Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus narazil

Klaus se chystá v červnu do USA na neoficiální návštěvu. Projevil také zájem setkat se při té příležitosti s prezidentem Bushem. Ten však nebude mít čas. Ale na začátek července dostal pozvání do USA premiér Špidla. Ten má zaprvé audienci u Bushe slíbenu, a zadruhé ho bude dokonce při jeho cestě doprovázet americký velvyslanec.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Víťa Jakoubek

Klaus
škodil, škodí a škodit bude.
0/0
24.4.2003 10:48

Din

jo
Samé zajímavé názory tady čtu... V každém přípádě si myslím, že je jenom dobře, že občas někdo z naší diplomacie naznačí svým protějškům, že jsme taky suverénní stát a že nebudeme jen zvedat ruce na souhlas toho, co si  vymyslí nějaký jiný stát. Jak je vidět, tak je to jenom dobře... Proč bychom měli jenom my sklánět hlavy? Nevím jak vás, ale mě to už nebaví. Proč bychom měli přijímat jenom nějaký názor jenom proto, že přišel od nějakého velkého státu (navíc cítíme-li, že je špatný)?
 
 
0/0
23.4.2003 10:49

jo jo

klaus? vykázali ho kam patří - sráč jeden
zlodějská a vlezprdel bolševická
0/0
22.4.2003 12:13

Daniel

Re: klaus? vykázali ho kam patří - sráč jeden
Řeknu ti to asi takhle, nulo : Klaus je první prezident ČR, na kterého jsem hrdý a za kterého bych byl ochoten bojovat.
0/0
23.4.2003 10:26

Jirka

Re: Re: klaus? vykázali ho kam patří - sráč jeden
Klaus je od konce Husákova panování prvním prezidentem, za kterého se stydím.
0/0
23.4.2003 13:32

Adamec

Re: Re: klaus? vykázali ho kam patří - sráč jeden
Klaus je první prezident, který není mým prezidentem.Stydím se za něho před svými zahraničními přáteli. Je ostudné,že se jím stal.Jsme pro smích.
0/0
5.5.2003 15:20

Rebel

Klaus je Borec
Narozdil od ostatnich sr*cu ktery neumej nic jineho nez se poklonkovat ostatnim statum a bat se aby nam nahodou neco neudelali. Strasne bych chtel videt to jak se Stempleton tvaril kdyz mu to Klaus vytmavil . Konecne je tu prezident za kterym klidne budu stat
0/0
21.4.2003 17:53

Muki

Re: Klaus je Borec
Kdysi jsem slysel jednoho komunistickeho funkcionare, jak rikal, nez by jsme vzali neco od Ameriky, tak si radeji utahnem opasky, jo to byl  borec. Problem je, ze nekoho nakrknout nebo nekam poslat to dokaze kazdy primitiv, zvlaste kdyz vi, ze mu ten druhy nic neudela. Od presidenta republiky bych radeji uvital diplomacii, kdyby dokazal zjiskat od Americanu nejakou pro nas vyhodnou zakazku, aby Cechy vydelaly a nejaci nezamestnani meli praci. Je to mnohem tezsi, ale byl by to borec.
0/0
21.4.2003 22:26

jo jo

Re: klaus
na tenhle svůj názor máš nárok, je to tovoje osobní věc :))  - to je vše
0/0
22.4.2003 12:19

Dáša H..

Re: Klaus je Borec
Jo,jo je to tak borec nad borce, konečně někdo ,kdo nás bude dobře reprezentovat a ne jako Kato nebo Carda ničit.O Šmidrovi ani nemluvě.
0/0
22.4.2003 12:20

Muki

?
Ja z pohledu maleho ceskeho cloveka tomu nerozumim. V dobe, kdyz byl Klaus presedou vlady, doslo k nejvetsimu rozkradani neboli tunelovani v Ceske historii, vetsine naroda to nevadi. Nemel by za to nest nejakou zodpovednost? Ted leze kam ho nezvou a kdyz mu to nezne naznacili, tak kdyby mel nejake zasady, tak by tu cestu do USA zrusil. To neni , ze bych byl nejak proti Klausovi, jen mi to nedava smysl.
0/0
21.4.2003 17:44

Vaclav Hanus

cha-cha-chaaa!!!! to muselo byt...
At uz klauze mame radi, nebo nemame radi, musime uznat, ze je schopen logicke uvahu alespon tedy na fundamenralni urovni. Paklize opravdu rekl Stapletonovi to co jsem cetl, tak se opravdu chechtam. CHECHTAM!!!!!Mohlo to byt dost trapne. Ale kdyz tak premyslim, trapny je nejspis Stapleton, protoze jeho reakce pripomina reajkci nerudneho jesity. Tipuji, ze Stapleton je velky patriot. Mozna take zpiva pri poradach na konzulatu....jako Rum(cajs)feld. TEd si vzpominam, ze take tak zpival Meciar v parlamentu.
0/0
21.4.2003 17:05

jirka

kuřba
Klaus je taky pěkně vychytralej lump a stál nás už hodně peněz ( stejně jako socdem ), ale aspoň není takovej hulibrk jako pan Macháček a Špidla se Svobodou
0/0
20.4.2003 23:21

Náhodný pocestný

Hlasuji pro Klause.
Klaus prostě nikdy nebyl análním speleologem. A to spoustě lidí se smradlavou hlavou způsobuje deprese. Včetně Macháčka, i když to je spíš jen pubertální vůl.
0/0
20.4.2003 15:11

Harden

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
20.4.2003 10:04

kom-ex

stydím se
Stydím se zase po třinácti letech za prezidenta této země. Již vzhůru, soudruzi, Klaus je tu pro vás!
0/0
20.4.2003 0:16

deratizér

Pane prezidente - díky!
Myslím, že si náš pan president  zachoval čisté svědomí a ruce na rozdíl od vládních slabošských zločinců Špidly a Svobody, kteří podlézají takové mstivé kreatuře jako je Busch.Je lepší mít rovnou páteř a nehrbit se před tímto"světovým "potentátem,který je v podstatě nevzdělaný a primitivní buran.Nedojde-li k setkání,tak je to jen dobře.Pan president reprezentuje náš národ a ten je dosud i přes snahu o intezivní vymývání mozků pisálky typu pana Macháčka ve většině přesvědčen o zákeřnosti a bezprávní zdůvodnitelnosti této nesmyslné války.Amerika není jenom Busch.Jsem naopak hrdý na to, že president Klaus dokázal říci americkému velvyslanci otevřeně názor národní většiny.Na tom nic nezmění ani ubohé a štvavé články.
 
 
0/0
19.4.2003 13:09

agaboy

Re: Pane prezidente - díky!
O rovné páteři našeho "pana presidenta" nejlíp svědčí jeho postoj k černým milionům v kase jeho strany. Zatímco jiní lídři z takovýchto maléru vyvozovali důsledky i osobní (viz pan Skalický a ODA, tu stranu to defakto položilo), pan "profesor" nic, ale opravdu vůbec nic nevěděl.
0/0
19.4.2003 13:31

vaclav havel

Prima Vasku
Na techto strankach a jim podobnym mela a stale jeste ma rada prispevatelu spoustu namitek, kdyz se nektery ctenar ohradil proti vyrokum Vaclava Havla-exprezidenta. To se vzdy zvedla vlna pejorativnich stati na tema, jak si ten ktery obcan muze dovolit odsuzovat Vaclava Havla, humanistu a dramatika, za jaho volnomyslenkarstvi. "Vzdyt to je prezident, svobodny clovek, jez ma pravo sve humanisticke a vysoce lidske myslenky vyjadrit pred celym svetem." Kecy. Exprezident zadupal zbytky hrdosti ceskeho naroda stupidni omluvou odsunutym Nemcum a dovolil sudetakum 12 let na nas zpoza hranice vykrikovat nehorazne pozadavky, svou spanilou oralni jizdou temer anihiloval cesky zbrojni prumysl, jez jako jeden z mala prumyslovych odvetvi odvadel do statni kasy slusne penize. Propustil na svobodu vrahy a zlocince svymi prostoduchymi amnestiemi,v kratkych kalhotach "reprezentoval" nasi zemi pri mezinarodnich navstevach bez nejmensi schopnosti komunikovat nekterym z cizich jazyku. A to nepisu o jeho druhe manzelce, ktera to zkousela na nekoho s rustinou. Ze statni pamatky svetoveho vyznamu, Prazskeho hradu, udelal pimprlove divadlo a obdobu Matejske pouti tim, ze dovolil, aby kdejaky "umelec" ejakuloval sve vyplody primo na tomto historickem svatostanku. Ale to byl Vaclav Havel. Ten mohl vse. Ted, kdyz je na hrade vzdelany clovek, schopny komunikovat se svetem bez pomoci tlumocniku, politologu, poskoku a trapasu zehliciho komanda, ma zakazano vyjadrovat sve svobodne myslenky? Protoze je to Klaus a ne Havel? Nezapominejte, ze svym postojem k irackemu tazeni vyjadril mineni uctyhodneho procenta ceske populace. Klause se nezastavam, je to osoba namocena do rady hospodarskych skandalu a ten ekonomicky bordel v zemi je i jeho zasluhou. Ale zkuste napsat, ze Havel nebyl stejny!
0/0
19.4.2003 12:33

Amik

Re: Prima Vasku
Mozna byl Havel stejny ale delal to co delal protoze se mu to zdalo dobre a ne z politicke mazanosti!Nakonec pan profesor si upevnil Karieru hlavne tim ze Havlovy oponoval vtom jeho naivnim postoji ktem sudetakum a pritom nedavno provedl to same a take hraje politiku na vsechny strany at uz opravnene nebo ne takze sou asi tak stejny jako byl Masaryk a Benes presto ze maji oba do nich daleko!
0/0
19.4.2003 12:47

vaclav havel

Re: Re: Prima Vasku
... asi mate pravdu. Jestlize je nekdo trouba a ten druhy je vycurany a "spachaji" na narodu stejny dobry skutek-vysledek a nasledky budou stejne.
0/0
19.4.2003 13:11

agaboy

Re: Prima Vasku
malost,malost,malost. Hrdost českeho národa - co to je? V ždycky jsme se uměli především s každým dohodnout, to ostatně byl základní předpoklad pro přežití v tomto prostoru. Na Havlovi mi vadilo moc věcí, ale rozhodně se mu nedal upřít zásadový postoj a to v dobách po listopadu i před ním. A pan "profesor" se pokud vím v těch dobách uměl dost přizpůsobit. Odtud asi právo na vyjádření před celým světem pro našeho dramatika. Co se týká iráckého tažení, opravdu by mne zajímalo do jaké míry je postoj pana Klause poplatný "náladě národa" a co si opravdu myslí. Svým postojem při balkánském konfliktu už nám ukázal jak hluboce není v takových věcech v obraze. A až budou Amíci nutit k odzbrojení severní Koreu tak se asi nejspíš půjde zeptat Grebeníčka (má jim být za co vděčný) jak se k tomu postavit.
 
0/0
19.4.2003 13:21

Tess

Macháčku,to bolí................hi,hi,hi
... ...takový rozdrážďovadlo hnedle po ránu....mám hlavu jako věrtel a Ty takhle......takže moji drzí ech drazí amíci na nás jako kašlou ...vodškrtnou si položku .... rozdaj bodíky a nebudou se vobtěžovat ...nemaj potřebu se zabejvat....a jako by to nebylo málo...tak sou přííímo alergický....atd...Tak hele Macháně...to jako si chtěl timhle humusem urazit nás,co maj k USA vřelej vztah?...co každej rok ne 4.7. vyvěšujou vlajku hvězdnatou...já se eště ten den koukám celej den na americký vlastenecký filmy,čímž si pravidelně přivodim konjungtivitis (voči králik)...a melodie na mobil to samý...samý klasický fláky jako amééérikááá d bjůůůtyful,hi,hi,hi...nóóó... Co je nám po Klauzišovi ...sme ho ho tam snad posadili my...nóóó...a můžem za to,že se na něj Venoušek Havlů zlobí (správně...Klauziš je děsnej ,hi,hi,hi)..a tak se svýmu velkýmu příteli Georgovi Bushovi při pravidelným ranním telefonickym pokecu jen tak párkrát zmínil....nóóó.... .... Machalo...dyť Ty nám ,Ty kryptobolševiku fialovej perfidní,...prezentuješ v tom svym hnusopisu USA jako nechutně nabubřelou supervelmoc,jejíž lídři sou navíc eště děsný,malicherný dacani, bez kinderstube a úrovně....NO TAK TO SNAD NÉÉÉ.... ...Nevěřim Ti ani ň, Machorko...USA je náš přítel nejvěrnější a kolikrát nám jeho prezidenti řikali,že nás maj rádi a maj k nám zvláštní vztah...hééé....a teď jako najednou sme nááákáááá čááárka...houbeles   .... No a dyby si Klausiš tu "vstrjéču" nevyprosil a nevybrečel nebo kdyby si ten puchejř dokonce dovolil nezodpovědně se na nějaký audience vykvajznout ( a to by móóóh,to by moh...von je ve svý směšný nabubřelosti a z uražený ješitnosti schopnej ...všeho... ...narcis,megaloman,zhouba národa...haf),...tak ať tam jede Venoušek H....prosím, prosím ...toho Bush nechá určitě i spát ve svý posteli...hi,hi,hi...i s Laurou...stát se nic nemůže... ....a sám si ustele s Dášou...taky se nemůže nic stát...TAKOVÍ sou to přátelé,hi,hi,hi.....A HOTOVO...To bude Klauziš zuřit... ...A Ty radši pro příště  kušuj Machálku....USA - ČR FOREVER...v nerozborný jednotě Klauziš neklauziš a nikdy jinak... Tessinka U S A pusinka      
0/0
19.4.2003 10:03

Amik

Re: Macháčku,to bolí................hi,hi,hi
Copak places hned tak poranu tessinko?Co ti ten Machacek  provedl ja tu vidim jen ze se hluboce zamyslel ale jinak sem ani nepoznal ze mas hlavicku jako vertel napsalas to pekny a dlouhy jinak ja o toho malyho vzteklyho kniratyho kuliferdu nemam ty nejmensi obavy  on je natolik prispusobivy ze  ze vseho vyleze vonici jako ruze! mlask pusinko
0/0
19.4.2003 10:21

Tess

Re: Re: Macháčku,to bolí................hi,hi,hi
... ...ale no dyť,hi,hi,hi....ať má ten Machoulek radost ze života, pišula jeden popletenej.....a iDnesáčci se to tu snažej rozpohybovat....kuci snaživý...a nic moc ...takže ....kde můžu pomůžu,hi,hi,hi..... Tessinka pusinka.....hodná
0/0
19.4.2003 10:41

roxor

směs
hlouposti, diletantství a arogance. Neviděli jste někdo náhodou film s Peterem Sellersem - Byl jsem při tom? Tam bylo vidět, jak se prezidentem může stát kdejaký blb pouhou shodou okolností.
0/0
19.4.2003 9:39

Achym Detjen

Hluboce se zamyslel, Macháček....
0/0
19.4.2003 9:19

Marek

Nezklamal...
Opravdu me tohle neprekvapilo a je videt, ze i kdyz se Klaus snazil na zacatku delat dojem, ze to chce prezidentskou roli zvladat profesionalne, tak se nemuze zmenit jeho zakladni povaha. Osobne predpokladam, ze tuhle pretvarku, co mel pri volbach mohl vydrzet, ale musi se jeho zakladni rysy projevit u po nekolika mesicich. A pravdepodobne nas cekaji dalsi vazne zahranicni excesy ala Klaus. Nejen, ze ten pan bude v historii hodnocen jako cesky arogantni premier, ale i zahranici ho uvidi jako nabubreleho blazna. Zel to bude az historii a my do ni uz budeme patrit taky.
0/0
19.4.2003 8:32

Burns

Amici nejradši své patolízaly
Tedy Havla, Svobodu Cyrdu ap.  I ten šudla Špidla .  Své vlezdořitky pak propagují jako skvělé , vyjímečné myslitele a státníky.
Když se na Havla, Špidlu i Cyrdu podíváme, vidíme  šílenou úroveň. 
AŤ ŽIJE KLAUS  !!!
0/0
19.4.2003 6:10

Amik

Re: Amici nejradši své patolízaly
Koukam ze ty uz nikam lezt nemusis ze uz ses vni zabydlenej!
0/0
19.4.2003 6:38

Nadenka

Re: Amici nejradši své patolízaly
Pane Klausi, nemohl byste říct panu Weiglovi a spol., aby nebyli v té vaší adoraci tak horliví? A ještě předstírají, že jsou dělnická třída.   
0/0
19.4.2003 9:49

agaboy

a už je to tady
Nebyl jsem rád,když byl náš nový pan president zvolen. Trochu proto, že ho zvolili komunisti, ale hlavně z důvodů jeho směsi arogance a ignorance. Prostě mi bylo jasné, že jeho vzletné řeči na začátku budou brzy zapomenuty. Zprvu se zdálo, že se opravdu chce držet a ke své funkci přistupuje opravdu zodpovědně. Už mne ale vyvedl z omylu. Jsou prostě věci, které si mohou dovolit chlapi u piva v hospodě, ale hlava státu........Koalice myslím bojovala za nás, hlavně nám je dobře známo, jak to vypadá když se velmoci nezajímají o dění v jiných částech světa nebo dokonce i v blízkém sousedství. Roky 1938 a 1968 nám snad z paměti hned tak nevymizí.
0/0
19.4.2003 4:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.