Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Severní Korea přiznala jaderné zbraně

KLDR na nátlak USA přiznala, že má jaderné zbraně. Nejsme překvapeni, tvrdí Washington. Americko-korejská schůzka v Pekingu skončila o den dřív. Severní Korea přitom vyjádřila své obavy, že ji USA ženou do války. USA musejí změnit své postoje, zaznělo z KLDR.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

BlueBat

Uz aby KLDR mela rakety dlouheho doletu...
Uz aby KLDR mela konecne dokoncene rakety dlouheho doletu schopne utoku na usa. Zase  by mel nekdo drzet USA na musce svyma jadernyma zbranema, aby si Bush dvakrat rozmyslel, nez se zacne nekde ve svete vojensky angazovat...
0/0
26.4.2003 11:17

Kloky

Re: Uz aby KLDR mela rakety dlouheho doletu...
Větší hloupost jsem opravdu nečetl. Komunistický režim bez omezení, podpořený jadernou bombou je obrovským rizikem pro celý svět a můžeme mluvit o štěstí, že je zde další velmoc, které se KLDR bojí a nic si zatím nedovolí.Bez pomoci USA a spojenců a jejich rychlé reakce na konflikt na Balkáně si myslím, že by se dnes Miloševič a jemu podobní roztahovali i u nás.Nezapomínejme!!! Schneider  Praha
0/0
1.7.2003 11:04

Wenouž

HUmanitární pomoc pro KLDR
Navrhuji celonárodní sbírku na dvě jednosměrné letenky do Severní Koreje pro dva Grebeníčky, mladého i starého.
0/0
25.4.2003 9:55

Jiří Taškář

A ke všemu ještě EREMI !
0/0
25.4.2003 8:54

petr

do huby tam lidi dát co nemaj, ale na zbrane kokotum komunistickejm zbude vzdycky
 
0/0
25.4.2003 7:49

KIM

RUCE PRYČ OD KOREJE
chtějí žít v klidu a míru bez vměšování Ameriky:
0/0
25.4.2003 6:55

Raptor

Re: RUCE PRYČ OD KOREJE
Otřesné! Avšak typické pro mnohé další země Asie. Jen namátkou-Čína, Thajsko, Filipíny, Vietnam... Asie je Asie, to nejohavnější ze současné civilizace.
0/0
25.4.2003 7:05

zorb

Re: Re: RUCE PRYČ OD KOREJE
co je otresne??? Proste to maj to jinak...
Co nektere nase velkovykrmny prasat apod??
 
0/0
25.4.2003 8:04

Wilda

Re: Re: Re: RUCE PRYČ OD KOREJE
Připusť, že je rozdíl mezi psem a prasetem. Jinak se začneme hádat o práva květin...
0/0
25.4.2003 8:41

Medvídek Kloaka

Re: Re: Re: Re: RUCE PRYČ OD KOREJE
Ano, je tu rozdíl. Pes je pes a prase je prase. Nevím ale, proč by mělo jedno z těchto zvířat mít automaticky víc práv než druhé (a to jen proto, že v Evropě jsou psi domácí mazlíčkové, které jíme jen výjimečně). U nás je normální jíst prasata, v Asii jedí psy. Co je na tom tak strašného?
0/0
25.4.2003 8:51

lord Byron

Re: Re: Re: Re: Re: RUCE PRYČ OD KOREJE
Epitaf pro psa
Když pyšný lidský syn se pod zem vrací, v němž svět, krom jména, sotva něco ztrácí, tu sochař v pompě smutku objednaný říkáním zdobí hrobku bez příhany - když dílo skončí, nápis je tam vryt, ne čím byl mrtvý, ale čím měl být.
Však chudák pes, v životě přítel pravý, jenž první vítá, brání do únavy, jenž celým srdcem patří pánu svému, bojuje, žije, dýchá jenom jemu, má po smrti být odklizen jak cár, že pro nebe prý nemá duše dar - zatímco člověk, hmyz ten, tvrdí směle, že jenom jemu patří nebe celé.
Ach, člověče, ty, jehož chvíle zkosí, ponížen otroctvím a zkažen mocí, kdo zná tě dobře, odpor popadne ho, ty bídná hrstko prachu oživlého! Tvá láska smilstvo, věrnost prázdný sen, tvůj úsměv léčka, slovo podvod jen. Zlý od přírody, šlechtic leda rodem, ani té dobré šelmy nejsi hoden!
Vy, kdo ten prostý kámen uvidíte, jděte svou cestou, truchlit nemusíte. Já jen, kde leží, vyznačit jsem chtěl, nejlepší přítel, kterého jsem měl.
0/0
25.4.2003 9:20

KIM

Re: Re: Re: Re: Re: Re: RUCE PRYČ OD KOREJE
nejlepší přítel????
Ne. ne. U nás nejchutnější a nejzdravější maso.
0/0
25.4.2003 9:25

Re: Re: Re: Re: Re: RUCE PRYČ OD KOREJE
Pes je pes a prase je prasea člověk je člověk.
Nevím ale, proč by mělo jedno z těchto zvířat mít automaticky víc práv než druhé.
0/0
25.4.2003 9:28

bela

Re: Re: Re: RUCE PRYČ OD KOREJE
Tobě to připadá normální zacházení se zvířaty? A jinak jsi v pořádku?
0/0
25.4.2003 8:47

Cestovatel

Re: RUCE PRYČ OD KOREJE
a v čem je pes lepší než prase,kráva,slepice, že je pro vás ohavné považovat ho za jateční zvíře ? Myslím,že psi mají chutné a zdravé maso !
0/0
25.4.2003 8:52

taky cestovatel

Re: Re: RUCE PRYČ OD KOREJE
chutné maso?... lidi  mají taky:
0/0
25.4.2003 9:15

Raptor

Korea, to je jiný kafe než Irák
Ona si může dupnout a chtít po Státech vstřícnější postoj. A USA? No ukáží ten vstřícnější postoj, to je přece jasné, ne?
0/0
25.4.2003 6:52

neználek

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
25.4.2003 9:30

_B_art

omg, ze se na tyhle fora jeste divam
fakt husty, ze nesedite v OSN, kdyz tu resite takoveto dulezite veci ....
0/0
25.4.2003 3:16

VMM

technicky dotaz
k amerikanofilum a podobne haveti. jak prosim pekne souvisi obrana demokrace v iraku, a dle vyjadreni jedneho amerikanofila "kdyz se nepekne chovas, tak za tebou nekdo prijde a rozbije ti hubu" - coz je ostatne vyrok na delsi posezeni u psychiatra (btw. ve statech jich maj hodne) s faktem,  ze firmicka halliburton ve ktere delal dick cheney ceo (a dostaval cast platu v akciich) dostala zakazku za 7 mld. z 8,3 mld o kterych se vubec rozhodovalo?
0/0
25.4.2003 1:18

s

s
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
0/0
25.4.2003 0:31

btw

Re: s
tady nekdo zjistil, jak se da znicit formatovani na idnesu, co?
0/0
25.4.2003 0:34

Švédský prezident

Upozornění
Upozorňuji, že Severní Korea má jaderné zbraně.
0/0
24.4.2003 23:37

Daniela

Re: Upozornění
Kde jste se,pane svedsky prezidente, naucil cesky? Nebo je to podvod a nekdo to napsal za vas?
0/0
25.4.2003 0:04

ufo.

Re: Re: Upozornění
však vy ste Švédi!
0/0
25.4.2003 9:32

btw

Re: Upozornění
no sak proto tam amici nevletej jak urvanej vagon, ale budou cucet, az jich kim nahrouti vic, aby to pak stalo za to. bushik musi prece strasit amiky necim, aby ten dement vyhral jeste dalsi volby :D
0/0
25.4.2003 0:18

kolemjdouci

svet bohuzel potrebuje USA.....
Problem je, ze tam neni nic, co by zasah zaplatilo....nanestesti. Cele je to dukaz, ze se staty tohohle typu nemaji nechat na pokoji. Embargo je sice velmi hezka vec, ale to by muselo byt striktne dodrzovano a OSN by muselo byt reformovano tak, aby v rade bezpecnosti, ktera ma zajistit celosvetovy mir nesedely staty jako Angola, ktere by za dolace snad jeste prodaly i vlastni lidi do otroctvi natoz nejaky ten bezvyznamny hlas pri hlasovani. Kdyby to Americani vzali tehdy z Vietnamu na sever a srovanaly Koreu, svet by mel zase o problem min.
To ze svet nepotrebuje Americany jako svetovou policii je uz trochu ohranna pisnicka, kterou Evropani zpivali jeste tesne pred druhou svetovou a jak se jim potom vsechna ta materialni pomoc hodila. Opak je pravdou. Svet potrebujou velmoc typu Amerika jako hrom, aby byla udrzena nadvlada zapadni civilizace. Je ro sice sobecke, ale ja turban nosit nehodlam. Evropa by pak mela dohlizet na to, aby administrativa v Bilem dome byla co nejotevrenejsim konzultacim v ramci NATO a OSN.
 
0/0
24.4.2003 23:28

blackshadow

Re: svet bohuzel potrebuje USA.....
obecne souhlasim, i kdyz v detailech asi ne se vsim ... jiste by pro pacifisty bylo pohodlnejsi mit nejakou zlou protivahu USa jako treba SSSR ... ale ted to neni ten pripad, nastesti pro spoustu lidi ... myslim ze co se tyce soucasne situace, tak se Evropa zachovala (az na GB) dosti neprozirave ... sice si muze rikat ze se nenechala namocit do necehos cim nesouhlasila, ale na druhou stranu tim ztratila jiz jakoukoliv kontrolu nad svetovym denim a nad americkou politikou vubec ... myslim ze by bylo mnohem diplomaticky chtrejsi kdyby staty typu Francie nebo Ruska poslali do Iraku byt jen symbolicky 1000 bojovych vojaku, tim by ale ziskali i pravo mluvit do dalsich svetovych udalosti spolecne s US ... treba ted s KLDR vsechno bude viset na US ... at se zachova jak se zachova, ostatni z Evropy mohou opet jen prihlizet.
0/0
24.4.2003 23:35

LibertyOfSpeech

Re: svet bohuzel potrebuje USA.....
Musím se bohužel opakovat:
Před cca 60ti lety by takhle někdo mohl reagovat i na nesouhlasné hlasy s politikou tehdejších agresivních spojenců - Německa, Itálie a Japonska. A také to vypadalo (bleskové války), že jsou všemocní a že proti nim není obrany. Mysleli si, že postupně ovládnou celý svět a zavedou v něm svůj pořádek. A byli i u nás přesvědčení a poctivě zapálení zastánci jejich pořádku z řad intelektuálů a vzdělanců.
Ale zbytek světa se proti nim spojil, a utřel je. Nyní nemusí být scénář o mnoho jiný. USA představují necelých 5% celosvětové populace a nejsou ani jedinou zemí, která by vyráběla nejmodernější a kosmické technologie.
To skutečně zavání celosvětovým PRŮ*EREM.
0/0
24.4.2003 23:48

blackshadow

Re: Re: svet bohuzel potrebuje USA.....
kdyz uz mas rad analogie, tak uvaz s kym vedlz valku tehdejsi mocnosti Osy a s kym soucasni Spojenci (potazmo USA) ... tehdy to bylo krome stalinskeho Ruska i demokraticka GB, Ceskoslovensko, Belgie a Holandsko, Francie atd... a hodne dalsich ... nyni jsou to nejhorsi a nejhruznejsi rezimy ktere se vubec na svete nachazeji, na cems se casto shodneme i s pacifisty ... Taliban v Afganistanu, Saddam v Iraku, ted mozna KLDR a diplomaticky tlak na Syrii a Iran ... nebo tohle srovnani pro tebe nic neznamena ? ... navic Bush nemusi byt priste zvolen ... coz se Mussolinimu, Hitlerovi ani japonskemu cisari stat nemohlo.
0/0
24.4.2003 23:54

Dub

Re: Re: Re: svet bohuzel potrebuje USA.....
Tak 
0/0
25.4.2003 0:10

LibertyOfSpeech

Re: Re: Re: svet bohuzel potrebuje USA.....
Rád bych sdílel tvůj optimismus, ale nějak mi běhá mráz po zádech.
USA si asi nedají a nedají pokoj. Sýrie nebo Severní Korea? A co dál? Čína? Anebo snad Rusko? A navíc, jejich národní zájmy jsou rozhodně spíše dolarové, než humanitární. To nemůže vést k likvidaci států s nálepkou režimů ZLA. Na takové nálepky jsou a byly Američané vždycky machři. Ale nutně to nepovede k ničemu jinému, než ke spojenectví třeba i čerta s ďáblem proti USA.
A tohoto Amerikou vlastně vnuceného spojenectví čerta s ďáblem a následného armagedonu se obávám já.
0/0
25.4.2003 0:27

>

Re: Re: Re: Re: svet bohuzel potrebuje USA.....
, jen snad volum jako ty muze behat mraz po zadech....me beha mraz po zadech z jedincu jako jsi ty....
0/0
25.4.2003 14:32

Kloky

Re: Re: Re: Re: svet bohuzel potrebuje USA.....
Nechápu,jak se stále dávají dohromady jablka a hrušky. Žádná demokratická země nemá v plánu a nechce válčit a hledat další státy "osy zla".Ale berme jako fakt, že zde státy jako KLDR, Irán, Sirie jsou a bohužel ohrožují celý svět a Rada bezpečnosti OSN je nepružnou,zastaralou institucí, která nedokáže reagovat na hrozbu.Evropa naštestí má dobrého spojence v USA a my můžeme v klidu spát a vychovávat děti bez hrozby teroristických útoků. Asi bychom se jinak podívali na věc, kdyby nám islámští fundamentalisté letadly zničili Pražský hrad nebo Orlickou přehradu.
0/0
1.7.2003 11:29

Robos

Re: Re: svet bohuzel potrebuje USA.....
Německo, Itálie a Japonsko nikde nezaváděly svůj pořádek. Normálně dobývaly cizí země. Pokud si to dobře pamatuju, tak naposledy historicky vzato USA kolonizovaly a dobyly Havaj. Rozdíl je asi jako v tom, že když děláš bordel, někdo k tobě přijde, rozbije ti hubu a řekne abyses choval slušně vs. přijde k tobě, rozbije ti hubu a pak ti sdělí, že jsi jeho otrok a kdykoli tě může zabít.
0/0
24.4.2003 23:58

Doktor

Re: svet bohuzel potrebuje USA.....
100% souhlas, mluvite mi z duse.
0/0
25.4.2003 1:03

fish

Přiznám se !! :-)
Tak já se teda přiznám...mám doma taky jadernou zbraň !!! Moje stará má v hubě pár těch megatun      
0/0
24.4.2003 23:24

angelito

Korejsky komancove se niceho bat nemusej. Na rozdil od Iracanu nedrepej milionech kubiku ropy, takze by po valce nebylo zceho financovat zakazky na obnovu zeme, Krovakovo sponzori by tim padem nemeli na cem vydelat, takze se tam ani nevyplati plytvat drahou U.S. munici. Myslim, ze si velky vudce George Wopruzovac Bezmozek radsi pocka, az bude moc osvobodit nejakou lukrativnejsi zemi.
0/0
24.4.2003 23:07

Doktor

Re:
Vyjádři se konkrétně: fandíš KLDR? ....a nebo tady zbytečně nekecej!
0/0
25.4.2003 1:07

btw

z KLDR sou amici podelany...
...tam by asi neuspeli tak lehko jako v iraku, takze pro kldr se voli radsi "diplomacie" lol rofl
0/0
24.4.2003 23:01

blackshadow

Re: z KLDR sou amici podelany...
... ses ignorant, kterej by se mel mrknout aspon obcas na mapu ... KLDR ma 12000 del v dostrelu Soulu a behem prvnich 24 hodin ozbrojeneho konfliktu jsou schopni srovnat se zemi polovinu teto metropole ... pokud by to nestacilo, tak lze vyhodit do luftu par prehrad, ktere zbytek Soulu zatopi ... trochu si srovnej taktiku boje s nekym kdo drzi rukojmim nuz pod krkem.
0/0
24.4.2003 23:13

LibertyOfSpeech

Nevím, PROČ bych měl nekriticky nadržovat nynější agresivní politice USA!
Nejsem amerikanofil ani amerikanofob ani komunista ani zelený ani fašista! Jsem demokrat a nesouhlasím s tím, aby jenom USA, tj. cca 5% světové populace měly právo diktovat zbytku světa, co je správné a co ne. Zvláště ne, když těchto 5% produkuje cca 25% celosvětového objemu průmyslových emisí. Znovu opakuji, nejsem žádný zelený magor, ale nesdílím americké pseudonárodní dolarozájmy, které jsou společným jmenovatelem všech jejich agresí, včetně té vietnamské.
 
Jednou nebudou nejsilnější USA a pokud bude díky jim stát svět na platformě hyperzbrojení a hyperzbraní, nutně dojde k celosvětové katastrofě, která s sebou může vzít i tebe nebo tvoje děti.
 
Já skutečně nevím, PROČ bych tedy měl nekriticky nadržovat nynější agresivní politice USA. Ty snad ano?
 
0/0
24.4.2003 22:48

Ally

Re: Nevím, PROČ bych měl nekriticky nadržovat nynější agresivní politice USA!
Protože nechceš skončit na Quantanamu ?
0/0
24.4.2003 22:50

LibertyOfSpeech

Re: Re: Nevím, PROČ bych měl nekriticky nadržovat nynější agresivní politice USA!
Na Quantanamu? Tím mi vyhrožuješ jako koncentrákem, nebo co? Ať žije demokracie, ale ta americká, že?
Já jenom nechci skončit v radioaktivním spadu!!!
0/0
24.4.2003 23:00

angelito

Re: Re: Nevím, PROČ bych měl nekriticky nadržovat nynější agresivní politice USA!
budem tomu radcsi rikat Guantanamo, chces?
0/0
24.4.2003 23:08

FreedomOfSpeech

Re: Nevím, PROČ bych měl nekriticky nadržovat nynější agresivní politice USA!
Možná bys měl zorganizovat procesí k panence Marii  a přitom v čele nést sochu sv. Antonína.
0/0
24.4.2003 22:55

LibertyOfSpeech

Re: Re: Nevím, PROČ bych měl nekriticky nadržovat nynější agresivní politice USA!
Před cca 60ti lety by takhle někdo mohl uštěpačně reagovat na nesouhlasné hlasy s politikou tehdejších agresivních spojenců - Německa, Itálie a Japonska. Také to vypadalo  (bleskové války), že jsou všemocní a že proti nim není obrany. Mysleli si, že postupně ovládnou celý svět.
Ale zbytek světa se proti nim spojil, a utřel je. Nyní nemusí být scénář jiný. USA představují necelých 5% celosvětové populace a nejsou ani jedinou zemí, která by vyráběla nejmodernější a kosmické technologie. To skutečně zavání celosvětovým PRŮ*EREM.
0/0
24.4.2003 23:24

blackshadow

Re: Nevím, PROČ bych měl nekriticky nadržovat nynější agresivní politice USA!
mel by jsi uvazit ze podpora a spojenectvi neni zakonite to same jako nekriticke nadrzovani.
0/0
24.4.2003 23:15

Dub

Re: Nevím, PROČ bych měl nekriticky nadržovat nynější agresivní politice USA!
Být demokrat je super. Obzvlášť v nedemokratickém světě kde vládnou mimojiné i šílenci vyhrožující jadernejma zbraněma. Sorry ale kde by svět byl, kdyby nejsilnější velmoc nebyla demokratická? A USA v této pozici musí demonstrovat sílu, aby udrželi respekt mezinárodního společenství, jinak by to upadlo do těžkého šaškecu. Samozřejmě jim z toho žádná popularita plynout nemůže. Ale nevim kde bysme jinak byli :))
0/0
24.4.2003 23:33

malcor

Re: Re: Nevím, PROČ bych měl nekriticky nadržovat nynější agresivní politice USA!
myslim ze v USA je dneska spis dolarokracie a companykracie. Na nejakou demokracii si vzpomenou jenom v projevech
0/0
24.4.2003 23:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.