Diskuze

Havárii nad Kongem halí tajemství

Úřady si neví rady se čtvrteční havárií nad Kongem. Iljušinu se za letu utrhly zadní dveře s nakládací rampou. Většinu cestujících vysál proud vzduchu. Stále však není jasné, kolik ruským letounem cestovalo. Ukázalo se dokonce, že stroj v době havárie letěl ve větší výšce než zmiňovaných 2200 metrů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zorro

13. 5. 2003 10:18
Vesmírní lidé si je vzali k sobě
Asi měli ti Konžané dobré vibrace - nebo byli dobře vykrmení...
 
Bendo, co vlastně ti vesmírní lidé jedí ?
0 0
možnosti

PRAPRAPRAPRA-HAGUEGAG

12. 5. 2003 13:19
Lidi nebo kravy?
Pred nekolika lety citovaly sdelovaci prostredky celeho sveta jakousi ruskou tiskovou zpravu, jak rybari na dalnem vychode byli uzasli, kdyz jim najednou kolem clunu zacaly padat z nebe do more kravy. Vysvetlilo se to nasledovne: Rusti vojaci ukradli stado krav, nalozili je do letadla a prchali s nimi na misto urceni. Dobytek ale behem letu zneklidnel natolik, ze to vazne ohrozovalo bezpecnost letu, takze nezbylo nic jineho nez otevrit nakladove dvere a zvirata vysypat. Teprv nekolik tydnu na to probehla svetem dalsi mala zpravicka, ze onen puvodni tiskovy zdroj byl humoristicky casopis - zrejme typu naseho "Dikobrazu" - a ze se jednalo pouze o usmevnou glosu.    
0 0
možnosti

naivka

11. 5. 2003 14:19
Skoky padákem jsou zajímavé,
ale co pak když se mu padák neotevře?
0 0
možnosti

aviatik

11. 5. 2003 14:22
Re: Skoky padákem jsou zajímavé,
Pak ztráci navždy naši důvěru.
0 0
možnosti

zzz

11. 5. 2003 10:47
skok bez padaku
sem si rikal, ze je spis z toho letadla povyhazovali, pri takove vysce... priprava na nejaky prevrat?
0 0
možnosti

Krakonos CDN

11. 5. 2003 5:57
Safety pin?
Je ze specialni slitiny , mozna ze se nekde zabeh , a kolicek z petlice  vod chlivku na kozy ho nahradil , vono neandrtalci vysvetlis co sou dvere ,ale ne jaky panove a damy von ten rozdil nepochopi......
0 0
možnosti

ssss

11. 5. 2003 2:19
preklady a informace
iDnes vcera informoval o 2200 m. zdalo se mi to divny, ze by je to vysalo v takove male vysce, tak jsem se podival na jiny noviny. a opravdu - nekolik dalsich zdroju uvadelo vysku 33000 stop, coz je vic nez 10 km. To je ovsem velice zasadni rozdil v informacich. bohuzel se to zde v iDnes opakuje. Myslim, ze by mohli zamestnat lepsiho prekladatele, snad by se to i vyplatilo. Je lepsi nenapsat zadnou informaci nez chybnou a nepresnou informaci, coz se zde bohuzel vyskytuje casto.
0 0
možnosti

tom

12. 5. 2003 20:11
Re: preklady a informace
tys to asi neprecetl cele, vid?
0 0
možnosti

ezop

10. 5. 2003 21:02
příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0 0
možnosti

Cpt. Stewart

10. 5. 2003 20:39
Logika
"K nehodě došlo zhruba v polovině cesty." Takze jejich cestovni vyska byla 2200 metru???
0 0
možnosti

Krakonos CDN

10. 5. 2003 19:30
Debilita ???????????
Se jen kazdej tady vonanuje na ty nehode , voni i ty Jumbos se ve vzduchu tu a tam votevrou jako hlinikova konzerva a k nim airbuses a DC10 , a 9 bych psal dlouho , taky z United Airlines ty dvere se votevrely na 747 a sebrali celej bok ze to 747 vypadalo jak jeskyne , to jen pro poradek a je tu pripad taky s tim vozralim pilotem z USA tomu dali dejchat do balonku v Londyne a to navic vetsinu tech srandicek USA taji tak ze vam vsem preju stastnej a klidnej let s jakoukoliv spolecnosti......co ?
0 0
možnosti

Tomas

10. 5. 2003 16:49
RANVEJ
At zije CECHOANGLICTINA :- ranvej je opravdu genialni vyraz  ( vole pise se to runway )
0 0
možnosti

Vladimír

10. 5. 2003 18:54
Re: RANVEJ
Milý kritiku, píšete také do sportovních rubrik, že hokej se správně píše hockey?
0 0
možnosti