Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

1. máj: Anarchisty napadli skini, jinak klid

Prvomájové demonstrace v Česku byly převážně klidné. Padala nejvýše jen tvrdá slova, v Praze a Chebu i pár ran. Oslavy svátku práce v metropoli uzavřel pochod zhruba tří stovek anarchistů. V Dejvicích je napadli čtyři skini. Největší demonstrace se sešla na Letné, kde slavilo na sedm tisíc komunistů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ashtar Sheran

Proč si mimozemšťané oblíbili zrovna večerníček o krtečkovi ?
 
Proč si mimozemšťané oblíbili zrovna večerníček o krtečkovi ? Viděla jsem jeden díl, kde se to zvířátko pokoušelo zprovodit ze světa dvě nebohé muchomůrky. Mimozemšťané snad nesympatizují s muchomůrkami ?
 
 
Odpověď I.A.B.:
 
 
 
 
  Vesmírní lidé mají rádi řadu našich pohádek, protože se ve velké míře shodují s duchovní hodnotou jejich pohádek. Večerníček o krtečkovi je velmi vydařené duchovní dílo, které velmi jemným způsobem vyzdvihuje dobré vlastnosti lidí (přátelství, srdečnost, upřímnost, láska k druhým a přírodě atp.), ale také jemně naznačují v menší míře některé negativní vlastnosti lidí. A právě ta míra té jemnosti má hranici ve vaší otázce. Je třeba to tedy chápat tak, že mají rádi ta díla a části děl, kde není násilí a jiné hrubé negace, naznačení jemných negací není špatné. Proto jistě tento díl asi nebudou mít v oblibě, ale to jsou výjimky z tohoto krásného dílka. Nic není absolutně čisté, vždy je něco více nebo méně zašpiněné Temnotou. Takováto dílka vznikají často pod láskyplným působením Sil světla podobně jako hudební známé věci, a Temno zase se snaží je “zašpinit”, taková je zdejší realita.           
0/0
7.5.2003 15:18

Jarda1

Poznámka ke Stalinovi
Když už je Stalin na tapetě. Nedávno vyšla studie nezávislých historiků (kteří Stalinovi nefandí) o jeho obětech. Nejen že se nejednalo se o žádných 30 milionů, ale nebyl to ani 1 milión. Většina popravených byla k trestu smrti odsouzena řádným soudem a Stalin jako nejvyšší státní činitel pouze měl právo dát jim milost (ale nikoliv povinnost). Nehledě na to, že kdyby nevládl tvrdou rukou, tak asi válku s Hitlerem nevyhrál. A to by bylo horší. Takže se vlastně jednalo o menší zlo. Solženicyna nelze brát s údaji o 30 miliónech vážně, je to spisovatel, nikoliv historik.
0/0
5.5.2003 11:31

Vendula

1 Maj
Komuniste zvitezi nad kapitalismem.Lenin nas ucitel.
0/0
4.5.2003 11:52

SNAKE IN THE GRASS

1.MÁJ............................................
OPRAVDU SE ZASE ZDĚLOVACÍ PROSTŘEDKY UKÁZALI............................................SKINHEADI NAPADLI ANRCHISTY............... .........................NENI TO PŘECE PRAVDA A VŠICHNI ZAITERESOVANÍ TO VĚDI...SAMO I NOVINÁŘI..........MOŽNÁ JE ŠKODA ŽE OPRAVDU TĚM RUDOČERNEJM KSINDLŮM TY NOHY NEZLÁMALI FUCK OFF NOVINÁŘI..............
0/0
4.5.2003 11:01

Lucie Bílá

ÁÁÁÁÁÁ CENZŮRA SOUDRUHŮŮŮŮŮŮ MF DNES
POHROBCI SOUDRUHŮ GOTTWALDA A STALINA OPĚT V AKCI.
0/0
3.5.2003 13:14

johnny

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
3.5.2003 13:00

fantomas

úvaha
fakt mě tedy štve manipulace sdělovacích prostředků.
Nejprve napíší že skini napadli anarchisty a v televizi vidím opak, pak se dozvím že zraněný byl jen skin, to také svědčí o opaku a nakonec je to dokonce provokace policistů.
Je krásně vidět, kolik našich roztomilých anarcho-komunistů sedí ve všelijakých televizích a rozhlasech a novinách.
Každý den je to vidět a nejen kvůli této banální příhodě, která by se mohla klidně odbýt dvěmi větami na zadní straně v černé kronice.
Vy kdo jste tu normální a nezaujatí, přemýšlejte o tom....
0/0
3.5.2003 8:19

Sound Wave

Překvapení
čtu si ude vaše příspěvky amusím uznat že kromě několika málo normálních jedinců se mi ze zbytku vás všech zvracet. Teda to co se tady sešlo to už je opravdu něco. Nacista vyčítá něco komunistovi přičemž základní podstatu problému že oba fandí největším masovým vrahům v histrorii zůstává bez odezvy kromě urážek.
Nevím nevím asi nejlépe z toho co zde čtu vycháýzejí anarchisti.
0/0
2.5.2003 21:37

Ostrvák patriot

A
0/0
2.5.2003 21:31

Mirek

Re: A
jste dementi hooligans stredokluky
0/0
7.5.2003 15:15

Ostrvák patriot

Á-čkaři
 Smrt Anáčům komoušům-jste chuji!
0/0
2.5.2003 21:28

Sandstorm

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
2.5.2003 19:21

anarchista

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
2.5.2003 20:01

RSDr. Jindřich Koníček

komunismus
Komunismus je mládí lidstva!
0/0
2.5.2003 18:21

Pcx

Senilní komouši
Včera jsem jel tramvají přes Letnou zrovna když se komouši rozcházeli - na tramvajovém ostrůvku v obou směrech bylo asi 200 senilních bolševiků, každý nejméně s jednou berlí a odznáčkem na klopě. Věkový průměr 80 let. Otevřely se dveře, nejbojovnější hůlkaři si začali klestit cestu do vozu a bojovali o místa. Ač jsem slušně vychován a VŽDY pouštím staříky sednout, považoval bych uvolnění míst komoušskému senilovi za vlastizradu - nemohl bych se na sebe ráno podívat ani do zrcadla ... Nade mnou skuhral dědek a vykládal vedle stojící soudružce, co vše ho bolí a jak to tady v tramvaji nikomu (to jako mně) nevadí ... Ale na komoušský dýchánky jezdit a vyřvávat - na to jsou všichni dost akční dost, že ... Měl jsem hodně práce se udržet, abych mu jednu nefláknul, když jsme jeli okolo  obchoďáku na Letenském náměstí a on vyprávěl vůkol stojícím soudruhům, jak ten obchod byl dříve oprýskaný a hnusný a teď jak je krásně opravený. A jak se tady spousta budov opravuje ... Opravdu paradoxní slova senilního komouše tesklivě vzpomínajícího celé dopoledne na Letné na staré časy ... opravené obchody - to jo ... to se soudruhům líbí ...  A ponaučení? Nakopat všechny do zadku. Ti co se mnou jeli v tramvaji, tak ti jsou už jasní - do pěti let jich bude desetina (a to je dobře), ale komoušskou mládež řezat a řezat a řezat ... a ještě jednou řezat.
0/0
2.5.2003 14:18

Re: Senilní komouši
Hm opravdu chytré. Řezat, řezat a řezat. Víš jak nejlépe vytvoříš mučedníky?
0/0
2.5.2003 15:18

Graetar

Ach jo
Venku je tak pěkně, a já už mám těch komančsko-náckovských výmyslů plný zuby .
Za dob budování lidové demogracie se dozajista nepopravovalo, nemučilo a nešikanovalo, ekonomika kvetla, a vůbec - bylo daleko líp, než dnes, že?
A ta naše boubelatá růžovoučká poupátka, která nemají v hlavě nic než národ, dozajista očistí naši vlast od nánosů špíny, na niž sama ve své ctnosti a neomylné velkoleposti ukáží, že?
 
Potrefené husy, klidně si kejhejte, venku je nádherné jaro, a já se jdu věnovat něčemu užitečnějšímu, než je hospodskému plkání v internetové diskusi. Mějte se fajn, a neberte si to tak
0/0
2.5.2003 11:08

Graetar

Re: Ach jo
Překlep - "hospodské"
0/0
2.5.2003 11:09

Peta

to snad ne?
Podle ČRo1-Radiožurnálu patřili skini k policii a potyčka byla policejní provokací. Policejní mluvčí to odmítla. Tak to me neprekvapuje, kde to zijem?
0/0
2.5.2003 10:46

Jarda1

Re: to snad ne?
Ať si ČRo1-Radiožurnál ověří informace.  
0/0
2.5.2003 13:58

mates

plešky
Přijde mi docela zvláštní, že by pár plešek napadlo skupinu anarchistů, kteří jsou v daný okamžik v přesile ... to není jejich styl. Jó, čtyři nazis na jednoho, to jejich. Příjde mi, že by se ani neodvážili bez ochranky (švestek) přiblížit. Z toho vyplývá, že za tento svůj "odvážný" kousek museli bejt sakra dobře zaplacený. Zajímalo by mě, kdo byl ten nadprůměrně inteligentní jedinec, který do české fašistické komunity přišel s tou ohromnou novinkou, která se nazývá internet. Normální fašoun na to má přeci jenom příliš malý oříšek v hlavě. Ale zalíbilo se jim tu. Jejich příspěvky jsou nanejvýš vtipné a obyčejný internetový brouzdač je nemůže brát vážně ...
0/0
2.5.2003 10:39

Jarda1

Re: plešky
Berte to pragmaticky. Lepší je, když se policie kamarádí se skiny než s anarchisty nebo pacifisty. Ještě horší by bylo, kdyby se kamarádila s cikány.
0/0
2.5.2003 14:27

free

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
2.5.2003 9:33

Martin

Re: ja to vydel jinak
Co dodat. Snad je jen škoda, že jsi nedostal taky. A vy všichni co provoláváte sláva největším vrahům v dějinách. Snad" jen houšť a větší kapky.  S pozdravem AFA
PS: Plynovka se píše s y a ne i, ale co budu poučovat nacistického křupana že?
0/0
2.5.2003 10:20

ERIK

Re: Re: ja to vydel jinak
Máš na mysli Hitlera a Stalina? Tzn. ultra pravičáka a ultra levičáka. Vy si máte zrovna co vyčítat.
0/0
2.5.2003 10:37

Chumbawamba

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
2.5.2003 12:05

Jarda1

Poznámka
..transparent "1942-1962: 230 poprav".. Kde přišli na 1942? Za protektorátu snad nepopravovali komunisté, ale nacisté. Nehledě na to, že nejvíc poprav v období 1945-1990 bylo v letech 1945-1948 (ještě před 25.2.1948) a jednalo se o kolaboranty a zločiny s tím spojené. To ať si laskavě mladí konzervativci uvědomí.
0/0
2.5.2003 9:01

Bob

Re: Poznámka
Zatimco komousi nejspise nepopravovali a kdyz tak jen trosicku - ani to nestoji za rec ...
0/0
2.5.2003 9:27

Jarda1

Re: Re: Poznámka
Pro přesnost dodávám. Celkem bylo v Československu v období 1945-1990 cca 490 poprav. Z toho asi 280 před 25. únorem 1948. Po únoru cca 210 - což odpovídá asi 4-5 popravám do roka. Netvrdím, že tu někdo nebyl popraven neprávem, ale většina popravených byla popravena právem - vraždy, teror apod. Nezastírejme si, že např. skupina Hory hostýnské měla na svědomí sérii vražd - to nebyl žádný odboj a nic hrdinného.  
0/0
2.5.2003 10:43

Bob

"A to nejen v případě agrese USA, ale také v názorech na ekonomický vývoj naší země... " prohlašoval Exner - komousi asi chteji vratit "ekonomický vývoj naší země" na uroven pred listopadem 89 kdy se staly fronty na vsechno. Taky by jim asi vadila agrese USA v roce 1945 proti suverenni Velkonemecke risi.
0/0
2.5.2003 8:37

bobek

Re: Bobe, vždyť tohle je příležitost pro Tebe !
Jestliže se toho ujmeš, jistě prosadíš prosperitu skoro pro všechny, každému podle jeho chuti, kdo bude chtít být chudý, bude moci a přesto ho nebude nikdo odnikud vyhánět, kdo bohatý, tak ať si toho dopřeje, jen nesmí kazit úmysly těch druhých, kdo bude vydělávat ma to, aby si za to užil tvou ekonomikou nepodporované aktivity, určitě v rozumné míře bude mít dost příležitosti....a uvidíš, budeš předsedou a po komouších ani pes neštěkne. Tak co, dáš se do budování té civilizované společnosti pro skoro všechny nebo stále si myslíš, že by měla být jen pro Tebe? Jestli to druhý, tak tu nehaž Boby, ničím zasádním se pak od komanču nelišíš....
0/0
2.5.2003 10:05

Bob

Re: Re: Bobe, vždyť tohle je příležitost pro Tebe !
Bobku ty jsi genialni! S timhle volebnim programem to urcite vyhrajeme. Bob&Bobek za zivotni jistoty.
0/0
2.5.2003 12:23

Zlatak

Byl pozdni vecer
prvni maj,prvni maj to komousu cas.Vazeni spoluobcane, toto je k zamysleni a bez legrace, to nevypada vubec dobre.Musime si uvedomit ze "az budou vsichni komunisti na zemi pod zemi,pak teprv bude nebe na zemi" ... .Ano,to je pisen,noty poslu priste.
0/0
2.5.2003 1:51

Bobr

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
1.5.2003 23:57

iri

Re: V souvislosti s komunismem se mluvi o vrazdach, vezneni v koncentracich a teroru
souhlas
0/0
2.5.2003 0:04

Venca12

Re: Re: V souvislosti s komunismem se mluvi o vrazdach, vezneni v koncentracich a teroru
ále, komunismus je svině, socializmus je svině, všechno co zašíná na kom i soc je svině (KOMunální odpad, SOCiální pracovnice ČSSD !!!), myslím že to nemá cenu vůbec rozebírat, stačí aby se do deseti let komunisti nedostali k moci, potom jejich většinocá šást voličů pomře a bude po komunistech, i když chtělo by to je občas na jejich slezech trochu profackovat, kua někdy se smluvíme a pudem .) partu dědků a babek ještě zvládnem (třeba někdo bude dělat obživlýho husáka a oni překvapením dostanou infarkta !) (((maminko, je volič komunistické strany svéprávný člověk, ne pepíčku ! není !))))
0/0
2.5.2003 1:22

kvik

Re: V souvislosti s komunismem se mluvi o vrazdach, vezneni v koncentracich a teroru
Mate to blbe popletene Bobre. Teror obyvatelstva - to tam mate ted! Chudaci lide se tresou hruzou aby je jejich teroristicky parazit   nevyhodil ze zamestnani a oni nezkoncili nekde na dlazbe. Hospodarstvi vam totalne znicilo trinact let kapitalismu a tunelareni. Zijete dnes v jakesi forme bananove republiky. Klidne si muzete Cesko prejmenovat na Bananii tunelarskeho typu => vas hruby domaci product je pro rok 2000 neco kolem 5 000$ , v roce 1982 to bylo pres 9 000$.
Pri te vseobecne mizerii si vsak par tunelaru, podvodniku a jinych kapitalistickych zlodeju zije primo skvele a nemohou si proto soucasnou situaci vynachvalit ... Uz nikdy ne komunismus, uz nikdy poctive napracovat ale navzdy zit z prace jinych a kodove tomu rikat demokracie, vidte?
0/0
2.5.2003 1:23

Aramisi

Re: Re: V souvislosti s komunismem se mluvi o vrazdach, vezneni v koncentracich a teroru
Kviku, zive si pamatuji zivotni "uroven" v roce 1982, i celkovou situaci v roce 1982 a mohu ti rict, bylo to vsechno kolem OTRESNE!!! Nerealne jsou i ty prepocty v U.S.$. Jen jako priklad, ma zena (tehdy jeste vlastne snoubenka) z "devizove ciziny" si musela menit kazdy den pobytu v CSSR zapadonemecke marky na Kcs a to v oficialnim pomeru 1:4. Skutecny pomer (cerny trh ho celkem presne definoval) byl v roce 1982 asi 1:13... Ty tve nesmysly o "poctive praci" nemam chut vubec komentovat, tez podvody a machinace nekolika podvodniku v jeste nedokoncenem pravnim prostredi klast za vinu "kapitalismu"... Vetsina techto podvodniku jsou prave produktem a moralnim narusenim, vychazejicim z komunistickeho marastu.
0/0
2.5.2003 9:10

kvik

Re: Re: Re: V souvislosti s komunismem se mluvi o vrazdach, vezneni v koncentracich a teroru
A to je vsechno? Pouze snoubenka ktera si nemohla vymenit marky na cernem trhu ale jenom oficialne? To je to OTRESNE? Nic jineho?
 Prepocty U.S. dolaru nerealne? V roce 1982 stal dolar oficialne 5.50 Kcs, na cernem trhu az 30 Kcs. Za jeden dolar (definovany hodnotou cerneho trhu) 30 Kcs by se tehdy dalo jist cely tyden v zavodni restauraci (cena obeda kolem 5 Kcs). V U.S. se tehdy za dolar dalo koupit tak dve deci vodoveho piva.
Hodnotu dolaru na cernem trhu definovalo ignorantsvi a pitomost cehacku kteri za dolar tech tricet korun platili.
Co tedy bylo to vsechno OTRESNE, snad to, ze delnici si mohli dovolit luxusni vikendove chaty a nebo ze meli lazne zdarma? Reknete mi ...
0/0
2.5.2003 23:56

Vendula

Re: Re: Re: V souvislosti s komunismem se mluvi o vrazdach, vezneni v koncentracich a teroru
Komunismus zvitezi. Pryc s kapitalismem.My Vam to jeste ukazeme.
0/0
4.5.2003 12:01

ing. Ivo Aštar Benda

.
Fujtajbl.....z komoušů se dělá blbě i nám vesmířanům.....
0/0
1.5.2003 23:11

Cerna ruze

Re: .ing Ivo Astat Benda
Konecne pane ing.jste napsal neco k veci!!!!Vzdyt se ty Vase okopcene studie o sexu nedaji uz cits! Co clanek v novinach,na jakekoli thema,Vy tam blabolite stale to same.....Tak stastnou cestu do toho vesmiru a uspesny sex treba na UFO.A lepsi,kdyz se nevratite,mame tech Vasivh prednasek uz dost!!!!!!!
0/0
2.5.2003 2:08

kant

Re: Re: .ing Ivo Astat Benda
Resolutne se zastavam postoje pana inzenyra Bendy. Necht jakykoliv vytok  plytkych konstrukci nepratelstvi a nevrazivosti pseudoliberalnich xenofobu nesplachne jeho kreativitu i  dustojne zhnusenii.  Jiz delsi dobu mu s potechou prihlizim!  Emanuel
0/0
5.5.2003 0:19

Zdeněk

Skini ve službách policie:-)))))
To si snad děláte srandu.Pokud byl napadený skin nasazen PČR nebo je s policií jakkoliv jinak spřízněn,tak já jsem prezident USA.Ti z Vás kteří se pohybujete mezi fotbalovými fans,tak se semnou jistě od srdce zasmějete.To jsem nevěděl,že Český Rozhlas začal přebírat móresy televize NOVA :-)))))))
0/0
1.5.2003 22:14

ERIK

Re: Skini ve službách policie:-)))))
No možná by bylo lepší napsat mezi fotbalovými HOOLS. Ale jinak naprostý souhlas. Někteří "novináři" mají bujnou fantazii a to, že většina novinářů píšou buď bludy nebo to co jim nakáží či zaplatí, to snad vidí každý alespoň průměrně inteligentní člověk. A to nemyslím jen ve vztahu skinheadů a anarchistů.
0/0
1.5.2003 22:35

Amik

:-))
Uz se tesim na vzajemne utkani Cechu proti Slovakum na tom MS.To bude zajimavejsi nez ta blba politika!
0/0
1.5.2003 22:04

Kasan

Re: :-))
Ty uz nemas komu fandit, chudacku?!:)))
0/0
1.5.2003 22:06

Securitate

Jen maly fakturek
"Pokud by vztah státu k bývalým prezidentům poslanci dokázali upravit včas, stát by odstupné vyplácet nemusel. Odstupné se totiž vyplácí jen tomu ústavnímu činiteli, který do tří měsíců nezíská jiné státem placené místo. V tomto případě to mohla být placená funkce bývalého prezidenta".  Narod, ktery v podstate pestuje "demokraci", nabitou malickostmi tohoto druhu,  ma podstatu demokratickou. Existence skupinek, hrajicich na "anarchisty", "komunisty" apod. na tom nic nemeni: hov.onarod zustava hiv.onarodem za vsech rezimu.
0/0
1.5.2003 22:04

Securitate

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
1.5.2003 21:53

šakal

PRÁVĚ...
...JSEM SE VRÁTIL (NIKOLIV Z PRAŽSKÉHO HRADU) OD ČT2! Je to fuckt hustý panoptikum ...až na ty písničky. Ty jsou dojemný 
0/0
1.5.2003 21:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.