Diskuze

Zachránil děti z ohně, čeká ho vězení

Nejdřív riskoval svůj život. Zachránil čtyři děti z hořícího domu. Jako poděkování ho čekala policejní pouta. O dvaadvacetiletém Krisu Leijovi teď mluví celá Amerika. Televizní záběry jeho hrdinského činu ho dovedly do vězení. Policie ho zatkla na tiskové konferenci hasičů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bobr

30. 4. 2003 23:54
To by se mu u nas nemohlo stat.
Bud by si vesele kradl, aniz by ho chytila policie, nebo by byl propusten na svobodu pro nedostatecne dukazy, aniz by pripad sel pred soud. V opravdu extremninm pripada by byl souzen. Je to mlady 22 clovek, soudy us nas soudi  v prumeru okolo 8 let, nebo i dele, takze by jeho pripad byl nakonec promlcen. Mel trouba emigrovat do CR. Jako hobby by pak mohl zachranovat koho chtel a byt hrdina.
0 0
možnosti

Dusan

2. 5. 2003 0:54
Re: To by se mu u nas nemohlo stat.
nemohlo by se to u nas stat, protoze, kdyz se u nas neco stane, tak kazdej vezme nohy na ramena a utika, jen aby nemusel neco udelat. Treba jako pri te tragicke nehode autobusu... uplne vsichni zastavovali se a byli odmitani, pro velky pocet zajemcu o pomoc
0 0
možnosti

Krakonos CDN

30. 4. 2003 18:40
Trest?
Si vodsedel tak se polepsil a dokazal to celimu svetu a soudce na to prihlidne si myslim. Ja bych toho chlapa vomilostnil uz jen proto ze mel vsech pet pohromade a nebal se riskovat zivot pro ty deti .
0 0
možnosti

ALÍ HASAN MADŽÍD RAZÚKÍ GHAFAR SULAJMÁN MADŽÍD TIKRÍTÍ (Generálporučík, velitel letectva,předseda vý

30. 4. 2003 18:10
Tenhle nega sice fakt nevzbudil moc duvěry ani ve mě , nicméně ...
.. nicméně ty fakany zachranil a jestli ho nepusti tak jsou to docela sv..ě......
0 0
možnosti

david

30. 4. 2003 16:12
Uvidíme, jak to dopadne
V USA má docela šanci, že soudce vezme v úvahu záchranu dětí a také to, že právě kvůlí ní byl odhalen, a do vězené ho nepošle. Soudci se tam vesměs snaží rozhodovat podle spravedlnosti a nikoli podle litery zákona a záleží proto na tom, co soudce uzná za spravedlivé. Jeho šanci odhaduji na 50%. Kdyby se mu to stalo v Česku, jeho šance by byla nulová.
0 0
možnosti

Jonáš Melichar

30. 4. 2003 11:23
jo jo ,nehas co Tě nepálí
....a v zemi neomezených možností a svinstva zejména..........
0 0
možnosti

Pavel

30. 4. 2003 12:54
Re: jo jo ,nehas co Tě nepálí
Vhodnější by bylo napsat nekraď, co ti nepatří a nebudeš mít problémy. V zemi neomezených možností a svobody zejména. Snad se jednou dočkáme i u nás. Kdyby zachránil z ohně mne nebo moji rodinu, tak bych se asi šel za něho přimluvit, aby mu odpustili ti, které poškodil, případně bych za něho uhradil škodu.
0 0
možnosti

Graetar

30. 4. 2003 11:05
Nějak se u nás vytrácí...
...normální odpuštění. Ten člověk měl podmínku, tak mě překvapuje, jak místní nezfetovaní alkoholici vědí všechno o nesmírné společenské závažnosti činu, za který byl lupič odsouzen, a o záměru nakrást si v hořícím baráku obklopeném hasičskými auty. Samozřejmě, byla to jenom nadsázka a legrace, a já vůl ji zase nepochopil...
Každého tu zajímá jeho minulost, protože něco ukradl, někoho oloupil. Jasně, souhlas. Těžko však při tom někoho zabil, protože by pak sotva dostal podmínku. Zato několik životů pomohl zachránit. To už ale nikomu nevoní a někteří pepíci by ho ještě zavřeli pravděpodobně rovnou na doživotí za to, za co už dostal podmínku.
Nemluvím tu o odpuštění výkonu trestu, ale o odpuštění ze strany lidí. Pokud spáchal dobro a jeho vina spočívá jen v nenavštívení sociálky, tak se sice provinil proti zákonu (a musí si trest odkroutit), pokud však ten nebere v úvahu polehčující okolnost záchrany lidských životů, je slepý jako patrona.
 
Zkrátka není to tak jednoduché, jak se snaží tvrdit striktní vykladači zákona (napravený zločinec neexistuje?), ani tak jednoduché, jak to předkládá titulek článku, podle něhož by si člověk myslel, že někoho zavírají za záchranu životů.
0 0
možnosti

fido7787

30. 4. 2003 11:47
Re: Nějak se u nás vytrácí...
souhlas
0 0
možnosti

30. 4. 2003 11:05
0 0
možnosti

alkohoLik

30. 4. 2003 10:07
jak to bylo skutecne
Tan zfetovanej ne*r byl tak zflakanej, ze si totiz toho pozaru ani nevsiml a sel prachsproste krast do dalsiho baraku!
Jenze jak byl zfgetovanej, tak si spletl i elektroniku a vybaveni bytu s lidmi a omylem se je snazil ukrast...
0 0
možnosti

Stembi

30. 4. 2003 10:38
Re: jak to bylo skutecne
take verze :))
0 0
možnosti

Tatka

30. 4. 2003 10:03
Mel predpoklady,
byl zvyklej lezt do cizich baraku a hodilo se mu to. Po navratu z vykonu se muze venovat uz jen pachani dobra...
0 0
možnosti

alkohoLik

30. 4. 2003 10:00
spravedlnost je slepa!
Co ten smejd provedl drive nikdo z nas nevi, takze nejake zabery z N@VY, jak zazracne zachranuje 10000 zivotu z jiste smrti a JEN ZAZRAKEM sam nezahyne jsou mi naprosto ukradeny!
PS> Doufam, ze ted nebudete psat "a co kdyby tam byla tvoje rodina?" apodobne kezcy...
0 0
možnosti

luza

30. 4. 2003 10:42
Re: spravedlnost je slepa!
A co kdyby tam byla tvoje rodina? a ty ostatni kecy
0 0
možnosti