Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ALEX

Ja uz nekdy tomu nerozumim.
Ja uz nekdy nicemu nerozumim na tomhle svete. Ja, ktery sem mel byt Krestanskym Kralem Slovanu a Francouzu, musim zit v exilu, zapomenutej od svych narodu. Jeste ze mam svou Viru, ktera mne nikdy neopousti. Nejlepe se citim, kdyz posloucham varhanovou hudbu mezi hrobkama kralu, co polozili svuj zivot v boji za svuj narod. Dokazali zemrit za svou Viru a Presvedceni. Kracim Chramem, a rozjimam o minulosti, pritomnosti a budoucnosti. Modlim se za lepsi casy. Modlete se taky Bratri a Sestry v Jezisu. Jeho Vysost Alexandr Louis de M. von S.
0/0
29.4.2003 1:59

Peter

Prosme Boha-Nasho Pana!!!
Prosme Boha za Pokoj, Lasku a Porozumeni mezi narodmi, a za obraceni Hrisniku.
0/0
29.4.2003 0:00

Peter

co na to Vy
Na jedne strane kritizuje hrisniky,  a pak se snima styka.
0/0
28.4.2003 23:01

předseda

Re: co na to Vy
To mluvíte o Pánu Ježíši ?
0/0
28.4.2003 23:27

Peter

Re: Re: co na to Vy
Mluvime zde o Papezi.
0/0
28.4.2003 23:48

předseda

Re: Re: Re: co na to Vy
Dobře - a o tom papeži to byla pochvala, anebo kritika ?
0/0
29.4.2003 17:07

Peter

krestan
Jsem Kretan. Verim v Jezise. No Papezovi uz davno Neverim. Vubec se nepodoba svymi cinmi Jezisovi. Podava ruky s nepratelmi Katolicke Cirkve. Knezi musej studovat 8 let- a pritom jsou porad horsi. Jezis s jeho Apostolmi nikdy nestudoval.
0/0
28.4.2003 22:52

vokolo

a na zahradce male jim kvetou uz tri ruze
0/0
28.4.2003 22:31

Ludvig

Historie
Tenhle Papez je jeden z nejhorsich ve vatikanske historii. Podoba se Judasi-porad podava ruky s nepritelmi Katolicke cirkve, dokonce i s vrahmi. Nektere krajiny rikaji ze se podoba vic dablovi jako Bohu. Podal ruku dokonce v Izraeli lidem co zapricinili nespocetne mnozstvi vrazd Palestincanu. Vatikan dostal nekolik milionu za jeho zvoleni, kterou pouzil k mohutne propagaci cirkevnich instituci po celem svete!!! 
0/0
28.4.2003 22:11

Ludvig

Bylo jich moc.
Moc Papezu a Lidru ruznych zemi bylo nasazeno do funkci s politickych duvodo. Kazdy vzdelany clovek to vi.
0/0
28.4.2003 19:14

Ludvig

Re: Bylo jich moc.
Je to svata Pravda.
0/0
28.4.2003 19:25

Ludvig

Vatikan??!!
Papez byl nasazen do Vatikanu, aby pomoh znicit komunismus, ateismus a socialismus ve svete, a to hlabne v Polsku, kde komuniste hlasali politiku bez Boha. Byl to nejsilnejsi krok v historii politiky proti Komunismu a Ateismu. 
0/0
28.4.2003 19:01

předseda

Re: Vatikan??!!
a díky Bohu za to !
0/0
28.4.2003 22:29

Peter

Re: Re: Vatikan??!!
Thenhle Papez otevira dvere nepritelum Katolicke cirkve a antiKristum!!!!
0/0
28.4.2003 22:55

předseda

Re: Re: Re: Vatikan??!!
Milujte své nepřátele a modlete se za ty, kdo vás pronásledují.
0/0
28.4.2003 23:27

Peter

Re: Re: Re: Re: Vatikan??!!
A to se budete modlet i za nepratele co zabijeji nevinne lidi tohoto sveta???
0/0
28.4.2003 23:55

předseda

Re: Re: Re: Re: Re: Vatikan??!!
Ano, i za ty, Petře - tak jako Bůh obrátil i mě a odpustil mě, tak ať obrátí a odpustí i jim - Pán Ježíš zemřel za všechny hříšné... Krom toho - pokud se tito Boží milostí obrátí, pak je zajisté zabíjet přestanou.
0/0
29.4.2003 17:10

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vatikan??!!
AMEN. Madla
0/0
29.4.2003 18:07

předseda

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vatikan??!!
Správně, Madlo - ani Tobě nepřeji aby jsi strávila Věčnost v rozdílu mezi přáním a realitou.
0/0
30.4.2003 22:14

Alik

Za čí peníze?
Pokud to platila církev (o čemž vážně pochybuji) tak fajn, ale jestli to šlo z obecní kasy, tak to není moc košér. Vzhledem k nízkému počtu katolíků v sekularizované české populaci by bylo lepší investovat do nekontroverzní sochy s profánním motivem. Já osobně bych se na sochu papeže každý den dívat nechtěl.
0/0
28.4.2003 17:32

Jan

Pod tlakem
V HK přejmenovali pod tlakem katolické církve Žižkovo náměstí a pak katolíci postavili poblíž papežovu sochu. Možná mně něco uniklo, to jsme zase prohráli na Bílé hoře
0/0
28.4.2003 15:49

husismus

Re: Pod tlakem
Husismus byla cerna era v histori Cechu. To co se nyni uci deti ve skole a hlavne co se ucili za bolseviku , to neodpovida pravde. Husiti byli teroristi 15. stoleti. Slovaci maji za narodniho hrdinu zbojnika a Cesi teroristy. Bravo. Zeptejte se na to Zdenka Nejedleho.
0/0
28.4.2003 19:05

Ač jsem ateistka, přesto po pohledu na ty fotky musím zvolat: "Bože ochraňuj Jana Pavla II. před podobnými uměleckými ztvárněními!" Madla
0/0
28.4.2003 14:34

ALEX

Socha??
Tohle je snad podle meho nazoru nejhnusnejsi socha papeze na svete.
0/0
28.4.2003 2:12

XXX

Re: Socha??
Na dnešní dobu je docela pěkná. Když dělali nedávno pomník Masaryka na Hradčanech, tak museli použít starý model, protože nikdo z oslovených současných "umělců" nedokázal usochat starého pána tak, aby byl k poznání a udělat ho s nohama za ušima jim přeci jenom připadalo trapné, nebo ho dokonce pojmout jako tři elipsy v kosodélníku.
0/0
28.4.2003 10:19

Ťuhýk

Socha stojí?
Píšete: Socha stojí na nádvoří budovy Nového Adalbertina, které papež při své návštěvě požehnal"
Mám takový nejasný pocit, že ta nezřetelná osoba sedí... A ještě byste měli dodat, kdo to platil, zda Vatikán nebo jestli katolíci uspořádali sbírku.
0/0
27.4.2003 13:03

Re: Socha stojí?
Vážený Ťuhýku stojící socha znázorňuje sedící postavu. Kapišto?
0/0
28.4.2003 14:25

rasista

katolíci byli vždycky ujetí
0/0
27.4.2003 11:43

postbox1@usa.com

hmm...
...jako obvykle vsechno spatne,opet se neco nezda?
Mimochodem,pokud se neco takoveho prihodi zde v USA obyvatele jsou stastni,obdivuji(wow)a chvali.Tezko by se nasel nekdo s posmesky.Amerikaniste pokud obdivujete voj.uspechy Americanu a je jich zde dostatek.Naucte se treba i slusneho vystupovani od obycejnych amiku...
0/0
27.4.2003 5:51

Jan

Re: hmm...
až se budeme chtít naučit prostoduchosti, tak k vám, kovaným tzv.Amíkům přijdeme do učení. PS: Vaše vojenské úspěchy jsou obdivuhodné. Nejdříve jste se pustili do úklidu doma a porazili po zuby vyzbrojené Indiány s luky a šípy, do druhé světové jste se neohroženě pustili, když už Němci byli na útěku, ve Vietnamu jste slavně vyhráli , přeprali jste supervelmoci jako Panamu, Grenadu a Srbsko. Ba ani supermoderních armád Afghanistánu a Iráku jste se nezalekli.  A ještě ke všemi skromně nabízíte lekce slušného chování.  Šťastná to země, šťastní to lidé, by povzdechla babička na Starém bělidle
0/0
27.4.2003 10:07

jirka

Re: Re: hmm...
naprostej souhlas
0/0
27.4.2003 11:23

předseda

Re: Re: hmm...
Lukáš 14,31-32"Nebo má-li nějaký král táhnout do boje, aby se střetl s jiným králem, což nezasedne nejprve k poradě, zda se může s deseti tisíci postavit tomu, kdo táhne s dvaceti tisíci? Nemůže-li, vyšle poselstvo, dokud je protivník ještě daleko, a žádá o podmínky míru." Už jste někdy viděl,aby šel kdokoliv do války s nepřítelem,o kterém dobře ví,že je nad jeho síly ? Samozřejmě,že tam šli Amíci jen proto,že měli převahu a tudíž reálnou šanci vyhrát-tak by ale jednal úplně každý,ne ? A čí je to podle Vás zásluha,že jsou dnes Amíci světová velmoc ? Prostě kdo je lepší,ten je lepší,a ostaním nezbývá než to buď akceptovat a nechat se tím motivovat a poctivou prací se jim snažit vyrovnat,no a těm ostatním- jako Vy- nezbývá, než jen závidět a "štěkat ale nekousat"...
0/0
27.4.2003 11:59

Jan

Re: Re: Re: hmm...
Ten omletý dovětek o závisti ponechám bez povšimnutí. Děkuji za biblické naučení. Já ti dám také jedno, za to historické a skutečné. Alexandr Makedonský neváhal zaútočit na svém tažení v Malé Asii proti Peršanům. Jeho armáda čítala pouhých 50.000 vojáků, perská armáda měla 300.000 bojovníků. Jestli to byla bitva Issu nebo Gaugamel, to si teď nevzpomínám. Alexandr Peršany na hlavu porazil. Nejspíš bibli nečetl  a tvoje naučení také nedostal.
0/0
28.4.2003 8:04

předseda

Re: Re: Re: Re: hmm...
Ona skutečná síla kohokoliv nemusí jen spočívat v počtu lidí - ale i ve vyspělosti jako takové - třeba v rozvoji vědy, techniky, poznání, duchovní síly atd. A myslím si, že právě Ty sám jsi ve svém předchozím příspěvku se vyjadřoval stylem "Amíci si troufají jen proto, že jsou nejsilnější". Tak já jsem Tě chtěl upozornit, že prostě na tomto světě a obecně právo silnějšího platí a platit bude - uvedu Ti třeba takový důkaz - když je třeba odsouzen zločinec, tak si za katr asi těžko půjde sednout "dobrovolně" ale jen právě silou k tomu může být donucen, jnak by se na to asi mohl vy.... Takže smysl moji reakce byl ukázat pokrytectví rádoby-moralizování a odsuzování práva silnějšího na tomto světě - tak to prostě funguje - silnější vždy vyhrává, ať se to komu líbí či ne. A opakuji - o tom kdo je "silnější" rozhoduje spousta faktorů - někdy je to právě naopak, než se nám na pohled jeví - zase třeba v Bibli zdánlivě slabší David zabil zdánlivě silnějšího Goliáše.
0/0
28.4.2003 22:26

předseda

Re: Re: Re: Re: hmm...
Od včerejška mě napadlo - asi by místo "silnější" bylo přesnější používat ten "lepší".
0/0
29.4.2003 17:13

Re: Re: Re: hmm...
Mohl bych se prosím "předsedy" zeptat v čem jsou Amíci lepší? Jo lepší jsou v likvidaci a rozmlácení jiné kultury než té jejich (pokud vůbec nějaká americká existuje). Ničeho jiné jsem si ale nějak nepovšiml. Ty jo jednou s Janem souhlasím.
0/0
28.4.2003 14:30

předseda

Re: Re: Re: Re: hmm...
Víš milý "já" - s nějakou "likvidací a rozmlácení" čehokoliv zásadně nesouhlasím, ale na druhou stranu - na nějakou "kultůru", která potačuje svobodu myšlení, vyznání, podporuje zabíjení "nevěřících", brání rozvoji vědy,techniky a poznání vůbec - prostě lze ji nazvat bez problénů jako "totalitní" - tak na tu já zvysoka s..., a budu rád, když půjde "k čertu", kam taky patří...
0/0
28.4.2003 22:34

rasista

Re: hmm...
JDI SE VYCPAT
0/0
27.4.2003 12:14

Krakonos CDN

Re: Re: hmm...
Ty taky papezem....
0/0
28.4.2003 4:56

kg

Re: hmm...
.naprostej souhlas
0/0
27.4.2003 16:16

sionista

Ameriko, promiň nám malým....
Myslím si, že musíš být rád, že s námi čechy už nemáš zas tak nic společného, neboť my z naší malosti jen tak nevybřednem. Pokud napíšeš svůj příspěvek upřímně mínělý o tom, jak by to tu mělo při podobné akci vypadat a dostane se Ti odpovědi od zbabělého pacifisty, jakoby Tě někdo pozvracel. Měj s podobnými malými lidmi strpení, oni neumí být velkorysí, protože jim to jejich chudoba ducha nedovolí a tak jsou jen velkohubí...
0/0
28.4.2003 22:29

Krakonos CDN

Socha me nezajima
A ta jedna jebtiska vypada na ty fotce lip .
0/0
27.4.2003 3:29

ALEX

Hradec Kralove ma krasne Katolicke Chramy a Kostely.
Sem rad, ze ste dali postavit sochu Papeze, no ale ta socha se mi skutecne nelibi. Je velice hnusna a odporna. Kdo je tak hnusne zmodeloval???  Nezaslouzi se me pocty!!!!!
0/0
26.4.2003 23:39

kostej

Re: Hradec Kralove ma krasne Katolicke Chramy a Kostely.
Pripomenu jen osoupany citat "Za baroka taky chteli gotiku" ;o)
0/0
27.4.2003 1:59

franta mottl

a kde je socha Klause
ve vyplodech sve mysli predci papeze totove. Jsem prvni!!!
0/0
26.4.2003 22:24

ABC

Re: a kde je socha Klause
ty seš franta "trotl"
0/0
27.4.2003 8:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.