Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šetření poslanců na Havlovi přišlo draho

Poslanci připravili státní pokladnu o necelý milion korun, když nedokázali včas schválit rentu pro Václava Havla. V pátek 2. května totiž stát bude muset bývalému prezidentovi vyplatit odchodné ve výši více než 800 tisíc korun. Bývalý prezident má na odchodné nárok stejně jako jiní ústavní činitelé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

!

Vse je vina Rychetskeho naschval navrhl vysoky duchod aby byly tahanice!!!
0/0
20.6.2003 16:21

lopata

chudinka...
..to se praskl pres kapsu..kdyz plati za kancl,sekretarku a tajemnika 150 litru... ..a co treba rakouska cesta?o hodne bohatsi zeme...a bere prezidenta jako obcana..a ne jako modlu... ja mu neberu zasluhy..ale je snad v prvni rade obcan..nee?..tak at zije jako obcan...platit dane,socialku...atd... ..takhle to hosi poslanci nedelate dobre...,a to ze dava naky petaky na charitu?...kdo vi kde ty penize koncej..?rozumejsi cestu vidim ve snizeni statnich vydaju a tim padem se nemusi platit tolik dani..nee? okrast stat a dat to nekolika vyvolenym?..mi pripomina robina hooda... to sem zvedavej co udela s tema 800 tacama? ticha voda... ..jeste by mohl rict.."sem pro tento ehmm stat ehm..tolik udelal..ehmm..tak snad nikomu nebude vadit..ehmm..ze si taky ..ehmm..liznu..ehm..malinko.." fuj vasku...cibulka mel pravdu..
0/0
3.5.2003 19:05

Egoz

To se dalo cekat
Uzasnej pohled na tu sestavu zakomplexovanejch, ubohejch a zavistivejch blbecku . Sice ne vsechny prispevky, ale vetsina opet typu a urovne jez se dala ocekavat. Vizitka zavistivyho, zlovolnyho a bezcharakterniho naroda. A parlament? To je jeho skutecne reprezentativni vyber. Tak Havlovi ted nemuzete prijit na jmeno? No, mate konecne novyho prezidenta a myslim presne takovyho, jakyho jste si zaslouzili. Uvidime.
0/0
3.5.2003 18:05

Honza

Čekal bych, že Havel odmítne
Kdyby byl Havel formát, tak tyhle trapné tahanice odmítne a vhodným způsobem přispěje k tomu, aby prezidentům byl stanoven přiměřený a důstojný důchod. Způsob jak to prosadit by se určitě našel i dneska, kdy není ve funkci(nakonec v zákulisních jednáních byl vždycky mistr a "pohrobci" kteří na něj nemohou zapomenout se ještě v parlamentu najdou).
0/0
3.5.2003 2:48

Kirken

Já to Vašíkovi a Dáše přeju.
Koneckonců, jsou to chudáci, tak ať se pomějou.
0/0
2.5.2003 21:52

sarkas

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
2.5.2003 16:56

Kubanec

?
....ze se nestydi...cela ta banda neschopnych nicemu...jsme chudy stat vsude jsou financni diry a oni si hraji na velke pany.A Havel taky:kdyby byl jen trochu charakter tak se tech penez zrekne a ponecha si jen malou cast na duchod.Zazobany je az az,ale stat zdime bez uzardeni!FUJ!
0/0
2.5.2003 16:13

vobora

Re: ?
Ty se zreknes duchodu, chytraku ? A jak vubec vis, co Havel udela ? Ten uz dal ze svyho na dobrocinne ucely vic, nez ty vydelas za celej zivot. Nevim tedy jak na Kube...
0/0
3.5.2003 2:17

Ráček

Re: Re: ?
MOŽNÁ KDYŽ PŘEPOČTEME VÝŠI MÉHO PŘÍJMU A HAVLOVA, TAK JSEM DALA VÍC PROSTŘEDKŮ NA DOBOROČINNÉ ÚČELY NEŽ ON. Ale to ať si každý spočítá sám. Nejhorší jsou chudáci disidenti. Všichni měli vystudované děti na prestižních zahraničních školách a po revoluci majetek, o kterém se nám ani nesnilo. BEZ ZÁVISTI!!!!!!!
0/0
20.6.2003 11:36

Ivan

Re: Re: Re: ?
Souhlas ! Zatímco my jsme "kolaborovali" podle Havla s totalitním režimem = chodili jsme jako blbci do práce a byli vděčni za "králíkárnu" k bydlení, nevázaná parta disidentů měla výhody o jakých se nám nesnilo (režim si je přece pěstoval !) - Havel si přece hrál na skromného, tak snad mu z Lucerny atd. zbývá dost - kdyby měl špetku hrdosti, tak tyto nechutné debaty utne a sáhne do svého měšce (vždyť Dáša taky dostala od arabského šejka dost ...).
0/0
21.6.2003 4:42

Včelka Mája

Zase mají všichni rudo před očima?
Vždyť vůbec nejde o to, zda se jedná o Havla, Klause či Josefa Nováka... Všechny reakce jsou nastavené podle toho, zda se autorovi Havel líbil či nelíbil.
Když na tenhle moment zapomenu, pak ale stále zůstává jen tlupa poslanců, jako celek naprosto neschopná a nefunkční, která se není schopna dohodnout ani v tzv. koalicích... Ta tlupa se nikomu není povinna zpovídat, není ji možné potrestat za elementární chyby a "zmetky"!
0/0
2.5.2003 15:59

Jarda

Re: Zase mají všichni rudo před očima?
Naprosta pravda. Nasi drazi zakonodarci by meli vymyslet nejake systemove reseni, ktere by se pouzivalo i do budoucnosti. A myslim, ze 100 000 mesicne tenhle stat nepolozi.
0/0
2.5.2003 16:11

Candy

..........................................................
Známí v USA nemohli pochopit, proč kvůli němu v Česku nezměníme ústavu a nezvolíme ho znova. Většina z nich toho o Evropě moc neví, zajímá je to zhruba tolik, jako nás Indočína. Havla ale znají a obdivují skoro všichni.
0/0
2.5.2003 14:10

Re: ..........................................................
Myslím, že by bylo velkou chybou měnit takový zákon jakou je ústava účelově. Udělal toho pro ČR velmi mnoho pozitivního, ale jsme-li alespoň na cestě k demokracii pak nemůžeme stát a padat s jedním člověkem. Výměna všech politiků patří k principům demokracie.
0/0
2.5.2003 15:22

Josef

Re: ..........................................................
Když se Američanům tolik zamlouvá, tak a´t si ho zvolí za svého prezidenta, vždyť jsou zemí neomezených možností.
0/0
2.5.2003 21:06

Jan ,Praha

Re: ..........................................................
Bůh nás chraň před jeho opětovným zvolením.
0/0
29.5.2003 12:25

Havlovo odstupné
Pan Prezident Havel získal pro náš stát tolik, že toto odstupné je toho pouhým zlomkem. Přeji mu ať je mezi námi na tomto světě ještě hodně dlouho.
0/0
2.5.2003 14:00

Jan

Re: Havlovo odstupné
Výsledky jeho "fungování" či spíše nefungování byly natolik tragické, že by měl spíše státu platit on než obráceně. Přeji si, aby už do dění v zemi žádným způsobem nezasahoval
0/0
3.5.2003 12:44

patriot

Upřímně mu to přeju.
Nikdo si ty peníze nezaslouží tolik jako on a ať mu dají co nejvíc. Jak ho tak znám, tak to dost možná stejně skončí na nějaké dobročinnosti a ani se o tom nedozvíme. Jsem hrdý na to, že byl mým prezidentem a jeho paní první dámou.
0/0
2.5.2003 13:33

JamesBond

Re: Upřímně mu to přeju.
Moje slova!
0/0
2.5.2003 15:43

toby

Re: Upřímně mu to přeju.
0/0
2.5.2003 21:26

focus

Re: Upřímně mu to přeju.
Tvoji starou bych chtěl vidět, to musí bejt dílo!
0/0
3.5.2003 13:39

Zdeněk

Pracovní poměr na dobu určitou
Prezidentování je u nás pracovním poměrem na dobu určitou. Končí tedy uplynutím této doby a žádné odstupné, odchodné atd. se nevyplácí ! Tak proč tedy jinak ?
0/0
2.5.2003 10:58

Ele Drpod

Re: Pracovní poměr na dobu určitou
Jestlize pracovni smlouva (nebo zakon) rika, ze zamestnanec ma narok na odstupne (treba po trech odpracovanych letech), tak je jedno, jestli pracoval na dobu urcitou nebo ne (mel jsem podobnou smlouvu na dva roky a byla prodlouzena na pet let; muj zamestnavatel mi "sam od sebe" priznal za kazdy odpracovany rok 25% odstupneho, coz delalo za pet let  125% meho posledniho platu - divil jsem se, ale stalo to v pracovni smlouve "malinkymi pismenky...").
0/0
2.5.2003 11:27

Re: Pracovní poměr na dobu určitou
Je výrazný rozdíl jsi-li zaměstnán, nebo do funkce jmenován. Pokud chceš povidát takové věci je třeba mít jednak prostudován zákoník práce, případně další zákony upravující funkci prezidenta a dalších ústavních činitelů. Pokud se ti ty zákony nelíbí, je třeba příště volit jinoui stranu do parlamentu.
0/0
2.5.2003 13:57

Amik

!!
Pokud ma Mr.Havel narok na ty penize pouze on sam a nikdo jiny tak sou ty obavy a setreni tech poslancu pri Havlove chatrnem zdravi  trapne a nedustojne!
0/0
2.5.2003 10:30

Ele Drpod

Dobrou praci odmenit kolaci!
Je zajimave, ze v Evrope sotva kdo neco vi o CR, ale skoro kazdy vi, ze jejim prezidentem byl Havel. Hodne lidi si ho vazi prave proto, ze nebyl prospechar. Jeho osobni presvedceni o veci melo vyssi hodnotu nez "byt obliben a drzet si koryto". Havel byl do uradu prezidenta zvolen demokratickou vetsinou (a opakovane) - a to by mel kazdy obcan CR akceptovat. Za praci v tomto urade mu nalezi renta, ale je zase jen obrazem ceskeho ubozactvi, ze mu to nekdo chce upirat. Na posouzeni Havlova vyznamu je potreba nejprve vystrcit hlavu z okna ceskeho baraku!
A pan Tristan je jen zavistivy ubozak, ktery nesnese, ze Havel sklizel ve svete TOLIK obdivu, ucty a uznani - vic nez ve vlastni zemi - coz neni zrovna lichotkou pro CR...
0/0
2.5.2003 10:28

Ptáme se (opravdu to nevím). kolik je Havlovi let? Nemá už nárok na důchod? A vyplácí se při odchodu do důchodu odstupné? Madla
0/0
2.5.2003 10:17

Ele Drpod

Re:
Vaclav Havel se narodil 5.10.1936.
0/0
2.5.2003 10:30

glum

Re: Re:
Madlo, to znamená, že 5. října letošního roku mu bude 67 let!
0/0
2.5.2003 10:39

Re: Re: Re:
Dík, mám kalkulačku. madla
0/0
2.5.2003 10:48

glum

Re: Re: Re: Re:
... na tohle potřebuješ kalkulačku? hmmm....
0/0
2.5.2003 11:22

Re: Re: Re: Re: Re:
Když si myslíš, že potřebuju matematika s červenými písmenky, aby mi to spočítal, tak co ti mám odpovědět? Madla
0/0
2.5.2003 12:01

glum

Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Ty jo, to byl utěr! Madlo, ty se nezdáš! 
0/0
2.5.2003 12:08

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Broučku, jestli cítíš potřebu mě srovnat, tak něky jindy a u nějaké výživnější diskuze. Pá Madla
0/0
2.5.2003 12:10

Cimický

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Ty si ale přece tupá! Sis nevšimla, že si z tebe dělá kozy?
0/0
2.5.2003 12:47

Ele Drpod

Re:
Jestlize existuje zakon (nebo smlouva), ze pri odchodu z pracovniho pomeru ma ten odchazejici narok na odstupne, tyto podminky jsou splneny, tak mu nalezi odstupne - na tom neni co kroutit. Nikdo se nepozastavuje nad tim, ze Havel plati tu kancelar a platy zamestnancu ze SVE kapsy. Chtel bych videt, KDO by to delal!
0/0
2.5.2003 10:36

wili

Re: Re:
Tak nemusí mít kancelář a zaměstnance, já je také nemám. Také si nepřeji aby zasahoval do dění tohoto státu. nikdo ho nezvolil, tak at je na Hrádečku a neprudí.
0/0
22.6.2003 19:09

miloš

Pořád se mluví o zodpovědnosti každého z nás . Naši přestavitelé dělají od roku 1990 jednu botu za druhou , výsledek je vyrabovaný stát , pod vedením i Václava Havla a ono se nic neděje . Takové peníze mu nepřináleží , zas tak velké zásluhy nemá ať byly jeho pravomoce jakékoliv , vždy mohl upozornit ale on spíše prodával s tichým souhlasem. Byty ani velké peníze nepřináleží žádnému i ze součastného vedení na to náš stát přeci peníze nemá , na co sito proboha pořad hrajeme.My voliči snad nejsme lidé.
0/0
2.5.2003 9:40

ukran

souhlasím s odchodným
do důchodu.A také si myslím,že se má všem počítat důchod podle daných pravidel o výpočtech penze,i když bude třeba vyšší než poslanci schválili...Nechci v tomto státě žádné výjimky,Vy ano?
0/0
2.5.2003 8:00

Jana

už se proberte
Obecně platí, když na něco nestačíš, tak vypadni. Proč tedy ze státní pokladny, ať to zaplatí ten, kdo to zavinil.
0/0
2.5.2003 6:00

Hans

Fraska po Havlovsku
Panove poslanci tak dlouho chytracili az to dopadlo jako ve frasce. Lakoma banda, ktera je schopna se postarat akorat o sve byty v Nerudovce nemohla prijit Havlovi na jmeno. Tak ted to mate hosi, Havel dostane jeste vic nez mel. Ty penize mu preju a zasmeju se spolu s nim jaky jsou poslanci pitomci.
0/0
2.5.2003 5:19

fido7787

Re: Fraska po Havlovsku
Dej si pohov, kamosi!. Pravda poslanci si hrabou pro sebe, to vi snad kazdy a tim, ze jsou blbi a ppomali tim jsou prosluli, ale v tonhle pripade spis (paradoxne) setri kasu.  Protoze se jedna o dozivotni rentu a oni ji chteji nizsi, tak to v dlouhodobem horizontu znamena setreni.
0/0
2.5.2003 7:54

zalozak

Obecne zasady vs osobni pripominky
Myslim ze v otazce "renty pro prezidenta" by bylo od veci premyslet trochy v intencich jejiho smyslu nez konkretni osoby. Je urcita agenda kterou ma in expresident a je dobrou znamkou kulturni spolecnosti se o ne postarat. Osobne bych Havlovi jako cloveku toho moc nedal ale tim ze budeme preferovat osobni hlediska nad urcite zasady pristupu k byvalym representantum statu si moc dobra nikde neudelame ani sami pred sebou.
Re Tristan - nevim prece jen bych jako cech (byt i ex.. ) trochu patriotismu v sobe zachovaval a CR (ve smyslu jejich obyvatel, kutlury a historie ) bych zase tak nezatracoval. Ale jinak souhlas - je dobre odlozit supiny z oci a uvedomovat si udalosti a jejich vyznam ve skutecnych historickych souvislostech a ne dle nasich zboznych prani.  (Nicmene i USA nezklada svouji narodni hrdost na faktech ktere se zrovna nehodi do kramu takze nejake to dejine zkreslovani je dost rozsirene ze)
 
0/0
2.5.2003 4:16

dd

pravda a laska vitezi
tristan, mas pravdu...
naco su havlovi este peniaze,nema dost...
0/0
2.5.2003 2:35

Tristan

Přišlo by to lacinějí.
 Kdyby jste Havla včas  nakopali do kostrče a poslali ho k předkům do země stínu. Proč mu nedají starobní důchod,tak jako každému? Proč taková krysa  má mět statísíce? To,že pro republiku hodně udělal,tak udělal lautr ho...! To jsou překroucené Staré pověsti české.  Češi pořád potřebují někoho,komu se můžou klanět.To že byl 13 x v USA,tak to se psalo jen v českých novinách.V USA nikdo o jeho návštěvách nikdy nevěděl.TV i tisk jeho návštěvy nebral vůbec na vědomí.Ty jeho čestné doktoráty jsou naprosto bezcené.Dostává je v dnešní době kde jaký kašpar.University v Europě i v USA ovládájí zmetci z šedesátých let.Levičáci kteří si lebedí,že Havel zabránil potrestáni komunistu za jejích zločiny.Pokuste se pochopit,že Česká republika je stát naprosto bezvýznamný.Výzmaným ho nemohl udělat Havel,ani hokejisté či jiní sportovci.Havlovi se v zahraničí jen dostávalo stejných poct podle protokolu,tak jako presidentům i trpasličích státu.Že přijali ČR do NATO,prostě museli.Potřebovali oslabit Rusko.Zrovna tak v roce 1918 Dohodoví vůdci nevytvořili ČSR kvůli Masarykovy,ale jen a jen z důvodu vlastní prospěšnosti.Vůbec né z obdivu k Masarykovi a hrdinství Legií.Když Francie vybudovala Maginotovu linií,ztratila Francie na existenci ČSR zájem.Jenže to bych už zašel mímo téma Havel.Ostatně už i tak se to stalo.Přiznám se,že jen někde čtu Havel,tak se nmě před očima kmitají blesky a mám chuť střílet.
0/0
1.5.2003 23:41

Kafka

Re: Přišlo by to lacinějí.
chudacku...nejdriv se zamysli nad tim,jestli si zaslouzis svoji mzdu (nejspis brzdis ve Svitu pasy s botama) a jestli jsi sam vykonal neco zasluzneho pro spolecnost. Pak teprve zacni plivat na ostatni.
0/0
2.5.2003 0:35

Tess

Re: Přišlo by to lacinějí.
... ...pane Tristane, na solidně rozkošatělém českém "Stromu iluzí a přání" jsou, v potu politicko-mediálních ksichtů, pěstovány plody pěkné a v počtu hojném...  a Vy si sem přijucháte na noc a začnete je vorvávat jako uličník... ...veselej to pohled...,hi,hi,hi...za chvilí (nebo až se vychrněj)..se tu ovšem zjevěj vystresovaný zahrádkáři a hádám,že i s klackama...bejt Váma slezu a zdrhám...některý sou fakt děsně nervní... ...Dobrou noc.. Tessinka prchající pusinka  
0/0
2.5.2003 0:42

Amik

Re: Přišlo by to lacinějí.
Kcemu je to navadis ty chlape spatna?Di si kopat do kostrce ty tvoje sasky a o Havla se neotirej ten aspon udelal CR ve svete dobre meno na rozdil od tebe a jesli se ti zda ze to jen tak ty druzi hrajou tak to bys mohl rict o vsem co delaji lide a tomu se rika politika!Ceska republika neni bezvyznamny stat  uz jen diky sve poloze a proto se o ni Nemci tak derou!A co se tyka Havla  tak jeho pribuzenstvo uz bylo zazobane za republiky a kdyby jim to nevzali tak by na tom dnes nebyl o nic hure!Spis si di nadavat na ty co meli pred sametovkou H... a ted si zijou diky tomu ze si nakradli.A kdyby Havel jen se stal presidentem zacal s komancema nejake  procesy tak  by to asi nebralo konce protoze vetsina lidi byla vice mene namocena!Male zeme tak jak si to predstavujes ty nebudou nikdy   vyznamne tak jak by sis pral protoze po malych zemich se slape!
0/0
2.5.2003 5:41

Amik

Re: Re: Přišlo by to lacinějí.
Cela ta tragedie ty sametovky spociva vtom ze krome utecencu ktery tenkrat v CR nikdo nechtel byli ty komousi jediny kteri meli trochu politicky rozhled a znamosti venku protoze byli jediny co se dostali za ty leta poradne za hranice CSSR na ukor normalnich lidi!Vetsina znich sou a byli Cesi a jen mala mensina byli opravdu skalni fanatici a i kdyby chtel nekdo risknout ten bordel a zacit je likvidovat  tak ne jen ze by to asi CR  dorazilo tenkrat ekonomicky ale asi i politicky  pokud by se nepripojila dobrovolne k Nemcum.Ono se to rozumuje ale Cssr nebyla v zadnem pripade jako Madari nebo Rumuni ale spis mela jakousi tichou dohodu skomousema ze lidem naplni zaludek a oni za to budou sticha!Aspon tak se to jevilo okolnimu svetu!
0/0
2.5.2003 10:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.