi, lide Te radi stretnou i v podhradi...
a soudružsky se s Tebou pozdraví. Čest práci !
0/0
10.5.2003 10:47

Richard

Kolkolem poj´dˇme si říct honem...
Ano,Amerika je velká mocná země.Tady  jsou lidé zvyklý na lecos anic není tak jasný jak se na první pohled zdá.Můj děda zažil dvě války,komunisty a co si sám nezařídil to neměl.Je to přeci fajn být dospělý a říci si svůj názor.Ne se vším lze souhlasit co vzejde z Ameriky či Evropy.Manipulace s  tiskem a informacemi je nebetyčná a lidi tady ví své...Prezident Klaus pouze říká to co si tady myslí většina lidí,nebo si myslíte ,že je lepší být pasivním poskokem  pro změnu ve službách Ameriky a její politiky.Kdo vládne Americe doopravdy?Amerika má své cíle a tam emoce nemají co dělat a také tam ve skutečnosti  nejsou,pouze účel a cíle.Krátkodobé,dlouhodobé...Takže si užijme své jakés takés samostatnosti dokud nějakou máme a  toho,že nebudeme ti poslušní a hloupí  jen ,aby jsme se zalíbily komukoliv sionistům,nacionalistům či  jinému politickému haraburdí jež zasvinilo Svět...
0/0
10.5.2003 8:44

komisar Uculelembo

kulate rovnitko
Jestlize pan president Klaus nebude prijat presidentem Bushem, urcite by nemel do statu letet. Jedna se o statni navstevu hlavy nasi republiky. Diplomaticky jsou si na stejne urovni. Co by tomu pan president Bush rekl, kdyby priletel do Ceske republiky a pan president Klaus by ho neprijal.Namisto toho by jej prijal pan Spidla, ci pan Zaoralek ? Jedna-li se ze strany americanu o trest za vyroky naseho pana presidenta, tak bychom urcite meli prehodnotit nase vztahy s touto zemi. Mame urcitou narodni hrdost, svebytnost, jakoz i samostatnost a urcite nepotrebujeme byt pohlavkovani byt od supervelmoci, jenz se cim dal tim vic chova k mezinardnimu spolecenstvi arogantne a ucelove. I USA je jen jednou ze stovek statu na zemi. Hovori-li o sobe jako o zemi demokraticke, otevrene dialogu, kterezto jde o blaho vsech na zemi, tak by se dle toho mela i chovat. Proc ? Protoze drive ci pozdeji se klidne muze stat, ze svet politika ameriky "rozdeluj a panuj" ( viz. NATO a Evropska unie, rozdelene na dobre a spatne ) prestane tato hra bavit. 6 miliard lidi na svete je mnohem vice nez nejakych 300 milionu americanu. Navic americka ekonomika je primo zavisla na levne pracovni sile, jiz vyuzivaji nadnarodni americke spolecnosti, ktere zemim jenz tuto pracovni silu poskytuji neprinaseji nic uzitecneho. Ve statech jde jen o penize, ne o lidi. Tento vyrok si troufam rici, protoze USA duverne znam ( vsimli jste si zajiste me diakritiky ). Zeme jenz hlasa po svete "LIDSKA PRAVA" a na druhe strane ma nejvetsi pocet veznu na 1000 obyvatel na svete, kteri jsou vezneni casto ve velmi nedustojnych podminkach ( hovorim o statnich veznicich,jakoz i mestskych jenz tvori vetsinu, narozdil od federalnich kde tyto podminky jsou mnohem lepsi, byt velmi zaostavajici za ostatnim vyspelym svetem ), pro trestne ciny pro evropana tezko pochopitelne ( sodomy - jedna se o trestny cin jenz je kvalifikovany v mnoha statech USA kdy dochazi k pohlavnimu styku jinemu nez "zepredu", drzeni drog - ve velke vetsine se jedna o nalezeni jedineho jointu u zadrzeneho, assault - jenz je mozno ucinit jen verbalne, pricemz staci jen vypoved poskozeneho atd... ). Policie v USA se chova k lidem jenz se dopusti jen dopravniho prestupku tak arogantne, ze to primo provokuje jednoho k tomu, aby svou dustojnost branil fyzicky. Policie, jenz lyncuje cloveka jen proto, ze se dozaduje svych prav. Policie, jenz nedodrzuje zakony a spolupracuje s podsvetim ( rekrutuje a plati informatory, kteri v mnoha pripadech rekrutuji mlade lidi, jen proto aby je pak mohli udat, za coz pak dostavaji za kazdou hlavu odmenu.Jeden takovy si vydelaval 200 000 dollaru rocne v Dallasu, dalsi 130 000 v Seatlu, dalsi pak 380 000 v Las Vegas - ten vycet by na tuto stranku nestacil ). Tataz policie se primo podili na kriminalnich cinech ( San Antonio 24 policistu usvedceno za prodej drog jenz byly zabaveny, Washington - 12 policistu usvedceno z toho sameho, Atlanta - 35 policistu rovnez to same a navic se podileli i na "paseni divek", kterym nebylo ani patnact let ! ). Tyto informace nejsou z Blesku, ale skutecnost kteroou si lze overit primo v kriminalnim registru ( jenz je verejny ).Zeme, ve ktere si jako obycejny obcan radeji netroufnete ani rici svuj vlastni nazor, aby jste nebyli lyncovani "bohabojnou" vetsinou jenz se necha oblbovat donekonecna jednoduchou a populistickou propagandou. Takova zeme by si urcite mela srovnat to co hlasa s realitou ve ktere sama zije, pak by byla i duveryhodna. A proto ma tolik nepratel a hlavne proto, ze to nerada slysi i od svych pratel, tak je ztraci.
0/0
10.5.2003 8:29

Baka

Re: kulate rovnitko
Presne tak pane Klausi, pokud vas neprijme president, tak sem radeji nejezdete, protoze by to byla v podstate urazka ceske republiky!
A to, ze se poctivi americane boji promluvit je take pravda o te policii ani nemluvim.
Pan Bush privedl ameriku k hospodarskemu a ekonomickemu krachu, ale co vy o tom vite? Pokud nekdo napise pravdu, tak si stale hledate svoji.
0/0
10.5.2003 15:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.