Retardery, drahy a neuciny. Proste zase myslel nekdo v kanclu.
Je videt, ze zase nejakej nouma co ma pokud mozno vlastniho ridice myslel.
Problem v prejezdech vidim v tomto :
1) Kolikrat abyste se mohli dobre rozhlednout, musite u osobaku tesne ke kolejim strcit cumak a u nakladaku jet podle zvuku. (V nakladaku doprava nevidite a doprava zpet pouze zrcatko. To je duvod, proc na nekterych krizovatkach vjizdie terba pres 3 pruhy. Zkuste si tu situaci predstavit.)
Reseni : Na krizeni v ostrem uhlu umistit zrcadlo.
Trosku prosekat mist krizeni, aby tam bylo videt
2) Ne nekterych fregventovanych trasach se spusti zavory a 10min nic. Pak se pririti vlak. (Revnice u Prahy, nepravidelne kdyz jeden vlak jede do stanice a pozdeji z protismeru rychlik. Ta signalizace je kvuli tomu vlaku co stoji.). Mistni pocka, protoze to zna, ale nedivim se ostanim, ze se rozhodnou jet pro chybu signalizace.
Reseni : Proste jenom vymenit zabezpecovaci zarizeni. Dnes neni technicky problem zaridit, kdyz vlak zastavuje, signalizace se spusti pred odjezdem.
3) Naivnost drah, ze kdy tam je signalizace, nemusi to byt prehledne. Jsem elektromechanik a kusu dratu nesverim svuj zivot. Zabezpeceny, ale neprehledny prejezd za Radotinem (Praha 5) smer Cernosice. Z Prahy nemate moznodt videt na koleje, z protismeru sice prehledny, ale vysoke kroviny.
Reseni : Proste z Prahy zrcadlo a opacne to prosekat.
Co udelaji drahy :
Podle tohoto clanku ocekavam mozna zpomaovaci prah a omezeni rychlosti. Pritom pri smeru z Cernosic by mohl byt velice prehledny a moznost prejezdu i ve vyssich rychlostech (90km/h).