Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Česko polevuje v bezpečnosti

Česku se částečně uleví od bezpečnostních opatření. "Bezpečnost se v podstatě vrátí do režimu, v němž byla před úderem na Irák," řekla iDNES po zasedání ústředního krizového štábu mluvčí ministerstva vnitra Gabriela Bártíková.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Luci

Cas vyjet na vylet. Preji vam vsem pekne svatky Velikonocni, hodne slunicka, pohody a pomlazky. Zahodte na par dni ty starosti se svetem - je cas na odpocinek.Do pondelka to pocka.
0/0
19.4.2003 0:57

Disident

Aspoň bylo bezpečněji na silnicích
Stupor v Česku měl kromě toho, že daňový poplatník platí hromadu nesmyslných systémů na kontrolu obyvatel, i jisté výhody. Policisté zmizeli ze silnic. Tak se dal Duben bezpečnosti přežít bez nadbytečného setkávání se s těmito novodobými lapky na cestách...
Co se ochrany Radia SE týče: Zbavit Prahu téhle urbanistické zrůdy, by byl záslužný čin... Možná by se, tak jako se vedou preventivní války, měla preventivně zbourat. Na jejím místě by mohl být park s "Pomníkem stuporu" od Olbrama Zoubka... Už to úplně vidím: Trojice Kučeravý Standa a Zatvrzelý Militarista držící kolem ramen svůj velký americký vzor Mr. Dubya, v rukou třímají M16. Tato trojice by mohla stát nakročena na těhotné irácké ženě. Mohlo by se to pojmout i jako fontána... No možná by se pro to svěží dílko hodil jako autor spíš někdo typu Rudly Svobody nebo Hány... Nějak se ta jejich doba, byť s převrácenými póly vrací...
0/0
18.4.2003 23:42

Petr K

Re: Aspoň bylo bezpečněji na silnicích
Největší úspěch v boji proti terorismu naše obrana dosáhla, že donutila jednu Iračanku k potratu. Tím se dosáhlo, že se nenarodil potencialní terorista. Určitě by se měl statečný hrdina nějak vyznamenat. Ten pomník na místě dopravního řešení u Svobodné Evropy by se mi tam moc líbil. Ještě, když stálo vojsko na Vinohradské a sledovalo jestli nepřistává letadlo s teroristou zeptal jsem se jednoho jestli chytili aspoň jednoho teroristu. Velice smutně mi odpověděl, ře zatím žádného neviděl. Po válce s Irákem se z toho všeho stala neuvěřitelná fraška. Žurnalisté, nebo jak to nazvat z ČR se na to deně dívají a nic. Dokud to neopíšou z ČTK tak si toho nevšimnou.
0/0
19.4.2003 11:10

Petr K

Cítím se tak bezpečně jako s ochranou Libres,
Před Irákem stály u muzea obrněné transportéry. Proboha jenom je tam nevracejte. Ty panely u muzea alias Svobodné evropy vypadaji jako v Kocourkově. Musela je tam dát moc velká hlava. Ochrana Svobodné evropy zatím žádnou těhotnou Iráčanku nepotkala, tak to zatím dopadlo dost dobře.
0/0
18.4.2003 20:33

Ranař

Nikdy žádné skutečné nebezpečí nebylo
A ono bylo snad nějaké nebezpečí?? Tedy větší než jindy? A jaké? Blix prohlásil, že američani žádné důkazy o iráckých ZHN neměli /přitom to byla záminka pro jejich agresi/ a některé rádobydůkazy si dokonce vymysleli. Jsou to fakt šmejdi.
0/0
18.4.2003 19:55

x

x
0/0
18.4.2003 18:46

cucflek

Re: x
v cesku to bylo a bude dycky nebezpecny!moc smradlavejch kuraku, svejkove v pohotovosti a to nepocitame ani STB!!!
0/0
18.4.2003 19:41

krak

Osobně bych ale navrhoval, aby v bezpečnosti polevilo také Moravsko!!!
0/0
18.4.2003 18:42

Hell

Policajti na pokuty
Jaká "bezpečnost"?? Policajti se staraj akorát o to, jak vybrat co nejvíc peněz (úplatků) na pokutách za dálniční známky a rychlost a tam, kde se něco děje, je nepotkáš! Většina z nich je gramotná, jako kdyby opustila školu v páté třídě a svoji ochranu bych raději svěřil pitbullovi se vzteklinou... Asi to jejich uhrovitému (a superpopulárnímu) šéfovi nevadí...
0/0
18.4.2003 17:14

lukino

Proč
Souhlasím s příspěvkem níže!Proč to rušit,stejně ti vojáci dělají ho..vno a sedí na kasarnách!Tak mají alespoň nějakou práci za naše peníze!!!
0/0
18.4.2003 16:43

jupec

Re: Proč
Aha, chtěl jsi reagovat a měl jsi obavu, že tvá reakce by se mohla dostat na druhou stránku. A abychom to nepřehlédli, napsal jsi to červeně. Trošku skromnosti by neškodilo.
0/0
18.4.2003 18:57

krahujec

Re: Proč
A JÁ zase souhlasím s příspěvkem výše!!! Není totiž pravda, že jejich souhrn měsíčních přesčasů je takový, jak uvádí Břečťan - ten si vždycky vymýšlel a vždycky bude. Břečťan by si o tom měl něco přečíst a hlavně - zapojit mozek.
0/0
18.4.2003 19:00

Aštar Šeran

Jenom láska přinese bezpečnost a mír !
 
NATO se připravuje na válku, a to tím, jak buduje „obranu“ a přijímá další členy stejně, jako Československo po roce 1918 budovalo „obranný systém“ dle vzoru Francie – Maginotovu linii – systém bunkrů kolem hranic. Jediný smysl měly, že přitáhly válku, jinak nikoho neuchránily, jak ve Francii, tak u nás. Lidé na nich jen otročili a dodnes straší v krásné přírodě u nás.
Pokud někdo chce mír, musí mít především láskyplné myšlenky míru, a ne myšlenky války. Neboť „stejné přitahuje stejné“.“
 
0/0
18.4.2003 16:17

gogo

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
18.4.2003 23:27

zdenek

a proc to rusit
Nevim proc rusit pomoc vojaku kteri stejne nic nedelaji tak at alespon vyvijeji nejakou cinnost ktera je uzitecna a pak policie by mohla mit vice lidi a casu na jinou cinnost ktere je zapotrebi
0/0
18.4.2003 16:14

Petra

Re: a proc to rusit
Já bych Ti doporučila, aby sis to vyzkoušel. Být 7 týdnů pryč od domova, mít možnost vidět přítelkyni (manželku) 1 hodinu denně (v případě, že jí vyhovoje dojet do Prahy a má zrovna od 10 do 11 h čas), po osmi hodinové službě následují 3 hodiny klidu a po zbytek dne pohotovost,...
0/0
18.4.2003 16:41

lukino

Re: Re: a proc to rusit
Bohužel sami si vybrali takovou práci! Teď je pozdě plakat nad rozlitým mlékem! Je to uděl jejich práce, každý má možnost výběru!
0/0
18.4.2003 16:46

Petra

Re: Re: Re: a proc to rusit
Souhlasím, ale většina když nastupovala, tak nevěděla, že mnoho velitelů je tam úplně neschopných.
0/0
18.4.2003 16:51

lukino

Re: Re: Re: Re: a proc to rusit
Ale velitelé s tím nemají nic společného!Jde tady o službu v ulicich!O tom rozhodne uplňe někdo jiný než velitele!Myslim,že ministerstvo obrany či ministerstvo vnitra!Každopádně v úzké spolupráci!
0/0
18.4.2003 17:04

Olda

Re: Re: a proc to rusit
??? To bylo pěkně měkký. Jinak pro vojáka je nejhorší stálý pobyt v kasárnách.
0/0
18.4.2003 17:03

Luci

Re: a proc to rusit
Mam k Vam otazku. Je jeste v CR vojna povinna a jestli jo - na jak dlouho?
0/0
18.4.2003 19:31

vojensky zpravodaj

Re: Re: a proc to rusit
je povinna pro muze i pro zeny. je to na 3 roky.
0/0
18.4.2003 20:43

Luci

Re: Re: Re: a proc to rusit
A co kojenci - ti to maji na dva? Kdyz mi nechces dat normalni odpoved, tak se do toho neplet.
0/0
18.4.2003 22:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.