Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Po srážce aut uhořel policista

V Praze u Březiněvsi se stala tragická nehoda. Uhořel při ní policista, který se vracel z noční služby. Jel ve wartburgu a zezadu do něj ve vysoké rychlosti narazil opel. Jeho šestadvacetiletý šofér vyvázl s otřesem mozku a utekl. Policie ho však dopadla. "K zavinění nehody se přiznal," řekla policejní mluvčí Eva Miklíková.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jarin

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
22.4.2003 17:26

Palmexman

Re: mam z vas mindrak
Tak mu konečně tu starou Omegu přestaňte závidět, vždyť už měla nejlepší roky dávno za sebou... Já fakt nevím, proč se tolik lidí do toho člověka obouvá proto, že měl opela. Kdyby tu nehodu způsobil třeba Favoritem, tak by tady bylo o polovinu míň příspěvků...
0/0
22.4.2003 20:30

Pavela

Re: Re: mam z vas mindrak
Ale houby, nikdo mu to nezávidí - je to jen popis bohužel běžného stavu - trouba v silném autě se cítí bezpečně a riskuje a riskuje a riskuje...
0/0
23.4.2003 9:35

Palmexman

Re: Re: Re: mam z vas mindrak
Kdepak, troubové jezdí ve všech autech, silných i slabých. Jenže když nemají na silné a jedou v šunce, tak holt nemůžou každému předvést, jací jsou to borci.  I když - někteří to zkoušejí i s línýma plečkama, a to je ještě horší...
0/0
23.4.2003 11:13

Vix

Doufám, že příbuzní oběti ho brzy najdou
a postarají se o spravedlnost, jíž tento stát není schopen
0/0
22.4.2003 13:44

ODSak Eda

TO JE TITULEK???...
1. dojem je, jakoby snat pri zachrannych pracich se obetoval policista! Snat: Po srazce aut uhorel RIDIC! Pak je mozne polemizovat a spekulovat o tom, ze byl povolanim policista, nebot nebyl prave sluzbu konajici!!! Policista je mimo sluzbu neco vice? Pani redaktori iDNES?!
0/0
22.4.2003 11:21

Re: TO JE TITULEK???...
Vzal jsi mi to z úst (nebo z klávesnice?). PO SRÁŽCE AUT UHOŘEL ČLOVĚK. Podstatné je, že kvůli frajírkovi v Oplu někdo zemřel. To že byl policista s tím nemělo co dělat. Kdyby to byl učitel nebo švec, taky byste to dali do titulků? Madla
0/0
22.4.2003 11:24

Folly

Re: TO JE TITULEK???...
A o co ti teda sakra vlastně jde??? Policista není mimo službu policista? Já jsem elektrikář i když spím!
0/0
22.4.2003 12:15

Pod vlivem

Re: Re: TO JE TITULEK???...
To tedy nejsi, když spíš, tak jseš spáč!
0/0
22.4.2003 12:28

SSS a SD

OHLEDUPNOST, V ČR pozdě na rozumné úpravy v zákoně
 OHLEDUPNOST, V ČR pozdě na rozumné úpravy v zákoně  U nás už je pozdě na rozumné úpravy v zákoně a možná ani nejsou nutné, stačilo by kdyby se tvrdě postihovaly řidičské excesy( myšky , překračování rychlosti, jizda na červenou a další porušování předpisů) U nás už to vypadá, že se bude muset obovit platnost "akt vehicles". Před každým autem muž s červeným praporkem, za snížené viditelnosti s červenou svítilnou . A nebo tvrdé postihy vč. fyzických trestů. Lidi, kteří si myslí, že za ně technika vyřeší vše ( ABS ASR nasr. ) jsou opravdoví blbci a ohrožují druhé  a někdy i sebe. 
0/0
22.4.2003 9:24

řidička

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
22.4.2003 9:24

Petr

Re: Souhlas
Naprosto souhlasím. Chybu může udělat každej, ale to co předvádí někteří "králové" silnic mně fascinuje. Neumí řídit auto, jen "jezdí". A nejlepší jsou jejich výmluvy tipu "dostal jsem smyk a pak stím nešlo už nic dělat". Neřekne že to neumí zvládnout. Taky jsem dostal smyk. Odnesl to jenom blinkr. Pak mi došlo, že jsem byl úplně bezmocnej a začal jsem cvičit jízdu smykem. Ale pořád nejsem schopen říct, že umím řídit! Ale to je něco co naší "králové" silnic nikdy nepřiznají.
0/0
22.4.2003 10:15

Marcela

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
22.4.2003 11:20

Jura

Re: Zamindrákovaný kreténi na silnicích
Tihle pytlíci bezohlední představují veřejné ohrožení. Uvědomí si to konečně policie? Stejně jako třeba motorkáři projíždějící po venkovských komunikacích a často i v obcích rychlostmi kolem 150 KM. Včera jsem měl tu čest takové pozorovat a člověku naskakovala husí kůže. A to jsem taky motorkář.
0/0
22.4.2003 13:27

antix

čeští řidiči
Bydlím na sídlišti nedaleko silnice. Poblíž je škola, školka, zdravotní středisko, obchody. Po  silnici, která je vlastně uvnitř toho sídliště, se běžně projíždějí motorky  jedoucí hodně přes 100 km/hod., o autech ani nemluvím, prostě zákon džungle.  Včera bylo Velikonoční pondělí, to znamená děti v houfech, podnapilí výrostci, dospělí a řidičům jakoby to bylo fuk.  Málokdo jel  předepsanou padesátkou, naopak, jakoby zkoušeli, co to dá nebo byli sami opilí  - nikdy jsem neviděla, že by takové řidiče stavěl policista a pokutoval. Je to smutné, ale policisté doplácejí na svou špatnou práci a lhostejnost. Dokud budou takovou disciplínu řidičům dovolovat, budou umírat lidi na silnicích-.
0/0
22.4.2003 8:08

Waran

Wartburg
Vážení diskutující,
rád bych uvedl na pravou míru myšlenky některých kolegů zde. Nehoda, která se dnes stala by skončila tragicky pro každé auto, kromě luxusních a vyšších středních tříd, protože náraz zezadu je mnohem horší, než náraz zepředu, vzadu totiž nebývají propracovány bezpečnostní prvky tak dobře jako vpředu, kvůli menšímu výskytu těchto nárazů. O Felicii, Citroenu Saxo, Fiatu Seicento apod. ani nemluvím...
 Karoserie Wartburgu je rámová, mohutný rám může každý spatřit letmým pohledem pod vůz. V oblasti zadních kol (ne nápravy) je uložena palivová nádrž už od vozu DKW, tedy léta, kdy jiní dávali nádrže všude, jen ne na bezpečné místo, ale při nárazu zezadu se zkrátka poruší i takto uložená- to u každého průměrného auta na silnicích po celém světě!
Je velmi snadné odsoudit toto dodnes vysoce kvalitní auto, na které by každý majitel měl být hrdý, ale nikdo si neuvědomí, že zkrátka náraz zezadu je špatný pro všechny! Náraz zepředu Wartburg přečká bez zranění posádky (za normálních okolností samozřejmě)- sedačky na rámu, motor na rámu, řízení na rámu a pásy švédské licence! Nejlepší na bezpečnost je model 1986 a výše (opěrky hlavy, absence ostrých hran apod.) úplně nejlepší je  W 1.3 a ty mají 4- dobé motory od VW a ten vlastním i já!
Wartburg je nejbezpečnější vozidlo ze všech starších aut na silnicích ČR v rámci RVHP! Zdravím všechny "komerčníky" s přáním méně ohrožování slušných řidičů (i těch starších) Škodovek, Vasilů, Trabantů, Wartburgů, Dacií...
 P. S. a) Havarovaný Wartburg byl model před rokem výroby 1984, což ale nijak nesouvisí s následky, jen s orientací čtenářů b) Levé zadní kolo bylo utržené ze zavěšení, pozorným lidem neunikne, že rám zůstal nepoškozen, ale bohužel to takhle dopadlo...
0/0
21.4.2003 22:04

Jakamarus

Re: Wartburg
Nesouhlasím. To co píšeš je snad zčásti pravda pokud by se jednalo o nový vůz.  20 let starej varan plnej technického benzínu (lépe hoří a je těkavější) je dle mého názoru stejné nebezpečí jako třeba volně pobíhajíc zlý rotvajler. Zákaz pohyby těchto příšer po silnicích by měl být prioritou našich zákonodárců. POkud jde o bezpečnostnéí zóny v zadních partijích moderních vozů musí splňovat jisté normy. Ale každá z těchto norem je dimenzována na ta nejběžnější možná poškození. Tedy rychlosti nepřekračující významně 50km v hodině. Nárazu z rychlosti 120 neodolá žádný vůz kromě obrněného tarnsportéru. POkud by varan měl bezpečnou nádrž a na vhodném místě dostatečně krytou a chráněnou zřejmě by následky byly tragické nickéně ne tolik. Pokud máš technická data varana a přesný typ opla udělám ti simulaci.
 
0/0
22.4.2003 8:38

Marcela

Re: Re: Wartburg
Myslím, že prioritou našich zákonodárců by mělo být přísné postihování těch co zákony porušují. Wartburg ( dle Vás příšera) jedoucí 80km/h mě neohrožuje , řidič Oplu z tohoto případu ale ano !
0/0
22.4.2003 11:14

Loner

Re: Re: Re: Wartburg
Wartburg jedouci 80kmh ohrazuje naopak vsechny ucastniky provozu. Jelikoz neni schopen jizdy maximalni povolenou rychlostni a predevsim plynule jizdy, jsou ridici nuceni tuto ohavnou plecku predjizdet (pokud nechteji travit odpoledne vlacenim se za smrdutym bakelitem). Predjizdeni je VZDY riskantni manevr a riziko kolize je znacne. I kdyz predjizdet nebudete zrovna vy (nevadi vam ze jedete v smradu a 2/3 povolene rychlosti), muze predjizdet mekdo z protismeru a jste v tom. O tom ze bezohlednou jizdou ohrozil a nakonec i zabil ridic Oplu se tu nikdo nehada, to je fakt. Debata jde o tom, zda plechovky ochranuji dostatecne sve majitele a  zda neohrozuji okoli . A tady uz je veru o cem debatovat.
0/0
22.4.2003 11:52

Marcela

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
22.4.2003 12:54

barbudo

Re: Re: Re: Re: Wartburg
V obci je na dálnici maximální povolená rychlost 80km/hod. Nebezpečím pro své okolí jsou především ti, kdož to nevědí nebo toho nedbají.
0/0
22.4.2003 13:55

Waran

Re: Re: Re: Re: Wartburg
Tohle řekne s prominutím neznalý hlupák! Wartburg 353 má maximální rychlost 130 km/h, udělá o 20 více (osobní zkušenost s dědovým De luxe model 1975- v perfektním stavu). Wartburg 1.3 má maximální rychlost 145 km/h- udělá o cca 15 více (osobní zkušenost s mým vozem)! Když mám potřebu jezdit neekonomicky a jak blbec, jezdím klidně 135 km/h, když ne, tak 120 a znám dražší a lepší auta která brzdí provoz jak říkáš! Chtěl bych tě vidět, jak těsně před odbočením máš na tachomteru 130, i to je blbost... Ale radši bych to vidět nechtěl...
P.S. Wartburg je nejbezpečnější auto v rámci RVHP- opakuju po 2! Má rám a to je klíč ke všemu, jen není Volvo no!!  
0/0
22.4.2003 15:40

Re: Re: Re: Re: Wartburg
Nepleteš si ty maximální a minimální? A nepleteš si auto s letadlem? Madla
0/0
22.4.2003 15:50

krasna stihla kozata bloncka (linda22@centrum.cz)

Re: Re: Re: Re: Wartburg
CO TO TADY KECATE!!!!!!!!!!!!! na dalnici je podle predpisu minimalni rychlost 50 km/hod coz znamena ze jestli jel 80 tak nikoho neohrozoval ani neprestupoval zakon
0/0
22.4.2003 16:48

jan tleskac

Re: Re: Re: Re: Re: Wartburg
ty lindo ja bych si te chtel omakat ..muzes sem nahodit tel cislo?
 
0/0
14.5.2003 22:13

Loner

Re: Re: Re: Wartburg
A kdyz uz volate po dodrzovani zakonu, tak pro reseni problemu plecek by stacilo dodrzovat STK a udelat neco s korupci diky niz se tyhle vraky ocitaji na silnici.
0/0
22.4.2003 11:55

ota

Re: Re: Re: Re: Wartburg
Podle nějakýho Lonera budeme majitele Wartburgů zabíjet.Pane Loner jste ....!
0/0
22.4.2003 15:26

Loner

Re: Re: Re: Re: Re: Wartburg
Co to meles, proti majitelum nic nemam. Jen proti tem orezlinam, ty budeme odtahovat tam kam patri, na vrakoviste :)
0/0
22.4.2003 18:45

barbudo

Re: Re: Re: Re: Wartburg
Znáte nějakou obvyklou závadu, na které lze W353 nachytat?
0/0
22.4.2003 16:07

Waran

Re: Re: Re: Re: Re: Wartburg
Jo, občas mírně zatéká zadním oknem a Wartburgy 1.3 mají mizerné přepínače světlometů/blinkrů- vydrží tak 4 roky, potom se musí vyměnit! Jinak je to auto bez much a bez závad, což potvrdí každý (i dávno bývalý) majitel Wartburgu!
0/0
22.4.2003 16:32

Loner

Re: Re: Re: Re: Re: Wartburg
Premeril bych mu emise.
0/0
22.4.2003 18:43

Waran

Re: Re: Wartburg
Wartburg má bezpečnou nádrž a má ji na nejbezpečnějším, celosvětově schváleném místě v oblasti zadních sedadel, palivové vedení splňuje stejné normy jako např. Volkswagen model '03- nemá trubky ani hadice z jiného materiálu- to vím naprosto přesně! (Neodpovídám za některé méně pečlivé řidiče s 20 let starými hadicemi, to je jiná řeč)!
0/0
22.4.2003 15:31

Loner

Re: Wartburg
Nejak si napr. nedovedu predstavit, ze kdyby to ten wartas podobne napral do ty Omegy, ze by se tato srolovala do poloviny a vybuchla ji nadrz. Tomu skutecne nemuzu uverit.
0/0
22.4.2003 9:25

neni dulezite

Re: Re: Wartburg
, Ne to by se opravdu nestalo, ta Omega vazi skoro 2x vice, nez ten Wartburg a je take znatelne delsi. Ale videl jsem, jak dopadla Omega, do ktere zezadu naboril Nissan Patrol, ktery jenom lehce nedobrzdil na krizovatce - Nissan vpredu poskrabany ochranny ram, Omega na rovnaci stolici a vymenu zadku.
0/0
22.4.2003 10:52

Loner

Re: Re: Re: Wartburg
To je jak kdybys napsal ze ho prejel traktor :) Nicmene,  predpokladam ze osadka Omegy vystoupila sla na tramvaj a ne do marnice :)
0/0
22.4.2003 12:00

Wartas353

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
21.4.2003 20:03

cejkis

vzkaz pro příbuzné oběti..zabijte toho kreténa, co do něj narazil!!!!!!!!!!!!
0/0
21.4.2003 19:56

Loner

Vazeni
ted jsem na to koukal v televizi a o zadnym odbocivani wartburgu rec nebyla. Ale byla o tom ze wartburg jel 80kmh. Cimz se potvrzuje to co jsem napsal uz drive. Pomalou jizdou (protoze vice nemohou) tato vozidla zvysuji riziko havarie. Opel jel podle Novy 150, takze jestli slo o dalnici tak tam borec mel "jen" o 20kmh vic (taky se musi pocitat s tim ze to trochu nafoukli , aby bylo drama, muj osobni odhad podle stupne ulhanosti Novy za ucelem zlepseni zpravy je cca 140-150 kmh). Samozrejmne se jedna o ridicskou chybu Opla a ridic nedodrzel prizpusobeni jizdy vozovce apodminkam (no do tohohle se vejde vsechno), ale tim ze se ta plecka vlekla na dalnici 80 si to na sebe privolavala.
0/0
21.4.2003 19:46

Silvestr

Re: Vazeni
už jsem ti jednou psal, když to tam neznáš, nekritizuj. zaprvý je to hned na kraji Prahy (těsně za místem, kde je značka konec prahy a tím pádem konec stovky) a je tam přes den slušnej provoz a ten warťas jel v pruhu, z kterého se pak odbočuje na líbeznice a auta tam běžně kvůli tomu jezdí 80-100, i bavoráci a mercedesy. větší rychlost je tam nesmysl, protože kdo pak odbočuje musí zhruba 50 m od dálnice brzdit na trojúhelníku. navíc kousek před tou odbočkou je zase pro změnu nájezd. takže tam auta lítaj z pruhu do pruhu, podle toho kam jedou. a navíc tam musíš počítat s náklaďáky, který jedou na teplice a maj na tacháči stěží 80, protože tam začíná táhlý stoupání. takže v pravým pruhu je rychlost 150 přímo vražedná. že to byl warťas toho frajera vůbec neomlouvá, ten blbec totálně neodhanul situaci, to místo je sice na dálnici, ale podmínkama to čistě dálnice není
0/0
21.4.2003 20:04

Loner

Re: Re: Vazeni
Z toho je jen videt ze zadny media nejsou schopny podat ucelenou informaci o tom, kolik tam ta rychlost je. Ja se tam snad zejtra pojedu podivat.
0/0
21.4.2003 20:18

Silvestr

Re: Re: Re: Vazeni
je to zhruba 100m za místem, kde končí stovka a začíná táhlý stoupání. takže tam nikdo nemá velkou rychlost. jsou tam 3 pruhy, kdo jede na teplice, tak je pro něho nejlepší jet v tom levým. do toho úplně pravýho ústí nejdřív nájezd a pak se z něho stává odbočovací na líbeznice, takže se v pravým jezdí maximálně stovkou a přes den je tam slušnej cvrkot. a v tom prostředním se motaj lidi, co na poslední chvíli odbočujou a tíraci co jedou na teplice, takže tam se jezdí tak 100 - 120. jestli jel v tom pravým pruhu kolem 150, tak to je blbec s vylízaným mozkem. nejlepší je, když jedeš ma teplice, se tam mírnit a šlápnout na plyn až nahoře na kopci za odbočkou na zdiby
0/0
21.4.2003 20:27

Mirek

Re: Re: Vazeni
souhlas, jezdim tam skoro obden, ... kolikrat jsem se kvuli kamionum (a nejenom kamionum) nedostal k odboceni...je tam rychlost omezena na 100km/hod
0/0
21.4.2003 20:32

Jeaux

Re: Vazeni
Hm, osobne bych podle vsech indicii rekl, ze slo o silnici pro motorova vozidla a na ni je ve meste rychlost omezena prave na 80 km/h. Takze dotycny "borec" v Oplu tam mel o 50-70 km/h vic, cemuz bych se ani trochu nedivil.
0/0
21.4.2003 20:06

Jura

Re: Vazeni
Takže podle Vás třeba i Ti, kdo jdou pomaleji, mají sádru či jiný hendikem, jsou riziko a je nutno je odstranit? Vážně?
0/0
22.4.2003 13:38

Thomas

Re: Vazeni
No, asi bych řekl, že jste BLBEC - jinak se zkuste podívat na místo nehody - tam bohužel tu silnici ještě neopravili a více jak 90 - 100 km/h se tam přes ty "vyježděné" koleje jet nedá
0/0
23.4.2003 0:41

jack

vartas
O vine myslim neni sporu, jen si myslim, ze pokud by nejel ve vartasu tak prezil. Byt tim vinikem, tak si vemu pravnika a dukladne bych nechal zkontrolovat toho vartasa. Mohl to byt totiz jezdici zebrik a taky protoze mohl mit technickou jen tak na oko, kdyz to bylo poldy.Jinak to nema asi cenu komentovat, takovejch bouracek je denne nekolik. at si jezdi kazdej jak chce, ale at bouraj do stromu a ne do ostatnich.
0/0
21.4.2003 19:39

navi

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
21.4.2003 19:34

savec

Re: whaaaat?
Uz si premyslel o sebevrazde? Nebo zkus aspon kastraci
0/0
21.4.2003 19:42

jaja

Re: whaaaat?
se vsim respektem k lidem, kteri tam musi svym pobytem riskovat krk kvuli motorovym vozidlum, souhlas - pouze bych zakazal i ty kola a kone... a chodci by museli respektovat pravidla na chodniku!!!
0/0
21.4.2003 19:42

Emil

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
21.4.2003 19:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.